Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tosta vasta tajusin, että Kanadan kisa on seuraavaksi, mutta voisiko joku selittää miten se on osa Euroopan kiertuetta?Ocon ilmeisesti laitetaan Kanadan GP:n ajaksi jäähylle Alpinen toimesta.
Alpine benching Esteban Ocon for Canadian GP under “serious consideration”
Esteban Ocon could be dropped for the Canadian Grand Prix.www.crash.net
Ei nyt ymmärrä, miksi/miten Kanada olisi osa euroopan kiertuetta. Mihin viittaat?Tosta vasta tajusin, että Kanadan kisa on seuraavaksi, mutta voisiko joku selittää miten se on osa Euroopan kiertuetta?
Siihen, että joku jossain sanoi Imolan aloittavan Euroopan kiertueen ja nyt sitten Kanada on siinä välissä.Ei nyt ymmärrä, miksi/miten Kanada olisi osa euroopan kiertuetta. Mihin viittaat?
Joku jossain sanoi? ehkä joku sanoi väärin. Kanadan jälkeen on 7 kisaa euroopassa jota google hakujen mukaan IS on kutsunut euroopan kiertueeksi aiemminSiihen, että joku jossain sanoi Imolan aloittavan Euroopan kiertueen ja nyt sitten Kanada on siinä välissä.
Siihen, että joku jossain sanoi Imolan aloittavan Euroopan kiertueen ja nyt sitten Kanada on siinä välissä.
Sit IS tietää jokua paremmin.Joku jossain sanoi? ehkä joku sanoi väärin. Kanadan jälkeen on 7 kisaa euroopassa jota google hakujen mukaan IS on kutsunut euroopan kiertueeksi aiemmin
Tuota Mick Schumacherin haikailua joidenkin tallien toimesta kyllä ihmettelen että miksi ihmeessä. Toisiko sitten myös niin helkkarista rahaa tms.
ja Charles III on kuningas, no itsenäisenä maan mielletään, sieltä (Pohjois-Amerikasta) löytyy ihan EU aluettakin, se mikä sitten tekee jostain eurooppalaisen oma lukunsa. Eurooppaa ne ei kuitenkaan, jos se oli pointti.Kanada toki on eurooppalaisin pohjoisamerikan maa, että sikäli.
Antti Kontsas (s. 10. huhtikuuta 1985) on suomalainen urheiluvalmentaja. Kontsas on entinen TPS-joukkueen jalkapalloilija.[1] Kontsas on kuntovalmentanut vuodesta 2014 lähtien Formula 1 -sarjassa ensin Red Bull -tallissa ja kaudesta 2015 Ferrari-tallissa ajanutta Sebastian Vetteliä.[2][3] Aikaisempia Kontsaksen valmennettavia ovat olleet Formula 1 -sarjassa Toro Rosso -tallissa ajaneet Sébastien Buemi 2011 ja Jean-Éric Vergne vuodet 2012–2013.
Tosiaan mielenkiintoinen rooli tuo "neuvonantaja", voi olla melkein mitä vaan.Flavio palaa ykkösten pariin, Alpine-tallin listoille.
F1-maailmassa uskomaton käänne: Elinikäisen porttikiellon saanut Flavio Briatore palaa takaisin
Italialaismedian mukaan Briatore auttaa entistä työnantajaansa Alpinea.www.iltalehti.fi
"Hei mä tiedän keinon, miten tiedetään milloin on paras hetki käydä varikolla".Tosiaan mielenkiintoinen rooli tuo "neuvonantaja", voi olla melkein mitä vaan.
Neuvonpakottaja taisi olla edellinen titteli ja se ei FIA:lle sopinut.Tosiaan mielenkiintoinen rooli tuo "neuvonantaja", voi olla melkein mitä vaan.
Toki virallinen titteli tais kuitenkin olla "tallipäällikkö" mutta joo.Neuvonpakottaja taisi olla edellinen titteli ja se ei FIA:lle sopinut.
Joo osaava, mut kiero ku korkkiruuvi. Ei kyl meikältä ainakaa heru mitää pisteitä Alpinelle. Toivottavasti kyntävät syvällä ja kuskit kummallisesti kolaroi kisasta toiseen. /s e: jos on välit kunnossa f1-väkeen, nii olisi pysynyt pelkästään managerihommissa, sen hän varmaa osaa hyvin.Tuukalle siitä osaava manageri. Heikkikin katuu edelleen katkerasti että typeryyttään katkaisi yhteistyön.
Tai kuten IS asian kertoo. NYT JYSÄHTI!Perezin jatkopahvi nyt virallinen
Taisi taas kummasti +30Milj taalan sponsorinippu sujuvoittaa sopimuskeskusteluita.Perezin jatkopahvi nyt virallinen
No tämä selventää. Semmoinen tunari ja hidaskin ollut viimeaikoina, että Bottaskin vaikuttaa mestaritason kuljettajalta Pereziin verrattuna.Taisi taas kummasi +30Milj taalan sponsorinippu sujuvoittaa sopimuskeskusteluita.
Se on sitten jos Verstappen jää huhutulle sapattivapaalleen, niin alkaa Perezilläkin olla vähän tukalammat paikat sponsorirahoistaan huolimatta kun ei tarvi tallin enää Maxin 50+ miljoonan vuosipalkkaa maksella.No tämä selventää. Semmoinen tunari ja hidaskin ollut viimeaikoina, että Bottaskin vaikuttaa mestaritason kuljettajalta Pereziin verrattuna.
Red Bull | Verstappen, Perez |
Mercedes | Russell, Albon |
Ferrari | Hamilton, Leclerc |
Aston Martin | Alonso, Stroll |
McLaren | Norris, Piastri |
Alpine | Gasly, Tsunoda |
Visa CashApp RB | Ricciardo, Lawson |
Stake F1 | Hulkenberg, Sainz |
Williams | Pourchaire, Bottas |
Haas | Ocon, Bearman |
Tässä oma "veikkauslappu", miltä ensikaudella näyttää:
Red Bull Verstappen, Perez Mercedes Russell, Albon Ferrari Hamilton, Leclerc Aston Martin Alonso, Stroll McLaren Norris, Piastri Alpine Gasly, Tsunoda Visa CashApp RB Ricciardo, Lawson Stake F1 Hulkenberg, Sainz Williams Pourchaire, Bottas Haas Ocon, Bearman
- Albon nostetaan vuodeksi mersulle, koska saa pisteitä mutta voidaan sitten pudottaa kun Antonelli tulee 2026 autoon
- Ocon ajaa yhtä härskisti kun Kmag mutta on nopeampi, joten sopii hyvin HAAS:lle
- Bottas menee Williamsille ohjaamaan Pourchairea pariksi kaudeksi ja lopettaa sitten
- Ricciardo jää VCARB:lle koska Red Bull ei pitää häntä varalla koska ?
- Tsunoda menee Alpinelle ja näyttää että osaa oikeasti ajaa
Albon teki juuri "multi-year contract" Williamsille.
Kivat Nintendo autot tulossa
Tuo aktiivinen etusiipi epäilyttää. Jokin selkärangassa kertoo, ettei ehkä ole ihan hyvä idea.Jaa'a, ihan mielenkiintoisia juttuja tulossa.
+ Pienemmät ja kevyemmät autot kuulostaa hyvältä.
+ Uuden auton referenssimalli ei näytä pahalta, todellisuus nähdään sitten myöhemmin
+/- Aktiivinen etusiipi... Noh, ehkä se on tosiaan ihan järkevää tehdä noin että saa kompensoitua takasiiven avausta, toisaalta nämä avattavat luukut ja monimutkaisempi rakennelma ei oikein viehätä
- DRSn korvaava lisäbuusti yhdelle kierrokselle kun olet tarpeeksi lähellä. Jos DRS oli jo vähän kikkailua niin nyt menee mielestäni vielä enemmän hankalampaan suuntaan. Mikä on tarpeeksi lähellä? Voiko enää "paineistaa" edellä ajavaa kuskia tekemään virhettä? Paljonko saa lisävirtaa ja onko siitä edes mitään hyötyä (esim. Monaco)? Joskus on puhetta siitäkin, että uudet katsojat ei pääse lajiin kiinni, tämä systeemi ei kyllä edesauta tuota mitenkään.
En ihan päässyt kärryille mitä videossa sanottiin vapaasti (vai vapaammin) avattavasta etu- ja takasiivestä. Kuski saa vapaasti valita milloin käyttää, mutta silti on jotain alueita/pisteitä joiden mukaan voi aktivoida/luukut menee kiinni tms... Tämä meni vähän ohi, varmaan tuo plussan puolelle kääntyy.
Kivat Nintendo autot tulossa
Marko sanonut että Tsunoda jatkaa kuten ennenkin.