Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Powerista kokemuksia:

Ruusuja tulee siitä, että Samsung QE65Q80R -television hinta tipahti odotetusti 100 eurolla siitä, millä ostin sen kuukausi sitten. Gigantin selvä linja tässä on se, että hyvitetään ilman sen kummempia mutkia, mutta Poweri oli tässä mielessä uusi tuttavuus. Chattiin yhteyttä, asian selitys ja ilman vääntämistä pyysivät tilinumeron, johon erotus palautetaan. Tässä vielä huomiona se, että televisio maksettiin 100% lahjakorteilla. Jäikö tämä sitten huomiomatta, kun rahaksi palauttivat.. :whistling:

Risuja tulee lahjakorttijärjestelmästä - voiko alkukantaisempaa olla? Ymmärrän, että liikkeet ovat kauppiasvetoisia, mutta kyllä nykypäivänä pitäisi lahjakortilla päästä vähän vapaammin asioimaan.. Ainoa tapa hyödyntää lahjakortteja on Click&Collect ja/tai nouto suoraan myymälästä. Olen TV:tä metsästänyt Powerista pidempään ja useassa tilanteessa jäänyt se saamatta tämän takia. Ennen lahjakortin saldon sai vaihdettua sähköpostin välityksellä verkkokaupan alekoodiksi - ei onnistu tämäkään enää. Oli viimeinen kerta, kun lähdin lahjakorttileikkeihin mukaan, kun kyse on Powerista.

Risuja tulee myös kalibroinnin tyrkyttämisestä televisioihin suoraan sanottuna väkisin. Sanotaan, että tv on käyttökelvoton ilman kalibrointia ja omilla laitteilla ei saa missään nimessä sitä tehdä. Tähän en ole sortunut, vaikka kunnon laitteita käyttävätkin kalibroimiseen.

Otetaan vielä jatkot liittyen hinnan putoamiseen ja hyvittämiseen. QE65Q80R hinta tippui Powerissa 999€ ja kyllähän sen huomaaminen vähän tuppasi ketuttamaan, kun itse maksoin 1300€, josta oli tosiaan 100€ hyvitetty kesäkuun lopussa hinnan putoamisen yhteydessä. Ostin tuon TV:n kesäkuun alussa, jolloin palautusoikeus oli vain 35 päivää, joka oli siis loppunut jo heinäkuun alussa. Nyt palautusoikeus on 60 päivää.

Noh - onnea kokeilemaan chattiin, selitin tilanteen ja perhana, hyvittävät erotuksen. Ja taas kerran suoraan euroina, vaikka TV ostettiin täysin lahjakorttien voimalla. Jospa nyt tuo hinta ei enää tuosta laske..:think:
 
DNAlla ei ole näköjään palautusoikeutta. Saako kikkailtua että netistä ostaa ja noutaa myymälästä heti niin säilyy verkkokaupan 14pv palautusoikeus?

edit: ei.

Onko kukaan tilannut DNAn verkkokaupasta, kauan on toimitus? Tuleeko Amazonista nopeammin?

Itse asiassa lain mukainen 14pv palautusoikeus säilyy, kunhan osto on tehty netissä. Toimitustavalla ei ole merkitystä, eli netissä maksettu ja liikkeestä noudettu puhelin on etämyyntiä.
 
Onko kukaan tilannut DNAn verkkokaupasta, kauan on toimitus? Tuleeko Amazonista nopeammin?
Vaimo tilasi juuri DNA:n verkkokaupasta älykellon niin se ainakin tuli suht nopeasti. Taisi olla että torstaina tilasi ja maanantaina oli kädessä, jos viikonloppua ei olisi ollut välissä niin olisi varmaan tullut nopeammin.
 
DNAlla ei ole näköjään palautusoikeutta. Saako kikkailtua että netistä ostaa ja noutaa myymälästä heti niin säilyy verkkokaupan 14pv palautusoikeus?

edit: ei.

Onko kukaan tilannut DNAn verkkokaupasta, kauan on toimitus? Tuleeko Amazonista nopeammin?
Joku aika sitten eräänä torstaina ostin vaimolle läppärin ja lauantaina se oli postiautomaatissa. Ei voisi paremmin mennä.
 
Tilasin maaliskuussa Amazonista cd:n ja se tuli postiluukusta viikon sisällä. Täytyy myöntää että nopeaa toimintaa toisin kuin suomen vastaavilta.
 
Minulle eivät puhuneet kalibroinnista mitään.
Hieman huvitti tämä Powerin kalibroinnin tyrkytys minuakin, kun äitimuorille töllöä oltiin ostamassa... jossen olisi ollut mukana ei äiti olisi ymmärtänyt, että kyllä se toimii ilmankin. Kuinkahan moni, joilla ei todellakaan ole merkitystä sillä onko emmerdeilin ukon naama vähän sinisempi vai keltaisempi ostaakaan kalibroinnin suotta.
 
Gigantin verkkotilaus tehty viime viikon torstaina ja tavarat edelleen matkalla. Jostain syystä kaksi eri tuotetta lähetetty vielä eri aikaan ja erillisinä Postin toimituksina. Olivat kuitenkin samassa ostoskorissa. Näyttää että lähemmäs kahta viikkoa menee toimitusaika, vaikka tavarat olivat varastossa. Asiakaspalvelun saa sentään kiinni, ainakin chatin kautta.

Gigantilta tulee tavaraa monesta eri paikasta eli varastossa voi kai meinata myös Ruotsin varastoa ja sieltä sit tulee hitaampaa kuin suomen varastolta.
 
Ny päästäänki sit testaamaan Gigantin takuun toimintaa. 2018 marraskuussa ostettu läppäri sanoo ittensä irti mekaanisesti, takuuaika 2kk. Päivittelen kun selviää miten etenee. Kuittia ei löydy mistään, ei edes sähköpostista vaikkakin tilausilmoitus kyllä sieltä löytyy ja gigantin tililtäkin. Vähän erikoista tosiaan, ettei kuitteja tallenneta tuonne gigantin omalle tilille mitenkään, pelkästään tilaus. Onneksi siinä on sentään se tilausnumero jota tuossa takuulapussa pyydetään. Erikoista tosiaan se, että muutakin gigantilta tilannut ja niistä on kyl kuitit tullu spostiin.
 
Ihan hpn läppäri, kui?

No siinä tapauksessa HP huolto on ehkä pätevämpi kuin Gigantin "valohuolto".

Varmista ensin että koneessa on sarjanumeron mukainen takuu voimassa:
Virallinen HP®:n tulostinten, kannettavien tietokoneiden ja muiden tuotteiden takuutarkastus | HP®-asiakastuki

Silloin et tarvitse mitään kuitteja. Jos takuu näyttää vihreää, klikkaa sivun yläreunasta "Ota yhteyttä tukeen" niin saat ohjeet miten homma etenee. Itse käsittelen bisneskoneita: ne korjataan normaalisti paikanpäällä ja juuri tällä hetkellä on täällä firman varaston sivupöydällä yksi HP kone palasina ja merkkihuollon kaveri vaihtaa emolevyä.
 
Ei ole, hp:n sivuilla laitteen takuu umpeutunut 11kk ostosta, ostohetkellä ollut 2v takuu. Vietiin giganttiin, pistivät eteenpäin.
Olisikin ollut liian helppoa. Tuo HP laskuri lähtee valmistuspäivästä eteenpäin, jos tavara makoilee yli vuoden verran varastossa niin käy tälleen :) Pääasia että homma on hoidossa.
 
Ostin Gigantista Office 365:n tarjouksesta. Ostin ilman kirjautumista. Aktivointikoodin kuitenkin näkee vain omilta sivuilta, mutten pääse kirjautumaan tililleni. Chatissa ei osattu auttaa muuten kuin neuvottiin vaan kokeilemaan eri selaimella, eipä auta. Eivät voi yksityissuojan takia käsitellä tilini tietoja.

En tiedä auttaisko toi Facebookilla kirjautuminen, luoko se vaan uuden tilin vai synkronoiko samaan tiliin jos sama sähköposti tms. ? Osaako kukaan sanoa?

No onneksi ei ollut iso rahallinen menetys (29€) jos en saa tuota koodia mitään kautta tuolta käyttöön, mutta en kyllä jatkossa Gigantissa asioi.
 
@Make onko sulla myymälää lähellä? Joskus nuo koodit tulostuvat kuittiin, joka on Gigantin myyntijärjestelmässä. Toki tuota he eivät voi ilman paikalle menoa (henkkarit mukaan) sulle antaa, eli puhelimitse ei onnistu.
 
Ostin Gigantista Office 365:n tarjouksesta. Ostin ilman kirjautumista. Aktivointikoodin kuitenkin näkee vain omilta sivuilta, mutten pääse kirjautumaan tililleni. Chatissa ei osattu auttaa muuten kuin neuvottiin vaan kokeilemaan eri selaimella, eipä auta. Eivät voi yksityissuojan takia käsitellä tilini tietoja.

En tiedä auttaisko toi Facebookilla kirjautuminen, luoko se vaan uuden tilin vai synkronoiko samaan tiliin jos sama sähköposti tms. ? Osaako kukaan sanoa?

No onneksi ei ollut iso rahallinen menetys (29€) jos en saa tuota koodia mitään kautta tuolta käyttöön, mutta en kyllä jatkossa Gigantissa asioi.

Ostin myös tuon tarjouksen perusteella, enkä antanut mitään sisäänkirjautumistietoja. Kuitenkin Gigantti yhdisti tietoni aiemmalle asiakkuudelleni ja sieltä se koodikin sitten löytyi.

Joten kokeile vain kirjautua uudelleen tai luoda uudet tunnukset puhtaalta pöydältä tai Facebookin kautta. Ja jos jossain kohtaa se jotain herjaa olemassaolevista tunnareista niin varmaan sieltä tulee sitten myös salasanan palautusmahdollisuus.
 
@Make onko sulla myymälää lähellä? Joskus nuo koodit tulostuvat kuittiin, joka on Gigantin myyntijärjestelmässä. Toki tuota he eivät voi ilman paikalle menoa (henkkarit mukaan) sulle antaa, eli puhelimitse ei onnistu.
On mulla muutaman kilometrin päässä. Voisihan siellä käydä vielä kysymässä. Saako sieltä siis kuitin kun kyseessä oli sähköinen tuote? Eli sitä ei olisi voinut tilata myymälään noudettavaksi.
 
On mulla muutaman kilometrin päässä. Voisihan siellä käydä vielä kysymässä. Saako sieltä siis kuitin kun kyseessä oli sähköinen tuote? Eli sitä ei olisi voinut tilata myymälään noudettavaksi.
Luulisi, että kaikki tilaukset menis sinne järjestelmään, ja ainakin myymälästä ostettuna se koodi tuli lukemaan kuittiin suoraan.
 
Luulisi, että kaikki tilaukset menis sinne järjestelmään, ja ainakin myymälästä ostettuna se koodi tuli lukemaan kuittiin suoraan.
Ok, no käyn tänään kysymässä liikkeessä.

Kokeilin rekisteröityä uudelleen, herjasi parin stepin jälkeen että sähköposti on käytössä. Kokeilin myös Facebookilla kirjautua, tuli näkyviin lomake johon syötettiin kaikki tiedot. Sitten kun painoi eteenpäin niin ei herjannut varattua sähköpostia mutta ei kuitenkaan päästä tilille. Mennyt jotenkin rikki mun tili...
 
Mun tilissä oli vikaa ja knowhow-tiskillä saatiin se korjattua. Nyt pääsen taas kirjautumaan. Eivät osanneet sanoa miksi oli tili seonnut mutta ei sillä väliä. Hyvä asiakaspalvelukokemus ja voin jatkossakin asioida Gigantissa :thumbsup:

Pitää vaan jatkossa ostaa digituotteet kirjautuneena että tietää tilin toimivan ennen ostoa:D
 
Onkos kellään kokemusta hyvittääkö gigantti palautusaikana hintaeroa jos jostain pomppaakin halvemmalla myyntiin? Näytön ostin gigantista viimeviikolla eli tuota 50 päivän palautusoikeutta on reilusti jäljellä, tänään verkkokaupassa sama näyttö 50e halvemmalla.
Hyvittäisiköhän nuo ihan rahana/lahjakorttina tuon jos ottaa aspaan yhteyttä, halvemmaksihan tuo taitaisi gigantille tulla kuin ottaa palautuksena vastaan kun näytön hinta oli kuitenkin sen 1000e
 
Onkos kellään kokemusta hyvittääkö gigantti palautusaikana hintaeroa jos jostain pomppaakin halvemmalla myyntiin? Näytön ostin gigantista viimeviikolla eli tuota 50 päivän palautusoikeutta on reilusti jäljellä, tänään verkkokaupassa sama näyttö 50e halvemmalla.
Hyvittäisiköhän nuo ihan rahana/lahjakorttina tuon jos ottaa aspaan yhteyttä, halvemmaksihan tuo taitaisi gigantille tulla kuin ottaa palautuksena vastaan kun näytön hinta oli kuitenkin sen 1000e

Täällä ainakin kolme kertaa kun vastaavaa käynyt, on aina hyvitetty. Ihan aspaan laittanut viestiä chatissa/sähköpostilla.
 
Onkos kellään kokemusta hyvittääkö gigantti palautusaikana hintaeroa jos jostain pomppaakin halvemmalla myyntiin? Näytön ostin gigantista viimeviikolla eli tuota 50 päivän palautusoikeutta on reilusti jäljellä, tänään verkkokaupassa sama näyttö 50e halvemmalla.
Hyvittäisiköhän nuo ihan rahana/lahjakorttina tuon jos ottaa aspaan yhteyttä, halvemmaksihan tuo taitaisi gigantille tulla kuin ottaa palautuksena vastaan kun näytön hinta oli kuitenkin sen 1000e

Hyvittää. Chatin kautta saa ainakin vaan myymälässä käyvän lahjakortin, jos olisin halunnut rahana niin olis pitänyt mennä liikkeeseen, mikä ei omassa tilanteessa ollut mahdollista.
 
Täällä ainakin kolme kertaa kun vastaavaa käynyt, on aina hyvitetty. Ihan aspaan laittanut viestiä chatissa/sähköpostilla.

Onnistuuko saman tuotteen kanssa useammin kuin kerran? Ostin tosiaan tuon samsunging CRG9 näytön 999e gigantissa ja nyt verkkiksessä 949e. G9 näyttö tulee varmaan saataville taas muutaman viikon sisään ja voisi olettaa tämän vanhemman mallin hinnan putoavan lisää.
Eli jos nyt pyydän hyvitystä 999e->949e ja vaikkapa seuraavalla viikolla onkin saatavilla 899e niin hyvittävätkö toisen viiskymppisen palautusajan puitteissa?
 
Onnistuuko saman tuotteen kanssa useammin kuin kerran? Ostin tosiaan tuon samsunging CRG9 näytön 999e gigantissa ja nyt verkkiksessä 949e. G9 näyttö tulee varmaan saataville taas muutaman viikon sisään ja voisi olettaa tämän vanhemman mallin hinnan putoavan lisää.
Eli jos nyt pyydän hyvitystä 999e->949e ja vaikkapa seuraavalla viikolla onkin saatavilla 899e niin hyvittävätkö toisen viiskymppisen palautusajan puitteissa?
Pystyy pyytämään useasti tuon 50pv aikana. Eli vaikka menisi 999e -> 949e -> 899e -> 849e -> 799e, niin saisit joka kerta sen 50e.
 
laitoimpa gigantin aspaan viestiä ja tälläisen vastauksen sain:

Meillä on kyseinen käytäntö, mutta valitettavasti hintavirhekäytäntömme ei ole käytössä kilpailijoiden kampanjahinnoissa. Täten en voi antaa kyseistä 50 euron hyvitystä tuotteeseen. Mikäli sinulla on tuotteen laatikko tallessa ja tuote on uudenveroinen, voit toki palauttaa tuotteen myymälään.

Eli eivät hyvitä jos tuo on verkkokauppa.comissa viikkotarjouksena mutta ilmeisesti jos normaalihinta putoaisi niin hyvittävät? Onko muilla ollut näin?
 
laitoimpa gigantin aspaan viestiä ja tälläisen vastauksen sain:



Eli eivät hyvitä jos tuo on verkkokauppa.comissa viikkotarjouksena mutta ilmeisesti jos normaalihinta putoaisi niin hyvittävät? Onko muilla ollut näin?
Menisin vielä myymälästä kysymään, kyllä noi tarjoukset on aina ennen hyvitetty.

e. Tai vaatimuksena noissa on ollut, että tuotetta on saatavilla (eli tilattavissa/noudettavissa lähistöltä), eli jos on ollut joku erä joka on myyty loppuun, ei tuota olla hyvitetty.
 
Menisin vielä myymälästä kysymään, kyllä noi tarjoukset on aina ennen hyvitetty.

e. Tai vaatimuksena noissa on ollut, että tuotetta on saatavilla (eli tilattavissa/noudettavissa lähistöltä), eli jos on ollut joku erä joka on myyty loppuun, ei tuota olla hyvitetty.

Verkosta itse tilasin tuon näytön siis eli en tiedä alkavatko paikallisessa myymälässä millekkään. Jotenkin huvittavaltahan tuo tuntuu etteivät hyvittäisi kun en varsinaisesti käsitä miten tämä nyt eroaa siitä tilanteesta että hintaa olisi pudotettu ilman mitään erityistä tarjousta. Voin nytkin käydä heittämässä tuon näytön Oulun giganttiin ja hakea Oulun verkkokaupasta samalla reissulla uuden kyytiin 50e halvemmalla kun näyttää olevan ihan hyllyssä.
 
Verkosta itse tilasin tuon näytön siis eli en tiedä alkavatko paikallisessa myymälässä millekkään. Jotenkin huvittavaltahan tuo tuntuu etteivät hyvittäisi kun en varsinaisesti käsitä miten tämä nyt eroaa siitä tilanteesta että hintaa olisi pudotettu ilman mitään erityistä tarjousta. Voin nytkin käydä heittämässä tuon näytön Oulun giganttiin ja hakea Oulun verkkokaupasta samalla reissulla uuden kyytiin 50e halvemmalla kun näyttää olevan ihan hyllyssä.
Okei, no on kyllä hyvin erikoista sitten. Yleensä ehtona noissa ollut, että tarjoustuotetta on saatavilla. Kuulostaa kyllä hyvin erikoiselta, ettei tuota hyvitetä. Kaveri juuri soitteli 100e hyvityksen, kun puhelin oli tullut tarjoukseen (OP8).
 
Okei, no on kyllä hyvin erikoista sitten. Yleensä ehtona noissa ollut, että tarjoustuotetta on saatavilla. Kuulostaa kyllä hyvin erikoiselta, ettei tuota hyvitetä. Kaveri juuri soitteli 100e hyvityksen, kun puhelin oli tullut tarjoukseen (OP8).

Ite menin chatin kautta eikä alkanut millekkään. Pitäisiköhän yrittää vielä soitella sitten.
 
Ite menin chatin kautta eikä alkanut millekkään. Pitäisiköhän yrittää vielä soitella sitten.
Kannattaahan tuota yrittää. Ja kannattaa sanoa, että näyttöä on tosiaan saatavilla nyt heti Oulun Verkkokaupasta, eli voit noutaa sen sieltä ja palauttaa tuon ostamasi.
 
Ite sain kyllä erotuksen tuossa tilanteessa. Ostin corsairin low profile näppiksen normihintaan ja seuraavalla viikolla verkkokauppa.com tarjosi samaa (eri kytkimillä tosin) -50€, menin Gigantin palautustiskille ja erotus tuli tilille.
 
Ite sain kyllä erotuksen tuossa tilanteessa. Ostin corsairin low profile näppiksen normihintaan ja seuraavalla viikolla verkkokauppa.com tarjosi samaa (eri kytkimillä tosin) -50€, menin Gigantin palautustiskille ja erotus tuli tilille.

Jännä homma etteivät minulle sitten ala tuota erotusta hyvittämään. Pitääpä tosiaan soittaa vielä.
 
Ny päästäänki sit testaamaan Gigantin takuun toimintaa. 2018 marraskuussa ostettu läppäri sanoo ittensä irti mekaanisesti, takuuaika 2kk. Päivittelen kun selviää miten etenee. Kuittia ei löydy mistään, ei edes sähköpostista vaikkakin tilausilmoitus kyllä sieltä löytyy ja gigantin tililtäkin. Vähän erikoista tosiaan, ettei kuitteja tallenneta tuonne gigantin omalle tilille mitenkään, pelkästään tilaus. Onneksi siinä on sentään se tilausnumero jota tuossa takuulapussa pyydetään. Erikoista tosiaan se, että muutakin gigantilta tilannut ja niistä on kyl kuitit tullu spostiin.
Kävi huollossa, hyvin meni, eihän se tietenkää mikää pikareissu ollut kun vaihtoivat "kotelon" läppärille ja joutuivat odottamaan varaosia.
 
Verkkokauppa.comille on tulossa nyt nettiin myös myyntiin noita yksittäiskappaleita outlettiin. Eilen tuli sähköpostia, että koska olen kuulemma käynyt heidän sivulla usein, pääsen ensimmäisten joukossa testaamaan tätä uutta toiminnallisuutta. Ilmeisesti Jätkänsaaressahan näitä on ollut kai liikkeessä myynnissä jo pidempään. Lähinnä A (pakkausvaurio) ja B (kokeiltu ja voi olla vähäisiä käytön jälkiä) luokiteltua tavaraa näytti olevan. Pitihän tätä sitten tietenkin kokeilla varsinkin, kun sattui silmään muutenkin harkitsemani pakkausvaurioinen tuote reilun 20% alennuksella. Tilauksesi on postitettu viesti tuli ennätyksellisen 6 minuutin päästä tilauksen tekemisestä eli ilmeisesti siellä joku jantteri käy oikeasti heti poimimassa sen tuotteen hyllystä. Todennäköisesti on jo seurannan mukaan tänään postista haettavissa eli huomattavan nopeaa toimintaa, kun monesti menee pelkkään postitukseen päivä pari omien kokemusten mukaan.
 
Verkkokauppa.comille on tulossa nyt nettiin myös myyntiin noita yksittäiskappaleita outlettiin. Eilen tuli sähköpostia, että koska olen kuulemma käynyt heidän sivulla usein, pääsen ensimmäisten joukossa testaamaan tätä uutta toiminnallisuutta. Ilmeisesti Jätkänsaaressahan näitä on ollut kai liikkeessä myynnissä jo pidempään. Lähinnä A (pakkausvaurio) ja B (kokeiltu ja voi olla vähäisiä käytön jälkiä) luokiteltua tavaraa näytti olevan. Pitihän tätä sitten tietenkin kokeilla varsinkin, kun sattui silmään muutenkin harkitsemani pakkausvaurioinen tuote reilun 20% alennuksella. Tilauksesi on postitettu viesti tuli ennätyksellisen 6 minuutin päästä tilauksen tekemisestä eli ilmeisesti siellä joku jantteri käy oikeasti heti poimimassa sen tuotteen hyllystä. Todennäköisesti on jo seurannan mukaan tänään postista haettavissa eli huomattavan nopeaa toimintaa, kun monesti menee pelkkään postitukseen päivä pari omien kokemusten mukaan.
Ei nuo tuotteet missään fyysisen myymälän hyllyssä ole vaan osa erästä laitetaan verkkoon ja osa myymälään. Muuten tulisi liikaa ei oo myyntiä verkon kautta, kun joku jo ottanut hyllystä tuotteen kaupassa.
 
Ei nuo tuotteet missään fyysisen myymälän hyllyssä ole vaan osa erästä laitetaan verkkoon ja osa myymälään. Muuten tulisi liikaa ei oo myyntiä verkon kautta, kun joku jo ottanut hyllystä tuotteen kaupassa.
En siis tarkoittanut välttämättä sanoa, että olisi juuri samoja tuotteita, mutta vastaavia, mitä aiemmin saanut myymälästä vain. Ja kai noissa joku eri prosessi käsittelyssä kuitenkin on, kun noin nopeasti lähti normaaliin verrattuna? Tai ehkä oli vain sikamainen tuuri.
 
VK on kyllä hidastunut helkkaristi siitä mitä joskus. Kama mikä hyllyssä/varastossa ei edes 3pv tms ole edes lähtenyt liikkeelle. Amazonista saksasta saan n. samoihin aikoihin tilattua ilmeisesti nopeammin perille. Eikö ne voi sille Porokairalle hoimmata apukäsiä jos se ei enää jaksa lähetellä.
 
VK on kyllä hidastunut helkkaristi siitä mitä joskus. Kama mikä hyllyssä/varastossa ei edes 3pv tms ole edes lähtenyt liikkeelle. Amazonista saksasta saan n. samoihin aikoihin tilattua ilmeisesti nopeammin perille. Eikö ne voi sille Porokairalle hoimmata apukäsiä jos se ei enää jaksa lähetellä.
Mä tilasin pari viikkoa sitten VK:sta telkkarin sunnuntaina iltapäivästä ja se lähetettiin maanantain, ja tiistaina puoliltapäivin oli jo Postin kaveri ovella tuomassa sen. Vissiin siis vaihtelee tuo nopeus.
 
Verkkokauppa.com on siitä mukava, että palvelu ei ole liian aktiivista tai agressiivista, enemmänkin päinvastoin. Jossain Gigantissa taas yritetään tyrkyttää kaikkea mahdollista, mitä esim porukoille kävi kun erehtyivät sinne ostoksille, senpä takia kun telkkaria ostettiin niin käytiin Verkkokaupassa, jossa palvelu oli hyvää ja sopivan hillittyä.
 
VK on kyllä hidastunut helkkaristi siitä mitä joskus. Kama mikä hyllyssä/varastossa ei edes 3pv tms ole edes lähtenyt liikkeelle. Amazonista saksasta saan n. samoihin aikoihin tilattua ilmeisesti nopeammin perille. Eikö ne voi sille Porokairalle hoimmata apukäsiä jos se ei enää jaksa lähetellä.
Oudosti alkoi vk:n sivu pyytää tietoa että milloin hakee tavaran(ihan kuin itsekkään tietäisi milloin sen olisi hakenut).Aikomus oli siis hakea se 24h kioskista mutta se ei kai olisi onnistunut.
 
Oudosti alkoi vk:n sivu pyytää tietoa että milloin hakee tavaran(ihan kuin itsekkään tietäisi milloin sen olisi hakenut).Aikomus oli siis hakea se 24h kioskista mutta se ei kai olisi onnistunut.

Se kioski nouto onnistuu vain kun myymälä on kiinni muuten se on nouto myymälästä ja jos ihmisiltä haluaa välttyä niille on tullut joku nouto pakettiautomaatti siihen aulaan
 
Verkkokauppa.com on siitä mukava, että palvelu ei ole liian aktiivista tai agressiivista, enemmänkin päinvastoin. Jossain Gigantissa taas yritetään tyrkyttää kaikkea mahdollista, mitä esim porukoille kävi kun erehtyivät sinne ostoksille, senpä takia kun telkkaria ostettiin niin käytiin Verkkokaupassa, jossa palvelu oli hyvää ja sopivan hillittyä.
Gigantista ostaminen on kyllä yhtä tuskaa juuri tuon "ylimääräisen" myynnin takia.
Juuri ostin pesukoneen ja oli kyllä taas vaikeaa.
Myyjä yritti myydä lisäturvaa, tärinänvaimennuskumeja, vuotokaukaloa, letkuadapteteita ja puhelinliittymää. Tottakai kaikki tämä olisi pitänyt maksaa luottokortilla, täytä hakemus ja maksa vuoden päästä jouluna korkojen kera.
Toisaalta välillä on hyvä asioida näissä liikkeissä, muistaa taas miksi netistä ostaminen on paljon mukavampaa ja helpompaa, lisäksi saa itse päättää mitä kaupasta tarvitsee.
 
Juu, kun valitin täällä niin mailiin tullut viesti että laitettu lähtemään/ohjekirja. Eli täällä näköjään lurkkaavat.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
283 585
Viestejä
4 872 784
Jäsenet
78 681
Uusin jäsen
65436346346

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom