Enempiä spekuloimatta, jos Alfa Romeo haluaa jatkaa merkkinä F1-luokassa, jotain tarttis tehdä kun Sauberi vaihtuu Audiksi, mutta mitä? Ja miksi? Jos ajatellaan Haasin taholta, ne ajaa Ferrarin koneilla, ja jos Ferrarilla ollaa miettimässä että jatketaanko, niin Alfaromeon tarroilla into voisi olla innokkaampaa. Mutta edelleen Haas, sehän koittaa siis mainostaa Haasia, olla Haas. voi olla taloudellisesti tyhmää unohtaa se ja ollakin jotain muuta. Olisin yllättynyt jos tulisi Haas-Alfaromeo, ja olisin yllättynyt jos tulisi Haas jossa alfan pikkutarrat, tai Alfa jossa Haasin pikkutarrat. Niin tai näin, Formuloissa tama kaikki tapahtuu liian nopealla sykkeellä. En esim. usko että Alpinen urheiluautomyynti on tehnyt loikkaa vielä Rellun nimenvaihdon takia, enkä usko että Alfaromeokaan olisi myymässä Giulioita sikana koska Alfa on miltei pisteillä. Ja ikä Hondan kokonaissaldokaan noinniinkuin moottorinlaadun esiintuontina on markkinointimielessä nyt kun 15 vuoden sässäröintien jälkee sässäröidään lisää kun njyt ne moottorit toimivatkin, ainakin jo toista kautta! No ehkä jo kolmatta, mutta silti, autokauppaankävelijät kuitenkin muistaa Hondan myös Maklaarenilta jne. Juuen sotke moottoreita, jos huomasitte, puhun markkinoinnista, tarroista. Ei tarvitse naputella "faktoja" tiedän jopa sen ettei pahalimsayhtiö aja fordin moottorilla jatkossa, mutta mahdollisesti hondien tilattaillessa fordilla kylä mietitään tarrojen suuruutta ;-) ja kuten lupasin, en spekuloinut ;-D