• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Ruoka Foodora-pro/Hesburger kaikki -50% (foodora pro ilmainen tammi/helmikuu)

Liittynyt
30.10.2022
Viestejä
174
Saisinko valittamalla nämä kaikki menetetyt alennukset käteisellä, kuten Uuno pankin pullakahvit, kun valitettavasti täällä ei ole Heseä eikä Foodoraa. Olisin budjetoinut 100€ tarjousruokiin, joten siitä se luvattu 50% eli 50€ käteistä tänne, kiitos.
 
Viimeksi muokattu:

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 152
Saisinko valittamalla nämä kaikki menetetyt alennukset käteisellä, kuten Uuno pankin pullakahvit, kun valitettavasti täällä ei ole Heseä eikö Foodoraa. Olin budjetoinut 100€ tarjousruokiin, joten siitä se luvattu 50% eli 50€ käteistä tänne, kiitos.
Aina voit koittaa mutta antavat tyyliin 10 euroa krediitteinä palveluunsa.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 152
Yleisten ehtojemme puitteissa meillä on oikeus lopettaa kampanja: "Foodora pidättää oikeuden lopettaa etukoodit, kampanjat ja tutustumishintojen tarjoaminen tai muut myynninedistämiskeinot tuleville tilauksille milloin tahansa ilman etukäteistä ilmoitusta asiakkaalle."

Olemme kuitenkin mielipahasta johtuen maksaneet sinulle vaatimuksesi mukaisesti kertakaikkisena korvauksena antamallesi tilinumerolle 20 €

Terveisin,

foodora asiakaspalvelu

Kannatti pahoittaa mielensä
 
Liittynyt
11.09.2021
Viestejä
157
Yleisten ehtojemme puitteissa meillä on oikeus lopettaa kampanja: "Foodora pidättää oikeuden lopettaa etukoodit, kampanjat ja tutustumishintojen tarjoaminen tai muut myynninedistämiskeinot tuleville tilauksille milloin tahansa ilman etukäteistä ilmoitusta asiakkaalle."

Olemme kuitenkin mielipahasta johtuen maksaneet sinulle vaatimuksesi mukaisesti kertakaikkisena korvauksena antamallesi tilinumerolle 20 €

Terveisin,

foodora asiakaspalvelu

Kannatti pahoittaa mielensä
Tuohan oli hyvä tarjous 20e, parempi kuin 10e kreditti. Kuinka suuresti pahoitit mielesi? ;)
 
Liittynyt
12.04.2022
Viestejä
712
Tuohan oli hyvä tarjous 20e, parempi kuin 10e kreditti. Kuinka suuresti pahoitit mielesi? ;)
Veikkaan, että 20 e verran :psmoke:

Tulee mieleeni, että jos jaksaisi alkaa ammattivalittajaksi, kai sitä aika paljon saisi "tienattua" vuodessa kaikenlaista. Ja en siis kritisoi @Lucas34
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
730
Veikkaan, että 20 e verran :psmoke:

Tulee mieleeni, että jos jaksaisi alkaa ammattivalittajaksi, kai sitä aika paljon saisi "tienattua" vuodessa kaikenlaista. Ja en siis kritisoi @Lucas34
Nooh oman kokemuksen mukaan hyvin heikosti sitä saa yleensä mitään valittamalla. Monesti ei edes asiallisesti ja aiheesta. Esim. minulta puuttui pulla, jotain ympäripyöreää vastattiin ja sen jälkeen ei enää mitään.
Kalliit FiiO nappikuulokkeet hajosi (ei omasta syystä), käskivät liimata itse kasaan. Ei enempää vastauksia. Nuo tuoreimpia.
Ja toki toisaalta joskus saa liiankin hyvin, mutta taitanut mennä huonompaan suuntaan.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 687
Ja toki toisaalta joskus saa liiankin hyvin, mutta taitanut mennä huonompaan suuntaan.
On niitä valittajiakin paljon enemmän nykyään. Ei siitä kauan ole, kun pystyin liikkeessä asioidessani saada vaihdokin vialliselle tuotteelle heti ja antaa myyjän sitten reklamaation suhteen hikoilla. Nyt, kun puuttui Foodora-tilauksesta jotain, pitää ottaa kuvia, jättää reklamaatio, odottaa viikon vastausta ja sain vain pienen osan korvauksena vaivaan nähden. Ei jaksa tätä paskaa.
 
Liittynyt
10.06.2019
Viestejä
30
On niitä valittajiakin paljon enemmän nykyään. Ei siitä kauan ole, kun pystyin liikkeessä asioidessani saada vaihdokin vialliselle tuotteelle heti ja antaa myyjän sitten reklamaation suhteen hikoilla. Nyt, kun puuttui Foodora-tilauksesta jotain, pitää ottaa kuvia, jättää reklamaatio, odottaa viikon vastausta ja sain vain pienen osan korvauksena vaivaan nähden. Ei jaksa tätä paskaa.
10€:n hyvitys käytetty ja tämän farssin jälkeen ei tarvitsekkaan katsoa Foodoraa päin. Toisaalta jos on mahdollista saada "uuden asiakkaan" koodeja vielä käyttöön niin voidaan harkita "rekisteröintiä". Käytännössä tästä kamppiksesta jäi käteen halu ja himo kusettaa kusettajaa.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 733
Mihin ihmeeseen tuollaiset koodit syötetään? Tässä ketjussa sanottiin että tilausta tehdessä ostoskorissa mutta ei mulla siinä mitään näy. Siinä tilauksen esikatselussa siis.

Jaa taisi mainostenseuranta aiheutaa sivustoon pientä virhettä. Nyt tuo tilauksen esikatselu näyttää kattavammalta ja siinä on lisää etukoodi kohta, kun otin tuon pois.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 250
Vittu että tämä meni itseltäni vituiksi.
Vitutti toi homma niin paljon että poistin koko sovelluksen ja unohdin että se paska veloittuu sieltä itsellään.
Ni nyt sit meni 8e.
Enkä edes valittanut sinne sen kympin toivossa vaikka normaalisti niin tekisin. :mad: :confused2:

Nyt yritin kysyä voisko ton jäsenmaksun hyvittää. No ei tietenkään voi.
Jännä ku vastaavassa tilanteessa olen about 20 eri paikasta helposti sen hyvityksen kyllä saanut.
No eipä tule uudelleen käytettyä.
 
Liittynyt
10.04.2020
Viestejä
385
Vittu että tämä meni itseltäni vituiksi.
Vitutti toi homma niin paljon että poistin koko sovelluksen ja unohdin että se paska veloittuu sieltä itsellään.
Ni nyt sit meni 8e.
Enkä edes valittanut sinne sen kympin toivossa vaikka normaalisti niin tekisin. :mad: :confused2:

Nyt yritin kysyä voisko ton jäsenmaksun hyvittää. No ei tietenkään voi.
Jännä ku vastaavassa tilanteessa olen about 20 eri paikasta helposti sen hyvityksen kyllä saanut.
No eipä tule uudelleen käytettyä.
Itse muistin palvelun irtisanoa juuri ajoissa, mutta näyttää maaliskuukin olevan ilmainen.
Olisiko kympin sijaan sitten hyvitetty viime kuussa tarjouksessa näkynyt puolihintainen kk-maksu vain?
No, pitää vielä käydä maksukortin tiedot poistamassa ja appi poistaa, kun ei taida tulla enää tilailtua.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 152
Sellainen varoituksen sana myös Woltista ja Wolt+ palvelusta. Palveluun on tarjolla ilmainen 1kk tutustumisjakso. Tämän tilattuani tietysti peruin sen heti ettei synny turhia kuluja jatkossa. Jäsenyys päättyi kuitenkin heti vaikka missään ei palvelua irtisanottaessa erikseen näin mainittu tapahtuvan. Asiakaspalvelu levitteli käsiään ja kehotti tilaamaan maksullisen jakson.
On ihan yleistä että kokeilujakson katkaiseminen katkaisee sen heti.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 733
Mä ainakin tykkäsin tuosta. Tuolla on nyt vähän hassusti tässä kuussa -25% Hesburgerissa pro asiakkaille.

Itse muistin palvelun irtisanoa juuri ajoissa, mutta näyttää maaliskuukin olevan ilmainen.
Sä olet luultavasti tilannut sen pron kuun loppupuolella? Siinä on 30 päivän tilausjakso. Mulla on tuo 15. helmikuuta tehty pro voimassa 15. maaliskuuta. Tilausjakso ei ole siis kalenterikuukausi. Ainakin mulla näyttää niin.
 

Cuthalu

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 409
Osa ravintoloista toimittaa myös itse, kannattaa suosia niitä niin ei tarvitse näitä verenimijöitä elättää.
Koko tämän palveulun pointtihan on se, että ei itse tarvitse asioida kenenkään kanssa. Toisin sanoen ravintolaan itse rimpauttelu ei ole korvaava vaihtoehto.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 250
No ainakin täällä periferiassa on lähes jokaisella ravintolalla, myös vietnamilaisella ja thaimaalaisella oma tilaussivustonsa jonne voi tilauksen jättää. Ei tarvitse asioida puhelimitse ja toimituskin tapahtuu tarvittaessa kontaktittomasti! Jos ei ole niin kannattaa ottaa asia ravintoloitsijan kanssa puheeksi!

Yleensä jonkun asian tai asioiden boikotoiminen (lue: kierrä joku palvelu tai palveluntarjoaja kaukaa) aiheuttaa itselle lievää epämukavuutta, mutta kiitoksena ei tule elätettyä tälläisiä kuluttajansuojalakia ja työntekijöiden oikeuksia pilkkanaan pitäviä Woltin ja Foodoran kaltaisia verenimijöitä.
Ja tämän ja woltin kaltaisten verenimijöiden kannatus myös suoraan ampuu niiden lempiruokapaikkojen jalkaan.
Nä ottaa ihan Helvetin korkean cutin tilaussummasta itselleen mutta monopolin ja nykynuorten laiskuuden takia paikat ei voi oikein olla tekemättä sopparia vähintään jomman kumman kanssa.

Itse rinnastan nämä kaksi palvelua pikavippeihin.
Kukaan muu kuin palveluntarjoaja ei oikeasti hyödy näistä.

Näiden paskojen tukeminen:
Nostaa aivan vitusti ruokien hintaa. Nämä ottaa 30 pinnaa tilauksesta itelleen.
Vie rafloilta rahaa.
Laskee ruoan laatua koska jostain pitää tinkiä ettei kulut karkaa.
Nostaa aivan vitusti LAISKUUTTA.
Nostaa suomalaisten nuorien painoa tulevaisuudessa todella paljon, porukka mikä asuu SAMASSA TALOSSA ku rafla silti wolttaa. :rolleyes:

Onhan näitä moraalisia syitä sit ihan vitusti enemmänkin…
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
766
Koko tämän palveulun pointtihan on se, että ei itse tarvitse asioida kenenkään kanssa. Toisin sanoen ravintolaan itse rimpauttelu ei ole korvaava vaihtoehto.
Monessa tapauksessa myös laiskuus, todella monella ravintolalla on olemassa omat sivut joiden kautta tilaus onnistuu, usein myös halvemmalla koska foodoran/woltin hinnastoihin on pitänyt laittaa extraa jotta pysyy kannattavana edellisten siivun jälkeen.

Itse olen jo jonkun aikaa alkanut tilaamaan ravintoloiden omien sivujen kautta, esim paikalliset pizzeriat tulee yleensä 2-7€ halvemmaksi riippuen onko ilmaista kuljetusta tarjolla joka paikallisilla on yleensä aina.
Noudoissa taas ero menee huomattavasti suuremmaksi, parhaimmat esimerkit menevät mcd, bk ja hesen suuntaan, koska kuka näitä oikeasti tilaa kotiin tuossa tulee helposti +10€ ero jos vaan viitsii vaivautua ovesta ulos.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 514
Ja tämän ja woltin kaltaisten verenimijöiden kannatus myös suoraan ampuu niiden lempiruokapaikkojen jalkaan.
Nä ottaa ihan Helvetin korkean cutin tilaussummasta itselleen mutta monopolin ja nykynuorten laiskuuden takia paikat ei voi oikein olla tekemättä sopparia vähintään jomman kumman kanssa.
Joopajoo. Ainakaan täällä Länsi-Espoossa millään vähän parempilaatuista ruokaa tarjoavalla eli siten "lempiruokapaikalla" ei ole omaa toimituspalvelua, eikä auta vaikka miten ränttäisi pahoista monopolikorporaatioista tai nuorison laiskuudesta (ja kannattaa ehkä tarkistaa vielä se oma käsityksensä monopoleista). Mainittakoon vaikka sellaiset kioskit kuten Mon'adi, Pomo d'or, Rioni, Bites burgers, Pronto, Sargam, Fat Pizza, King Kebab tai vaikka edes Snacky.

Parantaisiko se jotenkin näiden suosikkipaikkojen taloutta tai tilannetta, että jättäisi niiltä kokonaan tilaamatta, kun muutakaan vaihtoehtoa ei käytännössä ole kuin käyttää Wolttia/Foodoraa? Ne ravintolat, joilla oman sivun kautta tilaus ja toimitus täällä onnistuu on niitä alemman tason mamupizzerioita, joiden liiketoiminnan laillisuudesta voi yrittäjän säännöllisen vaihtumisen ja taloustietojen pienuuden perusteella esittää monenlaisia eri arvauksia ja joista Pizza Enrico osasi jo yli 20 vuotta sitten tulkita: "kaikki maistuu sama pahalle".

Itse tuen siinä sivussa mieluummin vaikka Wolttia tai Foodoraa, jotka sentään maksavat veroja tänne sen sijaan, että kierrättävät koko sukunsa ja ystäväpiirinsä firman kärkimiehinä valtiolta kupattujen erityistukien, verovapauksien ja starttirahojen toivossa.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 687
Sellainen varoituksen sana myös Woltista ja Wolt+ palvelusta. Palveluun on tarjolla ilmainen 1kk tutustumisjakso. Tämän tilattuani tietysti peruin sen heti ettei synny turhia kuluja jatkossa. Jäsenyys päättyi kuitenkin heti vaikka missään ei palvelua irtisanottaessa erikseen näin mainittu tapahtuvan.
Ainakin mulla, kun kokeilujakson otin käyttöön, oli maininta tästä jo ennen sitoutumista. Ei siis tullut yllätyksenä ja olin asiasta tietoinen. En tiedä, oliko tekstiä muutettu vai miten, mutta tuo ei nyt ole mikään suuri ongelma kuitenkaan.

Sanottakoon myös, että Wolt/Foodora tuntuu olevan useimmalle ravintolalle edullisempi vaihtoehto, kuin oman tilausjärjestelmän ylläpitäminen omilla verkkosivuilla. Ei ne domain-palvelutkaan ilmaisia ole ja alihankkijalta otetaan palvelut kuitenkin, välikäsiä löytyy siis siltäkin puolelta, eikä aina 100% tilauksen summasta päädy yrittäjälle myöskään.

Eli tuo 30%:sta valittaminen kaatuu osittain jo tuohon, kuin siihenkin, että Wolt/Foodora tuovat reilusti lisää asiakkaita, joten "alennuksella" myyminen voi kannattaakin, vähän kuin kaupoissakin on viikosta toiseen aina uutta "alennusta", "varaston tyhjennystä", jne. Se tuo puoleensa ihmisiä ja jos hinnat eivät olisi kohdallaan, ei kauppa kävisi.

Lopuksi, sanoisin että vastuukysymyksissä olen ehdottomasti ollut tyytyväinen Wolttiin, kun ongelmia on ilmennyt. Esim. viimeisin tilaus saapui minulle märkänä, juomat kaatuneet pussin sisällä ja lähetti toi märän pussin luokseni, josta valui pisaroittain kokista ulkoreunaa myöten. Wolt hyvitti koko tilauksen ja laittoi vielä krediittejä päälle. 10/10 kokemus.

Sen sijaan, muistan kun kerran tilasin jostain Pizza Express, ym. palvelusta kebabia ranskalaisilla ja sainkin kebabia riisillä. Soitin ravintolaan, kukaan ei vastaa. Laitoin asiasta sähköpostia, johon vastattiin seuraavana päivänä: "Miksi ei soita?" Asian selitettyäni tuli vielä kommenttina: "sinä tilaat riisillä älä valehtele, sinä olet syönyt kaiken ei mitään ongelma."

Niin...
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 514
Itse olen jo jonkun aikaa alkanut tilaamaan ravintoloiden omien sivujen kautta, esim paikalliset pizzeriat tulee yleensä 2-7€ halvemmaksi riippuen onko ilmaista kuljetusta tarjolla joka paikallisilla on yleensä aina.
Noudoissa taas ero menee huomattavasti suuremmaksi, parhaimmat esimerkit menevät mcd, bk ja hesen suuntaan, koska kuka näitä oikeasti tilaa kotiin tuossa tulee helposti +10€ ero jos vaan viitsii vaivautua ovesta ulos.
Jos se McD, BK tai Hese on useamman kilsan päässä eikä taloudessa ole autoa, niin ei se nouto ole usein mikään käytännön vaihtoehto.

Ravintoloiden omien sivujen kautta tilaaminen ei muuten nykyään ole enää tae siitä, ettei tulisi tukeneeksi em. toimituspalveluita. Ainakin täällä päin Kotipizzat tulee Wolt-lähettien kuskaamina, vaikka eivät ole Woltin kautta vaan ainoastaan Kotipizzan omien sivujen kautta tilattavissa.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 687
Pidän merkillisenä, että pitää kommentoida toisten ostokäyttäytymistä ylipäänsä; tehkööt kukin, miten parhaaksi näkee. Esim. itselläni on päivittäinen työ- ja kotimatka yli tunnin mittainen, josta valtaosa tapahtuu junassa istuen. Olen hyvin monena kertana tilannut Woltilla sekä ruokaa että ruokaostoksiakin niin, että lähetti ehtii kotiini suurinpiirtein samoihin aikoihin, eikä minulla erikseen menisi aikaa "vaivautua ovesta ulos" tai käydä ruokakaupassa. Toisinaan olen käyttänyt Alepan robottikuljetuksiakin, koska saapuu sopivan lähelle ja keli nyt sallii sieltäkin tilaamisen, vaikkakin kaikkia haluamiani tuotteita en Alepasta saa, mutta lähin K-Market toimittaa Woltilla, eli sitä olen sitten käyttänyt.

Minusta on vallan mainiota, että saan olla näin "laiska" ja käyttää vapaa-aikaani aidosti vapaa-ajan askareisiin tai esim. kumppanin kanssa. Työpäivän jäljiltä matkoineen helposti menee 10 tuntia ja siihen päälle 1-2 tuntia, jos kävisin vielä ruokakaupassa tai erikseen ruokaa jostain noutamassa, koska yllättäen ei monen montaa minua houkuttelevaa ravintolaa löydy lähistöltä. Kun ennen nykyistä kämppää asuin vielä opiskelijasolussa, oli toki kokemusta kämppiksen tilailusta, joka tilasi kirjaimellisesti tien toiselta puolelta Woltilla kotiin pizzaa. Hänen perustelunsa oli, että maksaa mielellään pienen summan siitä, ettei tarvitse ravintolan ikävän henkilökunnan kanssa asioida. Ruoka siis hyvää, mutta työntekijöiden asenne pilalla.

Noin 20 metrin toimituksen hoitaa Wolt, mutta sitäkin enemmän tuottaa hymyä huulille. Näin entinen kämppikseni teki. Ja en rehellisesti näe tuossakaan vikaa.
 

Ronald McDonald

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.02.2024
Viestejä
308
Koko tämän palveulun pointtihan on se, että ei itse tarvitse asioida kenenkään kanssa. Toisin sanoen ravintolaan itse rimpauttelu ei ole korvaava vaihtoehto.
Asioithan, sen Woltin kanssa. Eikö se ole ihan sama otatko yhteyden Wolttiin vai siihen ravintolaan?
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 514
Asioithan, sen Woltin kanssa. Eikö se ole ihan sama otatko yhteyden Wolttiin vai siihen ravintolaan?
Lainaamassasi tekstissä puhutaan rimpauttelusta. Kaikilla ravintoloilla ei ole online-tilauspalvelua, vaikka olisi toimituspalvelu, eli niihin joutuu soittamaan ja asioimaan puhelimessa usein vähän heikompaa suomen kieltä puhuvan kanssa vaivaannuttavasti. Wolttiin ei rimpautella ja tilaus hoituu muutamalla klikkauksella, joten kyllä se tilauskokemus on noissa tapauksissa ihan eri.

Woltin kautta voi myös valita kontaktittoman toimituksen. Suoraan ravintolan kanssa yleensä ei, tai ainakin se kuulostaisi hyvin erikoiselta.
 

Ronald McDonald

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.02.2024
Viestejä
308
Lainaamassasi tekstissä puhutaan rimpauttelusta. Kaikilla ravintoloilla ei ole online-tilauspalvelua, vaikka olisi toimituspalvelu, eli niihin joutuu soittamaan ja asioimaan puhelimessa usein vähän heikompaa suomen kieltä puhuvan kanssa vaivaannuttavasti. Wolttiin ei rimpautella ja tilaus hoituu muutamalla klikkauksella, joten kyllä se tilauskokemus on noissa tapauksissa ihan eri.

Woltin kautta voi myös valita kontaktittoman toimituksen. Suoraan ravintolan kanssa yleensä ei, tai ainakin se kuulostaisi hyvin erikoiselta.
Onhan tuo Wolt hyvä jos ihmiselle puhuminen pelottaa. Ruokakin pussissa oven takana, niin ei tarvitse inhimillistä kontaktia harrastaa.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 687
Onhan tuo Wolt hyvä jos ihmiselle puhuminen pelottaa. Ruokakin pussissa oven takana, niin ei tarvitse inhimillistä kontaktia harrastaa.
Itse tykkään, että on jotain mustaa valkoisella, mihin vedota, jos virheitä sattuu. Ks. edellinen esimerkkini siitä, kuinka tilaamani kebab ranskalaisilla muuttuikin kebab riisillä -annokseksi ja päälle haukut valehtelusta, kun siitä huomautin. Vaikka työntekijät siinä kassapäätteellä ovat mahdollisesti paremmin hereillä, kuin puhelimessa, on silti virheiden riski moninkertaisesti suurempi, kuin jos itse naputtelen sovelluksessa haluamani vaihtoehdot.

Lukuisia kertoja on muuten niin "kebab pizzerioissa", kuin Kotipizzassa ja "paremmissa" pizzarafloissa (esim. Classic Pizza) mennyt täytteet sekaisin, kun haluan omavalintaiset täytteet (eli ns. "Fantasia", kuten monella se on listalla). Muuttui vahingossa herkkusienet auringokuivatuiksi tomaateiksi esim. Classic Pizzassakin taannoin ja vaikka työntekijä oitis oli valmis korjaamaan virheen mukisematta, olisi se varmasti heillekin parempi olla kaikki tilaukset mustaa valkoisella suoraan sovelluksesta.

On niitä virheitä Woltillakin tilatessa käynyt. Ei kuitenkaan läheskään yhtä paljon, kuin "livenä". Sanoisin tätä empiirisesti kokemuksensa puolesta paremmaksi vaihtoehdoksi olla tosiaan harrastamatta ihmisten välistä kontaktia. Vielä, kun robotti tekisi pizzan ihmisen puolesta, niin ei virheitä olisi alkuunkaan, ilta ei menisi pilalle ja ei täytyisi taas peukkuja pyöritellä, ottaako hyvityksen vai riskeeraako uudelleentoimituksen, kun jääkaapissa vielä eilisen tähteitä lämmitettävänä myöskin...
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 514
Onhan tuo Wolt hyvä jos ihmiselle puhuminen pelottaa. Ruokakin pussissa oven takana, niin ei tarvitse inhimillistä kontaktia harrastaa.
Pelostahan se tosiaan on kaiken oltava kiinni. Drive-initkin luotu ihan vain sitä varten, että ei tarvitse mennä sinne sisään pelkäämään sen sijaan, että sillä luotaisiin asiakkaille sujuvampaa palvelua.
 
Liittynyt
10.04.2020
Viestejä
385
Mä ainakin tykkäsin tuosta. Tuolla on nyt vähän hassusti tässä kuussa -25% Hesburgerissa pro asiakkaille.



Sä olet luultavasti tilannut sen pron kuun loppupuolella? Siinä on 30 päivän tilausjakso. Mulla on tuo 15. helmikuuta tehty pro voimassa 15. maaliskuuta. Tilausjakso ei ole siis kalenterikuukausi. Ainakin mulla näyttää niin.
Ilmainen siis vielä tämän tilausjakson. Seuraava alkaa 7.4.2024
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 000
Viestejä
4 209 663
Jäsenet
71 002
Uusin jäsen
Pera L

Hinta.fi

Ylös Bottom