Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Eipä ollut ennen tullut edes pieneen mieleeni tarkistella Gigantista ostamieni tuotteiden hintoja 50pv ajan,ennen kuin täältä lueskelin.
Ostin hiiren joka oli 2vko oston jälkeen 20e halvemmalla.

"Kiitos yhteydenotostanne.
Koitin tavoitella teitä aiemmin puhelimitse liittyen hyvitykseen. Voimme tottakai tässä vaiheessa hyvittää teille tuon erotuksen hintavirhehyvityksenä. Tarjoan tässä vaiheessa teille tätä 20,00 € hyvitystä esimerkiksi suoraan arvokoodilla. Tämä olisi voimassa kolme vuotta kaikissa myymälöissämme. Mikäli tämä käy teille, laitamme arvokoodin suoraan sähköpostiinne sekä tekstiviestitse."
 
Eipä ollut ennen tullut edes pieneen mieleeni tarkistella Gigantista ostamieni tuotteiden hintoja 50pv ajan,ennen kuin täältä lueskelin.
Ostin hiiren joka oli 2vko oston jälkeen 20e halvemmalla.

"Kiitos yhteydenotostanne.
Koitin tavoitella teitä aiemmin puhelimitse liittyen hyvitykseen. Voimme tottakai tässä vaiheessa hyvittää teille tuon erotuksen hintavirhehyvityksenä. Tarjoan tässä vaiheessa teille tätä 20,00 € hyvitystä esimerkiksi suoraan arvokoodilla. Tämä olisi voimassa kolme vuotta kaikissa myymälöissämme. Mikäli tämä käy teille, laitamme arvokoodin suoraan sähköpostiinne sekä tekstiviestitse."
Pyydä nyt ihmeessä edes sellainen lahjakortti joka toimii myös verkkokaupassa myös
 
Laitoin verkkokauppaan kokonaan uuden viestin että saan eri tyypin toiseen päähän, eikä se ensimmäinen tyyppi enää edes vastannut viesteihin sen jälkeen kun pistin sille kuluttaja ja kilpailuviraston pykälät.

Pyysin sijaislaitetta, koska huolto tulee venymään ainakin noin 2kk mittaiseksi.
Tuli eri tyypiltä viestiä että suuret pahoittelut viivästyksestä ja aikoo palata asiaan mahdollisimman pian.

Saapa nähdä mitä tapahtuu, kyllä se ois kohtuullista saada sijaislaite, jos ei irtoa niin pitää väsätä reklamaatio.
 
Viimeksi muokattu:
Tuokaan tyyppi ei ole laittanut enää mitään, laitoin reklamaation, vittu mitä pelleilyä tämä on!
Alkaa menemään ihan kunnolla hermot tähän touhuun :rage:

Onko oikeasti näin että jos laittaa tuotteen verkkokauppaan huoltoon virhevastuulla, he ottavat sen tuotteen panttivangiksi, ja kuluttajalla ei ole mitään sanomista?
 
Viimeksi muokattu:
Laittoivat viestiä että lähettävät uuden konsolin, kun pyysin reklamaatiosta virheetöntä laitetta tilalle.
 
Viimeksi muokattu:
Data Systems tilaus ei mennyt kyllä ihan nappiin, ensiksi paketin lähetys sieltä viivästyi todella kauan (tilaus tehtiin 7 tammikuuta), tuli postiin vasta 16 tammikuuta (hain sen vasta äsken kun odotin Ebay pakettia että samalla hakisin molemmat) :p

Tilasin kaiken muun lisäksi 2 näitä:
Data-Systems

Toisen myyntipakkaus oli kunnossa, mutta toisen myyntipakkausta oli hieman revitty auki pohjasta, itse muistitikku oli hyvässä kunnossa ja koskematon (kun siinä oli vielä se muovi suojana). Muut tilaukseen tuotteet olivat kunnossa myyntipaketeissaan.
 
Viimeksi muokattu:
Laittoivat viestiä että lähettävät uuden konsolin, kun pyysin reklamaatiosta virheetöntä laitetta tilalle.

No olipa melkosta pelleilyä ja ihan paska kauppa kun saat uuden konsolin takuun ylittäneen tilalle. Eiks toi nyt oo jo aika hyvää palvelua?
 
No olipa melkosta pelleilyä ja ihan paska kauppa kun saat uuden konsolin takuun ylittäneen tilalle. Eiks toi nyt oo jo aika hyvää palvelua?

Hyvää palvelua tuli vasta kun tein reklamaation :tup:
Ei kannata tuossa reklamaatiossa viivytellä, jos tuntuu että palvelu ei ole hyvää, koskee ihan kaikkia liikkeitä.
 
Tähän on hyvä todeta, että joskus asiat menevät vähän miten sattuu.

Tilasin eilen tuotteen gigantista "varaa nyt ja nouda kun ehdit"-optiolla. Tämän jälkeen tilasin kyydin tuotteelle ja sovimme kuljettajan kanssa, että laitan viestiä kun tuote on valmiina noudettavaksi.

Päivä kuluu ja tuote edelleen "keräilyssä". Pikkuhiljaa alkaa näyttämään siltä, että kuljetuspalvelun auto palaa takaisin ilman kuormaa. Tiedustelen gigantin asiakaspalvelusta, mikä tilanne. He vastaavat selvittävänsä asiaa.

Laitan tiedon kuljettajalle, että jotain epäselvyyttä lähetyksen suhteen. Menee ehkä viisi minuuttia kun kuski soittaa, että paketti on ollut jo kymmenestä lähtien hänen kyydissään ja nou problem!

Hieman helpottuneen oloinen asiakaspalvelija toisessa päässä kun soitin ja kerroin asian olevan kunnossa ja paketin siellä missä pitääkin.


Positiivista: Varaa ja nouda palvelu toimi. Ajattelin kokeilla ystävien vastakkaisista kokemuksista huolimatta.


Huonoa: Aika kehnosti seurataan miten tavara liikkuu liikkeen sisällä.

Puuh. Väärä tuote saapui. Yllättäen 650€ näyttö muuttui 2500€ Asuksen pg27uq:ksi tilauksen ja toimituksen välillä.

Olisi siis pitänyt kuunnella ystävien neuvoja.
 
Viimeksi muokattu:
Kauanko muilla on mennyt powerin toimituksissa kun kyseessä on myymälästä nouto ?

Tilasin apk:n ja kaikki muuten ok mutta tilausseurannasta tajusin ettei heillä ole varastoa Suomessa vaan noi tulee Ruåtsista.. no, oma moka kun en tarkastanut asiaa. Kuljetuksessa on ja tulossa. En vaan jaksais käsin pestä yhtään :D

btw, kun noi isot kodinkoneet hajoaa kannattaa tarkistaa oman kotivakuutuksen ehdot.. 350,- maksaneesta lähes 6v vanhasta tiskarista tuli 80,- vakuutusyhtiöltä (omat vakuutukset Turvassa). Olin yllättynyt koska kone oli jo aikansa palvellut ja jonkin aikaa olin jo suunnittelut uuden koneen hommaamista :)
 
btw, kun noi isot kodinkoneet hajoaa kannattaa tarkistaa oman kotivakuutuksen ehdot.. 350,- maksaneesta lähes 6v vanhasta tiskarista tuli 80,- vakuutusyhtiöltä (omat vakuutukset Turvassa). Olin yllättynyt koska kone oli jo aikansa palvellut ja jonkin aikaa olin jo suunnittelut uuden koneen hommaamista :)

Minkämerkkinen kone? Joku vanha Miele?
 
ei 350,- saa nyt eikä saanut 6v sitten yhtään Mielen mallia..

Ihan boschin peruskone, Gigantin asiakastiedoista onneksi löytyi ostokuitti..
 
Täällä on ollut puhetta siitä, että Verkkokauppa ottaa pienen "hyvityksen" jos palauttaa tuotteen ilman pahvilaatikkoa, niin mikähän on politiikka styroksien puuttumisen suhteen? Laatikko, ohjeet jne. on tallessa, mutta styroksit ja muovipussit lensivät roskiin kun jälkikasvu ehti niiden kimppuun.

Ja mikähän on käytäntö valovuodon suhteen? Vanha HP:n näyttö näyttää mustaa hyvin, mutta BenQ Zowie XL2411P on todella kirkas ja musta näyttää aivan liian harmaalta. Asetuksia on muuteltu joka suuntaan, mutta eipä tuosta kovin kummoista kuvaa saa. Voiko tuon pistää takuuseen ja saa uuden näytön heti matkaan vai pitääkö vain palauttaa ja sitten ostaa toinen kun rahat tulevat tilille?
 
Älypuhelimen näytössä on jonkin verran kuolleita pikseleitä pystytasossa. Ostettu Sonera-kaupasta ja takuuta on jäljellä vielä rapiat 9kk.

Saako takuusta uuden tai uudenveroisen älyluurin tilalle?
 
Mulla on kahdessa puhelimessa ollut vikaa näytössä, ovat huollossa vaihtaneet näytön. Tämän perusteella arvioisin, että tuskinpa uutta puhelinta tulee tilalle.
 
Molemmat olivat Huaweita, toinen Honor ja toinen Mate. Samanlainen näyttövika molemmissa, oikeaan yläreunaan tuli kellertävä n.1x5cm alue.
 
Data Systems tilaus ei mennyt kyllä ihan nappiin, ensiksi paketin lähetys sieltä viivästyi todella kauan (tilaus tehtiin 7 tammikuuta), tuli postiin vasta 16 tammikuuta (hain sen vasta äsken kun odotin Ebay pakettia että samalla hakisin molemmat) :p

Tilasin kaiken muun lisäksi 2 näitä:
Data-Systems

Toisen myyntipakkaus oli kunnossa, mutta toisen myyntipakkausta oli hieman revitty auki pohjasta, itse muistitikku oli hyvässä kunnossa ja koskematon (kun siinä oli vielä se muovi suojana). Muut tilaukseen tuotteet olivat kunnossa myyntipaketeissaan.

Yhdenmiehen yritys käytännössä, niin saattaa unohtaa tilauksia. Tämä oli jo monta vuotta sitten, ainakin silloin ei paljon ollu työntekijöitä.
Jostain on tingittävä jos hinnossa kilpailee. Kannattaa olla yhteysdessä jo menee yli vuorokauden lähettäminen.
NT Data-Systems Oy - Y-tunnus: 0945695-2 - Yritystiedot, taloustiedot, päättäjät & hallituksen jäsenet
 
60 päivän palautusoikeus

Power nokittaa 60 päivällä, ehdot näyttää olevan pitkälti samat kuin gigantissa.

Kovaa tahtia muuttuu palautusoikeudet. Ensin se 30 päivää heikoilla ehdoilla (vai oliko Powerilla 35 vai miten?), sitten 35 päivää Gigantin veroista palautusoikeutta ja 100 päivää palautusoikeutta avaamattomille ja nyt 60 päivää. Toki tämä uusin paras, koska tuo 100 päivää nyt oli melko turhake ja sen poistuminen ei suuremmin haittaa. Saas nähdä vastaako Gigantti mitenkään, Gigantissa nyt toki mieluummin asioin vaikka jäisi nykyiseen 50 päivään. Eihän tuollaisilla 50-60 päivää pitkillä palautusoikeuksilla enää niinkään palauttamisen kannalta merkitystä ole mutta toimivat näppärästi epävirallisena hintatakuuna. Saa ostaa tuotteen rauhassa ja jos hinta laskee, niin voi pyytää erotuksen aspalta takaisin. Se vanha 30 päivää oli jo tarpeeksi siihen tuotteen toimivuuden ja sopivuuden testaamiseen, joten siltä kantilta nämä ei merkityksellistä eroa tuo.
 
Ja mikähän on käytäntö valovuodon suhteen? Vanha HP:n näyttö näyttää mustaa hyvin, mutta BenQ Zowie XL2411P on todella kirkas ja musta näyttää aivan liian harmaalta. Asetuksia on muuteltu joka suuntaan, mutta eipä tuosta kovin kummoista kuvaa saa. Voiko tuon pistää takuuseen ja saa uuden näytön heti matkaan vai pitääkö vain palauttaa ja sitten ostaa toinen kun rahat tulevat tilille?
Jos valovuoto menee ko. valmistajalla takuuseen, niin todennäköisesti saat uuden näytön heti matkaan, olettaen että niitä varastosta löytyy.
 
Meneekö muillakin Gigantin tilauksissa aivan järjettömän kauan käsitellä? Nyt viimeiset 3 päivää ollut keräilyssä.
 
Meneekö muillakin Gigantin tilauksissa aivan järjettömän kauan käsitellä? Nyt viimeiset 3 päivää ollut keräilyssä.

Menee. Eipä nyt ihan hetkeen tule tilannetta, jossa postituksella tilattu tuote olisi tullut sanotaanko alle viikon sisään tilauksesta perille. Kyllähän tuolta silti tulee tilattua mutta ei todellakaan ole toimitusnopeus tämän puljun vahvuuksia.
 
Power nettihinta 69 euroa, mutta saatavilla ainoastaan myymälästä. Myymälässä hinta olikin yllättäen suolaiset 99 euroa :facepalm:
 
Ei saanut, koska nettierä on myyty loppuun ja kilpailijoilla on samainen 99 hinta. Paska kauppa.

Eli eivät pidä kiinni edes omista lupauksistaan: "Netissä ja myymälässä SAMA HALPA HINTA" (tämä suoraan heidän sivuiltaan). Nostaisivat sitten nettikauppansa hinnan samaksi kuin myymälässä tai sitten saisivat laskea myymälän hinnan nettikauppansa tasolle. Noh, samaa kastia tuo touhu kuin se hintarobotti. Aika heikosti tuntuu sekin aina toimivan. Eipä siinä, Gigantti nyt muutenkin ollut imo aina parempi kuin Power.

Pakko muuten kysäistä vielä, että eikö tuotetta saanut varattua myymälään netin kautta jolloin hinnaksi pitäisi kait tulla se nettihinta?
 
Pakko muuten kysäistä vielä, että eikö tuotetta saanut varattua myymälään netin kautta jolloin hinnaksi pitäisi kait tulla se nettihinta?

Ei saanut sitä ainakaan ostonkoriin lisättyä, tai sitten olisi pitänyt kikkailla toimitustapojen ym. valintaikkunoiden kanssa. Myymäläsaldo näytti kuitenkin positiivista.

Power on vedettänyt hintalupauksissaan useamman kerran, mm. surullisen kuuluisa (Suomessa koko viikon kestänyt) "Black Friday", jolloin Powerin ketkut eivät suostuneet myymään tavaraa samaan hintaan mitä kilpailijoilla. Myyjän on helppo vedota hinnoitteluvirheeseen, päättyneeseen kampanjaan, rajoitettuun tarjouserään ym. hevonpaska-jargoniin.
 
Powerille plussaa toimitusnopeudesta..

tilasin apk:n ja oli tietty kiire saada uus rikkinäisen tilalle sekä asennettua paikalleen ennen lomareissulle lähtöä.

Sunnuntaina tilaus sisään ja ajattelin saavani sen alle viikossa koska varastosaldo näytti vihreää. Tiistaina tuli vahvistus että tilaus kerätty ja valmis toimitettavaksi sekä seurantakoodi. Nyt alkoikin mietityttää toimitusaikaa.. tajusin vasta silloin että heillä ei ole varastoa Suomessa vaan tulee Ruotsista.

Torstaina tilaus toimitettu.. eli voittivat toimitusajassa Gigantin/Verkkokaupan,ainakin mitä noista yleensä on kestänyt.
 
Viikko sitten tilattu Gigantista varastossa oleva näyttö, tänään lähti keskusvarastolta. Miten voi kestää..
 
Vähän valitusta Gigantista.

Kirjoittelin aiemmin, että tilasin gigantista näytön "nouda tunnissa palvelua"- hyödyntäen ja tilasin kuljetusyritykseltä kuljetuksen tuotteelle seuraavaksi päiväksi.

Ensin tulee väärä näyttö, sitten sovimme alustavasti asiakaspalvelun kanssa ja myöhemmin edelleen väärän näytön toimittaneen myymälän myymälä-/ vuoro- tms päällikön kanssa, että he maksavat väärän laitteen kuljettamisesta takaisin giganttiin aiheutuneen kuljetuskustannuksen.

Sain eilen kuljetusliikkeen laskun ja siellähän se "oikea rahti" ja heidän virheestä aiheutunut toinen rahtimaksu oli.

Suosittelen ottamaan kirjallisesti kaikki vastaavanlaiset lupaukset jos sattuu tilanne omalle kohtaa.
 
Vähän valitusta Gigantista.

Kirjoittelin aiemmin, että tilasin gigantista näytön "nouda tunnissa palvelua"- hyödyntäen ja tilasin kuljetusyritykseltä kuljetuksen tuotteelle seuraavaksi päiväksi.

Ensin tulee väärä näyttö, sitten sovimme alustavasti asiakaspalvelun kanssa ja myöhemmin edelleen väärän näytön toimittaneen myymälän myymälä-/ vuoro- tms päällikön kanssa, että he maksavat väärän laitteen kuljettamisesta takaisin giganttiin aiheutuneen kuljetuskustannuksen.

Sain eilen kuljetusliikkeen laskun ja siellähän se "oikea rahti" ja heidän virheestä aiheutunut toinen rahtimaksu oli.

Suosittelen ottamaan kirjallisesti kaikki vastaavanlaiset lupaukset jos sattuu tilanne omalle kohtaa.
Ei sun tuota tarvitse maksaa. Gigantti kyllä nauhoittaa puhelut. Aspan kautta pitäisi selvitä ja jos ei selviäisi, niin kuluttajaneuvonnan kautta.
 
Powerilla meni kaksi viikkoa saada iPad Pro huoltoon - ei ihan nappiin mennyt. Ja varmaan menee yli viikko, että saa takaisin. Sopivana takuukorjauskena pidetään 2 viikkoa. Kuinka suurta hyvitystä uskaltaa pyytää?
 
Kuvakaappaus 2019-02-11 18-09-28.png


Mielenkiintoisesti Gigantti hinnoitellut nuo SSD:t. Ilmeisesti 240GB ja 960GB levyjä haluta myydä, kun on joku aivan posketon ovh vuoden takaa niille lätkäisty. Varastossa levyjä kuitenkin makaa. "Tarjoushinnat" on muualla normihintoja. On Gigantissa ne sentään pari euroa halvemmat, kuin muilla.
 
Powerilla meni kaksi viikkoa saada iPad Pro huoltoon - ei ihan nappiin mennyt. Ja varmaan menee yli viikko, että saa takaisin. Sopivana takuukorjauskena pidetään 2 viikkoa. Kuinka suurta hyvitystä uskaltaa pyytää?

ei se 2vkoa mikään kiveen hakattu ole.. korvauspyyntö pitää tällöinkin pystyä perustelemaan.. joku ipadi kun ei ole mikään välttämättömyystuote..

Korjauksen kustannukset, paikka ja kesto
 
Tilasin ensimmäistä kertaa kika-antin verkkokaupasta tuotteen maanantaina ja maksoin heti verkkopankin kautta.

Toimituksen tila: Keräilyssä

Kauan yleensä on kestänyt, että saavat tilauksen postiin. Kyseessä SSD-levy, jota on keskusvarastossa (100+)?
 
Ei helvetti tuon Gigantin hitaan toimituksen kanssa.
2-5 arkipäivän toimitusaika arvion sisällä eivät ole saanu vielä edes "keräiltyä" tuotetta.
 
Ei helvetti tuon Gigantin hitaan toimituksen kanssa.
2-5 arkipäivän toimitusaika arvion sisällä eivät ole saanu vielä edes "keräiltyä" tuotetta.
niin eihän se edes ole vielä toimitusvaiheessa ;)

ei tuo arvio sisällä mitään muuta kuin sen ajan mitä sillä kestää lähetyksen jälkeen gigantin varastolta -> asiakkaalle
 
niin eihän se edes ole vielä toimitusvaiheessa ;)

ei tuo arvio sisällä mitään muuta kuin sen ajan mitä sillä kestää lähetyksen jälkeen gigantin varastolta -> asiakkaalle
Voisvat suoraan myös laittaa tonne tuotetietoihin tuon, että tuotteen lähetys varastolta kestää sen 5+ arkipäivää ja sen päälle tuo toiset 5+ arkipäivää ite toimitus.
 
Gigantista uusi näppis "varaa ja nouda 2h päästä" -menetelmällä. Varastosaldo näytti 5 kpl paikallisessa myymälässä. Lähden kaupoille siinä kahden tunnin jälkeen jo valmiiksi ja lopulta menin sitten kysymään myyjältä, kun noutotekstaria ei tullut. Myyjä sanoi, ettei tilausta ole vielä ehditty keräillä ja juoksenteli sitten itse varastossa ees taas viitisen minuuttia ja totesi, ettei näppiksiä löydy mistään.

Toinen Gigantin keskusvarastosta tehty nettiosto ja nouto myymälästä kesti juuri sen maksimin 6 päivää tulla noudettavaksi. Gigantin keskusvarasto ei taida olla Suomessa ollenkaan, kun tavara liikkuu noin hitaasti?

Powerista ostettu Raspberry näytti vihreää väkästä nettivaraston saldolle. Tuote ostoskoriin, mutta vasta kolmen viikon päästä tuli viesti, että tilauksesi on noudettavissa. Kaiken kaikkiaan todella surkeaa tämä nykyajan meininki.
 
Myös Verkkokauppa.com syyllistyy varastosaldojen vääristelyyn. Onnistuin maksamaan erään kampanjaerä tuotteen ja rahat lähti nätisti tililtä. Tilausvahvistusta ei näy, eikä kuulu, joten laitoin postia perään. Vastauksessa kuluu viikko ja ilmoittavat että erä ehdittiin myydä loppuun, ja tarjoavat lahjakorttia tilalle. Mitään lahjakortteja en huoli, joten rahat takaisin. Palautukseen menee sitten toista viikkoa.
 
Kävin Gigantissa ensimmäistä kertaa lähes kymmeneen vuoteen. Bosen kuulokkeita ei ollut hyllyssä, joten otin Info-pisteelle vuoronumeron ja odotin melkein puoli tuntia, vaikka jonoa ei ollut käytännössä ollenkaan. Lopulta sain myyjän, totesin että tuollainen tavara kiitos, jos vain löytyy. Myyjä yritti sitten seuraavaksi tyrkyttää kallimpaa Sonyä ennen kuin vaivautui poistumaan varastolle varastosaldoa vilkaisematta. Siinä odotellessani tajusin kuinka pari muutakin asiakasta oli jonottamassa täsmälleen samaa tuotetta itselleen. Sen sijaan, että myyjä olisi tuonut repullisen romua hyllyyn, toi tämä vain minulle yhden.

Seuraavaksi mentiin sitten tekemään takuulappua, jossa myyjä yritti sitten myydä samalla telkkaria ja jotain muuta "pientä" ennen kuin alkoi kyselemään yhteystietojani. Puhelinnumerokin piti kertoa ja samalla tietysti tyrkytettiin uutta liittymää. Lisäturvakin olisi pitänyt ottaa vielä lopuksi, kun se on kuulemma niin välttämätön. Lopulta painoin kohtuullisen raivoissani kassalle, jossa jonottaessani totesin että olin saanut mustat, vaikka kysyin hopeanvärisiä. Jos en olisi päättänyt väriä lopullisesti vasta Info-pisteellä, olisin heittänyt sen takaisin hyllyyn.

Aivan satavarmasti viimeinen kerta kun ostan näistä liikkeistä yhtikäs mitään. Noita Bosen kuulokkeita ei vaan voinut tilata Gigantin netistä, mikä taitaa olla Gigantin idea pakottaa asiakas liikkeeseen. Vastedes tilaan aivan surutta vaikka Saksasta, oli halvempaa tai ei. Taidan muuten laittaa viestiä tuonne asiakaspalveluun että poistavat yhteystietoni järjestelmästään.
 
Muroon joskus jo kerroinkin, mutta kerrotaan uudelleen tääläkin.

Verkkokauppa.comin kanssa pelkkiä hyviä kokemuksia (koputtaa puuta). Ostin joskus palautushyllystä (vai mikä se on) USB-VHS kaapelisovitin hässäkän ~15€lla. Mukana tuli videoeditointisofta minkä oli kuitenkin alkuperäinen asiakas mennyt rekisteröimään itselleen. Sain kuintenkin digiaikaan ne pari videota mitä pitikin. Laitoin silti Verkkikselle palautetta että softien osalta olisi syytä olla tarkempi, tai ainakin ilmoittaa että ei välttämättä enää toimi. Vastasivat samana päivänä ja pahoittelivat + lupasivat hyvittää koko hinnan takaisin jos annan tilinumeron. Kiitin ja pyysin laittamaan asiakastilille, kun kuitenkin säännöllisesti tullut heiltä osteltua.
 
... Myyjä yritti sitten seuraavaksi tyrkyttää kallimpaa Sonyä ennen kuin vaivautui poistumaan varastolle varastosaldoa vilkaisematta...
Seuraavaksi mentiin sitten tekemään takuulappua, jossa myyjä yritti sitten myydä samalla telkkaria ja jotain muuta "pientä" ennen kuin alkoi kyselemään yhteystietojani. Puhelinnumerokin piti kertoa ja samalla tietysti tyrkytettiin uutta liittymää. Lisäturvakin olisi pitänyt ottaa vielä lopuksi, kun se on kuulemma niin välttämätön...
Tarjottiinko kulutusluottoa/luottokorttia, jolla voi maksaa tuon? Jos ei niin myyjä unohti lisämyyntilapun tärkeän kohdan, ja saanee huomenna huutia, kun aluepäällikkö saa kuulla tuosta... :nb:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 433
Viestejä
4 551 083
Jäsenet
74 985
Uusin jäsen
Cactus

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom