- Liittynyt
- 04.01.2017
- Viestejä
- 29
Täh?kyllä se itselläni piirtää tuonne 700-800m asti, ei vaan spottaus pysy enää 600~m kohdalla.
nyt kun sanot: Kyllä se näyttää seuraavan rinteen populan liikkeen, mutta ei vaan merkkaa niitä vielä kohteiksi. hmm...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täh?kyllä se itselläni piirtää tuonne 700-800m asti, ei vaan spottaus pysy enää 600~m kohdalla.
Erikoista. Juuri hetki sitten katsoin kiikareilla etäisyydeksi 740m vartiotorniin ja siellä ei näkynyt liikettäkään. Siirryin parisataa metriä lähemmäs ja olihan siellä vihun tarkka-ampuja. Pitää koittaa hioa noita asetuksia...Täh?kyllä se itselläni piirtää tuonne 700-800m asti, ei vaan spottaus pysy enää 600~m kohdalla.
Millä logiikalla tallennus toimii? Löysin hyvän snipun ja vedin pari pientä tehtävää ja tyhjensin pari tukikohtaa. Kun tulin seuraavan kerran uudestaan pelaamaan, aseet olivat palautuneet alkuperäisiksi.
Muuten kyllä peli maittaa, tosin sivutehtävät alkavat varmaankin jossain vaiheessa toistamaan itseään. Grafiikoita tulee edelleen ihailtua paljon.
Ahaa, onpas hölmö systeemi. Täytyy lähteä metsästämään aselaatikoita.Jos sen vihulta ottaa niin taitaa kadota, pitää hakea niistä aselaatikoista joita ympäriinsä.
Ghost Recon: Wildlands Weapon and Mods Locations
Tuossa ihan kätevä linkki joka helpottaa aseiden ja modien etsimistä.
Mitähän hölmöä tuossa on? :o Fiksusti tehty ettet saa ensimmäiseltä unidadilt msr:ää käteen :]Ahaa, onpas hölmö systeemi. Täytyy lähteä metsästämään aselaatikoita.
Mitähän hölmöä tuossa on?Fiksusti tehty ettet saa ensimmäiseltä unidadilt msr:ää käteen :]

@PcLAYER , ymmärrän sun pointin tossa. Mutta myös sitte ku mietit pelin muuta toteutusta, kun sa hankit tietyissä tehtävissä inteliä missä on esim niitä aseita :] Ja sitte sä lähdet niitä hakemaan sieltä vihollisten leiristäEli nyt sen aseen saamiseksi on työnnetty 2 tehtävää, mikä on mielestäni fiksua ja hauskaa
![]()
On kyllä tämäkin peli raskas prosessorille. Vähän isommissa kylissä mennään yli 90% käyttöasteella ja i7 jaksaa juuri ja juuri puskea 60 FPS.
![]()
Pari todella ärsyttävää bugia ilmeni. Piti tyhjentää yksi iso tukikohta kaukaa snipulla. Kiipesin vuorelle ja kun olin siellä ampunut porukkaa, niin jäinkin jumiin kivenkoloon. Yhdessä tehtävässä taas piti varastaa auto. Ajelin normaalisti yleistä tietä pitkin määränpäähän varastetulla autolla ja ilman mitään varoitusta se vain räjähti ja tehtävä kusi siihen
Autolla ajaessa hiiren kääntäminen aiheuttaa todella ikävää nykimistä. Lisäksi välillä tulee kummallisia FPS droppeja. Esimerkiksi jos menee puskaan sniputtamaan, puskan sisällä on 30 FPS ja heti kun tulee pois sieltä niin taas 60 FPS.
Vaikka tehtävät ovatkin samanlaisia, niin toistaiseksi meno maittaa.
ai se oli sun autoOn kyllä tämäkin peli raskas prosessorille. Vähän isommissa kylissä mennään yli 90% käyttöasteella ja i7 jaksaa juuri ja juuri puskea 60 FPS.
![]()
Pari todella ärsyttävää bugia ilmeni. Piti tyhjentää yksi iso tukikohta kaukaa snipulla. Kiipesin vuorelle ja kun olin siellä ampunut porukkaa, niin jäinkin jumiin kivenkoloon. Yhdessä tehtävässä taas piti varastaa auto. Ajelin normaalisti yleistä tietä pitkin määränpäähän varastetulla autolla ja ilman mitään varoitusta se vain räjähti ja tehtävä kusi siihen
Autolla ajaessa hiiren kääntäminen aiheuttaa todella ikävää nykimistä. Lisäksi välillä tulee kummallisia FPS droppeja. Esimerkiksi jos menee puskaan sniputtamaan, puskan sisällä on 30 FPS ja heti kun tulee pois sieltä niin taas 60 FPS.
Vaikka tehtävät ovatkin samanlaisia, niin toistaiseksi meno maittaa.

MSI Afterburnerilla ja Rivatunerilla. On-screen-display nimeltään tuo ominaisuus.Millä ohjelmalla saat näkyviin nuo?
Kyllä tuota voin ainakin itse suositella. Valtava maailma, jossa paljon tekemistä. Itse tykkään erityisesti pudotella porukkaa puskasta käsin snipulla. Pieniä bugeja esiintyy, mutta ei mitään merkittävää. Näytönohjaimen mukana sain omankin pelinOnkos tämä peli nyt pelaamisen arvoinen ja onko hemmetisti bugeja? mietin että kun olisi tää koodi kun tuli gtx 1070:sen mukana että myisikö vai pelaisiko itse.
Pääosin tulee kyllä kaverin kanssa pelailtua, jolloin tuossa on välillä ihan fiilistäkin kun itse ihmettelee mitä tapahtui kun hälytys on päällä ja kaveri huikkaa mikistä että ammuin ohi..
Tai siten en osaa pelata oikein, joka on todennäköisin vaihtoehto...
Piirtoetäisyydet ovat tässä kieltämättä huikeat. Mukava katsella maisemia, kun puut, rakennukset, kasvillisuus ja valot näkyvät kilometrien päähän. Omasta mielestäni yksi tämän hetken komeimpia pelejä. Melko tehokasta näyttistä kyllä vaatii, kun 1070:n saa kyykkäämään, jos lyö nupit kaakkoon. lainaus <---
koneessa 1080 8G, eikä tarvii suitsia. [i5 4690k@4299Mhz, 32mem] Komia on kuin juhannusmorsian: Häikäisee kunnes kastuu ja suunsa aukaiseeMutta kyllä tykkään edelleen Ghostista, vaikka ensimmäistä kummitusta jo hipelöin paljon, eli eipä tuo ole muuttunut kuin tekniikaltaan paremmaksi
![]()
Jaa-a, pelissä brightness, contrast ja gamma kaikki oletuksella, eli 50%Miten sinulla on yö noin pimeä? Vaikka itse vetäisin brightnessin ja/tai contrastin minimiin, niin yöllä on silti vaan hiukan hämärää. Ei edes välttämättä tarvitse NVG.

Jaa-a, pelissä brightness, contrast ja gamma kaikki oletuksella, eli 50%
Tuossa lainaamassasi kuvassa ei ollut edes säkkipimeää. Esim. yöllä vesisateessa ilman night visionia tai valoja ei näe juuri mitään, mikä on omasta mielestä vain hyvä asia. Monissa peleissä yöt ovat aivan liian valoisia.
Laita pelissä Adaptive vsync päälle ja pidä huoli, ettei ruudunpäivitysnopeus laske alle virkistystaajuuden. Myös Fast sync ilman FPS-rajoituksia poistaa repeilyt, mutta voi aiheuttaa nykimisiä, mikäli FPS on virkistystaajuuden alapuolella.Onko muilla ollut tämän pelin kanssa kuvan repeilyn kanssa ongelmia? Itselläni pelin oma vsync vaan aiheuttaa ihme hidasteluita eikä pelaamisesta tule mitään, myös 60fps lock on yhtä tyhjän kanssa. Nvidian ajureista vsync auttaa eikä aiheuta hidasteluita frameratessa muttei täysin sekään kyllä ole repeilyä poistanut..
Kokoonpanossa i7700k@ 4,9GHz +1080ti gaming x. Ajureina nvidian uusimmat.

Itselläni on GTX1080 ja pyörii custom ultra asetuksilla eli muuten ultra mutta AA FXAA, Ambient Acclusion off ja shadow/terrain quality very high. Näyttö on 1080P 60Hz niin pelattavaksi tuli noilla asetuksilla.
Kuulostaisi juuri samalta ongelmalta, mutta pikkuveljellä tekee toistuvasti. Täytyy jatkaa tutkimista ja jos ei syytä löydy niin lataan pelin uusiksi.@Asmola Mulla on tehnyt niin, että parin minuutin pelin jälkeen nurin ja työpöydälle, tai siihen Uplayhin. Tämän jälkeen aloittanut uudestaan ilman ongelmia. Näin tapahtunut pari kertaa samalla tavalla. Tokalla kerralla molemmissa tapauksissa alkanut toimimaan. Syytä tähän en osaa sanoa.


Nyt valittaa että osa pelitiedostoista puuttuu ja uusi tiedostojen tarkistus edessä, veikkaan että korjaus kaatuu sitten toistamiseen..Onko muilla tullut vastaavaa ongelmaa vastaan? Pikkuveljellä peli kaatuu aina joko heti peliin mennessä (ei siis kaadu valikossa, vasta itse peliin mennessä) tai muutamia sekunteja/minuutteja myöhemmin suoraan työpöydälle, jolloin tulee se pelin "synkronoidaan pilveen tjs" ikkuna ilman mitään virheilmoitusta. Asensin jo Windowsin uudelleen, mutta pelin uudelleen latausta en ole vielä kokeillut, johtuen hitaasta internet-yhteydestä.
Koneen speksit:
i5 3570
AsRock Z68 Extreme3 Gen3
Asus GTX 1060 Dual
4x2GB muistia
BenQ FullHD näyttö
Aikaisemmin peli oli toiminut ongelmitta, mutta nyt ei enää toimi, ongelma alkoi noin viikko sitten, en ole varma tuliko välissä joku päivitys joka olisi rikkonut pelin?
Jos tähän tosiaan tulisi jotain oikeaa sisältöä, niin kaippa sitä jaksaisi välillä palata tämän pariin, mutta nyt on melko hiljaista.Jep, min 45fps yhdellä 1080 Ti:llä @2063MHz Ultralla, Very high-asetuksia käytettävä yhdellä kortilla että peli pysyy sulavana. Mukavaa räiskettä velipojan kans tämä peli.Suhteellisen raskas peli tämä on, 2x1080ti juuri ja juuri pelattavissa 3440x1440 @ ultra/taa, mutta shadows high:lla.
Ei ihan hirveästi SLI:stä hyödy tämä peli, mutta juuri riittävästi, että pelattavissa lähes kaikki Ultra+Temporal AA(SMAA:lla SLI toimisi paremmin, mutta TAA näyttää pirusti paremmalta). Käytännössä 55-70fps pyörii, ilman sli:tä n.10-15fps vähemmän.

Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.