Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Selkeämpi olisi jos ihan käytettäisiin suomea kuten "poistoerä" ja "asiakaspalautus".
Joo ja kolmantena tavaralajina "kolaroitiin tätä trukilla, kai se vielä toimii mutta ruma on kuin piru". Sopii halvalla kotiin toimitettavaksi jos asiakas sattuukin nuukuuttaan tai laiskuuttaan sen kelpuuttamaan. Myymälästä joutuisi antamaan melkein ilmaiseksi jotta joku sen pois veisi.
 
Meni varmaan 5min. saada uusi mikro powerista, hajosi takuuaikana. Samaa ei saanut, mutta pykälän parempi.
 
Meni varmaan 5min. saada uusi mikro powerista, hajosi takuuaikana. Samaa ei saanut, mutta pykälän parempi.
Riippuu merkistä. Oma mikro meni huoltoon, mutta sain varamikron tuttelin lämmityksiin. Mikro tuli kuntoon, joten ei pahaa sanottavaa sen puolesta, mutta tulihan tuossa paljon kilometrejä "turhaan"
 
Joo ja kolmantena tavaralajina "kolaroitiin tätä trukilla, kai se vielä toimii mutta ruma on kuin piru". Sopii halvalla kotiin toimitettavaksi jos asiakas sattuukin nuukuuttaan tai laiskuuttaan sen kelpuuttamaan. Myymälästä joutuisi antamaan melkein ilmaiseksi jotta joku sen pois veisi.
"Kuljetusvaurio"
Tosin noita oli joskus ainankin myynnissä Vahinkotavarakeskuksessa. En tiedä onko nykyään kun en ole käynyt varmaan 10v. Joskus nuorena kuolasin siellä semmoista side-by-side jääkaapin kokoista kahviautomaattia missä oli pellit jonkin verran murjottu, mutta hinta oli semmoinen että ei ollut lähelläkään varaa ostaa sitä :). Myöhemmin tuli ihan vakavissaan katsottua jääkaappia sieltä mutta ei ollut sopivaa.
 
Prisman palautuskokemus.

Ostin Fabulous Akua Sigg 0.6L metallipullon reissuille ja mukaan otettavaksi. Alumiinia rakenne. Mummolla oli aikanaan tuollainen sama, kesti pudotuksia mitä vain, oma putosi vain kerran ja vettä vuotaa pohjasta... toinen asia että vettä juodessa siinä on omituisen vahva alumiinin / metallin sivumaku. Kävin juuri nyt Prismassa ja Info-pisteellä 19,95 euroa takaisin tilille, koska tuotteessa viiden vuoden takuu. En kyllä osta toista samanlaista, muovipulloon vaihdoin.

Myyjä kysyi olenko pessyt pullon sisältä, no se on vähän hankalaa kun aukko on kapea, mutta eri pesuaineita on kokeiltu ja sivumaku vedessä säilyy.

Kiitos hyvästä palvelusta Prismaan. En suosittele tuota vesipulloa kenellekään.
 
Ei taida verkkiksellä olla minkään alan huoltoedustusta itsellään (poislukien omat merkit) vaan kaikki lähetetään eteenpäin.
En nyt sanoisi että kaikki.

Ostin yli vuosi sitten kingstonin muistikortin 128 Gb class 10 ja nyt siihen tuli vikaa. Kortti tuli hitaaksi ja sovellukset aukesivat suurella viiveellä. Toin kuitin ja muistikortin näytille ja sain saman tien käteisenä rahat takaisin, vaikka myyjä ei voinut tietää onko kortissa oikeasti vikaa. En tosin itsekään, koska vika koski Spotifyta lähinnä, joka hukkasi välillä tiedostojakin Offline-arkistosta ja yritti paikantaa niitä kortilta joka päivä. No uudella Samsung-kortilla onneksi asia ratkesi, joka V30, nopeutta tuli lisää ja latauksien paikantamisia ei ole enää ollut. Toki isoimmissa tuotteissa tuote menee huoltoon johonkin.

Se, että jouduin ajelemaan tuon takia "turhaan", niin antoi uudesta kortista pienen alennuksen, sain 22,99 euron muistikortin hintaan 19,99 euroa.
Minulla on ollut nyt todella hyviä palautuskokemuksia eri liikkeistä, voin suositella noita puljuja :)

Paljonhan se kokemus riippuu myös asiakkaasta, huutamalla ja vaatimalla ei saa asiakaspalvelua. Joten se kannattaa huomioida, jos ei meinaa palautus onnistua.
 
En nyt sanoisi että kaikki.

Ostin yli vuosi sitten kingstonin muistikortin 128 Gb class 10 ja nyt siihen tuli vikaa. Kortti tuli hitaaksi ja sovellukset aukesivat suurella viiveellä. Toin kuitin ja muistikortin näytille ja sain saman tien käteisenä rahat takaisin, vaikka myyjä ei voinut tietää onko kortissa oikeasti vikaa.

Paljonhan se kokemus riippuu myös asiakkaasta, huutamalla ja vaatimalla ei saa asiakaspalvelua. Joten se kannattaa huomioida, jos ei meinaa palautus onnistua.

No ei sitä sitten huollettu (eli joku vääntää kuoren auki ja vaihtaa viallisen muistipiirin toiseen) vaan se vaihdettiin (tässä tapauksessa rahaan). Koska, kuten aikaisemminkin on sanottu, ei noita tarvitse valmistajalle palauttaa vaan ne käytännössä kierrätetään ja valmistaja korvaa jälkikäteen.

Kyl huutamallakin saa asiakaspalvelua. Silloin mä ainakin teen just sen vaaditun minimin, enkä vahingossakaan poikkea siitä ettei tule enempää sanomista. :P Olen mä kyllä joskus 2000-luvun alkupuolella pariinkin kertaan käskeny jonkun huutajan mennä ulos jäähtymään. Paljon mukavampaa varsinkin niiden puolesta jotka jonottaa sen huutajan takana...
 
Näissä laitteiden ekonomisuuksissa on kyllä niin paljon eroja, että olisi mahtavaa jos joku resurssit ja mittausvehkeet omaava taho testaisi suosituimmat laitteet. Itse ihan empiirisesti tullut todettua että mökillä olevalla Sodastream Spiritillä saa noin kolmanneksen enemmän juomaa, mitä toisella vastaavalla kaupungissa. En usko että veden lämpötilassa on suurempia eroja (voin olla väärässä), vaan että toisen tiivisteet eivät ole yhtä hyvät ja venttiilissä on liikaa löysää.
 
Laittavat suoraan myyntiin ja 10/10 arvosana? Kova on luotto asiakkaan sanaan jos tuollainen käytäntö ylipäätään mahdollista, en kyllä luottaisi itse. Tässä tapauksessa toki olikin toimiva tuote mutta kyllä olettaisin outletista tuotetta ostaessa että se olisi tarkastettu, epärehellisien palautuksen mahdollisuus ei ole mikään olematon.

Koska pitän täysin mahdollisena, että tällaista kaupat oikeasti tekevät ja tiedän, että osa ihmisistä käy surutta palauttamassa normaalina asiakaspalautuksena heti uutena viallisen tai jopa itse rikkomansa tuotteen (mistä ei tässä tapauksessa ollut kyse), niin itse en osta noista outleteista yhtään mitään.
 
Perustelen nyt tilannetta, jossa epäkelpo tuote voi olla hyvinkin silti käypäinen outlet tuote. Toki outlet tuotteen kuvauksessa tulisi lukea palautuksen syy. Tuote itsessäänhän voi olla ihan palautusehtojen mukaankin palautuskelpoinen, kunhan se on vastaanottohetkeä vastaavassa kunnossa. Eli rikkinäinen avatessa, niin rikkinäisenähän tuote palautetaankin. Tiedän kyllä, että jotkin liikkeet käskevät laittamaan huoltoon viallisen, mutta jos tarkoitus on kuitenkin palauttaa, niin silloinhan se kannattaa tehdä suoraan eikä odottaa huoltoa.

Itsellä on ollut joskus tilanne, jossa palautin viallisen tuotteen. Kuitenkin sillä että kerroin viasta, niin myyjä halusi laittaa ne huoltoon. Jouduin pyytämään 3 kertaa saada palauttaa ne, jolloin asia meni perille. Siitä en tiedä menivätkö nuo outlettiin vai ei. Oma tapaus oli Gigantissa johon vein "vialliset" VR lasit (kuolleita pikseleitä), mutta vaikka nuo olisi päätyneet suoraan outletiin, saattaa halvemmalla outletista ostanut asiakas olla kuolleista pikseleistä huolimatta hyvinkin tyytyväinen tuotteeseen. Itse en ollut, johtuen juurikin täydestä ostohinnasta. Jännä kyllä sikäli, että tällaisessa tapauksessa asiakkaalle ei suoraan tarjota alennusta/mahdollista pitää viallista tuotetta (Amazon tekee näin), vaan tuon "edun" saa sitten joku, joka ne poimii outlet korista.

Itse en ainakaan läheskään aina tarvitse täysin virheetöntä tuotetta, eli vaikka puhelinta ostaessa, jos saan demolaitteen jossa on hento naarmu kyljessä, mutta hintaa -20%, on se yleensä kiinnostava ja käypä kauppa. Jos taas maksan täyden hinnan, niin haluan tuotteen myös vastaavan odotuksia, eli olevan pääsääntöisesti virheetön. Näiden kohdalla totisesti olevan sen kuvauksen kohdallaan
 
osa ihmisistä käy surutta palauttamassa normaalina asiakaspalautuksena heti uutena viallisen
Hep. Tunnustan. Jos (gigantti) eivät suostu vaihtamaan viallista tuotetta toiseen, vaan väenväkisin haluavat lähettää sen johonkin elcare huoltoon niin mieluummin palautan. @Jamboa tuossa ylempänä kertoi pyytäneensä vaihtoa 3 kertaa. Ite en jaksaisi pyytää yhtä kertaa enempää. Terroristien kanssa ei neuvotella ;)

En itsekään yllämainituista syistä osta outletista mitään. Alennus% pitäisi olla helvetisti enemmän mitä tyypilliset 20% tms on, että alkaisi edes houkuttelemaan. Itsehän ovat toiminnallaan ohjanneet kuluttajan tähän käyttäytymismalliin.
 
Ehkä toi virheen myöntäminen olisi riittänyt. Turha selittely vaan vesittää senkin "anteeksipyynnön". Käsi pystyyn, kuinka moni täällä tilaa toisen liittymän jos kantama kämpässä ei nyt riitä vaikka sinne saunaan :facepalm:
Miten on ylipäätään mahdollista, että samaan kotitalouteen voidaan tilata kaksi kertaa nettiyhteys? Onko sellaiseen joskus käytännön syitä?

– Yleensä yksi yhteys yhteen talouteen on riittävä. Tarve kahdelle yhteydelle voi tulla esimerkiksi silloin, kun yhteys halutaan kodin lisäksi esimerkiksi autotalliin, harrastetilaan tai saunatiloihin, eikä langattoman verkon kantavuus ole riittävä, Niiranen vastaa.
 
Ehkä toi virheen myöntäminen olisi riittänyt. Turha selittely vaan vesittää senkin "anteeksipyynnön". Käsi pystyyn, kuinka moni täällä tilaa toisen liittymän jos kantama kämpässä ei nyt riitä vaikka sinne saunaan :facepalm:
Kyseessä on johtaja, joka ei selvästi tajua tekniikasta. Eipä tuossa muuta, mutta kieltämättä teknisestä näkökulmasta aivan älytön lausunto
 
Ehkä toi virheen myöntäminen olisi riittänyt. Turha selittely vaan vesittää senkin "anteeksipyynnön". Käsi pystyyn, kuinka moni täällä tilaa toisen liittymän jos kantama kämpässä ei nyt riitä vaikka sinne saunaan :facepalm:
Artikkelista ymmärsin että virhe oli myönnetty ja korjattu heti, ja tuo lainaamasi vastaus oli vastaus siihen miten voi tilata kaksi nettiä, ja jutussa käytiin myös läpi eri jokin dsl ja kaapelinetin osalta.

Jos haluaa kaksiyhteyttä, niin se ei aina ole helppoa, operaattorin myyjällä voi tulla ongelmia saada se tilaus menemään läpi. ja tietekin se että asiakas on saanut myyjän ymmärtämään että haluaa kaksi.

Mutta luulen että tässätapauksessa oleellinen tieto kerrottaan jutun alussa
27-vuotias mies oli juuri muuttanut uuteen asuntoon ja tilasi Elisalta netin. Kaapelimodeemi hänellä oli jo entuudestaan, mutta se ei enää toiminut uuden yhteyden kanssa. Hän tilasi uuden modeemin Elisan asiakaspalvelun chatissa. Hänelle myytiin kuitenkin myös toinen internet-sopimus jo aiemmin tilatun päälle.
Eli ilmeisesti juurimuuttanut, kaapelimodeemi jo oli , oliko myös kaapelimodeemi netti. Tuossa tuoksuu kyllä ihan sekaannuksen mahdollisuuksia, kun mukana myös pariosoitetta.

Kyseessä on johtaja, joka ei selvästi tajua tekniikasta. Eipä tuossa muuta, mutta kieltämättä teknisestä näkökulmasta aivan älytön lausunto
Kaapelimodeemi yhteydet on väyliä, ja eivät ole paikaan sidottuja, joten helppo ottaa kaksi liittymää.
Muissa kupariyhteyksissä, ja kuidussa tulee jumppaa operaattoripäässä enemmän, mutta ei sekään ihan tavatonta ole, mutta työläämpää, Ja kaapelimodeemia vähemmän syitä miksi haluta kaksi.
 
Kyseessä on johtaja, joka ei selvästi tajua tekniikasta. Eipä tuossa muuta, mutta kieltämättä teknisestä näkökulmasta aivan älytön lausunto

Ja kaupallisesta näkökulmasta myös. Aivan älytöntä, että johtaja laukoo tällaista mediaan. Ihan jokainen tuossa liiketoiminnassa oleva tajuaa, että kahta nettiliittymää ei tarvita.
 
Ja kaupallisesta näkökulmasta myös. Aivan älytöntä, että johtaja laukoo tällaista mediaan. Ihan jokainen tuossa liiketoiminnassa oleva tajuaa, että kahta nettiliittymää ei tarvita.
Kommentin jälkeen, tuohan oli hyvä vastaus. Nyt saatiin tietoisuutta että kaksiliittymää on saatavilla. Se ensimmäinen vastaus voi olla ettei onnistu ja asiakas luovuttaa, mutta nyt tietää yrittää enemmän.

Samalla lisääntyy tietoisuus heillekkin joille ei edes ole tullut mieleeen kahden liittymän tilaaminen.

Mikään yleinen juttu tuo ei ole, ja hän sitä painotti heti alkuun että yleensä yksiyhteys on riittävä.
 
Kommentin jälkeen, tuohan oli hyvä vastaus. Nyt saatiin tietoisuutta että kaksiliittymää on saatavilla. Se ensimmäinen vastaus voi olla ettei onnistu ja asiakas luovuttaa, mutta nyt tietää yrittää enemmän.

Samalla lisääntyy tietoisuus heillekkin joille ei edes ole tullut mieleeen kahden liittymän tilaaminen.

Mikään yleinen juttu tuo ei ole, ja hän sitä painotti heti alkuun että yleensä yksiyhteys on riittävä.
Ei siinä ole mitään positiivista, vaikka miten vääntelet. Jos olisin Elisan osakkeenomistaja, vaatisin kyseisen henkilö irtisanomista.
 
Ei siinä ole mitään positiivista, vaikka miten vääntelet. Jos olisin Elisan osakkeenomistaja, vaatisin kyseisen henkilö irtisanomista.
Juuri näinä. Keep it simple, eli virhe myönnetty ja pahoittelut on se riittävä ja oikea tapa viestittää. "Tietoisuuden lisäämiselle" on sitten ihan eri markkinointikanavat.
 
Ei siinä ole mitään positiivista, vaikka miten vääntelet. Jos olisin Elisan osakkeenomistaja, vaatisin kyseisen henkilö irtisanomista.
Siis ihan oikeasti. On hienoa että Elisalta joku uskaltaa vasta toimittajan kysymykseen, siellä on ihmisä. vs nämä firmat missä ei vastata, ei kommentoida, ainoa mitä irtoaa niin joku tiedottaja totetaa , emme kommentoi yksittäisiä tapauksia, käymme kaiken asiakas palautteen tarkaan läpi. Kiitos yhteyden otosta.
 
Siis ihan oikeasti. On hienoa että Elisalta joku uskaltaa vasta toimittajan kysymykseen
Kyllä tällä Niirasella on ihan oikeasti aika väyrysmäiset vastaukset muihinkin kysymyksiin. Vastauksessa ei siis mitään "väärää", mutta joku viestinnän ammattilainen varmaan osaisi vastata ns. samalla kansan kielellä, millä toimittaja kysymyksen esittää. Lipsuu muuten off-topic, joten osaltani jätän tähän :giggle:

Toimivatko asiakaspalvelijanne provisiopalkalla? Onko mahdollista, että he tyrkyttäisivät asiakkaille turhia tuotteita tai palveluita tahallaan?

– Meillä on myyjille selkeät myynnin säännöt, ja harhaanjohtava myynti on ehdottomasti kielletty. Myyjillä on ICT-alan TES:n mukainen peruspalkka ja sen lisäksi kannustepalkkiomalli, jossa asiakastarve ohjaa mittareita ja myyjien toimintaa. Myyjän työtä toki on kertoa asiakkaalle hyvistä ratkaisuista ja palveluista, mutta myymme tuotteet ja palvelut aina asiakkaan tarpeeseen sekä käyttöön, Niiranen vakuuttaa.

e. oikea vastaus: Meillä on provisiopalkkaus käytössä. Aina on mahdollista että myyjä tyrkyttää- tai myy turhia tuotteitta tai palveluita. Pyrimme aktiivisesti toimimaan ettei niin tapahtuisi.
 
Ottamatta enempää kantaa tähän kyseessä olevaan keissiin ja siihen kuka on ymmärtänyt mitäkin väärin, niin tulin vain huomauttamaan että olen itsekin myynyt ja tehnyt liittymätoimituksia joissa samaan kiinteistöön/asuntoon on asiakkaan toiveesta avattu kaksi liittymää, joten lähtökohtaisesti tämä ei ole mitenkään mahdoton skenaario että joku sellaista haluaa.

Itse toki varmistin hyvin yksiselitteisesti asiakkaalta että hän oikeasti haluaa samaan kohteeseen useamman liittymän ja sitten toimitettiin sitä mitä asiakas tilasi kun se kerran teknisesti oli toteutettavissa.

Oma veikkaus menis tässä ehkä siihen että aspahenkilö joka siellä on asiakasta palvellut on taas ollut sen verran teknisesti tietäväinen ettei osaa tehdä eroa nettiliittymän ja kaapelimodeemin välillä ja siksi näpytellyt sujuvasti asiakkaalle uuden liittymän sinne vaikka halusi pelkän laitteen...
 
Mulla on ollut kaksi nettiliittymää. Toinen oli tavallista käyttöä varten ja toinen kotipalvelinta. Jos tuolla toisella olisi saanut ja voinut pitää myös palvelimia yksi olisi kyllä riittänyt.
 
Mulla on ollut kaksi nettiliittymää. Toinen oli tavallista käyttöä varten ja toinen kotipalvelinta. Jos tuolla toisella olisi saanut ja voinut pitää myös palvelimia yksi olisi kyllä riittänyt.
Uteliaalle, tässä herää kysymys että mikäs rajoite siinä kotipalvelin liittymässä oli.
Ja miksi siinä toisessa ei voinut pitää kotipalvelinta ? Kotipalvelimem takia kyllä kahtaliittymää otettu, vaikka vaikka sinänsä kumpikin teknisesti samanlaisia.
 
Enempää moderointia keskusteluihin kaipaamatta, mutta nyt alkaa lipsumaan raiteiltaan yksi forumin harvoista järkevistä palautekeskusteluista, eli "Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset".
 
Verkkokaupalla kyllä hidasta nykyään toi lähettäminen. 14.2 tilattu eikä ole vielä liikahtanut mihinkään vaikka on varastossa reilusti. Käsittelyssä edelleen.
 
Verkkokaupalla kyllä hidasta nykyään toi lähettäminen. 14.2 tilattu eikä ole vielä liikahtanut mihinkään vaikka on varastossa reilusti. Käsittelyssä edelleen.

Verkkiksellä on iso vaihteluväli varastossakin olevalle tavaralle. Välillä vuorokauden päästä perillä, välillä kestää 3-5 vuorokautta ennen kuin tilaus liikahtaa mihinkään suuntaan. Aika paljon kehittämistä heillä logistiikassa.
 
Verkkokaupalla kyllä hidasta nykyään toi lähettäminen. 14.2 tilattu eikä ole vielä liikahtanut mihinkään vaikka on varastossa reilusti. Käsittelyssä edelleen.

Aika hidasta on omienkin kokemusten mukaan, tilasin su 11.2. illalla Deco XE75 3-packin niin maanantaina 12.2. klo 13:xx piippas känny, että S-marketista haettavissa. Tiistaina 13.2. tilasin päivällä yhden XE50 outdoor decon tuohon lisää (jotta kantaa naapuriinkin), niin keskiviikkona klo 15 tjsp. taas S-Marketista tuppukylässä haettavissa. Ei kerkeis edes hakee niin nopeasti kuin mitä tuolta tulee ja asun 60 km päässä lähimmästä verkkokupasta, niin kestää kustinkin väkisin polkea jotain.
 
Aika paljon kehittämistä heillä logistiikassa.

Jos suurin osa romuista tulee 1-2vrk sisällä tilauksesta perille, niin ehkä en sanoisi, että aika paljon kehittämistä. Suurin osa suomalaisista verkkokaupoista ei saa tavaraa edes lähtemään kolmessa arkipäivässä. Verkkiksellä nuo erot tulevat ihan konkretiasta, osa kamoista on Postin palveluvarastossa, josta ne lähtevät nopeasti, sitten heillä on se myymälän varasto Jätkäsaaressa josta ei aina lähde niin rivakasti.
 
Jos suurin osa romuista tulee 1-2vrk sisällä tilauksesta perille, niin ehkä en sanoisi, että aika paljon kehittämistä. Suurin osa suomalaisista verkkokaupoista ei saa tavaraa edes lähtemään kolmessa arkipäivässä. Verkkiksellä nuo erot tulevat ihan konkretiasta, osa kamoista on Postin palveluvarastossa, josta ne lähtevät nopeasti, sitten heillä on se myymälän varasto Jätkäsaaressa josta ei aina lähde niin rivakasti.
Mututuntuma että aika hyvin lokistiikka on toiminut, toki näiden lakkojenaikana voi olla ylimääräisiä muuttuja, vaikka itse varasto toimisi.
 
Jos suurin osa romuista tulee 1-2vrk sisällä tilauksesta perille, niin ehkä en sanoisi, että aika paljon kehittämistä. Suurin osa suomalaisista verkkokaupoista ei saa tavaraa edes lähtemään kolmessa arkipäivässä. Verkkiksellä nuo erot tulevat ihan konkretiasta, osa kamoista on Postin palveluvarastossa, josta ne lähtevät nopeasti, sitten heillä on se myymälän varasto Jätkäsaaressa josta ei aina lähde niin rivakasti.

No omissa ollut 50-50 mitkä tulleet todella nopeasti ja samanverran mitkä tulleet hitaasti useamman päivän viiveellä. Jollain muulla sitten suurin osa tulee nopeasti. Tämä siis puhtaasti oma kokemus, Jollain muulla parempi tuuri ja suurin osa tulee todella nopeasti.
 
Jos suurin osa romuista tulee 1-2vrk sisällä tilauksesta perille, niin ehkä en sanoisi, että aika paljon kehittämistä. Suurin osa suomalaisista verkkokaupoista ei saa tavaraa edes lähtemään kolmessa arkipäivässä. Verkkiksellä nuo erot tulevat ihan konkretiasta, osa kamoista on Postin palveluvarastossa, josta ne lähtevät nopeasti, sitten heillä on se myymälän varasto Jätkäsaaressa josta ei aina lähde niin rivakasti.
Mulla kokemus kotimaisista verkkokaupoista se että suurimmasta osasta lähtee paketti matkaan viimeistään toisena päivänä tilauksesta ja erittäin usein tilauksesta seuraavana päivänä. Pienissä verkkokaupoissa ei ole harvinaista että paketti lähtee postiin jo samana päivänä.

Kolmanteen päivään asti tai kauemmin kestää hyvin harvoin ja Verkkokauppa.com on ollut kotimaisista verkkokaupoista hitaimmasta päästä niin kauan kuin jaksan muistaa.
 
Mulla kokemus kotimaisista verkkokaupoista se että suurimmasta osasta lähtee paketti matkaan viimeistään toisena päivänä tilauksesta ja erittäin usein tilauksesta seuraavana päivänä. Pienissä verkkokaupoissa ei ole harvinaista että paketti lähtee postiin jo samana päivänä.

Tästä tulikin mieleen: VPD ei varmasti kovin massiivinen pulju ole, mutta siellä kyllä homma pelaa esimerkillisesti. Tähän mennessä kaikki tilaukseni ovat lähteneet samana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä. Aion tilailla jatkossakin. :thumbsup:
 
Tästä tulikin mieleen: VPD ei varmasti kovin massiivinen pulju ole, mutta siellä kyllä homma pelaa esimerkillisesti. Tähän mennessä kaikki tilaukseni ovat lähteneet samana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä. Aion tilailla jatkossakin. :thumbsup:

Itsekin tilannut VPD:ltä aika useinkin ja tilaan jatkossakin. Juuri pari viikkoa sitten lähes 200 € maksavan Fighstickin. Monesti ostan tuolta siinäkin tapauksessa, että jostain isommasta puljusta ostamalla säästäisin ehkä pari euroa. Kuitenkaan varsinaisia pelikauppoja, ei joitain divareita lukuunottamatta, Suomessa enää kovinkaan montaa ole, niin kannattaa kyllä tukea niitä harvoja, joita vielä on.
 
Gigantti on poistanut avoimen mahdollisuuden antaa palautetta tuotteesta. Todella surkea "uudistus" tuokin. Kauppa on täynnä tuotteita joista ei ole arviointeja, eikä tällä menolla ihmekään

Asiakaspalvelun vastaus tiedusteluun miten arvioinnin voi antaa:
"Se ei ole suoraan sivuiltamme mahdollista, jos saitte sähköpostiinne tuotteen vastaanoton jälkeen viestin arvostelun jättämistä varten, niin sitä kautta pystyy! "
 
Gigantti on poistanut avoimen mahdollisuuden antaa palautetta tuotteesta. Todella surkea "uudistus" tuokin. Kauppa on täynnä tuotteita joista ei ole arviointeja, eikä tällä menolla ihmekään

Asiakaspalvelun vastaus tiedusteluun miten arvioinnin voi antaa:
"Se ei ole suoraan sivuiltamme mahdollista, jos saitte sähköpostiinne tuotteen vastaanoton jälkeen viestin arvostelun jättämistä varten, niin sitä kautta pystyy! "
Eikös tuo ole vain hyvä, että palautteen voi antaa vain jos on ostanut tuotteen?
 
Onko kellään sattunut tällaista:

Ostin Gigantin verkkokaupasta uuden iPadin (2022) mikä oli kampanjatarjouksessa. Tänään hain paketin ja aloin rekisteröimään sitä, mutta saan heti herjaa että tämän Ipadin omistaa jokin tanskalainen siivousalan yritys? Etähallinnan vuoksi en saa sitä itselleni käyttöön.

Laitoin toki Giganttiin heti viestiä, mutta pyysivät käymään lähimmässä myymälässä. Onkohan nämä siis jotain korjattuja tuotteita? Eikö tuosta pitäisi mainita, jos näin on?

 
Onko kellään sattunut tällaista:

Ostin Gigantin verkkokaupasta uuden iPadin (2022) mikä oli kampanjatarjouksessa. Tänään hain paketin ja aloin rekisteröimään sitä, mutta saan heti herjaa että tämän Ipadin omistaa jokin tanskalainen siivousalan yritys? Etähallinnan vuoksi en saa sitä itselleni käyttöön.

Laitoin toki Giganttiin heti viestiä, mutta pyysivät käymään lähimmässä myymälässä. Onkohan nämä siis jotain korjattuja tuotteita? Eikö tuosta pitäisi mainita, jos näin on?

Oliko laitepakkaus muoveissa?
 
Pahvisessa ulkopakkauksessa oli sinetit paikallaan, ja tabletti itsessään oli sellaisessa suojapaperissa paketin sisältä. Ulkoisesti aivan uuden näköinen.
Todennäköisesti myytiin myös uutena. Vaikuttaa tosi uniikilta tapaukselta. Kerro myöhemmin miten Gigantti vastasi ja saitko uuden tilalle vai hyvittivätkö muuten.
 
Onko kellään sattunut tällaista:

Ostin Gigantin verkkokaupasta uuden iPadin (2022) mikä oli kampanjatarjouksessa. Tänään hain paketin ja aloin rekisteröimään sitä, mutta saan heti herjaa että tämän Ipadin omistaa jokin tanskalainen siivousalan yritys? Etähallinnan vuoksi en saa sitä itselleni käyttöön.

Laitoin toki Giganttiin heti viestiä, mutta pyysivät käymään lähimmässä myymälässä. Onkohan nämä siis jotain korjattuja tuotteita? Eikö tuosta pitäisi mainita, jos näin on?

Yrityksessä voi rekisteröidä ipadin imei:n avulla yritykselle, siellä todennäköisesti kirjoitettu väärin imei. Tälläistä luin redditistä joskus
 
Yrityksessä voi rekisteröidä ipadin imei:n avulla yritykselle, siellä todennäköisesti kirjoitettu väärin imei. Tälläistä luin redditistä joskus
Jos en ihan väärässä ole niin tuossa IMEI:ssä on tarkistussumma joten pitää onnistua kirjoittamaan vähintään kaksi merkkiä sopivasti väärin että tuo menee läpi. Toki se on mahdollista mutta alkaa olla aika epätodennäköistä.
 
Todennäköisesti myytiin myös uutena. Vaikuttaa tosi uniikilta tapaukselta. Kerro myöhemmin miten Gigantti vastasi ja saitko uuden tilalle vai hyvittivätkö muuten.
Myymälässä pahoittelivat asiaa, ja tukitiskillä mutuili että olisiko juuri tuo IMEI kirjoitettu yritykselle väärin kuten xlbob yllä mainitsi. Joka tapauksessa ottivat padin takaisin, ja sain hyllystä suoraan uuden. Laittavat kuulemma Applelle sen menemään, kun eivät ymmärrettävästi pysty tekemään sille mitään.

Nyt uusi vastaava kourassa, ja rekisteröityminenkin jopa onnistui.
 
Jos olen myynyt Gigantista ostamani monitorin eteenpäin, miten ihmeessä Gigantti voi muka pakkoliittää nyt pikselivikaisen laitteen takuuhuollon omalle Gigantti-profiililleni? Huollon tilasta tulee tekstarit minulle, ja näyttää että Elcare vielä ilmeisesti yrittää valohoitoa tyyliin "ei löydetty vikaa, maksa tarkistusmaksu"
 
Jos olen myynyt Gigantista ostamani monitorin eteenpäin, miten ihmeessä Gigantti voi muka pakkoliittää nyt pikselivikaisen laitteen takuuhuollon omalle Gigantti-profiililleni? Huollon tilasta tulee tekstarit minulle, ja näyttää että Elcare vielä ilmeisesti yrittää valohoitoa tyyliin "ei löydetty vikaa, maksa tarkistusmaksu"
Annoitko kuitin ostajalle? Todnäk tämä ei ole huoltoon viedessä sanonut, ettei ole kuitin henkilö, jolloin huolto on tehty kuitin henkilön tiedoilla. Ja jos on kuolleita pikseleitä esim., niin valmistajilla on tietyt ehdot niiden määrälle, jotta menee takuuseen. Muistelisin sen olleen viisi pikseliä ainakin jollain valmistajalla, joten jos menee sen alle, niin näytössä ”ei ole vikaa”.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
284 411
Viestejä
4 884 718
Jäsenet
78 824
Uusin jäsen
Hugobob

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom