Harmi, ei tuohon putiikkiin haluttais rahaa enää laittaa. Ehkäpä sen lahjakortin joku ostaaJuuri näin. Eli lahjakorttina saa rahat, jos lahjakortilla on maksanut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Harmi, ei tuohon putiikkiin haluttais rahaa enää laittaa. Ehkäpä sen lahjakortin joku ostaaJuuri näin. Eli lahjakorttina saa rahat, jos lahjakortilla on maksanut.
Se on kolme vuotta voimassa. Ja itse olen ainakin ollut tyytyväinen. Jos haluaa välttää myyjät, niin ottaa vaan collect@storella tai tilaa netistä.Harmi, ei tuohon putiikkiin haluttais rahaa enää laittaa. Ehkäpä sen lahjakortin joku ostaa
Eiköhän pysty ostamaan ilmankin ja ei kai sinne muuta tarvitse ilmoittaa kuin oma nimi, jolla kuitti sitten löytyy tarvittaessa suoraan koneelta.Eikö kivijalka Powerista voi ostaa puhelinta ilman että antaa henkilötiedot (mukamas takuuseen)?
En sitten tiedä, mutta ei mukamas voinut myydä. Minun mielestäni ei tarvitse antaa mitään tietoja, jos maksan tuollaisen tuotteen heti ja otan itse riskin että hukkaan kuitin. Kuitissa on kuitenkin tiedot, millä se liittyy heidän kassan tapahtumiin. No, kaupan ehdot ei käynyt minulle, niin ei kauppoja syntynyt.Eiköhän pysty ostamaan ilmankin ja ei kai sinne muuta tarvitse ilmoittaa kuin oma nimi, jolla kuitti sitten löytyy tarvittaessa suoraan koneelta.
Vähän outoa kyllä jos tuollaista vaatii, jos kyse kuitenkin ihan suorasta kaupasta.En sitten tiedä, mutta ei mukamas voinut myydä. Minun mielestäni ei tarvitse antaa mitään tietoja, jos maksan tuollaisen tuotteen heti ja otan itse riskin että hukkaan kuitin. Kuitissa on kuitenkin tiedot, millä se liittyy heidän kassan tapahtumiin. No, kaupan ehdot ei käynyt minulle, niin ei kauppoja syntynyt.
Vähän outoa kyllä jos tuollaista vaatii, jos kyse kuitenkin ihan suorasta kaupasta.
..mikä on aivan vitun antiikkista että ei voi käyttää lahjakorttia nettiostoksissa. Ei tuu mieleen yhtäkään muuta liikettä joilla olisi sama käytäntö. LISÄKS noita Powerin lahjakortteja ei saa kuin FYYSISINÄ kortteina, joten ei toivoakaan mistään nettikoodeista vaan sun pitää odottaa että sulle tulee fyysiset kortit jotta voit mennä niillä ostamaan jotain liikkeestä.Gogift sivuilta suoraan kopioituna:
"
POWER lahjakortilla voi hankkia kodintekniikkaa Power –myymälöistä ympäri Suomen!
Kuinka käytän lahjakorttia?
• Lahjakortti käy maksuvälineenä kaikissa Power -myymälöissä (lista myymälöistä)
• Lahjakortin voi käyttää kerralla tai osissa
• Lahjakortti on voimassa 12kk ostohetkestä
• Lahjakorttia ei voi muuttaa rahaksi eikä siitä anneta rahaa takaisin"
Eli verkkokaupassa ei lahjakortti käy, kuten sivuilla mainitaan.
..mikä on aivan vitun antiikkista että ei voi käyttää lahjakorttia nettiostoksissa. Ei tuu mieleen yhtäkään muuta liikettä joilla olisi sama käytäntö. LISÄKS noita Powerin lahjakortteja ei saa kuin FYYSISINÄ kortteina, joten ei toivoakaan mistään nettikoodeista vaan sun pitää odottaa että sulle tulee fyysiset kortit jotta voit mennä niillä ostamaan jotain liikkeestä.
Tulee ihan joku vitun NetAnttila mieleen. Vuonna 2020.
..mikä on aivan vitun antiikkista että ei voi käyttää lahjakorttia nettiostoksissa. Ei tuu mieleen yhtäkään muuta liikettä joilla olisi sama käytäntö. LISÄKS noita Powerin lahjakortteja ei saa kuin FYYSISINÄ kortteina, joten ei toivoakaan mistään nettikoodeista vaan sun pitää odottaa että sulle tulee fyysiset kortit jotta voit mennä niillä ostamaan jotain liikkeestä.
Tulee ihan joku vitun NetAnttila mieleen. Vuonna 2020.
Gigantissa lukee, että Nouto-toimitustavalla kaikki toteutetaan ilman ihmiskontakteja. Onko siellä Smartpostin kaltaisia pakettiautomaatteja?
Eikö pari-kolme päivää ole ihan normaalia käsittelyssä?Tilasin sunnuntaina gigantin verkkokaupasta tuotteen, jota oli keskusvarastolla 100+ kpl:tta.
Nyt tiistai-iltana tilauksen status on edelleen sama kuin heti tilauksen tehtyäni:
Toimituksen tila: Tilaus vastaanotettu.
Kun olette katsoneet noita tilauksia Gigantin sivuilta, kai olette klikanneet myös "Katso tilauksen tiedot", siellä voi tuotteen kohdalla olla rivi "seurantatunnus".
Oot varmaan tsekannut sekä matkahuollon että Postin?Kyllä olen, ja on siellä seurantatunnus, mutta sillä tunnuksellä ei löydy mitään. Muutenkin tuo gigantin sivusto valitsi lähetystavaksi kirjeen (ei voinut edes muuttaa), ja tuote on jo itsessään - saati tuotepaketteineen - kahvipakettia suurempi, joten vaikea uskoa että kirjeenä menisi.
Näistä tuli mieleen tämä uutinen, eli taas juoru Amazonin tulo pohjoismaihin ja miten heidän (muualla) oikeasti nopeat Prime toimitukset mahdetaan Suomessa saada toteutettua:
Amazon suunnittelee Pohjoismaihin saapumista – paketit voi saada kotiovelle saman päivän aikana
Verkkokauppajätti Amazon suunnittelee pohjoismaihin saapumista. Tämä toisi Suomeen halvempia hintoja ja nopeamman toimituksen.www.tivi.fi
Norstat ainakin noin yleensä on ihan luotettava firma ja tekeee juurikin tuollaisia kyselyitä.Joku Norstat Surveys lähestyi sähköpostilla ja otsikossa komeilee että Gigantti haluaa parantaa toimintaansa ja voittaisi lahjakortteja.
Viestissä on linkki mukana johonkin kaiketi kyselyyn.
Onkos tämä nyt niiden joku uusi Tinder-viritys?
Vai onko tämä niitä samoja kusetuslinkkejä, joissa kysytään luottokorttia lahjakortin saamiseksi?
Eipä ole viestissä mitään osoitelähdettäkään mainittuna.
En ole linkkiä availlut.
Instagramissako sitä lisämyyntiä tehdään?Mitä mieltä tästä, jos kyse olikin vain lisämyynnin yrittämisestä? Useinhan yritetään myydä lisätakuuta tai puhelinliittymää?
Ei tuota saa imo väännettyä mitenkään lisämyynniksi tai markkinoinniksi. Ihan omat edut mielessä ja halusi ottaa yhteyttä oletettavasti hyvännäköiseen naisasiakkaaseen.
No tottavitussa jos sun tietojas käytetään väärin.Voi toki olla ja tökeröä käytöstä jos noin oli. Toisaalta en ihan ymmärrä miksi vastapuoli "järkyttyi" ja aiheesta on uutisoitu.