• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

  • Hyvää joulua!

    Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>

    SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>

Ruoka Foodora-pro/Hesburger kaikki -50% (foodora pro ilmainen tammi/helmikuu)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja axxu
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä. Mustalle listalle joutuminen tarkoittaa varsinkin pienemmälle yritykselle vaikeuksia. Nykyään listalta löytyy myös Apple.
Ja Samsung, Whirlpool ja mitä näitä nyt on. Listalle joutuminen voi tarkoittaa ongelmia jollekin pienelle rakennusalan firmalle, mutta noin muuten ei ketään taida oikeasti kiinnostaa.
 
Foodoraan sovelluksella oli Play kaupassa 4,2 tähteä, kun ilmoittivat kampanjan lopetuksesta. Nyt arvosana on 3,9. Tuskin tulen foodoraa enää käyttämään tuon pro jäsenyyden loputtua.

Monissa paikoissa Foodoran kautta hinnat ovat muutenkin yli 20% kalliimpia. Omassa lähipizzeriassa Foodora veloittaa fantasiapizzasta 12,5€ (10,62€ alennuksen kanssa). Pizzerian sivuilta tilattuna hinta on 9€ ja kuljetus ilmainen yli 14€ tilauksille. Foodora tarjoaa kyllä kuljetuksen ilmaiseksi, mutta palvelumaksua tulee euro.
 
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta en ihan ymmärtänyt. Voiko tuon pro jäsenyyden kokeilun siis perua ilman kuluja?
 
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta en ihan ymmärtänyt. Voiko tuon pro jäsenyyden kokeilun siis perua ilman kuluja?
14 päivän jälkeen voi varmuudella perua. Jotain väitteitä oli, että aikaisemmasta perumisesta voivat veloittaa saadun hyödyn.

E: En tosin usko, että veloittavat aikaisemmasta perumisesta, sillä Foodora muutti omia ehtojaan. Mainostivat -50% pro tarjouksia helmikuun loppuun asti. Hese tosin oli ainoa, josta sai -50%. Bannerissa lukee nykyään -20% diilejä.
 
Foodora vastasi ja ilmoitti tarjoavansa 10 euron alennuskoodia kampanjan keskeyttämisestä. Vetoavat luonnollisesti yleisiin ehtoihinsa ja oikeuteensa lopettaa kampanjat milloin tahansa asiakkaalle ilmoittamatta.

Ikävä juttu, kun pitää työllistää kuluttaviranomaisia mitättömän asian takia.
Mitäs sinne siis kirjoitit, pitänee itsekin poimia koodi hyvitykseksi.
Vaikka aika avuton hyvitys onkin…
 
Ei tuollaiseen hyvitykseen kannata tyytyä. Vaadit hyvitystä kampanjan keskeytymisestä ja annat selvityksen aiheutuneista vahingoista. Kannattaa myös mainita, että yleiset ehdot ovat kuluttajansuojalain vastaiset, kuluttajalle kohtuuttomat ja muutoksista tulee ilmoittaa etukäteen. Jos (esim.) keskimäärin olet tilannut Hesburgerista sadalla eurolla kuussa tulee hyvityksen olla vähintään 50 euroa kampanjan molempien kuukausien osalta pl. jo kampanjan aikana ansaitsemasi etu. Jos hankit Foodora Pro:n nimenomaan tätä kampanjaa varten ja maksoit sen vuodeksi vaadi kyseistä maksua kokonaan palautettavaksi.

Itse annoin vastineen, jossa ilmoitin tyytymättömyyteni tarjottuun hyvitykseen. Vien sitten asiaa tarvittaessa eteenpäin pätevän juristin ja kuluttajaviranomaisten avulla.
Jos osti Pron vuodeksi ja kampanjan piti olla vain helmikuun loppuun niin miksi pitäisi saada loput 10kk ilmaiseksi? Mielipahaanko pitäisi vedota?
 
Tuokin on tässä ketjussa jo käyty läpi, mutta kuluttajaa ei saa houkutella määräaikaisten sopimusten tekemiseen perättömillä väittämillä jollainen tämäkin kampanja oli.
Eikö Pro ollut ilmainen kaikille tämän kampanjan ajaksi jos ei nyt sillä hetkellä jo Pro ollut voimassa kun kampanja alkoi?
 
Mahdollisesti? Eikö tuon ilmaisen kokeilun juju ole juurikin saada ihmiset syöttämään tietonsa palveluun ja jäämään asiakkaiksi. Kortin tiedot sinne piti varmaankin syöttää ja silloin sieltä lähtee iloisesti kuukausimaksut myös kampanjan päätyttyä.
Kaikki taisivat saada Pron lisäaikaa tai aloittaa Pron ilmaiseksi kampanjan ajaksi joten mitään maksullista Prota ei tarvittu. Ei hinta vieläkään paha ole,

1000017170.jpg
 
Kaikki taisivat saada Pron lisäaikaa tai aloittaa Pron ilmaiseksi kampanjan ajaksi joten mitään maksullista Prota ei tarvittu. Ei hinta vieläkään paha ole,

1000017170.jpg

Ei ainakaan minulle mitään määräaikaisia sopimuksia tarjottu. Eiköhän se ole kaikilla toistaiseksi voimassa oleva sopimus, joka täytyy itse muistaa perua ennen 2kk ilmaista osuutta, tai muuten jatkuu maksullisena.
 
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta en ihan ymmärtänyt. Voiko tuon pro jäsenyyden kokeilun siis perua ilman kuluja?
Kamppisjäsenyyden voi tietenkin perua koska tahansa kuluitta. Se ukaasi siitä, että joutuisi maksamaan alennuksia takaisin johtuu siitä, ettei etämyyntiin sovellettua 14 päivän peruutusoikeutta käytettäisi väärin kampanjan ulkopuolella. Muutenhan sitä voisi jatkuvasti tilailla omia ilmaisia kahden viikon Pro-kamppiksia, jotka peruisi sitten viime tingassa ja ottaisi seuraavana päivänä taas uuden 14 päivän ilmaisjakson samalla, kun odottelee edellisestä rahojaan takaisin.
 
"Hei,

Pahoittelemme asiaa.

Vahvistan, että Foodora Pro tilauksesi tullaan päättämään 6.3.2024. Tähän asti tilaus on maksuton.

Yleisten ehtojemme puitteissa meillä on oikeus lopettaa kampanja: "Foodora pidättää oikeuden lopettaa etukoodit, kampanjat ja tutustumishintojen tarjoaminen tai muut myynninedistämiskeinot tuleville tilauksille milloin tahansa ilman etukäteistä ilmoitusta asiakkaalle."

Olemme kuitenkin mielipahasta johtuen maksaneet sinulle vaatimuksesi mukaisesti kertakaikkisena korvauksena antamallesi tilinumerolle 20 €

Terveisin,

foodora asiakaspalvelu "
 
Ikävä juttu, kun pitää työllistää kuluttaviranomaisia mitättömän asian takia.

Olen tästä eri mieltä. Kampanja kosketti montaa henkilöä, ei pelkästään sinua - eikä pelkästään tämän foorumin käyttäjiä. Tilausmäärien perusteella tuhansia asiakkaita. Tämä on semmoinen asia, että kuluttajaviranomaisen pitäisi hoitaa korvauksia jokaiselle kampanjaan osallistuneelle. (ja disclaimer: en ehtinyt mukaan, enkä aja omaa etuani)

Juuri tätä varten kuluttajaviranomainen on olemassa. Ei anneta firmojen polkea kuluttajien oikeuksia ja neuvotellaan kuluttajan puolesta. Ne on perustettu tällaisia tapauksia varten. Nyt niitä saa ja pitää käyttää :)
 
Tämä olisi varmaan aika täydellinen tapaus ryhmäkanteelle.

>Asian käsittely ryhmäkanteena edellyttää, että usealla henkilöllä on samaa vastaajaa koskeva vaatimus, joka perustuu samoihin tai samankaltaisiin seikkoihin. Kuluttaja-asiamies nostaa ryhmäkanteen ja toimii ryhmän edustajana. Oikeudenkäyntikulut eivät tule ryhmän jäsenten maksettaviksi, vaan ne maksaa joko kantaja eli kuluttaja-asiamies tai vastaaja.

 
Onko joku onnistunut poistamaan Foodoran profiilista luottokorttinsa tiedot? Käytän Foodoraa pc-selaimella ja profiilista löytyy kyllä POISTA nappula mutta kun sitä painaa teksti siirtyy vain rivinverraan alaspäin ja palaa takaisin mutta tietoa ei voi poistaa. Foodoran aspan kanssa olen useaan otteeseen keskustellut sähköpostitse ja sen kuulemma pitäisi siten onnistua vaan kun ei.
Entäpä miksei nettisivuilta löydy mitään tapaa olla Foodoraan yhtedessä. Eikö siellä joku chat ainakin kuuluisi olla? Minulta ei sellaista löydy. Eli ainoa keino on ollut lähetellä sähköpostia.
 
Onko joku onnistunut poistamaan Foodoran profiilista luottokorttinsa tiedot? Käytän Foodoraa pc-selaimella ja profiilista löytyy kyllä POISTA nappula mutta kun sitä painaa teksti siirtyy vain rivinverraan alaspäin ja palaa takaisin mutta tietoa ei voi poistaa. Foodoran aspan kanssa olen useaan otteeseen keskustellut sähköpostitse ja sen kuulemma pitäisi siten onnistua vaan kun ei.
Entäpä miksei nettisivuilta löydy mitään tapaa olla Foodoraan yhtedessä. Eikö siellä joku chat ainakin kuuluisi olla? Minulta ei sellaista löydy. Eli ainoa keino on ollut lähetellä sähköpostia.

Pyydä sähköpostitse GDPR:n nojalla kaikkien tietojasi poistoa. Jos et siis vielät GDPR:n vedonnut
 
Onko joku onnistunut poistamaan Foodoran profiilista luottokorttinsa tiedot? Käytän Foodoraa pc-selaimella ja profiilista löytyy kyllä POISTA nappula mutta kun sitä painaa teksti siirtyy vain rivinverraan alaspäin ja palaa takaisin mutta tietoa ei voi poistaa. Foodoran aspan kanssa olen useaan otteeseen keskustellut sähköpostitse ja sen kuulemma pitäisi siten onnistua vaan kun ei.
Entäpä miksei nettisivuilta löydy mitään tapaa olla Foodoraan yhtedessä. Eikö siellä joku chat ainakin kuuluisi olla? Minulta ei sellaista löydy. Eli ainoa keino on ollut lähetellä sähköpostia.
Joissakin tilauspalveluissa ei pysty poistamaan korttitietoja ennenkuin tilaus on päättynyt, mikä on todella typerää, mutta näitä on tullut vastaan vuosien varrella.

Jos vaatii tietojen poistoa GDPRn nojalla, niin sitten poistunee koko tili, eikä ilmaista jaksoa saa hyödynnettyä, ellei tosiaan sitten halua kokonaan poistaa palvelun käytöstä.
 
Onko joku onnistunut poistamaan Foodoran profiilista luottokorttinsa tiedot? Käytän Foodoraa pc-selaimella ja profiilista löytyy kyllä POISTA nappula mutta kun sitä painaa teksti siirtyy vain rivinverraan alaspäin ja palaa takaisin mutta tietoa ei voi poistaa. Foodoran aspan kanssa olen useaan otteeseen keskustellut sähköpostitse ja sen kuulemma pitäisi siten onnistua vaan kun ei.
Entäpä miksei nettisivuilta löydy mitään tapaa olla Foodoraan yhtedessä. Eikö siellä joku chat ainakin kuuluisi olla? Minulta ei sellaista löydy. Eli ainoa keino on ollut lähetellä sähköpostia.

En tiedä ongelmaasi ratkaisua mutta itsellä riitti poista napin näpäytys juurikin pc:n selaimella käyttäessä. Toki pari päivää ennen lopetin koko Foodora Pro tilauksen.

1705443815174.png
 
Siis porukka pahoittaa tästä mielensä, kun vetivät kampanjan ennen aikojaan pois ja uhkaillaan juristeills yms.

Juuh ocay, only in Finland.

Olisitte tyytyväisiä, että saitte edes jotain ala-arvoisia tilattua joita virheellisesti hampurilaisiksi kutsutaan.

Eheytykää ja syökää jotakin muuta, kuin tuollaista kurapaskaa, kampanjan loppuminen on kaikille win-win
 
Kyllähän tämä farssi on surkuhupaisa. Vieläkin foodorassa hesburgerin kohdalla lukee "koko menu -20%" ja silti sama puolikas valikoima kuten aikaisemminkin. Palautetta laitettu, mutta roskapuljulta ei mitään vastausta. Naurettavaa ja eipä tarvitse suositella foodoraa enää yhtään kenellekkään.
 
Kyllähän tämä farssi on surkuhupaisa. Vieläkin foodorassa hesburgerin kohdalla lukee "koko menu -20%" ja silti sama puolikas valikoima kuten aikaisemminkin. Palautetta laitettu, mutta roskapuljulta ei mitään vastausta. Naurettavaa ja eipä tarvitse suositella foodoraa enää yhtään kenellekkään.
Jep, tili ja sovellus lähti poistoon ainakin täällä kuluttajien harjaanjohtamisen takia.
 
Hesburger on se, joka lähti toteuttamaan kohdallaan järjetöntä -50% kamppista. Hesburger on se, joka on aiemminkin mitätöinyt työntekijöidensä oloja ja tälläkin kertaa jätti työntekijänsä yksin ilman vahvistuksia selviämään järjettömästä työkuormasta. Hesburger on se, joka veti pois yli puolet verkkoalustalle ilmoittamansa menun laajuudesta. Hesburger on se, joka muutti alennuksen -50 %:sta -20 %:iin, kun sekään ei paniikkiratkaisuna riittänyt.

Ja nyt kaikkia kiinnostaa nyt Foodoran boikotointi, mutta kukaan ei puhu Hesburgerin boikotoinnista. Maken järki?
 
Hesburger on se, joka lähti toteuttamaan kohdallaan järjetöntä -50% kamppista. Hesburger on se, joka on aiemminkin mitätöinyt työntekijöidensä oloja ja tälläkin kertaa jätti työntekijänsä yksin ilman vahvistuksia selviämään järjettömästä työkuormasta. Hesburger on se, joka veti pois yli puolet verkkoalustalle ilmoittamansa menun laajuudesta. Hesburger on se, joka muutti alennuksen -50 %:sta -20 %:iin, kun sekään ei paniikkiratkaisuna riittänyt.

Ja nyt kaikkia kiinnostaa nyt Foodoran boikotointi, mutta kukaan ei puhu Hesburgerin boikotoinnista. Maken järki?
Tein tilaukset Foodoran sovelluksella, en Hesburgerin. Foodora tuota tarjousta tarjosi (yhdessä Foodora pro:n kanssa) ei Hesburger. Jos Hesburger muutti yksipuolisesti heidän kamppanjansa ehtoja, niin Foodoran pitäisi tällöin sanoutua siitä täysin irti, ja lopettaa Hesburgerin kanssa bisnes kokonaan. Koska he eivät sitä tehneet niin Foodoran piikkiin menee kaikki.
 
Luulen kanssa Foodoran tästä ottaneen kovemman paskamyrskyn kuin Hesburger, Foodora menettänyt asiakkaita ja toiset vannovat etteivät ikinä enää koskekkaan koko firmaan. Tämä kuitenkin tulee olemaan vain väliaikaista ja ihmiset pikkuhiljaa palailevat palvelun piiriin, harvalla riittää halua alkaa tilaamaan pizzerioiden omien palveluiden kautta vaikka se yleensä halvempi vaihtoehto.

Itsellä foodoran sovellus ehdoitellut viimeaikoina useasti noutotilauksia, tätä hieman ihmettelen koska siinähän menee koko palvelun idea, kuka haluaa maksaa Foodoralle palvelusta jossa joudut itse kuitenkin tekemään kaiken?
 
Oon pari kertaa katsellut Foodora Pron tarjouksia ja nuohan ovat olleet aivan surkeita. Jostain ravintolasta oli -50 prossaa koko menu, no sieltä ei perinteisesti voinut tilata kuten Hesestä aikoinaan. Muut -20 prosentin tarjoukset vaikuttivat siltä, että hintoja olisi nostettu niitä alennuksia varten. Nepalilaisesta butter chicken 19 euroa alennuksella.

Sitten oli näitä lightning dealeja, että nää kestää 15 minuuttia ja nyt nopeasti tilaamalla saat hyvän diilin. Nämä oli laskettu just niin, että yhden aterian tilaamalla saat muutaman euron alennuksen ja kaksi ateriaa tilaamalla enemmän alennusta. No, nämä ravintolat olivat ihan ne samat sieltä -20% koko menusta -listalta ja alennukset oli laskettu menevän just yks yhteen niiden kanssa. Eli samat paskat alennukset hienolla lightning deal aikarajoituksella.

Ainoa millon näistä mitään haluaa tai jaksaa tilailla on silloin kun on sairaana tai alennuskoodeja saatavilla. Normi korotetuilla hinnoilla ei paljon innosta, varsinkaan tämän viimeisimmän kusetuksen jälkeen
 
Tein tilaukset Foodoran sovelluksella, en Hesburgerin. Foodora tuota tarjousta tarjosi (yhdessä Foodora pro:n kanssa) ei Hesburger. Jos Hesburger muutti yksipuolisesti heidän kamppanjansa ehtoja, niin Foodoran pitäisi tällöin sanoutua siitä täysin irti, ja lopettaa Hesburgerin kanssa bisnes kokonaan. Koska he eivät sitä tehneet niin Foodoran piikkiin menee kaikki.
Se on Foodoran yhdessä laatima kamppis Hesen -50% menu kärkituotteena, joten ei Foodora tietenkään voi vaan sanoutua tuosta irti ja pestä käsiään. Hese kuitenkin jätti Foodoran tässä todella paskaan välikäteen ottaen huomioon, että Foodora on panostanut tuohon paljon taloudellisesti ja maksanut kalliit televisiomainoskampanjat ja muun kamppikseen liittyvän markkinoinnin ja sitten pääyhteistyökumppani vetää maton jalkojen alta, kun ei ole Hesen työntekijöiden puheiden perusteella varustautunut millään tavalla tämän kampanjan toteuttamiseen esim. lisäämällä työvoimaa.

Luonnollisestikaan kukaan meistä ei tarkemmin tiedä millaiset kahdenkeskiset sopimusehdot ja mahdolliset korvausmenettelyt Foodoran ja Hesburgerin välillä on, mutta kyllä se vähän siltä näyttää, että Foodora tässä on pienempänä "pöytälaatikkofirmana" helisemässä Hesburgerin sanelemien muutosten edessä. Hesburgerin puoleltahan ne sanoi menun supistamisen tehneen ja sitten alennuksen pienentämisen, kun se ei riittänyt.

Mun on siksi paljon helpompi sympata Foodoran idiootteja kuin Hesburgerin johtoa, jolle tällainen menettely työntekijöiden hanuriin panemisen osalta kamppistensa yhteydessä on ollut jo aiemminkin tuttua.
 
Foodora ei antanut vastinetta määräajassa vaatimukseeni joten asia siirtyy nyt kuluttajaneuvojan käsiteltäväksi. Jos joku muu haluaa kannella asiasta suosittelen esittämään ensin Foodoralle vaatimuksen, mikäli siihen ei vastata kuluttajaneuvoja katsoo ettei vastapuolella ole aikomusta oikaista virhettään ja käyttää tarpeelliseksi näkemiään keinoja asian edistämiseksi.

Meikälle tuli 10€ alennuskoodi muutaman viikon käyttöajalla, esitin foodoralle tyytymättömyyteni korvaukseen perusteluineen mutta eivät muuttaneet kantaansa. Annetaan KKV:lle.
 
Meikälle tuli 10€ alennuskoodi muutaman viikon käyttöajalla, esitin foodoralle tyytymättömyyteni korvaukseen perusteluineen mutta eivät muuttaneet kantaansa. Annetaan KKV:lle.

Anteeksi tyhmä kysymys, en jaksa koko ketjua läpi käydä. Mutta saitko sinä ja @mineraalimies siis 10€ alekoodin johtuen tuosta Hesen kamppanjan loppumisesta yllättäen ja teillä oli tuo ilmainen kokeilu tuohon pro-jäsenyyteen?

Jos näin oli niin mitäs te sinne laitoitte viestiä? Kiinnostais tuokin "etu" hyödyntää :D kun en saanu tilattua hesestä tuolla kamppiksella ruokaa ennen kuin lopettivat tuon -50% tarjouksen.
 
Anteeksi tyhmä kysymys, en jaksa koko ketjua läpi käydä. Mutta saitko sinä ja @mineraalimies siis 10€ alekoodin johtuen tuosta Hesen kamppanjan loppumisesta yllättäen ja teillä oli tuo ilmainen kokeilu tuohon pro-jäsenyyteen?

Jos näin oli niin mitäs te sinne laitoitte viestiä? Kiinnostais tuokin "etu" hyödyntää :D kun en saanu tilattua hesestä tuolla kamppiksella ruokaa ennen kuin lopettivat tuon -50% tarjouksen.

Sama täällä. Vaikuttaa, että 10e hyvitys irtoaa vain heille, jotka nostavat asiasta kunnolla meteliä. Ei tosin yllätä.
 
Sama juttu. Uskomaton lafka.

Sama täällä. Ilmoitin jo, että tuohan on täysin naurettava jo ajatustasollakin. He laittoivat viestiin, että voivat ehtoja muuttaa haluamallaan tavalla johon oikaisin, että ehdot ovat ne mitkä ovat voimassa silloin kun asiakas tekee päätöksen ostaa tuote/palvelu. Meinasin laittaa tuonne, että 50 euron lahjakortti on lähempänä sopivaa korvausta, olkoonkin, että se on alakanttiin sekin, mutta parempi kuin tuo 10 euroa.
 
Asiasta toiseen. Toimiiko Herkku koodi vielä? Mulla sanoo, että koodi on käytetty.
 
Ihmettelin kun ei mitään vastausta palautteeseen ole tullut. Palaute lähetetty 11.1.24 koskien kamppanjan yksipuolista muutosta, eikä vieläkään vastausta. Kävin chattiin muistuttamassa, että aika ala-arvoista toimintaa ja surkeaa asiakaspalvelua.
 
Foodoran chatista kun käy pummimassa niin saa tuon 10e koodin muutenkin noin kerran kuussa tai kahdessa :) Teinit käytännössä elää noilla ilmaiskoodeilla.

Mutta ei oo näköjään Hesburger palauttanut menua entiselleen, suppealla mennään edelleen..
 
Vähän asian vierestä mutta kyllä foodora on pahuksen kallis.

Kävin ostamassa Big Mac aterian paikanpäältä. Hinta 9.65€.

Tilattuna foodoralla samasta ravintolasta 13.15€+0.99€ palvelumaksu eli yhteensä 14.14€. Siihen sitten kuljetus päälle.
 
Viimeksi muokattu:
Vähän asian vierestä mutta kyllä foodora on pahuksen kallis.

Kävin ostamassa Big Mac aterian paikanpäältä. Hinta 9.65€.

Tilattuna foodoralla samasta ravintolasta 13.15€+0.99€ palvelumaksu eli yhteensä 14.14€. Siihen sitten kuljetus päälle.
Tuohan on vielä ihan edullinen. Täälläpäin ainakin alkaa olla 15 euron tilaukset minimejä ja jos tilaa alle sen niin tulee pienen toimituksen lisä, joka kattaa erotuksen.
 
Tuohan on vielä ihan edullinen. Täälläpäin ainakin alkaa olla 15 euron tilaukset minimejä ja jos tilaa alle sen niin tulee pienen toimituksen lisä, joka kattaa erotuksen.

Tuo oikeasti ärsyttänyt kun lisänä vielä ilmainen toimitus vain yli 15€ tilauksiin, jos haluaisi vain yhdelle tilata vaikka töihin, kaikki annokset luonnollisesti max 14,90€ tai sitten seuraavaksi joku perhepizza päälle 20€ jota ei kuitenkaan yksin jaksa.
 
Tyydytään 10e:n lahjukseen. Ei riitä mielenkiinto taisteluun.

Edit: muokattu kokonaan uusiksi.
 
Viimeksi muokattu:
Ei varmaan saa enää hyvitystä kun poisti tilin jolla oli Pro maaliskuuhun? Nyt luo sillä spostilla vaan uutta käyttäjää.
 
Itse peruin eilen tuon jäsenyyden, niin nyt appi näyttää, että pro olisi voimassa 3.4 asti, onko muille käynyt näin? Ei kyllä kortiltakaan mitään ole veloitettu, joten mikäs siinä.
 
Itsekin yritetty vääntää ja kääntää tuosta heidän toiminnastaan foodoran tukeen, mut vastaukseksi tulee linkki stt:n uutiseen, jossa kerrotaan tuon -50% kampanjan loppumisesta ja heti perään "kiitos viestistä ja mukavaa päivän jatkoa". Suoranainen keskari päin pläsiä, eipä heitä pahemmin maksavat asiakkaat kiinnosta, tai no muutama yksittäinen jotka on asiasta jaksanu valittaa... :rolleyes:
 
Itsekin yritetty vääntää ja kääntää tuosta heidän toiminnastaan foodoran tukeen, mut vastaukseksi tulee linkki stt:n uutiseen, jossa kerrotaan tuon -50% kampanjan loppumisesta ja heti perään "kiitos viestistä ja mukavaa päivän jatkoa". Suoranainen keskari päin pläsiä, eipä heitä pahemmin maksavat asiakkaat kiinnosta, tai no muutama yksittäinen jotka on asiasta jaksanu valittaa... :rolleyes:
Joo eivät ota kuuleviin korviinsa ja nyt 7 viimeiseen viestiin eivät enää edes vastaa kun hyvitystä olen kysellyt.
 
nyt 7 viimeiseen viestiin eivät enää edes vastaa kun hyvitystä olen kysellyt.
Ja sitten ne kehtaa väittää, ettei talous muka kasva, vaikka teilläkin on näin sankarimainen ote työllistämiseen.

Oletko laskenut millaisille tuntipalkoille tuossa pääsee?
 
Ja sitten ne kehtaa väittää, ettei talous muka kasva, vaikka teilläkin on näin sankarimainen ote työllistämiseen.

Oletko laskenut millaisille tuntipalkoille tuossa pääsee?
Ai jos lyön saman viestin sinne päivän välein noin sekunnissa? En mä 7 sekunnissa kovin paljoa tienaa vai ketä tässä tarkoitit?
 
Eikun vaan kostamaan foodoralle ostamalla puhelinnumeroita parilla kymmenellä sentillä netistä ja tekemään uusia käyttäjiä, niin voi käyttää aina tuon 15e herkku koodin!1 prepaidit toki toimii myös
 
Eikun vaan kostamaan foodoralle ostamalla puhelinnumeroita parilla kymmenellä sentillä netistä ja tekemään uusia käyttäjiä, niin voi käyttää aina tuon 15e herkku koodin!1 prepaidit toki toimii myös
Mistä tällaisia parinkymmenen sentin liittymiä saa?
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
262 825
Viestejä
4 567 163
Jäsenet
75 029
Uusin jäsen
Wisbargo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom