Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Tää kortti katsottu myös jo, kuluttajariitalautakunnalle tehty ratkaisupyyntö. KKV:n reklamaatioapuri on muuten erinomainen työkalu hyvän reklamaation koostamiseen.

Kuluttaja-asiamies ei yksittäistapauksiin ota kantaa. Tästä on Gigantin kanssa tullut nyt riita-asia koska kiistävät vaatimukseni.
Sitten en osaa sanoa onko muuta apua kuin odottaa tai lähestyä oikeusteitse asiaa. En tiedä voiko oikeusvakuutus kattaa jotain konsultaatiopalvelua lakitoimistosta, jossa osaisivat varmasti sanoa, oletko voittavalla puolella asian kannalta vai et.
 
Kyseessä on tuollainen 13k€ kulukasa.
Alkaa oleen piirteitä että vähän selvittele lakiavun saamista, niin saisi hommaan vauhtia, ja jos hän pitää selvänä hommanna, niin parhaassa tapauksessa myös vastapuoli. Jos menee epävarmaksi, niin sitten riitelyissä riski että kallista, jolloin kuluttajaneuvonta halpa startti.

Ikävää ettei vakuutusyhtiö ottanut koppia.
 
Sekä oma että vuokralaisen vakuutusyhtiö pesivät kätensä asiasta heti koska syyllinen on helppo jäljittää asennukseen eikä vuokralaisella ole ollut osaa eikä arpaa aiheeseen. Oikeusturvavakuutus sentään korvaa oikeudenkäyntikuluja mikäli sinne asti päädytään, se korvauspäätös tehtiin välittömästi puhelimitse kun keissin IFille kertasin. Kyseessä on tuollainen 13k€ kulukasa.

Onko asunto kerros-/rivitalossa ja talonyhtiö karhuaa nyt tuota 13k€ vesivahingosta? Ilmoittaa vaan talonyhtiölle että vakuutusyhtiö on tehnyt päätöksen ettei ole asukkaan tai omistajan aiheuttama vahinko että lasku gigantille kiitos.
 
Onko asunto kerros-/rivitalossa ja talonyhtiö karhuaa nyt tuota 13k€ vesivahingosta? Ilmoittaa vaan talonyhtiölle että vakuutusyhtiö on tehnyt päätöksen ettei ole asukkaan tai omistajan aiheuttama vahinko että lasku gigantille kiitos.
Ei vaan karhuan itse. Tuossa on siis vahinkokartoitus, purku, kuivatus, uusi lattia, uudet alakaapit ja listoitus yms pikkusälät. Puurakenteisessa talossa ei juurikaan mitään kastuvaa rakennetta mistä taloyhtiö olisi ollut kiinnostunut niin omaan laskuun kaikki.
 
Ei vaan karhuan itse. Tuossa on siis vahinkokartoitus, purku, kuivatus, uusi lattia, uudet alakaapit ja listoitus yms pikkusälät. Puurakenteisessa talossa ei juurikaan mitään kastuvaa rakennetta mistä taloyhtiö olisi ollut kiinnostunut niin omaan laskuun kaikki.

No sitten pitänee olla yhteydessä vakuutusyhtiöön että miten he mahdollisesti avustavat jos nostaa vahingonkorvauskanteen giganttia vastaan käräjäoikeudessa. Kyllähän vakuutusyhtiöllä pitää joku vastuu olla tekemästään päätöksestä että ei korvata. Ainakin tässä lähipiirissä tapahtuneessa vesivahingossa vakuutusyhtiö ilmoitti että he kyllä avustavat jos asia oikeuteen asti menee. Samalla tavalla vakuutusyhtiö siis ilmoitti että vahinkoja ei korvata kotivakuutuksesta koska asukas ei ole syyllinen vahinkoon ja taloyhtiö karhusi korvauksia suoraan asukkaalta.
 
No sitten pitänee olla yhteydessä vakuutusyhtiöön että miten he mahdollisesti avustavat jos nostaa vahingonkorvauskanteen giganttia vastaan käräjäoikeudessa. Kyllähän vakuutusyhtiöllä pitää joku vastuu olla tekemästään päätöksestä että ei korvata. Ainakin tässä lähipiirissä tapahtuneessa vesivahingossa vakuutusyhtiö ilmoitti että he kyllä avustavat jos asia oikeuteen asti menee. Samalla tavalla vakuutusyhtiö siis ilmoitti että vahinkoja ei korvata kotivakuutuksesta koska asukas ei ole syyllinen vahinkoon ja taloyhtiö karhusi korvauksia suoraan asukkaalta.
Joo siis oikeusturvavakuutuksen korvauspäätös tuli heti kun tämän asian esitteli puhelimitse. Nyt vain mietin etsinkö heti lakiapua vai odotanko kuluttajariitalautakunnan päätöstä. Aikaa tuhraantuu kumpaankin.
 
Joo siis oikeusturvavakuutuksen korvauspäätös tuli heti kun tämän asian esitteli puhelimitse. Nyt vain mietin etsinkö heti lakiapua vai odotanko kuluttajariitalautakunnan päätöstä. Aikaa tuhraantuu kumpaankin.

Asianajajat muuten tarjoavat yleensä lyhyen alkuneuvottelun maksutta, jossa saa jo vähän osviittaa siitä, mitä tuumaavat asiasta. Sellaisen voi pitää kokeeksi useammankin asianajajan kanssa, jos haluaa saada muutaman eri asiantuntijan ensiarvion tilanteesta ennen kuin tekee päätöksiä jatkosta. (Mainitsen vaan tiedoksi siltä varalta, jos pelkäät, että laskua alkaa kertyä heti sillä sekunnilla kun ottaa yhteyttä...)

Kauppa saattaa uudelleen arvioida vastuunsa siinä kohtaa kun kuluttajariitalautakunta tai asianajaja ottaa yhteyttä tai sitten kun saavat haastehakemuksen tiedoksi, jolloin prosessia ei hyvässä tapauksessa välttämättä tarvitse mennä pidemmän kaaren kautta läpi. Mutta väistämättä asiaan jonkin verran aikaa ja vaivaa menee.
 
Hankin Gigantista Candy Trio liesi/apk-yhdistelmän asennuksen kera ja asennushan meni sitten varsin mallikkaasti reisille. Vesiliitäntä oli jätetty löysälle ja hana auki, vuokralainen oli pitkään poissa ja vesi ehti valua 4 päivää ennen kuin hänen postia tuoneet vanhempansa kävivät asunnossa.
Muutenhan tämä vaikuttaa maallikosta pässinlihalta mutta vahinkojen suuruuteen lienee vaikuttanut se, että asennusta ei tilaajan puolelta tarkastettu neljään päivään, mitä voisi jopa pitää jonkinlaisena huolimattomuutena.
 
Muutenhan tämä vaikuttaa maallikosta pässinlihalta mutta vahinkojen suuruuteen lienee vaikuttanut se, että asennusta ei tilaajan puolelta tarkastettu neljään päivään, mitä voisi jopa pitää jonkinlaisena huolimattomuutena.
Näin sitä voisi luulla, mutta tässä kohtaa ei ole ollut edes mitään tarkkailtavaa. Asennusehtojen mukaisesti tulee tarkkailla ekojen pesujen ajan, joita tässä kohtaa ei voitu edes tehdä koska kone oli rikki. Ei käynyt mielessäkään että tämä rikki oleva kone jätetään sinne paikoilleen kytketyksi. Ei käynyt mielessä myöskään sillä gigantin alihankkijalla, joka tuli noutamaan konetta pois koska hän ei voinut irrottaa sitä koska sähköluvat puuttuivat.
 
Tää kortti katsottu myös jo, kuluttajariitalautakunnalle tehty ratkaisupyyntö. KKV:n reklamaatioapuri on muuten erinomainen työkalu hyvän reklamaation koostamiseen.

Kuluttaja-asiamies ei yksittäistapauksiin ota kantaa. Tästä on Gigantin kanssa tullut nyt riita-asia koska kiistävät vaatimukseni.

Kuluttaja-asiamies on väärä taho tällaisessa. Oikea osoite on Etusivu - Kuluttajariitalautakunta

Kuluttajariitalautakunta on ilmainen, mutta se antaa vain suosituksia. Se on kuitenkin oikea paikka aloittaa, koska jos homma etenee oikeuteen asti, antaa kuluttajariitalautakunnan ratkaisu kohtuullisella varmuudella saman lopputuloksen ja se voi toimia myös vipuvartena oikeudessa. Yritykset tietävät tämän ja yleensä päätyvät joko tekemään kuluttajariitalautakunnan päätöksen mukaan tai alkuperäisen asiakkaan vaatimuksen mukaan (kumpi vaan tekee pienemmän vahingon).
 
Pitkään aikaa en ole verkkokauppa.comia käyttänyt. Miten helvetin hitaaksi tuolla on toimitukset mennyt. Varastossa oleva tavara tilattu sunnuntaina. Maanantaina tuli ilmoitus että postitettu mutta vieläkään ei ole tuote saapunut postille. Hyvä toimintaa mainostaa nopeata toimitusta kun lähettävät vaan seurantakoodin nopeasti ja tuotteensa pakkaavat kun sattuvat jaksamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kuluttaja-asiamies on väärä taho tällaisessa. Oikea osoite on Etusivu - Kuluttajariitalautakunta

Kuluttajariitalautakunta on ilmainen, mutta se antaa vain suosituksia. Se on kuitenkin oikea paikka aloittaa, koska jos homma etenee oikeuteen asti, antaa kuluttajariitalautakunnan ratkaisu kohtuullisella varmuudella saman lopputuloksen ja se voi toimia myös vipuvartena oikeudessa. Yritykset tietävät tämän ja yleensä päätyvät joko tekemään kuluttajariitalautakunnan päätöksen mukaan tai alkuperäisen asiakkaan vaatimuksen mukaan (kumpi vaan tekee pienemmän vahingon).

Kuluttajariitalautakunnassa on sitten n. kahden vuoden jonot jos ottavat edes asiaa käsittelyyn (en näe miksi eivät ottaisi). Jos sitä kautta laitat asiaa liikkeelle, on erityisen tärkeää että esität _kaikki_ rahalliset vaatimukset perusteluineen/perusteineen/todisteineen heille.
 
Hienoa ja ympäristöystävällistä toimintaa Verkkokauppa.comilta. Tilasin näytön, työtuolin, usb-c telakan ja hdmi-kaapelin kotiinkuljetuksella. Näyttö, tuoli ja pientarvikkeet tulevat kaikki kolme eri seurantatunnuksilla. Näytön ja tuolin osalta toimitusaika on jo valittu, mutta pientarvikkeiden osalta tila on ollut eilisillasta asti ”Lähetys on matkalla Postille”. Saa nähdä tuleeko se edes ennen viikonloppua.
 
Kuluttajariitalautakunnassa on sitten n. kahden vuoden jonot jos ottavat edes asiaa käsittelyyn (en näe miksi eivät ottaisi). Jos sitä kautta laitat asiaa liikkeelle, on erityisen tärkeää että esität _kaikki_ rahalliset vaatimukset perusteluineen/perusteineen/todisteineen heille.

Se on jännä, että noi jonot on ihan jäätävät, mutta kun pistät asian vireille, niin kaikkeen tulee vastausta nopeasti. Samoin, jos tarvii jotain vastinetta yms. niin pyynnöt tulee nopeasti. Sitten onkin itsellä viimeiset 9kk ollut radiohiljaisuutta tuosta laitoksesta. Voittohan noissa aina tulee, kun on tarpeeksi perustelua ja kuittia olemassa. Aina kannattaa ottaa todisteita, jos jotain epäilyttävää on. Tänä päivänä paljon menee asioita tuota kautta. Toki se on ymmärrettävää, kun katteet on pienet kaikessa.
 
Hienoa ja ympäristöystävällistä toimintaa Verkkokauppa.comilta. Tilasin näytön, työtuolin, usb-c telakan ja hdmi-kaapelin kotiinkuljetuksella. Näyttö, tuoli ja pientarvikkeet tulevat kaikki kolme eri seurantatunnuksilla. Näytön ja tuolin osalta toimitusaika on jo valittu, mutta pientarvikkeiden osalta tila on ollut eilisillasta asti ”Lähetys on matkalla Postille”. Saa nähdä tuleeko se edes ennen viikonloppua.
Toi nyt on ihan Postin tuotetekninen syy. Ei taida enää nykyään monipakettilähetyksiä saatavilla ainakaan Postin kuluttajatuotteiassa.
 
Hienoa ja ympäristöystävällistä toimintaa Verkkokauppa.comilta. Tilasin näytön, työtuolin, usb-c telakan ja hdmi-kaapelin kotiinkuljetuksella. Näyttö, tuoli ja pientarvikkeet tulevat kaikki kolme eri seurantatunnuksilla. Näytön ja tuolin osalta toimitusaika on jo valittu, mutta pientarvikkeiden osalta tila on ollut eilisillasta asti ”Lähetys on matkalla Postille”. Saa nähdä tuleeko se edes ennen viikonloppua.
Tuo ei johku verkkiksestä vaan postista.
 
Kiitos vastauksista, mutta voisiko varaston sijainti olla syynä miksei pientarvikkeita voitu laittaa jommakumman laatikon sisään.
 
Kiitos vastauksista, mutta voisiko varaston sijainti olla syynä miksei pientarvikkeita voitu laittaa jommakumman laatikon sisään.
Aika varmasti tuoli ja näyttö lähtenyt sieltä Verkkiksen Vantaan varastolta ja pientarvikkeet sitten Jätkäsaaren päävarastolta.
 
Viimeksi muokattu:
Tuolit ja näyttö tulivat tänään, mutta pientarvikkeet tulevat huomenna. Samalla postimaksulla tulevat, eikä niillä nyt niin kiire ole. Tilaus tehty ma aamuna klo 8 ja postitus seuraavana päivänä, isolle kaupalle ihan hyvä suoritus.
 
Vasta pari päivää ollu paketti ollu lajittelussa.
 

Liitteet

  • Screenshot_20231005_142951_Brave.jpg
    Screenshot_20231005_142951_Brave.jpg
    85,2 KB · Luettu: 112
Vasta pari päivää ollu paketti ollu lajittelussa.

Ylisuuret menee erilliskäsittelyyn, itselle kävi sama kun tilasin fillarin verkkiksestä, se seikkaili siellä sitten melkein puoltoista viikkoa, tosin välissä oli yksi arkipyhä.
 
Kyllähän se sieltä tulee. Mukava, että kuitenkin käsittelevät vaikka on tuote-ehtojen vastainen lähetys. Toinen tapa olisi palauttaa lähettäjälle.
 
Kyllähän se sieltä tulee. Mukava, että kuitenkin käsittelevät vaikka on tuote-ehtojen vastainen lähetys. Toinen tapa olisi palauttaa lähettäjälle.
Paska on verkkiksen nettikauppa jos antavat tilata postin kautta liian isoja paketteja. Ehkä sivun pitäisi pakottaa valitsemaan matkahuolto jos paketti on liian iso postille?
 
Paska on verkkiksen nettikauppa jos antavat tilata postin kautta liian isoja paketteja. Ehkä sivun pitäisi pakottaa valitsemaan matkahuolto jos paketti on liian iso postille?

Nyt pitää nähdä ero tuote-ehtojen vastaiselle lähetykselle vs. mitä mikin logistiikkayhtiö kuljettaa. Eli todennäköisesti joku joka käsittelee lähetyksen Postilla, vaihtaa lähetyksen tuotteen sopivaksi mitoille/painolle esim pakettituote -> kuljetusyksikkö, jolloin esim 35kg:n painoraja poistuu ja mittoihin tulee varaa kolmesta metristä siihen, että se nyt rekkaan mahtuu.
 
Nyt pitää nähdä ero tuote-ehtojen vastaiselle lähetykselle vs. mitä mikin logistiikkayhtiö kuljettaa. Eli todennäköisesti joku joka käsittelee lähetyksen Postilla, vaihtaa lähetyksen tuotteen sopivaksi mitoille/painolle esim pakettituote -> kuljetusyksikkö, jolloin esim 35kg:n painoraja poistuu ja mittoihin tulee varaa kolmesta metristä siihen, että se nyt rekkaan mahtuu.
Tuo paketti olisi tullut perille ihan normaalisti postnordilla parissa päivässä. Nyt odottelen pakettia puolitoista viikkoa. Joten saisivat ainakin varoittaa siintä kun valitsee toimitustapaa.
 
Tuo paketti olisi tullut perille ihan normaalisti postnordilla parissa päivässä. Nyt odottelen pakettia puolitoista viikkoa. Joten saisivat ainakin varoittaa siintä kun valitsee toimitustapaa.

Jaa-a, PostNordilla kestää yleensä kolme päivää pelkästään ns. last mile, eli tuoda lähetys Vantaalta Espooseen. Nythän ongelma kohdallasi on lähettäjä joka on valinnut väärän tuotteen ja se ei voi edetä koska logistiikkayritys haluaa rahaa käsittelemistään lähetyksistä sopimuksensa mukaisesti. Ei lähetystä kuljeta MH, Budbee tai PN sen enempää jos lähetys on ehtojen vastainen.

Mutta huonostihan monen nettikaupan toimitusvaihtoehtovalinnat taipuu näihin erikokoisiin ja painoisiin lähetyksiin, itsellekin ehdotettu Postin lokerikkoa joskus lapsen polkupyörälle vaikka ei se sinne olisi mahtunut ellei olisi sahattu puoliksi. :)
 
Jaa-a, PostNordilla kestää yleensä kolme päivää pelkästään ns. last mile, eli tuoda lähetys Vantaalta Espooseen. Nythän ongelma kohdallasi on lähettäjä joka on valinnut väärän tuotteen ja se ei voi edetä koska logistiikkayritys haluaa rahaa käsittelemistään lähetyksistä sopimuksensa mukaisesti. Ei lähetystä kuljeta MH, Budbee tai PN sen enempää jos lähetys on ehtojen vastainen.

Mutta huonostihan monen nettikaupan toimitusvaihtoehtovalinnat taipuu näihin erikokoisiin ja painoisiin lähetyksiin, itsellekin ehdotettu Postin lokerikkoa joskus lapsen polkupyörälle vaikka ei se sinne olisi mahtunut ellei olisi sahattu puoliksi. :)
Meillä kouvolassa kyllä ainakin Jimm's lähettämät paketit yleensä tulee kolmessa päivässä kotia. Paikallinen alihankkija jopa omistaa puhelimen ja soittaa koska olisi tulossa. Tympii vaan kun olisi halunnut telkkarin viikonlopuksi.
 
Tympii vaan kun olisi halunnut telkkarin viikonlopuksi.
Jos 65” tai isompi niin kuljetusyksiköksi menee. Erikoista kyllä, että ei jo suoraan tullut oikealla tuotteella, sen verran pitkään verkkiskin telkkuja on lähetellyt. Olisko joku tuore henkilö ollut lähettämässä tms tai joku käpy järjestelmässä.

Kouvolaan onneksi kulkee usein runkoja, eiköhän se ma tule.
 
Paska on verkkiksen nettikauppa jos antavat tilata postin kautta liian isoja paketteja. Ehkä sivun pitäisi pakottaa valitsemaan matkahuolto jos paketti on liian iso postille?
Mutta huonostihan monen nettikaupan toimitusvaihtoehtovalinnat taipuu näihin erikokoisiin ja painoisiin lähetyksiin, itsellekin ehdotettu Postin lokerikkoa joskus lapsen polkupyörälle vaikka ei se sinne olisi mahtunut ellei olisi sahattu puoliksi. :)
Tähän sellainen välikommentti, että verkkokaupan kehittäjän näkökulmasta juuri tuo toimitustapaviidakko on helvetillinen toteutettava, ja oikeastaan käytännössä mahdoton saada toimimaan "kaikissa" tapauksissa oikein/optimaalisesti, varsinkin jos kauppa myy kovinkin eri kokoista, -muotoista, ja -painoista tavaraa. Yhden tuotteen kohdallahan tuo vielä menee, jos on paino ja mitat tiedossa, mutta entäpä tapaukset, joissa tilaaja tilaa ison paketin ja lisäksi jotain pikkusälää. Tai useampia pienempiä paketteja, jotka periaatteessa voisi pakata yhteen isompaan pakettiin jne. Koita siinä sitten koodata heuristisesti aina oikein laskettu tuote/toimituskulut tilaukselle...
 
^ Hyvä jos tulee tuohon perseilyyn vihdoin jotain tolkkua.
Samaa mieltä, Gigantti kyllä yrittää luistella pois vastuusta sen minkä ehtii. Tuon lisäksi kun saisi sen ylimääräisen pakkomyynnin Gigantin myyjiltä kitkettyä.

Toisaalta tuossa artikkelissa oli eräs juttu joka pitäisi erään toisenkin firman huomioida, nimittäin "Jos kuluttajalla on lain mukaan oikeus saada hyvitys virheestä tai viivästyksestä tai palautus aiheettomasta veloituksesta, myyjän on aina oma-aloitteisesti tarjottava näitä kuluttajalle rahana. Jos yritys haluaa tarjota kuluttajalle rahasuorituksen vaihtoehtona esimerkiksi lahjakorttia, yrityksen on annettava kuluttajalle aito mahdollisuus valita rahasuorituksen ja lahjakortin väliltä." Eli Postihan on tunnettu siitä että kaikki yritetään hyvittää postimerkkeinä.
 
Pakko kirjoittaa positiivinen palaute Pietarsaaren Power-myymälästä.

Käytössäni on ollut pelinappikuulokkeet, jotka ovat poistuneet tuotannosta jo joitakin aikoja sitten. Onnistuin löytämään laarin pohjia paikallisesta (Turku) ATK-myymälästä, mutta kuten noilla on tapana niin johto otti vähän osumaa ja hajosi. Löysin eBaysta korvaavat, mutta aika pian huonon sijoittelun vuoksi jyrsijälemmikkini koki sen johdon maukkaaksi ja se niistä sitten. eBaysta hakemaan taas uutta ja löytyi yhdet Ranskasta, mutta ei ollut Pierre kiinnostunut lähettämään niitä Suomeen.

Googlesta löysin sitten linkin Powerin tuotteeseen ja sattui kuin sattuikin olemaan yksi Pietarsaaren myymälän saldoilla. Niin hyvät kuulokkeet ne ei ole, että Turusta sinne ajaisin ja kysyinkin chatista, että onnistuuko myymälätuotteen postitus. Asiakaspalvelija ei uskaltanut luvata, mutta antoi suoran puhelinnumeron myymälään. Sovittiin myyjän kanssa, että laittaa laskun sähköpostiin ja nyt on jo tuote matkalla Turkuun.

Erittäin positiivinen kokemus kerrankin!
 
Mikähän liike yritti kieltäytyä toimittamasta telkkaria?
Kuluttajariitalautakunta katsoi, että myyjäliike oli sidottu sopimukseen television tilaamisesta ja on velvollinen toimittamaan sen.

Petri on siis oikeutettu saamaan Samsung-merkkisen 85-tuumaisen älytelevisionsa tilausvahvistuksen mukaiseen hintaan eli 1300 eurolla.
 
Kiitos vinkistä. Ehkäpä niin, mutta samsung kertoi postissaan Brightstarin odottavan laitetta, joten eihän foxway voi sitä niille kuitata. Kunpa olisikin varmasti foxwayn töppäys, niin viestiä olisin laittanut suoraan sinne. Olen sillä asenteella nyt, että Samsung hoitakoon asiansa -jopa aspa käski pistää laskun pitoon ja olla maksamatta sitä. Tästä on jopa chat yhteenveto sähköpostissa, jonka aion välittää Klarnalle, kun kysely alkaa :)
Mutta toivottavasti saavat asian selvitettyä kuten lupasivat
Kuittasivat viikon kuluttua että homma selvisi, tabletti löytyi ja oli sovitussa kunnossa
 
Olikos gigantilla enää mitään hintatakuuta? Jos ostan tuotteen nyt ja se on halvemmalla esim. kuukauden päästä Black Fridayna, niin maksavat erotuksen?
 
Eli tuskin koskee puhelimia, hygieniatuotteita jne., elleivät ne ole avaamattomia ja sineteissä. Koska et voi kuitenkaan palauttaa tuotetta ja ostaa uutta.
Sitä ei välttämättä, mutta eihän sitä kysymällä mitään menetä.

Verkkokauppa.com myös hintatakuu heidän omille tuotteille, ainakin myymälässä, ostin muistikortin joka halpeni palautusajan sisällä 4 eur.
Kävin palautustiskillä tuotteen kanssa ja sain erotuksen käteen. Oli tosin avaamaton vielä, saattoi vaikuttaa asiaan.
 
Gigantti sanoi:
”Yksikin epäonnistunut tapaus on liikaa.”

Näitä yksiä tapauksia on jo pelkästään tässä kuussa ollut useampi. Naurattaisi ellei vituttaisi että Gigantti saa jatkaa samaan tapaan hamaan loppuun asti ja mikään viranomaistaho ei pistä toiminnalle kunnon lopetusta.
 
Koko konsernissa, ei pelkästään Gigantissa, on ilmeisesti niin syvälle juurtunut ongelma yrityskulttuurissa että sitä ei noin vain kitketä. Kunnon rangaistukset tosiaan se ainoa keino.

Hymyilytti tuossa uutisessa kohta;
Sopimuksen solmimista varten kysyttiin myös sähköpostiosoitetta. Koska Johannan äidillä ei ollut sellaista, myyjät keksivät hänelle sellaisen: eiolecmoon@gmail.com
 

Vuos pari sitten johonkin ketjuun kommentoin tuota touhua paikallisesta Gigantista kun vanhukselle klimppitukka laittoi täyslaidallisen palvelukattauksesta puhelinosastolla. Sama touhu miltei aina siellä käynnissä kun sattuu käymään :D. Kyl siinä vanhus saa kierrellä ummet ja lammet moneen kertaan et pääsee ilman palvelusopimuksia pois. Mutta kyllähän se pahaa tekee aina kun näkee jonkun vanhuksen tuonne menevän.
 
Vuos pari sitten johonkin ketjuun kommentoin tuota touhua paikallisesta Gigantista kun vanhukselle klimppitukka laittoi täyslaidallisen palvelukattauksesta puhelinosastolla. Sama touhu miltei aina siellä käynnissä kun sattuu käymään :D. Kyl siinä vanhus saa kierrellä ummet ja lammet moneen kertaan et pääsee ilman palvelusopimuksia pois. Mutta kyllähän se pahaa tekee aina kun näkee jonkun vanhuksen tuonne menevän.

Itselle ei ole Gigantissa koskaan tuputettu mitään palvelusopimuksia, mutta odotas kun takuuasioita menny hoitamaan pääkaupunkiseudun johonki Elisan liikkeeseen. Jos ei sano myyjälle, että hoidan pelkän takuuasian eli muuten ruvetaan kauppaamaan kummasti kaikkea muutaki mukaan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 835
Viestejä
4 540 677
Jäsenet
74 884
Uusin jäsen
Skaku

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom