Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Oli usean sadan euron lahjakortti, joka oli menossa vanhaksi. En muista koskaan Gigantin verkkokaupasta mitään aikaisemmin tilanneeni, katsotaan nyt miten menee.

Onko tämä ylläpidolle jotenkin herkkä paikka, esim. mainostussyistä vai miksi ei saisi kritisoida pitkiä toimitusaikoja? Aika erikoista kommentointia sinulta.
Saa kritisoida ihan vapaasti. Kommenttini on kirjoitettu käyttäjänä eikä liity io-techiin, eikä meillä taida Gigantin mainoksiakaan olla, ei sinällään että ne mun tekemiseen vaikuttaisi kun en ole vakituisena työntekijänäkään.

Lähinnä vaan tuollainen"kaikki heti nyt" asenne on hassu. Tietysti jos on joku agenda siellä taustalla niin ymmärtää, että kovasti kritisoi yhtä liikettä.
 
Ok ,ajattelin vain kun teillä on hinta.fi sivustolla suorat Gigantin linkit nettikauppaan. Asia selvä jos ihan yksityishenkilönä kommentoit.

Olen minä muitakin yrityksiä aiheesta kritisoinut, esim. Veikon konetta jolla on yksi tilaus edelleen kateissa ja ja Poweria myös. Kannattaa varmaan lukea tätä palstaa hieman tarkemmin.

Ihmeellinen avautuminen sinulta joka tapauksessa.
 
Ok ,ajattelin vain kun teillä on hinta.fi sivustolla suorat Gigantin linkit nettikauppaan. Asia selvä jos ihan yksityishenkilönä kommentoit.

Olen minä muitakin yrityksiä aiheesta kritisoinut, esim. Veikon konetta jolla on yksi tilaus edelleen kateissa ja ja Poweria myös. Kannattaa varmaan lukea tätä palstaa hieman tarkemmin.

Ihmeellinen avautuminen sinulta joka tapauksessa.
Suurin osa on kuitenkin Gigantti on liittyen tässä ketjussa ja olihan tuolla ne "juttuvinkitkin".

Siksi tässä mitää avauduttua vaan ihan ihmeteltiin että onko oikeasti noin malttamatonta jos tavara tulee viikossa niin se on liian pitkään?
 
Kyllä se viikko on minun mielestä pitkä aika, varsinkin kun on tavaraa "varastossa". Powerista kirjoiteltiin sivun verran viikko sitten ja kuinka on sekavat labyrinttimyymälät.

En nyt oikein ymmärrä tätä asiatonta hyökkäystäsi ja että kuinka näitä ongelmia ei saisi täällä käsitellä.
 
Kyseessä on ihan normaali toimitusaikataulu, ei mikään ongelma.
Taidat itse kehitellä noita hyökkäysteorioita.
 
Se että tavaraa on "varastossa" ja nettikauppa näyttää vihreää palleroa, ei tarkoita että kaikki on seuraavana päivänä kotiovella. @tonttuj ja Uotila tuossa yritti avata asiaa. Pitäisi aikuisen miehen suunnitella kriittisiä tarpeita pidemmällä kiikarilla.
 
Mene liikeeseen, etsi kortteja, älä löydä. Etsi myyjä, kysy kortteja ja "on aika vähissä mutta tuolla on, mitä on, kato sieltä". Joo, parin tonnin telkusta saa varmasti paremmat provikat joten mitä turhia enempää palvelemaan. No, etsi itse korttia mainitusta paikasta ja löydä tyhjä paikka lähes kaikille pl parit ylihintaiset. Poistu samalla kun ottaa päähän.

Vanhaan viestiin vastaan, mutta samoja kokemuksia on. Olen etsinyt jotain usb-muistitikkua tai muistikorttia, niin myyjä katsoo kuin halpaa makkaraa ja sanoo, että "mee tuonne, siellä on, jos on". Sittenkun kävin pari vuotta sitten katselemassa telkkareita, niin oli myyjä iholla parissa minuutissa - yllättäen ja pyytämättä.

--

Lisäksi itse tilasin SSD:n noudettavaksi kerran, kun oli asiaa Vantaalle ja samalla reissulla sen voisi hakea. Sitten ei niitä ollut helposti missään ja jonotin sitä SSD:tä puoli tuntia, kun edellä oli kaikki asiakaspalautukset ja yksi nainen, joka ei osannut käyttää ostamaansa iPhonea. Nykyään ostelen netistä ja maksan postikulut, ettei tarvitse jonottaa siellä paikanpäällä. Ongelmana tässä on se, että noutotilaukset on yleensä nopeasti haettavissa, mutta postitus voi kestää parikin viikkoa.
 
Gigantin miesmyyjät ovat kovia flirttailijoita.

Herranjumala, nyt on ollut kyllä kova meininki Gigantissa päällä. Pitäisi olla paljon enemmän sanktioita tuollaisista tietojen turhasta katsomisesta.
 
Kiitos kun toit uutisen esiin. Toivotaan myös että ylläpito ei nyt hyökkää kimppuusi, todella erikoista touhua tällä palstalla kyllä.
 
Mitä mieltä Sonic Empire on päivän kovimmasta uutisesta? Hurja juttu kyllä. Saako kyseisen firman asiakastiedoista omat tiedot pois pysyvästi?
 
Vanhaan viestiin vastaan, mutta samoja kokemuksia on. Olen etsinyt jotain usb-muistitikkua tai muistikorttia, niin myyjä katsoo kuin halpaa makkaraa ja sanoo, että "mee tuonne, siellä on, jos on". Sittenkun kävin pari vuotta sitten katselemassa telkkareita, niin oli myyjä iholla parissa minuutissa - yllättäen ja pyytämättä.

--

Lisäksi itse tilasin SSD:n noudettavaksi kerran, kun oli asiaa Vantaalle ja samalla reissulla sen voisi hakea. Sitten ei niitä ollut helposti missään ja jonotin sitä SSD:tä puoli tuntia, kun edellä oli kaikki asiakaspalautukset ja yksi nainen, joka ei osannut käyttää ostamaansa iPhonea. Nykyään ostelen netistä ja maksan postikulut, ettei tarvitse jonottaa siellä paikanpäällä. Ongelmana tässä on se, että noutotilaukset on yleensä nopeasti haettavissa, mutta postitus voi kestää parikin viikkoa.
Ei varsinaisesti positiivista mutta hyvä tosiaan tietää muillakin olevan yhteneviä kokemuksia. Tietää siis jatkossa entistä useammin jättää Gigantin ovet aukomatta. Jos kerran ei kiinnosta myydä, mitä asiakas tarvitsee niin ei väkisin.

Ja oikeassa olet, televisioiden tms ohi ei pääse edes kävelemään ilman "voisko olla avuksi" ja toki heti vaan kallein matkaan kera kaikkien turhien extrapalveluiden.
Netistä ostaminen taas jää varsinkin Gigantin kohdalla kun vieläkään eivät tunne paria lähintä noutopistettä. Parempi vaan tilata muualta, saa varsinkin pikkutavarat usein suoraan postilaatikkoon joka on ehdottomasti mukavin varsinkin halvemmissa tavaroissa.
 
Mitä mieltä Sonic Empire on päivän kovimmasta uutisesta? Hurja juttu kyllä. Saako kyseisen firman asiakastiedoista omat tiedot pois pysyvästi?
Onhan se haitarista, että mätiä työntekijöitä löytyy.

Ootko muuten päivittänyt myös MuroBBS:ää viimeisimpien kuumien uutisten jälkeen?

GDPR:n myötä asiakkaalla on oikeus tulla unohdetuksi, eli kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Gigantin miesmyyjät ovat kovia flirttailijoita.

Kumma kun näitä nyt alkaa putkahtelemaan, miksi näistä ei ole ilmoitettu heti vaan oltu peri suomalaiseen tyyliin hiljaa ja "hävetty"?

Nyt sitten yht'äkkiä näitä on jo kymmeniä, kiva siinä alkaa työnantajan antamaan lausuntoa kun ei ole tullut aikasemmin ilmi heillekään...
 
Nää GDPR-sanktiot on aika kovia.
Veikkaan että firmat ottaa nää julkitulleet asiat aika tosissaan.
Sääntöjen rikkominen ja seuraamukset
Yleisen tietosuoja-asetuksen noudattamatta jättäminen voi johtaa merkittäviin sakkoihin, joiden suuruus on tiettyjen rikkomusten kohdalla jopa 20 miljoonaa euroa tai 4 prosenttia yrityksen liikevaihdosta.
Tietosuojaviranomainen voi määrätä muita korjaavia toimenpiteitä, kuten henkilötietojen käsittelyn lopettamisen.
 
Powerista kävin hakemassa tuotteen ja oli oikein virkistävää, kun paikallisen asiakaspalvelun nuorehko nainen halusi nähdä henkilötunnuksen.
:sthinking:
En antanut, kun muistin nämä Gigantin tapaukset.
 
Powerista kävin hakemassa tuotteen ja oli oikein virkistävää, kun paikallisen asiakaspalvelun nuorehko nainen halusi nähdä henkilötunnuksen.
:sthinking:
En antanut, kun muistin nämä Gigantin tapaukset.
saitko tuotteen? Hullua jos henkkareita kysytään kyllä aina pitäisi riittää vaan nimi ja saapumisviesti
 

Näin noudat lähetyksen toisen henkilön puolesta
Jos lähetys on tavallinen paketti, voi toinen henkilö noutaa lähetyksen puolestasi lähetystunnuksella ja kuvallisella henkilöllisyystodistuksella.
Kirjattu kirje, Saantitodistuskirje ja Postivakuutettu lähetys voidaan noutaa toisen puolesta vain valtakirjalla.
Lähettäjä voi halutessaan rajoittaa lähetyksen ainoastaan henkilökohtaisesti luovutettavaksi, jolloin toinen henkilö ei voi noutaa lähetystä.
 
Etukäteen maksettu tuote? Saako esim. Postista jotain maksettua pakettia ilman henkkareita?
Itseltä ei ole Gigantissa tai Powerissa ikinä henkkareita kysytty kun olen mennyt noutopisteeltä hakemaan tuotteen. Aina näyttänyt vain saapumiskoodin ja kertonut nimen.
 
Eilen tein varauksen kännykkäkotelosta Gigantin myymälään ja tänään kävin sen maksamassa/hakemassa. Ensin kysyttiin tekstiviestiä, mutta kun siitä ei käynyt tilausnumero ilmi, niin pyydettiin henkilötodistus, "koska GDPR". En tiedä oliko joku uusi ohjeistus, mutta käytäntö oli nyt eri kuin aikaisemmin.
 
Eilen tein varauksen kännykkäkotelosta Gigantin myymälään ja tänään kävin sen maksamassa/hakemassa. Ensin kysyttiin tekstiviestiä, mutta kun siitä ei käynyt tilausnumero ilmi, niin pyydettiin henkilötodistus, "koska GDPR". En tiedä oliko joku uusi ohjeistus, mutta käytäntö oli nyt eri kuin aikaisemmin.

Siis oikeasti perusteltiin "koska GDPR" ?
 
Siis oikeasti perusteltiin "koska GDPR" ?

gdpr takia myyjän täytyy tunnistaa henkilö joka noutaa tilatun tuotteen, sitä ei saa luovuttaa kelle tahansa. Toki jos maksaa käteisellä tai kortilla pitäisi kevyt tunnistautuminen riittää eli nimi ja tilausnumero/maili/viesti. Toki jos maksaa jollain osamaksulla tai muulla joka vaatii vahvaa tunnistamista täytyy henkkarit esittää tai jos on maksanut etukäteen.
 
Niin kännykkäkotelo oli liikkeessä varattuna, maksoin sen käteisellä suoraan kassaan. Myyjä pyysi ensin tekstiviestiä nähtäväksi, mutta koska siinä ei ollut tilausnumeroa mainittuna, pyysi henkilöllisyystodistusta. Ei se mikään ongelma minulle ole, mutta ihmettelin että perusteltiin "koska GDPR". Mitään takuutahan tuotteessa ei ole.

Voihan olla että kaikilta kysytään jatkossa henkilöllisyystodistusta, en tiedä onko ohjeistus muuttunut. Tuote oli oikea ja olen siihen tyytyväinen. Helpompaa tietysti olisi jos yhtiön lähettämässä tekstiviestissä olisi aina tilausnumero mainittuna.
 
gdpr takia myyjän täytyy tunnistaa henkilö joka noutaa tilatun tuotteen, sitä ei saa luovuttaa kelle tahansa. Toki jos maksaa käteisellä tai kortilla pitäisi kevyt tunnistautuminen riittää eli nimi ja tilausnumero/maili/viesti. Toki jos maksaa jollain osamaksulla tai muulla joka vaatii vahvaa tunnistamista täytyy henkkarit esittää tai jos on maksanut etukäteen.
Etukäteen maksetut / luotolliset maksut ymmärränkin mutta että käteisellä. Noh se siitä.
 
Powerista kokemuksia:

Ruusuja tulee siitä, että Samsung QE65Q80R -television hinta tipahti odotetusti 100 eurolla siitä, millä ostin sen kuukausi sitten. Gigantin selvä linja tässä on se, että hyvitetään ilman sen kummempia mutkia, mutta Poweri oli tässä mielessä uusi tuttavuus. Chattiin yhteyttä, asian selitys ja ilman vääntämistä pyysivät tilinumeron, johon erotus palautetaan. Tässä vielä huomiona se, että televisio maksettiin 100% lahjakorteilla. Jäikö tämä sitten huomiomatta, kun rahaksi palauttivat.. :whistling:

Risuja tulee lahjakorttijärjestelmästä - voiko alkukantaisempaa olla? Ymmärrän, että liikkeet ovat kauppiasvetoisia, mutta kyllä nykypäivänä pitäisi lahjakortilla päästä vähän vapaammin asioimaan.. Ainoa tapa hyödyntää lahjakortteja on Click&Collect ja/tai nouto suoraan myymälästä. Olen TV:tä metsästänyt Powerista pidempään ja useassa tilanteessa jäänyt se saamatta tämän takia. Ennen lahjakortin saldon sai vaihdettua sähköpostin välityksellä verkkokaupan alekoodiksi - ei onnistu tämäkään enää. Oli viimeinen kerta, kun lähdin lahjakorttileikkeihin mukaan, kun kyse on Powerista.

Risuja tulee myös kalibroinnin tyrkyttämisestä televisioihin suoraan sanottuna väkisin. Sanotaan, että tv on käyttökelvoton ilman kalibrointia ja omilla laitteilla ei saa missään nimessä sitä tehdä. Tähän en ole sortunut, vaikka kunnon laitteita käyttävätkin kalibroimiseen.
 
Etukäteen maksetut / luotolliset maksut ymmärränkin mutta että käteisellä. Noh se siitä.
Otetaan esimerkki:
Exä on kadonnut tarkoituksella, mutta saan tietooni että exä on tilannut uuden kännykän gigantista, niin ei mene gdprn:n mukaan, jos saan noudettua tuotteen pelkällä tulausnumerolla tai nimellä. Kuitissa kun lukee osoite sekä puhelinnumero ja nuo ovat joillakin henkilöillä syystäkin hyvin salaisia, kuten voisi kuvitella vaikka tuosta esimerkkitapauksesta...

Täältä vain plussaa Gigantille jos kaikilta kysytään! Tietenkään myyjät ei saisi noita tietoja käyttää omiin tarkoituksiinsa, ikinä

Edit. Korjattu lainaus.
Kehitysajatus toimintaan, voisihan Gigantti muuttaa ilman henkilötodistusta tehdyn noudon myymäläostoksi (asiakkaan luvalla), jolloin kuittiin saisi sanella hakijan omat tiedot eikä gdpr vaarantuisi
 
Viimeksi muokattu:
Oletteko saaneet muuten tingittyä hintaa alaspäin tarjousajan loppumisen jälkeen?

Juuri huomasin että eilen katsomani 599 läppäri maksaakin powerilla tänään 699 eikä vastaavaa ole muualla tarjolla tuohon hintaan..
 
Oletteko saaneet muuten tingittyä hintaa alaspäin tarjousajan loppumisen jälkeen?

Juuri huomasin että eilen katsomani 599 läppäri maksaakin powerilla tänään 699 eikä vastaavaa ole muualla tarjolla tuohon hintaan..

Gigantilla on ollut hintatakuu käytössä, Powerista en tiedä. Pitää toki olla täysin sama tuote ja palautusoikeutta jäljellä. Voithan aina palauttaa tuotteen Poweriin ja ostaa sen uudestaan halvemmalla hinnalla.
 
Viimeksi muokattu:
Oletteko saaneet muuten tingittyä hintaa alaspäin tarjousajan loppumisen jälkeen?

Joskus olen ottanut yhteyttä joihinkin verkkokauppoihin juurikin päivä pari tarjouksen jälkeen ja aina ovat vastaan tulleet ja samaan hintaan myyneet. Kyseessä kylläkin pienemmät firmat eikä iso ketju.
 
Gigantilla on ollut hintatakuu käytössä, Powerista en tiedä. Pitää toki olla täysin sama tuote ja palautusoikeutta jäljellä. Voithan aina palauttaa tuotteen Poweriin ja ostaa sen uudestaan halvemmalla hinnalla.

En ole ostanut sitä.. Katsoin vain konetta lapselle ja tänään huomasin että tarjous loppui eiliseen.
 
Ei ole Veikon koneen toimitusta näkynyt. Postikaan ei tiedä yhtään missä heidän lähetykset on, aika erikoista logistiikkaan erikoistuneelta yhtiöltä.

Tilasin pitkästä aikaa Gigantista tavaraa eilen, pitäisi nämäkin olla "varastossa". Nyt testataan heidän toimintansa ja otetaan kuvat ja kaikki. Jännittävää nähdä onko tavara uutta vai käytettyä ja montako kuukautta pitää odotella.:)

Päivitys tähän. Veikon koneen tilaus saapui tasan viikossa, vaikka piti olla Postin pikatoimitus. Tavara oli varastossa ja piti toimittaa 1-5 arkipäivän sisällä, eli pitkäksi meni. Hankalinta oli kun asiakaspalvelu ei vastannut puhelimeen, eikä sähköposteihin. Yrityksen toimitusjohtajan sain sitten kiinni ja vasta tämän jälkeen saatiin lisätietoa viivästymiseen. En suosittele.

Gigantin verkkotilaus tehty viime viikon torstaina ja tavarat edelleen matkalla. Jostain syystä kaksi eri tuotetta lähetetty vielä eri aikaan ja erillisinä Postin toimituksina. Olivat kuitenkin samassa ostoskorissa. Näyttää että lähemmäs kahta viikkoa menee toimitusaika, vaikka tavarat olivat varastossa. Asiakaspalvelun saa sentään kiinni, ainakin chatin kautta.
 
Eikös se tullut sitten ihan ajallaan, jos tuli viikossa ja arvio korkeintaan 5 arkipäivää? Jos meni 7 arkipäivää, niin sitten toki hieman myöhässä, mutta en välttämättä silti olisi tuossa vaiheessa vielä toimitusjohtajaan yhteydessä :D
 
Niin, 1-5 arkipäivän sisällä piti tuote olla noudettavissa, ei ollut. Postin seurannasta näki että myöhästyy, ei liikkunut terminaalista.

Jos asiakaspalvelu ei vastaa, otan yhteyttä sinne missä vastataan. Hyvin yksinkertaista.
 
Arviot elää ja pallo taisi olla tuossa vaiheessa Postilla, eikä asiakaspalvelulla tai toimitusjohtajalla. Aiempien viestien perusteella jätän kuitenkin homman tähän, kaikki tavallaan :D
 
Arviot elää ja pallo taisi olla tuossa vaiheessa Postilla, eikä asiakaspalvelulla tai toimitusjohtajalla. Aiempien viestien perusteella jätän kuitenkin homman tähän, kaikki tavallaan :D

Ei asiakasta kiinnosta miten kauppa toimittaa tuotteen perille, kunhan vain luvatussa toimitusajassa pysytään. Jos arviot ovat perseellään niin kyllä se on liikkeen vika.
 
Powerista kokemuksia:

Ruusuja tulee siitä, että Samsung QE65Q80R -television hinta tipahti odotetusti 100 eurolla siitä, millä ostin sen kuukausi sitten. Gigantin selvä linja tässä on se, että hyvitetään ilman sen kummempia mutkia, mutta Poweri oli tässä mielessä uusi tuttavuus. Chattiin yhteyttä, asian selitys ja ilman vääntämistä pyysivät tilinumeron, johon erotus palautetaan. Tässä vielä huomiona se, että televisio maksettiin 100% lahjakorteilla. Jäikö tämä sitten huomiomatta, kun rahaksi palauttivat.. :whistling:

Risuja tulee lahjakorttijärjestelmästä - voiko alkukantaisempaa olla? Ymmärrän, että liikkeet ovat kauppiasvetoisia, mutta kyllä nykypäivänä pitäisi lahjakortilla päästä vähän vapaammin asioimaan.. Ainoa tapa hyödyntää lahjakortteja on Click&Collect ja/tai nouto suoraan myymälästä. Olen TV:tä metsästänyt Powerista pidempään ja useassa tilanteessa jäänyt se saamatta tämän takia. Ennen lahjakortin saldon sai vaihdettua sähköpostin välityksellä verkkokaupan alekoodiksi - ei onnistu tämäkään enää. Oli viimeinen kerta, kun lähdin lahjakorttileikkeihin mukaan, kun kyse on Powerista.

Risuja tulee myös kalibroinnin tyrkyttämisestä televisioihin suoraan sanottuna väkisin. Sanotaan, että tv on käyttökelvoton ilman kalibrointia ja omilla laitteilla ei saa missään nimessä sitä tehdä. Tähän en ole sortunut, vaikka kunnon laitteita käyttävätkin kalibroimiseen.
Minulle eivät puhuneet kalibroinnista mitään.
 
Itseä Veikon koneen toiminnassa kyllä eniten ihmetytti että kukaan ei vastaa puheluihin tai sähköposteihin. Hakukoneella sitten selvisi että muilla asiakkailla ihan samanlaisia kokemuksia ja meno on jatkunut pidempään.

Se että tuote saapui selvästi myöhässä menee sekä kyseisen yrityksen ja Postin syyksi.
 
Ensimmäinen tilaus itselleni tuntemattomasta Proshopista ja täytyy antaa täydet pisteet!:tup: Tilaus sisään viikonloppuna, maanantai tavara lähti Tanskasta ja tänään noudin pois. Asiakaspalvelussa vastaavat puheluihin nopeasti ja vielä suomeksi.

Kerrassaan upeaa toimintaa!:sclap:

Tuote oli vielä 100 euroa edullisempi kuin Gigantissa tai Powerissa. Lisäksi ilmaiset postikulut.
 
Gigantin verkkotilaus tehty viime viikon torstaina ja tavarat edelleen matkalla. Jostain syystä kaksi eri tuotetta lähetetty vielä eri aikaan ja erillisinä Postin toimituksina. Olivat kuitenkin samassa ostoskorissa. Näyttää että lähemmäs kahta viikkoa menee toimitusaika, vaikka tavarat olivat varastossa. Asiakaspalvelun saa sentään kiinni, ainakin chatin kautta.

Päivitys tähän eli Gigantti lähetti tilauksen tavarat kahdessa erässä, toisen toimitusaika 6 päivää ja toisen 8 päivää. Molemmat varastotuotteita. Tavarat oli uusia, joka nyt on pääasia. Positiivista se että lahjakortit voi nykyään käyttää verkkokaupassa.

Arvosanat verkkokaupoille:

Veikon kone: 2/5
Gigantti: 3/5
Proshop: 5/5
 
Toimitusjohtajaa varmaan nappaa (tai ylipäätä on aikaa) vastailla ja selvitellä jokaisen Wilhelmiina Antero Poropeukalon paketin sijaintia
:sfacepalm:
Meinaat jos tuollaisia puheluita alkaa tulla useita, että asiakaspalvelu ei vastaa niin toimaria ei yhtään kiinnosta? Mahtaisi olla pitkäikäinen firma. Kyllä se varmaan pidemmänpäälle alkaisi kiinnostaa varsinkin jos alkaa omaa työaikaa tuhlaantumaan asiakkaiden kyselyille.
 
Päivitys tähän. Veikon koneen tilaus saapui tasan viikossa, vaikka piti olla Postin pikatoimitus. Tavara oli varastossa ja piti toimittaa 1-5 arkipäivän sisällä, eli pitkäksi meni.
Eiköstä tuo sitten mennyt ihan ok ?

Tosin aika yllättävää että noin lupauksellisesti ilmoittavat toimitusajan, mutta silti niin ympäripyöreästi.

Vaikka kyse itsepalveluostoksesta niin olisi toki kiva että asiakaspalvelu vastaisi ripeästi, aiheesta riippumatta vaikka sitten olisi ropotti.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 328
Viestejä
4 509 649
Jäsenet
74 352
Uusin jäsen
JuhaSaar

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom