Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
183
Onko oikein toimaria myöten hyvitelleet sinua?
Kyllä, laitoin reklamaation sähköpostilla suoraan nykyiselle ex-toimitusjohtajalle. Aina vastasi, pahoitteli virhettä ja lahjakortti postiin. Ei tavallisten rivimyyjien ja kassatyttöjen kanssa kannata vängätä, ihan ajanhukkaa, eivät ymmärrä kuluttajansuojalaista mitään.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
945
Kuitista ainakin näkee. Kauppalehden jutun mukaan 38 myymälää, joista 21 on omia. Jutun mukaan katteet pienenee yhä, siksi tyrkyttävät palveluita ja liittymiä (joista kannattaa kieltäytyä):
Suosittelet kieltäytymään jos sinä et tarvi? Ok. Itse sain taannoin 7€/kk edullisemman puhelinliittymät ja kylkeen 50€ lahjakortin tuosta vaihdosta. En ymmärtänyt kieltäytyä.


Kyllä, laitoin reklamaation sähköpostilla suoraan nykyiselle ex-toimitusjohtajalle. Aina vastasi, pahoitteli virhettä ja lahjakortti postiin. Ei tavallisten rivimyyjien ja kassatyttöjen kanssa kannata vängätä, ihan ajanhukkaa, eivät ymmärrä kuluttajansuojalaista mitään.
Pointsit Gigantille. Varmaan vähättelit myös sinne TJ:n suuntaan "rivityöntekijöitä"?

Yleensä saa juuri sellaista palvelua, minkälaisella asenteella itse menee asioita hoitamaan. Tyylistäsi käy ilmi kyllä miksi elämä voi tuntua hankalalta aina.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
707
Mistä sen näkee, kumpi on kyseessä?
Tää on kiinostanut itseänikin. Stadissa joskus olivat kaikki ketjun omia. Veikkaan että muissakin suuremmissa kaupungeissa enimmäkseen. Maakunnissa sitten pääsääntöisesti franchising-pohjalta lähes kaikki. 50-50 suunnilleen liikkeiden lukumäärällä laskettuna. Joillakin samoilla yrittäjillä on myös useampia myymälöitä.

Lista olisi kyllä mielenkiintoinen nähdä jos joku osaa jostain sellaisen taikoa :thumbsup:
 
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
183
Pointsit Gigantille. Varmaan vähättelit myös sinne TJ:n suuntaan "rivityöntekijöitä"?

Yleensä saa juuri sellaista palvelua, minkälaisella asenteella itse menee asioita hoitamaan. Tyylistäsi käy ilmi kyllä miksi elämä voi tuntua hankalalta aina.
Kassatytöt on juuri ja juuri täysi-ikäisiä, heiltä nyt ei reklamaatioasioissa oikein voi osaamista vaatia. Huoltotiskillä vaikuttaa joskus siltä että on ohjeistettu toimimaan asiakasta vastaan, syystä tai toisesta. Asioin suoraan ylimmän johdon kanssa, koska se on yksinkertaisesti helpointa ja samalla reklamaatioihin tulee kirjalliset vastaukset.

Taidat muuten olla sama nimimerkki joka muropaketin puolella paljastui ex-giganttilaiseksi, väitteet esim. isoista katteista osoitettiin valheellisiksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
183
Stadissa joskus olivat kaikki ketjun omia. Veikkaan että muissakin suuremmissa kaupungeissa enimmäkseen. Maakunnissa sitten pääsääntöisesti franchising-pohjalta lähes kaikki. 50-50 suunnilleen liikkeiden lukumäärällä laskettuna. Joillakin samoilla yrittäjillä on myös useampia myymälöitä.

Lista olisi kyllä mielenkiintoinen nähdä jos joku osaa jostain sellaisen taikoa :thumbsup:
Noin juuri, eli stadin liikkeet on ainakin omia ja kaupunkien isommat liikkeet. Listaa ei taida ainakaan internetistä löytyä. Maakuntien pienemmät myymälät on suuremmalla todennäköisyydellä franchising.
 
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
183

 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
264
Itselläni on Gigantin nettikaupan kohdalta ollut yksi ihan posiitivinen kokemus tältä vuodelta kun taannoin oli ongelmia niiden Office 365 avainten toimituksessa: aspasta soittivat ja ilmoittivat ongelmasta ja pyysivät tilinumeroa rahojen palautukseen kun kerrankin olin sattunut maksamaan pankkimaksulla enkä luottokortilla. Ainut ihmetys oli, että miksi eivät voineet tehdä automaattisesti uutta tilausta kun saivat avaimet jakoon - piti itse seurata ja tehdä tilaus kun O365 tuli tilattavaksi. Rahat palautuivat parissa päivässä.

Muuten omat kokemukset on pääasiassa olleet positiivisia tai neutraaleja kun olen nettikaupassa asioinut: tavarat on tullut sovitusti ja toistaiseksi en ole kaivannut takuuta tms. Kivijalkakauppoja yritän välttää.
 
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
183
Itselläni on nykyään hyviä kokemuksia Verkkokauppa.com Jätkäsaaren myymälästä. Muutama palautus on ollut viime vuosina ja hoitunut alle minuutissa. Joskus vuosia sitten takkusi siellä takuuhuolto, mutta ovat asiakaspalveluaan paljon parantaneet. Kannattevasta tietokoneesta oli mennyt näytönohjain, vein huoltoon ja eivät "löytäneet" vikaa, vaikka siihen olisi riittänyt pelkkä tietokoneen käynnistys (näytössä isoja grafiikkavirheitä). Piti sitten etsiä toinen takuuhuoltopaikka ja siellä homma hoidettiin heti kuntoon.

Se mikä myymälässä on huonoa on heidän jonotusjärjestelmä, en ymmärrä kuka sellaisen on joskus kehittänyt. Kaikki jotka on siellä asioinut, tietää mitä tarkoitan.

Gigantissa en ole aikoihin asioinut, sieltä voi ostaa tavaraa jos on paras tarjous ja tavaraa on varmasti hyllyssä. Poweria en käytä, huonoin palautusoikeus ja korkeampi hintataso.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
770
Tämän voisi yhtä hyvin laittaa 'mikä vituttaa' ketjuun:
Verkkokauppojen toimitusaika-arviot ovat perseestä. Ei olisi ongelmaa jos arviot olisivat jotenkin realistisia, mutta esimerkiksi Jimm's:
Aikaisin aamulla tullut ilmoitus:
Olemme lähettäneet tilaamanne tuotteet teille matkahuollon kautta.
Lähetyksen toimitustiedot viestin alaosassa.
Tilauksen seurannassa kannattaa huomioida, että kello 15:n jälkeen kirjatut lähetykset ehtivät yleensä vasta seuraavan arkipäivän matkahuollon noutoon.
Lähetyksen seuranta kahden vuorokauden kuluttua:
Odotamme lähetystä kuljetettavaksi
 
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
387
Mitenköhän menee kun on ostanut Gigantin lahjakortilla tuotteen netistä ja nyt sen palauttais. Saako rahat takas lahjakorttina vai rahana?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
945
Mitenköhän menee kun on ostanut Gigantin lahjakortilla tuotteen netistä ja nyt sen palauttais. Saako rahat takas lahjakorttina vai rahana?
Yleensä rahat palautetaan samalla maksutavalla kuin maksettukin, eli lahjakortille. Kannattaa kysyä vaikka asiakaspalvelusta.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
443
Harmi, ei tuohon putiikkiin haluttais rahaa enää laittaa. Ehkäpä sen lahjakortin joku ostaa
Se on kolme vuotta voimassa. Ja itse olen ainakin ollut tyytyväinen. Jos haluaa välttää myyjät, niin ottaa vaan collect@storella tai tilaa netistä.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
108
mikä on Powerin asiakaspalautteen email ?
ei löydy sivuilta vaan sanovat että ruuhkaa ota chatti.
enkä ota koska asia pitää selvittää.
mielellään jonnekkin ylemmäs pitäs saada yhteys
 
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
183
Yhdellä haulla löytyy, laita toimitusjohtajalle sähköpostia. Eiköhän asiaan tule sitten selvyys:

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
90 194
Viestejä
1 846 606
Jäsenet
39 165
Uusin jäsen
Kridetus

Hinta.fi

Ylös Bottom