F1 Yleiskeskustelu

Voi olla että ylitulkitsen tätä, mutta Valtterin kommentit tuntuu siltä, että siitä testikuskin pestistä olisi käyty ainakin epävirallisia keskusteluja.



Sanoo siis, että kisakuskina pysyminen on prioriteetti, mutta ymmärtää, että on jo lokakuu eikä mitään ole allekirjoitettu, joten kyllä hän tarvittaessa harkitsisi sitä Mersun paikkaa.

Bottas on ajanut niin hyvin kuin Sauberilla varmaan voi ajaa, mutta jos vaihtoehtona on se vuosi Sauberilla sijalla 18 tai hengailu Mersulla, niin ymmärrän kyllä jos Bottas ottaisi jälkimmäisen. Sieltä sitten välillä tuuraamaan, jos Georgella on käsi poikki viikonlopun.
 
Williams heritage livery Mexicon ja Brazilian kisaan.

IMG_0084.webp
IMG_0085.webp


 
Voi olla että ylitulkitsen tätä, mutta Valtterin kommentit tuntuu siltä, että siitä testikuskin pestistä olisi käyty ainakin epävirallisia keskusteluja.



Sanoo siis, että kisakuskina pysyminen on prioriteetti, mutta ymmärtää, että on jo lokakuu eikä mitään ole allekirjoitettu, joten kyllä hän tarvittaessa harkitsisi sitä Mersun paikkaa.

Bottas on ajanut niin hyvin kuin Sauberilla varmaan voi ajaa, mutta jos vaihtoehtona on se vuosi Sauberilla sijalla 18 tai hengailu Mersulla, niin ymmärrän kyllä jos Bottas ottaisi jälkimmäisen. Sieltä sitten välillä tuuraamaan, jos Georgella on käsi poikki viikonlopun.

Kyllähän tämä kuvio alkaa olla nyt selvä. Pottas on siis hyvin suurella todennäköisyydellä ensi vuonna MB:n testikuski.

Oikeastaan kiinnostavampaa on, että mikö tilanne vuoden päästä.
 
Bottas on ajanut niin hyvin kuin Sauberilla varmaan voi ajaa, mutta jos vaihtoehtona on se vuosi Sauberilla sijalla 18 tai hengailu Mersulla, niin ymmärrän kyllä jos Bottas ottaisi jälkimmäisen. Sieltä sitten välillä tuuraamaan, jos Georgella on käsi poikki viikonlopun.
Jep. Tuolla olisi mahdollisuus päästä suorituskykyisen auton rattiin, Sauberilla sitä ei ole. Ainoa järki jatkaa Sauberilla olisi monivuotinen sopimus jolla homma jatkuisi myös Audilla. Jos yhdenkin kisan pääsisi Mersulla ajamaan, niin se olisi jatkoneuvoteluille ihan missä tallissa vaan parempi lähtökohta kuin vuosi Sauberilla sijalla viimeinen tai toiseksi viimeinen. Oletan että Sauber on ensi vuonna vieläkin heikompi kuin tänä vuonna, kun kehityspaukut on laitettu jo Audille.
 
Jep. Tuolla olisi mahdollisuus päästä suorituskykyisen auton rattiin, Sauberilla sitä ei ole. Ainoa järki jatkaa Sauberilla olisi monivuotinen sopimus jolla homma jatkuisi myös Audilla. Jos yhdenkin kisan pääsisi Mersulla ajamaan, niin se olisi jatkoneuvoteluille ihan missä tallissa vaan parempi lähtökohta kuin vuosi Sauberilla sijalla viimeinen tai toiseksi viimeinen. Oletan että Sauber on ensi vuonna vieläkin heikompi kuin tänä vuonna, kun kehityspaukut on laitettu jo Audille.
Aika samoja ajatuksia. Bottaksella olisi testikuskista kuitenkin paremmat saumat nousta kisakuskiksi kuin esimerkiksi Mickillä. Ja nyt kun tällä kaudella on tullut selväksi, että niitä pisteitä ei saada, on Bottaksen seuraaminen jäänyt itsellänikin enemmän somen varaan. Mersulla ainakin saisi sitten seurata sitä somea Mercedes-ympäristössä.

Ja siis nyt kun Taponen hyppää kolmosiin eikä Bottaksen siirtyminen testikuskiksi heti tarkoittaisi kisakuskiuran päättymistä, ei se nyt sitten niin pahalta ajatukselta tunnu.
 
Toivottavasti Tiffany ei heti monota pois jos/kun Valtterin status muuttuisi vähemmän glorifiseksi/ei enää niin jännäksi.
 
Jep. Tuolla olisi mahdollisuus päästä suorituskykyisen auton rattiin, Sauberilla sitä ei ole. Ainoa järki jatkaa Sauberilla olisi monivuotinen sopimus jolla homma jatkuisi myös Audilla. Jos yhdenkin kisan pääsisi Mersulla ajamaan, niin se olisi jatkoneuvoteluille ihan missä tallissa vaan parempi lähtökohta kuin vuosi Sauberilla sijalla viimeinen tai toiseksi viimeinen. Oletan että Sauber on ensi vuonna vieläkin heikompi kuin tänä vuonna, kun kehityspaukut on laitettu jo Audille.
Tämä. Bottaksen kannalta paskin mahdollinen diili olisi 1-vuotinen sopimus Sauberille.
 
Sekään ei auttanut että jäi niin pahasti Hamiltonin jalkoihin. Ei sen nöyryytyksen jälkeen hirmu paljon ollut vaihtoehtoja kuin häntäpään tallit.
Taktiikat oli myös aina tehty Hämikselle. Kerran sentään meni sanattomaksi ja selittelykään ei enää luonnistunut, kun Heikki oli aika-ajoissa selvästi painavammalla autolla nopeampi.
Heikin suurin moka oli juuri silloin erota Flaviosta.
Ihan arvaamaton jätkä, piti antaa kakkoskuskille potkut kesken kauden, kun oli enemmän pisteitä kuin Alonsolla siinä vaiheessa.
 
Mutta managerina oli palliote muista tallipäälliköistä ja myös puristi kovaa tarvittaessa. Managerinhan täytyy olla härski ja kovapintainen.
 
Oliskohan mahdollista, että näitä kahta asiaa tekee eri ihmiset?

Ei, jokainen suunnittelu minuutti erikoisteippauksesta on pois auton suunnittelusta. Niin se vain on
Turhaa saivartelua. Se on tavalla tai toisella aina resursseista pois. Suurempi haitta näissä kuitenkin on se, että nämä kokevat inflaation hyvin nopeasti. Erikoisteipit jonkun selkeän syyn takia kerran-pari kauteen (sis kaikki tallit) vielä menee, mutta nykyään tuntuu että joka kisaan pitää jonkun keksiä jollain (teko)syyllä "vänkää" teippiä pintaan. Noi jotkut retrovärit on ihan hauskoja silloin tällöin, mutta useimmat näistä on täysin turhia ja kohdentavat katseita epäoleelliseen.
 
Hyvin voisi sarja ylhäältä osoittaa tiimeille liveryt ja niitä vaan sitten käytettäisiin pulisematta.
 
Turhaa saivartelua. Se on tavalla tai toisella aina resursseista pois. Suurempi haitta näissä kuitenkin on se, että nämä kokevat inflaation hyvin nopeasti. Erikoisteipit jonkun selkeän syyn takia kerran-pari kauteen (sis kaikki tallit) vielä menee, mutta nykyään tuntuu että joka kisaan pitää jonkun keksiä jollain (teko)syyllä "vänkää" teippiä pintaan. Noi jotkut retrovärit on ihan hauskoja silloin tällöin, mutta useimmat näistä on täysin turhia ja kohdentavat katseita epäoleelliseen.

Ei mene väritykset autonkehityskassasta vaan markkinoinnista, eli ei ole pois keneltäkään.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
256 838
Viestejä
4 462 506
Jäsenet
73 844
Uusin jäsen
Blep

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom