- Liittynyt
- 10.01.2019
- Viestejä
- 22 992
Tarkoitin sitä että kuvauksen perusteella se toinen myyjä joka antoi tuotteen ei välttämättä tehnyt oikein, mutta ei välttämättä väärinkään, tai sitten oli niitä natsoja tarpeeksi tehtä päätös.Niinkuin totesin, toimitusajan suhteen asia oli ok. Ulosanti oli omituinen, mutta ymmärtäähän sen jos myyjien välisen chattituokion infotiskillä menee keskeyttämään. Myös kaikki tämän myyjän väitteet oli väärää tietoa etteivät pysty tarkastelemaan toiseen myymälään tilatun tilauksen tilaa tai ylipäätään ettei näitä noutotilauksia voi antaa hyllystä. No sentään tilauksen tarkastelun sai korjattua kun viitsi puhelinnumeroa kokeilla.
Myyjä oli nuori mies niin epäilen natsojen määrää. Ainakan harva kokenut myyjä haluaa alkaa ensimmäisenä sättimään asiakasta, kun ainut asia oli tiedustellessa tilauksen tilaa ja voiko tilauksen noutopaikkaa vaihtaa kerran siellä myymälässä ollaan jo valmiiksi ja tuotetta hyllyssä. Ja puoliso oli yhtä ihmeissään tästä ulosannista. Mutta eihän tätä tarvi paljoa ihmetellä, kun katsoo millasta porukkaa Gigantti ottaa myyjiksi. On siellä toki paljon niitä hyviäkin.
Jos ensimmäinen myyjä oli nuori tehtävässään, niin tuntematta konsernin järjestelmiä, niin en yhtään hämmästy jos perus toiminnallisuus on sellainen että näkee "vain" oman myymälän tilaukset, mutta järjestelmässä on silti jollain tasolla mahdollisuus katsoa enemmänkin.
Puhelinnumero kokeilu toi taasen mieleen että asiaa lähestyttiin toisesta suuntaa, jolloin hän sai sen tiedot.
Tarinasta muotoutu mielikuva että ensimmäisen myyjän ulosanti olisi voinut olla parempi, ja vähän dissataan kokemattomuutta ja epävarmuutta, mutta mahdollisesti toimi ihan oikein.
Tarkistiko myyjä henkilötietosi ?
Mutta lopputulos kokonaisuudessaan hyvää palvelua, sait tuotteen ennenaikaiseti.