• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

  • Hyvää joulua!

    Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>

    SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>

Ruoka Foodora-pro/Hesburger kaikki -50% (foodora pro ilmainen tammi/helmikuu)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja axxu
  • Aloitettu Aloitettu
Tilaus tuli aika nopeasti. Ajoittain ravintola näkyi suljettuna ruuhkan takia.

Tilasin 2x kerrosateria, 2x lastenateria ja 6kpl nugetteja. Hintaa jäi JUHLA-koodilla reilu 9€. Unohtivat lastenaterioiden minipehmikset, joten piti reklamoida asiasta. Asia ei olisi haitannut, jos vaimo ei olisi ehtinyt luvata lapsille pehmiksiä. :beye:
 
Kuskeille tämä taitaa sopia oikein hyvin. He työskentelevät kuitenkin provikkapalkalla. Hesen työntekijöille varmaan aika hirveää.

Ja voivat olla ajamatta (tuskin ovat) 50 hese tilausta tunnissa, heseläisillä ei ole paljon vaihtoehtoja kun vääntää niitä juustovekejä 5kpl/min tahtia
 
Vihdoin kun kello löi 18.00 ja oma Hese aukesi, niin sain nälkäisenä illan mätöt tilattua ja tilaus läpi, niin 10min päästä tilaus peruttu ja Hese hävinnyt listoilta.

Vittu mitä paskaa.

E: Nyt tais mennä läpi. Anteeksi kun nälkäisenä avauduin.
 
Viimeksi muokattu:
Sain lopulta tilauksen tehtyä. Olin varautunut siihen, että kun viisihenkiselle perheelle tekee tilauksen, niin ei varmaan ihan kaikkea saada, mitä tilattiin. Kun tilauksen sai läpi, niin sapuskat olivat kyllä aika hyvin ajallaan kädessä, ehkä 15-20 min siirtyi ilmoitetusta. Mutta itse tilaus menikin sitten siinä määrin pieleen, että oli jo pakko reklamoida. Viidestä ateriasta kolmesta, jotka kaikki olivat lastenaterioista, puuttuivat hampurilaiset. Lapset saivat vain juomansa ja ranunsa. Me vanhemmat sitten jaoimme omistamme suurimman osan, joten aika kevyeksi jäi ateriat hampurilaisten osalta.
 
Melko hyvin suljettu tilapäisesti mestat 00100 HKI-alueella. Välillä yksi aukee ja tilalle kaksi menee kiinni. Hyvin vedetty kamppis, not.
Rudolf Hessburger.jpg
 
Just pääsin kotio töistä ja sain itseni janoamaan halpoja Hese-mättöjä, jokainen Hese väliaikaisesti suljettu!! Nälkäväsymyskiukku alkaa nostaa päätään, tää on tämmöistä näitten harrastelijoiden kanssa, tästä lähtien pitäisi vaan Woltata Mäkkiä!
 
Vihdoin kun kello löi 18.00 ja oma Hese aukesi, niin sain nälkäisenä illan mätöt tilattua ja tilaus läpi, niin 10min päästä tilaus peruttu ja Hese hävinnyt listoilta.

Vittu mitä paskaa.

E: Nyt tais mennä läpi. Anteeksi kun nälkäisenä avauduin.

En pyydä sittenkään anteeksi. Tilattiin kolme isoa ateriaa eikä saatu yhtiäkään ranskalaisia.
:smoke:

E: Hese vastasi kyllä puhelimeen ja oli mukava asiakaspalvelija. Sanoi ottavan Foodoraan yhteyttä ja laittavat viidet isot ranskalaiset korvaukseksi. Annoin sympatiat kun on varmaan aika kaaos, niin kertoi olevan 30 Foodoran tilausta tällä hetkellä.

Vitun Heikki voisi laittaa niitä työntekijöitä näille raukoille lisää.
 
Viimeksi muokattu:
Lähin Hese näytti Foodoran kautta klo 18.50 sulkevansa klo 19. Hesen sivujen ja oman sovelluksen mukaan auki pidempään. En viitsinyt tehdä tilausta loppuun rajatusta valikoimasta, suuri riski perumisesta kellosta päätellen.

Miten voikin olla noin typeriä kampanjoista päättävinä että kysyntä yllättää kun tarjolla on tuntuva alennus sekä ruoasta että kuljetuksesta.

Plussaa Foodoralle että HERKKU-koodi kelpasi tilille jonka viimeisestä tilauksesta muutama vuosi.
 
En pyydä sittenkään anteeksi. Tilattiin kolme isoa ateriaa eikä saatu yhtiäkään ranskalaisia.
:smoke:

E: Hese vastasi kyllä puhelimeen ja oli mukava asiakaspalvelija. Sanoi ottavan Foodoraan yhteyttä ja laittavat viidet isot ranskalaiset korvaukseksi. Annoin sympatiat kun on varmaan aika kaaos, niin kertoi olevan 30 Foodoran tilausta tällä hetkellä.

Vitun Heikki voisi laittaa niitä työntekijöitä näille raukoille lisää.

Tilauksen kokonaishinta tais olla päälle 50 euroa. Loppusumma Pro alennuksella ja Herkku koodilla oli 14 euroa.

Tilauksesta puuttui kolmet ranet, joten Hesestä sanoivat laittavan viidet ranet jos löytyy kuljettaja.

Sovellus antoi suorilla 32 euron alennuskoodin korvaukseksi. Öööö, no ihan hyvä diili.

:smoke:
 
Lähin Hese oli miltein tunnin Foodorassa suljettuna, nyt kun aukesi niin heti tilaus sisään, lupaa 30min toimitusta. Saas nähdä, mutta eiköhän sitä jotain evästä tänään vielä saa.
 
Pks-seudulla tilasin satsin, normihinta 40e, -50% + HERKKU koodi, niin summa 7e.

Välillä oli omakin rafla suljettuna,mutta mutta aukesi klo 16. Aikamoinen show, mutta näin pörssisähköttäjänä halvempaa tänään kuin ruoan tekeminen itse.

Edit: tilaus tuli ajallaan, euron paprikamajoneesi puuttui tilauksesta. Ei jaksa reklamoida. Voimia heseläisille ja kuskeille.

Mikä herkku koodi??
 
Tilauksen kokonaishinta tais olla päälle 50 euroa. Loppusumma Pro alennuksella ja Herkku koodilla oli 14 euroa.

Tilauksesta puuttui kolmet ranet, joten Hesestä sanoivat laittavan viidet ranet jos löytyy kuljettaja.

Sovellus antoi suorilla 32 euron alennuskoodin korvaukseksi. Öööö, no ihan hyvä diili.

:smoke:

Tää mun mielestä kuvaa aika hyvin sitä hallitsematonta kaaosta joka Foodorassa ja Heseissä on meneillään. Ei kanna pitkälle..
 
Luulin ensin kun mainos tästä tuli tiistaina sähköpostiin, että luonnollisesti olisi jotenkin järkevästi porrastettu tämä pro-tarjous vanhoille käyttäjille. Mutta mitä vielä, sehän olikin sitten ihan joka ikiselle iikalle, uudelle ja vanhalle asiakkaalle koko Suomen maassa yhtä aikaa.

No senhän sitten osasi jo arvata miten tässä tulee käymään. Täysin amatöörimäisesti suunniteltu kampanja sellaisten ihmisten taholta, joilla ei voi olla minkäänlaista käytännön kokemusta ravintolamaailmasta ja siihen liittyvistä kampanjoista. Tajuaahan tuon tolloinkin, että tuollaisesta ilmaistarjouksesta syntyy niin paljon ylimääräistä ruuhkaa ravintolakeittiöihin, että siihen tarvitaan ensinnäkin rutkasti ylimääräistä työvoimaa ja ettei sekään vielä riitä, koska parilat ja muut ruoanvalmistuslaitteet vetävät vain oman kapasiteettinsa, joita ei tällaisille kamppiksille ole suunniteltu.

No mutta, ei niin huonoa, jos ei jotain hyvääkin: parasta tässä on kuitenkin kaikki valitukset kimpaantuneilta melkeinasiakkailta, jotka kokevat, että ovat tulleet nyt niin huonosti kohdelluiksi ilmaistarjouksestaan, että laittavat ilmaisrahansa seuraavan kerran Foodoran sijaan Woltille. Oppivatpahan olemaan, ihan ilmaiseksi!
 
Yllätyin ettei täällä puhuta koko kampanjan ennenaikaisesta sulkemisesta. Ei oo meinaan kertaakaan ollut tilattavissa mistään Oulussa, ja eilen illalla jo taisi hävitä koko kampanja. Siinä lukikin jotain. Nyt ei oo enää ollenkaan sitä -50 mainosta apissa kuten ennen.
 
Yllätyin ettei täällä puhuta koko kampanjan ennenaikaisesta sulkemisesta. Ei oo meinaan kertaakaan ollut tilattavissa mistään Oulussa, ja eilen illalla jo taisi hävitä koko kampanja. Siinä lukikin jotain. Nyt ei oo enää ollenkaan sitä -50 mainosta apissa kuten ennen.
Tuskin kestä pitkään moinen kampanja muutenkaan, ei ole liiketaloudellisesti kannattavaa ja Foodoran kuriiritkin väsyvät kun joutuvat pakkasilla -20 polkemaan.
 
Tuskin kestä pitkään moinen kampanja muutenkaan, ei ole liiketaloudellisesti kannattavaa ja Foodoran kuriiritkin väsyvät kun joutuvat pakkasilla -20 polkemaan.
Millä perusteella ei ole liiketaloudellisesti *tarpeeksi* kannattavaa yhtään pidemmällä tähtäimellä? Todella paskasti suunniteltu käytännön tasolla joo, mutta ei mitenkään mahdoton liiketaloudellisesti, jos ne käytännön ongelmat oltaisiin osattu ottaa huomioon jo startista, mitä ei ehkä juuri nyt ihan oppikirjamaisesti tapahtunut.

Mitä kuriireihin tulee niin noh, elämä on valintoja ja sää on aika pitkälti pukeutumiskysymys. Tätä tämän viikon poikkeuksellista säätä tuskin on hirveästi ajateltu siinä vaiheessa, kun tämä kamppis on joskus joulukuussa suunniteltu. Pikkusen epämukavaahan se on, mutta kyllä tuolla pärjää, jos se jollain tavalla on edellytys omalle toimeentulolle saatika sitten hengissä pysymiselle. Aika monet meistä ovat olleet noissa keleissä metsässä telttailemassa valtion edellyttämissä velvollisuuksissa.
 
Yllätyin ettei täällä puhuta koko kampanjan ennenaikaisesta sulkemisesta. Ei oo meinaan kertaakaan ollut tilattavissa mistään Oulussa, ja eilen illalla jo taisi hävitä koko kampanja. Siinä lukikin jotain. Nyt ei oo enää ollenkaan sitä -50 mainosta apissa kuten ennen.

Hyvin on toiminut oulussa. Neljä tilausta tullut tehtyä nyt parin päivän aikana. Jokainen tullut perille ongelmitta. Viimeksi pari tuntia sitten saapui taas läskiä ovelle.
 
Yllätyin ettei täällä puhuta koko kampanjan ennenaikaisesta sulkemisesta. Ei oo meinaan kertaakaan ollut tilattavissa mistään Oulussa, ja eilen illalla jo taisi hävitä koko kampanja. Siinä lukikin jotain. Nyt ei oo enää ollenkaan sitä -50 mainosta apissa kuten ennen.
Kyllä näkyy kampanja edelleen.
 
Ei ole kampanja ainakaan täällä pk-seudulla mihinkään kadonnut. Tilasin äsken ensimmäisen tilauksen ihan kokeilun vuoksi. Vähän reilu 13€ 2 ateriaa tuotuna ilman mitään uusien käyttäjien alennuksia, kun olen vanha käyttäjä.
 
Hmm. Piti liikahtaa kaakkois-Treelle

Täällä näemmä saisi tilauksen sisään useampaankin paikkaan. Harmi, kun ei ole nälkä
Screenshot_20240106_131544.jpg
.
 
Varmistellaan muilta, onko nyt näin että ennakkotilaamiseen mahdollisuus on poistettu?
 
Näemmä tilaukseen voi ruksia vain ISOJA aterioita eli saadaan myyntihinta alennuksesta huolimatta korkea(mma)ksi ja asiakkaalle päätyy enemmän korkea(mma)n katteen höttöä eli ranuja ja limua.

Nerokasta.
 
Näemmä tilaukseen voi ruksia vain ISOJA aterioita eli saadaan myyntihinta alennuksesta huolimatta korkea(mma)ksi ja asiakkaalle päätyy enemmän korkea(mma)n katteen höttöä eli ranuja ja limua.

Nerokasta.
Varsinkin koska ei mitään järkeä heseltä tilata kuljetuksella ranuja koska ovat umpipaskaa mössöä jo parin minuutin jälkeen kun ne pässit käärii ne paperiin…
 
Viisas raha valitsee tilaukseen vain läjän burgereita ja sihauttaa jääkaapista auki kylmän kokistölkin kyytipojaksi.

Hesessä soijatikut > ranut.
 
Hmm. Länsi-Tampereella taasen näyttää olevan hyvin tilauspaikkoja 'auki'.

Ekaa kertaa tarjouksen aikana. Josko sitä huomenna jo tilaisikin jotain. Kait ne on huomenna taas 'tilapäisesti kiinni'.
 
Näemmä tilaukseen voi ruksia vain ISOJA aterioita eli saadaan myyntihinta alennuksesta huolimatta korkea(mma)ksi ja asiakkaalle päätyy enemmän korkea(mma)n katteen höttöä eli ranuja ja limua.

Nerokasta.

Tuo lienee aina ollut tilanne. Jostain se foodoran siivu pitää repiä...
 
Mitä näitä lähiseudun aukioloa seurannut niin lähin pistää joka päivä kello 12-13 kiinni seuraavaan aamuun saakka, loput seitsemän menevät siinä viimeistään kello 16 kiinni ja pysyvät seuraavaan aamuun.

Kolme tilausta tullut tehtyä ja kahdesta on reklamaatio vetämässä puuttuvien/väärien tuotteiden vuoksi, näistä varmaan tulee jotain palautusta ja/tai etukoodia kunhan saavat käsiteltyä. Ilmeisesti taitaa silläkin saralla olla ruuhkaa kun aikaisemmat reklamaatiot foodoran kanssa hoituneet parin tunnin sisään.

Hesekiintiö kyllä tullut nyt täyteen vähäksi aikaa, jos saavat salaatit ja wrapit takaisin valikoimaan niin ehkä voisi töihin evääksi tilata.
 
Telkkarissa muuten pyörii vielä mainos "koko menu puoleen hintaan" ja varmaan toi Pro-jäsenyyden 2kk ilmaisjakso siinä oli myös, en huomannut kun nopeasti meni ohi. Ei tämä itseeni vaikuta mihinkään suuntaan, mutta mielenkiintoista seurata tuleeko mitään jälkipyykkiä.

Eihän noita mainoksia kannata lähteä tietenkään muokkaamaan, mutta luulisi että mainoksia ei ole pakko näyttää. Maksettua mainosaikaa tuskin saa takaisin, jos on sovittu että x kertaa näytetään mainos.
 
Minkähän verran olisi Hese tehnyt enemmän rahaa jos olisivat edes vähän valmistautuneet tähän kamppikseen, palkannut muutaman työntekijän ja pystyneet pitämään raflat kokoajan auki?
 
Minkähän verran olisi Hese tehnyt enemmän rahaa jos olisivat edes vähän valmistautuneet tähän kamppikseen, palkannut muutaman työntekijän ja pystyneet pitämään raflat kokoajan auki?

Itse mietin sellaista, että paljonkohan enemmän olisivat tienanneet rahaa jos eivät olisi lähteneet koko kampanjaan mukaan? myyntiä vähemmän mutta normaalihinnoilla. Riippuu toki siitä miten hyvät katteet noissa tuotteissa on perushinnalla, ja miten paljon Foodora osallistuu kuluihin.
 
Itse mietin sellaista, että paljonkohan enemmän olisivat tienanneet rahaa jos eivät olisi lähteneet koko kampanjaan mukaan? myyntiä vähemmän mutta normaalihinnoilla. Riippuu toki siitä miten hyvät katteet noissa tuotteissa on perushinnalla, ja miten paljon Foodora osallistuu kuluihin.
Eiköhän myyntimäärät ole moninkertaistunut, ihan päätellen että joutuvat vähän väliä pistää tilauskanavia kiinni jo useamman päivän ajan. Tiedä sitten miten pitkään tuo jatkuu, mutta eiköhän ne voitolla tästä jää. Jos työntekijät eivät iske hanskoja tiskiin.
 
Hyvin toimii tämä kamppis täälläkin :whistling: Paikkakunnalla 3 Hesburgeria ja yhdestä voi tilata Foodoran kautta. Tän alettua ei kertaakaan ole voinu tilata vaan lukee "tilapäisesti suljettu ruuhkan vuoksi" :facepalm:

Tai no, varmaan kerran päivässä kattonu tilanteen enkä siis päivystäny tilannetta :asif:
 
Eikös noissa ollut joku, että hinnat pitää olla samat Foodorassa / Woltissa kuin itse ravintolassakin. Eli ei saisi tuollaista tehdä ellei sitten nosta sielläkin hintoja ?

Hesen ja Mäkin tapauksessa ravintola sanelee ehdot, niin ei Foodora/Wolt sille oikeen mitään voi jos haluaa pitää ne listoilla :) Mutta joo, ohjeistus on se ettei sais olla tilauspalvelussa kalliimpia,
ehkä sitä valvotaan joidenkin pikkupaikkojen kohdalla.
 
Eikös noissa ollut joku, että hinnat pitää olla samat Foodorassa / Woltissa kuin itse ravintolassakin. Eli ei saisi tuollaista tehdä ellei sitten nosta sielläkin hintoja ?
Ravintola saa näistä Wolt/Foodora tilauksista vaan murto-osan ja tämän takia lähes 90% ravintoloista tuotteet on halvempia suoraan ravintolasta ostettaessa.
 
Näemmä tilaukseen voi ruksia vain ISOJA aterioita eli saadaan myyntihinta alennuksesta huolimatta korkea(mma)ksi ja asiakkaalle päätyy enemmän korkea(mma)n katteen höttöä eli ranuja ja limua.

Nerokasta.
Ei joudu tästä kamppiksesta, vaan se on aina ollut noin toimitustilauksissa, myös BK:lla. Mäkkäri taitaa olla ketjuista ainoa, joilta saa toimitustilaukseen myös normaalikokoisia aterioita.
 
Ravintola saa näistä Wolt/Foodora tilauksista vaan murto-osan ja tämän takia lähes 90% ravintoloista tuotteet on halvempia suoraan ravintolasta ostettaessa.
Sen mitä medioista saanut lukea niin välittäjän komissioksi mainittu noin 30%.
 
Jäikö hesetilaus saapumatta vai mikä kiristää?

Tuo on kestohäirikkö joka on vähän väliä täällä postannut noita "mahtitimppa" yms. kuviaan jo monen vuoden ajan. Ei kannata niitä kuvia lainata koska moderaattorit joutuvat aina sitten siivoamaan nekin pois erikseen.
 
Ravintola saa näistä Wolt/Foodora tilauksista vaan murto-osan ja tämän takia lähes 90% ravintoloista tuotteet on halvempia suoraan ravintolasta ostettaessa.

Ainakin wolt käyttöehdoisaaankin vaatii että menu ja hinnat ovat samat sekä sovelluksessa että paikanpäällä. Tai vaati, sikäli tästä ei ole luovuttu
 
Ainakin wolt käyttöehdoisaaankin vaatii että menu ja hinnat ovat samat sekä sovelluksessa että paikanpäällä. Tai vaati, sikäli tästä ei ole luovuttu
Aiemmin vaati joo, mutta nykyään on enemmän sääntö kuin poikkeus, että tuotteet ovat WoltDoran puolella useitakin euroja kaalliimpia. Ja sen päälle sitten lyödään vielä se palvelumaksu ja erillinen kuljetusmaksu. Kalliiksihan noi kuskauttamiset ihan "huomaamattakin" nykyisellään tulee.
 
Ainakin wolt käyttöehdoisaaankin vaatii että menu ja hinnat ovat samat sekä sovelluksessa että paikanpäällä. Tai vaati, sikäli tästä ei ole luovuttu
En tiedä mistään säännöistä mutta ei asia ole ainakaan koskaan noin ollut Seinäjoella. Välillä kun on lounastarjouksena vaikka normaali pizza vitosella niin ei ole Woltissa kuitenkaan tarjouksessa.
 
Tilauksen kokonaishinta tais olla päälle 50 euroa. Loppusumma Pro alennuksella ja Herkku koodilla oli 14 euroa.

Tilauksesta puuttui kolmet ranet, joten Hesestä sanoivat laittavan viidet ranet jos löytyy kuljettaja.

Sovellus antoi suorilla 32 euron alennuskoodin korvaukseksi. Öööö, no ihan hyvä diili.

:smoke:

Iloitsin liian aikaisin. Raneja ei näkynyt ja foodora oli poistanut tuon 32 euron etukoodin ja tilalle 4 euron alennuskoodi. Laitoin asiakaspalveluun viestiä, niin kuulemma tekemäni tukipyynnön johdosta oli huomattu virheellinen liian suuri hyvitys ja poistettu se. Kysyin asiakaspalvelijalta, että mitäs jos en olisi viestiä laittanut tai olisin jo käyttänyt etukoodin, niin tuli vaan hiljaisuus. Eli jos en olisi tehnyt tukipyyntöä ennen appin kautta reklamointia (huomasin sen vasta sen lähettämäni viestin jälkeen), olisi etukoodikin pysynyt. Jos siis saatte sovellukselta etukoodin, niin kannattaa käyttää se nopeasti pois ennen kuin Foodoran asiakaspalvelu vie sen.

4e etukoodi ei nyt hirveästi lämmitä mieltä tai korvaa syöjien pettymystä kun kaksi tuntia odotetun tilauksen kolmesta ateriasta puuttui puolet, eli kolmet isot ranet. Tästä yritin sanoa asiakaspalvelijalla, mutta vastauksena tuli lähinnä copy-paste viestejä. Tuohon vituiks menneeseen tilaukseen uhrasin myös oman 15e etukoodin, mut ei sekään kiinnostanut.

Joo, ehkä 32e oli hieman ylimitoitettu korvaus (vaikka vituttikin tuon arvoisesti), mutta ensimmäinen firma joka vie annettuja etukoodeja jälkeenpäin asiakkaalta pois. :D
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 777
Viestejä
4 557 313
Jäsenet
75 054
Uusin jäsen
Niemis

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom