Gran Turismo 7 (03.22) PS4/5

On päivitetty, silti jää niitä rumpleja pois kun ajaa kanttateiden yli, äänet kyllä tulee kajareista ku kolisee mutta ratissa ei tunnu juurikaan mitää/ ei ollenkaan. Ratin asetukset on 4/1 vai kummin päin ne oli mutta numerot noin, millä asetuksilla ite ajelet ?

Onhan DualSense kytketty kokonaan pois päältä kun käyttää rattia? Huomasin, kun vaihtaa lennosta ohjaimesta rattiin, niin ohjaimessa on silti tietyt toiminnot käytössä (täräjää yms).
 
Onhan DualSense kytketty kokonaan pois päältä kun käyttää rattia? Huomasin, kun vaihtaa lennosta ohjaimesta rattiin, niin ohjaimessa on silti tietyt toiminnot käytössä (täräjää yms).

Tottakai tulee joitain tärinöitä, mutta T300 RS:llä ei tule kanttareiden yli ajatessa mitään ylinmääräistä efektiä (paitsi ääni). Vai tuleeko sinulla tärinää sen merkiksi? Firmis päivitetty ja nyt kun kokeilin ensimmäistä kertaa PC:llä Dirt 2.0:aa ja Assetto Corsaa niin molemmissa ratti on paljon paremman tuntuinen. PC:llä t300:ssa tulee pienestäkin pompusta, nurmikolla ajamisesta ja kurvista niin hyvin tärinäefektiä, että nuo kaksi peliä kiinnostaneet viimepäivinä enemmän kuin GT7. Toivottavasti GT7:aan tulee joku patch millä nuo lähes olemattomat efektit korjataan.

Itsellä GT7:ssa 4/2 rattisäädöt, hyvin tylsä tuntuma
 
Tottakai tulee joitain tärinöitä, mutta T300 RS:llä ei tule kanttareiden yli ajatessa mitään ylinmääräistä efektiä (paitsi ääni). Vai tuleeko sinulla tärinää sen merkiksi? Firmis päivitetty ja nyt kun kokeilin ensimmäistä kertaa PC:llä Dirt 2.0:aa ja Assetto Corsaa niin molemmissa ratti on paljon paremman tuntuinen. PC:llä t300:ssa tulee pienestäkin pompusta, nurmikolla ajamisesta ja kurvista niin hyvin tärinäefektiä, että nuo kaksi peliä kiinnostaneet viimepäivinä enemmän kuin GT7. Toivottavasti GT7:aan tulee joku patch millä nuo lähes olemattomat efektit korjataan.

Kanttareissa tuntuma on kyllä aivan olematon, mutta absit, driftaus ja muut tien röpelyydet tuntuu ratissa kyllä. Vibration strength 130. Jospa nuo kanttaritkin tulevilla päivityksillä korjattaisiin.
 
Tuli 3 millin eestä massia takautuvasti noista Circuit Experiecenseistä. Näyttäis toimivan nyt taas.
Jep, hyvin tuli kyllä takautuvasti. Mulle tuli 6 miljoonaa muutamasta Circuit Experiencesta, jotka olin aikaisemmin ajanut. Sitten kävin vielä Nordschleifellä parantamassa aikaani hopeasta kultaan, joten siitä sai lisäksi vielä 5 miljoonaa.
Kaiken päälle vielä 4 tähden Roulette Ticketistä 500 000.
Melkein siis 12 miljoona tuli tänään noin puolen tunnin pelaamisella, eli ihan jees :D
 
Kaikki Circuit Experiencet kultaan niin rahaa pitäisi tulla 46 miljoonaa vähintään.



Ja Youtube suosittelee sopivasti Nurburgring videoita, yllättävän helposti se perä lähtee hallinnasta takavetoisilla.

 
Viimeksi muokattu:
Nyt oon jumissa IA10:ssa, hopealle pääsin, mutta kultaan pitäisi repiä jostain 2 sekuntia. Alkaa ahdistaa jo liikaa tää suorittaminen :rofl:
 
Mulla löyty ton testin puuttuvat sekunnit lopulta tuossa noin 24 sekunnin kohdalla alkavista mutkista. Niihin piti saada sellainen ajolinja, että sille pienelle suoranpätkälle pääsi mahdollisimman kovaa jotta vauhtia ennen noin 32 sekunnin kohdalla tulevaa jarrutusta oli mahdollisimman paljon.

Aluksi meni aina yliyrittämiseksi nuo edeltävät mutkat ja ajolinja valui sellaiseksi, että huippuvauhti suoralle jäi saavuttamatta ja siinä tuli pahasti takkiin.
 
Noissa c.exp:nseissä kyllä muutamia joita en pysty miljoonassa vuodessakaan saada kultaisiksi. Ja naurettavaa että joissakin saa paremman ajan kun ottaa liipaisinefektin pois, joka on kyllä typerä teko firmalta.
 
Aika epäbalanssissa kyllä nuo circuit experiencit, jotkut menevät kerralla kullalle yrittämätä ja joitakin pitää tuntikausia hinkata. Se ois paljon jo auttanut jos ois vaikka sama auto kaikissa ettei tarttis sitäkin siinä samalla "opetella". Ja epäilen että Raikku tarkoittaa liipaisimien voimia? Itsellä rupes jarru sen verran kramppaamaan kättä että suosiolla otin vasteet pois enkä ole kaivannutkaan sen jälkeen.
 
Ok, mun on pakko pitää ne voimakkaana, koska en osaa muuten ajaa puolikaasulla tai jarruttaa kevyesti.
 
Tällainen napsahti 3-tähden ruletista. Taitaa olla paras palkinto tähän mennessä.

IMG_20220409_163951__01.jpg
 
Nyt oon jumissa IA10:ssa, hopealle pääsin, mutta kultaan pitäisi repiä jostain 2 sekuntia. Alkaa ahdistaa jo liikaa tää suorittaminen :rofl:
Mä sain tuon kultaan tänään. :happy:
Ensimmäiset (kymmenet) kerrat meni opetellessa taas kerran että kuinka lujaa pystyy mihinkäkin mutkaan ajamaan ja mistä pystyy leikkaamaan kanttien yli. Sitten ajamaan pehmeästi ja sujuvasti ja lunta tupaan lapiokaupalla. :beye:

Muutaman (kymmenen) uusintayrityksen jälkeen totesin ettei tämä pehmeä ja sujuva ajotapa toimi minulla ja sen sijaan keskityin runttaamaan ronskilla otteella kanttien yli. Ensimmäinen rymistely toi kullan useamman kymmenyksen turvin.

Mulle vaikeampia oli IA:n Sarthe sillä Nissanin C-ryhmäläisellä - ristus että vihaan liian nopeita autoja Turismossa. Mä sitten vihasin tuota testiä. Jos käännät aavistuksen liikaa tai liian aikaisin mutkaan sisälle ja yrität pädillä hienovaraisesti loiventaa kääntymistä mutkassa, fysiikat sanoo EI!!! ja kääntää auton ratin suoraan asentoon -> mutka leveäksi -> restart.

Ja sitten olikos se IA8 uudella Supralla neulansilmäkurviin alamäkeen? Sama lääke tehosi kuin IA10:ssä - hienostelu hiuksista vittuun ja rohkeasti kanttien yli vaan.
 
Mä sain tuon kultaan tänään. :happy:
Ensimmäiset (kymmenet) kerrat meni opetellessa taas kerran että kuinka lujaa pystyy mihinkäkin mutkaan ajamaan ja mistä pystyy leikkaamaan kanttien yli. Sitten ajamaan pehmeästi ja sujuvasti ja lunta tupaan lapiokaupalla. :beye:

Muutaman (kymmenen) uusintayrityksen jälkeen totesin ettei tämä pehmeä ja sujuva ajotapa toimi minulla ja sen sijaan keskityin runttaamaan ronskilla otteella kanttien yli. Ensimmäinen rymistely toi kullan useamman kymmenyksen turvin.

Mulle vaikeampia oli IA:n Sarthe sillä Nissanin C-ryhmäläisellä - ristus että vihaan liian nopeita autoja Turismossa. Mä sitten vihasin tuota testiä. Jos käännät aavistuksen liikaa tai liian aikaisin mutkaan sisälle ja yrität pädillä hienovaraisesti loiventaa kääntymistä mutkassa, fysiikat sanoo EI!!! ja kääntää auton ratin suoraan asentoon -> mutka leveäksi -> restart.

Ja sitten olikos se IA8 uudella Supralla neulansilmäkurviin alamäkeen? Sama lääke tehosi kuin IA10:ssä - hienostelu hiuksista vittuun ja rohkeasti kanttien yli vaan.

Jep ja ei haitannut ainakaan itsellä että perä irtosi monessa mutkassa, aika väkivaltasesti sai ajaa. :D Monessa lisenssissä pienikin perän irtoaminen syö liikaa aikaa, mutta tuossa se jopa helpotti.
 
Mä sain tuon kultaan tänään. :happy:
Ensimmäiset (kymmenet) kerrat meni opetellessa taas kerran että kuinka lujaa pystyy mihinkäkin mutkaan ajamaan ja mistä pystyy leikkaamaan kanttien yli. Sitten ajamaan pehmeästi ja sujuvasti ja lunta tupaan lapiokaupalla. :beye:

Muutaman (kymmenen) uusintayrityksen jälkeen totesin ettei tämä pehmeä ja sujuva ajotapa toimi minulla ja sen sijaan keskityin runttaamaan ronskilla otteella kanttien yli. Ensimmäinen rymistely toi kullan useamman kymmenyksen turvin.

Mulle vaikeampia oli IA:n Sarthe sillä Nissanin C-ryhmäläisellä - ristus että vihaan liian nopeita autoja Turismossa. Mä sitten vihasin tuota testiä. Jos käännät aavistuksen liikaa tai liian aikaisin mutkaan sisälle ja yrität pädillä hienovaraisesti loiventaa kääntymistä mutkassa, fysiikat sanoo EI!!! ja kääntää auton ratin suoraan asentoon -> mutka leveäksi -> restart.

Ja sitten olikos se IA8 uudella Supralla neulansilmäkurviin alamäkeen? Sama lääke tehosi kuin IA10:ssä - hienostelu hiuksista vittuun ja rohkeasti kanttien yli vaan.

Itse luovutin lisenssien suhteen, ajoin loput pronssille / hopealle enkä aio enää lisenssipaikkaa avata. Yli 10h tuota IA10 tuli kokeiltua. Elämä on liian lyhyt tähän joten saa platina trophy jäädä niille jotka osaa :rofl:
 
Nyt uskaltautunu koettaa noita sport moden daily raceja, voipi olla että tuolla ei tule ihan kauheena viihdyttyä. Ymmärrettävää toki kun ei ole ennen ajanut et omatkin rankin on siellä rupusakissa, mutta voi hyvää päivää noita kisaajia. Koetan ite vaan ajaa mahdollisimman puhtaasti enkä epätoivosia yrityksiä tee, mutta aika ajot kun menee sillei et kuitenkin on siellä kärkipäässä lähdössä niin viimeistään Deep forestin viimeisessä neulansilmässä joku tulee työntämään perseestä pihalle. Onneks sentää noi räikeimmät pommittajat menee näköjään haamuiks ja läpi, mut ei se paljoo lohduta kun sieltä annetaan sellainen pusku että itse pyörähät tai muutoin menetät aikaa eikä nämä sankarit saa edes penaltya niistä:cautious:
 
Nyt uskaltautunu koettaa noita sport moden daily raceja, voipi olla että tuolla ei tule ihan kauheena viihdyttyä. Ymmärrettävää toki kun ei ole ennen ajanut et omatkin rankin on siellä rupusakissa, mutta voi hyvää päivää noita kisaajia. Koetan ite vaan ajaa mahdollisimman puhtaasti enkä epätoivosia yrityksiä tee, mutta aika ajot kun menee sillei et kuitenkin on siellä kärkipäässä lähdössä niin viimeistään Deep forestin viimeisessä neulansilmässä joku tulee työntämään perseestä pihalle. Onneks sentää noi räikeimmät pommittajat menee näköjään haamuiks ja läpi, mut ei se paljoo lohduta kun sieltä annetaan sellainen pusku että itse pyörähät tai muutoin menetät aikaa eikä nämä sankarit saa edes penaltya niistä:cautious:

Grindaa Daily A:ta tai mikä sattuukan olemaan viikon nopein kunnes olet vähintään AS. BS sisältää myös jo huomattavasti vähemmän perseilijöitä.

Keskittyy vaan ajamaan ite puhtaasti eikä väkisin koita voittaa niin nousee ainankin sportsmanship jos ei muu.
 
Hyvältä vaikuttaa parin tunnin pelaamisen jälkeen. DualSensellä. Miljoonan sai lunastettua hyvityksenä, vaikkei pelannut katkon aikaan. Daiki Kashot ja muut musat on kyllä nostalgisia esim. GT4 ajoilta. Ei siinä voi olla vähän hymyilemättä kun replayta kattoo. Huonoina puolina ehkä vähempikin pölinä riittäisi esim. helppoja lisenssikokeita ajaessa, jospa ne vähenis ajan myötä. Ja autoissa on edelleen vähän sahalaitaa. RT prioriteetti päälläkin frame rate tavoite vaikuttaa olevan 60 koko ajan? Grafiikka kyllä tuotti ihan semin vau-efektin kun se eka musiikkiralli lähti pyörimään.
 
RT ei ole ajon aikana päällä vaan ainoastaan uusinnoissa ja muissa autojen esittelyissä ja silloin framerate on 30.
Yllättävän vähän tuon 30 huomasi, vaikken yleensä kestä sitä yhtään. Pitää vielä miettiä kumpaa alkaa käyttää. Joku sanoi myös että RT tekee autoista sumeampia. Lisäksi huomasin että ennen kisan alkua framet laskee hetkeksi vähän ärsyttävästi. Mutta olkoon nyt päällä kun ihastelee replayta.
 
Yllättävän vähän tuon 30 huomasi, vaikken yleensä kestä sitä yhtään. Pitää vielä miettiä kumpaa alkaa käyttää. Joku sanoi myös että RT tekee autoista sumeampia. Lisäksi huomasin että ennen kisan alkua framet laskee hetkeksi vähän ärsyttävästi. Mutta olkoon nyt päällä kun ihastelee replayta.

Tuo autojen sumeus pitää paikkaansa. Ihan garagessa autoa katsellessa yksityiskohdat näyttävät paljon sumeimmilta RT päällä. Siksi kytkin RT:n pois.
 
Itse luovutin lisenssien suhteen, ajoin loput pronssille / hopealle enkä aio enää lisenssipaikkaa avata. Yli 10h tuota IA10 tuli kokeiltua. Elämä on liian lyhyt tähän joten saa platina trophy jäädä niille jotka osaa :rofl:

Aamulla päätin että super lisenssit voi jäädä, mut en perkele jätä tuota A ajamatta kultaan. Noh 450km myöhemmin se lopulta meni ja jopa 0.5 sekuntia paremmin kun vaadittiin. Täytyy nyt alkaa ettimään rigiä rattia varten.
 
Tuo autojen sumeus pitää paikkaansa. Ihan garagessa autoa katsellessa yksityiskohdat näyttävät paljon sumeimmilta RT päällä. Siksi kytkin RT:n pois.
Niinpä on. Otin kuvan auton sisältä molemmilla. 60fps näyttää selvästi paremmalta tietyistä osista autoa. Mutta valaistus on sitten varmaan säteillä upea? Ei, en huomaa mitään eroa siinä tuossa kohtauksessa. Menee loppukin usko Ray Tracingiin.
 
Niinpä on. Otin kuvan auton sisältä molemmilla. 60fps näyttää selvästi paremmalta tietyistä osista autoa. Mutta valaistus on sitten varmaan säteillä upea? Ei, en huomaa mitään eroa siinä tuossa kohtauksessa. Menee loppukin usko Ray Tracingiin.
Itse tämän pelin suhteen myös huomannut sen, että ero RT päällä vs ei on hyvin minimaalinen ja pääosin näyttää jopa paremmalta ilman.
 
Tuo ruletti.. vähän p*ska maku jää suuhun, kun joka ikinen kerta tullut se huonoin. :D
 
Yllättävän vähän tuon 30 huomasi, vaikken yleensä kestä sitä yhtään. Pitää vielä miettiä kumpaa alkaa käyttää. Joku sanoi myös että RT tekee autoista sumeampia. Lisäksi huomasin että ennen kisan alkua framet laskee hetkeksi vähän ärsyttävästi. Mutta olkoon nyt päällä kun ihastelee replayta.

Johan tuon huomasi heti menuissa kun kursoria liikutteli. Lähti jo tuon perusteella pois päältä.
 
Johan tuon huomasi heti menuissa kun kursoria liikutteli. Lähti jo tuon perusteella pois päältä.
Joo, kisa valittuna on menu 30fps. Mutta päävalikossa kaikki on sama 60fps RT päällä. Ja esim. autokaupassa on Frame Rate moodi päällä valikko 30fps. Ja välillä RT päällä näkee liikkuvaa autoa 60fps myös kisan ulkopuolella. Lisäksi Frame Rate päällä replayt selvästi laskee alle 60fps joka kerta. Mutta Frame Rate lienee parempi yleensä. Replayt näytti kyllä silmämääräisesti tylsemmiltä ilman RT:tä. VRR-tuki voisi parantaa 60fps tilannetta.
 
Digital foundry kertoi videossaan että savet on tosiaa servereillä tallessa, joten vaihtelu PS4/PS5 välillä on saumatonta kumpaankin suuntaan. Sillä saivat helposti tehtyä vertailujaan kun myös replayt toimivat kummallakin alustalla

Tämä varmaan vaatii plussan oston? Just saapui pelit ja vehkeet ja asennus menossa...
 
Tämä varmaan vaatii plussan oston? Just saapui pelit ja vehkeet ja asennus menossa...
Ei se pitäis vaatia. Cloud save vaatii. Jos peli päättää tallettaa käyttäjien saven itselleen, niin ei se pitäis vaatia mitään.
 
Joo, ei sitä saa pois.

I-A kultia vähän hirvittää alkaa vetää ohjaimella. Kieltämättä rattiakin ois kiva koittaa jo. Mullahan on, muttei oikein missä käyttää.
Hyvin ne menee kun ne kerta mullakin meni kaikki superistakin kullaksi padilla. :cool: nimim. sunnuntaikuski
 
1.12 patch julkaistiin äsken ja sisältää tällä kertaa vain pari bugikorjausta


1. Brand Central
 - Fixed an issue with the ‘Invitation’ feature wherein the invitations would inadvertently expire earlier than intended. Furthermore, with this update 'Invitations' from the manufacturers listed below will be distributed to all accounts who will log in-game by 24 April:

 ・Aston Martin
 ・Bugatti
 ・Citroën
 ・Ferrari
 ・Lamborghini
 ・Pagani
 ・Porsche

With the installation of Update 1.12, the invitations are now valid for 30 days from the time they are received.

2. World Circuits
 - Fixed an issue wherein the BGM would not play at the start and finish lines of a race.
 
Hyvin ne menee kun ne kerta mullakin meni kaikki superistakin kullaksi padilla. :cool: nimim. sunnuntaikuski
Ei ollu helppoja, muttei kauhean vaikeitakaan. Yhdellä pitkällä istunnolla sai.
Jätetään S:n kokeilu jonnekin tosi pitkän ajan päähän. Ei tuohon varmasti moni pysty.
 
1.12 patch julkaistiin äsken ja sisältää tällä kertaa vain pari bugikorjausta


1. Brand Central
 - Fixed an issue with the ‘Invitation’ feature wherein the invitations would inadvertently expire earlier than intended. Furthermore, with this update 'Invitations' from the manufacturers listed below will be distributed to all accounts who will log in-game by 24 April:

 ・Aston Martin
 ・Bugatti
 ・Citroën
 ・Ferrari
 ・Lamborghini
 ・Pagani
 ・Porsche

Noi kutsut ostaa autoja on kiva juttu. Tosin saa skripti grindata lisää rahaa, että saa autot ostettua. Mukavasti ollut halvempiakin vaihtoehtoja tarjolla legenda-autopuolella. Nyt reilu 200 autoa tallissa joilla en ole ajanut metriäkään. Parilla autolla oikeasti pelaten + skriptalla rahaa grindaten tullut edettyä. Skripti grindannut reilun 70000km rataa ympäri.

Täytyy toivoa, että jos tulee joku gt8 tms. tulevaisuudessa niin, että saisi siihen rahat/autot/... siirrettyä. Ihan järjetön tuo gt7 grindi kera skriptinkin. Jos joutuu joskus uusiksi nollista lähtemään liikeelle niin loppuu gran turismon pelaaminen ja siirryn pc-simuihin.
 
Viimeksi muokattu:
Noi kutsut ostaa autoja on kiva juttu. Tosin saa skripti grindata lisää rahaa, että saa autot ostettua. Mukavasti ollut halvempiakin vaihtoehtoja tarjolla legenda-autopuolella. Nyt reilu 200 autoa tallissa joilla en ole ajanut metriäkään. Parilla autolla oikeasti pelaten + skriptalla rahaa grindaten tullut edettyä. Skripti grindannut reilun 70000km rataa ympäri.

Täytyy toivoa, että jos tulee joku gt8 tms. tulevaisuudessa niin, että saisi siihen rahat/autot/... siirrettyä. Niin järjetön tuo gt7 grindi kera skriptinkin, että jos joutuu vielä joskus uusiksi vetään uusiksi niin loppuu gran turismon pelaaminen ja siirryn pc-simuihin.

Tuosta päivitetty listausta kisoista mistä tienaa parhaiten

Kaksi viimeistä vaatii hieman PP huijausta ja ajamisen itse manuaalivaihteilla mutta 3mil/tunti parhaimmillaan :)
 
Tuosta päivitetty listausta kisoista mistä tienaa parhaiten

Kaksi viimeistä vaatii hieman PP huijausta ja ajamisen itse manuaalivaihteilla mutta 3mil/tunti parhaimmillaan :)

Ajatan skriptillä pc:n kautta niin ei tarvi omaa aikaa käyttää grindaamiseen. Kone jaksaa ajaa tunnottomasti, mua grindi ei kiinnosta. Jos pitäisi grindata ilman skriptiä niin ajelisin vaan parilla autolla ja jättäisin keräysprojektin välistä.
 
Ajatan skriptillä pc:n kautta niin ei tarvi omaa aikaa käyttää grindaamiseen. Kone jaksaa ajaa tunnottomasti, mua grindi ei kiinnosta. Jos pitäisi grindata ilman skriptiä niin ajelisin vaan parilla autolla ja jättäisin keräysprojektin välistä.
Mikä homma?
 

Allaoleva tsydeemi toimii,jos haluaa automatisoida grindin. Vähän kälysesti tehty skripti, mutta ennemmin tuolla grindaa rahat kuin käyttämällä itse aikaa about 500M keräämiseen minkä kaikkien autojen ostaminen vaatii. Kone grindaa sillon kun ei itse pelaa ja raha tulee tavallaan "ilmaiseksi".

 
Mutta onko kaikki autot muka pakko saada? Aika työlääksi menee, kun niitä lisätään. Ymmärrän grindauksen ja afk metodit, jos niitä tarvitaan trophyihin/platinumiin. Monet ei toki ymmärrä siltikään. En halua vielä alkaa farmata rahaa koneella, ettei raha menetä merkitystään. Myöhemmin voi olla pakko. Ja kannattaa kyllä nyt niin tehdä jos sille on tarve, koska tuo voidaan ehkä tavalla tai toisella myöhemmin estää.
 
Semi offtopic, mutta..
Noniin nyt sain ps4 korjattua (bd-aseman ja emon välinen lattakaapeli viallinen) niin huomasin, että gt7 asennuslevy on rikki. Reunassa selkeä halkeama enkä kyllä tiedä mistä olisi tullut.
Onko noi asennuslevyt jotenkin yksilöllisiä eli jos saisin vaikka kaverin asennuslevyn lainattua niin voiko sitä käyttää ja sitten jatkaa omalla pelilevyllä pelaamista?
 
Semi offtopic, mutta..
Noniin nyt sain ps4 korjattua (bd-aseman ja emon välinen lattakaapeli viallinen) niin huomasin, että gt7 asennuslevy on rikki. Reunassa selkeä halkeama enkä kyllä tiedä mistä olisi tullut.
Onko noi asennuslevyt jotenkin yksilöllisiä eli jos saisin vaikka kaverin asennuslevyn lainattua niin voiko sitä käyttää ja sitten jatkaa omalla pelilevyllä pelaamista?
En oo ainakaan ikinä kuullut tuollaisesta että olisi jotenkin yksilöllisiä, ja aika kokenut PS parissa. Ja pikainen googletus oli samaa mieltä. Kunhan on samalta alueelta se levy. Sehän toimii vain lupana käynnistää peli asentamisen jälkeen..
 
Mutta onko kaikki autot muka pakko saada? Aika työlääksi menee, kun niitä lisätään. Ymmärrän grindauksen ja afk metodit, jos niitä tarvitaan trophyihin/platinumiin. Monet ei toki ymmärrä siltikään. En halua vielä alkaa farmata rahaa koneella, ettei raha menetä merkitystään. Myöhemmin voi olla pakko. Ja kannattaa kyllä nyt niin tehdä jos sille on tarve, koska tuo voidaan ehkä tavalla tai toisella myöhemmin estää.

Kaikkien autojen hankkiminen skripitilläkin on aika hapokas setti. Pitäisi kaivaa joku 400-500M krediittiä + rahaa tuunauksiin. Mä annan koneen grindata krediittejä, kun se ei vaadi erikoisemmin työtä ja poistaa koko pelin vittumaisimman puolen eli turhan grindauksen. Voi oman peliajan käyttää sitten miellyttävään sisältöön ja unohtaa krediittien keräämisen.

Hyvin todennäköistä, että tuskin koskaan tulee ajettua aktiivisesti muuten kuin kourallisella autoja vaikka saisi kaikki kärryt kerättyä. Jos ei toi grindausreikä mene kiinni niin todennäköisesti kesäkuun alkuun mennessä saa metapelin eli skriptigrindauksen maaliin asti.

Trophyjen kanssa luovutin aikaa sitten. Pelailen sen mitä pelaa. Ei jaksa trophyjen perässä juosta.
 
Jos noihin farmaus ja grindaus hommiin ruvetaan varsinkin jollain PP exploitilla sitten on ihan sama grindata automaattisesti skriptillä.

Itsellä on tällä hetkellä joku 20 miljoonaa tilillä ihan vaan pelaamalla. Pari 2.5 miljoonan autoa olen ostanut, läjän miljoonaan ja käytetyistä autoista melkein kaikki alle 200k.

Vähän harmittaa että missasin CLK-LM niin nyt pidän rahaa taskussa sen verran että kun ilmestyy uudestaan niin ostan. En kehannut kuitenkaan alkamaan bottaamaan tai grindaamaan tuotakaan varten.
 
En oo ainakaan ikinä kuullut tuollaisesta että olisi jotenkin yksilöllisiä, ja aika kokenut PS parissa. Ja pikainen googletus oli samaa mieltä. Kunhan on samalta alueelta se levy. Sehän toimii vain lupana käynnistää peli asentamisen jälkeen..

Näin itsekin ajattelin ja sen johdosta tulikin sellainen ajatus, että jos saisin joltain lainattua asennuslevyä niin pääsisi sitten pelaamaan. Toki kirjastostakin saa lainattua peliä niin viimeistään sieltä joskus sitten :D.
 
Näin itsekin ajattelin ja sen johdosta tulikin sellainen ajatus, että jos saisin joltain lainattua asennuslevyä niin pääsisi sitten pelaamaan. Toki kirjastostakin saa lainattua peliä niin viimeistään sieltä joskus sitten :D.

Tarvit sen verran toimivan levyn asemaan, että pleikkari saa luettua kopiosuojauksen siltä. Onnistuuko tuo rikkoutuneella levyllä niin vaikea sanoa.
 
Tarvit sen verran toimivan levyn asemaan, että pleikkari saa luettua kopiosuojauksen siltä. Onnistuuko tuo rikkoutuneella levyllä niin vaikea sanoa.

Pelilevy on erillinen asennuslevystä.

Kävinpä muuten ostamassa kaikki autot mitkä oli saatavilla käytetyissä autoissa paitsi tuon ylihintaisen Lambon. Taidan jatkossakin tehdä näin. Legendat ovat sen verran hinnakkaita että niissä joutuu kyllä vähän harkitsemaan.

Autoista puheen ollen. Onko kellään tiedossa mitään kivaa yli 800 PP OIKEATA autoa? Porchella on 919 Hybridi. Enemmän kyllä kiinnostaisi joku vanha Le Mans auto, mutta ei ole tällä hetkellä saatavilla.
 
Pelilevy on erillinen asennuslevystä.

Kuulostaa oudolta, mutta hienoa että ei rikkonainen pelilevy haittaa. Mä oon ps4 julkaisusta lähtien ostanut vain digipelejä niin en ole pysynyt ajantasalla tuon peli versus asennuslevy median kanssa.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
262 819
Viestejä
4 566 878
Jäsenet
75 027
Uusin jäsen
viinamylly232

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom