Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole kyllä itsellä ikinä tullut vk:sta noin nopeasti. Aina itsellä ollut se 3pv tilauksesta lähetykseen enemmän sääntö kuin poikkeusMä tilasin pari viikkoa sitten VK:sta telkkarin sunnuntaina iltapäivästä ja se lähetettiin maanantain, ja tiistaina puoliltapäivin oli jo Postin kaveri ovella tuomassa sen. Vissiin siis vaihtelee tuo nopeus.
18.päivä tilasin telkkarin vk:sta ja 20.päivä postin ukot kantoi sen ovesta sisään.Ei ole kyllä itsellä ikinä tullut vk:sta noin nopeasti. Aina itsellä ollut se 3pv tilauksesta lähetykseen enemmän sääntö kuin poikkeus
Voiskohan ton palautuksen hoitaa niin, että menee myymälään ostamaan sen tuotteen ja marssii sen jälkeen palautustiskille avaamattoman paketin kanssa ja sanoo että se on se aiemmin kalliimmalla ostettu tuote?Jep ei oo vk:ssa minkään sortin hintatakuuta. Ostin 619 € tuotteen mikä seuraavalla viikolla 449 €. Eivät hyvittäneet, eikä edes lahjakorttia suostuneet... Palauttaminen ja uudestaan alesta ostaminen heidän mukaan ainoo vaihtoehto. Tosi hyvä sitten myydä sitä asiakaspalautettua lihashuoltovasaraa Outletissa.
Sen takia tuolta ei kannata ostaa mitään, minkä saa Gigantista. Siellä riittää kun edes kilpailijalla halvemmalla palautusaikana, niin kiltisti rahat saa tilille.
Annetaan nyt positiivista palautetta Gigantista, tilasin verkon kautta tiskikoneen asennuksineen ja vanhan poisvienteineen, viikon toimitusajalla kaikki hoitui kuten oli luvattu. Kuljettaja soitti vielä tuntia ennen toimitusta ja asennusta.
Pitää tänne kirjoitella, kun en muutakaan keksinyt. Onko kukaan muu joutunut viime aikoina soittamaan Ikeaan, tai onko joku yrittäny tilata tuotteita Ikean verkkokaupasta?
Saan tuotteet koriin, mutta postinumeroa ei tunnisteta eikä tilauksessa pääse eteenpäin. Ihan sama minkä postinumeron laittaa maaseudusta Helsingin keskustaan, ei toimitusvaihtoehtoja tule esille.
Yritin soittaa Ikeaan, ja joka kerta minulle ilmoitetaan että jonotusajat ovat normaalia pidemmät. Pisin aikan jonka olen odottanut, on 30min. Muutoin n. 10min odotteluaikoja kunnes luovutan. Automaattiviesti puhelimessa kertoo, että voin ottaa chatin kautta yhteyttä, mutta chatissa ei ole koko viikon aikana mihinkään vuorokauden aikaan asiakaspalvelijaa paikalla.
Sähköpostiosoitetta ikean asiakastukeen ei ole annettu.
Mitä ihmettä tämä tarkoittaa ja onko minulla jokin henkilökohtainen ongelma, vai onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Firefoxilla koitin äsken, niin hyväksyy kyllä mun postinumeron. Mitä selainta käytät? Kai olet jo kokeillut eri selaimilla?
Minulla tulee postinumeron laiton jälkeen ilmoitus "Yksi tai useampi tuote on loppu varastolta tai poistunut mallistosta. Muokkaa tilaustasi ja yritä uudelleen.". Eli olisiko, että kaappia ei enää ole saatavilla.Ahaa. Eli tämä on nyt ilmeisesti tuotekohtainen ongelma tai sitten postinumeroon liittyvä. Olen kokeillut eri selaimet ja eri laitteillakin.
Voisitko kokeilla lisätä tämän tuotteen koriin ja katsoa pääsetkö tilauksessa eteenpäin.
![]()
SONGESAND Vaatekaappi, valkoinen, 120x60x191 cm - IKEA
SONGESAND Vaatekaappi, valkoinen, 120x60x191 cm. Klassinen muotoilu paneeliovineen ei koskaan mene muodista. Oletko lähdössä ulos? Kokovartalopeilistä voit tarkistaa asusi päästä varpaisiin.www.ikea.com
Tuotteen tiedoissa lukee "saatavilla toimitettavaksi". Minä en saa tuota edes yhtä kappaletta mitenkään päin tilattua..
Ahaa. Eli tämä on nyt ilmeisesti tuotekohtainen ongelma tai sitten postinumeroon liittyvä. Olen kokeillut eri selaimet ja eri laitteillakin.
Voisitko kokeilla lisätä tämän tuotteen koriin ja katsoa pääsetkö tilauksessa eteenpäin.
![]()
SONGESAND Vaatekaappi, valkoinen, 120x60x191 cm. Klassinen muotoilu paneeliovineen ei koskaan mene muodista. Oletko lähdössä ulos? Kokovartalopeilistä voit tarkistaa asusi päästä varpaisiin.www.ikea.com
Tuotteen tiedoissa lukee "saatavilla toimitettavaksi". Minä en saa tuota edes yhtä kappaletta mitenkään päin tilattua..
Ahaa. Eli tämä on nyt ilmeisesti tuotekohtainen ongelma tai sitten postinumeroon liittyvä. Olen kokeillut eri selaimet ja eri laitteillakin.
![]()
Yritin myös tilata kaapinrunkoja, mutta eipä onnistu. Ovet sun muutta kyllä, mutta rungot ei.
esimerkkinä:
![]()
edit: Testailua. Toisella värillä Ok, joten lienee ihan joku varastosaldo juttu, eikä fyysisen koon mukaan.
Ainakin postin chatissa riittää kirjoittaa asiakaspalvelija, niin yhdistää ihmiselle.Kirjottaa jotain niin väärin ettei botti tajua hölkäsen pölyä niin sitten "yhdistetään asiakaspalvelijamme..." tjsp. Sama muuten Postin chatissa.
Puhelinpalvelu väittää olevan auki 9-20, mutta ei tuolla välillä ole päässyt läpi chatista.Siinä on mahdollisuus valita pyytää oikeaa ihmistä (kannattaa katsoa mihin aikaa on auki).
Chromella ei toi postinumero tunnu toimivan giantissa,ilmeisesti pitäisi käyttää jotain ie:tä tai edgeä kun jonkun vatipään mielestä ne on kaikkein parhaimmat(lue,ne ei osaa tehdä sivuja jotka toimii chromellaFirefoxilla koitin äsken, niin hyväksyy kyllä mun postinumeron. Mitä selainta käytät? Kai olet jo kokeillut eri selaimilla?
Yleensä tuo edullisin "kotiinkuljetus on", niin lähelle kuin autolla järkevästi pääsee. Eli ulko-ovelle. Sinun tapauksessa rapun ovelle. Kuskista paljon riippuvainen miten tuosta etiäpäin hoituu.
Ihan selvästihän se tuolla lukee Gigantin tarjoamat toimitustavat - Gigantti
Tuodaan siis kerrostalossa sinun asuntosi ovellesi asti ja omakoti/rivitalossa siihen sisäänkäynnin viereen.
Voit valita kahdesta toimitusvaihtoehdosta: Kynnykselle tai kotiin asti.Toimitus - kaikki mitä sinun tulee tietää - Gigantti
Toimitus - tältä sivulta löydät vastaukset mieltä askarruttaviin kysymyksiin uuden tuotteen toimituksesta.www.gigantti.fi
No onpas ilmiselvää sitten kun tämmöinenkin löytyy. Mielestäni ensimmäinen "este" löytyy jo rapun ulko-ovelta. Tuossa tilatessa ei kyllä mistään tontista ollut puhetta.
- Jos valitset vaihtoehdon «Kotiinkuljetus kynnykselle/tontille», kannamme tuotteen ensimmäiselle esteelle. Se voi olla ulko-ovi, jalkakäytävän reuna, portti tai vastaava.
Meni kylllä väärään osoitteeseen gigantti ei asenna mitään vaan käyttää sopimusyrityksiä.Annetaan nyt positiivista palautetta Gigantista, tilasin verkon kautta tiskikoneen asennuksineen ja vanhan poisvienteineen, viikon toimitusajalla kaikki hoitui kuten oli luvattu. Kuljettaja soitti vielä tuntia ennen toimitusta ja asennusta.
Eihän se tuotteen ostajaa kiinnosta. Gigantti on valinnut sopimusyrityksensä onnistuneesti ja ansaitsee kehut siitä.Meni kylllä väärään osoitteeseen gigantti ei asenna mitään vaan käyttää sopimusyrityksiä.
Ihan selvästihän se tuolla lukee Gigantin tarjoamat toimitustavat - Gigantti
Tuodaan siis kerrostalossa sinun asuntosi ovellesi asti ja omakoti/rivitalossa siihen sisäänkäynnin viereen.
Miksi ne muuten ovikoodia/kerrosta kyselisi jos eivät toisi suoraan kerrostalossa oikean kerroksen ovelle asti. Yleensä kyllä ovat ihan perille asti sillä kärryllä esimerkiksi vessaan suostuneet jättämään jos se ihan oven vieressä on, kun ei siitä ylimääräistä vaivaa periaatteessa tule niille.
.. ja gigantin kivijaloissa missä nyt käynyt ei tunnu olevan mitään uudempia tuotteita. Kaikki tilattavissa keskusvarastolta. Oiskohan ideaa kouluttaa näitä toimettomana pesukoneisiin nojailevia myyntitykkejä vaikka joutessaan naputtelemaan asiakaspalautechattiin jotain hyödyllistä?Jostain syystä Gigantin chatissa ei kukaan elävä henkilö ole ollut paikalla moneen päivään. Pelkkä botti.
.. ja gigantin kivijaloissa missä nyt käynyt ei tunnu olevan mitään uudempia tuotteita. Kaikki tilattavissa keskusvarastolta. Oiskohan ideaa kouluttaa näitä toimettomana pesukoneisiin nojailevia myyntitykkejä vaikka joutessaan naputtelemaan asiakaspalautechattiin jotain hyödyllistä?
Chatissa oon botista päässy ohi kun kirjottanu että "haluan puhua ihmiselle"Eikö tuonne Gigantin asiakaspalveluun saa otettua muuten yhteyttä kuin jonottamalla tuohon maksulliseen numeroon, joka on ruuhkautunut? Chatissakin palvelee vain botti ja mitään sähköpostiosoitetta/yhteydenottolomaketta en edes löytänyt.
Ei ole ihmisiä tällä hetkellä chatissa "Työskentelen täällä toistaiseksi yksin, mutta ihmiskollegani palvelevat sinua puhelimitse numerossa"Chatissa oon botista päässy ohi kun kirjottanu että "haluan puhua ihmiselle"Asiakaspalveluun ei ole suoraa sähköpostia mutta myymäläkohtaisen sähköpostin saa sivuilta kaivettua, sinne laitoin ite mailia kun oli vähän taistelua palautusoikeudesta
Pistinpäs tuohon osoitteeseen sähköpostia. Saa nähdä tuleeko sieltä minkäänlaista vastausta. Sieltä tulikin automaattivastaus vaikuttaa siltä, että tuon on vielä käytössä:On myymäläihin suoria sähköposteja, mutta eivät ole julkisia. Muutama vuosi sitten toimi ainakin ihan asiakaspalvelu(välimerkki)gigantti.fi.
"Tämä on automaattinen kuittaus siitä, että olemme vastaanottaneet sähköpostinne.
Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut ja käsittelyaika on normaalia pidempi."