Ghost Recon: Wildlands (PC, PS4, XBOne)

Täh? :eek: kyllä se itselläni piirtää tuonne 700-800m asti, ei vaan spottaus pysy enää 600~m kohdalla.

nyt kun sanot: Kyllä se näyttää seuraavan rinteen populan liikkeen, mutta ei vaan merkkaa niitä vielä kohteiksi. hmm...
 
Millä logiikalla tallennus toimii? Löysin hyvän snipun ja vedin pari pientä tehtävää ja tyhjensin pari tukikohtaa. Kun tulin seuraavan kerran uudestaan pelaamaan, aseet olivat palautuneet alkuperäisiksi.

Muuten kyllä peli maittaa, tosin sivutehtävät alkavat varmaankin jossain vaiheessa toistamaan itseään. Grafiikoita tulee edelleen ihailtua paljon.
 
Täh? :eek: kyllä se itselläni piirtää tuonne 700-800m asti, ei vaan spottaus pysy enää 600~m kohdalla.
Erikoista. Juuri hetki sitten katsoin kiikareilla etäisyydeksi 740m vartiotorniin ja siellä ei näkynyt liikettäkään. Siirryin parisataa metriä lähemmäs ja olihan siellä vihun tarkka-ampuja. Pitää koittaa hioa noita asetuksia...
 
Millä logiikalla tallennus toimii? Löysin hyvän snipun ja vedin pari pientä tehtävää ja tyhjensin pari tukikohtaa. Kun tulin seuraavan kerran uudestaan pelaamaan, aseet olivat palautuneet alkuperäisiksi.

Muuten kyllä peli maittaa, tosin sivutehtävät alkavat varmaankin jossain vaiheessa toistamaan itseään. Grafiikoita tulee edelleen ihailtua paljon.

Jos sen vihulta ottaa niin taitaa kadota, pitää hakea niistä aselaatikoista joita ympäriinsä.

Ghost Recon: Wildlands Weapon and Mods Locations

Tuossa ihan kätevä linkki joka helpottaa aseiden ja modien etsimistä.
 
Mitähän hölmöä tuossa on? :eek: Fiksusti tehty ettet saa ensimmäiseltä unidadilt msr:ää käteen :]

No onha se todella pelimäinen feature. Rikkoo immersiota tämmösessä "realistisessa" pelimaailmassa aika pirusti. Kyllä useimmissa peleissä vihollisilta kerätyt aseet säilyvät ihan samalla tavalla, kun jostain "kaupasta" hommatut.

Ymmärrän toki syyt, miksi tuohon on päädytty, mutta huomattavasti järkevämpi vaihtoehto olisi ollut se, että vihuilta ei mitään hirveän hyviä aseita saa.
 
Eilen tuli käytyä 3:n kaverin kanssa pelailemassa ja täytyy kyl sanoo et patchit sekä geforce ajurien päivitys paransi tuota peliä positiiviseen suuntaan.
Aiemmin ennen päivityksiä ja uudempia geforce ajureita sain grafiikka-asetuksia hienosäätämällä fps:t vakaasti 60 tienoille droppeja lukuunottamatta joissa fps laski 35-40 tasolle.
Nyt eilen peli pyöri vakaasti antialiasing off very high 70-90fps.

Mitä itse pelaamiseen tulee ni kyl tuo parhaimmillaan vaikuttaisi olevan ku saa kavereita squadin täyteen. Oli oikeastaan pitkästä aikaa ihan hyvä pelifiilis :joy:
 
@PcLAYER , ymmärrän sun pointin tossa. Mutta myös sitte ku mietit pelin muuta toteutusta, kun sa hankit tietyissä tehtävissä inteliä missä on esim niitä aseita :] Ja sitte sä lähdet niitä hakemaan sieltä vihollisten leiristä :) Eli nyt sen aseen saamiseksi on työnnetty 2 tehtävää, mikä on mielestäni fiksua ja hauskaa :)
 
@PcLAYER , ymmärrän sun pointin tossa. Mutta myös sitte ku mietit pelin muuta toteutusta, kun sa hankit tietyissä tehtävissä inteliä missä on esim niitä aseita :] Ja sitte sä lähdet niitä hakemaan sieltä vihollisten leiristä :) Eli nyt sen aseen saamiseksi on työnnetty 2 tehtävää, mikä on mielestäni fiksua ja hauskaa :)

Juu ei siinä mitään ja ihan hyvä, että tommsta tavoiteltavaa on tehty. On vaan todella typerää, jos ja kun saman aseen voi saada helposti joltain vihulta. Nyt ne on ratkassut ton sillä typerimmällä tavalla, eli se saatu ase vaan häviää.
 
ninno? mitä jollain 9mm kuullaruiskula tekee, muuta kuin yrittää osua? Hyvin silenced ysimilli osuu jopa sataan metriin? MP-5:sia liikaa myös, ei niillä paljoa järkevä käyttöä ole kun saa AK12 rullalla ja kaveriksi snipun, jonka nimeä en nyt **tu muista. Anyway: Sekoilemaan kohta. :)
 
On kyllä tämäkin peli raskas prosessorille. Vähän isommissa kylissä mennään yli 90% käyttöasteella ja i7 jaksaa juuri ja juuri puskea 60 FPS.

EPwErbq.png


Pari todella ärsyttävää bugia ilmeni. Piti tyhjentää yksi iso tukikohta kaukaa snipulla. Kiipesin vuorelle ja kun olin siellä ampunut porukkaa, niin jäinkin jumiin kivenkoloon. Yhdessä tehtävässä taas piti varastaa auto. Ajelin normaalisti yleistä tietä pitkin määränpäähän varastetulla autolla ja ilman mitään varoitusta se vain räjähti ja tehtävä kusi siihen :D

Autolla ajaessa hiiren kääntäminen aiheuttaa todella ikävää nykimistä. Lisäksi välillä tulee kummallisia FPS droppeja. Esimerkiksi jos menee puskaan sniputtamaan, puskan sisällä on 30 FPS ja heti kun tulee pois sieltä niin taas 60 FPS.

Vaikka tehtävät ovatkin samanlaisia, niin toistaiseksi meno maittaa.
 
On kyllä tämäkin peli raskas prosessorille. Vähän isommissa kylissä mennään yli 90% käyttöasteella ja i7 jaksaa juuri ja juuri puskea 60 FPS.

EPwErbq.png


Pari todella ärsyttävää bugia ilmeni. Piti tyhjentää yksi iso tukikohta kaukaa snipulla. Kiipesin vuorelle ja kun olin siellä ampunut porukkaa, niin jäinkin jumiin kivenkoloon. Yhdessä tehtävässä taas piti varastaa auto. Ajelin normaalisti yleistä tietä pitkin määränpäähän varastetulla autolla ja ilman mitään varoitusta se vain räjähti ja tehtävä kusi siihen :D

Autolla ajaessa hiiren kääntäminen aiheuttaa todella ikävää nykimistä. Lisäksi välillä tulee kummallisia FPS droppeja. Esimerkiksi jos menee puskaan sniputtamaan, puskan sisällä on 30 FPS ja heti kun tulee pois sieltä niin taas 60 FPS.

Vaikka tehtävät ovatkin samanlaisia, niin toistaiseksi meno maittaa.

Millä ohjelmalla saat näkyviin nuo?
 
Noin 24 h takana 2 pelaaja cooppia. 3,5 aluetta on tongittu läpi sillä vaikeimmalla Extreme tasolla. Kyllä tätä kaverin kanssa jaksaa mutta en varmaa yksinpeliä tule edes kokeilemaan.

Muutamia hauskoja selviytymistarinoita on tullut varsinkin unidadia vastaan hyökätessä. Esimerkiksi eilen oli alueen viimeinen kingslayer kuponki ja helikopterin ryöstö side missio unidadid lentotukikohdassa. Alueelle sisään, levelit täyteen ja alueen tyhjennys, aika monta yritystä meni ennen kuin onnistu. Lopulta katsottiin että kiva ei ollakkaa apachea kokeiltu ennen niin toinen ottaa sen ja toinen sen medic kopterin. No eikö sen apachen lavat ota lähdössä kiinni sellaiseen generaattorilamppuun ja molemmat kopterit tuhoutuu.

Eilen tuli myös vastaa tehtävä jossa johonkin rekkaparkkiin piti mennä sisään ja ulos huomaamatta. Parhaimmillaan ai onnistui kävelyttämään 5 ukkoa sinne huoneen viereen mihin piti päästä. Aivan hanuri tehtävä kun ruumiita ei saanut näkyä, ohiampumiset aiheutti failin ja muutenkin tuntui että ai näki joidenkin objektien läpi. Reilu 2 h sitä hinkattiin kunnes tuli tilanne jossa 3 ai ukkoa käveli linjaan niin että ehti ampua kaikki ilma että tuli hälytys. Hirveällä tuurilla läpi siis.

Edit: niinjoo voi perse sitä kaveria kuka on nuo helikoptereiden kontrollit keksinyt. Yritä siinä aa pattereita tuhota raketein kun kallistuksen säätö ei ole omassa hallinnassa.
 
Viimeksi muokattu:
On kyllä tämäkin peli raskas prosessorille. Vähän isommissa kylissä mennään yli 90% käyttöasteella ja i7 jaksaa juuri ja juuri puskea 60 FPS.

EPwErbq.png


Pari todella ärsyttävää bugia ilmeni. Piti tyhjentää yksi iso tukikohta kaukaa snipulla. Kiipesin vuorelle ja kun olin siellä ampunut porukkaa, niin jäinkin jumiin kivenkoloon. Yhdessä tehtävässä taas piti varastaa auto. Ajelin normaalisti yleistä tietä pitkin määränpäähän varastetulla autolla ja ilman mitään varoitusta se vain räjähti ja tehtävä kusi siihen :D

Autolla ajaessa hiiren kääntäminen aiheuttaa todella ikävää nykimistä. Lisäksi välillä tulee kummallisia FPS droppeja. Esimerkiksi jos menee puskaan sniputtamaan, puskan sisällä on 30 FPS ja heti kun tulee pois sieltä niin taas 60 FPS.

Vaikka tehtävät ovatkin samanlaisia, niin toistaiseksi meno maittaa.
ai se oli sun auto :darra:
 
Millä ohjelmalla saat näkyviin nuo?
MSI Afterburnerilla ja Rivatunerilla. On-screen-display nimeltään tuo ominaisuus.

Autosta en sen kummemmin tiedä. Oli jonkun huumejohtajan auto ja suoralla tiellä räjähti itsekseen. Toisella yrityksellä onnistui normaalisti.
 
Tuli haettua pleikkarille "käytettynä" kun ei codi jonnelle ollut maistunut. Ymmärrän hyvin jos on tottunut sellaiseen futuristiseen juokse ja räiski pelaamiseen. Betaa testasin ja siinäkään ei pelaaminen loppunut kesken, mutta onhan tässä melko massiiviset kentät ja ihan reilusti löytyy tekemistä. AI toimii yllättävän hyvin, mutta kyllähän tuo on parhaimmillaan oman squadin kanssa mentäessä.
 
Onkos tämä peli nyt pelaamisen arvoinen ja onko hemmetisti bugeja? mietin että kun olisi tää koodi kun tuli gtx 1070:sen mukana että myisikö vai pelaisiko itse.
 
Onkos tämä peli nyt pelaamisen arvoinen ja onko hemmetisti bugeja? mietin että kun olisi tää koodi kun tuli gtx 1070:sen mukana että myisikö vai pelaisiko itse.
Kyllä tuota voin ainakin itse suositella. Valtava maailma, jossa paljon tekemistä. Itse tykkään erityisesti pudotella porukkaa puskasta käsin snipulla. Pieniä bugeja esiintyy, mutta ei mitään merkittävää. Näytönohjaimen mukana sain omankin pelin :)
 
Makuasia, itse suosittelen kyllä :] Ja mitä bugeihin tulee, kyllä ne korjaantuvat päivitysten myötä :) 5/5
 
Onkohan tuo uPlay jotenki raskas, kun kone sitä hetken aina lataa kun pelin lopettaa? Tulipa tässä pelissä myös ilmotus että olisi ram lopussa että sulje taustalla olevia ohjelmia yms. On tämä kuitenki ollu pelinä mukava, hieman vaihtelua Skyrimiin, Fallout 4'een ja Farcry Primaliin ;) Näytönohjaimen kera tuli peli,oikein valitsin kun toinen vaihtoehto olisi ollut For Honor.
 
Nyt on kymmenisen tunnin pelisessioiden aikana alkanut isoimmin potuttamaan, että kentistä löytyy älyttömän paljon paikkoja mihin äijä jää jumiin. Eli käytännössä tuollaisiin koloihin tipahtaa, mutta ei pääse kiipeämään pois. Näitä tuntuu olevan yllättävän paljon. Kaikenkaikkiaan kuitenkin kyllä kova peli.
 
Nyt tuli kyllä todella ärsyttävä päätehtävä vastaan. En viitsi spoilata enempää, mutta yhtä tyyppiä piti lähteä varjostamaan autolla.

1. yritys: Tyyppi ajaa moottoripyörällään vuoren päälle ja jää sinne jumiin.
2. yritys: Ehdin hyppäämään tyypin auton takakonttiin, mutta varjostettava hämmentyy ja jää paikalleen
3. yritys: Jostain ilmestyy vihujen auto ja alkavat ammuskelemaan ja tehtävä kusi
4. yritys: Varjostettava tyyppi hyppää autoon, mutta ei lähde minnekään, vaan jää auto käynnissä paikalleen
5. yritys: Kaikki meni hyvin, kunnes koko peli ja kone jäätyi ja äänet jäivät looppaamaan -> kone virtanapista pois päältä.

Toivottavasti kuudes kerta toden sanoo... :D

EDIT: Ei perkele, nyt se ukko vaan seisoo ja jumittaa paikallaan...
 
Viimeksi muokattu:
Aika kirjaimellisesti pelin nimen mukaisesti nuo omat botit ovat vihollisille aaveita. Vähän syö immersiota, kun omat juoksee välillä suoraan vihollisen edestä tai jopa käyvät ihan iholla kiinni. Suurimman osan ajasta ne kyllä osaa olla vähän taaempana, mutta eipä noistakaan tarvitse juurikaan välittää, kun tämä on kaveriporukalla niin hauskaa pelattavaa.
 
Tuo on aivan totta. Välillä huvittaa kun bottien luodit menee bunkkerin seinästä läpi ja botti kyykkii kahden vihollisen edessä kahden metrin päässä peruuttaen samaa tahtia kun viholliset kävelee kohti. :facepalm: Pääosin tulee kyllä kaverin kanssa pelailtua, jolloin tuossa on välillä ihan fiilistäkin kun itse ihmettelee mitä tapahtui kun hälytys on päällä ja kaveri huikkaa mikistä että ammuin ohi.. :lol:
 
Olen varmaan sokea kun vain pari kertaa jäänyt jumiin, muutaman kerran hypännyt kalliolta kuollen (siihen samaan matkaan josta kierien elossa selvinnyt), eikä ole konetta tarvinnut buutata. :confused: Tai siten en osaa pelata oikein, joka on todennäköisin vaihtoehto...:cool:


fps +85 koko ajan pelin omilla hauilla, jos vähän säätäisin, niin kaipa lisääkin tulisi, mutta on vain niin karkkia kuolon maisemat ;)
 
Piirtoetäisyydet ovat tässä kieltämättä huikeat. Mukava katsella maisemia, kun puut, rakennukset, kasvillisuus ja valot näkyvät kilometrien päähän. Omasta mielestäni yksi tämän hetken komeimpia pelejä. Melko tehokasta näyttistä kyllä vaatii, kun 1070:n saa kyykkäämään, jos lyö nupit kaakkoon.

XgPmKdF.png


eB9qhlD.png

9h pelattu ja tehtävien samankaltaisuus kieltämättä vähän alkanut tympimään. Toivottavasti vähän vaihtelua tulee jossain vaiheessa. Itse vedän aina alue kerrallaan ja kun vanha alue on tutkittu ja sen pomo lyöty, niin sitten seuraavaan paikkaan.
 
Piirtoetäisyydet ovat tässä kieltämättä huikeat. Mukava katsella maisemia, kun puut, rakennukset, kasvillisuus ja valot näkyvät kilometrien päähän. Omasta mielestäni yksi tämän hetken komeimpia pelejä. Melko tehokasta näyttistä kyllä vaatii, kun 1070:n saa kyykkäämään, jos lyö nupit kaakkoon. lainaus <---

koneessa 1080 8G, eikä tarvii suitsia. [i5 4690k@4299Mhz, 32mem] Komia on kuin juhannusmorsian: Häikäisee kunnes kastuu ja suunsa aukaisee ;) Mutta kyllä tykkään edelleen Ghostista, vaikka ensimmäistä kummitusta jo hipelöin paljon, eli eipä tuo ole muuttunut kuin tekniikaltaan paremmaksi :D
 
Onhan tätä tullut pelaialtua, ehkä vähän liikaakin.
  • PC. Co-op: 54h / Solo: 16h / beta 20+ h
  • Pelataan elitellä, mutta markerit päällä koska ei jaksa tehtäviä yms. erikseen etsiä kartalta
  • Alueista "läpäisty" 13,5 / 21, alueilta kerätty mitalit, skillit ja aseet. Lähes kaikki paperit ja "vihreät" tehtävät
  • Kaikki skillit epic tasolla, mutta kaikki skillit ei tapissa. Kaverilla rebelit täynnä, itseltä puuttuu pari täppää kranaatinheittimestä. Tämän vuoksi osaa vihreitä tehtäviä ei enää jaksa
  • Aseita kerätty riittävästi, parhaat skopet, lisäpalikat ja suurimmat lippaat
Kyllä tässä alkaa selkeästi tuntumaan toiston tuoma puutumus, tehtävät kun toistavat itseään lähes poikekuksetta. Muutamat pakko hiipimiset ja "joku saattaa lähteä pakoon" tuonne mahtuu, mutta muuten voi aika rauhassa juosta aseet laulaen. Cooppina tämä on ollut ihan mukavaa ja varmasti hintansa haukkunut. Positiivisia juttuja on paljon, mutta pelituntien kertyessä nuo negatiiviset jutut ovat alkaneet rassata yhä enemmän. Alla joitain niistä.
  • Pelialue on laaja, mutta lähes kuollut. Autoja ajelee sinne tänne ja siviilejä pörrää, mutta niillä ei ole mitään tavoitetta. Alueilla ei tapahdu mitään, mitä pelaaja ei laita alulle. Näkyyhän siellä räjähdyksiä, vihut pidättävät rebeleitä / siviilejä yms, mutta ne seisovat paikallaan maailman tappiin. Eläimetkin ovat "ilmaa" eikä niiden läpi voi ajaa tai käyttää vaikka harhautuksiin yms.
  • Pelissä ei tarvitse olla kovin "taktinen". Silentina tulee vähemmän vihuja, äänekkäänä sitten enemmän, varsinkin jos ei ehdi lahdata basea ennen lisäjoukkojen saapumista. Lisäjoukoillekin voi yleensä laittaa miinat tuloreiteille
  • Pitäisi olla enemmän työkaluja ja tapoja joilla vuorovaikuttaa ympäristöön / AI:n touhuihin. Jalkaväki miinoja, autojen disablointi kokonaan jollain työhalulla, sivuleikkurit verkkoaitoja varten, ruumiiden kantaminen, yms.
  • Aseita on paljon, mutta lähes kaikki käyvät kerran kädessä ja jäävät repun pohjalle. TAR-21+MSR+Saiga+HTI+joku random MP joskus, setillä mennään koko ajan. Muissa aseissa surkeammat specsit, joten miksi vaivautua. Skinit tai "saan pelata AK-47:lla" ei kiinnosta. Pomoilta tippuvat ovat melko kuraa eikä niistä ole mitään pelillistä hyötyä. Aseiden spec barit ja varsinkin "Advanced Supressor" ominaisuus ovat hieman hämärät. Alentaako suppressor penetraatiota vaiko ei? Ilman suppressoria varsinkin HTI:n kudit menevät läpi useista erilaisista seinistä / materiaaleista
  • Kiipeilyn ja ylitysten "sekavuus". Välillä voit kiivetä 1½ kertaa itsesi korkean aidan, välillä ei pääse polven korkuisen kiven yli. Joskus kun juoksee kohti jotain matalaa, yleensä hankalasti ylitettävää, kohdetta ja hakkaa spacea kohteesta pääseekin yli.
  • Pelissä ei voi hypätä
  • Laskuvarjo. Miksi ihmeessä kopterista ei voi hypätä milloin haluaa? Miksei kaikilta kielekkeiltä, torneista, yms. ei voi hypätä ilman, että niihin on erikseen rakennettu joku triggeri jossa sanotaan "PARACHUTE". Senkeä kosjaus olisi BF tyylinen lähestyminen, spacella voi hyppiä ja kun olet ilmassa space avaa varjon.
  • Pakotetut animaatiot. Resursseja / mitaleita / skillejä voi kerätä vain tietystä kohdin/suunnasta, revive onnistuu vai tietystä kohdin/suunnasta ja siihen kohtaa pakkosiirtyminen aiheutta välillä kuolemia. Dronen EMP/EXP/revive sisältää pakotetun muutaman sekunnin animaation ja vaikkapa ohi mennyt drone jättää pelaajan vihujen armoille muutamaksi sekunniksi
  • Maaston ja objektien tuhoutumattomuus. Jostain verkkoaidoista voi ajaa läpi ja joihinkin verkkoihin tyssää jopa rekan taival. Muutenkin maastossa on paljon objekteja jotka selkeästi ovat heikkoja, mutta niiden läpi ei pääse. Osaa verkkoaidasta ei saa hajalle edes C4:lla. Tiedän, että tämä on osa kenttä / tehtävä suunnittelua, mutta turhauttavaa
  • Tähtäimissä ei ole zeroing mahdollisuutta ja tähtäimiä ei voi edes "kohdistaa" niin, että viivat menisivät vaikka 100m etäisyyden välkein. Jokainen tähtäin pitää opetella erikseen ja viivoilla ei ole samaa merkitystä/käyttöä kuin todellisuudessa. Eihän tuo sniputtelu hankalaa ole, mutta miksi nuo tähtäimet ovat niin hanurista? Suuremman kertoimen tähtäimet on lisäksi toteutettu matalalla resoluutiolla, jolloin nuo tähtäinviivat ovat melko paksut. Tämän vuoksi pidin pienemmän zoomin ACOGia pitkään parhaimpana, siinä kun on hiuksen ohuet tähtäinviivat.
  • View distace on pitkä, mutta vain maaston puolesta. +500/600m ja et näe enää vihuja.
  • Hälytyksissä vihuja / autoja ilmestyy tyhjästä
  • AI ei juurikaan ammu AI tiimiläisiä
  • Underbarrel grenade launcheria ei VIELÄKÄÄN voi vaihtaa tähtäämättä aseella
  • Ei FOV säätöä 1st personissa / ei full 1st personia
  • HUDin markkereiden kustomointi puuttuu, joko kaikki on päällä tai pois
  • Dronella ajellessa ja vihollisen sinut spotatessa, dronetuksen pakkokeskeytys. Tätä ei voi kytkä pois ja se on monesti pilannut juuri dronella tehtävän asian, oli se sitten EXP, EMP tai revive
  • 2.0 patch ei tuonut itselleni mitään havaittavaa uudistusta. Ainoa näkyvä muutos taisi olla se, että rebeleiltä pyydettävää kulkuneuvoa voi vaihtaa.
Tulevat DLC:t ei näillä näkymin kiinosta, koska tehtävien ja pelin sisältö tuskin tulee juuri muuttumaan ja jos homma on täysin samaa, siihen on jo ehtinyt puutua. Joku erilaisilla skineillä ja nimellä varustettu faktio, tai puolen vaihto ei, ole minulle sisältöä jos peliin tai sen mekaniikkoihin ei tule mitään tuoretta ideaa tai muutosta. Uusi laaja alue täysin samalla sisällöllä, sama juttu, ei tuo itselleni mitään hankinnan arvoista. Myöskään PvP ei kiinnosta, sitä voin pelailla muissa peleissä. Vähän negatiiviseksihan tämä postaus jäi, mutta kyllä tästä on silti saanut useamman tunnin edestä hauskaa. Kaikki alueet ja main missiot tulee kyllä pelattua, mutta mitään uudelleenpeluuarvoa en tällä näe. "Pelaa kaikki missiot pistoolilla/haulikolla/meleellä" ei ole itselleni sisältöä, koska siinäkin toistetaan vain samaa hommaa uudelleen. Toki välillä tulee mentyä missioita pelkällä pistoolilla / haulikolla ihan vaan vaihtelun vuoksi. Jos joku kaveri tämän nyt / vähän myöhemmin hankkisi, niin en varmasti jaksaisi olla enää mukana co-opissa.
 
Viimeksi muokattu:
Miten sinulla on yö noin pimeä? Vaikka itse vetäisin brightnessin ja/tai contrastin minimiin, niin yöllä on silti vaan hiukan hämärää. Ei edes välttämättä tarvitse NVG.
Jaa-a, pelissä brightness, contrast ja gamma kaikki oletuksella, eli 50% :btooth:

Tuossa lainaamassasi kuvassa ei ollut edes säkkipimeää. Esim. yöllä vesisateessa ilman night visionia tai valoja ei näe juuri mitään, mikä on omasta mielestä vain hyvä asia. Monissa peleissä yöt ovat aivan liian valoisia.

L1sFvrx.png
 
Viimeksi muokattu:
Jaa-a, pelissä brightness, contrast ja gamma kaikki oletuksella, eli 50% :btooth:

Tuossa lainaamassasi kuvassa ei ollut edes säkkipimeää. Esim. yöllä vesisateessa ilman night visionia tai valoja ei näe juuri mitään, mikä on omasta mielestä vain hyvä asia. Monissa peleissä yöt ovat aivan liian valoisia.

Juuri se minua harmittaa kun jostain syystä yöt on omassa wildlandsissa enintään hämäriä. Samaa mieltä että peleissä yleensäkin öiden pitäisi olla oikeasti pimeitä.

Täytyy varmaan nollailla hiukan asetuksia ja poistella omat configit, jospa ne tekee tuon ylivaloisan yön.
 
Onko muilla ollut tämän pelin kanssa kuvan repeilyn kanssa ongelmia? Itselläni pelin oma vsync vaan aiheuttaa ihme hidasteluita eikä pelaamisesta tule mitään, myös 60fps lock on yhtä tyhjän kanssa. Nvidian ajureista vsync auttaa eikä aiheuta hidasteluita frameratessa muttei täysin sekään kyllä ole repeilyä poistanut..

Kokoonpanossa i7700k@ 4,9GHz +1080ti gaming x. Ajureina nvidian uusimmat.
 
Onko muilla ollut tämän pelin kanssa kuvan repeilyn kanssa ongelmia? Itselläni pelin oma vsync vaan aiheuttaa ihme hidasteluita eikä pelaamisesta tule mitään, myös 60fps lock on yhtä tyhjän kanssa. Nvidian ajureista vsync auttaa eikä aiheuta hidasteluita frameratessa muttei täysin sekään kyllä ole repeilyä poistanut..

Kokoonpanossa i7700k@ 4,9GHz +1080ti gaming x. Ajureina nvidian uusimmat.
Laita pelissä Adaptive vsync päälle ja pidä huoli, ettei ruudunpäivitysnopeus laske alle virkistystaajuuden. Myös Fast sync ilman FPS-rajoituksia poistaa repeilyt, mutta voi aiheuttaa nykimisiä, mikäli FPS on virkistystaajuuden alapuolella.

Itse käytän tuota mukautuvaa vsyncciä ja mukavasti rullaa ilman repeilyä. Tavallinen vsync on tässä pelissä aivan rikki ja saa FPS:n heittelemään ihan miten sattuu.
 
No olipa jäänyt tuo adaptive vsync kokeilematta. Se tosiaan tuntuisi tepsivän.
 
Vihujen mortarit ovat kyllä ärsyttäviä.

Jos ampuu snipulla kaukaa vihujen basesta jonkun tyypin ja ruumis löydetään, omaa hahmoa ei ole vielä havaittu, vaikka sitä ryhdytään etsimään. Kuitenkin mortarilla ampuja tietää tarkalleen, missä olen ja ampuu sinne. Tykkään tyhjentää vihujen tukikohtia kaukaa, mutta ärsyttävää väistellä samalla mortarien ammuksia :D

Uusin päivitys toi näköjään SMAA reunanpehmennyksen mukaan. Tässä pelissä se ei kuitenkaan hirveän hyvin tunnu toimivan, kun vaikka pelistä laitoin sharpening-kohdan nollaan, oli kuva silti vielä turhan rosoinen ja terävä. TAA ja 20% Sharpening tuntuu toimivan tässä omalle näytölle ja silmille parhaiten.

Nykimistä ajaessa ei ole vielä korjattu. Eli jos ajaessa liikuttaa kuvakulmaa hiirellä, tulee pientä microstutteria, vaikka FPS on koko ajan tasan 60 :confused2:
 
Tuli napattua tämä näyttis kamppiksesta, ja hyvälle vaikuttaa. Ulkoasu ja pelitapa muistuttaa paljon FC4:sta, mutta eläimien nylkeminen jää kaiketi vähemmälle? :) Se on todettava, että aivan jäätävän raskas peli! Tietysti ajattelin että 1080 Ti jauhaa tätä leikiten, mutta toisin kävi. Ultra asetuksilla menee 40-60fps, joten ei hyväksyttävää. Very High sentään jo pelattava kun fps siellä 90 molemmin puolin. Karkkia sekä sulavuutta arvostan, ja siitä en tingi. Illalla jauhettava lisää, kun eilenä en kerinnyt kuin maistamaan. :comp:
 
Itselläni on GTX1080 ja pyörii custom ultra asetuksilla eli muuten ultra mutta AA FXAA, Ambient Acclusion off ja shadow/terrain quality very high. Näyttö on 1080P 60Hz niin pelattavaksi tuli noilla asetuksilla.

Täällä on 165hz @ 1440p, ja se tässä haastavaa onkin. Pitää yrittää etsiä joku custom kompromissi. :tup:
 
Viimeksi muokattu:
On kyllä pirun raskas peli tämä, 1080 Ti @ 2063MHz ja 3440x1440 resoluutiolla Ultra-presetillä ei puhettakaan että riittäisi tehot.:btooth: Very High-presetillä pääsee benchmarkissa juuri +60 fps.

AZSLpl9.png
 
Onko muilla tullut vastaavaa ongelmaa vastaan? Pikkuveljellä peli kaatuu aina joko heti peliin mennessä (ei siis kaadu valikossa, vasta itse peliin mennessä) tai muutamia sekunteja/minuutteja myöhemmin suoraan työpöydälle, jolloin tulee se pelin "synkronoidaan pilveen tjs" ikkuna ilman mitään virheilmoitusta. Asensin jo Windowsin uudelleen, mutta pelin uudelleen latausta en ole vielä kokeillut, johtuen hitaasta internet-yhteydestä.

Koneen speksit:
i5 3570
AsRock Z68 Extreme3 Gen3
Asus GTX 1060 Dual
4x2GB muistia
BenQ FullHD näyttö

Aikaisemmin peli oli toiminut ongelmitta, mutta nyt ei enää toimi, ongelma alkoi noin viikko sitten, en ole varma tuliko välissä joku päivitys joka olisi rikkonut pelin?
 
@Asmola Mulla on tehnyt niin, että parin minuutin pelin jälkeen nurin ja työpöydälle, tai siihen Uplayhin. Tämän jälkeen aloittanut uudestaan ilman ongelmia. Näin tapahtunut pari kertaa samalla tavalla. Tokalla kerralla molemmissa tapauksissa alkanut toimimaan. Syytä tähän en osaa sanoa.
 
@Asmola Mulla on tehnyt niin, että parin minuutin pelin jälkeen nurin ja työpöydälle, tai siihen Uplayhin. Tämän jälkeen aloittanut uudestaan ilman ongelmia. Näin tapahtunut pari kertaa samalla tavalla. Tokalla kerralla molemmissa tapauksissa alkanut toimimaan. Syytä tähän en osaa sanoa.
Kuulostaisi juuri samalta ongelmalta, mutta pikkuveljellä tekee toistuvasti. Täytyy jatkaa tutkimista ja jos ei syytä löydy niin lataan pelin uusiksi.

Edit: Koitin tarkistaa pelitiedostot ja peli löysikin tiedostoista jotain vikaa ja tarjosi korjausta. Noh, kesken korjauksen UPlay meni ja kaatui.. hyvää työtä Ubisoft.:rage::rage::rage: Nyt valittaa että osa pelitiedostoista puuttuu ja uusi tiedostojen tarkistus edessä, veikkaan että korjaus kaatuu sitten toistamiseen..
 
Viimeksi muokattu:
Onko muilla tullut vastaavaa ongelmaa vastaan? Pikkuveljellä peli kaatuu aina joko heti peliin mennessä (ei siis kaadu valikossa, vasta itse peliin mennessä) tai muutamia sekunteja/minuutteja myöhemmin suoraan työpöydälle, jolloin tulee se pelin "synkronoidaan pilveen tjs" ikkuna ilman mitään virheilmoitusta. Asensin jo Windowsin uudelleen, mutta pelin uudelleen latausta en ole vielä kokeillut, johtuen hitaasta internet-yhteydestä.

Koneen speksit:
i5 3570
AsRock Z68 Extreme3 Gen3
Asus GTX 1060 Dual
4x2GB muistia
BenQ FullHD näyttö

Aikaisemmin peli oli toiminut ongelmitta, mutta nyt ei enää toimi, ongelma alkoi noin viikko sitten, en ole varma tuliko välissä joku päivitys joka olisi rikkonut pelin?

Title Patch 3.0 tuli tosiaan 12. päivä, en voi single playerista sanoa paljoa mitään mutta co-oppina on reilu 120 tuntia mittarissa ja ainoat tekniset ongelmat jääneet ainakin omalta osalta siihen jos jollain sattuu katkomaan/pätkimään yhteyttä session aikana ja lisääntyneeseen stutteriin tuon patchin jälkeen.

Ihan vain yleisenä vinkkinä jokaiselle että jos yhteys katkoo/pätkii ja jokainen on vähän eri vaiheessa sessiota takaisin liittymisen jälkeen niin kannattaa nakata porukalle vain C4 jalkojen juureen ja tappaa kaikki yhtä aikaa, tämä välillä riittää siihen että tuo sessio palautuu normaaliksi. Jos ei tuosta ole apua niin ainoaksi vaihtoehdoksi jää että kaikki sessiossa mukana olleet sammuttaa pelin ja käynnistää uudelleen, jos sinne joku jättää pelin päälle niin ei välttämättä palauta silloinkaan ihan samaan pisteeseen.
 
Omalla kohdalla tämä on yksi nopeimmin läpäistyistä peleistä. 7.3. aloitettiin ja 7.4. kaikki missiot läpi. Tähän päälle vielä mukana tulleet Peruvian Connection ja Unidad Conspiracy, joista irtosi hupia puolen tunnin ajan. Varmasti lyhimmät pikku DLC:t koskaan, sisältöä ei nimeksikään.

Kaikkien story missioiden ja pikku DLC:n aikana tuli melkonen puutumus ja viimeiset 20h tuli mentyä melko väkipakolla loppua odotellessa. Taktiikat romukoppaan ja ryminällä äkkiä lävitse. Muutama viikko taukoa, ja tuli katsottua mitä nuo challenget ovat, ja niiden jäljiltä pelikello näyttää nyt 73h CO-OP ja 18h SOLO eli kaippa tämä on hintansa haukkunut. Odotin kyllä enemmän sisältöä, mutta maailma on niin kuollut, että ei tällä ole juuri mitään uudelleenpeluu arvoa. Hyvää settiä oli suht pitkään, mutta kyllä tuo jatkuva samanlaisuus alkoi puuduttaa. Aseistakin tuli käytettyä vain muutamaa omasta mielestä parhailla specseillä varustettua. Skinit niin aseissa tai hahmoissa ei juuri kiinnosta, jos niillä ei ole vaikutusta pelimekaniikkaan. Kolme patchia tähän ehti tulla ja yksikään ei korjannut mitään itseäni ärsyttäneitä pelillisiä asioita. Peli muuten oli itselläni alusta saakka vakaa, eikä mitään peliä rikkovia bugeja ollut harmiksi saakka.

En ymmärrä mitä Ubi ajattelin Narco Roadia luodessa, ja palautteen perusteella ei moni muukaan. Valitettavan lyhyeksi tuntuu Wildlandsin elinkaari jäävän, vaikka Wildlands Networkin, Task Forcejen ja challengejen kautta koitetaan luoda jotain elinkaarta pidentävää. Nuo challenget ovat kyllä melko tekemällä tehtyjä, WOW maisia "tapa 100 sikaa" tyylisiä grindeja. Palkintoina mahtavasti patcheja reppuun :dead: Jos tähän tosiaan tulisi jotain oikeaa sisältöä, niin kaippa sitä jaksaisi välillä palata tämän pariin, mutta nyt on melko hiljaista.
 
Suhteellisen raskas peli tämä on, 2x1080ti juuri ja juuri pelattavissa 3440x1440 @ ultra/taa, mutta shadows high:lla.
Ei ihan hirveästi SLI:stä hyödy tämä peli, mutta juuri riittävästi, että pelattavissa lähes kaikki Ultra+Temporal AA(SMAA:lla SLI toimisi paremmin, mutta TAA näyttää pirusti paremmalta). Käytännössä 55-70fps pyörii, ilman sli:tä n.10-15fps vähemmän.
 
Suhteellisen raskas peli tämä on, 2x1080ti juuri ja juuri pelattavissa 3440x1440 @ ultra/taa, mutta shadows high:lla.
Ei ihan hirveästi SLI:stä hyödy tämä peli, mutta juuri riittävästi, että pelattavissa lähes kaikki Ultra+Temporal AA(SMAA:lla SLI toimisi paremmin, mutta TAA näyttää pirusti paremmalta). Käytännössä 55-70fps pyörii, ilman sli:tä n.10-15fps vähemmän.
Jep, min 45fps yhdellä 1080 Ti:llä @2063MHz Ultralla, Very high-asetuksia käytettävä yhdellä kortilla että peli pysyy sulavana. Mukavaa räiskettä velipojan kans tämä peli.:happy:
 
Tuli hommattua tämä kun oli alessa. Omasta mielestä pyörii yllättävän kevyesti suhteessa grafiikkoihin.

Ongelmana on vaan co-op. Ajatuksena oli kaverin kanssa pelata, mutta ei pystytä pelaamaan yhdessä. Kaverilla 4G mobiilinetti jolla NAT on Strict ja siitä ei ilmeisesti tuota NAT:ia muuksi saa. Omasta laitettiin portit kuntoon, joten NAT on Open. Kaiken järjen mukaan pitäisi nyt päästä pelaamaan yhdessä, mutta ei vaan silti onnistu.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
290 260
Viestejä
4 972 059
Jäsenet
79 747
Uusin jäsen
rippon

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom