Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Verkkokauppa.comin toimituksista tai asiakaspalvelusta ei ole ollut yleensä mitään suurempaa moitetta, mutta nyt on kyllä ollut tuskaista saada yhtä toimitusta etenemään, tai edes selvitettyä että mikä siellä mättää. Tuotetta on varastossa/hyllyssä ja tilaus meni suoraan "käsittelyssä" -tilaan, mutta sen jälkeen sille ei ole tapahtunut mitään. Yhteyttä asiakaspalveluun ei saa kuin jankkaamalla ensin loputtoman kauan chattibotin kanssa ja sehän nyt ei osaa vastata mitään järkevää. Sitten kun lopulta sain kiinni botin jälkeen fyysisen ihmisen, niin tämä vastasi tyyliin "en tiedä, siellä on varmaan ollut jotain viivettä varastosssa, ehkä se tulee ensi viikolla".
 
Samat kokemukset sähköpostista. Huomenna yritän Chattia tai menen paikan päälle.
Kyllä siellä sittenkin joku näköjään sähköposteja lukee. Vastausta ei tullut vieläkään, mutta toimitus tuli korjattuun osoitteeseen ja vielä eri myymälästä kuin mihin otin yhteyttä. En sitten tiedä mikseivät vastaa tai edes kuittaa viestejä luetuksi.. 🤷‍♀️
 
Tuossa oli kaupankäynnin virhetilanteet ketjussa hyvin samanlainen juttu kuin itsellä, paitsi itsellä se oli positiivinen, joten kirjoitan sen kuitenkin tähän.

Kävin tekemässä Powerilla pörssissähkösopimuksen koska arvelin (oikein) että siellä oli tulossa BF tarjous jossa saa tuollaisen ottamalla, alennusta. En edes ehtinyt katselemaan että varsinaisesti mainostettiinko sitä missään siellä liikkeessä, mainoslehdessä oli mainostettu "jopa 70e" mutta tämähän oli 2v kiinteään sopimukseen, ja vain sen "jopa" sanan kautta ilmaisi että tarjolla on muutakin, mutta ettei paljonko saa alennusta. Myöskään chatissa josta yritin kokeilla, ei millään suostuttu kertomaan asiasta.
Luulisi että siellä olisi paikan päällä ollut mainoksia, mutta kun siellä oli vähän myyjistä pula niin heti kunhan löysin vapaan myyjän, tältä vain kysyin asiasta, alennus löytyy ja ei kun sopimusta rustaamaan. Myyjä kertoi alennuksen olevan vain 30e, mikä on silti parempi kuin ei mitään. Viime vuonna oli 50e.

Mutta, kassalla sitten toinen myyjä sanoi sen tarjouksen olevan vielä viimeistä päivää 50e, ja korjasi asian. Eli joskus se "hintarobotti" toimii myös näinkin päin.
 
Positiivinen kokemus Forumin Gigantista viime maanantailta. Olin puolisonin kanssa katselemassa telkkareita hänen äidille, ja myyjä suositteli meidän antamilla spekseillä juuri sitä 50" 379 euron LG:tä, jota olimme itsekin aiemmin pohtineet. Juteltiin hetki niitä näitä, mutta ei edes yrittänyt myydä mitään kalliimpaa mallia, kalibrointia tms oheispalveluita, liittymiä tai mitään muuta. Telkkukin löytyisi lähempänä kotia olevan liikkeen varastosta, eli maksu Forumiin ja nouto pari päivää myöhemmin lähigigantista. 10/10 suoritus kerrankin.
 
(Helsingin - ei voi olettaa että kaikki tietää) Forumin Gigantin alakerran asiakaspalvelua oli muutettu viime käynnin jälkeen ja kokonaisuus toimi loistavasti! Tällä kertaa kävin noutamassa verkkokaupasta tilaamani tuotteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Hcc
Oulun Verkkokaupassa on tähän mennessä palvelu pelannut niinkuin pitääkin. Aina on saanut asiantuntevaa palvelua ja mitään ylimääräistä ei olla tuputettu. Alkuviikosta kävin noutamassa netin kautta tilatun/maksetun ja noudolla paikalliskaupasta speksatun tuotteen, asiakaspalvelija katsoi luuristani tilausnumeron ja toi artikkelin varastosta oma-aloitteisesti kärrylle nostettuna että kantohommiltakin välttyi. 5/5
 
Gigantista tuli pitkästä aikaa tilattua ja taas saa odotella näköjään yhtä kauan kuin Kiinasta tilaisi. Yli viikko sitten tilattu varastossa olevia tuotteita, ja pari päivää nyt maannut jo 'lähetettynä', mutta ainoastaan postikoodi on rekisteröity. Verkkis lähetti BF:stä huolimatta kahdessa päivässä perille. Ei mene jakeluun miten toimitus voi jollain lafkalla olla näin hidasta.
 
Gigantista tuli pitkästä aikaa tilattua ja taas saa odotella näköjään yhtä kauan kuin Kiinasta tilaisi. Yli viikko sitten tilattu varastossa olevia tuotteita, ja pari päivää nyt maannut jo 'lähetettynä', mutta ainoastaan postikoodi on rekisteröity. Verkkis lähetti BF:stä huolimatta kahdessa päivässä perille. Ei mene jakeluun miten toimitus voi jollain lafkalla olla näin hidasta.
Verkkis lähettää suomesta ja gigantti soutuveneellä ruotsista.
 
Gigantti lähetti väärän tuotteen. Olin chatin kautta yhteydessä jälkeen meni pari pv ennen kuin ottivat maililla yhteyttä. Piti lähettää väärästä tuotteesta ja paketista kuvat. Laitoin postin palautuksena, mutta eivät vieläkään suosti lähettämään uutta vaan 'tutkivat asiaa", väärä tuote matkalla Ruotsiin. Siis mitä helvettiä. Missään vaiheessa eivät juurikaan ole edes pahoitella asiaa m.
 
Gigantti lähetti väärän tuotteen. Olin chatin kautta yhteydessä jälkeen meni pari pv ennen kuin ottivat maililla yhteyttä. Piti lähettää väärästä tuotteesta ja paketista kuvat. Laitoin postin palautuksena, mutta eivät vieläkään suosti lähettämään uutta vaan 'tutkivat asiaa", väärä tuote matkalla Ruotsiin. Siis mitä helvettiä. Missään vaiheessa eivät juurikaan ole edes pahoitella asiaa m.
Eikös Gigantin sivuilla näe tilauksen tiedoista kuvan lähetyksestä ennen kuin se löydään kiinni ja eteenpäin. Tuossahan se pitäisi jo näkyä että väärä tuote paketissa ja ei näin ollen pitäisi olla mitään epäselvää asiassa :confused:
 
Eikös Gigantin sivuilla näe tilauksen tiedoista kuvan lähetyksestä ennen kuin se löydään kiinni ja eteenpäin. Tuossahan se pitäisi jo näkyä että väärä tuote paketissa ja ei näin ollen pitäisi olla mitään epäselvää asiassa :confused:

Taitaa olla vaan osassa tilauksista. Kävin hieman omia tilauksia läpi, niin Katso pakkauksen sisältö-linkki oli kolmessa paketissa neljässätoista. Niin harvoin, että en ollut aiemmin edes huomannut.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli chattailtyä Powerin kanssa tänään. Tilasin Samsung Tab S9+-tabletin, jonka toimitusarvio oli viime viikolla. Kävin ohimennen liikkeessä kysymässä, jossa myyjä antoi ymmärtää, ettei laitetta varmaan ole lainkaan enää tulossa saataville. Tätä sitten chatissa koitin selvitellä, mutta eivät osanneet antaa mitään arvioita mahdollisesta toimitusaikataulusta. Ehdotin, että kysyisivät tavarantoimittajalta. Ei kuulemma ole mahdollista. :D

Aivan onnetonta palvelua Powerilla.
 
Nykypäivän asiakkaat arvostaa hintaa, mihin ne sitä asiakaspalvelua tarvii?
Näin se taitaa olla.

Asiakaspalvelun tehtävä tuntuu olevan tyrkyttää sähkösopimuksia, puhelinliittymiä, turhia takuusopimuksia, "kalibrointeja" ym.

Kiinnostus loppuu nopeasti, kun pitää oikeasti selvittää joku ongelma.
 
Eikös Gigantin sivuilla näe tilauksen tiedoista kuvan lähetyksestä ennen kuin se löydään kiinni ja eteenpäin. Tuossahan se pitäisi jo näkyä että väärä tuote paketissa ja ei näin ollen pitäisi olla mitään epäselvää asiassa :confused:
Enpä ole kuullutkaan tuommoisesta. Ja anyway - odotan kyllä että saan sen mitä tilaan enkä jotain aivan muuta. Lähetteessä, kuiteissa siis näkyy ihan oikea tuote, mutta se mitä sain edusti jopa ihan eri tuoteryhmää. Toki virheitä sattuu, ei siinä mitään, mutta kyrsii tämä tapa jolla asiaa ovat hoitaneet. Vähän niin kuin "hälläväliä, nyt kävi näin".
 
Enpä ole kuullutkaan tuommoisesta. Ja anyway - odotan kyllä että saan sen mitä tilaan enkä jotain aivan muuta. Lähetteessä, kuiteissa siis näkyy ihan oikea tuote, mutta se mitä sain edusti jopa ihan eri tuoteryhmää. Toki virheitä sattuu, ei siinä mitään, mutta kyrsii tämä tapa jolla asiaa ovat hoitaneet. Vähän niin kuin "hälläväliä, nyt kävi näin".
Itse joskus vahingossa huomasin tuollaisen ominaisuuden, mutta kuten @ttm tuossa edellä mainitsi, niin ei välttämättä ole kaikissa tilauksissa näkyvissä. Tulee harvoin nykyään tilailtua Gigantilta mitään, mutta itselläni oli kahdessa viimeisimmässä tilauksessa kuvat tarjolla.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 198
Viestejä
4 531 753
Jäsenet
74 773
Uusin jäsen
Jurska

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom