F1 Yleiskeskustelu

Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
664

mittari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.03.2020
Viestejä
1 152
No niinpä tietysti.. eipä tarvi tätä pakettia ottaa. Saattaa olla että oma katselu jää muutenki kokonaan tauolle
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 820
Voisi käydä tuolla F1 lähetykset ketjussa tuota keskustelua lähetyksistä. On nyt kahdessa ketjussa hajalla
 
Liittynyt
06.01.2019
Viestejä
32
Liittynyt
14.05.2017
Viestejä
4 801
Epäilinkin että jotain siellä kulisseissa on veivattu FIA:n kanssa.. Tombazis on siksi tähtäimessä koska kaikki 2021 muutokset osui suoraan Mersun ydinalueille.

BBC:n sisäpiirilähteen mukaan Mercedes luopui valituksestaan päästyään sopimukseen Fian kanssa. Lähteen mukaan sopimuksen ehtona oli, että kilpailujohtaja Masi ja Fian yksipaikkaisten autoluokkien tekninen johtaja Nikolai Tombazis eivät jatkaisi nykyisissä asemissaan kaudella 2022.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
303
Kylläpä ottaa mersulla koville :)
Enemmänkin tulkitsisin tämän niin, että muiden syyttelyn (tallit, kuskit, fanit jne.) sijaan FIA viimein myöntää ettei kilpailunjohto ollut viime kaudella tilanteen tasalla.

Mersulla nyt on kaikki oikeus olla tyytymätön tilanteeseen, kun pelissä on kuitenkin vähintään kymmeniä miljoonia euroja.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 820
Hamilton itse kauden aikana hyötyi näistä ”huonoista” tuomaripäätöksistä ties kuinka monta kertaa, ihan Bahrainista lähtien.
ainahan sitä voi selitellä. Mitähän nämä kaikki huonot päätökset oli?
E: ja tuohan vain vahvistaa alkuperäistä kommentiiani että oli ansaitut potkut
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
664
Höpö höpö, sääntöjä sovelletaan miten sattuu, tuomarit päättää voittajan. Aika harva sitä haluaa. Tietysti Verstappen fanit on tyytyväisiä
Ihan oikein se meni eikä tuomaristo päättänyt voittajaa kulisseissa kisan jälkeen. Verstappen taisi ihan itse ajaa autoaan eikä Masi.
 

mittari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.03.2020
Viestejä
1 152
Hamilton itse kauden aikana hyötyi näistä ”huonoista” tuomaripäätöksistä ties kuinka monta kertaa, ihan Bahrainista lähtien.
Mitä sitten? Perseestähän tuo on ku säännöt ja tuomiot on mitä sattuu vklopusta toiseen
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
664
Joo sun mielipiteet on tullu selväksi pikkuhiljaa. Verstappen tekee kaiken oikein ja muut on väärässä
Hyvä, että alkaa mennä jakeluun! :)

Edit: maxin paikalle voi kyllä vaihtaa kenet vaan, pääasia on, että hamilttoni häviää.
 
Liittynyt
28.02.2018
Viestejä
793
Luojan kiitos oli likaisten temppujen/tuomareiden yms. takia pitkästä aikaa mielenkiintoinen kausi, joka huipentui aivan viime sekunneilla.
Vaikka formulat oli/on kallista katseltavaa suomalaisella selostuksella, tuntui viimeisen kisan päätyttyä, ettei ihan turhasta maksanut.

Kiitos Max/Lewis/Michael, aamen.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
522
Masi ja Tombazis tosiaan saamassa kenkää jos vuotaneet organisaatiomuutokset pitävät paikkansa.

Ei tuo mikään vuoto ole kun se löytyy FIA:n sivuilta. Minusta tässä on vaan annettu formulaluokille oma selkeä johtaja, jota siellä ei ole ollut. Eikä kenellekään ole annettu potkuja. Eiköhän noissa kaikissa ryhmissä ole omat vastaavat masterinsa, joita ei vaan ole tuohon nimetty. :think:
 
Liittynyt
03.03.2019
Viestejä
387
Onko FIA ikinä historiassa myöntänyt toimineensa väärin, ainakaan formula ykkösissä? Sen takia vähän itse vielä epäilen noita Masin potkuja, FIA kun ei oikein tahdo ikinä myöntää toimineensa väärin..
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
107

Enpä olisi hetki sitten uskonut, että F1 kiinnostaa Hollywoodissa näin paljon. Ehkä Drive to Survive on tehnyt tehtävänsä. Eli siis tuloillaan on 130–140 miljoonan F1-leffa, jossa Pitt esittää nuorta lupausta mentoroivaa entistä huippukuskia.
Harlinhan koitti F1-elokuvan tehdä, mutta Ecclestone ei ihan halvalla myynytkään elokuvalle oikeuksia käyttää brändiä.
 
Liittynyt
14.05.2017
Viestejä
4 801
Red Bullin rakkikoirat ne jaksaa räkyttää

 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
664
Red Bullin rakkikoirat ne jaksaa räkyttää

Sir hämilttöni se jaksaa uhriutua ja ruikuttaa.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 448
Ihan oikein se meni eikä tuomaristo päättänyt voittajaa kulisseissa kisan jälkeen. Verstappen taisi ihan itse ajaa autoaan eikä Masi.
Vaan ei edelleenkään oikeasti kisattu, jos olisi siellä olisi ollut Maxin takanakin ohi koittavaa kisaajaa, mutta Masi (totuus: Max & Horner) päättivät että ei
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
519
Ja mistähän Ham on nyt ruikuttanut/uhriutunut?
Et sitten ole huomannut kuukauden kestänyttä mykkäkoulua.
Ei sen erikseen tarvitse mitään koko ajan ruikuttaa, kun käytös itsessään kertoo olennaisen.
Todennäköisesti mököttää niin pitkään kunnes Masi ja muut väärät päälliköt on saanut kenkää ja pääsee taas jatkamaan maailman pelastamista, sekä siinä ohessa kahdeksannen maailmanmestaruuden tavoittelemista.
Varsinainen Sir Lewis.
Ritari, joka on oikeasti itseään ja brändiään täynnä oleva kiukutteleva pikkukakara.

Toisaalta Masi saisikin lähteä, jotta tulisi jotain tolkkua noihin sääntötulkintoihin kisojen aikana.
Uskomattoman huonosti johdettua ja lisäksi vielä Juuselakin jatkaa sitten Viaplayllä.
Toivottavasti edes tällä kaudella keskittyy enemmän radan tapahtumiin, kuin kuittailuihin asiantuntijoidensa kanssa.

Muistissa hyvin kisa jossa jaksoi jauhaa Bottaksen neljättä sijaa vielä maaliintulon jälkeenkin ja vasta tuloslista kertoi näille että Bottas olikin kolmas Perezin aikasakon myötä.
Ei kiitos enää näitä

Alla Sir itse.

.sir.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.05.2017
Viestejä
4 801
Et sitten ole huomannut kuukauden kestänyttä mykkäkoulua.
Ei sen erikseen tarvitse mitään koko ajan ruikuttaa, kun käytös itsessään kertoo olennaisen.
Todennäköisesti mököttää niin pitkään kunnes Masi ja muut väärät päälliköt on saanut kenkää ja pääsee taas jatkamaan maailman pelastamista, sekä siinä ohessa kahdeksannen maailmanmestaruuden tavoittelemista.
Varsinainen Sir Lewis.
Ritari, joka on oikeasti itseään ja brändiään täynnä oleva kiukutteleva pikkukakara.

Toisaalta Masi saisikin lähteä, jotta tulisi jotain tolkkua noihin sääntötulkintoihin kisojen aikana.
Uskomattoman huonosti johdettua ja lisäksi vielä Juuselakin jatkaa sitten Viaplayllä.
Toivottavasti edes tällä kaudella keskittyy enemmän radan tapahtumiin, kuin kuittailuihin asiantuntijoidensa kanssa.

Muistissa hyvin kisa jossa jaksoi jauhaa Bottaksen neljättä sijaa vielä maaliintulon jälkeenkin ja vasta tuloslista kertoi näille että Bottas olikin kolmas Perezin aikasakon myötä.
Ei kiitos enää näitä.
Otat kauden jälkeen etäisyyttä lajiin ja julkisuuteen niin se on ruikuttamista? :tup:

Räikkönen on siten pahemman luokan ruikuttaja?

Mistäs sä muuten tiedät että Hamilton mököttää mökillä?
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
519
Otat kauden jälkeen etäisyyttä lajiin ja julkisuuteen niin se on ruikuttamista? :tup:
Räikkönen on siten pahemman luokan ruikuttaja?
Mistäs sä muuten tiedät että Hamilton mököttää mökillä?
Aika heikosti tunnut seuraavan tapahtumia.
Sir Itse ei ole vastannut uuden FIA-pomon viesteihin, vaan on nyt sitten todella väsynyt ja miettii jatkoa.
En mistään muualta kuin mediasta. Itse taidat tuntea Sir Itsen paremmin?
 
Liittynyt
14.05.2017
Viestejä
4 801
Aika heikosti tunnut seuraavan tapahtumia.
Sir Itse ei ole vastannut uuden FIA-pomon viesteihin, vaan on nyt sitten todella väsynyt ja miettii jatkoa.
En mistään muualta kuin mediasta. Itse taidat tuntea Sir Itsen paremmin?
Onko Lewis tilivelvollinen FIA:n pomolle? Ei ole ja me ei tiedetä mitä setä on viestinyt.

Itse et seuraa tapahtumia. Jos seuraisit niin tietäisit että Lewis on kärsinyt vuoden long covid oireista. Nyt levätään ja otetaan kaikkeen eroa. Ensi kaudella taas painetaan pisin kausi koskaan.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 820
Aika heikosti tunnut seuraavan tapahtumia.
Sir Itse ei ole vastannut uuden FIA-pomon viesteihin, vaan on nyt sitten todella väsynyt ja miettii jatkoa.
En mistään muualta kuin mediasta. Itse taidat tuntea Sir Itsen paremmin?
Sinä taidat Hamiltonin tuntea kun tiedät että miettii jatkoa, vai luetko kenties vain juoru lehtiä? Tietääkseni Ham ei ole puhunut mitään jatkostaan, kuten ei kukaan muukaan kuski erikseen jolla sopimusta on jäljellä
On se nyt kumma, ensin kitistään kun Ham on joka asiaan ottamassa kantaa ja kun on hiljaa on sekin kitisemistä ja kiukuttelua.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
664
Onko Lewis tilivelvollinen FIA:n pomolle? Ei ole ja me ei tiedetä mitä setä on viestinyt.

Itse et seuraa tapahtumia. Jos seuraisit niin tietäisit että Lewis on kärsinyt vuoden long covid oireista. Nyt levätään ja otetaan kaikkeen eroa. Ensi kaudella taas painetaan pisin kausi koskaan.
Huutista long covid memelle :D lewis kiukuttelee kotona kun mestaruus napattiin nenän edestä.
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
519
Sinä taidat Hamiltonin tuntea kun tiedät että miettii jatkoa, vai luetko kenties vain juoru lehtiä? Tietääkseni Ham ei ole puhunut mitään jatkostaan, kuten ei kukaan muukaan kuski erikseen jolla sopimusta on jäljellä
On se nyt kumma, ensin kitistään kun Ham on joka asiaan ottamassa kantaa ja kun on hiljaa on sekin kitisemistä ja kiukuttelua.
Juu. Iltapaskaa nyt tässä tarjolla.
Ja aiempaa.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 448
Juu. Iltapaskaa nyt tässä tarjolla.
Ja aiempaa.
Toimittajat arvuuttelee mitä sattuu niin tottahan sen on oltava?
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
519
Sä tiesit että Hamilton mököttää :cigar2:
Ja sinä tiesit että se nyt vaan lepää, kun on niin raskas kausi takana ettei pysty kommentoimaan mitään minnekään.
Tosiasiassa kumpikaan meistä ei tiedä mitään, vaan se näyttää siltä miltä se näyttää.
Kukin katsoo asiat miten katsoo.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 820
Ja sinä tiesit että se nyt vaan lepää, kun on niin raskas kausi takana ettei pysty kommentoimaan mitään minnekään.
Tosiasiassa kumpikaan meistä ei tiedä mitään, vaan se näyttää siltä miltä se näyttää.
Kukin katsoo asiat miten katsoo.
Nyt meni oikein. Mitään et tiedä, mutta jaksat kuitenkin ruikuttaa Hamiltonista kun ei kommentoi juorulehtien otsikoita
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
519
Nyt meni oikein. Mitään et tiedä, mutta jaksat kuitenkin ruikuttaa Hamiltonista kun ei kommentoi juorulehtien otsikoita
Ja sinä sitten jostain ihmeestä nimenomaan tiedät mitä Hamiltonin päässä liikkuu? Onko kavereitasi vai mistä juorulehdestä olet lukenut että ei pidä mykkäkoulua vaan muuten vaan lepää.
Eikös tämä mene nyt turhanpäiväiseksi jankkaamiseksi?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 337
Viestejä
4 157 659
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom