Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Kommentin jälkeen, tuohan oli hyvä vastaus. Nyt saatiin tietoisuutta että kaksiliittymää on saatavilla. Se ensimmäinen vastaus voi olla ettei onnistu ja asiakas luovuttaa, mutta nyt tietää yrittää enemmän.

Samalla lisääntyy tietoisuus heillekkin joille ei edes ole tullut mieleeen kahden liittymän tilaaminen.

Mikään yleinen juttu tuo ei ole, ja hän sitä painotti heti alkuun että yleensä yksiyhteys on riittävä.
Ei siinä ole mitään positiivista, vaikka miten vääntelet. Jos olisin Elisan osakkeenomistaja, vaatisin kyseisen henkilö irtisanomista.
 
Ei siinä ole mitään positiivista, vaikka miten vääntelet. Jos olisin Elisan osakkeenomistaja, vaatisin kyseisen henkilö irtisanomista.
Juuri näinä. Keep it simple, eli virhe myönnetty ja pahoittelut on se riittävä ja oikea tapa viestittää. "Tietoisuuden lisäämiselle" on sitten ihan eri markkinointikanavat.
 
Ei siinä ole mitään positiivista, vaikka miten vääntelet. Jos olisin Elisan osakkeenomistaja, vaatisin kyseisen henkilö irtisanomista.
Siis ihan oikeasti. On hienoa että Elisalta joku uskaltaa vasta toimittajan kysymykseen, siellä on ihmisä. vs nämä firmat missä ei vastata, ei kommentoida, ainoa mitä irtoaa niin joku tiedottaja totetaa , emme kommentoi yksittäisiä tapauksia, käymme kaiken asiakas palautteen tarkaan läpi. Kiitos yhteyden otosta.
 
Siis ihan oikeasti. On hienoa että Elisalta joku uskaltaa vasta toimittajan kysymykseen
Kyllä tällä Niirasella on ihan oikeasti aika väyrysmäiset vastaukset muihinkin kysymyksiin. Vastauksessa ei siis mitään "väärää", mutta joku viestinnän ammattilainen varmaan osaisi vastata ns. samalla kansan kielellä, millä toimittaja kysymyksen esittää. Lipsuu muuten off-topic, joten osaltani jätän tähän :giggle:

Toimivatko asiakaspalvelijanne provisiopalkalla? Onko mahdollista, että he tyrkyttäisivät asiakkaille turhia tuotteita tai palveluita tahallaan?

– Meillä on myyjille selkeät myynnin säännöt, ja harhaanjohtava myynti on ehdottomasti kielletty. Myyjillä on ICT-alan TES:n mukainen peruspalkka ja sen lisäksi kannustepalkkiomalli, jossa asiakastarve ohjaa mittareita ja myyjien toimintaa. Myyjän työtä toki on kertoa asiakkaalle hyvistä ratkaisuista ja palveluista, mutta myymme tuotteet ja palvelut aina asiakkaan tarpeeseen sekä käyttöön, Niiranen vakuuttaa.

e. oikea vastaus: Meillä on provisiopalkkaus käytössä. Aina on mahdollista että myyjä tyrkyttää- tai myy turhia tuotteitta tai palveluita. Pyrimme aktiivisesti toimimaan ettei niin tapahtuisi.
 
Ottamatta enempää kantaa tähän kyseessä olevaan keissiin ja siihen kuka on ymmärtänyt mitäkin väärin, niin tulin vain huomauttamaan että olen itsekin myynyt ja tehnyt liittymätoimituksia joissa samaan kiinteistöön/asuntoon on asiakkaan toiveesta avattu kaksi liittymää, joten lähtökohtaisesti tämä ei ole mitenkään mahdoton skenaario että joku sellaista haluaa.

Itse toki varmistin hyvin yksiselitteisesti asiakkaalta että hän oikeasti haluaa samaan kohteeseen useamman liittymän ja sitten toimitettiin sitä mitä asiakas tilasi kun se kerran teknisesti oli toteutettavissa.

Oma veikkaus menis tässä ehkä siihen että aspahenkilö joka siellä on asiakasta palvellut on taas ollut sen verran teknisesti tietäväinen ettei osaa tehdä eroa nettiliittymän ja kaapelimodeemin välillä ja siksi näpytellyt sujuvasti asiakkaalle uuden liittymän sinne vaikka halusi pelkän laitteen...
 
Mulla on ollut kaksi nettiliittymää. Toinen oli tavallista käyttöä varten ja toinen kotipalvelinta. Jos tuolla toisella olisi saanut ja voinut pitää myös palvelimia yksi olisi kyllä riittänyt.
 
Mulla on ollut kaksi nettiliittymää. Toinen oli tavallista käyttöä varten ja toinen kotipalvelinta. Jos tuolla toisella olisi saanut ja voinut pitää myös palvelimia yksi olisi kyllä riittänyt.
Uteliaalle, tässä herää kysymys että mikäs rajoite siinä kotipalvelin liittymässä oli.
Ja miksi siinä toisessa ei voinut pitää kotipalvelinta ? Kotipalvelimem takia kyllä kahtaliittymää otettu, vaikka vaikka sinänsä kumpikin teknisesti samanlaisia.
 
Enempää moderointia keskusteluihin kaipaamatta, mutta nyt alkaa lipsumaan raiteiltaan yksi forumin harvoista järkevistä palautekeskusteluista, eli "Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset".
 
Verkkokaupalla kyllä hidasta nykyään toi lähettäminen. 14.2 tilattu eikä ole vielä liikahtanut mihinkään vaikka on varastossa reilusti. Käsittelyssä edelleen.
 
Verkkokaupalla kyllä hidasta nykyään toi lähettäminen. 14.2 tilattu eikä ole vielä liikahtanut mihinkään vaikka on varastossa reilusti. Käsittelyssä edelleen.

Verkkiksellä on iso vaihteluväli varastossakin olevalle tavaralle. Välillä vuorokauden päästä perillä, välillä kestää 3-5 vuorokautta ennen kuin tilaus liikahtaa mihinkään suuntaan. Aika paljon kehittämistä heillä logistiikassa.
 
Verkkokaupalla kyllä hidasta nykyään toi lähettäminen. 14.2 tilattu eikä ole vielä liikahtanut mihinkään vaikka on varastossa reilusti. Käsittelyssä edelleen.

Aika hidasta on omienkin kokemusten mukaan, tilasin su 11.2. illalla Deco XE75 3-packin niin maanantaina 12.2. klo 13:xx piippas känny, että S-marketista haettavissa. Tiistaina 13.2. tilasin päivällä yhden XE50 outdoor decon tuohon lisää (jotta kantaa naapuriinkin), niin keskiviikkona klo 15 tjsp. taas S-Marketista tuppukylässä haettavissa. Ei kerkeis edes hakee niin nopeasti kuin mitä tuolta tulee ja asun 60 km päässä lähimmästä verkkokupasta, niin kestää kustinkin väkisin polkea jotain.
 
Aika paljon kehittämistä heillä logistiikassa.

Jos suurin osa romuista tulee 1-2vrk sisällä tilauksesta perille, niin ehkä en sanoisi, että aika paljon kehittämistä. Suurin osa suomalaisista verkkokaupoista ei saa tavaraa edes lähtemään kolmessa arkipäivässä. Verkkiksellä nuo erot tulevat ihan konkretiasta, osa kamoista on Postin palveluvarastossa, josta ne lähtevät nopeasti, sitten heillä on se myymälän varasto Jätkäsaaressa josta ei aina lähde niin rivakasti.
 
Jos suurin osa romuista tulee 1-2vrk sisällä tilauksesta perille, niin ehkä en sanoisi, että aika paljon kehittämistä. Suurin osa suomalaisista verkkokaupoista ei saa tavaraa edes lähtemään kolmessa arkipäivässä. Verkkiksellä nuo erot tulevat ihan konkretiasta, osa kamoista on Postin palveluvarastossa, josta ne lähtevät nopeasti, sitten heillä on se myymälän varasto Jätkäsaaressa josta ei aina lähde niin rivakasti.
Mututuntuma että aika hyvin lokistiikka on toiminut, toki näiden lakkojenaikana voi olla ylimääräisiä muuttuja, vaikka itse varasto toimisi.
 
Jos suurin osa romuista tulee 1-2vrk sisällä tilauksesta perille, niin ehkä en sanoisi, että aika paljon kehittämistä. Suurin osa suomalaisista verkkokaupoista ei saa tavaraa edes lähtemään kolmessa arkipäivässä. Verkkiksellä nuo erot tulevat ihan konkretiasta, osa kamoista on Postin palveluvarastossa, josta ne lähtevät nopeasti, sitten heillä on se myymälän varasto Jätkäsaaressa josta ei aina lähde niin rivakasti.

No omissa ollut 50-50 mitkä tulleet todella nopeasti ja samanverran mitkä tulleet hitaasti useamman päivän viiveellä. Jollain muulla sitten suurin osa tulee nopeasti. Tämä siis puhtaasti oma kokemus, Jollain muulla parempi tuuri ja suurin osa tulee todella nopeasti.
 
Jos suurin osa romuista tulee 1-2vrk sisällä tilauksesta perille, niin ehkä en sanoisi, että aika paljon kehittämistä. Suurin osa suomalaisista verkkokaupoista ei saa tavaraa edes lähtemään kolmessa arkipäivässä. Verkkiksellä nuo erot tulevat ihan konkretiasta, osa kamoista on Postin palveluvarastossa, josta ne lähtevät nopeasti, sitten heillä on se myymälän varasto Jätkäsaaressa josta ei aina lähde niin rivakasti.
Mulla kokemus kotimaisista verkkokaupoista se että suurimmasta osasta lähtee paketti matkaan viimeistään toisena päivänä tilauksesta ja erittäin usein tilauksesta seuraavana päivänä. Pienissä verkkokaupoissa ei ole harvinaista että paketti lähtee postiin jo samana päivänä.

Kolmanteen päivään asti tai kauemmin kestää hyvin harvoin ja Verkkokauppa.com on ollut kotimaisista verkkokaupoista hitaimmasta päästä niin kauan kuin jaksan muistaa.
 
Mulla kokemus kotimaisista verkkokaupoista se että suurimmasta osasta lähtee paketti matkaan viimeistään toisena päivänä tilauksesta ja erittäin usein tilauksesta seuraavana päivänä. Pienissä verkkokaupoissa ei ole harvinaista että paketti lähtee postiin jo samana päivänä.

Tästä tulikin mieleen: VPD ei varmasti kovin massiivinen pulju ole, mutta siellä kyllä homma pelaa esimerkillisesti. Tähän mennessä kaikki tilaukseni ovat lähteneet samana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä. Aion tilailla jatkossakin. :thumbsup:
 
Tästä tulikin mieleen: VPD ei varmasti kovin massiivinen pulju ole, mutta siellä kyllä homma pelaa esimerkillisesti. Tähän mennessä kaikki tilaukseni ovat lähteneet samana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä. Aion tilailla jatkossakin. :thumbsup:

Itsekin tilannut VPD:ltä aika useinkin ja tilaan jatkossakin. Juuri pari viikkoa sitten lähes 200 € maksavan Fighstickin. Monesti ostan tuolta siinäkin tapauksessa, että jostain isommasta puljusta ostamalla säästäisin ehkä pari euroa. Kuitenkaan varsinaisia pelikauppoja, ei joitain divareita lukuunottamatta, Suomessa enää kovinkaan montaa ole, niin kannattaa kyllä tukea niitä harvoja, joita vielä on.
 
Gigantti on poistanut avoimen mahdollisuuden antaa palautetta tuotteesta. Todella surkea "uudistus" tuokin. Kauppa on täynnä tuotteita joista ei ole arviointeja, eikä tällä menolla ihmekään

Asiakaspalvelun vastaus tiedusteluun miten arvioinnin voi antaa:
"Se ei ole suoraan sivuiltamme mahdollista, jos saitte sähköpostiinne tuotteen vastaanoton jälkeen viestin arvostelun jättämistä varten, niin sitä kautta pystyy! "
 
Gigantti on poistanut avoimen mahdollisuuden antaa palautetta tuotteesta. Todella surkea "uudistus" tuokin. Kauppa on täynnä tuotteita joista ei ole arviointeja, eikä tällä menolla ihmekään

Asiakaspalvelun vastaus tiedusteluun miten arvioinnin voi antaa:
"Se ei ole suoraan sivuiltamme mahdollista, jos saitte sähköpostiinne tuotteen vastaanoton jälkeen viestin arvostelun jättämistä varten, niin sitä kautta pystyy! "
Eikös tuo ole vain hyvä, että palautteen voi antaa vain jos on ostanut tuotteen?
 
Onko kellään sattunut tällaista:

Ostin Gigantin verkkokaupasta uuden iPadin (2022) mikä oli kampanjatarjouksessa. Tänään hain paketin ja aloin rekisteröimään sitä, mutta saan heti herjaa että tämän Ipadin omistaa jokin tanskalainen siivousalan yritys? Etähallinnan vuoksi en saa sitä itselleni käyttöön.

Laitoin toki Giganttiin heti viestiä, mutta pyysivät käymään lähimmässä myymälässä. Onkohan nämä siis jotain korjattuja tuotteita? Eikö tuosta pitäisi mainita, jos näin on?

 
Onko kellään sattunut tällaista:

Ostin Gigantin verkkokaupasta uuden iPadin (2022) mikä oli kampanjatarjouksessa. Tänään hain paketin ja aloin rekisteröimään sitä, mutta saan heti herjaa että tämän Ipadin omistaa jokin tanskalainen siivousalan yritys? Etähallinnan vuoksi en saa sitä itselleni käyttöön.

Laitoin toki Giganttiin heti viestiä, mutta pyysivät käymään lähimmässä myymälässä. Onkohan nämä siis jotain korjattuja tuotteita? Eikö tuosta pitäisi mainita, jos näin on?

Oliko laitepakkaus muoveissa?
 
Pahvisessa ulkopakkauksessa oli sinetit paikallaan, ja tabletti itsessään oli sellaisessa suojapaperissa paketin sisältä. Ulkoisesti aivan uuden näköinen.
Todennäköisesti myytiin myös uutena. Vaikuttaa tosi uniikilta tapaukselta. Kerro myöhemmin miten Gigantti vastasi ja saitko uuden tilalle vai hyvittivätkö muuten.
 
Onko kellään sattunut tällaista:

Ostin Gigantin verkkokaupasta uuden iPadin (2022) mikä oli kampanjatarjouksessa. Tänään hain paketin ja aloin rekisteröimään sitä, mutta saan heti herjaa että tämän Ipadin omistaa jokin tanskalainen siivousalan yritys? Etähallinnan vuoksi en saa sitä itselleni käyttöön.

Laitoin toki Giganttiin heti viestiä, mutta pyysivät käymään lähimmässä myymälässä. Onkohan nämä siis jotain korjattuja tuotteita? Eikö tuosta pitäisi mainita, jos näin on?

Yrityksessä voi rekisteröidä ipadin imei:n avulla yritykselle, siellä todennäköisesti kirjoitettu väärin imei. Tälläistä luin redditistä joskus
 
Yrityksessä voi rekisteröidä ipadin imei:n avulla yritykselle, siellä todennäköisesti kirjoitettu väärin imei. Tälläistä luin redditistä joskus
Jos en ihan väärässä ole niin tuossa IMEI:ssä on tarkistussumma joten pitää onnistua kirjoittamaan vähintään kaksi merkkiä sopivasti väärin että tuo menee läpi. Toki se on mahdollista mutta alkaa olla aika epätodennäköistä.
 
Todennäköisesti myytiin myös uutena. Vaikuttaa tosi uniikilta tapaukselta. Kerro myöhemmin miten Gigantti vastasi ja saitko uuden tilalle vai hyvittivätkö muuten.
Myymälässä pahoittelivat asiaa, ja tukitiskillä mutuili että olisiko juuri tuo IMEI kirjoitettu yritykselle väärin kuten xlbob yllä mainitsi. Joka tapauksessa ottivat padin takaisin, ja sain hyllystä suoraan uuden. Laittavat kuulemma Applelle sen menemään, kun eivät ymmärrettävästi pysty tekemään sille mitään.

Nyt uusi vastaava kourassa, ja rekisteröityminenkin jopa onnistui.
 
Jos olen myynyt Gigantista ostamani monitorin eteenpäin, miten ihmeessä Gigantti voi muka pakkoliittää nyt pikselivikaisen laitteen takuuhuollon omalle Gigantti-profiililleni? Huollon tilasta tulee tekstarit minulle, ja näyttää että Elcare vielä ilmeisesti yrittää valohoitoa tyyliin "ei löydetty vikaa, maksa tarkistusmaksu"
 
Jos olen myynyt Gigantista ostamani monitorin eteenpäin, miten ihmeessä Gigantti voi muka pakkoliittää nyt pikselivikaisen laitteen takuuhuollon omalle Gigantti-profiililleni? Huollon tilasta tulee tekstarit minulle, ja näyttää että Elcare vielä ilmeisesti yrittää valohoitoa tyyliin "ei löydetty vikaa, maksa tarkistusmaksu"
Annoitko kuitin ostajalle? Todnäk tämä ei ole huoltoon viedessä sanonut, ettei ole kuitin henkilö, jolloin huolto on tehty kuitin henkilön tiedoilla. Ja jos on kuolleita pikseleitä esim., niin valmistajilla on tietyt ehdot niiden määrälle, jotta menee takuuseen. Muistelisin sen olleen viisi pikseliä ainakin jollain valmistajalla, joten jos menee sen alle, niin näytössä ”ei ole vikaa”.
 
Tuo tuli itsellekin mieleen. Pikselitakuiden ehdot on kyllä hyvin kirjavat. Muistaakseni Acerilla taisi olla jossain vaiheessa joissakin malleissa että 3x3 ruudukon keskimmäisessä ruudussa riitti tyyliin yksi viallinen ali-pikseli, mutta muilla alueilla piti olla ihan kokonaan kuollut pikseli ja niitäkin useampia.
 
Powerilla ekstrahyvitys vanhasta telkusta uuteen telkkuun. Täytyy kattoo torilta joku annetaan tai kymppin maksava toimiva telkkun..
muoks.milloinkahan se hyvitysbonus on käytettävissä? Tarkoitus oli siis, että saisin sen hyvityksen heti käyttöön niin saisin sama reisulla napattua kuulokkeet mukaan vähän edullisemmin
50 euron extrahyvitys vanhasta televisiosta - Power.fi
 
Annoitko kuitin ostajalle? Todnäk tämä ei ole huoltoon viedessä sanonut, ettei ole kuitin henkilö, jolloin huolto on tehty kuitin henkilön tiedoilla. Ja jos on kuolleita pikseleitä esim., niin valmistajilla on tietyt ehdot niiden määrälle, jotta menee takuuseen. Muistelisin sen olleen viisi pikseliä ainakin jollain valmistajalla, joten jos menee sen alle, niin näytössä ”ei ole vikaa”.
Meillä oli kannettavassa tietokoneessa kuolleita pikseleitä ylhäällä. Kaksi vuotta vanha. Koneessa oli verkkiksen laajennettu takuu.
Valmistaja kieltäytyi korjaamasta maksutta, mutta Verkkokaupan.comin huolto suostui maksamaan korjauksesta puolet, jolloin paneeli vaihdettiin. Juuri ennen takuun loppua näppäimistöön tuli vika ja koska sen huolto ei onnistunut, saatiin koko tietokoneen hinta takaisin ja ostettiin uusi sillä rahalla.
 
Powerilla saa chatilla kirjautuneena helpoiten yhteyden henkilöön ihan vaan kysyäkseen jostain tuotteesta tai muuta, Verkkiksellä pitää yrittämällä yrittää, Gigantista en tiedä. Samoin powerilla toimii sähköpostipalaute. Verkkiksellä tavoittaa puhelimella helposti. Mitäs muut mieltä?
 
Powerilla ekstrahyvitys vanhasta telkusta uuteen telkkuun. Täytyy kattoo torilta joku annetaan tai kymppin maksava toimiva telkkun..
muoks.milloinkahan se hyvitysbonus on käytettävissä? Tarkoitus oli siis, että saisin sen hyvityksen heti käyttöön niin saisin sama reisulla napattua kuulokkeet mukaan vähän edullisemmin
50 euron extrahyvitys vanhasta televisiosta - Power.fi
No tuskinpa tuolla säädöllä tuntiliksoille pääsee, jos hyvitystelkku pitäisi vielä hakea jostain jne. Ja vähän scumbag-toimintaa IMO jos joku hyvää hyvyyttään lahjoittaa jonkun vähäsen paremman telkun tarvitsevalle huokeasti, ja sitten sen joku käyttääkin tommoiseen penninvenytykseen. Mutta kuka minä olen ..jne..

asd.png
 
No tuskinpa tuolla säädöllä tuntiliksoille pääsee, jos hyvitystelkku pitäisi vielä hakea jostain jne. Ja vähän scumbag-toimintaa IMO jos joku hyvää hyvyyttään lahjoittaa jonkun vähäsen paremman telkun tarvitsevalle huokeasti, ja sitten sen joku käyttääkin tommoiseen penninvenytykseen. Mutta kuka minä olen ..jne..

asd.png
Noita vanhoja paskatöllöjä tuskin hyväntekeväisyyden takia lahjoitetaan tai kaupataan. Eiköhän tarkoitus ole päästä niistä eroon.
 
Noita vanhoja paskatöllöjä tuskin hyväntekeväisyyden takia lahjoitetaan tai kaupataan. Eiköhän tarkoitus ole päästä niistä eroon.
Vinkkaa mullekkin jos näät tuolla lahjoitetaan palstalla jonkun 46"-82" max. 4 vuotta vanhan laatumerkin telkan, niin voisin käydä noukkimassa talteen. Voin ehkä parikybää maksaakin.

Omaan silmään osunut lähinnä noita n. 10 vuotiaita 32-42" tölsöjä mistä ei edes Power maksa just mitään vaihdossa.
 
No Powerin extrahyvityskampanjan perusteella maksavat vähintään 55 euroa (5 euroa toimivasta/toimimattomasta televisiosta + 50 euron extrahyvitys).
Ja käsi pystyyn virheen merkiksi, onnistuin lukemaan ton tarjouksen ihan päin prinkkalaa, jotenkin noi mainosmiesten extra extra ym. lisäjutut tulee suodatettua luetunymmärtämisestä automaattisesti pois. Käsitin että toi 50e on käytännössä maksimi ja laskurilla katotaan todellinen hyvitys. Toihan on tosi hyvä diili tollasena, koska noita pikkutelkkuja saa sen kun hakee joltain. Jatkakaa.
 
Telian kautta hankittu Logitech G915 näppäimistö on alkanut pätkimään yhteyttä ja vilkkuu aivan miten sattuu, mahd kaput kohta. Takuuaikaa 5 viikkoa jäljellä. Onko kokemusta että miten tuollainen ~200€ näppäimistön takuu hoituu siellä, saako korvaavan tuotteen käteen heti vai lähteekö puoleksi vuodeksi huoltoon ja palaa sitten valohoidon jälkeen takaisin?
 
Nyt pitää antaa verkkokauppa.comille positiivista palautetta kerrankin kun eilen aamusta tilattu näyttis hajonneen tilalle on jo koneessa. Matkahuollolla tänne 50km joensusta syrjäkylälle seuraavaksi päiväksi, muutenkin matkahuolto tuntuu olevan varsinkin syrjempään huomattavasti postia nopeempi.
 
Oma takuutapaus Verkkiksen kanssa taas jatkuu ja jatkuu.
2 viikoa sen jälkeen kun posti ilmoitti että Verkkis on ottanut paketin vastaan tuli ilmoitus huoltoon otosta, kuvauksessa huono (luultavasti kone) käännös englanniksi tekstistä minkä laitoin ensimmäisellä kerralla (nyt emon mukana meni 2 sivun valmiiksi englanniksi kirjoitettu vikakuvaus).
Tästä kun oli kulunut taas pari viikkoa niin viime viikon lopulla kun soittelin niin lupausta tuli että "noin kauan kun on on kestänyt niin laitan tapauksen henkilölle joka hoitaa pitkittyneitä tapauksia. Hän ottaa yhteyttä parin päivän sisällä."
Mihin annoin ymmärtää että en usko että kukaan ottaa yhteyttä. Ja oikeassa olin.
Pitääkö tässä alkaa soittelemaan toimarille ja haukkua koko Verkkis viidenteen pilluun.
 
Telian kautta hankittu Logitech G915 näppäimistö on alkanut pätkimään yhteyttä ja vilkkuu aivan miten sattuu, mahd kaput kohta. Takuuaikaa 5 viikkoa jäljellä. Onko kokemusta että miten tuollainen ~200€ näppäimistön takuu hoituu siellä, saako korvaavan tuotteen käteen heti vai lähteekö puoleksi vuodeksi huoltoon ja palaa sitten valohoidon jälkeen takaisin?

Voi saada hetikin, vaikea sanoa miten käy. Takuuhuoltohan ei saisi kestää 2-3 viikkoa pidempään, ja jos kestää, niin voi vaatia korvaavan tuotteen tilalle. Mutta niinkuin tästä ketjusta näkee, niin voi olla ihan mitä vaan.
 
Hämärä muistikuva että Logitechien takuukäytäntö on "vaihda uuteen". Jos pääsee siis asioimaan paikanpäällä eikä tarvi lähettää minnekään niin pitäisi saada uusi tuote heti mukaan.
 
Hämärä muistikuva että Logitechien takuukäytäntö on "vaihda uuteen". Jos pääsee siis asioimaan paikanpäällä eikä tarvi lähettää minnekään niin pitäisi saada uusi tuote heti mukaan.
Nykyhetken tilanteesta en tiedä mutta aikanaan vaihdoin Harmony 1000 kaukosäätimen takuun piikkiin. Silloin suoraan Login kanssa asioiden tuli uusi kotiin, takaisin piti laittaa ainoastaan akkukotelon kansi. Tuon osalta taisi kyllä poistua mahdollisuus ohjelmoida uudelleen.
Vastaavasti kalliimpia muita laitteita jälleenmyyjä on kyllä ottanut takaisin ja uusi tilalle. Jokunen vuosi sitten ei edes testailtu, suoraan paketissa serriin ja uusi käteen.

Yllättävän hyvin toimivia ovat muuten olleet, muutoin olisi tuoreita kokemuksia.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 918
Viestejä
4 542 806
Jäsenet
74 894
Uusin jäsen
samppa3

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom