Ghost Recon: Wildlands (PC, PS4, XBOne)

Onko muilla tullut vastaavaa ongelmaa vastaan? Pikkuveljellä peli kaatuu aina joko heti peliin mennessä (ei siis kaadu valikossa, vasta itse peliin mennessä) tai muutamia sekunteja/minuutteja myöhemmin suoraan työpöydälle, jolloin tulee se pelin "synkronoidaan pilveen tjs" ikkuna ilman mitään virheilmoitusta. Asensin jo Windowsin uudelleen, mutta pelin uudelleen latausta en ole vielä kokeillut, johtuen hitaasta internet-yhteydestä.

Koneen speksit:
i5 3570
AsRock Z68 Extreme3 Gen3
Asus GTX 1060 Dual
4x2GB muistia
BenQ FullHD näyttö

Aikaisemmin peli oli toiminut ongelmitta, mutta nyt ei enää toimi, ongelma alkoi noin viikko sitten, en ole varma tuliko välissä joku päivitys joka olisi rikkonut pelin?
 
@Asmola Mulla on tehnyt niin, että parin minuutin pelin jälkeen nurin ja työpöydälle, tai siihen Uplayhin. Tämän jälkeen aloittanut uudestaan ilman ongelmia. Näin tapahtunut pari kertaa samalla tavalla. Tokalla kerralla molemmissa tapauksissa alkanut toimimaan. Syytä tähän en osaa sanoa.
 
@Asmola Mulla on tehnyt niin, että parin minuutin pelin jälkeen nurin ja työpöydälle, tai siihen Uplayhin. Tämän jälkeen aloittanut uudestaan ilman ongelmia. Näin tapahtunut pari kertaa samalla tavalla. Tokalla kerralla molemmissa tapauksissa alkanut toimimaan. Syytä tähän en osaa sanoa.
Kuulostaisi juuri samalta ongelmalta, mutta pikkuveljellä tekee toistuvasti. Täytyy jatkaa tutkimista ja jos ei syytä löydy niin lataan pelin uusiksi.

Edit: Koitin tarkistaa pelitiedostot ja peli löysikin tiedostoista jotain vikaa ja tarjosi korjausta. Noh, kesken korjauksen UPlay meni ja kaatui.. hyvää työtä Ubisoft.:rage::rage::rage: Nyt valittaa että osa pelitiedostoista puuttuu ja uusi tiedostojen tarkistus edessä, veikkaan että korjaus kaatuu sitten toistamiseen..
 
Viimeksi muokattu:
Onko muilla tullut vastaavaa ongelmaa vastaan? Pikkuveljellä peli kaatuu aina joko heti peliin mennessä (ei siis kaadu valikossa, vasta itse peliin mennessä) tai muutamia sekunteja/minuutteja myöhemmin suoraan työpöydälle, jolloin tulee se pelin "synkronoidaan pilveen tjs" ikkuna ilman mitään virheilmoitusta. Asensin jo Windowsin uudelleen, mutta pelin uudelleen latausta en ole vielä kokeillut, johtuen hitaasta internet-yhteydestä.

Koneen speksit:
i5 3570
AsRock Z68 Extreme3 Gen3
Asus GTX 1060 Dual
4x2GB muistia
BenQ FullHD näyttö

Aikaisemmin peli oli toiminut ongelmitta, mutta nyt ei enää toimi, ongelma alkoi noin viikko sitten, en ole varma tuliko välissä joku päivitys joka olisi rikkonut pelin?

Title Patch 3.0 tuli tosiaan 12. päivä, en voi single playerista sanoa paljoa mitään mutta co-oppina on reilu 120 tuntia mittarissa ja ainoat tekniset ongelmat jääneet ainakin omalta osalta siihen jos jollain sattuu katkomaan/pätkimään yhteyttä session aikana ja lisääntyneeseen stutteriin tuon patchin jälkeen.

Ihan vain yleisenä vinkkinä jokaiselle että jos yhteys katkoo/pätkii ja jokainen on vähän eri vaiheessa sessiota takaisin liittymisen jälkeen niin kannattaa nakata porukalle vain C4 jalkojen juureen ja tappaa kaikki yhtä aikaa, tämä välillä riittää siihen että tuo sessio palautuu normaaliksi. Jos ei tuosta ole apua niin ainoaksi vaihtoehdoksi jää että kaikki sessiossa mukana olleet sammuttaa pelin ja käynnistää uudelleen, jos sinne joku jättää pelin päälle niin ei välttämättä palauta silloinkaan ihan samaan pisteeseen.
 
Omalla kohdalla tämä on yksi nopeimmin läpäistyistä peleistä. 7.3. aloitettiin ja 7.4. kaikki missiot läpi. Tähän päälle vielä mukana tulleet Peruvian Connection ja Unidad Conspiracy, joista irtosi hupia puolen tunnin ajan. Varmasti lyhimmät pikku DLC:t koskaan, sisältöä ei nimeksikään.

Kaikkien story missioiden ja pikku DLC:n aikana tuli melkonen puutumus ja viimeiset 20h tuli mentyä melko väkipakolla loppua odotellessa. Taktiikat romukoppaan ja ryminällä äkkiä lävitse. Muutama viikko taukoa, ja tuli katsottua mitä nuo challenget ovat, ja niiden jäljiltä pelikello näyttää nyt 73h CO-OP ja 18h SOLO eli kaippa tämä on hintansa haukkunut. Odotin kyllä enemmän sisältöä, mutta maailma on niin kuollut, että ei tällä ole juuri mitään uudelleenpeluu arvoa. Hyvää settiä oli suht pitkään, mutta kyllä tuo jatkuva samanlaisuus alkoi puuduttaa. Aseistakin tuli käytettyä vain muutamaa omasta mielestä parhailla specseillä varustettua. Skinit niin aseissa tai hahmoissa ei juuri kiinnosta, jos niillä ei ole vaikutusta pelimekaniikkaan. Kolme patchia tähän ehti tulla ja yksikään ei korjannut mitään itseäni ärsyttäneitä pelillisiä asioita. Peli muuten oli itselläni alusta saakka vakaa, eikä mitään peliä rikkovia bugeja ollut harmiksi saakka.

En ymmärrä mitä Ubi ajattelin Narco Roadia luodessa, ja palautteen perusteella ei moni muukaan. Valitettavan lyhyeksi tuntuu Wildlandsin elinkaari jäävän, vaikka Wildlands Networkin, Task Forcejen ja challengejen kautta koitetaan luoda jotain elinkaarta pidentävää. Nuo challenget ovat kyllä melko tekemällä tehtyjä, WOW maisia "tapa 100 sikaa" tyylisiä grindeja. Palkintoina mahtavasti patcheja reppuun :dead: Jos tähän tosiaan tulisi jotain oikeaa sisältöä, niin kaippa sitä jaksaisi välillä palata tämän pariin, mutta nyt on melko hiljaista.
 
Suhteellisen raskas peli tämä on, 2x1080ti juuri ja juuri pelattavissa 3440x1440 @ ultra/taa, mutta shadows high:lla.
Ei ihan hirveästi SLI:stä hyödy tämä peli, mutta juuri riittävästi, että pelattavissa lähes kaikki Ultra+Temporal AA(SMAA:lla SLI toimisi paremmin, mutta TAA näyttää pirusti paremmalta). Käytännössä 55-70fps pyörii, ilman sli:tä n.10-15fps vähemmän.
 
Suhteellisen raskas peli tämä on, 2x1080ti juuri ja juuri pelattavissa 3440x1440 @ ultra/taa, mutta shadows high:lla.
Ei ihan hirveästi SLI:stä hyödy tämä peli, mutta juuri riittävästi, että pelattavissa lähes kaikki Ultra+Temporal AA(SMAA:lla SLI toimisi paremmin, mutta TAA näyttää pirusti paremmalta). Käytännössä 55-70fps pyörii, ilman sli:tä n.10-15fps vähemmän.
Jep, min 45fps yhdellä 1080 Ti:llä @2063MHz Ultralla, Very high-asetuksia käytettävä yhdellä kortilla että peli pysyy sulavana. Mukavaa räiskettä velipojan kans tämä peli.:happy:
 
Tuli hommattua tämä kun oli alessa. Omasta mielestä pyörii yllättävän kevyesti suhteessa grafiikkoihin.

Ongelmana on vaan co-op. Ajatuksena oli kaverin kanssa pelata, mutta ei pystytä pelaamaan yhdessä. Kaverilla 4G mobiilinetti jolla NAT on Strict ja siitä ei ilmeisesti tuota NAT:ia muuksi saa. Omasta laitettiin portit kuntoon, joten NAT on Open. Kaiken järjen mukaan pitäisi nyt päästä pelaamaan yhdessä, mutta ei vaan silti onnistu.
 
Jep, min 45fps yhdellä 1080 Ti:llä @2063MHz Ultralla, Very high-asetuksia käytettävä yhdellä kortilla että peli pysyy sulavana. Mukavaa räiskettä velipojan kans tämä peli.:happy:

Juuh, yllätyin miten itsekin tätä innostui pelaamaan. Viimeksi sarjan peleistä pelannut sitä alkuperäistä Ghost Reconia joskus 2001-2003. :D
 
Pelattiin lanissa viinonloppu tätä. Hauskaahan tuossa paljon oli neljästään. Mutta lopulta kyllästyttiin pelin helppouteen. Jos jokaisella alueella on 5-10 vihollisheppua, siis niillä oleviaan vaikeillakin, niin kyllä paikan putsaus oli ohi sekunneissa jopa. Rupes fiilikset laskee. Tuntu että on bugi tms. koska muistan betassa tai eri hahmolla goldia releasissa pelanneena että noita vihuja ois ollu välillä triplastikin enemmän.

Extreme vaikeustasolla pelattiin ja hud oli preset oli se joku extreme kans.

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
 
Kyllä toi itellä pyörähtää tolla MSI:n Gaming x 1080Ti:llä 3440*1440 resolla ja ultra/very high kombolla aikalailla koko ajan 60 FPS.

Turf efects off
Long distance shadows off
kaikki DOF:t matalimmalla
Motion blur: off
Lens Flares: off
Vegetation quality: very high
Terrain quality: Very high
Shadow Quality: Very High

Kaikki muuta aseukset maksimissa ja AA on temporal AA. EXTRA FOV on myös 100 ja silti vähän ahdas toi FOV omasta mielestä.

Temporal AA on tosiaan tässä ainoa vaihtoehto. Muilla optioilla kasvillisuus on semmosta pikselimössöä, että huh huh...

Draw distance ja level of detail on mun mielestä melkein pakko pitää maksimissa myös. Muuten tulee aika ikävän näköstä pop iniä melko lähietäisyydellä.
 
Viimeksi muokattu:
Mä en oikein hiffaa tätä peliä.
Tässä on siis tarkoitus listiä noita pikkuhuumeloordeja, ja sitte pikkuhiljaa pääsee niiden pomojen kimppuun.
Oon nyt 10h pelannut ja kaksi pikkuloordia tappanut.
Suurin osa ajasta on mennyt liikkuessa paikasta A paikkaan B.
Pomojen tappamiseen on menny joku ~10min.
Tehtävät on tähän saakka ollut "tapa toi" "kuulustele tuota" tai kaappaa toi rekka".
Sitte kun jonku vihujen kontrolloiman paikan valloittaa, niin pian se on taas vihuja täynnä.

En oikein tajua mitä hyötyä om isosta maailmasta, kun ei siellä oikein ole mitään tekemistä. Lisäksi se, että peliukko ei osaa hypätä on todella ärsyttävää.

Pitääköhän laittaa FarCry uudestaan tulille. Siinä linnojen yms valloittamisessa oli sentään jotain haastetta ja jännitystä.
Edit. Ja ennen kaikkea merkitystä.
 
Itselläni myös nyt jäänyt paussille, kun alkoi toistavuus kyllästyttämään. Enköhän jossain vaiheessa kuitenkin jatka.

Sinäänsä helppoa tässä pelissä, että ei ole mitään kunnon tarinaa tai juonta, eli voi pitää pitkiäkin taukoja tai pelata pienissä pätkissä. Jossain muussa pelissä tauon jälkeen joutuu aina muistelemaan, että mitäs olikaan tapahtunut ja missä mennään.
 
Tuli hommattua tämä kun oli alessa. Omasta mielestä pyörii yllättävän kevyesti suhteessa grafiikkoihin.

Ongelmana on vaan co-op. Ajatuksena oli kaverin kanssa pelata, mutta ei pystytä pelaamaan yhdessä. Kaverilla 4G mobiilinetti jolla NAT on Strict ja siitä ei ilmeisesti tuota NAT:ia muuksi saa. Omasta laitettiin portit kuntoon, joten NAT on Open. Kaiken järjen mukaan pitäisi nyt päästä pelaamaan yhdessä, mutta ei vaan silti onnistu.
Olisko kellään mitään vinkkiä mitä voisi vielä koittaa, jotta pääsisi kaverin kanssa pelaamaan?
 
Olisko kellään mitään vinkkiä mitä voisi vielä koittaa, jotta pääsisi kaverin kanssa pelaamaan?
Ainakin Elisalla oli joku kusetusominaisuus, että parin euron lisämaksusta saa NATin avattua. 4G netillä itsekin ja en päässyt Trialsia pelaamaan kavereiden kanssa ennen tuota, olin sitten itse hostina tai joku muu.
 
Pääsettekö jonkun muun randomin peleihin molemmat? Palomuurit pois päältä, vaikuttaako?
Itse en ole koittanut, mutta uskoisin pääseväni, koska open NAT ja ei palomuuria päällä. Kaveri on koittanut ja päässy randomeiden peliin. Sillä ei tosiaan NAT:iin pysty koskemaan ja palomuuria ei saa kokonaan pois päältä, vaihtoehtoina vain High, Medium ja Low tasot palomuurille.

Ainakin Elisalla oli joku kusetusominaisuus, että parin euron lisämaksusta saa NATin avattua. 4G netillä itsekin ja en päässyt Trialsia pelaamaan kavereiden kanssa ennen tuota, olin sitten itse hostina tai joku muu.
Juu huomattiin, että tuollainen on, mutta sen hommaaminen ei valitettavasti ole tällä hetkellä mahdollista kaverille... Alkaa vaikuttaan siltä, että nykyisellä kaverin yhteyksellä ei päästä yhdessä pelaamaan?

Eniten ihmetyttää se, että periaatteessahan ei pitäisi olla ongelmaa koska mulla on tuo Open NAT?
 
Suhteellisen raskas peli tämä on, 2x1080ti juuri ja juuri pelattavissa 3440x1440 @ ultra/taa, mutta shadows high:lla.
Ei ihan hirveästi SLI:stä hyödy tämä peli, mutta juuri riittävästi, että pelattavissa lähes kaikki Ultra+Temporal AA(SMAA:lla SLI toimisi paremmin, mutta TAA näyttää pirusti paremmalta). Käytännössä 55-70fps pyörii, ilman sli:tä n.10-15fps vähemmän.

Erikoista, aloin nyt illasta pelaamaan tätä ja jostain syystä nyt pyörii samoilla asetuksilla 60-90fps, myös bencmarkissa nousi n.10fps tulos.
Ajureita en ole näyttikselle päivittänyt ja asetukset ovat pelissä samat, mutta jostain syystä nyt kummallakin GPU:lla suurempi käyttöaste kuin aiemmin.
 
Erikoista, aloin nyt illasta pelaamaan tätä ja jostain syystä nyt pyörii samoilla asetuksilla 60-90fps, myös bencmarkissa nousi n.10fps tulos.
Ajureita en ole näyttikselle päivittänyt ja asetukset ovat pelissä samat, mutta jostain syystä nyt kummallakin GPU:lla suurempi käyttöaste kuin aiemmin.

Juu mulla peli pyöri kanssa todella paskasti, kun ekan kerran sitä kokoeilin. Seuraavalla kerralla oli selvästi sulavampi. Outo homma.
 
19 tuntia takana ja 40% tehtävistä läpäisty.

On kyllä ihan järkyttävän toistava ja tylsä peli pidemmän päälle. Korkeintaan vartin jaksaa pelata kerrallaan, kun aina päätehtävä on muotoa "tapa henkilö", "kuulustele henkilöä", "etsi kohde" tai "tuhoa kohteet". Sivutehtävät ovat yhtä pahoja. Niin monta helikopteria ja lentokonetta varastanut tai kulkuetta pysäyttänyt, ettei jaksaisi enää yhtäkään. Saankohan tätä koskaan läpi :D
 
19 tuntia takana ja 40% tehtävistä läpäisty.

On kyllä ihan järkyttävän toistava ja tylsä peli pidemmän päälle. Korkeintaan vartin jaksaa pelata kerrallaan, kun aina päätehtävä on muotoa "tapa henkilö", "kuulustele henkilöä", "etsi kohde" tai "tuhoa kohteet". Sivutehtävät ovat yhtä pahoja. Niin monta helikopteria ja lentokonetta varastanut tai kulkuetta pysäyttänyt, ettei jaksaisi enää yhtäkään. Saankohan tätä koskaan läpi :D

42 h takana nyt pelkästään cooppia eikä vielä ole kyllästyttänyt, 42 % tehtävistä ja 46 % collectible. Vähän tietty toistaa itseään mutta ei haittaa niin pahasti kun muutaman viikon välein muutama tunnin ehtii pelaamaan. Alkuun tahti oli törken hidasta mutta on nopeutunut nyt kun menee enemmän rushimalla sisään. Hiippailutehtävät on kyllä suolesta ja niissä saa välillä menemään aikaa hitosti.
 
Tulipa napattua peli takuuvaihdossa näyttiksen mukana. Aika paljon pelimekaniikkaa kopioitu Watch Doge 2:sta. Vaikeustaso ei ollut ainakin alkuun kovin kummoinen, mutta HUD:ia muokkaamalla sai kaikki diipadaapa avustukset pois päältä peliä pilaamasta.
Ja ei kyllä GTX 1070 riitä 4k/60hz pelaamiseen, pitää internal resot pudottaa 70% että tehot riittäisivät high asetuksille.
 
Peliseuraa oisin vailla. Uplayssa nick feueri. Asentelen pelin enkä oo vielä edes aloittanut.
 
Noin 40 tuntia siinä meni ja peli läpi. 99% kaikista missioneista tehtynä ja vain "alternative ending" jäljellä. Myös 87% collectable krääsästä kerättynä.
 
Kyllähän tuota pelaa, ku vaikeimmalla tasolla ilman mitään apuja menee. Kuoleekin jo parista osumasta
 
Ilman noita vihollismarkkereita taistelu on välillä todella turhauttavaa pusikoissa kun AI tuntuu näkevän puskien läpi ongelmitta.
 
Coop ei oikein napannut kun se oli yksinkertaisesti liian helppo. Kaksi päätehtävää meni läpi niin nopealla tahdilla etten edes kerennyt katsoa mitkä tehtävät oli edes kyseessä, sen jälkeen mentiin puhtaasti sooloilulla.
Viimeinen tehtävä oli aikamoisen vaikea vetää extreme vaikeustasolla, kunnes tajusin että se valkoinen mini-jeeppi mahtuu ajamaan läpi kaikista betoniporsas-tiesuluista :lol:

Nyt kun peli on pelattu läpi tarinan osalta ja kaikki aseet (+päivitykset) kerätty, niin en tiedä onko tuossa enää mitään pelattavaa jäljellä.
 
On toi viidakko-osio tosta pelialueesta aika paljon raskaampi, kun muut alueet. Siellä pakko pudottaa vielä aimemman viestin alennusten lisäksi Level of detail Very high:lle ja Ambient occlusion SSBC:lle, että jaksaa pitää 60 FPS. Muuten dippiali jopa 45:n tuntumaan.
 
Silloin pari kolme kk sitten, pyöri omalla 1080'lla tämä peri ultralla fps 60+ 1440p, jotain pari säätö piti laskea. Oli hetkisen taukoa ja nyt päivitysten jälkeen pitäny laskea High'lle asetukset jotta pyörisi sen 60+ fps. Ja nakkailee työpöydälle silloin tällöin.
 
Kummasti auttoi tylsistymiseen tauko ja pelityylin vaihto. Ennen kaikissa aseissa oli äänenvaimentimet ja hiivin varovasti vihollisten kimppuun. Nyt otin kunnon LMG:n ja haulikon käyttöön ja pistän aina kunnon rähinän päälle, niin tulee vaihtelua.

Reunanpehmennykset tässä pelissä ovat kyllä huonot. SMAA ja FXAA saavat kasvillisuuden näyttämään hirveältä, vaikka terävöinnin laskisi nollaan. TAA näyttää muuten hyvältä, mutta ei poista sahalaitoja kovinkaan hyvin. Ainut keino saada kuva kuntoon on nostaa pikselitiheyttä, mutta tämä vaatisi enemmän potkua näyttikseltä. Kasvillisuus, piirtoetäisyydet, varjot sun muut taas näyttävät vain niin hyvältä, että niistä ei haluaisi tinkiä... :D
 
Ei nyt oikein tänään tuo peli toiminut kunnolla.

Adaptive Vsync päälläkin tuli massiivista repeilyä. Jossain vaiheessa alkoi ilmestymään tämmöisiä. Nuo katosivat aina, kun niiden lähelle meni tai katsoi eri suuntaan. Jossain vaiheessa peli meni vielä niin raskaaksi, että FPS tippui alle 40:n.

WmEWOO5.png
 
Juu ite huomannu kanssa, että repelyä tulee, vaikk adaptive Sync päällä. Tosin itse olen ajatellut sen johtuvan pelin raskaudesta, kun adaptive Sync menee pois päältä jo pikkasen ennen, kun mennään alle 60 FPS. Pelialueen viidakko-osio on kyllä huomattavasti raskaampi, kun muut alueet. Senkin olen huomannut, että 1St person ADS tiputtaa kanssa aika paljon FPS:ää. Joskus jopa 60-->45.

Tommosta sekoilua ei ole kyllä mulla ollut.
 
Päivitysten jälkeen täälläkin on alkanut ongelmia ilmenemään enemmän.
-kaverilla fps kyykkää tähtäimen läpi katsottaessa
-kranaatinheitin ei aina ammu
-drone ei aina lähde
-helikopteri toimitetaan ihan perhanan kauas ja usein kiinni rakennuksiin, maastoon tai puihin.
-ajoneuvolla pakenevat viholliset saattaa penkin sijaan istua puoli metriä konepellin yläpuolella
-pelaajat ei synkassa keskenään.
 
Itselläni nyt myös paljon ongelmia. Käytännössä pelikelvoton, kun pitää valita joko repeily tai nykiminen. Aikaisemmin adaptive vsync toimi hyvin :confused:

Adaptive Vsync: Massiivista repeilyä, vaikka tasan 60 FPS jossain kevyessä paikassa
Tavallinen Vsync: FPS tippuu vähän väliä 30:een
Fast Sync: Nykimistä tietyin välein, vaikka FPS pysyy samana
Borderless window: Samanlaista nykimistä kuin fast syncillä
Pelkkä 60 FPS limit: Repeilyä, pahaa sellaista

Lisäksi jos tilaan kapinallisilta jonkun ajoneuvon, se menee jonnekin aivan perseeseen ja on vain nopeampaa etsiä läheltä jokin toinen auto. Tuntuu, että peli olisi vieläkin jollain beta-asteella.
 
Itsellä borderless, VSync off, framerate limit off.
Ei repeilyä, ei tökkimistä (paitsi satunnaisia parin sekunnin jumahteluja, joita tapahtuu pari kertaa tunnissa), vaikka FPS yli 60 lähes koko ajan.
 
Nonni nyt se on läpi. Vaikeimmalla vaikeustasolla 76 h co-oppina kahdestaan. Kaikki muut paitsi uudelleen spawnaavat convoy missiot tehty, 100 % collectible.

Ihan mukavasti tuossa aika kulu ja kiva ettei ollut turhaa rajoitettu pelaajan toimintaa. Ainoastaan yhdessä paikassa tais olla drone jammeri mitä ei saanut pois mutta muuten esim. viimeisen tehtävän pysty helikopterilla kätevästi lähes ohittamaan.
 
Yllättäen kaikkien alueiden tehtäviä ei tarvinnut suorittaa, jotta viimeinen tehtävä aukeni. En edes ehtinyt käymään kaikissa paikoissa, kun vahingossa oltiinkin jo El Suenon perässä. 29 tuntia näyttää pelikello lopputekstien jälkeen. Paljon jäi vielä sivutehtäviä tekemättä, kun niitä ei jaksanut toistuvuuden takia tehdä kuin tarvittavat. Poistoon meni, jotta tulee SSD:lle lisää tilaa. Tätä tuskin jaksaa enää uudestaan pelata, kun nytkin piti pitää välillä taukoja ja vaihdella pelityyliä, jotta jaksoi puskea loppuun. Lisäksi tekniset ongelmat ja nykiminen oli seurana koko ajan.
 
Tuli itsekin ostettua, ihan hauska parin tunnin alotus co-oppina. Vähän epäilyttää käykö nopeasti liian helpoksi. Todella raskas myös verrattuna vaikka Far-Cry neloseen.
 
Tuli itsekin ostettua, ihan hauska parin tunnin alotus co-oppina. Vähän epäilyttää käykö nopeasti liian helpoksi. Todella raskas myös verrattuna vaikka Far-Cry neloseen.
Extreme vaikeustaso päälle, ja karsi UI:sta kaikki untuvikoille tarkoitetut avustajat pois.
Muuten menee liian helpoksi ja immersio kärsii.
 
Pitihän tämä läpi vetästä. Cooppina 16h. Aika tuhnu peli kaikenkaikkiaan. :D
 
Joku päivitys ilmeisesti korjannut tuon helikopterilla lentelyn. Jotenkin sulavampaa ja nopeampaa nykyään.
 
Extreme vaikeustaso päälle, ja karsi UI:sta kaikki untuvikoille tarkoitetut avustajat pois.
Muuten menee liian helpoksi ja immersio kärsii.
Joo tämä auttoi kyllä huomattavasti vaikka vihollisten AI välillä vähän pätkiikin.

Nätin näköstä luonto ja kaukaiset maisemat tässä. Tehtävät tosiaan vähän itseään toistavia mutta mekaniikat ja hyvin tehty ympäristö pitää mukanaan, etenkin co-oppina. Ympäristössä hyvin tehtyä lähinnä visuaalisuus, muuten hahmot/interaktiot melko olemattomia + jotenkin koomista miten kaikki tässä maailmassa liittyy jotenkin kokkeliin, jokainen koppi ja varasto on kokkelitehdas tai jokin peiteoperaatio rahanpesulle :lol:

Mutta miten ihmeessä tässä ei ole savukranaatteja? Vai olenko missannut jotain :confused:
 
Joo tämä auttoi kyllä huomattavasti vaikka vihollisten AI välillä vähän pätkiikin.

Nätin näköstä luonto ja kaukaiset maisemat tässä. Tehtävät tosiaan vähän itseään toistavia mutta mekaniikat ja hyvin tehty ympäristö pitää mukanaan, etenkin co-oppina. Ympäristössä hyvin tehtyä lähinnä visuaalisuus, muuten hahmot/interaktiot melko olemattomia + jotenkin koomista miten kaikki tässä maailmassa liittyy jotenkin kokkeliin, jokainen koppi ja varasto on kokkelitehdas tai jokin peiteoperaatio rahanpesulle :lol:

Mutta miten ihmeessä tässä ei ole savukranaatteja? Vai olenko missannut jotain :confused:

Juu nätti on visuaalisesti, mutta fysiikat ja interaktion ympäristön kanssa on tosiaan melko köyhää. Ja itsestäkin on jokseenkin outoa, että kaikissa kylissä käppäilee niitä huumekartellin sotureita rynkyt käsissä ja tunnistaa sut melkein heti viholliseksi, vaikka istut umpinaisessa autossa. Savuja ei ole.
 
Mutta miten ihmeessä tässä ei ole savukranaatteja? Vai olenko missannut jotain :confused:
Oma veikkaukseni miksi ei ole savunaatteja on että se ois vaatinut liikaa AI koodausta saavutettuun hyötyyn nähden. Kun nythän toi AI osaa jo laittaa sut hunted tilaan jos sun pää näkyy sen pari sekuntia liian kauan tai löytävät ruumiin niin yksi tai useampi savu välissä ois vaatinut melkosen määrään koodausta miten AI käyttäytyy siinä tilanteessa ja mitä se oikeasti saa nähdä. Sen sijaan ubisoft menny helpompaa reittiä ja antanut esim flashyn joka sokaisee niin se on helppo tehdä. jos peli ois puhtaasti pvp niin varmaan ois savutkin. Mutta tää on vaan mun mutuilua.
 
Päivityspaketti numero 7 tuli Wildlandsiin. Näyttäis tuon listan perusteella että ovat korjanneet lisää helikopteria. Itsellä käynny sillai että laskeutuessa painan "E" niin kopteri pomppaakin hieman johonkiin suuntaan ja kerran kuolin sillain että vihreällä ollut medical kopteri joka piti tuoda rebeleille niin se sit päätti rähäjtää tuosta laskeumis pompusta. Lisäksi pienet kopterin käynnistäessä nousee sen metrin ylös ettei noi muut AI kaverit pysty tulee heti kyytiin.


TITLE UPDATE 7: PATCH NOTES
23/08/2017 10:50 AM

Hello Ghosts,

Please find the full patch notes list for Title Update 7, which is available since August 23rd on PC, PlayStation 4, and Xbox One.

The patch is up to 7.93GB on PC depending on your client and up to 8.69GB on consoles depending on the version already installed. An in-game notification will alert players when the update becomes available. Please note that players will need to reboot the game to apply the patch, and will need to have the same version of the game in order to play co-op.

This patch is bringing several bug fixes and improvements to both solo and coop gameplay. Some of these changes include even more improvements to the helicopter handling and controls. We thank you for your feedback in regards to this, as it helps us to continue to make the game even better.

Below are all the fixes and improvements we are bringing you in Title Update 7.

MISSIONS/NARRATION

- In “La Granja”, fixed a bug that would sometimes spawn you on top of Unidad soldiers when killed

- In “The Convoy” (Koani), fixed a bug causing the player to sometimes spawn in Itacua when killed

- In “Marcus Jensen”, fixed a bug causing the mission to sometimes become unavailable if the escape vehicle was destroyed before interrogating Marcus Jensen

USER INTERFACE

- Incorrect time information is no longer displayed on booster window after activating a 2 hour booster

- The G36C folded buttstock description now indicates the actual unlock location

- We added setting allowing the players to use the new helicopter controls without the HUD

- Fixed a bug that sometimes caused redeploying while flying a helicopter to display the helicopter crosshair in every vehicle

GAMEPLAY

- We improved the new helicopter handling’s accuracy when close to the ground

- Fixed a bug causing a helicopter to sometimes bounce off the floor at startup

- You can now spawn purchased or rewarded vehicles when playing in offline mode

- Fixed a bug causing the player to be unable to use the drone, binoculars, and Ghost Squad/Rebel Support commands after having been revived from a shutdown vehicle

AUDIO

- Fixed a bug causing several submachine guns to be missing audio

GRAPHICS

-Fixed several clipping issues in Charactersmith

-Fixed issues with secondary ammo not showing correctly on certain vests

STORE/CUSTOMIZATION

- We added more color options for the Ghillie suits

- We added all camo options to CRYE tops and pants

NARCO ROAD

- In “Electro Air Race”, we fixed a bug that would sometimes cause the mission to remain stuck at the second step

- In “Prophet on Wheels”, we fixed a bug sometimes causing the player to not be able to engage in dialogue with Arturo

- In “Truck Off and Die”, we fixed a bug causing players not following the target would not complete the mission

FALLEN GHOSTS

- We fixed a bug causing the mortar danger zone to sometimes not appear

- We fixed a bug causing the distance to marked enemies to not be displayed for the new NPCs

- We fixed a bug causing numbers to not be displayed on enemies while utilizing sync shot

PC

- Fixed a bug where the reverse vehicle camera would stutter when driving.

- Fixed a bug where the helicopter mouse steering would remain active after switching the controls scheme from New to Classic.

- Fixed a bug where the Toby Eye tracking sensitivity options would not work.

- Fixed a bug where a graphical corruption could appear near Libertad city, on AMD GPUs.

- Fixed a bug where the volumetry godrays would pass through builds and walls in certain conditions.

- Fixed a bug where the Pitch icon was missing from the HUD, when using a Steam Controller.

We also wanted to use this opportunity to share a word about the Ghost Recon Network and Ghost Recon HQ. These updates are not contained within the Title Update, but we wanted to let you know how we improved them recently.

GHOST RECON NETWORK

- Tier 1 stats are now displayed on your Ghost profile page

- You now have the ability to “like” the featured content on the main page

- We have added a Signature Generator so you can show off your stats

GHOST RECON HQ

- Don’t forget you can download Ghost Recon Wildlands HQ, the companion app for Ghost Recon Wildlands on both iOS and Android. This way, you will never miss our news, you can access all information about our alternative Bolivia and you will be able to play Guerilla and gain rewards for Ghost Recon Wildlands.

Lähde: Title Update 7: Patch Notes | Ghost Recon® Wildlands News & Updates | Ubisoft®
 
Aika hauskaahan tätä on hakata, jotain 20 h takana josta ehkä kolme neljäsosaa co-oppina. Usein tehtävät menee pitkälle hiiviskelynä kunnes sitten jossain keskellä gangsterien pesää joku mokaa, vaimentimet lähtee irti ja hirveä mayhem käyntiin :hammer:

Tekoäly voisi olla aina parempi mutta tässä sentään välillä yrittävät kiertääkin. Kuitenkin melkein aina vahvistukset tulee aina samalla kaavalla ja kranaatinheitin on ihan ylivoimainen. Paljon auttaisi jo ettei ammuksia jaeltaisi niin paljon, loputtomia ammuslaatikoita on joka paikassa ja pyssyjäkin voi vaihtaa koska vain.

Wildlandsissa kiinnostais jonkinlainen HC moodi jossa juuri aseiden/varusteiden vaihtelua (pl. maasta kerätyt toki) olisi rajoitettu varustebokseille, ammuslaatikoita löytyisi vähemmän (eikä niistä saisi ainakaan kranaatteja loputtomasti) eikä helikoptereita olisi ihan joka pellon reunassa ja ehkäpä fast travelikin disabloitu.

Hieno ympäristö ja maaston vaihtelevuus tuntuu menevän tässä melkein hukkaan kun kopterilla vain suhasee seuraavalle talolle tappamaan taas läjän kartellin poikia. "Matkan tuntu" puuttuu tästä hajanaisen juonen, helpon liikkumisen ja yleisen open world mekaniikan takia kokonaan.

Se on muuten pikkusen hämäävää että pelaajien oma difficulty vaikuttaa. Vaikka hostilla olisi extreme käytössä niin jos muilla pelaajilla on alempi taso niin minimapissa näkyy varoitusläikät normaalisti.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 493
Viestejä
4 554 233
Jäsenet
74 993
Uusin jäsen
hollow

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom