- Liittynyt
- 01.12.2016
- Viestejä
- 1 236
Nyt on sitten tuore kokemus Veikon koneesta ja ei voi suositella kenellekään. Ilmastointilaitteen toimitusajaksi luvattiin 1-5 arkipäivää
Niin siis milloin tilasit? Toissapäivänä? Yli viisi päivää sitten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on sitten tuore kokemus Veikon koneesta ja ei voi suositella kenellekään. Ilmastointilaitteen toimitusajaksi luvattiin 1-5 arkipäivää
Ilmastointilaitteen toimitusajaksi luvattiin 1-5 arkipäivää
Niin on. Mutta silloin ei pidä lupailla mitään muutaman päivän toimitusaikoja. Itse ostin viikko sitten uuden töllön Elisalta. Lähti kyllä reippaasti liikkeelle mutta yllättäen Posti vähän sekoili.Siellä on kyllä nyt 19000+ muutakin tyyppiä tilailemassa, reklamoimassa ja palauttelemassa tuotteita, joten saattaa kestää.
Itsellä Gigantilla on ollut aina 5 arkipäivän käsittelyaikaGigantin tilaus ollut nyt vuorokauden sisällä ja mitään ei ole tapahtunut. Chattiin 20 minuutin jono.Jotenkin on sellainen aavistus että kaikki ei mene 100%. Iltapäivälehdille seuraava otsikko tulossa?
Niin on. Mutta silloin ei pidä lupailla mitään muutaman päivän toimitusaikoja. Itse ostin viikko sitten uuden töllön Elisalta. Lähti kyllä reippaasti liikkeelle mutta yllättäen Posti vähän sekoili.
Pitäis. Muttakun maksaa. Halvempi vaan pahoitella tilannetta.Tekosyynä näillä elektroniikkakauppiailla ja postilla on aina "ruuhka", oli sitten joulu, pääsiäinen tai kesäloma. Pitäisikö palkata lisää porukkaa tai vaihtaa nykyinen kun vuodesta toiseen samat sepitykset?
Niin, kyllä asiakkaan velvollisuus on myös käyttää omia aivojaan, varsinkin silloin kun kyseessä on jokin tallennuslaite. Tiina oli tyhmä kun jätti koneensa "johonkin kierrätyslaatikkoon".Jatkojuttua pukkaa:
![]()
Espoolaisen Tiinan Gigantissa kierrättämä tietokone päätyi myyntiin Tori.fi -sivustolle – näin Gigantti joutui selkeyttämään ohjeistustaan tapauksen takia
MTV Uutiset kertoi aiemmin tällä viikolla espoolaisesta Tiinasta, joka vei tietokoneensa Gigantin kierrätyspisteeseen ja sai myöhemmin soiton henkilöltä, joka oli ostanut hänen koneensa Tori.fi-sivustolta. Gigantti kertoo nyt selkeyttäneensä kierrätykseen liittyvää ohjeistustaan.www.mtvuutiset.fi
Gigantin tilaus ollut nyt vuorokauden sisällä ja mitään ei ole tapahtunut. Chattiin 20 minuutin jono.Jotenkin on sellainen aavistus että kaikki ei mene 100%. Iltapäivälehdille seuraava otsikko tulossa?
No jopas nyt, on se kumma kun päivässä ei ole tavarat lähtenyt, etenkin kuin tälläistä ei missään luvata.Gigantin tilaus ollut nyt vuorokauden sisällä ja mitään ei ole tapahtunut. Chattiin 20 minuutin jono.Jotenkin on sellainen aavistus että kaikki ei mene 100%. Iltapäivälehdille seuraava otsikko tulossa?
Eikun Iltalehteen vaan vinkkiä!No jopas nyt, on se kumma kun päivässä ei ole tavarat lähtenyt, etenkin kuin tälläistä ei missään luvata.
Mutta onhan se kiva voivotella kun oma tilaus ei lähde
No jopas nyt, on se kumma kun päivässä ei ole tavarat lähtenyt, etenkin kuin tälläistä ei missään luvata.
Eikun Iltalehteen vaan vinkkiä!
No tilaa sieltä Amazonista. Niillä on pikkasen enemmän sitä massia panostaa automaation jne.Amazonista tilatessa on aina lähtenyt tavara vuorokauden sisään, jopa Black Fridayn aikana. Kyllä tuo arvioitu viikon toimitusaika on huono suoritus, ei siitä mihinkään pääse. Veikkaan että ei edes riitä, mutta on tämänhetkinen arvio.
No tilaa sieltä Amazonista. Niillä on pikkasen enemmän sitä massia panostaa automaation jne.
Jos viikon toimitusaika on liian pitkä niin miksi ihmeessä tilasit.
Ei gigantista ole koskaan samana päivänä mitään lähtenyt. Viikko on ihan normaali aika sieltä tilatessa tavaran saamiseksi.Oli usean sadan euron lahjakortti, joka oli menossa vanhaksi. En muista koskaan Gigantin verkkokaupasta mitään aikaisemmin tilanneeni, katsotaan nyt miten menee.
Onko tämä ylläpidolle jotenkin herkkä paikka, esim. mainostussyistä vai miksi ei saisi kritisoida pitkiä toimitusaikoja? Aika erikoista kommentointia sinulta.
Saa kritisoida ihan vapaasti. Kommenttini on kirjoitettu käyttäjänä eikä liity io-techiin, eikä meillä taida Gigantin mainoksiakaan olla, ei sinällään että ne mun tekemiseen vaikuttaisi kun en ole vakituisena työntekijänäkään.Oli usean sadan euron lahjakortti, joka oli menossa vanhaksi. En muista koskaan Gigantin verkkokaupasta mitään aikaisemmin tilanneeni, katsotaan nyt miten menee.
Onko tämä ylläpidolle jotenkin herkkä paikka, esim. mainostussyistä vai miksi ei saisi kritisoida pitkiä toimitusaikoja? Aika erikoista kommentointia sinulta.
Suurin osa on kuitenkin Gigantti on liittyen tässä ketjussa ja olihan tuolla ne "juttuvinkitkin".Ok ,ajattelin vain kun teillä on hinta.fi sivustolla suorat Gigantin linkit nettikauppaan. Asia selvä jos ihan yksityishenkilönä kommentoit.
Olen minä muitakin yrityksiä aiheesta kritisoinut, esim. Veikon konetta jolla on yksi tilaus edelleen kateissa ja ja Poweria myös. Kannattaa varmaan lukea tätä palstaa hieman tarkemmin.
Ihmeellinen avautuminen sinulta joka tapauksessa.
Kyseessä on ihan normaali toimitusaikataulu, ei mikään ongelma.
Taidat itse kehitellä noita hyökkäysteorioita.
Ei gigantinkaan tilaukset Suomesta tule vaan täältä Keskusvarasto - GiganttiKerron sitten kauanko meni. Laitoin samaan aikaan yhden tilauksen myös Prohopiin, tavarat tulevat Tanskasta. Race is on!
Ei gigantinkaan tilaukset Suomesta tule vaan täältä Keskusvarasto - Gigantti
Mene liikeeseen, etsi kortteja, älä löydä. Etsi myyjä, kysy kortteja ja "on aika vähissä mutta tuolla on, mitä on, kato sieltä". Joo, parin tonnin telkusta saa varmasti paremmat provikat joten mitä turhia enempää palvelemaan. No, etsi itse korttia mainitusta paikasta ja löydä tyhjä paikka lähes kaikille pl parit ylihintaiset. Poistu samalla kun ottaa päähän.
Herranjumala, nyt on ollut kyllä kova meininki Gigantissa päällä. Pitäisi olla paljon enemmän sanktioita tuollaisista tietojen turhasta katsomisesta.Gigantin miesmyyjät ovat kovia flirttailijoita.
![]()
Lukuisat Gigantin miesmyyjät käyttäneet naisasiakkaiden tietoja henkilökohtaisiin tarkoituksiinsa – oikeusoppinut: Voi täyttää rikoksen kriteerit
Useat Gigantin miesmyyjät ovat kalastaneet asiakaspalvelutilanteista naisasiakkaiden henkilötietoja omiin tarkoituksiinsa.www.iltalehti.fi
Höpöphöpö.Kiitos kun toit uutisen esiin. Toivotaan myös että ylläpito ei nyt hyökkää kimppuusi, todella erikoista touhua tällä palstalla kyllä.
Ei varsinaisesti positiivista mutta hyvä tosiaan tietää muillakin olevan yhteneviä kokemuksia. Tietää siis jatkossa entistä useammin jättää Gigantin ovet aukomatta. Jos kerran ei kiinnosta myydä, mitä asiakas tarvitsee niin ei väkisin.Vanhaan viestiin vastaan, mutta samoja kokemuksia on. Olen etsinyt jotain usb-muistitikkua tai muistikorttia, niin myyjä katsoo kuin halpaa makkaraa ja sanoo, että "mee tuonne, siellä on, jos on". Sittenkun kävin pari vuotta sitten katselemassa telkkareita, niin oli myyjä iholla parissa minuutissa - yllättäen ja pyytämättä.
--
Lisäksi itse tilasin SSD:n noudettavaksi kerran, kun oli asiaa Vantaalle ja samalla reissulla sen voisi hakea. Sitten ei niitä ollut helposti missään ja jonotin sitä SSD:tä puoli tuntia, kun edellä oli kaikki asiakaspalautukset ja yksi nainen, joka ei osannut käyttää ostamaansa iPhonea. Nykyään ostelen netistä ja maksan postikulut, ettei tarvitse jonottaa siellä paikanpäällä. Ongelmana tässä on se, että noutotilaukset on yleensä nopeasti haettavissa, mutta postitus voi kestää parikin viikkoa.
Herranjumala, nyt on ollut kyllä kova meininki Gigantissa päällä. Pitäisi olla paljon enemmän sanktioita tuollaisista tietojen turhasta katsomisesta.
Onhan se haitarista, että mätiä työntekijöitä löytyy.Mitä mieltä Sonic Empire on päivän kovimmasta uutisesta? Hurja juttu kyllä. Saako kyseisen firman asiakastiedoista omat tiedot pois pysyvästi?
Kumma kun näitä nyt alkaa putkahtelemaan, miksi näistä ei ole ilmoitettu heti vaan oltu peri suomalaiseen tyyliin hiljaa ja "hävetty"?Gigantin miesmyyjät ovat kovia flirttailijoita.
![]()
Lukuisat Gigantin miesmyyjät käyttäneet naisasiakkaiden tietoja henkilökohtaisiin tarkoituksiinsa – oikeusoppinut: Voi täyttää rikoksen kriteerit
Useat Gigantin miesmyyjät ovat kalastaneet asiakaspalvelutilanteista naisasiakkaiden henkilötietoja omiin tarkoituksiinsa.www.iltalehti.fi
saitko tuotteen? Hullua jos henkkareita kysytään kyllä aina pitäisi riittää vaan nimi ja saapumisviestiPowerista kävin hakemassa tuotteen ja oli oikein virkistävää, kun paikallisen asiakaspalvelun nuorehko nainen halusi nähdä henkilötunnuksen.
En antanut, kun muistin nämä Gigantin tapaukset.
saitko tuotteen? Hullua jos henkkareita kysytään kyllä aina pitäisi riittää vaan nimi ja saapumisviesti
Itseltä ei ole Gigantissa tai Powerissa ikinä henkkareita kysytty kun olen mennyt noutopisteeltä hakemaan tuotteen. Aina näyttänyt vain saapumiskoodin ja kertonut nimen.Etukäteen maksettu tuote? Saako esim. Postista jotain maksettua pakettia ilman henkkareita?
Ihan normaali käytäntö tuo kysyminen jos etukäteen maksettua tilausta hakee.Itseltä ei ole Gigantissa tai Powerissa ikinä henkkareita kysytty kun olen mennyt noutopisteeltä hakemaan tuotteen. Aina näyttänyt vain saapumiskoodin ja kertonut nimen.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.