Vissiin niistä arvonnoista vain.Saako johonki autoon ostettua hiilikuitukardaanin? Se näkyy settings osiossa, mutta en ole löytänyt sitä kaupasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vissiin niistä arvonnoista vain.Saako johonki autoon ostettua hiilikuitukardaanin? Se näkyy settings osiossa, mutta en ole löytänyt sitä kaupasta.
On päivitetty, silti jää niitä rumpleja pois kun ajaa kanttateiden yli, äänet kyllä tulee kajareista ku kolisee mutta ratissa ei tunnu juurikaan mitää/ ei ollenkaan. Ratin asetukset on 4/1 vai kummin päin ne oli mutta numerot noin, millä asetuksilla ite ajelet ?
Onhan DualSense kytketty kokonaan pois päältä kun käyttää rattia? Huomasin, kun vaihtaa lennosta ohjaimesta rattiin, niin ohjaimessa on silti tietyt toiminnot käytössä (täräjää yms).
Tottakai tulee joitain tärinöitä, mutta T300 RS:llä ei tule kanttareiden yli ajatessa mitään ylinmääräistä efektiä (paitsi ääni). Vai tuleeko sinulla tärinää sen merkiksi? Firmis päivitetty ja nyt kun kokeilin ensimmäistä kertaa PC:llä Dirt 2.0:aa ja Assetto Corsaa niin molemmissa ratti on paljon paremman tuntuinen. PC:llä t300:ssa tulee pienestäkin pompusta, nurmikolla ajamisesta ja kurvista niin hyvin tärinäefektiä, että nuo kaksi peliä kiinnostaneet viimepäivinä enemmän kuin GT7. Toivottavasti GT7:aan tulee joku patch millä nuo lähes olemattomat efektit korjataan.
Jep, hyvin tuli kyllä takautuvasti. Mulle tuli 6 miljoonaa muutamasta Circuit Experiencesta, jotka olin aikaisemmin ajanut. Sitten kävin vielä Nordschleifellä parantamassa aikaani hopeasta kultaan, joten siitä sai lisäksi vielä 5 miljoonaa.Tuli 3 millin eestä massia takautuvasti noista Circuit Experiecenseistä. Näyttäis toimivan nyt taas.
Noissa c.exp:nseissä kyllä muutamia joita en pysty miljoonassa vuodessakaan saada kultaisiksi. Ja naurettavaa että joissakin saa paremman ajan kun ottaa liipaisinefektin pois, joka on kyllä typerä teko firmalta.
Mä sain tuon kultaan tänään.Nyt oon jumissa IA10:ssa, hopealle pääsin, mutta kultaan pitäisi repiä jostain 2 sekuntia. Alkaa ahdistaa jo liikaa tää suorittaminen
Mä sain tuon kultaan tänään.
Ensimmäiset (kymmenet) kerrat meni opetellessa taas kerran että kuinka lujaa pystyy mihinkäkin mutkaan ajamaan ja mistä pystyy leikkaamaan kanttien yli. Sitten ajamaan pehmeästi ja sujuvasti ja lunta tupaan lapiokaupalla.
Muutaman (kymmenen) uusintayrityksen jälkeen totesin ettei tämä pehmeä ja sujuva ajotapa toimi minulla ja sen sijaan keskityin runttaamaan ronskilla otteella kanttien yli. Ensimmäinen rymistely toi kullan useamman kymmenyksen turvin.
Mulle vaikeampia oli IA:n Sarthe sillä Nissanin C-ryhmäläisellä - ristus että vihaan liian nopeita autoja Turismossa. Mä sitten vihasin tuota testiä. Jos käännät aavistuksen liikaa tai liian aikaisin mutkaan sisälle ja yrität pädillä hienovaraisesti loiventaa kääntymistä mutkassa, fysiikat sanoo EI!!! ja kääntää auton ratin suoraan asentoon -> mutka leveäksi -> restart.
Ja sitten olikos se IA8 uudella Supralla neulansilmäkurviin alamäkeen? Sama lääke tehosi kuin IA10:ssä - hienostelu hiuksista vittuun ja rohkeasti kanttien yli vaan.
Mä sain tuon kultaan tänään.
Ensimmäiset (kymmenet) kerrat meni opetellessa taas kerran että kuinka lujaa pystyy mihinkäkin mutkaan ajamaan ja mistä pystyy leikkaamaan kanttien yli. Sitten ajamaan pehmeästi ja sujuvasti ja lunta tupaan lapiokaupalla.
Muutaman (kymmenen) uusintayrityksen jälkeen totesin ettei tämä pehmeä ja sujuva ajotapa toimi minulla ja sen sijaan keskityin runttaamaan ronskilla otteella kanttien yli. Ensimmäinen rymistely toi kullan useamman kymmenyksen turvin.
Mulle vaikeampia oli IA:n Sarthe sillä Nissanin C-ryhmäläisellä - ristus että vihaan liian nopeita autoja Turismossa. Mä sitten vihasin tuota testiä. Jos käännät aavistuksen liikaa tai liian aikaisin mutkaan sisälle ja yrität pädillä hienovaraisesti loiventaa kääntymistä mutkassa, fysiikat sanoo EI!!! ja kääntää auton ratin suoraan asentoon -> mutka leveäksi -> restart.
Ja sitten olikos se IA8 uudella Supralla neulansilmäkurviin alamäkeen? Sama lääke tehosi kuin IA10:ssä - hienostelu hiuksista vittuun ja rohkeasti kanttien yli vaan.
Nyt uskaltautunu koettaa noita sport moden daily raceja, voipi olla että tuolla ei tule ihan kauheena viihdyttyä. Ymmärrettävää toki kun ei ole ennen ajanut et omatkin rankin on siellä rupusakissa, mutta voi hyvää päivää noita kisaajia. Koetan ite vaan ajaa mahdollisimman puhtaasti enkä epätoivosia yrityksiä tee, mutta aika ajot kun menee sillei et kuitenkin on siellä kärkipäässä lähdössä niin viimeistään Deep forestin viimeisessä neulansilmässä joku tulee työntämään perseestä pihalle. Onneks sentää noi räikeimmät pommittajat menee näköjään haamuiks ja läpi, mut ei se paljoo lohduta kun sieltä annetaan sellainen pusku että itse pyörähät tai muutoin menetät aikaa eikä nämä sankarit saa edes penaltya niistä
RT prioriteetti päälläkin frame rate tavoite vaikuttaa olevan 60 koko ajan?
Yllättävän vähän tuon 30 huomasi, vaikken yleensä kestä sitä yhtään. Pitää vielä miettiä kumpaa alkaa käyttää. Joku sanoi myös että RT tekee autoista sumeampia. Lisäksi huomasin että ennen kisan alkua framet laskee hetkeksi vähän ärsyttävästi. Mutta olkoon nyt päällä kun ihastelee replayta.RT ei ole ajon aikana päällä vaan ainoastaan uusinnoissa ja muissa autojen esittelyissä ja silloin framerate on 30.
Yllättävän vähän tuon 30 huomasi, vaikken yleensä kestä sitä yhtään. Pitää vielä miettiä kumpaa alkaa käyttää. Joku sanoi myös että RT tekee autoista sumeampia. Lisäksi huomasin että ennen kisan alkua framet laskee hetkeksi vähän ärsyttävästi. Mutta olkoon nyt päällä kun ihastelee replayta.
Itse luovutin lisenssien suhteen, ajoin loput pronssille / hopealle enkä aio enää lisenssipaikkaa avata. Yli 10h tuota IA10 tuli kokeiltua. Elämä on liian lyhyt tähän joten saa platina trophy jäädä niille jotka osaa
Niinpä on. Otin kuvan auton sisältä molemmilla. 60fps näyttää selvästi paremmalta tietyistä osista autoa. Mutta valaistus on sitten varmaan säteillä upea? Ei, en huomaa mitään eroa siinä tuossa kohtauksessa. Menee loppukin usko Ray Tracingiin.Tuo autojen sumeus pitää paikkaansa. Ihan garagessa autoa katsellessa yksityiskohdat näyttävät paljon sumeimmilta RT päällä. Siksi kytkin RT:n pois.
Itse tämän pelin suhteen myös huomannut sen, että ero RT päällä vs ei on hyvin minimaalinen ja pääosin näyttää jopa paremmalta ilman.Niinpä on. Otin kuvan auton sisältä molemmilla. 60fps näyttää selvästi paremmalta tietyistä osista autoa. Mutta valaistus on sitten varmaan säteillä upea? Ei, en huomaa mitään eroa siinä tuossa kohtauksessa. Menee loppukin usko Ray Tracingiin.
Yllättävän vähän tuon 30 huomasi, vaikken yleensä kestä sitä yhtään. Pitää vielä miettiä kumpaa alkaa käyttää. Joku sanoi myös että RT tekee autoista sumeampia. Lisäksi huomasin että ennen kisan alkua framet laskee hetkeksi vähän ärsyttävästi. Mutta olkoon nyt päällä kun ihastelee replayta.
Joo, kisa valittuna on menu 30fps. Mutta päävalikossa kaikki on sama 60fps RT päällä. Ja esim. autokaupassa on Frame Rate moodi päällä valikko 30fps. Ja välillä RT päällä näkee liikkuvaa autoa 60fps myös kisan ulkopuolella. Lisäksi Frame Rate päällä replayt selvästi laskee alle 60fps joka kerta. Mutta Frame Rate lienee parempi yleensä. Replayt näytti kyllä silmämääräisesti tylsemmiltä ilman RT:tä. VRR-tuki voisi parantaa 60fps tilannetta.Johan tuon huomasi heti menuissa kun kursoria liikutteli. Lähti jo tuon perusteella pois päältä.
Digital foundry kertoi videossaan että savet on tosiaa servereillä tallessa, joten vaihtelu PS4/PS5 välillä on saumatonta kumpaankin suuntaan. Sillä saivat helposti tehtyä vertailujaan kun myös replayt toimivat kummallakin alustalla
Ei se pitäis vaatia. Cloud save vaatii. Jos peli päättää tallettaa käyttäjien saven itselleen, niin ei se pitäis vaatia mitään.Tämä varmaan vaatii plussan oston? Just saapui pelit ja vehkeet ja asennus menossa...
Ei se pitäis vaatia. Cloud save vaatii. Jos peli päättää tallettaa käyttäjien saven itselleen, niin ei se pitäis vaatia mitään.
Joo, ei sitä saa pois.Ja se on varmaan automaattisesti päällä?
Hyvin ne menee kun ne kerta mullakin meni kaikki superistakin kullaksi padilla. nimim. sunnuntaikuskiJoo, ei sitä saa pois.
I-A kultia vähän hirvittää alkaa vetää ohjaimella. Kieltämättä rattiakin ois kiva koittaa jo. Mullahan on, muttei oikein missä käyttää.
Ei ollu helppoja, muttei kauhean vaikeitakaan. Yhdellä pitkällä istunnolla sai.Hyvin ne menee kun ne kerta mullakin meni kaikki superistakin kullaksi padilla. nimim. sunnuntaikuski
1.12 patch julkaistiin äsken ja sisältää tällä kertaa vain pari bugikorjausta
Update Details (1.12) - Update - Gran Turismo 7 - gran-turismo.com
A new update for Gran Turismo 7 has been released. The following is a list of the main features and adjustments introduced.1. Brand Central - Fixed an issue with the ‘Invitation’ feature wherein the invitations would inadvertently expire earlier than intended. Furthermore, with this update...www.gran-turismo.com
1. Brand Central
- Fixed an issue with the ‘Invitation’ feature wherein the invitations would inadvertently expire earlier than intended. Furthermore, with this update 'Invitations' from the manufacturers listed below will be distributed to all accounts who will log in-game by 24 April:
・Aston Martin
・Bugatti
・Citroën
・Ferrari
・Lamborghini
・Pagani
・Porsche
Noi kutsut ostaa autoja on kiva juttu. Tosin saa skripti grindata lisää rahaa, että saa autot ostettua. Mukavasti ollut halvempiakin vaihtoehtoja tarjolla legenda-autopuolella. Nyt reilu 200 autoa tallissa joilla en ole ajanut metriäkään. Parilla autolla oikeasti pelaten + skriptalla rahaa grindaten tullut edettyä. Skripti grindannut reilun 70000km rataa ympäri.
Täytyy toivoa, että jos tulee joku gt8 tms. tulevaisuudessa niin, että saisi siihen rahat/autot/... siirrettyä. Niin järjetön tuo gt7 grindi kera skriptinkin, että jos joutuu vielä joskus uusiksi vetään uusiksi niin loppuu gran turismon pelaaminen ja siirryn pc-simuihin.
Tuosta päivitetty listausta kisoista mistä tienaa parhaiten
The Easiest Ways to Make Money in Gran Turismo 7
Update: This article has been updated to reflect the best methods as of v1.12 on April 13 One of the very first questions players always ask when a new Gran Turismo game comes out is "what's the quickest way to make money in this game", and Gran Turismo 7 is no different. The title might be onwww.gtplanet.net
Kaksi viimeistä vaatii hieman PP huijausta ja ajamisen itse manuaalivaihteilla mutta 3mil/tunti parhaimmillaan
Mikä homma?Ajatan skriptillä pc:n kautta niin ei tarvi omaa aikaa käyttää grindaamiseen. Kone jaksaa ajaa tunnottomasti, mua grindi ei kiinnosta. Jos pitäisi grindata ilman skriptiä niin ajelisin vaan parilla autolla ja jättäisin keräysprojektin välistä.
Mikä homma?
En oo ainakaan ikinä kuullut tuollaisesta että olisi jotenkin yksilöllisiä, ja aika kokenut PS parissa. Ja pikainen googletus oli samaa mieltä. Kunhan on samalta alueelta se levy. Sehän toimii vain lupana käynnistää peli asentamisen jälkeen..Semi offtopic, mutta..
Noniin nyt sain ps4 korjattua (bd-aseman ja emon välinen lattakaapeli viallinen) niin huomasin, että gt7 asennuslevy on rikki. Reunassa selkeä halkeama enkä kyllä tiedä mistä olisi tullut.
Onko noi asennuslevyt jotenkin yksilöllisiä eli jos saisin vaikka kaverin asennuslevyn lainattua niin voiko sitä käyttää ja sitten jatkaa omalla pelilevyllä pelaamista?
Mutta onko kaikki autot muka pakko saada? Aika työlääksi menee, kun niitä lisätään. Ymmärrän grindauksen ja afk metodit, jos niitä tarvitaan trophyihin/platinumiin. Monet ei toki ymmärrä siltikään. En halua vielä alkaa farmata rahaa koneella, ettei raha menetä merkitystään. Myöhemmin voi olla pakko. Ja kannattaa kyllä nyt niin tehdä jos sille on tarve, koska tuo voidaan ehkä tavalla tai toisella myöhemmin estää.
En oo ainakaan ikinä kuullut tuollaisesta että olisi jotenkin yksilöllisiä, ja aika kokenut PS parissa. Ja pikainen googletus oli samaa mieltä. Kunhan on samalta alueelta se levy. Sehän toimii vain lupana käynnistää peli asentamisen jälkeen..
Näin itsekin ajattelin ja sen johdosta tulikin sellainen ajatus, että jos saisin joltain lainattua asennuslevyä niin pääsisi sitten pelaamaan. Toki kirjastostakin saa lainattua peliä niin viimeistään sieltä joskus sitten .
Tarvit sen verran toimivan levyn asemaan, että pleikkari saa luettua kopiosuojauksen siltä. Onnistuuko tuo rikkoutuneella levyllä niin vaikea sanoa.
Pelilevy on erillinen asennuslevystä.