Pitäisi muistaa ne realiteetit. Maailmassa tällä hetkellä on vain 10 tallia, eli 20 ajavaa kuskia. On suoranainen ihme että näin pienestä ja syrjäisestä maasta on siellä ollut kaksi kuskia kärkitalleissa ja podiumillakin yhtäaikaa ja maamme laulu soi. Ja kun iso osa kuskeista kärjen ulkopuolella on maksukuskeja jotka eivät ole siellä omilla taidoillaan vaan mukanaan tuomilla rahoilla ja markkina-alueillaan. Suomella ei ole kumpaakaan etua. Eli on hyvin vähän kuskipaikkoja joihin suomalainen ylipäätään voisi sijoittua. Pitäisi olla onnellinen että siellä on edes jossain joku suomalainen. Monella maalla ei ole ketään.Ehkä suomessa on totuttu vähän parempiin kuskeihin mitä kiinassa.
Valtterilla ja Zhoulla on tämän kauden paskimmat autot, eikä tallia kiinnosta panostaa kun ensi kausi ja Audi on jo odotuksissa. Kisassa on ihan sama onko kolmastoista vai viimeinen, nolla pistettä, eli kannattaa yrittää epätoivoisiakin juttuja että pääsee sinne kympin joukkoon. Eli taktiikka voi olla että kympin joukkoon tai sitten vaikka viimeiseksi, se on ainoa tapa saada pisteitä tuolla kalustolla. Ja se toki näyttää ikävältä jos on siellä viimeisten joukossa, mutta siitä saa ihan yhtä monta pistettä kuin vaikkapa sijoista 11-13. Ei voi pelata varman päälle vaan riskillä on mentävä, tai muuten koko kauden pistesaldo on nolla.