• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Ruoka Foodora-pro/Hesburger kaikki -50% (foodora pro ilmainen tammi/helmikuu)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja axxu
  • Aloitettu Aloitettu
Itse tilasin +130€ ruoat ennakkoon ja juhla etukoodin jälkeen hintaa jäi 61€. Tilaus peruttiin tuntia ennen toimitusta ja sain 10€ etukoodin hyvityksenä.
 
Kertaakaan en ole vielä saanut tilattua Espoossa :D.
Riippunee Espoosta. Mun Espoossa onnistunut tiistaina ja keskiviikkona ihan ongelmitta sekä Espoon Keskuksen että Lippulaivan heselöistä. Perjantainakin olisi onnistunut ainakin Espoon Keskuksesta, mutta päätin yhtyä sähkönsäästötalkoisiin tilaamalla jotain ihan muuta Foodoraa, kun hesevalikoima meni niin onnettomaksi ja kuljetusmaksut nousivat niin suuriksi, etteivät nuo oikein enää tuntunet kestävän vertailua edes -50% hintaisina niihin paikkoihin, joista sai Pro-jäsenenä edes ilmaisen kuljetuksen.
 
Ok, Foodora hese-tarjouksineen korkattu.

Tilausprosessi ja hinta oli 5/5. Helppo naputtelu ja ruuat tuli ajallaan. Mitään ei puuttunut.

Screenshot_20240107_180503.jpg


Ruoka oli 2/5. Syötävissä, mutta siinäpä se.

13,53€ toki vähintäänkin OK hinta 1 aikuisen ja 3 keskenkasvuisen ruokkimiseen, mutta listahinnoilla ei tulisi kyllä mieleenkään ikinä tilata uudelleen vaan sata kertaa sadasta tie veisi Social burger jointtiin tms. laadukkaampaan burgermestaan.
 
Hesen oman apin kautta saa tilattua tuotteita jotka on Foodoran apista poistettu. Meneekö tämä nyt kaikkien sääntöjen mukaisesti kun tarjouksen piti koskea koko menua? Eli päättääkö Hese nyt mitä haluaa myydä puoleen hintaan ja mitä ei?

"– On totta, että Hesburgerin valikoimaan on tehty joitain rajauksia, jotta tilauksia pystytään toteuttamaan. Rajoitusten tavoitteena on taata raaka-aineiden riittävyys vastaamaan kasvanutta kysyntää sekä helpottaa ravintolatyöntekijöiden työtä." sanoo toimari iltalehdelle.

Kiire loppuu ja raaka-aineet yllättäen riittävätkin jos olet valmis maksamaan täyden hinnan?
 
Tämähän ei mitään maksa, niin jos vaikka loppukuusta koettaisi. Pitäkää vaan tämä ketju hengissä, mielenkiinnolla seuraan. Ei huvita vaan mennä appiin "jonottamaan" ja saada peruttuja tilauksia, niin odottelen, että tilanne normalisoituu. Ei näitä nyt joka päivä vedetä, eihän? Kun HERKKU-koodit on käytetty ja sitä heseruokaa on syöty pari viikkoa, niin luulisi paineen hellittävän apissa?
 
Mieti kans et pitäskö poistaa tää foodora jäsenyys, vai oliko se ilmainen tonne loppuun asti?

Harmillista kun supistivat ton menun.
Saa nähdä palaako lista
 
Mieti kans et pitäskö poistaa tää foodora jäsenyys, vai oliko se ilmainen tonne loppuun asti?

Harmillista kun supistivat ton menun.
Saa nähdä palaako lista
Ilmainen on, ja 14 vuorokauden sisällä ottamiseta ei kannata edes lakkauttaa. Tai veloittavat tuolla Foodora Pro:lla säästyneen erotuksen takaisin. Sosiaalisessa mediassa onkin ollut jo ainakin yksi tälläinen tapaus esillä.
 
Ilmainen on, ja 14 vuorokauden sisällä ottamiseta ei kannata edes lakkauttaa. Tai veloittavat tuolla Foodora Pro:lla säästyneen erotuksen takaisin. Sosiaalisessa mediassa onkin ollut jo ainakin yksi tälläinen tapaus esillä.
Eli siis jos irtisanoo ennen 2vk täyttymistä tulee laskua perää
 
Olivat sitten nostaneet myös toimitusmaksua tässä kampanjan aikana ainakin paikalisessa ravintolassa. Aiemmissa tilauksissa tuli perille pelkän palvelumaksun hinnalla, nyt on sen lisäksi myös 0,99€ toimitusmaksu.

5.1

katso liitettä 1240333

7.1

katso liitettä 1240334
Onko sulla jossain mustaa valkoisella foodoran kuljetusmaksujen määrittymisestä? Itse en ainakaan löytänyt mistään, että olisi kiinteästi laskettu etäisyyden mukaan, joten luultavasti on heilläkin dynaaminen hinnoittelu tuon suhteen. Eli toisin sanoen eivät ole nostaneet hintojaan. Ilmoititko jo KKV:lle ja Kuluttajaneuvontaan?
 
Onko sulla jossain mustaa valkoisella foodoran kuljetusmaksujen määrittymisestä? Itse en ainakaan löytänyt mistään, että olisi kiinteästi laskettu etäisyyden mukaan, joten luultavasti on heilläkin dynaaminen hinnoittelu tuon suhteen. Eli toisin sanoen eivät ole nostaneet hintojaan. Ilmoititko jo KKV:lle ja Kuluttajaneuvontaan?
Kyllä ne nosti ainakin täällä päin kahdella eurolla pysyvästi hesen toimituksien hintaa torstaiaamuna. Aina ollut aiemmin sama varsin korkea 8,99 euron toimitusmaksu 4 kilometrin etäisyydeltä ilman mitään dynamiikkaa vuorokausien tai niiden aikojen suhteen. Viime torstaista alkaen sitten aina 10,99 €.
 
Täällä ainakin toimitus edelleen ilmainen. Vain 0,99€ palvelumaksu "ylimääräistä".
 
Nämä on aina näitä, joihin pitäisi käyttää paljon aikaa, että varmistaa kaikki mahdolliset porsaanreitä, joiden takia joutuukin maksamaan jotain peruutusmaksuja tai asioimaan maksullisen puhelinnumeron kautta asiakaspalveluun, jotta saa tilauksen peruttua. Ei oikein maksa sinkkumiehen syömisillä vaivaa. Etenkään kun näyttää siltä että minimitilaus on sen verran korkea, että joudun tilaamaan liikaa ruokaa. Selvittämiseen kulutetulla ajalla ja vaivalla kokkaan itse halvemmalla.
 
Tilaus tuli aika nopeasti. Ajoittain ravintola näkyi suljettuna ruuhkan takia.

Tilasin 2x kerrosateria, 2x lastenateria ja 6kpl nugetteja. Hintaa jäi JUHLA-koodilla reilu 9€. Unohtivat lastenaterioiden minipehmikset, joten piti reklamoida asiasta. Asia ei olisi haitannut, jos vaimo ei olisi ehtinyt luvata lapsille pehmiksiä. :beye:
Puuttuvista pehmiksistä tuli 1,32€ hyvitystä (66snt/kpl). Kannattaa varmaan jatkossa valita tuo hyvitys Foodoraan, pankkitilille maksettavan hyvityksen sijaan.
 
Puuttuvista pehmiksistä tuli 1,32€ hyvitystä (66snt/kpl). Kannattaa varmaan jatkossa valita tuo hyvitys Foodoraan, pankkitilille maksettavan hyvityksen sijaan.
4€ sain, kun 2 pillimehua puuttui enkä erikseen yksilöinyt miten hyvityksen haluan vaan se tuli kreditteinä mitkä sopi kyllä hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
Jahas, no eipä tarvi vaivautua. Eipä tuolla rajatulla menulla olisi muuta syömäkelpoista tilattavaa ollutkaan kuin kanasalaatti.
 
Nyt saakin taas alkaa itse valmistamaan ateriansa. Täytyy ainakin poistaa korttitiedot foodorasta ja alkaa selvittelemään koska tuon proon voi katkaista.
Taitaapi olla se 14 päivää, mikä on se lakisääteinen etämyynnin peruutusoikeus. Foodoran säännöissä todetaan että tuota peruutusoikeutta käyttäessä voidaan ansaitut edut periä takaisin. Ilmeisesti tulkitsevat tuona aikana katkaistut tilaukset peruutusoikeuden käyttämiseksi automaattisesti, vaikka tilaajan tarkoituksena olisikin vain normisti katkaista tilausjakson jälkeen.
 
Mitä järkee sitä tilausta on katkaista kun ei se maksa mitään? Voi tulla jatkossa käyttöä.
 
Täytyy ainakin poistaa korttitiedot foodorasta ja alkaa selvittelemään koska tuon proon voi katkaista.
Käyttöehdoissa on että kun katkasee (vaikka on kokeilu) niin pitäs jatkua pro tilaus aina seuraavaa laskutuskautee asti.
Peruuti äskön omani ja 4.2. saakka näyttäis olevan vielä tilaus menossa silti (tai seuraava laskutuskaude päivämäärä ainakin, enkä näytä menettäneen pro etuuksia nopealla katselmuksella).
 
Foodora muuttaa PRO-kampanjaansa. Kampanjaan yhtenä ravintolaketjuna osallistuvan Hesburgerin tarjoukseen liittyvä 50 prosentin alennus on loppunut. Alennus on jatkossa 20 prosenttia. Muutos astuu voimaan 11.1.2024 klo 8:00.

Lue lisää tästä.

Kampanjaan liittyvät kysymykset voit lähettää sähköpostitse osoitteeseen: pro-palaute@foodora.fi.

Terveisin
foodora
 
Vaikka teimme kaiken mahdollisen Pro-kampanjan arvioinnin yhteydessä, emme voineet kuvitella, että kampanja saavuttaa tällaiset mittasuhteet.
- Foodoran tj
 
No niin, eli ne jotka odottivat kärsivällisesti, että kovin huuma laantuu, jäävät nyt sitten ilman alennuksia, jonka perusteella varmasti melko moni pro-jäsenyyden hankki. Minkähänlainen jälkipyykki tästä mahtaa alkaa, eikös näistä yksipuolisista kampanjaehtojen muutoksista ole aiempaa ratkaisukäytäntöä olemassa? Ei toki lohduta varmaan ketään, kun asiasta varmaan väitellään vielä pitkään sen jälkeen kun kampanja on jo ohi.

Aika uskomattoman typerää tässä inflaatiotilanteessa yllättyä suosion määrästä, jos yhden suosituimman pikaruokapaikan menu laitetaan puoleen hintaan tarjolle.
 
Ei hirveästi yllättänyt että poistivat tarjouksen. Olihan se liian hyvä ollakseen totta. Muutenkin nostivat kuljetusmaksu eurolla ainakin täällä kaikista hesburgereista kesken kampanjan jo. Vaikka miltei seinänaapurina on mäkkäri, ja näillä oli sama kuljetusmaksu aikaisemmin.

Vaikka neljästä eri paikkaa yritti tilata niin olihan se kova työ kun jatkuvasti sulkivat tilauksien vastaanottamisen. Tai sitten tilauksen sai tehtyä niin sitten se peruutettiin.

Tuli peruttua samalla foodorapro, ehti olla 10pv :hmm:
 
Viimeksi muokattu:
Meni juuri kuten ennakkoon uumoilin. Tuo 50% oli järjetön, vaan ei asiakkaan vika. Vähän tuo yksipuolinen ehtojen muuttaminen harmittaa periaatetasolla. Hyvä sauma reklamoida toki tapahtunutta.
 
Olipa toisaalta hyvä muistutus stopata jo nyt tuo Foodora Pro ja laittaa syyksi avautuminen kampanjan paskomisesta alusta lähtien. Pörrää toki voimassa vielä loppuun asti vaan eipä tuolta omalla sijainnilla ole oikein muuta tilattavaa kun toimitusmaksut hyppää heti irstaisiin määriin vaikka kuinka sais alennusta.
 
Kyllähän tässä asiakkaan pettäminen haisee. Vaikea uskoa, että tämä kestäisi tarkemman laillisen tutkinnan?

No jos joku haluaa asian riitauttaa, niin onhan tässä ainakin kahta toimintaperiaatetta rikottu ja myös vastoin kkv:n yleisiä linjauksia:

Kampanjan ehtoja on muutettu kesken kampanjan yksipuolisella ilmoituksella ja käytännössä ilman varoaikaa. Ensiksi menua karsimalla ja myöhemmin alennusprosenttia selvästi laimentamalla. Kummastakaan ei tiedotettu etukäteen, vaan käytännössä uudet ehdot astuivat voimaan välittömästi. Lähtökohta ehtojen muuttamiselle (jos se ylipäätään on mahdollista), että siitä tiedotetaan etukäteen ja kuluttajalla on mahdollisuus reagoida siihen. Yleensä tällainen kohtuullinen aika oikeuskäytännössä on vähintään 1kk.

Toinen väärä toimintatapa liittyi siihen, että pro-kampanjaa selvästi markkinoitiin siten, että siihen kuului olennaisena osana Hesburgerin koko menun - 50% kampanja. Aluksi tämä lävähti käytännössä apissa silmille heti sen avatessa. Se siis osaltaan toimi täkynä tarttua jäsenyyteen. Kampanjaehdoissa luki selvästi, että se on voimassa helmikuun loppuun ja minkäänlaista rajallisuutta tai disclaimeria yllättävistä muutoksista tarjouserän suhteen ei ilmaistu. Lähtökohta kuluttajalle oli se, että kun hankin pro-jäsenyyden, olen oikeutettu koko Hesburgerin menuun 50% alennuksella.

Foodora on tässä toiminut taatusti kkv:n linjauksia vastaan. Jos joku on siis riittävästi tästä pahoittanut mielensä, niin ainakin evidenssi puhuu sen puolesta, että pieleen meni ja Foodoran toimintatavassa on korjattavaa. Tuoko se porukalle takaisin halvat hampparit, tuskin. Mutta uskomatonta perseilyä tämä silti on ollut.
 
Minä olen ihan tyytyväinen siihen että alennus tiputettiin -20%:iin. Nyt on mahdollisuus saadakin sitä ruokaa kun todennäköisesti tilausmäärät pienenevät. Ja loppupeleissä tupakkirahoista vaan kyse.

Kuljetusmaksun saisivat kyllä mielellään palauttaa ennalleen.
 
Onko varsinaisesti jossain "mustaa valkosella" että kauanko tän kampanjan piti alunperin olla voimassa?
 
Minä olen ihan tyytyväinen siihen että alennus tiputettiin -20%:iin. Nyt on mahdollisuus saadakin sitä ruokaa kun todennäköisesti tilausmäärät pienenevät. Ja loppupeleissä tupakkirahoista vaan kyse.

Kuljetusmaksun saisivat kyllä mielellään palauttaa ennalleen.
Olet sit varmasti ainoa.
Kupongeilla hinnat on jo reilusti tuota halvemmat eikä tarvii kotona odottaa että saa kylmiä ruokia.
 
Tekeekö joku tästä kkv kantelun?
Mietin sitä että jos sieltä otetaan asiaan kantaa niin se luulisi koskevan kaikkia jotka eivät kannelleet jos päätös tulee
 
Muistaakseni kampanjaehdoissa oli maininta, että Foodora voi muuttaa niitä "miten haluaa"...
 
No jos joku haluaa asian riitauttaa, niin onhan tässä ainakin kahta toimintaperiaatetta rikottu ja myös vastoin kkv:n yleisiä linjauksia:

Kampanjan ehtoja on muutettu kesken kampanjan yksipuolisella ilmoituksella ja käytännössä ilman varoaikaa. Ensiksi menua karsimalla ja myöhemmin alennusprosenttia selvästi laimentamalla. Kummastakaan ei tiedotettu etukäteen, vaan käytännössä uudet ehdot astuivat voimaan välittömästi. Lähtökohta ehtojen muuttamiselle (jos se ylipäätään on mahdollista), että siitä tiedotetaan etukäteen ja kuluttajalla on mahdollisuus reagoida siihen. Yleensä tällainen kohtuullinen aika oikeuskäytännössä on vähintään 1kk.

Toinen väärä toimintatapa liittyi siihen, että pro-kampanjaa selvästi markkinoitiin siten, että siihen kuului olennaisena osana Hesburgerin koko menun - 50% kampanja. Aluksi tämä lävähti käytännössä apissa silmille heti sen avatessa. Se siis osaltaan toimi täkynä tarttua jäsenyyteen. Kampanjaehdoissa luki selvästi, että se on voimassa helmikuun loppuun ja minkäänlaista rajallisuutta tai disclaimeria yllättävistä muutoksista tarjouserän suhteen ei ilmaistu. Lähtökohta kuluttajalle oli se, että kun hankin pro-jäsenyyden, olen oikeutettu koko Hesburgerin menuun 50% alennuksella.

Foodora on tässä toiminut taatusti kkv:n linjauksia vastaan. Jos joku on siis riittävästi tästä pahoittanut mielensä, niin ainakin evidenssi puhuu sen puolesta, että pieleen meni ja Foodoran toimintatavassa on korjattavaa. Tuoko se porukalle takaisin halvat hampparit, tuskin. Mutta uskomatonta perseilyä tämä silti on ollut.

Tämä oli hyvä pohja reklamaatioon, muokkasin ja lisäsin hieman tekstiä, katsotaan mitä vastaavat. :D
 
"Etukoodeihin soveltuvat erityiset voimassaolo- ja lunastusajat ja foodoran sen asiakkaille tarjoamat tutustumishinnat tai "kokeilutarjoukset" voi käyttää vain kerran. Sama soveltuu muihin kampanjoihin ja myynninedistämiskeinoihin, joita on tarjottu käytettäväksi Alustalla, ellei toisin ole nimenomaisesti todettu kyseiseen etukoodiin, kampanjaan tai tarjoukseen soveltuvissa ehdoissa. foodora pidättää oikeuden lopettaa etukoodit, kampanjat ja tutustumishintojen tarjoaminen tai muut myynninedistämiskeinot tuleville tilauksille milloin tahansa ilman etukäteistä ilmoitusta asiakkaalle."

Muutenkin tilanne oli aika force majeure kun ei kuskeja/tavarantoimittajia riittänyt, joten onnea vaan oikeustaisteluihinne muutaman alennuspurilaisen vuoksi.
 
"Etukoodeihin soveltuvat erityiset voimassaolo- ja lunastusajat ja foodoran sen asiakkaille tarjoamat tutustumishinnat tai "kokeilutarjoukset" voi käyttää vain kerran. Sama soveltuu muihin kampanjoihin ja myynninedistämiskeinoihin, joita on tarjottu käytettäväksi Alustalla, ellei toisin ole nimenomaisesti todettu kyseiseen etukoodiin, kampanjaan tai tarjoukseen soveltuvissa ehdoissa. foodora pidättää oikeuden lopettaa etukoodit, kampanjat ja tutustumishintojen tarjoaminen tai muut myynninedistämiskeinot tuleville tilauksille milloin tahansa ilman etukäteistä ilmoitusta asiakkaalle."

Muutenkin tilanne oli aika force majeure kun ei kuskeja/tavarantoimittajia riittänyt, joten onnea vaan oikeustaisteluihinne muutaman alennuspurilaisen vuoksi.
Tuskin kukaan oikeuteen on lähössä vaan valittaa vaan jotta saavat perseilijät vastailla valituksiin. Mitäs läksit jne
 
No tulipahan yksi tilaus saatua sisään ja HERKKU-koodikin käytettyä.

Sen verran skeidaa oli Hesen sapuska, että ei suuri menetys. Mihinkään muuhun ei myöskään Foodoraa ole ajatus käyttää, en oikein pidä konseptista: liian laiskaa tilata kotiin ja sapuskat ehtivät jäähtymään kuljetuksessa, etenkin pakkasella.

Pro näemmä voimassa 4.3 asti ilmaisena; täytyy muistaa perua ennen sitä.
 
"Etukoodeihin soveltuvat erityiset voimassaolo- ja lunastusajat ja foodoran sen asiakkaille tarjoamat tutustumishinnat tai "kokeilutarjoukset" voi käyttää vain kerran. Sama soveltuu muihin kampanjoihin ja myynninedistämiskeinoihin, joita on tarjottu käytettäväksi Alustalla, ellei toisin ole nimenomaisesti todettu kyseiseen etukoodiin, kampanjaan tai tarjoukseen soveltuvissa ehdoissa. foodora pidättää oikeuden lopettaa etukoodit, kampanjat ja tutustumishintojen tarjoaminen tai muut myynninedistämiskeinot tuleville tilauksille milloin tahansa ilman etukäteistä ilmoitusta asiakkaalle."

Muutenkin tilanne oli aika force majeure kun ei kuskeja/tavarantoimittajia riittänyt, joten onnea vaan oikeustaisteluihinne muutaman alennuspurilaisen vuoksi.

Mikäli ensimmäinen lainaus on suoraan Foodorasta, ei se silti tarkoita, että se on kuluttajasuojalain mukaista. Lisäksi on reilusti oikeuskäytäntöä siitä, että mahdolliset yllättävät ja ankarat sopimusehdot tulee selvästi ilmaista, eikä niitä voi piilottaa pitkien sopimusehtojen taakse tai muuten kätkeä siten, ettei kuluttajalla ole valistunutta käsitystä siitä, mihin on suostumassa.

Force majeurea tutkitaan aina tapauskohtaisesti ja suppeasti. Ylivoimaista estettä tässä tuskin pääsi syntymään, koska tuotteita saatiin kuitenkin toimitettua ja oletettavasti tällaisen kampanjan alussa kysyntää lienee keskimääräistä enemmän. Suosion perusteella tuotteita myös valmistettiin ja toimitettiin kovaa tahtia. En ainakaan itse lähtisi vetoamaan tällaisessa tilanteessa force majeureen. Tuskin menestyisi riitatilanteessa.
 
Pro näemmä voimassa 4.3 asti ilmaisena; täytyy muistaa perua ennen sitä.

Tähän liittyen, miten ja mistä tuo tilaus peruutetaan? Sovelluksessa on vaan kohta "Päivitä tilausjakso, seuraava veloitus 3.3.2024" eikä mitään linkkiä mistä tuon vois peruuttaa?

E: Menin selaimella omille sivuille ja siellä lukikin "pro-tilauksesi on peruutettu" kuten muistelin sen peruneeni.
 
Tähän liittyen, miten ja mistä tuo tilaus peruutetaan? Sovelluksessa on vaan kohta "Päivitä tilausjakso, seuraava veloitus 3.3.2024" eikä mitään linkkiä mistä tuon vois peruuttaa?

Ainakin selaimella foodoraan kirjautuneena siellä oli ihan "Peruuta tilaus"-linkki Foodora Pro-jäsenyys valikossa.
 
"Etukoodeihin soveltuvat erityiset voimassaolo- ja lunastusajat ja foodoran sen asiakkaille tarjoamat tutustumishinnat tai "kokeilutarjoukset" voi käyttää vain kerran. Sama soveltuu muihin kampanjoihin ja myynninedistämiskeinoihin, joita on tarjottu käytettäväksi Alustalla, ellei toisin ole nimenomaisesti todettu kyseiseen etukoodiin, kampanjaan tai tarjoukseen soveltuvissa ehdoissa. foodora pidättää oikeuden lopettaa etukoodit, kampanjat ja tutustumishintojen tarjoaminen tai muut myynninedistämiskeinot tuleville tilauksille milloin tahansa ilman etukäteistä ilmoitusta asiakkaalle."

Muutenkin tilanne oli aika force majeure kun ei kuskeja/tavarantoimittajia riittänyt, joten onnea vaan oikeustaisteluihinne muutaman alennuspurilaisen vuoksi.
Heillä ehdoissaan tuollainen kohta. Ei ole ilmoitusta nänynyt 45 päivää ennen ainakaan itselleni.

Screenshot_2024-01-11-11-31-41-06_04bb76bc4a965b50335b227f15e3e70d.jpg
 
Tämä oli hyvä pohja reklamaatioon, muokkasin ja lisäsin hieman tekstiä, katsotaan mitä vastaavat. :D
Joo ihan naurettavan huonosti toteutettu kamppis, jonka ansiosta kiinnostus minkään Foodoran lisämaksullisen palvelun käyttämiseen on entistäkin olemattomampi, mutta pakko sanoa, että mulla menee aivot täysin nurin ihmisistä, jotka jaksavat reklamoida ilmaisista tuotteista ja palveluista, joista eivät ole maksaneet eivätkä aio maksaa sentin jeniä. Only in tekkilä.
 
Sopimukseen saa tietysti kirjailla ihan millaisia (pätemättömiä) ehtoja haluaa. Tuomioistuimessa asiaa tarkasteltaessa ne voivat olla vain kuluttajan eduksi, lainsäädäntö menee aina näiden edelle. Tämä on koeponnistettu jo hullaripösöjen kanssa vaikka oli runoiltu milloin minkäkinlaista selitystä ylivoimaisesta esteestä ym.

Väitän, että moni siis todella moni tilasi Foodora Pro:n nimenomaan tämän kampanjan takia.

Kyllähän jos olet Foodora Pro:n tilannut niin olet saanut ne ehdot luettavaksi ja hyväksyttäväksi ensin, et kai sinä sitä ole tilannut lukematta mihin sitoudut? Ja siellä nimenomaan mainittiin tuosta että kampanja voidaan keskeyttää, niinkuin muitakin oleellisia asioita mm. tietojesi käyttämisestä.
 
Joo ihan naurettavan huonosti toteutettu kamppis, jonka ansiosta kiinnostus minkään Foodoran lisämaksullisen palvelun käyttämiseen on entistäkin olemattomampi, mutta pakko sanoa, että mulla menee aivot täysin nurin ihmisistä, jotka jaksavat reklamoida ilmaisista tuotteista ja palveluista, joista eivät ole maksaneet eivätkä aio maksaa sentin jeniä. Only in tekkilä.

Niinno, eikö kaikki tarjoukset ole sen ovh:n ja tarjoushinnan erotuksen osalta ilmaisia, se että tää on kokonaan ilmaisena tarjottu ei varmaan sitä poista että ei mennyt ihan lain kirjaimen mukaan. Etenkin kun kaikki tietää että tän kamppiksen tarkoitus oli saada porukkaa tilaamaan foodora pro, ottaa heseltä pari kerroshamppaa ja unohtaa peria tää pro tilaus siinä parin kk aikana joka tietenkin jatkuu automaattisena. Kusikin sit omaan nilkkaan kun joku tais tajuta että heseä kyykytetään armotta seuraavat 2kk jonka jälkeen kukaan ei jatka pro tilaustaan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 396
Viestejä
4 489 757
Jäsenet
74 154
Uusin jäsen
Almedin

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom