Mites onko porukka päässyt betaa testailemaan? Minkälaisia kokemuksia betasta? Itse lukenut, että performane iongelmia ainakin tuntuu riittävän PC-puoella.
Jep, allekirjotuksen kokoonpanolla aivan sama mitkä asetukset käytössä, ni fps 30-40... Edellinen beta pyöri 980ti:llä 50fps 4k ja kaikki täysillä (edit: ilman aa:ta). Prätkällä ajaminen oli jotenki tähän betaan saatu aivan reisille, itsellä se keuli koko ajan ja kaverilla toimi oikein. :S
Jep, allekirjotuksen kokoonpanolla aivan sama mitkä asetukset käytössä, ni fps 30-40... Edellinen beta pyöri 980ti:llä 50fps 4k ja kaikki täysillä (edit: ilman aa:ta). Prätkällä ajaminen oli jotenki tähän betaan saatu aivan reisille, itsellä se keuli koko ajan ja kaverilla toimi oikein. :S
Pelailin kaikki missiot läpi toiseksi vaikeimmalla, mutta mitään HUD elementtejä ei tullut vielä karsittua pois. Alla vähän mietteitä.
Ajoneuvojen fysiikat ja ohjattavuus heikkoa. Kaikilla vehkeillä Lambosta maasturiin voi ajaa vuoren seinämää ylös taikka alas ja laitteet luistelevat ja pomppivat miten sattuu.
Kopterin ohjattavuus simppeli mutta outo. En jaksanut muutella bindeja tai tutkia sen syvällisemmin, mutta jotenkin eteenpäin mentäessä piti välillä pysäyttää ja ottaa erikseen korkeutta ettei ole tontissa.
Jatkuvia FPS droppeja, eikä FPSia saanut juuri 60 yli vaikka asetuksia sääteli. Nollille en toki kaikkea ruuvannut, mutta monta kahvaa käänsin ja vaikutus oli melko huomaamaton
Droppeja ihmettelen, koska grafiikka oli "ok", muttei eroa juurikaan vuosia vanhan GTA V:n vastaavasta, joka osittain on paremman näköinenkin.
1st person vs 3rd person. Pelaisin mieluusti pelkällä 1st personilla. Nyt jos haluaa hoitaa ampumisen 1st personilla, niin tuossa on pikatilanteissa ärsyttävä viive
Gun play oli jotenkin mitäänsanomatonta ja tuntuman saaminen oli vaikeaa. Osittain varmasti FPS droppien vuoksi.
Vihollisten havainnointikyky melko surkea.
Äänet ja räjähdykset olivat melko munattomia, toki vaimentimet oli lähes koko ajan aseissa, mutta C4, kranaatit, yms poksahtava oli melko laimeaa.
Singlenä oma squadi tuntui toimivan suht järkevästi, ei paljastanut sijaintia, osui ja herätti ok. Sync shot pelasi hyvin.
Maailma yleisesti oli melko kuollut, mikä näissä sandboxeissa onkin yleensä ongelmana. Vihujen partioita ja siviilejä pyörii kyllä, mutta ne eivät tunnu tekevän tai välittävän juuri mistään.
Lyhyt tarina ja sen tuomat missiot toistivat itseään.
Omaa pelihahmoa sai kustomoida ihan riittävästi, itse kun en välitä kaiken maailman skineistä ja dog tägeistä yhtään, niin aivan sama.
Skilleissä ei tuntunut olevan mitään super ihmeellistä. Pakollisia item ja hahmon statsi unlockeja.
Mitään kaatumisia, bugeja tai muuta pelaamisen estävää en kokenut
Testasin CO-OPia vajaan tunnin ja sen kautta tämä voisi olla ihan hauskaa nakuttelua. Yksin tuli pelattua useampi tunti ja sen perusteella singlenä tuskin jaksaa hirveästi. Vaikka mitään hypeä ei ollut, niin silti oletukset olivat korkeammalla, vaikka katsotut pelivideot olivat jo laskeneetkin fiiliksiä jonkun verran. Harmittaa kyllä, koska kunnollinen CO-OP ilman sitä ainaista PvP vääntöä olisi mukavaa vaihtelua.
Kiila tuossa aika hyvin kokosikin omatkin ajatukset pelistä. Tuohon vihollisen havainnointikykyyn vielä se, että eivät reagoi helikopteriin joka pörrää noin 100m päässä. Cooppina oli kyllä ihan hauskaa menoa sen 5h, sitten alkoi jo puuduttaa ja toistaa itseään. Tuossa ajassa myös oppi helposti puhdistamaan kokonaisen kylän yksin vihollisista, myös niistä vaikeammista.
Vaikka nuo bugit ja heikkoudet korjaisikin, niin silti tästä puuttuu se jokin mikä saisi innostumaan.
Itse tosiaan valitsin wildlandsin nvidian kupongista kun pääsin for honorin closed betaan ja se ei mitenkään vaikuttanut tuntui jopa vähän hack and slash peliltä (battle mekaniikka erittäin simppeli)
Itse pelasin co-op koko pelin ja voin sanoa että hauskaa oli.
Pariin otteeseen tuli ongelmia synccauksen kanssa ja kerran Uplay kaatui taustalta jolloin peli heitti pihalle.
Betan missio alue meni vaikeana noin 6 tuntiin mutta kaverien kanssa pelailtiin useita tunteja ihan vain testaillen kaikkea erilaista mitä vain keksimme kokeilla
Mitenkäs tuo co-op toimii jos on vain 2 ihmispelaajaa? Saako
a) molemmat käskytettävän AI kaverin
B) vain host saa 2 AI kaveria
C) pelkästään 2 hengen voimin mennään?
Mitenkäs tuo co-op toimii jos on vain 2 ihmispelaajaa? Saako
a) molemmat käskytettävän AI kaverin
B) vain host saa 2 AI kaveria
C) pelkästään 2 hengen voimin mennään?
Beta kaatui pariin kertaan ja muutaman kerran käytiin lähellä kaatumista. Kun ajeli jollain vempeleellä täyttä huutoa ja katsoi kaukaisuuteen, niin että mahdollisimman paljon maailmaa näkyi, niin sitten tuli kaatuminen tai ainakin oltiin lähellä.
Fps-droppeja ei oikeastaan ollut, keskiverto fps oli sellaiset 75, eikä tainnut missään vaiheessa pudota alle 60. Asetukset oli muuten täpöillä, mutta AA FXAA, AO off ja kaikki silmäsyöpäpaskeet pois päältä. FOV maksimissa. Alla on 4690k ja 980ti.
Npc:t oli ihan ok Tom Clancyksi, vihut oli vuoroin puusilmiä, vuoroin hakkereita. Omat squadilaiset juoksi aina välillä oman tulen eteen seisoskelemaan tai muuten jäivät jumittelemaan tai juoksivat pilaamaan väijytyksen.
Tehtävät ja keräilytavarat jumitti ja bugasi milloin mitenkin. Varsinkin co-op oli välillä helvettiä, kun toisella tuleekin tehdyksi muka joku ihan toinen tehtävä ja itse ei saa completea edes siitä mitä juuri tehtiin. Moneen kertaan tehtävä stallasi co-opin puolella ja osan sai tehtyä vasta yksin. Keräilykamoissa osa katosi kaverin kerättyä, ja se piti käydä yksinpelissä hakemassa uudestaan.
Autojen fysiikat, beta. Mopot oli suht ok, helikopterin ohjausta en saanut toimimaan, vaan se lensi aina sivuttain ja törmäsi aikanaan johonkin. Beta on beta?
Ja Divisionista tuttu kameran pieni ylös-alas -heilunta aiheuttaa pahoinvointia noin minuutin pelaamisen jälkeen.
Kyllä tämä hankintaan edelleen on menossa, mutta vain ja ainoastaan co-opin takia.
Betaa testanneiden kokemukset tuntuvat olevan ristiriitaisia. Osa odotti jopa Divisionia viidakossa ja jotkut kyselevät onko tämä aito "Ghost Recon" -peli. Mikä on "Ghost Recon" tai vaikkapa "Rainbow Six" -peli, tai edes "Tom Clancy" -peli? Mielestäni tuo Tom Clancyn nimellä myyminen on silkkaa rahastusta ja yleensä pelien samankaltaisuus loppuu herran nimeen. "Aito" Ghost Recon pelihän olisi tietysti 2001 julkaistun mukainen taktisempi hiiviskely ensimmäisessä persoonassa . Ja "Tom Clancy" -pelihän olisi toki Red Storm Rising
Monet kyselevät PvP:n perään, mutta miten se tässä sitten toteutettaisiin? DayZ ja GTA V Onlinea pelanneena PvP ei kyllä kiinnosta pätkääkään. PvP tuntui noissa vain muiden pelin paskomiselta, koska ihmiset noin keskimäärin tykkäävät vain tehdä kiusaa. Voi vaan kuvitella tässäkin jonkun vastaan tulevan joukon "Friendly, friendly" huudot ja perään haulikosta naamaan. PvP vääntöä löytyy DayZ:sta GTA V:n ja Bäfästä Arman kauttaa CS:GO:n, joten itse en jää sitä tässä kaipaamaan. Omat odotukset olivat:
Tarinavetoinen CO-OP, koska näitä on todella vähän
FPS muutenkin kuin vain tähdätessä, vaikka tällaista ei edes luvattu. Kolmas persoona syö immersiota aika paljon
Hahmon FPS liike ja sulavuus luokkaa R6 Siege (tai edes BF), en tiedä onko moista edes mahdollista toteuttaa open worldiin
Hyvin toimivat ja erilaiset kulkuneuvot
Elävä avoin maailma, mistä löytyy myös random eventtejä tyyliin GTA V
Taitopohjainen, ei mikään MMO tab target peli missä vihut kestää 500 kutia ja on legendary ynnä muut fantasia aseet.
Ei mitään TAB to cover mekaniikkoja FPS peliin. Siis niitä Uncharted / Gears of War / uudet Deus Ex tyylisiä FPS peleihin kuulumattomia "konsoli hömpötyksiä". Sopivat kyllä tiettyihin peleihin, mutta eivät "taitopohjaisiin". Kyllä sinne kiven taakse voi kyyristyä ihan itsekin, ilman että peli liimaa hahmon kädestä pitäen.
Vaikka kyse olikin betasta, niin aika pirusti on vielä parannettavaa. Esimerkiksi Overwatchin beta oli täysin valmis peli, Wildlandsissa taasen paljon korjattavaa ja twiikattavaa. Mielestäni paljon sellaista, minkä tosiaan pystyykin vielä korjaamaan.
EDIT:
Varsinkin kun tätä jantteria kuuntelee, niin kaikki tuntuu olevan vinossa, paitsi ne surkeat aseäänet
"I don't really like the 1st person because it's centered down the screen", ööö missä sen tähtäimen sitten pitäisi olla?
"I like that you can kill an enemy with two shots", niin siis miksei se olisi mahdollista FPS pelissä?
"How anyone is able to play with this 1st person", ja 1:03:10 kohdilla ihmetelläänkin sitten miksei ilman line of sightia osu vihuun.
"I wish you could run from cover to cover, or something", mitäs tuo kaveri sitten juuri teki?
Kopterista: "This isn't bad at all, controls on the vehicles are actually pretty nice"
Monet kyselevät PvP:n perään, mutta miten se tässä sitten toteutettaisiin? DayZ ja GTA V Onlinea pelanneena PvP ei kyllä kiinnosta pätkääkään. PvP tuntui noissa vain muiden pelin paskomiselta, koska ihmiset noin keskimäärin tykkäävät vain tehdä kiusaa. Voi vaan kuvitella tässäkin jonkun vastaan tulevan joukon "Friendly, friendly" huudot ja perään haulikosta naamaan
Toivottavasti tulee ns. erillisenä moodina ala GTA V, tai sitten asetuksissa saa täpän kohtaan tyyliin PvP: Disabled. Itseä henkilökohtaisesti tässä pelissä kiinnostaa vain ja ainoastaan PvE/Coop, ja tykkäsin betasta jonkin verran niin todennäköisesti tulee peli hommattua. Jos ei julkkariin, niin jossain vaiheessa kuitenkin. Ihan hauskaa räimettä vaikka bugeja/vikoja löytyy senkin edestä.
Joo ei kyllä itseäkään mikään pvp nappaa.
Pitääpä odotella kun tulee vähän arvosteluja ulos ennenkuin laittaa rahoja tähän.
Vaikuttaa, että tekijöillä tulee vielä kohtuu kova kiire saada peli valmiiksi.
Ne ketkä eivät päässeet closed betaan, voivat koittaa open betassa. Onkohan tässä sama buildi kuin closed betassa, vaiko jo hieman uudempi? Pitää katsoa pelaako closed betan asennus pätsäyksellä, vai meneekö kokonaan uusiksi.
For Honorin betat järjestettiin samalla systeemillä kuin Wildlandsin ja ainakin For Honorissa huomasin eroavaisuuksia suljetun ja avoimen betan kesken.
The open beta provides an opportunity to explore an additional province from the closed beta. You will have the opportunity to explore the beautiful provinces of Itacua again as well as experience the new province of Montuyoc.
Itacua
Itacua is the landing province of the full game.It will let you familiarize yourself with the rich environment of Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands. Finish the activities in Itacua and gain an XP boost to unlock new skills before going to Montuyoc.
Formerly a peaceful agricultural province where rebellion began, Itacua is now a guerilla zone. Itacua is located in the Greenland, and used to be a fertile agricultural province. When the Santa Blanca Cartel arrived and start to take over Bolivia, Itacua became the central point of the Kataris 26 rebellion.
The Rebellion launched raids against the Santa Blanca’s facilities and taken by surprise, the cartel suffered some losses. Then Sueño asked La Plaga to handle it. Several months later, the rebellion still resists and Itacua has become a guerrilla zone. The capital, Buena Vida, was partly destroyed by the fighting. The Culta village has been burnt by the sicarios, and Yopil’s population has just vanished…
The Rebellion keep launching raids against Santa Blanca facilities but the captured rebels were handed over to La Yuri and El Polito, who are responsible for torturing the captives to extract information about the leaders of the Rebellion.
Montuyoc
The Santa Blanca gathered their elite sicarios here to build a paramilitary force. Montuyoc is located in between the Altiplano and the highlands and has impressive vistas where you can watch red lakes from above. But it’s also the training center of the Santa Blanca Cartel, so expect some fierce fights there!
El Sueño has built a vast arsenal here, protected by large bases, which contains modern light and heavy weapons, guns, tanks, mortars, and anti-aircraft missiles. This arsenal is available to the best sicarios who come to the deserted moors of Montuyoc for training. Santa Blanca’s goal at Montuyoc is to train a small elite army capable of standing up to the best armies in South America. In this mission you will have to destabilize the alliance between the Cartel and the Unidad!
Tuli joku ~30min yksin pelailtua, ja ihan kivaa mättöä se oli niinkin. Tietty varmaan 100 kertaa helpompaa ja kivempaa porukassa, kuin bottien kanssa.
Peli oli kans kivan näköinen, mut ite kärsin (omaan makuun) vähäisestä fps:stä Tiiä sit pitääkö tosissaan alkaa karsimaan noita asetuksia että saa yli 60fps.
Mitäs muut ootte saanut freimejä ja millä specseillä?
Itellä 1080p High-asetuksilla 55-60fps. Joskus pomppas johonki 48, mm. kun menin traktorin kyytiin (?).
Koneessa siis GTX980 OC, i7 6700k @4.5GHz ja 16GB 2400MHz ramia.
Ensimmäinen tehtävä tarjoaa n. 54 FPS ultralla, bloomit sun muut vastaavat otettu pois. Closed betasta tuttu nykiminen on mielestäni vähentynyt, mutta edelleen se tuntuu varsinkin ajaessa. Peli on asennettu kovalevylle, mutta ainakin aikaisemmin SSD-asennus ei tehnyt mitään muuta kuin parantanut latausaikoja.
Pitää vielä pelata lisää, mutta hyvin todennäköisesti tulee hommattua vasta "alelaarista", jos silloinkaan.
PC:llä pelailen ite. Vsync on jotenkin käyttökelvoton, pistää nykimään, vaikka high asetuksilla average fps on 62 benchmarkissa. Otin syncin pois, ja tilalle video valikosta FPS limiter. Nyt taitaa tällä hetkellä olla serverit alhaalla, peli kertoo "maintenancesta", hope on lyhyt katko. Uplayhyn saa tulla pelailee, nick on paskamaha2k
SER rautana siis, 4770k@4,3, 16gb 1866, ja kellotettu 970. Resoo tiputin 1440p -> 1080p. (vegaa odotellessa?)
Itselläni löytyy GTX 1060 ja i7 6700 ja ihan kelvollisesti pyörii.
1080p, FXAA, HBAO+ ja tekstuurit ultralla, varjot ja piirtoetäisyydet high ja loput very high, niin pyörii 60FPS ja näyttää hyvältä. Näköjään tässä ei ole kolmoispuskurointia, eli vsync tiputtaa FPS:n silloin tällöin 30:een. Ilman sitä FPS limiterin kanssa taas tulee repeilyä. Pitää koittaa A-syncciä.
Rammin kulutus oli kovimmillaan yli 12GB, mikä on suurin määrä, mitä olen tähän asti omalla koneellani nähnyt. Vramia oli noilla omilla asetuksilla noin 4GB käytössä ja ultralla 5GB. Myös prossun käyttöasteet kävivät aika korkealla.
Maailma vaikuttaa aika mukavalta ja vapaalta. Tosin tehtävät taitavat olla Ubisoftin liukuhihnatuotannon tasoisia, mutta varmaan ostan tämän jossain vaiheessa, jos järkevään hintaan saa.
Itselläni löytyy GTX 1060 ja i7 6700 ja ihan kelvollisesti pyörii.
1080p, FXAA, HBAO+ ja tekstuurit ultralla, varjot ja piirtoetäisyydet high ja loput very high, niin pyörii 60FPS ja näyttää hyvältä. Näköjään tässä ei ole kolmoispuskurointia, eli vsync tiputtaa FPS:n silloin tällöin 30:een. Ilman sitä FPS limiterin kanssa taas tulee repeilyä. Pitää koittaa A-syncciä.
Rammin kulutus oli kovimmillaan yli 12GB, mikä on suurin määrä, mitä olen tähän asti omalla koneellani nähnyt. Vramia oli noilla omilla asetuksilla noin 4GB käytössä ja ultralla 5GB. Myös prossun käyttöasteet kävivät aika korkealla.
Maailma vaikuttaa aika mukavalta ja vapaalta. Tosin tehtävät taitavat olla Ubisoftin liukuhihnatuotannon tasoisia, mutta varmaan ostan tämän jossain vaiheessa, jos järkevään hintaan saa.
Mulla tää peli antaa benchmarkissa avg fps seuraavasti ultra 39, very high 57, high 62, medium 67 ja low 92. Preseteistä ainoa jolla ei fps dippaa alle 60 benchmarkissa oli low. Cpu käyttö oli kaikissa testeissä 48-60% ja näytönohjain 98-99%. Onkohan tää peli oikeesti näin gpu raskas vai onko tää vain huonosti optimoitua vielä? Mutta onneks on tää beta niin tietää ainakin vielä olla ostamatta.
Niin hyvä peli että sitä ei pääse edes kokeilemaan. Kokeilin port forwardit ja hosts filun preppauksen. palomuuri ei estele ni syy ei oo siinäkään. Enkä ole ainoa ongelman keskellä --> General discussion | Forums
Oikeastaan alkoi jo ketuttamaan että msi pelibundlesta valitsin tämän.
Niin hyvä peli että sitä ei pääse edes kokeilemaan. Kokeilin port forwardit ja hosts filun preppauksen. palomuuri ei estele ni syy ei oo siinäkään. Enkä ole ainoa ongelman keskellä --> General discussion | Forums
Oikeastaan alkoi jo ketuttamaan että msi pelibundlesta valitsin tämän.
Vähän testailin eilen. 3440*1440 resolla ei oikein saa kunnolla pyörähtämään, ellei laske kaikkia asetuksia melko alas. 2560*1080 resolla saa 60:n FPS:n, kun laskee muutamia asetuksia jonkin verran. En tiiä mistä johtuu, mutta tämä kadtottaa hiiren vähän väliä. Tulee aina ilmotus, että input device lost ja sitten heti takasin. Tuolloin ei tietenkään hiiri toimi sekunni parin ajan.
Kuten Ubisoftin pelit yleisesti niin kyseessä on huonosti optimoitu tehosyöppö ja tilanne tuskin parantuu paljoa julkaisuun mennessä joten ei muuta kuin asetuksia alas.
Jotenkin oli kyllä turhauttava kokemus tuo tunti tuota demoa. Liikkuminen kummallisen tahmeaa, 3 persoonan kuva ihan perseestä, autotjen fysiikka hämmentävä, kopterin kontrolleista meinaa saada mitään selvää (ilmeisesti pitäisi laittaa noin 1/2 eteen ja lisää korkeutta kokoajan että liikkuu eteenpäin menettämättä korkeutta?).
No jos co-op toimii hyvin eikä ole pakko koko tarinaa käydä samalla porukalla niin ehkä tämän voi hankkia. Jos tohon 3rd perseenä shittiin voi tottua.
Melko kehnosti pyörii tosiaan ihan kaikilla eri asetuksilla. En tiedä onko HBAO+ sitten syömässä kaikki tehot, mutta niin nättiä efektiä ei vaan viitsisi ottaa pois käytöstä. Ruudunpäivitys tippuilee usein, varsinkin kun alkaa tapahtua ja kun on enemmän ihmispopulaa ympärillä. Asetukset ja kokoonpano:
1080p, FXAA, HBAO+, AF 16x, laatuasetukset HIGH paitsi tekstuurit ULTRA
Muuten kyllä todella skeptisestä ennakkoasenteesta huolimatta peli on varsin kelvollinen. Ei mikään mestariteos, mutta muutaman tunnin kokeilleena kaverin kanssa kahdestaan, voin todeta seuraavat plussat:
- Mukava pelata, kontrollointi jouhevaa, ammuskelussa kunnon rekyyli, autolla ajamisessa sopivasti haastetta, melko selkeät valikot.
- Tehtävissä vaihtelua vaikeustason ja tavoitteen suhteen. Lähes aina mennään tietysti jotakin tukikohtaa kohti, mutta tehtävän luonne muuttaa lähestymistapaa ja toimintaa melko merkittävästi. Aiheuttaako hälytys epäonnistumisen kun kohde lähtee pakoon vai käydäänkö noutamassa vain dokumentteja? Kannattaa varmistaa että vaikeustaso on itselleen tarpeeksi haastava. Pelissä neljä vaikeustasoa, joista pelasimme toisiksi vaikeimmalla.
- Tekoäly melko älykäs. Piirittää ja lähestyy vakaasti. Havaituksi tuleminen tuntuu loogiselta ja ei ärsytä.
- Ääninäyttely maanläheistä ja varsin uskottavaa. Radiossa ihan viihdyttävää kuunneltavaa. Tunnelma maailman suhteen aurinkoinen, mutta aiheen suhteen melko melankolinen ja sotaisa.
- Todella nätin näköinen peli.
Huolenaiheina on lähinnä:
- Korjataanko performanssi ja kuinka pian?
- Onko kaikki eri tehtävätyypit nähty jo muutamassa tunnissa (en voi oikein tietää)?
Voin suositella pienellä varauksella. Kannattaa ainakin betaa testata. Ubisoft alkanut kääntää kelkkaansa hieman älykkäämpään suuntaan.
Niin hyvä peli että sitä ei pääse edes kokeilemaan. Kokeilin port forwardit ja hosts filun preppauksen. palomuuri ei estele ni syy ei oo siinäkään. Enkä ole ainoa ongelman keskellä --> General discussion | Forums
Oikeastaan alkoi jo ketuttamaan että msi pelibundlesta valitsin tämän.
No joo, samoilla linjoilla mennään. Itellä ei peli edes käynnisty
e: tuossa vähä selailin lisää tuota ubisoftin foorumia ja tuli tällänen vastaan
Hi everyone,
Please ensure you have the game installed on the C: Drive.
Disable Background Applications:
-Win 10 - Open Settings, and click/tap on the Privacy icon. -Click/tap on Background apps on the left side, and turn off each app to test
- Win 8 - Press CTRL + ALT + DELETE to go the task manager and go to the start-up tab.
- Win 7 - Press Windows key + R, Type in MSCONFIG and press Enter, Go to the tab, which says Start-up, Click the option to Disable All
If none of the above worked for you, please reach out to our support team so that they can investigate further: Home - Ubisoft Support
Melko kehnosti pyörii tosiaan ihan kaikilla eri asetuksilla. En tiedä onko HBAO+ sitten syömässä kaikki tehot, mutta niin nättiä efektiä ei vaan viitsisi ottaa pois käytöstä. Ruudunpäivitys tippuilee usein, varsinkin kun alkaa tapahtua ja kun on enemmän ihmispopulaa ympärillä. Asetukset ja kokoonpano:
Taitaa sulla hyytyä prossu. Itselläni GTX 1060 jaksaa puskea paremmilla asetuksilla yli 60FPS.
Edelleen ongelmia itselläni tuon Vsyncin kanssa. Se, A-Sync ja Fast Sync eivät mitkään toimineet hyvin ja pelkällä FPS limiterillä tulee repeilyä. Luultavasti korjaavat tuon sitten oikeaan peliin, mutta nyt betassa vaikea päästä nauttimaan grafiikoista, kun pitää valita repeily tai nykiminen
Hieman epäilinkin. Tarkoitus on päivittää kevään aikana Ryzeniin. Varsin prosessorilta vaativa peli tällä viisiin, aivan kuten Watch Dogs 2 (sama moottori).
Niin pelittää 30 fps ja joskus vähän alle. Ei se minulla silmämääräisesti alle 30 fps mennyt, mutta odotin parempaa. Pitäisi tasaisesti yli 60 pysyä. On se tasainen 30 fps silti useimmiten parempi kuin koko ajan rajusti alle 60 heittelevä fps.
Eipä pyöri, voihan tuo johtua SLI:stä, mutta redditiä kun luin niin en oikein usko. Kauheeta stutterointia jatkuvasti, välillä dippaa 1 fps muutamaksi sekunniksi. Autolla ajaminen käytännössä mahdotonta kun lagii ja stutteroi ihan perkeleesti. FPS silti noin 70 tuntumassa. Kaikki max ja 1080p, ei toi muuttunut vaikka asetuksia vähän räpläsin.
Joo'o, eipä tuo SLIstäkään johdu, kun ihan sama millä kortilla yrittää niin tuntuu tuo 60-70 olevan maksimi. Saakohan Titan XP sit paremmat lukemat? Sehän vasta kiva olis kun 1400€ kortti pitäs olla et yli 60fps stabiilina sais.
Joo ja tosiaan tuo GPU/CPU usage on aika outoa tossa, näyttisten usage 98-100% kokoajan, mutta power usage on korteilla vaan 30-40%, joka ei kyllä korreloi mitenkään tuon käyttöasteen kanssa, samoin lämmöt on n. 10-15C alemmat kuin esim GTA V:ssä. CPU usage jotain 30%
Joo ja tosiaan tuo GPU/CPU usage on aika outoa tossa, näyttisten usage 98-100% kokoajan, mutta power usage on korteilla vaan 30-40%, joka ei kyllä korreloi mitenkään tuon käyttöasteen kanssa, samoin lämmöt on n. 10-15C alemmat kuin esim GTA V:ssä. CPU usage jotain 30%
Joo'o, eipä tuo SLIstäkään johdu, kun ihan sama millä kortilla yrittää niin tuntuu tuo 60-70 olevan maksimi. Saakohan Titan XP sit paremmat lukemat? Sehän vasta kiva olis kun 1400€ kortti pitäs olla et yli 60fps stabiilina sais.