"Tuotteesi kannetaan ensimmäiselle esteelle, joka on usin ulko-oven kynnys. Terveisin Gigantti".
Ymmärrän toki liiketaloudellisen näkökannan ja rahastamisen tarpeen siitä, että kuriiri nostaa paketin kynnyksen yli, mutta kyllähän tämä asiakaskokemuksena on niin järkyttävän paska kokemus, että seuraavan kerran tilaan verkkiksestä.
Käytännössä viimeinen maili tulee paikallisella kuriirilla, jolle ei varmaan ole ongelmaa nostaa tuotetta kynnyksen yli sateelta suojaan, mutta kuitenkin.
Aina ottanu Gigantin halvimman kotiinkuljetuksen / se ns. ulko-ovelle ja kuljetusliike on aina tuonut sisälle asti ja haluttuun huoneeseenkin (usein tuulikaapin läpi ja sit sanonu että jätetään tähän aulaan tai siitä sit keittiöön). Toki aina ryntään kohteliaasti auttamaan (koska yksin on paska roudata 100 kg Mielen pesukonetta nokkakärryillä jne) ja kysyn tarviiko apua / nostan etuterden portaalle avuksi.