Sen verran täytyy ottaa tähän kantaa, että olen itse logistiikan kanssa tekemisissä B2B puolella ja ei se hitaus johdu siitä, että siellä ei tehtäisi töitä vaan siellä on useampi tilaus kerättävänä yhtä aikaa ja vaikka tavara olisikin varastossa, keräilyjono voi olla päiviä. Eli se sinun tilauksesi tulee jonosta vastaan aikanaan ja lähetetään heti keräilyn jälkeen. Resursointi on tietysti pielessä, jos tämä on krooninen tilanne, mutta usein asiakkailla on se harhakuva, että heidän tilaus on se ainoa ja tärkein tilaus. Harvemmin missään ylimääräistä porukkaa nykyään on vaan pidetään se minimi.Väitinkö jotain muuta? Haukuin vaan toimintaa hitaaksi.
Sinun mielestäsi on siis hyvää palvelua ja nopeaa toimintaa, kun tuote on varastossa, niin kahdeksan päivää poltellaan tupakkia ja pelataan korttia ja sitten katsellaan tilauksia, että missä tilauksissa on menossa kahdeksan päivää umpeen.