Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä on...
Pitääkö kaupan antaa viallisen tuotteen tilalle vastaava, vai voiko se suoraan palauttaa rahat takaisin?
Omalla kohdalla huolto ei maininnut sanallakaan kosteudesta.. toi kosteusvaurio on kyllä kännyköissä helppo syy hylätä kaikki palautukset.. ei siihen tarvita edes paljon näyttöä tai se on aina järjestettävissä.. jos siis huoltoliike haluaisi pelata maahantuojan pussiin.. ja mitä sitä ei hyvien päämiessuhteiden eteen tekis..![]()
![]()
Oletko nyt aivan varma, että luki juurikin "perillä ti-ke", vaiko sittenkin "Perillä arv. tiistaina–keskiviikkona"Tuli verkkokauppa.com tilattua uusi pesukone sunnuntaina. Otin kotiinkuljetuksen ja sivuilla luki että perillä ti-ke. No eivät ole vielä edes saaneet postitettua koko vehjettä,vaikka varastossa kyllä konetta on...
Oletko nyt aivan varma, että luki juurikin "perillä ti-ke", vaiko sittenkin "Perillä arv. tiistaina–keskiviikkona"
Eiköhän se posti tänään sen paketin sieltä nouda.Vielä en osaa sanoa onko tämä huonoa palvelua vai jokin ihan oikea viive mutta torstai iltana tilasin verkkokaupasta tuotteen ja sunnuntai iltana tuli seurantakoodi mutta postin sivut antavat koodilla vain "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille".
Oletan saavani tuotteen huomenna mutta pahalta alkaa näyttämään =(
Eiköhän se posti tänään sen paketin sieltä nouda.
Jos hinta on sama niin kysyt aspasta sen duo laturin jälkeen päin. Jos ei onnistu niin palauta jo ostamasi tavara ja tilas uusi. (14vrk:n palautus oikeus etämyynnissä).Kannatti valittaa täällä sillä nyt oli päivittynyt "...pieni ärsytys siitä, että tilasin Samsung Galaxy Watch:n tosiaan viime viikon torstaina iltasella ja tässä kuussa siihen saa mukaan duo laturin mutta tästä voi syyttää vain omaa tuuria =)
Verkkokaupassa on 30päivän palautusoikeus joten palautus ainakin onnistuu.Kannatti valittaa täällä sillä nyt oli päivittynyt "Lähetys on matkalla. Arvioitu toimitusaika on 04.12.2018 klo 19:00 mennessä." :-D Eli ei vieläkään valittamista verkkokaupan palvelusta (mitä nyt pieni ärsytys siitä, että tilasin Samsung Galaxy Watch:n tosiaan viime viikon torstaina iltasella ja tässä kuussa siihen saa mukaan duo laturin mutta tästä voi syyttää vain omaa tuuria =)
verkkiksen takuuhommat tullut pari kertaa testattua ja hyvin toimii. silloin joskus gtx770 2gb kortista meni tuuletin rikki,niin laitoin viestiä että voin maksaa jonkun verran lisää jotta saan 960 4gb kortin niin takuu ilmoitti että ei tarvitse ja sieltä tulit takas 4gb strix. samaten imurissa joka meni rikki niin sain rahat samantien takaisin ja ostin saman imurin alesta ja jäi 50€ siitä viellä taskuun![]()
Varmasti.Jep. Ja tähän voisi vielä lisätä, että moni vaihto on valmistajasta / tuoteryhmästä kiinni, ei jälleenmyyjästä.
Jotkut vaihdetaan suoraan uuteen, jotkut menee huollon kautta jne.
Torstai illalla, eli käytännössä perjantaina tuli laitettua hiirtä tilaukseen Gigantista ja vieläkin keräilyssä, ei mulla kiirettä ton kanssa ole mutta hieman jänskättää milloin se tulee kun ylihuomennakin on se itsenäisyyspäiväOlisin varmaan ehkä peruuttanukki tilauksen mutta eihän noilla sivujen kautta sitä tietenkään voi tehdä (jokunen vuos sitten pystyi?) niin odotellaan nyt, chatin kanssa ei jaksa ruveta keskustelemaan.
Ihan varastossa näytti olevan.Katso huvikseen sieltä tilausvahvistuksesta, ettei ole ”toimitus alkaen 29.11” tjsp. Itsellä oli näin ja tänään vasta BF-tarjouksesta tilattu kahvikone lähti varastolta.
Ei riipu siitä. Sitä mun tilaamaa konetta oli myös varastossa ja myymälässäkin ja kävin kysymässä tuosta, niin kuulemma lähetetään aikaisintaan 29.11. Tämä luki myös tuossa tilausvahvistuksessa ko. tuotteen kohdalla. Samasta tilauksesta 2 muuta tuotetta tulivat erikseen ja ne lähetettiin jo lauantaina, kun BF tilasin.Ihan varastossa näytti olevan.
Eikös Powerin ja XXL:n pääomistaja ole kuitenkin edelleen tämä norjalainen "sijoittaja" joka oli myös Gigantin takana silloin kun se suomeen rantautui.XXL on norjalainen pörssiyhtiö, eikä sillä ole mitään tekemistä Keskon tai Gigantin tai Powerin kanssa.
Gigantin ja XXL:n lähettiläs tuo Suomeen uuden kodinkoneketjun - HS: Korvaa osan Expert-myymälöistäXXL on norjalainen pörssiyhtiö, eikä sillä ole mitään tekemistä Keskon tai Gigantin tai Powerin kanssa.
Tidemandsen on tuonut Suomeen aiemmin Gigantti- ja XXL-kauppaketjut.
Mitäs lähetyslista sano määrästä?Gigantilta tilasin i7-9700K ja siitä tuli viestiä, että siirtyy toimitus joulukuun puolen välin tienoille. Ilmeisesti hyvityksenä laittoivat sitten muutaman prossu kaupan päälle kun tältä näytti kun avasin paketin.
![]()
Mistä ne sielä sielä varastolla tietää keätä on lähettä nyt kuinka monta ylimääräistä prosessoria minnekkin?Vähä sellanen fiilis että pakkaja suattaapi saada monoa![]()
Mitäs lähetyslista sano määrästä?
Tämä viesti aiheutti nyt sen, että löytävät henkilön, joka sun toimituksen on kerännyt. En olis ite käräyttäny joululahjan antajaa.Yhden oon tilannut ja yhden maksanut.Lisätään vielä, että laitoin tästä Gigantille viestiä että näin päässyt käymään.
Toivottavasti antavat hänelle kunnon palkinnon rehellisyydestä, koska tuossahan on karkeasti 1700€ arvosta tavaraa ja moni olisi varmasti toiminut epärehellisesti ja jättänyt ilmoittamatta.Mielenkiintoista nähdä mitä Gigantti tälläsessa tilantees tekee. Toki pitää palauttaa prossut takaisin, mutta saako jotain lahjakorttia, alennusta tms.
Hienoa, että on olemassa rehellisiä ihmisiä. Itse olisin myös ollut giganttiin yhteydessä, koska muuten asia olisi jäänyt vaivaamaan.Ei meikän pää kestäisi sitä, että oisin noita alkanut luukuttaa. Yhdestä oon maksanut ja sen oon saanut, jos antavat vähän hyvitystä rehellisyydestä, niin kaikki on kotiinpäin. Tuskinpa tuosta kukaan potkuja saa jos ei noita oo useampaa laittanut tuolla tavalla liikkeelle.
Vähä sellanen fiilis että pakkaja suattaapi saada monoa![]()
Kyllä se olisi pitänyt sulle myydä tarjoushintaan jos paperilehdessä ei tuota rajausta ollut eikä siellä pikkupränteissä ollut myöskään rajausta siitä, koskiko tarjous nettimyyntiä vai kivijalkamyymälöitä. Pitäkää huolta oikeuksistanne.Sen verran kyllä Gigantin kanssa taistellut tänä talvena että en saatana olisi kyllä palauttanut.
Yhtä Outlet tv:tä odottanut nyt kuukauden verran. Eivätkä edes pahoitelleet viivästymistä.
Gigantin mainoslehdestä löysin: "Yli 400e kodinkoneet -23%, koskee normaalihintaisia, yli 400e isoja kodinkoneita", ja tarve olisi uudelle lattialiedelle (ovh 599).
No tänään sitten aamuvuoron jälkeen pienen lapsen kanssa 20km lähimpään giganttiin: Liikkeen ikkunassa sitten sama mainos eri pikkutekstillä, "Ei koske lattialiesiä"!
Kiitos ja näkemiin.
Jep olis pitäny vaan kovemmin möykätä ja vaatia oikeuksiaan kunnes myyvät. Ei voi noin houkutella paikalle ja sitten esitellä eri ehtoja.Lehden tarjous koski vain myymälöitä, ei netistä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.