Proscribo
Kiitos.
- Liittynyt
- 16.10.2016
- Viestejä
- 955
Onneksi luistonestoa ja lukkiutumattomia jarruja ei kielletty kun tulee vaarallisia tilanteita... 

Ei Russelin ole pakko ajaa jos se on niin vaarallista. Tulisi kerralla iso turvallisuusparannus.Russelin mielestä kyllä (testannut uusi renkaita) vaarallisia tilanteita
Sainz myönsi samalla, että auton heikkoudet nopeissa mutkissa ovat olleet esillä viime kilpailuissa. Monacossa ja Kanadassa kulki, mutta muualla on ollut vaikeampaa.
Tai, kuten Sainz asian kauniimmin muotoili, erilaisilla radoilla Ferrarin ”kilpailukyky vaihtelee”.
Juu, jos Pirelli epäonnistuu renkaiden kanssa. Kaipa tarkoituksena on, että kylmilläkin renkailla pidon rajan haku onnistuu. Eli, että ei suoraan lähtis lapasesta, ku mennää rajan yli kuten nykyrenkailla.Mielenkiintoisia talvitestejä luvassa, jos lämpötila jää alle kymmenen asteen ja aurinko pilvessä.
Ei taida jäädä alle 10 asteen lämpötilat. Talven Pre-season testit ajetaan 21.02.2024-24.02.2024 Sakhirin radalla Bahrainissa.Mielenkiintoisia talvitestejä luvassa, jos lämpötila jää alle kymmenen asteen ja aurinko pilvessä.
Milloinhan semmonen aika on ollut? Kyllä noita katuratoja on muitakin F1 ollu, ulkomuistista sanoisin, aina muitakin. Ainakin Australian kisa ainakin jos ei muutaSuunta näyttäisi olevan se että kisoista halutaan enemmän jotain yökerhoja/festivaaleja. Noh, ehkä se DTS:n kautta löytynyt uusi nuori yleisö tätä sitten haluaa.
Tälläinen setämies muistaa ajan kun kauden ainoa katukisa oli Monaco.
Tämä gubbe muistaa näin pikana Monaconkin lisäksi -84 Dallas ja -85 Detroit. Tottakai, Keke voitti. Huimia ratoja, huimia vetoja.Suunta näyttäisi olevan se että kisoista halutaan enemmän jotain yökerhoja/festivaaleja. Noh, ehkä se DTS:n kautta löytynyt uusi nuori yleisö tätä sitten haluaa.
Tälläinen setämies muistaa ajan kun kauden ainoa katukisa oli Monaco.
Millainen se kausi -74 oli?Tälläinen setämies muistaa ajan kun kauden ainoa katukisa oli Monaco.
Auto puuttuu vielä.Ricciardon pilttuu jo valmiina Unkarissa.
Ei edes 20v. kihloja ennen häitä.Ferrarin ex-pomo Jean Todt, 77, ja Oscar-voittaja Michelle Yeoh, 60, ovat menneet naimisiin, uutisoi People-lehti.
Pari ehti olla kihloissa yhteensä 6 992 päivää.
Helvetti kun kuulostaa niin ylimieliseltä tuo Marko:Helmut Marko jatkaa perinteisesti kakkoskuskin "kehumisia".
![]()
Helmut Marko blow for Sergio Perez: 'You can't do that against Max Verstappen'
Helmut Marko says Sergio Perez was "very strong" in the Belgian GP but that he just "can't" compete with Max Verstappen.www.planetf1.com
Eikös kesätauko ole pakollinen lomahetki? Eli kukaan ei saa tehdä mitään sinä aikana? Tai näin olen ymmärtänyt.Mersun pomppu ongelma palasi Spassa. Sinne meni teknikkojen kesäloma.
![]()
Wolff: Mercedes F1 development direction right despite return of bouncing
www.motorsport.com
Loma-aikaahan tauko on, eikä saa tehdä mitään tekniikka/komponentti, kehitystyötä yms. touhuiluja. Datan tutkiminen ei ole kiellettyä. Säännöthän F1:ssä on "venyvä" käsite.Eikös kesätauko ole pakollinen lomahetki? Eli kukaan ei saa tehdä mitään sinä aikana? Tai näin olen ymmärtänyt.
Sais suksia jo vittuun koko ukko ja jättää vaikka Hornerille päätöksenteot.Helvetti kun kuulostaa niin ylimieliseltä tuo Marko:
"Nobody looks good next to Verstappen and you have to deal with that psychologically when you see that someone is better in every phase than you are"
Nytkö se vaihtu rahalliseen korvaukseen. Tuossa aiemminhan kun ekan kerran tuo uutinen tuli, vuosi sitten?, Massa vaati tuon GP:n tulosten mitätöintiä jonka toteutuessa hän olis maailmanmestari.
Raul Boesel on jäänyt mieleen lähinnä yhdestä tappelusta ja siitä, että jäi 1,4s Henri Toivoselle, kun Henkka ekaa kertaa ajoi F1 autoa, Boesel oli tiimin kuski. Ei Massan tarvi samalla tavalla hävetä.Massa on kyllä Ruusperi nuoremman ohella naurettavin F1 kuski historiassa.
Mikä siinä Ruusperissä niin naurattaa, hyvä kuski joka voitti vielä mestaruudenMassa on kyllä Ruusperi nuoremman ohella naurettavin F1 kuski historiassa.
No jos oisit uutisen lukennut niin tietäisit että juuri sen takia Massa tästä itkee. Laitetaan nyt lainaus tuosta jutusta:En tota uutista jaksanut sen tarkemmin lukea, mutta eikös näin jälkeenpäin selvinnyt myös se, että johtoryhmä tiesi ”crashgaten” todellisen luonteen jo 2008 kauden aikana? Mutta päättivät jättää asian käsittelyn sikseen kyseisellä kaudella, syystä tai toisesta.
Sarjassa ei varmaan pitäis nauraa mutta pettää pokka aina tuon lopun mekaanikolle riehumassa.Jotenkin niin absurdi tuo 2008 kaudenlopetusFerrarin ja Massan hangaroundit juhlii mestaruutta kuin heikkopäiset ja tulee jotenkin yllätyksenä näille (monille) että Hamilton ohittaa keskikastin Toyotan vikalla kierroksella. Video teemalla "voiko vitutukseen kuolla"
Tuttu tyyppi, on tullut monesti rupateltuaSuomiheppu ihan mukavassa pestissä McLarenilla.
![]()
Tiesitkö? F1-tallilla on suomalainen pomo: "En ole pitänyt melua itsestäni”
Kari Lammenranta on isossa roolissa McLarenilla. Kovin harva suomalainen F1-fani silti tietää hänet.www.iltalehti.fi
Muistaakseni vuonna 2026 pitäisi moottorien taas muuttua ellen ole ihan väärässä.Milloin on seuraavat isot sääntömuutokset? Mulla on jääny formuloiden katselu iha tyystin, vaikka Bottas siellä vielä ajeleekin. Red bull voittaa. Seuraavan sääntömylleryksen jälkeen on taas ainaki hetki jännättävää.
Eikös se tuo 2026 taida olla kun tulee motteihin jotakin muutoksia ainakin.Milloin on seuraavat isot sääntömuutokset? Mulla on jääny formuloiden katselu iha tyystin, vaikka Bottas siellä vielä ajeleekin. Red bull voittaa. Seuraavan sääntömylleryksen jälkeen on taas ainaki hetki jännättävää.