Autossa piti olla tehdastakuu voimassa vielä 2,5v (4,5.v vanha auto ja takuu 7.v). Huoltovälit olikin ylitetty, joten takuu ei enää ollutkaan voimassa (varmistettu 4 eri merkkihuollosta/maahantuojalta). Auton piti olla huollettu ohjelman mukaisesti ja takuun sitä kautta voimassa. Tämä oli tärkein kriteeri auton ostamiselle. Koska kyseessä etäkauppa/puhelimella, niin luotin myyjän sanaan. Auton palautin, koska takuu ei ole voimassa. Ei ne rahoja anna ennenkuin auton palauttaa eikä näköjään heti sen jälkeenkään lisäksi veloittavat käyttöhyötyä, vaikka itse viivyttelivät auton takaisin ottamisessa.Miten niin "piti olla takuun voimassa". Kai sinulla joku sopimus on tehty tuosta, jos olet sen maksanutkin? Miksi palautit auton, jos et ollut varma milloin saat rahat takaisin? Minulle on tällainen puhelinkauppa vähän tuntemattomampaa, kiinnostaa miten nuo hoituu.
Tänään laitoin kyselyä rahoista, niin ei myyjä vastannut mitään. Ensiluokkaista palvelua.