Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Onkos kellään kokemusta hyvittääkö gigantti palautusaikana hintaeroa jos jostain pomppaakin halvemmalla myyntiin? Näytön ostin gigantista viimeviikolla eli tuota 50 päivän palautusoikeutta on reilusti jäljellä, tänään verkkokaupassa sama näyttö 50e halvemmalla.
Hyvittäisiköhän nuo ihan rahana/lahjakorttina tuon jos ottaa aspaan yhteyttä, halvemmaksihan tuo taitaisi gigantille tulla kuin ottaa palautuksena vastaan kun näytön hinta oli kuitenkin sen 1000e
 
Onkos kellään kokemusta hyvittääkö gigantti palautusaikana hintaeroa jos jostain pomppaakin halvemmalla myyntiin? Näytön ostin gigantista viimeviikolla eli tuota 50 päivän palautusoikeutta on reilusti jäljellä, tänään verkkokaupassa sama näyttö 50e halvemmalla.
Hyvittäisiköhän nuo ihan rahana/lahjakorttina tuon jos ottaa aspaan yhteyttä, halvemmaksihan tuo taitaisi gigantille tulla kuin ottaa palautuksena vastaan kun näytön hinta oli kuitenkin sen 1000e

Täällä ainakin kolme kertaa kun vastaavaa käynyt, on aina hyvitetty. Ihan aspaan laittanut viestiä chatissa/sähköpostilla.
 
Onkos kellään kokemusta hyvittääkö gigantti palautusaikana hintaeroa jos jostain pomppaakin halvemmalla myyntiin? Näytön ostin gigantista viimeviikolla eli tuota 50 päivän palautusoikeutta on reilusti jäljellä, tänään verkkokaupassa sama näyttö 50e halvemmalla.
Hyvittäisiköhän nuo ihan rahana/lahjakorttina tuon jos ottaa aspaan yhteyttä, halvemmaksihan tuo taitaisi gigantille tulla kuin ottaa palautuksena vastaan kun näytön hinta oli kuitenkin sen 1000e

Hyvittää. Chatin kautta saa ainakin vaan myymälässä käyvän lahjakortin, jos olisin halunnut rahana niin olis pitänyt mennä liikkeeseen, mikä ei omassa tilanteessa ollut mahdollista.
 
Täällä ainakin kolme kertaa kun vastaavaa käynyt, on aina hyvitetty. Ihan aspaan laittanut viestiä chatissa/sähköpostilla.

Onnistuuko saman tuotteen kanssa useammin kuin kerran? Ostin tosiaan tuon samsunging CRG9 näytön 999e gigantissa ja nyt verkkiksessä 949e. G9 näyttö tulee varmaan saataville taas muutaman viikon sisään ja voisi olettaa tämän vanhemman mallin hinnan putoavan lisää.
Eli jos nyt pyydän hyvitystä 999e->949e ja vaikkapa seuraavalla viikolla onkin saatavilla 899e niin hyvittävätkö toisen viiskymppisen palautusajan puitteissa?
 
Onnistuuko saman tuotteen kanssa useammin kuin kerran? Ostin tosiaan tuon samsunging CRG9 näytön 999e gigantissa ja nyt verkkiksessä 949e. G9 näyttö tulee varmaan saataville taas muutaman viikon sisään ja voisi olettaa tämän vanhemman mallin hinnan putoavan lisää.
Eli jos nyt pyydän hyvitystä 999e->949e ja vaikkapa seuraavalla viikolla onkin saatavilla 899e niin hyvittävätkö toisen viiskymppisen palautusajan puitteissa?
Pystyy pyytämään useasti tuon 50pv aikana. Eli vaikka menisi 999e -> 949e -> 899e -> 849e -> 799e, niin saisit joka kerta sen 50e.
 
laitoimpa gigantin aspaan viestiä ja tälläisen vastauksen sain:

Meillä on kyseinen käytäntö, mutta valitettavasti hintavirhekäytäntömme ei ole käytössä kilpailijoiden kampanjahinnoissa. Täten en voi antaa kyseistä 50 euron hyvitystä tuotteeseen. Mikäli sinulla on tuotteen laatikko tallessa ja tuote on uudenveroinen, voit toki palauttaa tuotteen myymälään.

Eli eivät hyvitä jos tuo on verkkokauppa.comissa viikkotarjouksena mutta ilmeisesti jos normaalihinta putoaisi niin hyvittävät? Onko muilla ollut näin?
 
laitoimpa gigantin aspaan viestiä ja tälläisen vastauksen sain:



Eli eivät hyvitä jos tuo on verkkokauppa.comissa viikkotarjouksena mutta ilmeisesti jos normaalihinta putoaisi niin hyvittävät? Onko muilla ollut näin?
Menisin vielä myymälästä kysymään, kyllä noi tarjoukset on aina ennen hyvitetty.

e. Tai vaatimuksena noissa on ollut, että tuotetta on saatavilla (eli tilattavissa/noudettavissa lähistöltä), eli jos on ollut joku erä joka on myyty loppuun, ei tuota olla hyvitetty.
 
Menisin vielä myymälästä kysymään, kyllä noi tarjoukset on aina ennen hyvitetty.

e. Tai vaatimuksena noissa on ollut, että tuotetta on saatavilla (eli tilattavissa/noudettavissa lähistöltä), eli jos on ollut joku erä joka on myyty loppuun, ei tuota olla hyvitetty.

Verkosta itse tilasin tuon näytön siis eli en tiedä alkavatko paikallisessa myymälässä millekkään. Jotenkin huvittavaltahan tuo tuntuu etteivät hyvittäisi kun en varsinaisesti käsitä miten tämä nyt eroaa siitä tilanteesta että hintaa olisi pudotettu ilman mitään erityistä tarjousta. Voin nytkin käydä heittämässä tuon näytön Oulun giganttiin ja hakea Oulun verkkokaupasta samalla reissulla uuden kyytiin 50e halvemmalla kun näyttää olevan ihan hyllyssä.
 
Verkosta itse tilasin tuon näytön siis eli en tiedä alkavatko paikallisessa myymälässä millekkään. Jotenkin huvittavaltahan tuo tuntuu etteivät hyvittäisi kun en varsinaisesti käsitä miten tämä nyt eroaa siitä tilanteesta että hintaa olisi pudotettu ilman mitään erityistä tarjousta. Voin nytkin käydä heittämässä tuon näytön Oulun giganttiin ja hakea Oulun verkkokaupasta samalla reissulla uuden kyytiin 50e halvemmalla kun näyttää olevan ihan hyllyssä.
Okei, no on kyllä hyvin erikoista sitten. Yleensä ehtona noissa ollut, että tarjoustuotetta on saatavilla. Kuulostaa kyllä hyvin erikoiselta, ettei tuota hyvitetä. Kaveri juuri soitteli 100e hyvityksen, kun puhelin oli tullut tarjoukseen (OP8).
 
Okei, no on kyllä hyvin erikoista sitten. Yleensä ehtona noissa ollut, että tarjoustuotetta on saatavilla. Kuulostaa kyllä hyvin erikoiselta, ettei tuota hyvitetä. Kaveri juuri soitteli 100e hyvityksen, kun puhelin oli tullut tarjoukseen (OP8).

Ite menin chatin kautta eikä alkanut millekkään. Pitäisiköhän yrittää vielä soitella sitten.
 
Ite menin chatin kautta eikä alkanut millekkään. Pitäisiköhän yrittää vielä soitella sitten.
Kannattaahan tuota yrittää. Ja kannattaa sanoa, että näyttöä on tosiaan saatavilla nyt heti Oulun Verkkokaupasta, eli voit noutaa sen sieltä ja palauttaa tuon ostamasi.
 
Ite sain kyllä erotuksen tuossa tilanteessa. Ostin corsairin low profile näppiksen normihintaan ja seuraavalla viikolla verkkokauppa.com tarjosi samaa (eri kytkimillä tosin) -50€, menin Gigantin palautustiskille ja erotus tuli tilille.
 
Ite sain kyllä erotuksen tuossa tilanteessa. Ostin corsairin low profile näppiksen normihintaan ja seuraavalla viikolla verkkokauppa.com tarjosi samaa (eri kytkimillä tosin) -50€, menin Gigantin palautustiskille ja erotus tuli tilille.

Jännä homma etteivät minulle sitten ala tuota erotusta hyvittämään. Pitääpä tosiaan soittaa vielä.
 
Ny päästäänki sit testaamaan Gigantin takuun toimintaa. 2018 marraskuussa ostettu läppäri sanoo ittensä irti mekaanisesti, takuuaika 2kk. Päivittelen kun selviää miten etenee. Kuittia ei löydy mistään, ei edes sähköpostista vaikkakin tilausilmoitus kyllä sieltä löytyy ja gigantin tililtäkin. Vähän erikoista tosiaan, ettei kuitteja tallenneta tuonne gigantin omalle tilille mitenkään, pelkästään tilaus. Onneksi siinä on sentään se tilausnumero jota tuossa takuulapussa pyydetään. Erikoista tosiaan se, että muutakin gigantilta tilannut ja niistä on kyl kuitit tullu spostiin.
Kävi huollossa, hyvin meni, eihän se tietenkää mikää pikareissu ollut kun vaihtoivat "kotelon" läppärille ja joutuivat odottamaan varaosia.
 
Verkkokauppa.comille on tulossa nyt nettiin myös myyntiin noita yksittäiskappaleita outlettiin. Eilen tuli sähköpostia, että koska olen kuulemma käynyt heidän sivulla usein, pääsen ensimmäisten joukossa testaamaan tätä uutta toiminnallisuutta. Ilmeisesti Jätkänsaaressahan näitä on ollut kai liikkeessä myynnissä jo pidempään. Lähinnä A (pakkausvaurio) ja B (kokeiltu ja voi olla vähäisiä käytön jälkiä) luokiteltua tavaraa näytti olevan. Pitihän tätä sitten tietenkin kokeilla varsinkin, kun sattui silmään muutenkin harkitsemani pakkausvaurioinen tuote reilun 20% alennuksella. Tilauksesi on postitettu viesti tuli ennätyksellisen 6 minuutin päästä tilauksen tekemisestä eli ilmeisesti siellä joku jantteri käy oikeasti heti poimimassa sen tuotteen hyllystä. Todennäköisesti on jo seurannan mukaan tänään postista haettavissa eli huomattavan nopeaa toimintaa, kun monesti menee pelkkään postitukseen päivä pari omien kokemusten mukaan.
 
Verkkokauppa.comille on tulossa nyt nettiin myös myyntiin noita yksittäiskappaleita outlettiin. Eilen tuli sähköpostia, että koska olen kuulemma käynyt heidän sivulla usein, pääsen ensimmäisten joukossa testaamaan tätä uutta toiminnallisuutta. Ilmeisesti Jätkänsaaressahan näitä on ollut kai liikkeessä myynnissä jo pidempään. Lähinnä A (pakkausvaurio) ja B (kokeiltu ja voi olla vähäisiä käytön jälkiä) luokiteltua tavaraa näytti olevan. Pitihän tätä sitten tietenkin kokeilla varsinkin, kun sattui silmään muutenkin harkitsemani pakkausvaurioinen tuote reilun 20% alennuksella. Tilauksesi on postitettu viesti tuli ennätyksellisen 6 minuutin päästä tilauksen tekemisestä eli ilmeisesti siellä joku jantteri käy oikeasti heti poimimassa sen tuotteen hyllystä. Todennäköisesti on jo seurannan mukaan tänään postista haettavissa eli huomattavan nopeaa toimintaa, kun monesti menee pelkkään postitukseen päivä pari omien kokemusten mukaan.
Ei nuo tuotteet missään fyysisen myymälän hyllyssä ole vaan osa erästä laitetaan verkkoon ja osa myymälään. Muuten tulisi liikaa ei oo myyntiä verkon kautta, kun joku jo ottanut hyllystä tuotteen kaupassa.
 
Ei nuo tuotteet missään fyysisen myymälän hyllyssä ole vaan osa erästä laitetaan verkkoon ja osa myymälään. Muuten tulisi liikaa ei oo myyntiä verkon kautta, kun joku jo ottanut hyllystä tuotteen kaupassa.
En siis tarkoittanut välttämättä sanoa, että olisi juuri samoja tuotteita, mutta vastaavia, mitä aiemmin saanut myymälästä vain. Ja kai noissa joku eri prosessi käsittelyssä kuitenkin on, kun noin nopeasti lähti normaaliin verrattuna? Tai ehkä oli vain sikamainen tuuri.
 
VK on kyllä hidastunut helkkaristi siitä mitä joskus. Kama mikä hyllyssä/varastossa ei edes 3pv tms ole edes lähtenyt liikkeelle. Amazonista saksasta saan n. samoihin aikoihin tilattua ilmeisesti nopeammin perille. Eikö ne voi sille Porokairalle hoimmata apukäsiä jos se ei enää jaksa lähetellä.
 
VK on kyllä hidastunut helkkaristi siitä mitä joskus. Kama mikä hyllyssä/varastossa ei edes 3pv tms ole edes lähtenyt liikkeelle. Amazonista saksasta saan n. samoihin aikoihin tilattua ilmeisesti nopeammin perille. Eikö ne voi sille Porokairalle hoimmata apukäsiä jos se ei enää jaksa lähetellä.
Mä tilasin pari viikkoa sitten VK:sta telkkarin sunnuntaina iltapäivästä ja se lähetettiin maanantain, ja tiistaina puoliltapäivin oli jo Postin kaveri ovella tuomassa sen. Vissiin siis vaihtelee tuo nopeus.
 
Verkkokauppa.com on siitä mukava, että palvelu ei ole liian aktiivista tai agressiivista, enemmänkin päinvastoin. Jossain Gigantissa taas yritetään tyrkyttää kaikkea mahdollista, mitä esim porukoille kävi kun erehtyivät sinne ostoksille, senpä takia kun telkkaria ostettiin niin käytiin Verkkokaupassa, jossa palvelu oli hyvää ja sopivan hillittyä.
 
VK on kyllä hidastunut helkkaristi siitä mitä joskus. Kama mikä hyllyssä/varastossa ei edes 3pv tms ole edes lähtenyt liikkeelle. Amazonista saksasta saan n. samoihin aikoihin tilattua ilmeisesti nopeammin perille. Eikö ne voi sille Porokairalle hoimmata apukäsiä jos se ei enää jaksa lähetellä.
Oudosti alkoi vk:n sivu pyytää tietoa että milloin hakee tavaran(ihan kuin itsekkään tietäisi milloin sen olisi hakenut).Aikomus oli siis hakea se 24h kioskista mutta se ei kai olisi onnistunut.
 
Oudosti alkoi vk:n sivu pyytää tietoa että milloin hakee tavaran(ihan kuin itsekkään tietäisi milloin sen olisi hakenut).Aikomus oli siis hakea se 24h kioskista mutta se ei kai olisi onnistunut.

Se kioski nouto onnistuu vain kun myymälä on kiinni muuten se on nouto myymälästä ja jos ihmisiltä haluaa välttyä niille on tullut joku nouto pakettiautomaatti siihen aulaan
 
Verkkokauppa.com on siitä mukava, että palvelu ei ole liian aktiivista tai agressiivista, enemmänkin päinvastoin. Jossain Gigantissa taas yritetään tyrkyttää kaikkea mahdollista, mitä esim porukoille kävi kun erehtyivät sinne ostoksille, senpä takia kun telkkaria ostettiin niin käytiin Verkkokaupassa, jossa palvelu oli hyvää ja sopivan hillittyä.
Gigantista ostaminen on kyllä yhtä tuskaa juuri tuon "ylimääräisen" myynnin takia.
Juuri ostin pesukoneen ja oli kyllä taas vaikeaa.
Myyjä yritti myydä lisäturvaa, tärinänvaimennuskumeja, vuotokaukaloa, letkuadapteteita ja puhelinliittymää. Tottakai kaikki tämä olisi pitänyt maksaa luottokortilla, täytä hakemus ja maksa vuoden päästä jouluna korkojen kera.
Toisaalta välillä on hyvä asioida näissä liikkeissä, muistaa taas miksi netistä ostaminen on paljon mukavampaa ja helpompaa, lisäksi saa itse päättää mitä kaupasta tarvitsee.
 
Juu, kun valitin täällä niin mailiin tullut viesti että laitettu lähtemään/ohjekirja. Eli täällä näköjään lurkkaavat.
 
Näinhän sen on oltava, yhdistävät vielä nimimerkinkin niihin satoihin avoinaisiin tilauksiin.
 
Mä tilasin pari viikkoa sitten VK:sta telkkarin sunnuntaina iltapäivästä ja se lähetettiin maanantain, ja tiistaina puoliltapäivin oli jo Postin kaveri ovella tuomassa sen. Vissiin siis vaihtelee tuo nopeus.
Ei ole kyllä itsellä ikinä tullut vk:sta noin nopeasti. Aina itsellä ollut se 3pv tilauksesta lähetykseen enemmän sääntö kuin poikkeus
 
Ostin verkkokauppa.comista tuotteen, joka tuli 2 päivää ostokseni jälkeen tarjoukseen heille ja kilpailijalle 120€ alennuksella. No varasin tämän tarjous tuotteen kun ajattelin, että jos eivät hyvitä tuota summaa niin sitten palautan ostoksen ja ostan sen heti uudelleen halvemmalla. Vaikka varasinkin tuotteen niin en hetkeäkään epäillyt, että eivät hyvittäisi tuota summaa. No yllätykseni oli suuri kun juuri ja juuri suostuivat antamaan lahjakortille tuon 120e. Kyllä jotenkin odotin enemmän verkkokauppa.comilta. Kai se täytyy käydä sitten palautus-osto keikalla verkkokaupassa.
 
Jep ei oo vk:ssa minkään sortin hintatakuuta. Ostin 619 € tuotteen mikä seuraavalla viikolla 449 €. Eivät hyvittäneet, eikä edes lahjakorttia suostuneet... Palauttaminen ja uudestaan alesta ostaminen heidän mukaan ainoo vaihtoehto. Tosi hyvä sitten myydä sitä asiakaspalautettua lihashuoltovasaraa Outletissa.

Sen takia tuolta ei kannata ostaa mitään, minkä saa Gigantista. Siellä riittää kun edes kilpailijalla halvemmalla palautusaikana, niin kiltisti rahat saa tilille.
 
Jep ei oo vk:ssa minkään sortin hintatakuuta. Ostin 619 € tuotteen mikä seuraavalla viikolla 449 €. Eivät hyvittäneet, eikä edes lahjakorttia suostuneet... Palauttaminen ja uudestaan alesta ostaminen heidän mukaan ainoo vaihtoehto. Tosi hyvä sitten myydä sitä asiakaspalautettua lihashuoltovasaraa Outletissa.

Sen takia tuolta ei kannata ostaa mitään, minkä saa Gigantista. Siellä riittää kun edes kilpailijalla halvemmalla palautusaikana, niin kiltisti rahat saa tilille.
Voiskohan ton palautuksen hoitaa niin, että menee myymälään ostamaan sen tuotteen ja marssii sen jälkeen palautustiskille avaamattoman paketin kanssa ja sanoo että se on se aiemmin kalliimmalla ostettu tuote?
 
Annetaan nyt positiivista palautetta Gigantista, tilasin verkon kautta tiskikoneen asennuksineen ja vanhan poisvienteineen, viikon toimitusajalla kaikki hoitui kuten oli luvattu. Kuljettaja soitti vielä tuntia ennen toimitusta ja asennusta.
 
Annetaan nyt positiivista palautetta Gigantista, tilasin verkon kautta tiskikoneen asennuksineen ja vanhan poisvienteineen, viikon toimitusajalla kaikki hoitui kuten oli luvattu. Kuljettaja soitti vielä tuntia ennen toimitusta ja asennusta.

Eli maksoit palvelusta ja sait juuri mitä tilasitkin. Tämä oli joskus itsestäänselvyys, mutta nykyään tämä on huippusuoritus. ;)
 
Pitää tänne kirjoitella, kun en muutakaan keksinyt. Onko kukaan muu joutunut viime aikoina soittamaan Ikeaan, tai onko joku yrittäny tilata tuotteita Ikean verkkokaupasta?

Saan tuotteet koriin, mutta postinumeroa ei tunnisteta eikä tilauksessa pääse eteenpäin. Ihan sama minkä postinumeron laittaa maaseudusta Helsingin keskustaan, ei toimitusvaihtoehtoja tule esille.

Yritin soittaa Ikeaan, ja joka kerta minulle ilmoitetaan että jonotusajat ovat normaalia pidemmät. Pisin aikan jonka olen odottanut, on 30min. Muutoin n. 10min odotteluaikoja kunnes luovutan. Automaattiviesti puhelimessa kertoo, että voin ottaa chatin kautta yhteyttä, mutta chatissa ei ole koko viikon aikana mihinkään vuorokauden aikaan asiakaspalvelijaa paikalla.
Sähköpostiosoitetta ikean asiakastukeen ei ole annettu.

Mitä ihmettä tämä tarkoittaa ja onko minulla jokin henkilökohtainen ongelma, vai onko muilla samanlaisia kokemuksia?
 
Pitää tänne kirjoitella, kun en muutakaan keksinyt. Onko kukaan muu joutunut viime aikoina soittamaan Ikeaan, tai onko joku yrittäny tilata tuotteita Ikean verkkokaupasta?

Saan tuotteet koriin, mutta postinumeroa ei tunnisteta eikä tilauksessa pääse eteenpäin. Ihan sama minkä postinumeron laittaa maaseudusta Helsingin keskustaan, ei toimitusvaihtoehtoja tule esille.

Yritin soittaa Ikeaan, ja joka kerta minulle ilmoitetaan että jonotusajat ovat normaalia pidemmät. Pisin aikan jonka olen odottanut, on 30min. Muutoin n. 10min odotteluaikoja kunnes luovutan. Automaattiviesti puhelimessa kertoo, että voin ottaa chatin kautta yhteyttä, mutta chatissa ei ole koko viikon aikana mihinkään vuorokauden aikaan asiakaspalvelijaa paikalla.
Sähköpostiosoitetta ikean asiakastukeen ei ole annettu.

Mitä ihmettä tämä tarkoittaa ja onko minulla jokin henkilökohtainen ongelma, vai onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Firefoxilla koitin äsken, niin hyväksyy kyllä mun postinumeron. Mitä selainta käytät? Kai olet jo kokeillut eri selaimilla?
 
Firefoxilla koitin äsken, niin hyväksyy kyllä mun postinumeron. Mitä selainta käytät? Kai olet jo kokeillut eri selaimilla?

Ahaa. Eli tämä on nyt ilmeisesti tuotekohtainen ongelma tai sitten postinumeroon liittyvä. Olen kokeillut eri selaimet ja eri laitteillakin.
Voisitko kokeilla lisätä tämän tuotteen koriin ja katsoa pääsetkö tilauksessa eteenpäin.

Tuotteen tiedoissa lukee "saatavilla toimitettavaksi". Minä en saa tuota edes yhtä kappaletta mitenkään päin tilattua..
 
Ei kelpaa oma postinumero kaapin tilaukseen eikä ainakaan muutama muukaan. Kokeilin yhdellä toisella tuotteella jolla onnistuu kyllä eteenpäin meno.
 
Ahaa. Eli tämä on nyt ilmeisesti tuotekohtainen ongelma tai sitten postinumeroon liittyvä. Olen kokeillut eri selaimet ja eri laitteillakin.
Voisitko kokeilla lisätä tämän tuotteen koriin ja katsoa pääsetkö tilauksessa eteenpäin.

Tuotteen tiedoissa lukee "saatavilla toimitettavaksi". Minä en saa tuota edes yhtä kappaletta mitenkään päin tilattua..
Minulla tulee postinumeron laiton jälkeen ilmoitus "Yksi tai useampi tuote on loppu varastolta tai poistunut mallistosta. Muokkaa tilaustasi ja yritä uudelleen.". Eli olisiko, että kaappia ei enää ole saatavilla.
 

Liitteet

  • Screenshot_20200906-144534_1.png
    Screenshot_20200906-144534_1.png
    78 KB · Luettu: 38
Ahaa. Eli tämä on nyt ilmeisesti tuotekohtainen ongelma tai sitten postinumeroon liittyvä. Olen kokeillut eri selaimet ja eri laitteillakin.
Voisitko kokeilla lisätä tämän tuotteen koriin ja katsoa pääsetkö tilauksessa eteenpäin.

Tuotteen tiedoissa lukee "saatavilla toimitettavaksi". Minä en saa tuota edes yhtä kappaletta mitenkään päin tilattua..

Ei toimi tolla songesandilla. Eivät vissiin sitten tota toimita minnekään.
 
Kiitos @ohjaaja @?.. ja @juupeliskuupelis . Ei väkisin. Mainostavat tuolla vaan 19€ keräysmaksua, niin olisin sellaisen vaikka voinut valkata. Eivät siis suostu tuota keräämäänkään noudettavaksi. Tuotteita kyllä pitäisi olla.. jos tuohon vihreään täppään voi uskoa.
 
Olikos kenelläkään ongelmia gigantin viime viikonlopun klubi "tarjousten" kanssa. Itse olin uutta oneplussaa ostamassa, mutta liikkeen myyjät eivät olleet tietoisia kyseisistä klubitarjouksista ja kädestä kiinni pitäen piti henkilökunnalle näyttää heidän verkkosivuilta kyseinen "tarjous". Tarjouksen mukaan kaikki puhelimet (paitsi apple) oli -10%, gigantin asiakaspalvelija ei tätä kuitenkaan voinut uskoa, joten hän meni kassalta hakemaan varmistusta. Palatessaan tokaisikin, että tarjous ei koske oneplussan pro malleja. Lopuksi vielä näytti hyvin hätäisesti listaa puhelimista, joita kyseinen "klubitarjous" koski. Listan esittelyn myyjä lopetti ensimmäisen normaali mallisen oneplus 8 puhelimen kohdalla ja väitti ettei pro mallia listalla ole. Ilalla mielenkiinnosta asiaa vielä tutkin ja yllätys yllätys myös pro malli listalta löytyi.

Huvittavaa myös että torstai yönä puhelimien myymäläsaatavuus sisälsi lähes kaikki myymälät, mutta perjantain ja lauantain välisenä yönä olikin lähes kaikkien myymälöiden varastot päässeet kummallisesti loppumaan. Ja varastothan tietenkin siis täyttyväit sunnuntai yönä heti "tarjouksien" päätyttyä. :rofl:

ASPA sanoo "ei oo tietoo" kun klubitarjouksista kysyy ja antavat tyhjiä lupauksia siitä että soittaisivat takaisin...

Tämmöstä toimintaa gigantilta, tosin empä tiedä onko tämä kellekkään mitenkään uutta.

:sthinking:
 
Ahaa. Eli tämä on nyt ilmeisesti tuotekohtainen ongelma tai sitten postinumeroon liittyvä. Olen kokeillut eri selaimet ja eri laitteillakin.
Voisitko kokeilla lisätä tämän tuotteen koriin ja katsoa pääsetkö tilauksessa eteenpäin.

Tuotteen tiedoissa lukee "saatavilla toimitettavaksi". Minä en saa tuota edes yhtä kappaletta mitenkään päin tilattua..

Yritin myös tilata kaapinrunkoja, mutta eipä onnistu. Ovet sun muutta kyllä, mutta rungot ei.

esimerkkinä:

1599767977086.png


edit: Testailua. Toisella värillä Ok, joten lienee ihan joku varastosaldo juttu, eikä fyysisen koon mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Yritin myös tilata kaapinrunkoja, mutta eipä onnistu. Ovet sun muutta kyllä, mutta rungot ei.

esimerkkinä:

1599767977086.png


edit: Testailua. Toisella värillä Ok, joten lienee ihan joku varastosaldo juttu, eikä fyysisen koon mukaan.

Juu minä onnistuin lopulta tilaamaan. Tulkitsen niin, että kyseessä oli verkkoalustan bugi. Eli jos tuotetta saatavilla toimitettavaksi, niin silloin tilaus pitäisi mennä läpi normaalisti.
 
Miten tuosta gigantin chatista pääsisi eteenpäin oikeaan asiakaspalvelijaan kun yllättäen gigabotti toistaa samaa levyä.
 
Kirjottaa jotain niin väärin ettei botti tajua hölkäsen pölyä niin sitten "yhdistetään asiakaspalvelijamme..." tjsp. Sama muuten Postin chatissa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 653
Viestejä
4 553 264
Jäsenet
75 038
Uusin jäsen
neiti-jokunen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom