Bilar99e.
Ostin auton, jossa piti olla huollot tehty huolto-ohjelman mukaan = takuu voimassa. Auto saapui minulle 28.9.
2.10 ilmoitin, että auton laturi ei toimi. Ei mitään vastausta. Auton huoltokirjan ylityksen huomasin 5.10 ja 6.10 ilmoitin auton palautuksesta. Lupasi palautuksen hoituvat nopeasti. Alkoi hiljaisuus.11.10 kysyin miten edistyy, vastasi juuri laittaneet asian eteenpäin. Hiljaisuus osa2. Kysyin 17.10 miten edistyy, vastaus: Minäpä soitan markkinointiin. Sen jälkeen myyjästä ei kuulunut mitään. 19.10 Otin yhteyttä astetta korkeampaan tahoon ja sieltä soitettiin samanapäivä ja asia luvattiin hoitaa nopeasti kuntoon. Hiljaisuus osa3. Kyselin taas 23.10 mikä tilanne. Ei vastausta. Kysyin 25.10 taas missä mennään ja silloin sain vastauksen, että voin palauttaa auton 26.10. Auton palautukseen meni siis 3vkoa siitä hetkestä kun ilmoitin palautuksesta.
Missään vaiheessa myyjän puolelta ei oltu minuun yhteydessä vaan itse sai kokoajan kysellä/olla aktiivinen. Minun oli pakko ajaa tällävälin autolla, koska toista autoa ei ole ja rahat myyjillä. Palautuksen yhteydessä kieltäydyin maksamasta käyttöhyödystä alkaen palautusilmoituksesta. Vastaus oli "Minun tietoni mukaan tässä tilanteessa kukaan ei kehottanut sinua ajamaan autolla, vai olenko väärässä? Sen takia se on käyttöhyöty".
Perheessämme on kolme lasta, niin aika hankalaa olisi ollut olla ilman autoa 3vkoa. Oli myös sairaalassa käyntiä yms. säätöä, niin en ymmärrä mitä minun olisi pitänyt tehdä, koska he tässä tahallaan viivyttelivät. Kaiken lisäksi, en voinut ajaa metriäkään sähköllä, kun piuha/laturi ei toiminut. Silti käyttökulut vähennetään kokoajalta, joka on minusta väärin. Kyllä jäi paskamaku näistä kaupoista.