Ghost Recon: Wildlands (PC, PS4, XBOne)

Itselläni pyörii kyllä hyvin, taisin laskea kaksi asetusta ultralta very high:lle, yhden highlle ja blurrit sun muut turhat efektit pois.
Rivatunerilla lukittu 60fps käytännössä koko ajan 1440p:llä, mutta myönnetään että raskaalta vaikutti. Prossun käyttö meni kaikilla säikeillä n.50-70%. (kellotettu i7 ja GTX 1080)

Ajoneuvojen ohjattavuus oli kyllä karsea, samoin äänet ja ääninäyttely, käsikirjoitus ja pelin viimeistelyn taso.
Bugejakin tuli vastaan, mm räjähtäneen auton kohdalla alkoi itsestään räjähdellä monta minuuttia, ja syntyi maahan musta reikä jossa fps tippui 20:een.

Pelillä on huimasti potentiaalia, mutta hiomattomuuden ja muiden omituisuuksien vuoksi peli on nykykunnossaan korkeintaan 7/10. Jos yksityiskohtiin olisi panostettu saman lailla kuin esim. witcher 3:ssa ja GTA V:ssä, olisi kyseessä todella hyvä peli.
Julkaisuun on alle kaksi viikkoa, mielestäni tätä pitäisi viivyttää.
No, katsotaan sitten päivitysten jälkeen alelaarista.
 
Niin pelittää 30 fps ja joskus vähän alle. Ei se minulla silmämääräisesti alle 30 fps mennyt, mutta odotin parempaa. Pitäisi tasaisesti yli 60 pysyä. On se tasainen 30 fps silti useimmiten parempi kuin koko ajan rajusti alle 60 heittelevä fps.

Hiiren kanssa joku 30 FPS on ihan hirveetä tahmaamista. Toki jis padilla pelaa, niin sillä vielä menee.
 
Tuntuma on parantunut sitten closed betan. Enää ei tule fps droppeja ja pelaaminen tuntuu sulavammalta. Kaksi kertaa tipahtanut hetkellisesti ~25 fps, mutta tosiaankin vain sen kaksi kertaa. Nyt on auki kaksi aluette, Itacua (difficulty 1) ja Montuyoc (difficulty 5). Aloitin tällä kertaa pelaamaan vaikeimmalla. Ihan oikea päätös, ja vihut tiputtavat suht nopeasti jos häröilee huolettomasti. Hyville pelaajille ei toki vieläkään tarpeeksi haastava. Itacuan kun on jo kertaallen höylännyt ja nyt toistamiseen, niin alkoihan se tehtävineen jo vähän puuduttaa. Closedissa ei tullut testattua coopia, mutta nyt lyhyen singlen jälkeen kolmen cooppi. Peli muuttuu heti pirusti viihdyttävämmäksi. Vaikka tehtävät ovatkin samoja, niin kimpassa pelaaminen kaiken maailman häröilyineen nyt vaan on melko hauskaa tässä. Itacua tosiaan alkoi tuntua melko nähdyltä, mutta kun siirryttiin Montuyociin, niin sieltä alkoi löytyä kaikea uuttakin haasteen lisäksi. Toivottavasti valmiin pelin muiltakin alueilta sitten löytyy riittävästi vaihtelua, eikä vain erilaista tekstuuria.

  • COOP on oikein hauskaa
  • Kylien ja muun infran välinen tila on edelleen melko eloton, eli vähän turha
  • FPS dropit lähes poissa
  • Sigun setillä 2560 x 1440 Very High preset = 55-60 FPS ja vaihtamalla tekstuurit ultralle ~50 FPS. G-Sync pitää silti menon smoothina
  • Ajoneuvoja on mielestäni fiksattu ja ne ovat hieman parempia kuin closedissa. Lambo tosin kipuaa edelleen vuorille, eikä räjähdä rotkoon ajettaessa
  • Sniperin autoreload on välillä ärsyttävä. Jos ammut makuulta ja tulee pikatilanne, niin ukko jää paikalleen lataamaan. Muutamat turhat kuolemat tuosta
  • Montuyoc (difficulty 5) ei edelleenkään ole mitenkään supervaikea edes vaikeimmalla tasolla
  • Unidadin GTA poliisien tyylinen tähti systeemi pelaa ihan jees ja välillä tulee melkoisia tappeluita
  • Rynkyn ja kranaatinheittimen välillä vaihtaminen pitäisi fiksata. Nyt näiden välillä voi vaihtaa (V) vain tähdätessä ja ADS tilassa tähtäimistä ei voi millään sanoa kumpi käytössä, kivääri vai kranu. Lukeehan se tipsinä siinä vasemmalla, mutta ei sinne kesken tappeluksen tule katsottua
Pelatun perusteella menee hankintaa jos coop kaverit hankkivat. Pelkkänä singlenä pitää sitten vähän miettiä.
 
Avoin beta pyörii selvästi paremmin kuin suljettu pyöri. 1920x1080 AO off, efektit off ja muuten lähes kaikessa maksimit asetukset, 4690+980ti fps suunnilleen kaikessa 80-120.

Se vaan että nyt kaatuilee aika jatkuvalla syötöllä. Samaa kuin edellisessä betassa mutta useammin ja välillä näyttis menee aivan pihalle.
 
Ei kyllä tätä kauaa jaksa pelata, kun ei saa kirveelläkään sulavaksi, vaikka kone jaksaa puskea koko ajan +60 FPS.

V-Sync pudottaa FPS:n 30:een, adaptive sync ei toimi, Fast Sync aiheuttaa todella outoja hidastumisia, joiden jälkeen peli nopeutuu hetkeksi ja pelkällä FPS-limiterillä tulee massiivista repeilyä. Lisäksi kaikilla noilla tulee pientä nykimistä koko ajan. Jostain syystä peli myös kaatuu aina, kun painan "quit game", joten pitää sulkea tehtävienhallinnasta.

Optimointia vaatii ja paljon, mutta saa nähdä, ehtivätkö julkaisuun mennessä korjailla. Watch Dogs 2 samalla moottorilla kuitenkin pyörii paljon paremmin.
 
Minulla ei sentään ole stutteria, nykimistä tai repeilyä edelleenkään lainkaan, vaikka 120 fps-lukko onkin käytössä. V- tai muuta synciä en ole kyllä edes kokeillut kun en niitä voi sietää.

Pääsisi vaan taas pelaamaan...
 
PC:lle nappasin Gamers Gatesta Deluxen ~40€:lla, ei ilmainen, muttei tuhottoman kalliskaan. Games planetista olisi saanut normiversion muutaman euron halvemmalla, mutten jaksanut luoda uutta accoa, kun tuonne GG:lle oli jo acco. AllKeyShopin kautta voi käydä painamassa SHOP NOW refu linkkiä, jolla saa sen halvimman hinnan. Tähän laitettu linkki ei ole refu (koska refut jostain syystä porukkaa häiritsevät), vaan linkki AllKeyShopin Wildlands hakuun.

En muuten ymmärrä kun jotkut valittavan tuosta AI tiimistä. Omassa pelissä se on ollut tehokas hoitamaan hommansa ja sync shotit osuu 100%. Kertaakaan AI ei ole paljastanut sijaintia vihuille. Jos sijainti on paljastunu, niin kyllä se on ihan omaa syytä ollut. Ongelma AI tiimin kanssa on tietty se, että niille annettavat käskyt ovat todella rajoitetut. Syynä varmasti konsolit ja pelin arcademaisuus. En tosin mitään Arma III tyylistä ohjausta odottanutkaan. Käskytys ajoneuvoja ja koptereita vastaan olisi kuitenkin tervetullut.
 
Viimeksi muokattu:
No joo, samoilla linjoilla mennään. Itellä ei peli edes käynnisty o_O

e: tuossa vähä selailin lisää tuota ubisoftin foorumia ja tuli tällänen vastaan

jos näin tosiaan on niin pitäkööt vittu tunkkinsa

Pääsin lauantaina päivällä (klo 12 maissa) kokeilemaan tuota ja grafiikka on kyllä hyvän näköstä ja pelattavuuskin oli ok MUTTA.. satunnaiset serveriltä ulosheitot jne ei kyllä edelleenkään vakuuttanut yhtään. :confused:

PS. Mä en kyllä ala säätää yhden pelin takia käyttistä päälaelleen tai ropaamaan asetuksia muuten. Jos ei toimi kuten muut pelit ni olkoot toimimatta. Äänestän lompakolla jatkossa.

PS2. Ne ylimääräiset säädöt ei kiinnosta. Jos muut pelit toimii ongelmitta ja yksi ei. Ni ei kiitos. :facepalm:
 
Perjantaina tuli kokeiltua yksi AI:n kanssa ja jäi vähän sellainen meh fiilis tuosta. No sunnuntaina sitten kaverin kanssa kaksi co-oppina ja täytyy sanoa, että tuosta jäi kyllä hyvä fiilis. Tehtävät sopivan haastavia eikä pleikkarilla ainakaan suurempia ongelmia ollut. Muutamat bugit tuli luonnollisesti havaittua, mutta näitä on varmasti pelin julkaisussa aina. Vielä kun löytäisi jostain vähän halvemmalla pleikkariversion myynnistä niin pistäisin kyllä tilaukseen. Tuo 70€ deluxesta on aika suolainen ja siinä ei ilmeisesti edes noita jatko dlc osia mukana. 100€ olisi gold edition dlc pakettien kera... huh...
 
Ei kyllä jostain syystä oikein nappaa tämä. Sinänsä puitteet on kunnossa ja aihekkin kiinnostaa, mutta jotenkin tästä jäi semmonen sekava fiilis. Jotenkaan ei päässyt yhtään sisään tuohon maailmaan ja pelaaminen tuntui jotenkin irralliselta. Peli kaipaisi jotain kunnon "intro" osuutta, jossa ajettaisi hahmot ym. sisään. Nyt vaan heitetään keskelle toimintaa ja ei ole mitään kunnon tunnetta/syytä lähteä tekemään tehtäviä. Valikotkin oli omasta mielestä aika sekavaa tavaraa ja täynnä ikoneita ilman mitään selityksiä.

Lyhyesti sanottuna peli ei imaise pelaajaa alussa mukaansa.

Taistelukin tuntuu jotenkin aika blandille ja baset turhan helppo räiskiä tyhjäksi.
 
Viimeksi muokattu:
Ei kyllä jostain syystä oikein nappaa tämä. Sinänsä puitteet on kunnossa ja aihekkin kiinnostaa, mutta jotenkin tästä jäi semmonen sekava fiilis. Jotenkaan ei päässyt yhtään sisään tuohon maailmaan ja pelaaminen tuntui jotenkin irralliselta. Peli kaipaisi jotain kunnon "intro" osuutta, jossa ajettaisi hahmot ym. sisään. Nyt vaan heitetään keskelle toimintaa ja ei ole mitään kunnon tunnetta/syytä lähteä tekemään tehtäviä. Valikotkin oli omasta mielestä aika sekavaa tavaraa ja täynnä ikoneita ilman mitään selityksiä.

Lyhyesti sanottuna peli ei imaise pelaajaa alussa mukaansa.

Taistelukin tuntuu jotenkin aika blandille ja baset turhan helppo räiskiä tyhjäksi.


Kyllähän peli kertoi että miten toimia hiljaisesti ja miten käyttää eri ominaisuuksia, itse tykkäsin kun ei ollut alussa ainaista esterataa jossa kerrotaan että nyt kyykisty 5 kertaa.
Vaikeuttahan sai kun laittoi sitä vaikeutta, en tiedä miten muilla mutta kyllähän extremessä kuoli jo muutamasta luodista niin ei siinä vain menty juosten jokaista basea läpi.
 
  • Tykkää
Reactions: BOT
Kyllähän peli kertoi että miten toimia hiljaisesti ja miten käyttää eri ominaisuuksia, itse tykkäsin kun ei ollut alussa ainaista esterataa jossa kerrotaan että nyt kyykisty 5 kertaa.
Vaikeuttahan sai kun laittoi sitä vaikeutta, en tiedä miten muilla mutta kyllähän extremessä kuoli jo muutamasta luodista niin ei siinä vain menty juosten jokaista basea läpi.

No en tod. tarkoittanut mitään hemmetin "näin pelaat peliä" tutoriaalia, vaan introa, jossa ajetaan hahmot ja vihut mielenkiintoisesti sisään. Nyt ei synny mitää tunnesidettä pelimaailmaan ja kaikki jää hyvin etäiseksi. No toiseksi vaikeimmalla ainkin tuntui turhan helpolle räimiä vihuja.
 
En tiedä onko jo ollut tässä ketjussa mutta ubisoftilta tullut 23.2 tv spotti Ghost Reconista.
 


Jonkunlaista PvP moodia (markkereilla wut) tarjolla ilmaisena launchin jälkeen
 
Gamers Gatesta sai koodin jo eilen 5.3. iltapäivästä ja uplayssa preload oli myös tarjolla heti koodin syöttämisen jälkeen. Poistin betan ennen preloadia. Itse peli avautuu 7.3. kello 07:00 EET.
 
Pari lausetta PC worldin pikarevikasta

"It’s very pretty, very empty, and a bit repetitive.

I’ve found myself “Making my own fun,” similar to how I play Just Cause, but Wildlands is too serious to really enact the sort of antics Just Cause is known for while simultaneously too silly to please the Tom Clancy purists."

Varsinki toi 2:s kohta on omasta mielestä just noin, mitä tota betaa kokeili. Ei tohon vaan jotenkaan istu yhtään semmonen GTA/Just Cause tyylinen leikittely. Peli yrittää kovasti kertoa vakavasta erikoisjoujokosta, joka on lähetetty kaatamaan kartelli, mutta ei opnnistu millään tavalla vakuuttamaan / saamaan pelaajaa sisään tuohon maailmaan. Kaikki on hyvin irrallista ja etäistä.
 
Mites julkaisun jälkeen, pyöriikö sulavammin tai onko SLItä edes tuettu? Jos fps jää jonnekin 70 tienoille kokoonpanosta riippumatta niin kyllä on taas hurjaa kuraa tehty. Pitäis päästä 1440p mielellään 165fps mutta ei taida onnistua :)

Sulavuus mittatikkuna nykyisin pidän cod BO3:sta. Ei stutteroi SLIllä, kelaa lähes täysillä asetuksilla 1440p ja 165fps todella sulavasti. Sellaseen pitäis tähdätä joka pelissä, tarvinnee tosiaan sen 1080Ti SLIn pikapuolin :darra:
 
Starttasin ja painoin bensmarkkia. En tiedä onko hyvin vai huonosti mutta kai sitä pelaamaan pystyy jos pystyin ps4 30fps.
grw.png
 
4790K + GTX 1060 6GB + 1080p reso? Mahtaako jaksaa 60fps järkevillä asetuksilla?
 
i5-3570k@4Ghz + R9 390 + 8Gb Ram. Benchmark mediumilla anto karvan verran alle 60FPS. Itse pelissä fps oli 35-60 välillä. Kaverilla sama setti ja se pelaa ultralla. Aika samoja FPS sillä oli eilen kun miullakin. Aika kummallista. Pitää itekin kokeilla ultraa.

NAT ongelma on kyllä paha tässä pelissä. Vaikka olen portteja avannut niin silti en saanut strict NAT muutettua. Piti vaihtaa nettikaapeli adsl modeemin bridge porttiin ja hakee ip uusiksi. Ulkoverkon ip:llä oli open NAT, no yllätys, pääs pelaamaan kavereiden kanssa.

Kertokaas omia ratkaisujanne tuohon NATtiin.
 
4790K + GTX 1060 6GB + 1080p reso? Mahtaako jaksaa 60fps järkevillä asetuksilla?
Itselläni ainakin kellotettu 1060 jaksoi avoimessa betassa hyvin 1080p resolla. FXAA, HBAO+, tekstuurit ultra, varjot ja piirtoetäisyydet high ja loput very high. Tuolla pyöri yli 60FPS.
 
Eilen tuli tätä kokeiltua tunnin verran. Ei tuo kyllä toimi sen paremmin ku se Betakaan. Ihmetyttää oudot fps dropit mitä ihmeellisimmissä paikoissa :confused:
Mitä kauemmas pääsee katsomaan sen paremmin 1070 puskee fps. Erääseenkin pikkukylään menin ni fps tipahteli välillä alle 40:n. :sori:

Täytyy tänään koittaa kattoo noita grafiikka-asetuksia. En eilen jaksanut niitä roplata ku halusin vaan päästä kokeilemaan ku betaa pääsin kokeileen kaikkiaan 30min ku servereille ei päässyt :darra::facepalm:
 
Omia kokemuksia viime yön peleiltä: Alustana PC
- Iso ja näyttävä maailma
- Lisätehtäviä putkahtelee kartalle kiitettävää tahtia, siis auto letkat mistä kerätään pisteitä.
- Tekemistä ja kerättävää (bonukset, mitallit ja aseet) on riittävästi!
- Pyörii hyvin pari pykälää vanhemmallakin koneella very high @ 1080p (4770k, gtx 970, 16gb) 1440p asetuksille ei tuolla raudalla pääse miellyttävästi.
- Tehtävien vaikeus kasvaa kun menee kauemmaksi, vihollisia on enemmän niin baseissa kun teilläkin partioimassa

Peliseuraa jos kaipailee niin uplay: paskamaha2k
 
No saakeli, pitäisiköhän laittaa peli hankintaan! Armoton Just Cause -fani olen ja siihenhän tätä on kai (myös) verrattu.
 
Vihut ei näköjään huomaa omia npc hahmoja. Oma on 3m päässä vihusta kyykyssä ja vihollinen ei tee mitään. Miten muuten toi synchronized shot toimii? Aina kun olen sitä koittanut, niin ei kukaan ainakaan sitä vihua ole ampunut jonka päällä se merkki on.
 
Very High 1440p resolla täällä ja fps pyörii aikalailla 60 tuntumassa lukuunottamatta outoja fps droppeja paikoittain jotka eivät kyllä asetuksista johdu kun kaverilla samaa ongelmaa pienemmillä asetuksilla. En kyllä saanu Ultralla toimimaan kyl mitenkään järkevästi kun fps oli 35-40 .. hyi helvetti. Ihmeellisen raskas peli kyllä silti .. luulin että i7-6700K + 1070 OC:lla ois voinu ultralla pelailla mut ei ilmeisesti sitten.

Outoon ongelmaan törmäsin kyllä tuolla korkeimmalla Anti-aliasing asetuksella .. Pitää ottaa video jossain välissä joka selittänee paremmin mutta siis jos tuo AA on päällä ja lähestyn jotain objektia, esim laatikkoa. niin laatikon "grafiikat" "bugaa" :confused: .. Pakko oli siis siirtyä alemmalle AA:lle sillä tuo näyttää erittäin häröltä.

Toinen ongelma on se, että kone kaatuilee tätä pelattaessa toisinaan. Open Betassa kaatui kerran, ja eilen kaatui myös kerran. En tiedä onko bsod vai mikä kun kuva vaan jäätyy ja kohta ollaankin jo post-ruudussa ja takas boottaamassa windowsiin. Vaikka muitakin raskaita pelejä pelaillut viimeaikoina niin ei mitään ongelmaa niissä eli uskoisin ongelman olevan pelissä. Harmaita hiuksia aiheuttaa tämä kuitenkin sillä Windowsin event viewerissä ei lue mitään erroia tms. vastaavaa mistä voisi yrittää selvittää mikä se ongelma on .. Muuta kun että "Windows shut down unexpectedly" tjsp.
 
Vihut ei näköjään huomaa omia npc hahmoja. Oma on 3m päässä vihusta kyykyssä ja vihollinen ei tee mitään. Miten muuten toi synchronized shot toimii? Aina kun olen sitä koittanut, niin ei kukaan ainakaan sitä vihua ole ampunut jonka päällä se merkki on.

Sama juttu ettei vihut huomaa omia.

Syncshotissa muista odottaa että se rinkula lopettaa pyörimisen vihun yläpuolella ja oma sanoo radiossa "ready" tjsp. Mulla ainaki toiminu hyvin :tup:
 
Sama juttu ettei vihut huomaa omia.

Syncshotissa muista odottaa että se rinkula lopettaa pyörimisen vihun yläpuolella ja oma sanoo radiossa "ready" tjsp. Mulla ainaki toiminu hyvin :tup:

Kyllä, vihut ei huomaa lainkaan omia. Onkohan tuo joku tarkoituksellinen muutos vai vahinko, kun betoissa omat usein aiheuttivat hälytyksiä omilla tyhmyyksillään.
Joku tuossa sync shotissakin aina välillä bugaa. Omat kuittaa laukauksen suoritetuksi, vaikkeivat kuitenkaan ole sitä tehneet.

Ihmeellisiä muutaman sekunnin täyspysähdyksiä tulee aika ajoin nopeassa vauhdissa ja kauas katsoessa. Kun jumi iskee päälle, jarrut pohjaan ja yrittää suunnata hiirellä katseen maahan niin tokenee nopeammin. Jos jatkaa kaasun painamista ja eteenpäin katsomista niin tuo jumi voi kestää 15 sekuntiakin.
Näyttis vaikuttaisi lakkaavan vastaamasta, muttei niin täysin että tulisi ilmoitusta tai kaatumista. Aika monella muullakin näyttää tätä samaa ongelmaa olevan.

Muuten pyörii huonommin kuin avoimessa betassa, mutta silti lähes tapitetuilla asetuksilla aina yli 60 980ti+4690k kombolla. AO OFF, Nvidian ruoho ON, varjot medium ja silmäsyövät pois päältä. Prosu ja näyttis kumpikin huutaa suunnilleen 100% rasitusta, poislukien näyttiksen muistinkäyttö, joka on sitä 5-7%.
 
Tossa nyt kaverin kanssa co-op väännetty ihan tehtäviä tehden ja oikeasti kunnolla pelaten. Omaan mieleen kyllä tämä peli, tehtävät ovat hauskoja, ja niitä pitää oikeasti tehdä tai menevät helposti pieleen. Vielä on pientä jäätymistä / cräshäämistä pelissä, mutta eiköhän nuo korjaannu vielä. i5-6600K+1080+16gb ddr4 2400mhz = kaikki asetukset high/very high/ ultra high (motion blur off) ja fps on 90-200 vähän paikasta riippuen ja mäiskeen määrästä riippuen :]

Yhteenvetona laittaisin
+ Hyvät tehtävät
+ Hyvä coop toteutus
+ Tehtävien / pelin vaikeustaso on hyvin toteutettu
+ Movement pelaajalla hyvä

- Autojen/moottoripyörien movement vähän kehno
- Vielä löytyviä bugeja on mielestäni paljon
- N. 7h pelailun aikana cräshännyt 6kertaa
 
Näillä ohjeilla eroon turhista intro videoista:

Ghost Recon Wildlands Skip Intro, 100% CPU Usage, Freezing Issues Fix - SaveGameLocation

Apart from the in-game videos, three videos will play before you can get to the main game screen. First few times, its fine, but after that, it can get quite annoying. You can skip these videos by following the instructions below:

Skip Intro Videos
  • Go to <game-installation-folder>\videos\. You’ll see multiple .bk2 files here.
  • Look for Nvidia.bk2, Ubisoft_Logo.bk2, and VIDEO_EXPERIENCE.bk2 and rename them to something else other than their original name. You can do something like Nvidia.bk2.temp.
Skip Warning Videos
  • Go to <game-installation-folder>\videos\TRC. You’ll see a few folders here. Depending on your preferred language, go to the appropriate folder.
  • If you are using the English language, go to the 004_English folder and rename Epilepsy.bk2, and WarningSaving.bk as I mentioned you above.
Skip Main Menu Videos
  • Go to <game-installation-folder>\videos\.
  • Rename VIDEO_GLOBA_000.bk2, and VIDEO_INTRO_GAM.bk2 files.
 
Hienosti kyllä huijaa nuo vihut tässä .. Tietävät aina tasan tarkkaan missä olet jne. ihankuin niillä olisi joku röntgenkatse. Sinua ei tarvitse ampua kuin kerran ni johan ollaan maassa mutta vihuilla hihaton t-paita päällä ja ottaa sen 10 panosta rintaan ennenkuin kuolee :confused:

Alkoi vituttamaan oikein urakalla tässä kun kaverin kanssa tehtiin tuollainen "Defend Rebel Radio" tehtävä, jossa se radio oli kerrostalon katolla. Kaveri jäi sinne talolle suojaamaan sitä, ja itse menin ~200m päähän toisen kerrostalon katolle. Kun tehtävä alkoi niin viholliset tiesivät tasan tarkkaan missä olen vaikka eivät olleet koskaan nähneet minua, ja kuolinkin sellaiseen joka "hiipi taakseni". Tämä on vaan suht outoa koska olin laittanut portaisiin miinan johon vihun olisi pitänyt kuolla.. No eikun uus yritys ja kattelin sitten sitä portaikkoa että mistäköhän ko. jannu ilmestyy .. No eipä tuo vihu sieltä portaista koskaan tullut kun materialisoitu suoraan siihen vitun katolle. Siis on se nyt vittu että defend-tehtävissä nämä viholliset spawnaavat suoraan viereesi sen sijaan että juoksisivat sieltä jostain .. siis helvetti mitä paskaa. Kuoltiin tuossa tehtävässä ainakin 10 kertaa tuon paskan takia. Kovin vaikeustaso tietenkin käytössä mutta se on lähinnä siksi, että HUDissa näkyvät avut on jostain typerästä syystä sidottu suoraan vaikeustasoon eli minimapissa näkyy kaikkea turhaa jos pelaa edes Advancedilla .. Miksi noitakaan ei voinut muka laittaa HUD-asetuksiin?

Kaverilla on myös joku outo bugi tuossa kranaatinheittimessä .. Joskus kun ampuu kranaatin niin se panos ei koskaan räjähdä. Kaveri on kuollut tuon takia varmasti kymmeniä kertoja sillä tuo bugi on todella yleinen. Jostain syystä tuo on itselle tapahtunut vasta vain kerran.

Ihan jees peli silti mutta välillä tuntuu että peli aiheuttaa enemmän vitutusta, kuin mitään muuta.
 
Hienosti kyllä huijaa nuo vihut tässä .. Tietävät aina tasan tarkkaan missä olet jne. ihankuin niillä olisi joku röntgenkatse. Sinua ei tarvitse ampua kuin kerran ni johan ollaan maassa mutta vihuilla hihaton t-paita päällä ja ottaa sen 10 panosta rintaan ennenkuin kuolee :confused:

Alkoi vituttamaan oikein urakalla tässä kun kaverin kanssa tehtiin tuollainen "Defend Rebel Radio" tehtävä, jossa se radio oli kerrostalon katolla. Kaveri jäi sinne talolle suojaamaan sitä, ja itse menin ~200m päähän toisen kerrostalon katolle. Kun tehtävä alkoi niin viholliset tiesivät tasan tarkkaan missä olen vaikka eivät olleet koskaan nähneet minua, ja kuolinkin sellaiseen joka "hiipi taakseni". Tämä on vaan suht outoa koska olin laittanut portaisiin miinan johon vihun olisi pitänyt kuolla.. No eikun uus yritys ja kattelin sitten sitä portaikkoa että mistäköhän ko. jannu ilmestyy .. No eipä tuo vihu sieltä portaista koskaan tullut kun materialisoitu suoraan siihen vitun katolle. Siis on se nyt vittu että defend-tehtävissä nämä viholliset spawnaavat suoraan viereesi sen sijaan että juoksisivat sieltä jostain .. siis helvetti mitä paskaa. Kuoltiin tuossa tehtävässä ainakin 10 kertaa tuon paskan takia. Kovin vaikeustaso tietenkin käytössä mutta se on lähinnä siksi, että HUDissa näkyvät avut on jostain typerästä syystä sidottu suoraan vaikeustasoon eli minimapissa näkyy kaikkea turhaa jos pelaa edes Advancedilla .. Miksi noitakaan ei voinut muka laittaa HUD-asetuksiin?

Kaverilla on myös joku outo bugi tuossa kranaatinheittimessä .. Joskus kun ampuu kranaatin niin se panos ei koskaan räjähdä. Kaveri on kuollut tuon takia varmasti kymmeniä kertoja sillä tuo bugi on todella yleinen. Jostain syystä tuo on itselle tapahtunut vasta vain kerran.

Ihan jees peli silti mutta välillä tuntuu että peli aiheuttaa enemmän vitutusta, kuin mitään muuta.

No ensinnäkin ammu päähän :] Kuolevat huomattavasti nopeammin... Ja toisekseen ota minimap pois käytöstö, voit huoletta pelata pienemmällä vaikeusasteella, kyllä sitä tacmapilla pärjää :] ja hudeja säätämällä saat kyllä siitä itsellesi sopivan :) ja tuohon tehtävään sen verran, että kun nuo ovat aikatehtäviä ja teidän pitää puolustaa sitä radiota vain about minuutti, ei niitä vihuja voida laittaa juoksemaan sieltä kilometrin päästä :]
 
No eikun uus yritys ja kattelin sitten sitä portaikkoa että mistäköhän ko. jannu ilmestyy .. No eipä tuo vihu sieltä portaista koskaan tullut kun materialisoitu suoraan siihen vitun katolle. Siis on se nyt vittu että defend-tehtävissä nämä viholliset spawnaavat suoraan viereesi sen sijaan että juoksisivat sieltä jostain .. siis helvetti mitä paskaa.

Kuulostaa kyllä ihan pirun vammaselle.

Asiasat kolmanteen. Onkos kukaan huomannut eroa suorituskykyvyssä tuon day 1 patchin jälkeen?

Itteä ei hirveesti tämä kiinosta betan perusteella, mutta kun tulen ostamaan 1080Ti:n niin kylkiäisinä joko tämä tai For Honor. For Honor ei kiinnostaa sitäkään vähää.
 
Kuulostaa kyllä ihan pirun vammaselle.

Asiasat kolmanteen. Onkos kukaan huomannut eroa suorituskykyvyssä tuon day 1 patchin jälkeen?

Itteä ei hirveesti tämä kiinosta betan perusteella, mutta kun tulen ostamaan 1080Ti:n niin kylkiäisinä joko tämä tai For Honor. For Honor ei kiinnostaa sitäkään vähää.

Jos vähääkään tämä kiinnostaa, mutta bugit mietityttää, niin ota tämä :] Eiköhän nuo korjaannu kun suurinosa on jo tiedossa :) Ja nvidian uusimpien ajurien myötä parani jo :)
 
No ensinnäkin ammu päähän :] Kuolevat huomattavasti nopeammin... Ja toisekseen ota minimap pois käytöstö, voit huoletta pelata pienemmällä vaikeusasteella, kyllä sitä tacmapilla pärjää :] ja hudeja säätämällä saat kyllä siitä itsellesi sopivan :) ja tuohon tehtävään sen verran, että kun nuo ovat aikatehtäviä ja teidän pitää puolustaa sitä radiota vain about minuutti, ei niitä vihuja voida laittaa juoksemaan sieltä kilometrin päästä :]

Nii-in mutta jos ne viholliset on tulossa tuhoamaan sitä radiota niin miksi ne viholliset voivat spawnata suoraan viereesi vaikket edes ole radion luona? Mistä ne edes tietää, missä olin? Olin yli 200m päässä siitä radiosta niin sinne katolle vaan ilmestyy vihuja tyhjästä. Onhan tuo nyt ihan vitun typerästi tehty .. Sitä paitsi muissa tehtävissä ne "reinforcements" ym. tulee kyllä autolla/helikopterilla paikan päälle eivätkä vaan ilmesty tyhjästä. Ja kun ne viholliset eivät ilmesty tyhjästä ainoastaan minun luokseni .. Tarkkailin snipulla sitä radiota siellä katolla kun kaverini oli alakerrassa ampumassa saapuvia autoja niin sinne radion viereen materialisoitu vihollisia. Kuulostaako tuo sinusta reilulta?

Tuo on muutenkin todella typerää kun tehdään jotain sneak-tehtävää ja vihollinen näkee vaikka kaverini, niin vihut tietävät automaattisesti missä minä olen. Mistä viholliset edes tietävät että olen siellä?

Minimappi on aika oleellinen että näkee nuo supply drop laatikot, skill pointit ja kaikki muut kerättävät. Etenkin kun noita supply drop laatikoita ei näy tacmapissa eikä edes minimapissa aina.. ei vois vähempää kiinnostaa juosta teltasta toiseen noita ettien. Tota HUDia ei siis todellakaan voi säätää hyvin joten en ymmärrä miksi puolustat pelintekijöitä kun sinne asetuksiin olisi niin helposti voinut lisätä ne avut jotka ilmestyvät pienemmillä vaikeustasoilla.
 
Nii-in mutta jos ne viholliset on tulossa tuhoamaan sitä radiota niin miksi ne viholliset voivat spawnata suoraan viereesi vaikket edes ole radion luona? Mistä ne edes tietää, missä olin? Olin yli 200m päässä siitä radiosta niin sinne katolle vaan ilmestyy vihuja tyhjästä. Onhan tuo nyt ihan vitun typerästi tehty .. Sitä paitsi muissa tehtävissä ne "reinforcements" ym. tulee kyllä autolla/helikopterilla paikan päälle eivätkä vaan ilmesty tyhjästä. Ja kun ne viholliset eivät ilmesty tyhjästä ainoastaan minun luokseni .. Tarkkailin snipulla sitä radiota siellä katolla kun kaverini oli alakerrassa ampumassa saapuvia autoja niin sinne radion viereen materialisoitu vihollisia. Kuulostaako tuo sinusta reilulta?

Tuo on muutenkin todella typerää kun tehdään jotain sneak-tehtävää ja vihollinen näkee vaikka kaverini, niin vihut tietävät automaattisesti missä minä olen. Mistä viholliset edes tietävät että olen siellä?

Minimappi on aika oleellinen että näkee nuo supply drop laatikot, skill pointit ja kaikki muut kerättävät. Etenkin kun noita supply drop laatikoita ei näy tacmapissa eikä edes minimapissa aina.. ei vois vähempää kiinnostaa juosta teltasta toiseen noita ettien. Tota HUDia ei siis todellakaan voi säätää hyvin joten en ymmärrä miksi puolustat pelintekijöitä kun sinne asetuksiin olisi niin helposti voinut lisätä ne avut jotka ilmestyvät pienemmillä vaikeustasoilla.

Kumma juttu, kun itse 30h pelanneena pelkästään coop, vaikka kaverini nähdään eivät ne tiedä missä minä olen :D Mutta kai sä oot sen verran erikoinen tapaus että tietävät.
 
Tänään käynnistyksen yhteydessä puski 4,6gigaa päivitystä, ja ainakin omasta mielestä pyörii sujuvammin, en tiedä kun en ole logeja jaksanut penkoa että mikä päivityksen idea oli, mutta toivottavasti hakivat takaa tätä toimivuutta.
 
Tänään käynnistyksen yhteydessä puski 4,6gigaa päivitystä, ja ainakin omasta mielestä pyörii sujuvammin, en tiedä kun en ole logeja jaksanut penkoa että mikä päivityksen idea oli, mutta toivottavasti hakivat takaa tätä toimivuutta.

Joo oli iso update ja korjasivat hyvin pelattavuutta :] Suurinhan näistä korjauksista taisi olla prossujen yhteensopivuus peliin :]
 
Tuolla ubin foorumilla on joku kaveri huomannut, että kun antaa pelin olla "rauhassa" noin 10-15 minuuttia kun on ladannut pelimaailmaan, niin hdd ja prossukäyttö putoaa aika merkittävästi. Tämän jälkeen pitäisi olla smoothimpi kokemus ja autosaven ym. aiheuttamat stutterit häviää kokonaan.
 
Suosittelen pelaamaan peliä ilman "markers" ja "minimap" avusteita. Löytyy asetuksista HUD valikosta. Tulee ihan eri fiilis peliin. Tosin noissa sais olla pieniä viilaus lisäasetuksia. Kuten merkki vihun päälle tulee kun sen spottaa, mutta vain lyhyeksi aikaa. Tai vain siihen asti kun vihu liikkuu paikasta josta se spotattiin.
 
Viime viikon GeForcen game ready ajureilla ei ollut juurikaan vaikutusta, jos jotain, niin pieni negatiivinen vaikutus. Itse pelin perjantain 1.1.5 pätsi sitten palautti pelin closed betan tasolle. FPS putosi 5 - 10 pistettä, sinne 40 - 55 FPS tasolle ja tuntuu, että pientä stutteriontia on vähän väliä. Tätä ärsyttävää pientä nykimistä ei ollut open betassa eikä ennen 1.1.5 pätsiä. Pikatilanteessa ADS aiheutti selvän pätkäisyn. Toivottavasti tulee seuraavaa pätsiä pian, että pääsee takaisin 1.1.5:sta edeltävälle sujuvuudelle. Vaikka FPS huiteli silloinkin vain 50 - 60 paikkeilla, oli pelaaminen paljon sujuvampaa.
 
Uudet radeonit ajurit teki päinvastoin (17.3.1). Fps nous 6 numeroa very high:lla. Open betan ja tän uusimman välillä on minusta suuri parannus.
 
Nyt pääsi tätäkin pelailemaan kunnolla, kun uuden näyttiksen mukana tuli kylkiäisenä.

1080p, HBAO+, TAA, kaikki very high paitsi tekstuurit ja kasvillisuus ultralla. Noilla GTX 1070 jaksaa puskea koko ajan 60 FPS ja omaan silmään peli näyttää todella hyvältä. Varsinkin piirtoetäisyydet ja kasvillisuus ovat komeaa katseltavaa. Edelleenkin pientä nykimistä hiiren liikkeessä. Sama ongelma oli betassa GTX 1060:lla.

Paljon en ole tehtäviä kerennyt vetää, mutta ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa ja maailmassa ainakin riittää tutkittavaa.
 
Nyt pääsi tätäkin pelailemaan kunnolla, kun uuden näyttiksen mukana tuli kylkiäisenä.

1080p, HBAO+, TAA, kaikki very high paitsi tekstuurit ja kasvillisuus ultralla. Noilla GTX 1070 jaksaa puskea koko ajan 60 FPS ja omaan silmään peli näyttää todella hyvältä. Varsinkin piirtoetäisyydet ja kasvillisuus ovat komeaa katseltavaa. Edelleenkin pientä nykimistä hiiren liikkeessä. Sama ongelma oli betassa GTX 1060:lla.

Paljon en ole tehtäviä kerennyt vetää, mutta ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa ja maailmassa ainakin riittää tutkittavaa.


Hommaa pelissä joo riittää :] Kaverin kanssa co-op pelattu pelkästään nyt 31h ja hauskaa on :) Tutkittavaa riittää ja peli on hyvän näköinen :) Vielä kun seuraavissa updateissa saavat bugeja korjattua lisää :)
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
261 695
Viestejä
4 544 235
Jäsenet
74 831
Uusin jäsen
Panasonic

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom