Road to Vostok

Ilmeisesti tuolla Apartmentsissa ei ole shelteriä ollenkaan, en tiedä mistä moisen olen saanut päähäni että olisi. Tuli tongittua aluetta oikein pitkän kaavan mukaan, siis ihan jokainen kerrostalo läpikotaisin..

Itellä sama homma! Mitä lie fake newssiä ollu jossain foorumilla, tai sitten AI-halluja, mutta joku ihan "oikea" artikkeli oli josta mielestäni sen luin.

Joo, ei ole ei, mutta esim. tämmösten perusteella sitä helposti uskoo moiseen; Road to Vostok Guide: All Shelter Locations | GAMES.GG ja Where to Find Shelters in Road to Vostok (Full Location Guide) sekä All Road to Vostok Shelters: Locations and How to Unlock ja https://deltiasgaming.com/road-to-v...ations/#0-shelter-locations-in-road-to-vostok jne. jne.
Tiedä sitten mitä AI-halluja noi sivut on täynnä, mutta siinä kohtaa kun tuota itse googlailin, niin ei ollut wiki läheskään ajantasalla julkkariversion kanssa, niin ajattelin, että ehkäpä sekin sinne on vaan jäänyt päivittämättä. :D

16h takana, day 10. Pääsin tänään morjestelemaan aseseppää ja naurattaa ne sen vanhan liiton asehörhön jutut! :love2:

Oon kyllä tykänny, kiva maailma varsinkin jos sinne vielä tulee lisää järkevää tekemistä ja AI vähän muuttuu. Sellanen hidas Suomimaailman fiilis välittyy. Hyvin tehty. Hornetti kun lentää yli ni nousee niskakarvat pystyyn.
Koulu on ollu mulle kuolemanloukko. Pari kertaa siellä henki lähteny ja kerran sotilaskodin kulmalla. Kyllä se tässä pelissä vituttaa enemmän kuin monessa muussa, siitä plussaa, että selviytyminen on kannattavaa.

Ja varsinkin toi kuoleminen kun sattuu joku special event missä ois loottia tarjolla ja sit meet kuolee! :nb:

Statistiikka

Viestiketjuista
306 658
Jäsenet
82 920
Uusin jäsen
Jair

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom