Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Näinhän sen on oltava, yhdistävät vielä nimimerkinkin niihin satoihin avoinaisiin tilauksiin.
 
Mä tilasin pari viikkoa sitten VK:sta telkkarin sunnuntaina iltapäivästä ja se lähetettiin maanantain, ja tiistaina puoliltapäivin oli jo Postin kaveri ovella tuomassa sen. Vissiin siis vaihtelee tuo nopeus.
Ei ole kyllä itsellä ikinä tullut vk:sta noin nopeasti. Aina itsellä ollut se 3pv tilauksesta lähetykseen enemmän sääntö kuin poikkeus
 
Ostin verkkokauppa.comista tuotteen, joka tuli 2 päivää ostokseni jälkeen tarjoukseen heille ja kilpailijalle 120€ alennuksella. No varasin tämän tarjous tuotteen kun ajattelin, että jos eivät hyvitä tuota summaa niin sitten palautan ostoksen ja ostan sen heti uudelleen halvemmalla. Vaikka varasinkin tuotteen niin en hetkeäkään epäillyt, että eivät hyvittäisi tuota summaa. No yllätykseni oli suuri kun juuri ja juuri suostuivat antamaan lahjakortille tuon 120e. Kyllä jotenkin odotin enemmän verkkokauppa.comilta. Kai se täytyy käydä sitten palautus-osto keikalla verkkokaupassa.
 
Jep ei oo vk:ssa minkään sortin hintatakuuta. Ostin 619 € tuotteen mikä seuraavalla viikolla 449 €. Eivät hyvittäneet, eikä edes lahjakorttia suostuneet... Palauttaminen ja uudestaan alesta ostaminen heidän mukaan ainoo vaihtoehto. Tosi hyvä sitten myydä sitä asiakaspalautettua lihashuoltovasaraa Outletissa.

Sen takia tuolta ei kannata ostaa mitään, minkä saa Gigantista. Siellä riittää kun edes kilpailijalla halvemmalla palautusaikana, niin kiltisti rahat saa tilille.
 
Jep ei oo vk:ssa minkään sortin hintatakuuta. Ostin 619 € tuotteen mikä seuraavalla viikolla 449 €. Eivät hyvittäneet, eikä edes lahjakorttia suostuneet... Palauttaminen ja uudestaan alesta ostaminen heidän mukaan ainoo vaihtoehto. Tosi hyvä sitten myydä sitä asiakaspalautettua lihashuoltovasaraa Outletissa.

Sen takia tuolta ei kannata ostaa mitään, minkä saa Gigantista. Siellä riittää kun edes kilpailijalla halvemmalla palautusaikana, niin kiltisti rahat saa tilille.
Voiskohan ton palautuksen hoitaa niin, että menee myymälään ostamaan sen tuotteen ja marssii sen jälkeen palautustiskille avaamattoman paketin kanssa ja sanoo että se on se aiemmin kalliimmalla ostettu tuote?
 
Annetaan nyt positiivista palautetta Gigantista, tilasin verkon kautta tiskikoneen asennuksineen ja vanhan poisvienteineen, viikon toimitusajalla kaikki hoitui kuten oli luvattu. Kuljettaja soitti vielä tuntia ennen toimitusta ja asennusta.
 
Annetaan nyt positiivista palautetta Gigantista, tilasin verkon kautta tiskikoneen asennuksineen ja vanhan poisvienteineen, viikon toimitusajalla kaikki hoitui kuten oli luvattu. Kuljettaja soitti vielä tuntia ennen toimitusta ja asennusta.

Eli maksoit palvelusta ja sait juuri mitä tilasitkin. Tämä oli joskus itsestäänselvyys, mutta nykyään tämä on huippusuoritus. ;)
 
Pitää tänne kirjoitella, kun en muutakaan keksinyt. Onko kukaan muu joutunut viime aikoina soittamaan Ikeaan, tai onko joku yrittäny tilata tuotteita Ikean verkkokaupasta?

Saan tuotteet koriin, mutta postinumeroa ei tunnisteta eikä tilauksessa pääse eteenpäin. Ihan sama minkä postinumeron laittaa maaseudusta Helsingin keskustaan, ei toimitusvaihtoehtoja tule esille.

Yritin soittaa Ikeaan, ja joka kerta minulle ilmoitetaan että jonotusajat ovat normaalia pidemmät. Pisin aikan jonka olen odottanut, on 30min. Muutoin n. 10min odotteluaikoja kunnes luovutan. Automaattiviesti puhelimessa kertoo, että voin ottaa chatin kautta yhteyttä, mutta chatissa ei ole koko viikon aikana mihinkään vuorokauden aikaan asiakaspalvelijaa paikalla.
Sähköpostiosoitetta ikean asiakastukeen ei ole annettu.

Mitä ihmettä tämä tarkoittaa ja onko minulla jokin henkilökohtainen ongelma, vai onko muilla samanlaisia kokemuksia?
 
Pitää tänne kirjoitella, kun en muutakaan keksinyt. Onko kukaan muu joutunut viime aikoina soittamaan Ikeaan, tai onko joku yrittäny tilata tuotteita Ikean verkkokaupasta?

Saan tuotteet koriin, mutta postinumeroa ei tunnisteta eikä tilauksessa pääse eteenpäin. Ihan sama minkä postinumeron laittaa maaseudusta Helsingin keskustaan, ei toimitusvaihtoehtoja tule esille.

Yritin soittaa Ikeaan, ja joka kerta minulle ilmoitetaan että jonotusajat ovat normaalia pidemmät. Pisin aikan jonka olen odottanut, on 30min. Muutoin n. 10min odotteluaikoja kunnes luovutan. Automaattiviesti puhelimessa kertoo, että voin ottaa chatin kautta yhteyttä, mutta chatissa ei ole koko viikon aikana mihinkään vuorokauden aikaan asiakaspalvelijaa paikalla.
Sähköpostiosoitetta ikean asiakastukeen ei ole annettu.

Mitä ihmettä tämä tarkoittaa ja onko minulla jokin henkilökohtainen ongelma, vai onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Firefoxilla koitin äsken, niin hyväksyy kyllä mun postinumeron. Mitä selainta käytät? Kai olet jo kokeillut eri selaimilla?
 
Firefoxilla koitin äsken, niin hyväksyy kyllä mun postinumeron. Mitä selainta käytät? Kai olet jo kokeillut eri selaimilla?

Ahaa. Eli tämä on nyt ilmeisesti tuotekohtainen ongelma tai sitten postinumeroon liittyvä. Olen kokeillut eri selaimet ja eri laitteillakin.
Voisitko kokeilla lisätä tämän tuotteen koriin ja katsoa pääsetkö tilauksessa eteenpäin.

Tuotteen tiedoissa lukee "saatavilla toimitettavaksi". Minä en saa tuota edes yhtä kappaletta mitenkään päin tilattua..
 
Ei kelpaa oma postinumero kaapin tilaukseen eikä ainakaan muutama muukaan. Kokeilin yhdellä toisella tuotteella jolla onnistuu kyllä eteenpäin meno.
 
Ahaa. Eli tämä on nyt ilmeisesti tuotekohtainen ongelma tai sitten postinumeroon liittyvä. Olen kokeillut eri selaimet ja eri laitteillakin.
Voisitko kokeilla lisätä tämän tuotteen koriin ja katsoa pääsetkö tilauksessa eteenpäin.

Tuotteen tiedoissa lukee "saatavilla toimitettavaksi". Minä en saa tuota edes yhtä kappaletta mitenkään päin tilattua..
Minulla tulee postinumeron laiton jälkeen ilmoitus "Yksi tai useampi tuote on loppu varastolta tai poistunut mallistosta. Muokkaa tilaustasi ja yritä uudelleen.". Eli olisiko, että kaappia ei enää ole saatavilla.
 

Liitteet

  • Screenshot_20200906-144534_1.png
    Screenshot_20200906-144534_1.png
    78 KB · Luettu: 41
Ahaa. Eli tämä on nyt ilmeisesti tuotekohtainen ongelma tai sitten postinumeroon liittyvä. Olen kokeillut eri selaimet ja eri laitteillakin.
Voisitko kokeilla lisätä tämän tuotteen koriin ja katsoa pääsetkö tilauksessa eteenpäin.

Tuotteen tiedoissa lukee "saatavilla toimitettavaksi". Minä en saa tuota edes yhtä kappaletta mitenkään päin tilattua..

Ei toimi tolla songesandilla. Eivät vissiin sitten tota toimita minnekään.
 
Kiitos @ohjaaja @?.. ja @juupeliskuupelis . Ei väkisin. Mainostavat tuolla vaan 19€ keräysmaksua, niin olisin sellaisen vaikka voinut valkata. Eivät siis suostu tuota keräämäänkään noudettavaksi. Tuotteita kyllä pitäisi olla.. jos tuohon vihreään täppään voi uskoa.
 
Olikos kenelläkään ongelmia gigantin viime viikonlopun klubi "tarjousten" kanssa. Itse olin uutta oneplussaa ostamassa, mutta liikkeen myyjät eivät olleet tietoisia kyseisistä klubitarjouksista ja kädestä kiinni pitäen piti henkilökunnalle näyttää heidän verkkosivuilta kyseinen "tarjous". Tarjouksen mukaan kaikki puhelimet (paitsi apple) oli -10%, gigantin asiakaspalvelija ei tätä kuitenkaan voinut uskoa, joten hän meni kassalta hakemaan varmistusta. Palatessaan tokaisikin, että tarjous ei koske oneplussan pro malleja. Lopuksi vielä näytti hyvin hätäisesti listaa puhelimista, joita kyseinen "klubitarjous" koski. Listan esittelyn myyjä lopetti ensimmäisen normaali mallisen oneplus 8 puhelimen kohdalla ja väitti ettei pro mallia listalla ole. Ilalla mielenkiinnosta asiaa vielä tutkin ja yllätys yllätys myös pro malli listalta löytyi.

Huvittavaa myös että torstai yönä puhelimien myymäläsaatavuus sisälsi lähes kaikki myymälät, mutta perjantain ja lauantain välisenä yönä olikin lähes kaikkien myymälöiden varastot päässeet kummallisesti loppumaan. Ja varastothan tietenkin siis täyttyväit sunnuntai yönä heti "tarjouksien" päätyttyä. :rofl:

ASPA sanoo "ei oo tietoo" kun klubitarjouksista kysyy ja antavat tyhjiä lupauksia siitä että soittaisivat takaisin...

Tämmöstä toimintaa gigantilta, tosin empä tiedä onko tämä kellekkään mitenkään uutta.

:sthinking:
 
Ahaa. Eli tämä on nyt ilmeisesti tuotekohtainen ongelma tai sitten postinumeroon liittyvä. Olen kokeillut eri selaimet ja eri laitteillakin.
Voisitko kokeilla lisätä tämän tuotteen koriin ja katsoa pääsetkö tilauksessa eteenpäin.

Tuotteen tiedoissa lukee "saatavilla toimitettavaksi". Minä en saa tuota edes yhtä kappaletta mitenkään päin tilattua..

Yritin myös tilata kaapinrunkoja, mutta eipä onnistu. Ovet sun muutta kyllä, mutta rungot ei.

esimerkkinä:

1599767977086.png


edit: Testailua. Toisella värillä Ok, joten lienee ihan joku varastosaldo juttu, eikä fyysisen koon mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Yritin myös tilata kaapinrunkoja, mutta eipä onnistu. Ovet sun muutta kyllä, mutta rungot ei.

esimerkkinä:

1599767977086.png


edit: Testailua. Toisella värillä Ok, joten lienee ihan joku varastosaldo juttu, eikä fyysisen koon mukaan.

Juu minä onnistuin lopulta tilaamaan. Tulkitsen niin, että kyseessä oli verkkoalustan bugi. Eli jos tuotetta saatavilla toimitettavaksi, niin silloin tilaus pitäisi mennä läpi normaalisti.
 
Miten tuosta gigantin chatista pääsisi eteenpäin oikeaan asiakaspalvelijaan kun yllättäen gigabotti toistaa samaa levyä.
 
Kirjottaa jotain niin väärin ettei botti tajua hölkäsen pölyä niin sitten "yhdistetään asiakaspalvelijamme..." tjsp. Sama muuten Postin chatissa.
 
Näiden sivuista,gigantin tuntuu olevan huonoin.Nytkin jumissa eikä tilauksia pysty laittamaan että maksaa kassalla vaan haluaa että tuotteet maksetaan netissä,ei hyväksy edes postinumeroa ja kaupunkia se haku.Muuten noiden hakeminen tuntuu toimivan kaikissa ihan ok.Gigantissa tosin on se typerä erillinen kassa mistä noi tilatut tavarat pitää jonottaa ja maksaa.
 
Firefoxilla koitin äsken, niin hyväksyy kyllä mun postinumeron. Mitä selainta käytät? Kai olet jo kokeillut eri selaimilla?
Chromella ei toi postinumero tunnu toimivan giantissa,ilmeisesti pitäisi käyttää jotain ie:tä tai edgeä kun jonkun vatipään mielestä ne on kaikkein parhaimmat(lue,ne ei osaa tehdä sivuja jotka toimii chromella :) ).
 
Kysäistään nyt vaikka täällä kun en ihan oikeaa ketjua keksi.
Tilasin Gigantista pesukoneen toimituksella kynnykselle/ulko-ovelle. Asun kerrostalossa ja oma järki sanoo että tuo meinaisi että tuodaan asunnon ulko-ovelle, ei rapun ovelle. Ei näyttänyt olevan Gigantin asiakaspalvelu viikonloppuna auki:thumbsdown:, onko täällä kellään faktatietoa kummin asia menee?

Kone siis toimitetaan vasta ensi viikolla, vaatii vaan vähän järjestelyä mikäli jättäisivät vain alaovelle.
 
Yleensä tuo edullisin "kotiinkuljetus on", niin lähelle kuin autolla järkevästi pääsee. Eli ulko-ovelle. Sinun tapauksessa rapun ovelle. Kuskista paljon riippuvainen miten tuosta etiäpäin hoituu.
 
Yleensä tuo edullisin "kotiinkuljetus on", niin lähelle kuin autolla järkevästi pääsee. Eli ulko-ovelle. Sinun tapauksessa rapun ovelle. Kuskista paljon riippuvainen miten tuosta etiäpäin hoituu.

Tätä aloin vähän miettimään. Joku voisi ehkä sanoa että vähän hämäävää kun mainostavat isolla että ilmainen kotiintoimitus. Todellisuudessa ilmainen kuljetus tuo 29,90€ arvoinen, jota ei sitäkään ole saatavilla joka päivälle ja toimitusaika 8-20(soittavat tuntia ennen) ja lisäksi kadulle jättö.
Täytyy maanantaina pirauttaa ja pyytää "parempaa" kuljetusta sitten.

Verkkokaupasta ja Prismasta aiemmat koneet ja ihan peruskuljetus sisälsi kyllä ihan asuntoon kannon..
 
Ihan selvästihän se tuolla lukee Gigantin tarjoamat toimitustavat - Gigantti

Tuodaan siis kerrostalossa sinun asuntosi ovellesi asti ja omakoti/rivitalossa siihen sisäänkäynnin viereen.

Miksi ne muuten ovikoodia/kerrosta kyselisi jos eivät toisi suoraan kerrostalossa oikean kerroksen ovelle asti. Yleensä kyllä ovat ihan perille asti sillä kärryllä esimerkiksi vessaan suostuneet jättämään jos se ihan oven vieressä on, kun ei siitä ylimääräistä vaivaa periaatteessa tule niille.
 
Ihan selvästihän se tuolla lukee Gigantin tarjoamat toimitustavat - Gigantti

Tuodaan siis kerrostalossa sinun asuntosi ovellesi asti ja omakoti/rivitalossa siihen sisäänkäynnin viereen.
Voit valita kahdesta toimitusvaihtoehdosta: Kynnykselle tai kotiin asti.

  • Jos valitset vaihtoehdon «Kotiinkuljetus kynnykselle/tontille», kannamme tuotteen ensimmäiselle esteelle. Se voi olla ulko-ovi, jalkakäytävän reuna, portti tai vastaava.
No onpas ilmiselvää sitten kun tämmöinenkin löytyy. Mielestäni ensimmäinen "este" löytyy jo rapun ulko-ovelta. Tuossa tilatessa ei kyllä mistään tontista ollut puhetta.
 
Voit valita kahdesta toimitusvaihtoehdosta: Kynnykselle tai kotiin asti.

  • Jos valitset vaihtoehdon «Kotiinkuljetus kynnykselle/tontille», kannamme tuotteen ensimmäiselle esteelle. Se voi olla ulko-ovi, jalkakäytävän reuna, portti tai vastaava.
No onpas ilmiselvää sitten kun tämmöinenkin löytyy. Mielestäni ensimmäinen "este" löytyy jo rapun ulko-ovelta. Tuossa tilatessa ei kyllä mistään tontista ollut puhetta.

Kuljettaja soittaa: ”Meillä on jalkakäytävä tässä liikkeen oven edessä, siinä oli reuna niin sun pesukone on täällä gigantin pihalla odottamassa noutoa.”
 
Annetaan nyt positiivista palautetta Gigantista, tilasin verkon kautta tiskikoneen asennuksineen ja vanhan poisvienteineen, viikon toimitusajalla kaikki hoitui kuten oli luvattu. Kuljettaja soitti vielä tuntia ennen toimitusta ja asennusta.
Meni kylllä väärään osoitteeseen gigantti ei asenna mitään vaan käyttää sopimusyrityksiä.
 
Olikos se nyt edelleen niin että verkkistä ei kiinnosta vastata hinnassa jos gigantti vaikka lätkäsee 150€ tuotteen kylkiäisiksi ja muuten samaan hintaan? Eihän se ole kuin puolisen tuntia omaa aikaani palauttaa jo ostettu laite ja hakea vastaava kylkiäisellä gigantista...
 
Ihan selvästihän se tuolla lukee Gigantin tarjoamat toimitustavat - Gigantti

Tuodaan siis kerrostalossa sinun asuntosi ovellesi asti ja omakoti/rivitalossa siihen sisäänkäynnin viereen.

Miksi ne muuten ovikoodia/kerrosta kyselisi jos eivät toisi suoraan kerrostalossa oikean kerroksen ovelle asti. Yleensä kyllä ovat ihan perille asti sillä kärryllä esimerkiksi vessaan suostuneet jättämään jos se ihan oven vieressä on, kun ei siitä ylimääräistä vaivaa periaatteessa tule niille.

Palaan vielä sen verran tähän kun sain vahvistuksen, että niinhän se tosiaan on että vain rapun ulko-ovelle tuovat tällä "kynnykselle toimituksella".
 
Jostain syystä Gigantin chatissa ei kukaan elävä henkilö ole ollut paikalla moneen päivään. Pelkkä botti.
 
Jostain syystä Gigantin chatissa ei kukaan elävä henkilö ole ollut paikalla moneen päivään. Pelkkä botti.
.. ja gigantin kivijaloissa missä nyt käynyt ei tunnu olevan mitään uudempia tuotteita. Kaikki tilattavissa keskusvarastolta. Oiskohan ideaa kouluttaa näitä toimettomana pesukoneisiin nojailevia myyntitykkejä vaikka joutessaan naputtelemaan asiakaspalautechattiin jotain hyödyllistä?

En toki moiti työntekijöitä. Kuluu aikakin varmaan hitaasti kun ei ole mitään esiteltävää. Paitsi lisäturvavakuutus ja DNAn ratkihulvaton viihdepaketti.
 
.. ja gigantin kivijaloissa missä nyt käynyt ei tunnu olevan mitään uudempia tuotteita. Kaikki tilattavissa keskusvarastolta. Oiskohan ideaa kouluttaa näitä toimettomana pesukoneisiin nojailevia myyntitykkejä vaikka joutessaan naputtelemaan asiakaspalautechattiin jotain hyödyllistä?

Kuulostaa tutulta, varsinkin tuo lisäpalveluiden älytön tyrkyttäminen. Itse tein jokin aika sitten päätöksen että en noissa Gigantin kivijalkamyymälöissä enää asioi. Melkein joka kerta näkee jonkinlaisia epäkohtia ja asiakaspalvelu on huonoa. Mielipahan välttämiseksi tilaan verkosta ja jos on huoltoasia, niin vien suoraan maahantuojan osoittamaan paikkaan.
 
Itellä on pieni taistelu käynnissä noin 2v 2kk vanhan LG television kanssa kun iski ilmeisesti LED valojen vika, kuva on osittain sininen. Elisasta ostettu TV ja he eivät alkaneet millekkään kun tein reklamaation heille, sanoivat että se on LG vastuulla, mikä ei pidä paikkaansa. Tein nyt kuitenkin myös LG reklamaation ja odottelen heidän vastausta, jos kumpikaan ei suostu korjaamaan niin juttu menee kuluttajaviranomaisille ja haen oikeutta sitä kautta.

TV:n kaltaisen elektroniikka tuotteen on kestettävä noin 4 vuotta, ei tässä ole mitään epäselvyyttä sen suhteen etteikö reilu 2 vuotta vanhan TV korjaus pitäis tapahtua ilmaiseksi, kyse on vaan siitä että kuin vaikeaksi kyseiset firmat haluavat asian tehdä.

 
Viimeksi muokattu:
Eikö tuonne Gigantin asiakaspalveluun saa otettua muuten yhteyttä kuin jonottamalla tuohon maksulliseen numeroon, joka on ruuhkautunut? Chatissakin palvelee vain botti ja mitään sähköpostiosoitetta/yhteydenottolomaketta en edes löytänyt.
 
Eikö tuonne Gigantin asiakaspalveluun saa otettua muuten yhteyttä kuin jonottamalla tuohon maksulliseen numeroon, joka on ruuhkautunut? Chatissakin palvelee vain botti ja mitään sähköpostiosoitetta/yhteydenottolomaketta en edes löytänyt.
Chatissa oon botista päässy ohi kun kirjottanu että "haluan puhua ihmiselle" :D Asiakaspalveluun ei ole suoraa sähköpostia mutta myymäläkohtaisen sähköpostin saa sivuilta kaivettua, sinne laitoin ite mailia kun oli vähän taistelua palautusoikeudesta
 
On myymäläihin suoria sähköposteja, mutta eivät ole julkisia. Muutama vuosi sitten toimi ainakin ihan asiakaspalvelu(välimerkki)gigantti.fi.
 
Chatissa oon botista päässy ohi kun kirjottanu että "haluan puhua ihmiselle" :D Asiakaspalveluun ei ole suoraa sähköpostia mutta myymäläkohtaisen sähköpostin saa sivuilta kaivettua, sinne laitoin ite mailia kun oli vähän taistelua palautusoikeudesta
Ei ole ihmisiä tällä hetkellä chatissa "Työskentelen täällä toistaiseksi yksin, mutta ihmiskollegani palvelevat sinua puhelimitse numerossa"

On myymäläihin suoria sähköposteja, mutta eivät ole julkisia. Muutama vuosi sitten toimi ainakin ihan asiakaspalvelu(välimerkki)gigantti.fi.
Pistinpäs tuohon osoitteeseen sähköpostia. Saa nähdä tuleeko sieltä minkäänlaista vastausta. Sieltä tulikin automaattivastaus vaikuttaa siltä, että tuon on vielä käytössä:

"Tämä on automaattinen kuittaus siitä, että olemme vastaanottaneet sähköpostinne.

Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut ja käsittelyaika on normaalia pidempi."
 
Viimeksi muokattu:
"Tämä on automaattinen kuittaus siitä, että olemme vastaanottaneet sähköpostinne.

Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut ja käsittelyaika on normaalia pidempi."

Tuonne on muutama reklamaatio tosiaan joskus tullut laitettua, jotka sitten silloinen toimitusjohtaja hyvitti.
 
Erittäin positiivinen palaute qigantin aspalle joka sulavasti hoiti viivästyneen astianpesukoneen :thumbsup:
 
Onko kokemuksia powerin palautuksista? Maksavatko ostohinnan takaisin käyttämättömästä tuotteesta (60 päivän palautusoikeus)?
 
Itse olen palauttanut käytetyn Dyson-imurin ja sain 100 % palautuksen, joten luultavasti myös käyttämättömästä myös.
 
Miksiköhän pitää uusia myymälöitä avata? Tekisivät verkkokaupasta toimivamman ja keskittyisivät logistiikan kehittämiseen:

"Gigantilla on Suomessa 41 myymälää, joista 22 on franchise-yrittäjien vastuulla.
– Franchise-malli on yksi tärkeä tulevan kasvun mahdollistaja, Tarkka sanoo."

 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 586
Viestejä
4 872 830
Jäsenet
78 681
Uusin jäsen
65436346346

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom