Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 001
Niin, tuliko uutena asiana, että kivijalkaliikkeessä palautusoikeus ylipäätänsä on täysin vapaaehtoinen lisäpalvelu asiakkaille ja liike saa itse määrittää palautuksen ehdot.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Olis tarvetta uudelle puhelimelle ja ajattelin myymälästä käydä sellaisen nappaamassa kunnes huomasin, että palautusoikeutta ei näille ole jos ostaa myymälästä. Tämä siis powerissa mutta kun katsoin niin näköjään gigantissa sama juttu. Ilmeisesti porukka on näitä sen verran palautellut että tällainen rajoitus on laitettu, muistaakseni ei aiemmin ole ollut. Sinänsä vain vähän ihme juttu kun missään muissa tuotteissa ei samaa ole. Pitää sitten netistä tilailla.
Ei saa myöskään verkosta tilanteessa avattua tuotteita palauttaa Giganttiin heidän uusien ehtojen mukaan.
 
Liittynyt
06.02.2020
Viestejä
2
Verkosta tilatuilla, avatuilla puhelinpakkauksilla on 14 päivän palautusoikeus.
Tämän huomasinkin. Liekö powerilla sitten ihan normi 60 päivän palautusoikeus. No pääasia että edes jonkun mittainen.

Niin, tuliko uutena asiana, että kivijalkaliikkeessä palautusoikeus ylipäätänsä on täysin vapaaehtoinen lisäpalvelu asiakkaille ja liike saa itse määrittää palautuksen ehdot.
Ehtojen huononeminen tulee aina uutena asiana. Mulle ainakin merkkaa reilu palautusoikeus paljon ja toivon, että se pysyy jatkossa muuttumattomana.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 001
Kivijalkamyymälässä ehdot ovat aina olleet tuollaiset. Puhelimilla ei ole ikinä ollut palautusoikeutta, mikäli paketti on avattu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Kivijalkamyymälässä ehdot ovat aina olleet tuollaiset. Puhelimilla ei ole ikinä ollut palautusoikeutta, mikäli paketti on avattu.
Kyllä ainakin Gigantissa on ollut ennen sama palautusoikeus puhelimille netissä ja myymälässä, eikä mielestäni Powerikaan siinä vaiheessa rajannut kun laajensi palautusoikeuttaan vastaamaan Giganttia. Uusi juttu nuo eroavat ehdot ja puhelinten poikkeuskäsittely.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Kivijalkamyymälässä ehdot ovat aina olleet tuollaiset. Puhelimilla ei ole ikinä ollut palautusoikeutta, mikäli paketti on avattu.
Ei ole. Gigantilla oli ensin se 30 päivän palautusoikeus ~kaikelle oli sitten myymälästä / netistä ostettu ja vaikka olisi käyttänyt 29 päivää. Sen jälkee Poweri lanseerasi oman 60 päivän vastaavan jolloin Gigantti korotti omaansa 50 päivään. Gigantti muutti omia ehtojaan tuossa viime vuoden kesällä(?) ja otti vaihto-oikeuden pois mm puhelimilta jne jotka otettu käyttöön.
Kyllä ainakin Gigantissa on ollut ennen sama palautusoikeus puhelimille netissä ja myymälässä, eikä mielestäni Powerikaan siinä vaiheessa rajannut kun laajensi palautusoikeuttaan vastaamaan Giganttia. Uusi juttu nuo eroavat ehdot ja puhelinten poikkeuskäsittely.
Powerilla taitaa edlleen olla se 60 päivää netistä tilatuille.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
685
Oli tarkoitus käydä ostamassa Itiksen Gigantista Dysonin imuri, mutta eihän se niin yksinkertaista ollutkaan.
Tuote löytyi ja palvelupiste löi koodilapun käteen. Noutopisteellä tuli sitten stoppi. Nouttopisteessä on palvelu myös palautuksille ja ilmeisesti myös kaikille ongelmatapauksille. Noutajia 9 kpl ennen ja tusina palauttajia ynm. Katselin hetken, kun pisteessä yksi asiakaspalvelija selvitteli mystistä läppäriongelmaa asiakkaan kanssa ja varaston puolella toinen seisoi kädet taskussa.

En ymmärrä Gigantin tapaa myydä ns hyllytavaraa varaston kautta. Kyllä siellä osastolla olisi tilaa jokuselle kappaleelle ja täyttää sitä myöten kun tuotetta ostetaan.
Sen verran korpesi tuo jonottelu, että hain sitten muusta liikkeestä saman tuotteen hyllytavarana ja kävelin suoraan kassalle.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 903
Gigantissa on pienimmille tuotteille oma noutopisteensä paperikasseineen myymälän sisällä, joka toimii täysin itsepalvelu-periaatteella.

Tästä toki ei ollut mainintaa missään, joten sain turhaan jonottaa väärällä noutopisteellä ja kuunnella jonkun papparaisen avautumista lämpöpumpun "vääräsrä" energialuokasta..
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Gigantissa on pienimmille tuotteille oma noutopisteensä paperikasseineen myymälän sisällä, joka toimii täysin itsepalvelu-periaatteella.

Tästä toki ei ollut mainintaa missään, joten sain turhaan jonottaa väärällä noutopisteellä ja kuunnella jonkun papparaisen avautumista lämpöpumpun "vääräsrä" energialuokasta..
Itsellä on kyllä aina ilmoitusviestissää kerrottu että onko mahdollisesti myymälän noutohyllyssä vai haetaanko noutopisteeltä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
685
Itsellä on kyllä aina ilmoitusviestissää kerrottu että onko mahdollisesti myymälän noutohyllyssä vai haetaanko noutopisteeltä.

Kaikki eivät tilaa netistä ennakkoon. Joskus haluaa käydä ensin aivan liikkeessä hypistelemässä ja tutustumassa tuotteeseen.
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
306
Viet liikkkeseen jos mahdollista niin pitäisi mennä oikeastaan yhtä kivuttomasti kuin Gigantissa.
Näin tapahtuikin. Mukavasti hoitunut palautukset tarvittaessa molemmissa liikkeissä. Perjantaina palautin, niin maanantaina olikin jo rahat palautettuna :)
 

Limainen setämies

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.04.2019
Viestejä
125
XXL takuut on yhtä tyhjän kanssa. Tein reklamaation eräästä XXL:n paskatuotteesta. Mutta eiväthän ne laiskat patalaput viitsineet tehdä yhtään mitään asian eteen.

En ole ostanut yhtään mitään XXL:stä viimeiseen 7 kuukauteen. Enkä tule mitään ostamaankaan ikinä enää.
Muutenkin nuo XXL kamat on kuraa suurimmalta osin. Halvimpia Nikejä yms.

White pyörien rungot on vissiin tehty jostain lyijystä. Painavat kuin synti ja kestävää kuin tinapaperi.

Piti ostaa MTB MIPS-kypärä. Kävin XXL:ssä kokeilemassa oikean koon. Oli XXL:ssä hyllyssä 99€. Tilasin Saksasta 70€. ;)
 
Viimeksi muokattu:

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Kannattaa lukea ennen tilaamista XXL:n palautus- ja vaihtoehdot. '100% tyytyväisyystakuu' on oikeasti vaihtotakuu ja vaihtaa saa tuotteensa vain kerran saman kategorian tuotteeseen. Pitää olla tarkkana tämän puljun kanssa.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 231
Kannattaa lukea ennen tilaamista XXL:n palautus- ja vaihtoehdot. '100% tyytyväisyystakuu' on oikeasti vaihtotakuu ja vaihtaa saa tuotteensa vain kerran saman kategorian tuotteeseen. Pitää olla tarkkana tämän puljun kanssa.
Moniko kauppa antaa sun käyttää kenkiä viikkoja ja sitten palauttaa takaisin jos ei miellytä? XXL taitaa olla ainut. Käyttämätön tuote onnistuu kyllä palautus/rahat takaisin.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
32
Olisi tarkoitus tilata 65" televisio gigantista, powerista tai verkkokauppa.comista. Jos tarve palauttaa, niin hakevatko kotonta vai pitääkö raahata matkahuoltoon/postiin?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 171
Faija oli käynyt paikallisessa Powerissa kysymässä jääkaappia, leikannut tarjouslehdestä sivun ja sitä näyttänyt myyjälle. Myyjän mukaan ei onnistu liikkeeseen tilaaminen millään ja tarjous muutenkin kuulemma loppunut. Sitten oli ruvennut myymään Powerin omaa Point merkkistä paskakaappia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 055
Faija oli käynyt paikallisessa Powerissa kysymässä jääkaappia, leikannut tarjouslehdestä sivun ja sitä näyttänyt myyjälle. Myyjän mukaan ei onnistu liikkeeseen tilaaminen millään ja tarjous muutenkin kuulemma loppunut. Sitten oli ruvennut myymään Powerin omaa Point merkkistä paskakaappia.
Mainoslehdessä oli tarjous joku aika sitten kuivaavasta pesukoneesta. Ei onnistunut osto myymälästä, piti tilata netin kautta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 273
Faija oli käynyt paikallisessa Powerissa kysymässä jääkaappia, leikannut tarjouslehdestä sivun ja sitä näyttänyt myyjälle. Myyjän mukaan ei onnistu liikkeeseen tilaaminen millään ja tarjous muutenkin kuulemma loppunut. Sitten oli ruvennut myymään Powerin omaa Point merkkistä paskakaappia.
Mainoslehdessä oli tarjous joku aika sitten kuivaavasta pesukoneesta. Ei onnistunut osto myymälästä, piti tilata netin kautta.
Muistelin että mainostivat tässä hiljattain "mainoslupausta" ja löytyihän siitä ihan heidän webbisivukin Mainoslupaus - Power.fi
Mainoslupaus takaa, että saat myymälästä mainoslehden tuotteen ilmoitettuun hintaan kampanjan voimassaolon ajan. Jos tuote on tilapäisesti loppunut, toimitamme sen sinulle mahdollisimman pian. Mainoslupaus myös takaa, että saat vastaavan tuotteen ilmoitettuun hintaan, mikäli mainostuotetta ei ole mahdollista toimittaa. Mainoslupaus ei koske erämerkittyjä tuotteita.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
273
Olisi tarkoitus tilata 65" televisio gigantista, powerista tai verkkokauppa.comista. Jos tarve palauttaa, niin hakevatko kotonta vai pitääkö raahata matkahuoltoon/postiin?
Vai että ihan kotonta kävis hakemassa? No johan nyt ois... Eiköhän mee ihan myyjäliikkeen palautusehtojen mukaisesti kuitenkin.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
302
Olisi tarkoitus tilata 65" televisio gigantista, powerista tai verkkokauppa.comista. Jos tarve palauttaa, niin hakevatko kotonta vai pitääkö raahata matkahuoltoon/postiin?
Aikoinaan olin palauttamassa anttilaan 55" televisiota, ja asiakaspalvelun kautta järjestyi haku kotoa koska itsellä ei ole kuljetusmahdollisuuksia. Ei tullut mitään lisäkustannuksia. Eli kannattaa asiakaspalvelusta kysyä asiaa, luulisi että saattaa se onnistua muuallakin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 231
Olisi tarkoitus tilata 65" televisio gigantista, powerista tai verkkokauppa.comista. Jos tarve palauttaa, niin hakevatko kotonta vai pitääkö raahata matkahuoltoon/postiin?
Huonoimmassa tapauksessa voit joutua jopa maksamaan tuon palautuksesta, koska on jo sen verran iso ettei mene postissakaan tavallisena pakettina vaan kalliimmalla hinnalla. Ei monet kaupat edes tarjoa muuta, kuin kotiinkuljetusta tai noutoa kaupasta noille isoille. Jos edes mietit sitä palauttamista niin kannattaa etukäteen kysyä mikä käytäntö niillä on, koska ilmaista palautusta ei tarvitse enää tarjota.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 157
Huonoimmassa tapauksessa voit joutua jopa maksamaan tuon palautuksesta, koska on jo sen verran iso ettei mene postissakaan tavallisena pakettina vaan kalliimmalla hinnalla. Ei monet kaupat edes tarjoa muuta, kuin kotiinkuljetusta tai noutoa kaupasta noille isoille. Jos edes mietit sitä palauttamista niin kannattaa etukäteen kysyä mikä käytäntö niillä on, koska ilmaista palautusta ei tarvitse enää tarjota.
Jos palautus ei ole maksuton niin siitä pitää erikseen ilmoittaa. Noiden ylisuurien pakettien palautus ei ollut ilmaista edes "vanhan lain" aikaan, silloinkin erikoiskuljetusta vaativat tuotteet joutui palauttamaan omalla kustannuksella.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Ei nyt suoranaisesti asiakaspalveluun liity mutta viime sunnuntaina laitoin gigantista tilausta ja ei ole vieläkään saapunut ja tämän viikon "klubi-etuna" olisi nopea toimitus 1-4 päivää, mitä aktuaalista sontaa?
Postia/bringiäkään ei voi syyttää kun gigantilla kesti 2 päivää saada varastossa oleva tuota liikkumaan.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Ei nyt suoranaisesti asiakaspalveluun liity mutta viime sunnuntaina laitoin gigantista tilausta ja ei ole vieläkään saapunut ja tämän viikon "klubi-etuna" olisi nopea toimitus 1-4 päivää, mitä aktuaalista sontaa?
Postia/bringiäkään ei voi syyttää kun gigantilla kesti 2 päivää saada varastossa oleva tuota liikkumaan.
No olisit hakenut myymälästä, jos oli kiire saada? Ihan yleistä tietoahan se on, että helposti se viikko menee toimituksessa. Nopeammat on lähinnä tuuria.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Paitsi että lähin myymälä on parin tunnin reissun takana paluumatka mukaan laskien. Kaippa sitä ei ole vain tullut ajatelleeksi kauan menny tuolta tilatessa kun harvemmin viikonloppuisin mitään tilaillut.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
211
Sivuaa ehkä vaivoin tätä ketjua, mutta onko tietoa, pystyykö pelkän sarjanumeron tms. perusteella etsimään kaupalta ostokuittia? Tilanne on siis se, että ostin käytettynä kameran, ja ostaja olikin mystisesti hukannut ostokuitin. Kamera on Verkkokauppa.comista ostettu n. vuosi sitten. Ostopäivääkään myyjä ei tarkkaan muistanut. Vaikka tuossa olisikin vain vuoden takuu, niin kuitti lienee hyvä olla olemassa, jos vaikka joutuu kotivakuutuksesta hakemaan korvausta tms.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 089
Riippuu kaupasta. Läheskään jokainen kauppa ei ota sarjanumeroita ylös. Kotivakuutukseen et tarvinne kuittia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 517
Ihan mielenkiinnolla kysyisin et onko kukaan hakenut kahta kertaa hintahyvityksen gigantista? Ostin 14.12 töllön hintaan 899e viikossa tippui 799euroon hain tosta ton 100e pois. Nyt kyseinen töllö on alessa 599e hintaan. Kummiskin tuo 50päivän tyytyväisyystakuu on vielä voimassa.
Jep. Näin tein gigantin kanssa viime telkkariostoksen kanssa. Ekaksi tippui 100e ja sitten 50e.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 231
Sivuaa ehkä vaivoin tätä ketjua, mutta onko tietoa, pystyykö pelkän sarjanumeron tms. perusteella etsimään kaupalta ostokuittia? Tilanne on siis se, että ostin käytettynä kameran, ja ostaja olikin mystisesti hukannut ostokuitin. Kamera on Verkkokauppa.comista ostettu n. vuosi sitten. Ostopäivääkään myyjä ei tarkkaan muistanut. Vaikka tuossa olisikin vain vuoden takuu, niin kuitti lienee hyvä olla olemassa, jos vaikka joutuu kotivakuutuksesta hakemaan korvausta tms.
Jos netin kautta ostettu niin löytyy omasta tilistä kaikki ostetut tuotteet. Jos taas paikanpäällä ostettu ilman netin kautta tilaamista niin sitten menee vaikeammaksi ja alkuperäisen ostajan se pyyntö muutenkin pitää tehdä. Jos kortilla maksu tehty niin on se kuitin saaminen mahdollista.
 

GadnenMulkoSilmä

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
294
Jos netin kautta ostettu niin löytyy omasta tilistä kaikki ostetut tuotteet. Jos taas paikanpäällä ostettu ilman netin kautta tilaamista niin sitten menee vaikeammaksi ja alkuperäisen ostajan se pyyntö muutenkin pitää tehdä. Jos kortilla maksu tehty niin on se kuitin saaminen mahdollista.
Ne mitään kuitteja kysele kotivakuutuksesta, jos et ole ns. epäilyttävä asiakas. 4kpl n.500-1000e vakuutushakemusta tehty, tosin n.1 per vuosi. OP kyseessä.
Toki jos esim. iPaske hajoaa mystisesti aina uuden julkaisussa, niin en ihmettele.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 231
Ne mitään kuitteja kysele kotivakuutuksesta, jos et ole ns. epäilyttävä asiakas. 4kpl n.500-1000e vakuutushakemusta tehty, tosin n.1 per vuosi. OP kyseessä.
Toki jos esim. iPaske hajoaa mystisesti aina uuden julkaisussa, niin en ihmettele.
Tiedän kyllä, mutta jos ostaja sen kuitin haluaa niin ei ole mun ongelma enkä mistään kuitin vaatimuksista ole puhunut kertakaan muutenkaan.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
535
Tammiston Gigantissa oli vaikeuksia saada myyjää edes juttusille, ja kun saatiin niin palveluhalukkuus oli kyllä niin matalalla tasolla että päädyimme vaihtamaan liikettä. Viereinen Power taas oli ihan erilainen kokemus positiivisessa mielessä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 055
Tammiston Gigantissa oli vaikeuksia saada myyjää edes juttusille, ja kun saatiin niin palveluhalukkuus oli kyllä niin matalalla tasolla että päädyimme vaihtamaan liikettä. Viereinen Power taas oli ihan erilainen kokemus positiivisessa mielessä.
Samat kokemukset myös itsellä sieltä.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 903
Sortuivat sitten Gigantilta myymään asiakaspalautuksen uutena tuotteena. Tuote sinänsä toimiva, mutta käytönjäljet kyllä huomaa ja pahoinpidellyn pakkauksen+ohjekirjan. Eikös näistä tapauksista pitäisi yleensä saada jonkinmoinen alennus?
 
Liittynyt
08.03.2020
Viestejä
1
Verkkokaupasta noin puoli vuotta sitten ostamassani näytössä on alkanut ilmetä häiriöitä paneelin alareunassa, eikä liitäntöjen tai johtojen vaihtaminen auta. Pystynkö saamaan rahat takaisin vai lähtee näyttö vaan helvetilliseen huolto kierteeseen?
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 231
Verkkokaupasta noin puoli vuotta sitten ostamassani näytössä on alkanut ilmetä häiriöitä paneelin alareunassa, eikä liitäntöjen tai johtojen vaihtaminen auta. Pystynkö saamaan rahat takaisin vai lähtee näyttö vaan helvetilliseen huolto kierteeseen?
Ei siitä nyt mitään rahoja takaisin makseta. Monilla valmistajilla annetaan tilalle suoraan toinen näyttö ja viallinen viedään pois. Kannattaa selvittää miten takuu omassa näytössä toimii.
 
Liittynyt
19.06.2017
Viestejä
756
Sortuivat sitten Gigantilta myymään asiakaspalautuksen uutena tuotteena. Tuote sinänsä toimiva, mutta käytönjäljet kyllä huomaa ja pahoinpidellyn pakkauksen+ohjekirjan. Eikös näistä tapauksista pitäisi yleensä saada jonkinmoinen alennus?
Ostitko netistä vai myymälästä?
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 802
Sortuivat sitten Gigantilta myymään asiakaspalautuksen uutena tuotteena. Tuote sinänsä toimiva, mutta käytönjäljet kyllä huomaa ja pahoinpidellyn pakkauksen+ohjekirjan. Eikös näistä tapauksista pitäisi yleensä saada jonkinmoinen alennus?
Näitä näyttää oleva täällä melko jatkuvasti. Eikös nämä ole ihan rikoslaissa tarkoitettuja petoksia, eli poliisille vain tekemään rikosilmoitus.
 
Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
2 741
Oli aika yllätys kun tilasin tämän chromebookin gigantista:

En tiedä mistä gigantti nuo tekniset tiedot on hankkinut (N4100, 15.6 HD näyttö), mutta minulle tuli tämä kone (N5000, 15.6 FHD IPS kosketusnäyttö)
"NX.HKCED.006"


Ihan kiva kun hintaakin oli alennettu 399 eurosta -> 299 euroon.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.02.2019
Viestejä
443
Oli aika yllätys kun tilasin tämän chromebookin gigantista:

En tiedä mistä gigantti nuo tekniset tiedot on hankkinut (N4100, 15.6 HD näyttö), mutta minulle tuli tämä kone (N5000, 15.6 FHD IPS kosketusnäyttö)
"NX.HKCED.006"


Ihan kiva kun hintaakin oli alennettu 499 eurosta ->
Teetkö reklamaation? ;)
 
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
1 019
Gigantissa on erittäin hyvässä tarjouksessa Suunto5-urheilukello. No, haluamani väri joka on myös halvin, on Jyväskylästä loppu. Ei saa myöskään verkkokaupasta tilattua. Ihan hienoa toimintaa, kun houkutellaan asiakasta hinnalla mitä ei voi hyödyntää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
658
Tiedoksi että Verkkokaupalla vähemmän yllättäen hirmuiset ruuhkat tilausten käsittelyssä. Tavaraa olisi hyllyssä, mutta pelkkään käsittelyyn tuntuu tuhraantuvan 2-3 päivää ja siihen postin sekoilut päälle.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Tiedoksi että Verkkokaupalla vähemmän yllättäen hirmuiset ruuhkat tilausten käsittelyssä. Tavaraa olisi hyllyssä, mutta pelkkään käsittelyyn tuntuu tuhraantuvan 2-3 päivää ja siihen postin sekoilut päälle.
Oman kokemuksen perusteella aina kestänyt tuolla puljulla lähettämisessä vähintään tuo 3 päivää, vaikka joka kerta ollut tavaraa hyllyssä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
658
Oman kokemuksen perusteella aina kestänyt tuolla puljulla lähettämisessä vähintään tuo 3 päivää, vaikka joka kerta ollut tavaraa hyllyssä.
Itsellä on yritysasiakkaana kyllä tullut seuraavan päivän postissa edellisen päivän tilaukset, mutta rahvaan asioista en tiedä. Nyt nykii kaikki.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
548
Oman kokemuksen perusteella aina kestänyt tuolla puljulla lähettämisessä vähintään tuo 3 päivää, vaikka joka kerta ollut tavaraa hyllyssä.
Sen verran vähintään. Vielä reilu vuosi takaperin varastossa oleva tavara laitettiin liikkeelle jopa samana tai viimeistään seuraavana päivänä. Oli yksi iso syy miksi tuolta tilasin paljon tavaraa. Kolmesta viiteen päivään menee nykyään. Tullut tilattua nykyään sieltä mistä halvimmalla saa, kun verkkis on tuon valttinsa eli nopeat toimitukset lopettanut.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
475
Tiedoksi että Verkkokaupalla vähemmän yllättäen hirmuiset ruuhkat tilausten käsittelyssä. Tavaraa olisi hyllyssä, mutta pelkkään käsittelyyn tuntuu tuhraantuvan 2-3 päivää ja siihen postin sekoilut päälle.
Kestäisikin vain 2-3 päivää. Nyt viidettä päivää tilaukseni "käsittelyssä", vaikka tavaraa oli hyllyssä ja on varattu tilaukselleni.
 
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
1 019
Oman kokemuksen perusteella aina kestänyt tuolla puljulla lähettämisessä vähintään tuo 3 päivää, vaikka joka kerta ollut tavaraa hyllyssä.
Verkkokauppa.com on ainut lafka josta olen saanut AINA 1-2 pv sisällä tilauksesta tavarat. Toisin kuin vaikka jimms, joilla kestää välillä viikko lähettää tavarat, joita ei sitten saa myöskään reklamoida.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 412
Viestejä
4 160 198
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom