Mukava kuulla että kokemus kaupasta oli hyvä. Nostaisin kuitenkin pari pointtia, joissa olen ainakin vanhemman asiakasväen kanssa törmännyt:
Yleensä ensimmäinen virhe on ostaa jotakin, mitä myyjä suosittelee. Toinen virhe on, että ostettuaan myyjän suositteleman tuotteen uskoo tehneensä hyvät kaupat. Joskus noin voi toki käydä, mutta hyvin harvoin.
Tutkitko onko ensimmäisessä Siemensissä oikeasti muovipohja? En ole ikinä sellaista astianpesukoneessa nähnyt, enkä usko ennenkuin näen. Itsellä kokemus on, että Electrolux on huonolaatuisempi kuin Siemens. Itsellä on Electroluxin tuotteita ollut paljon (erilaisia imureita, liesi, vedenkeittimiä) ja lähes kaikki on mennyt takuuaikana rikki tai muuten aika pian. Viimeisin hankinta oli 1200€ AEG kuivaava pyykinpesukone (samaa yhtiötä nykyisin kuin Electrolux) ja sekin lakkasi toimimasta puolen vuoden päästä. Korjaaja vielä laittoi minulle laskun korjauksesta ->Kone lakkasi toimimasta jälleen 3kk kuluttua. Korjasin sitten itse koneen pari kertaa seuraavan puolentoista vuoden aikana, jonka jälkeen koneen oli aika korvata sellaisella, joka pesee pyykit ihan perinteisillä ylläpitotoimilla, eikä ruuvimeisseliä tarvitse heilutta.
Olen siis viimein alkanut ymmärtää, etten enää sekaannu Electroluxiin, ellei huono ole riittävä -ja silloinkin hinnan pitää olla todella HALPA
Edit. Ja mikäli nyt kuitenkin Electroluxin aiot ottaa ja pitää, niin toivottavasti se kohdallasi toimii ongelmitta useita vuosia