Kisa meni ihan sääntöjen mukaan.
Ei mennyt, mutta sä voit uskotella näin. Kabinetti mestari
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kisa meni ihan sääntöjen mukaan.
Säännöissähän sanotaan että kaikki autot (eikä vain kärki autojen välissä olevat) ajatetaan omille paikoilleen ja että kisa jatkuu kun ohitetut kuskit saa letkan kiinni.Kisa meni ihan sääntöjen mukaan.
Edelleenkin meni ihan sääntöjen mukaan. Kilpailujohtalla on oikeus soveltaa sääntöjä parhaaksi katsomallaan tavalla.Säännöissähän sanotaan että kaikki autot (eikä vain kärki autojen välissä olevat) ajatetaan omille paikoilleen ja että kisa jatkuu kun ohitetut kuskit saa letkan kiinni.
Nythän ainoastaan Hamiltonin ja Verstappenin välistä otettiin autot veks ja eikä ne olleet edes päässeet vielä karkuun kun kisa jatkui.
Oikea ratkaisu jotta sitä Masin kaipaamaa rasingiä pääsee yapahtumaan, olisi ollut laittaa kisa poikki punaisilla lipuilla.
Näin molemmat kärkiautot olisi olleet tuoreilla kumeilla liikenteessä.
Toki pärinää olisi varmasti tullut tuostakin, mutta olisi edes mennyt sääntökirjan mukaan.
Toivottavasti Masi edes sai hyvät bonukset Red Bullilta, miten olisi vaikka loppuelämäksi ilmaiset Red Bullit?
Edelleenkin meni ihan sääntöjen mukaan. Kilpailujohtalla on oikeus soveltaa sääntöjä parhaaksi katsomallaan tavalla.
Älä sit tule tällä kaudella itkemään kun tuomaristo tekee mielestäsi vääriä päätöksiä. Ja varsinkaan sellaisia joihin on sääntöpykälät.Sääntöihin on kirjattu, että kilpailunjohtaja saa soveltaa useimpia sääntöjä (ml. turva-auto) ihan miten huvittaa. Jos tiimit haluaa paremmat säännöt, niin sopikoon paremmat säännöt. Jos katsoja haluaa paremmat säännöt, niin vaihtakoon lajia.
Foorumin pari mersukiimassa olevaa trollia ei kykene tällaista käsittämään.Sääntöihin on kirjattu, että kilpailunjohtaja saa soveltaa useimpia sääntöjä (ml. turva-auto) ihan miten huvittaa. Jos tiimit haluaa paremmat säännöt, niin sopikoon paremmat säännöt. Jos katsoja haluaa paremmat säännöt, niin vaihtakoon lajia.
(ja Mersulle on todennäköisesti neuvoteltu ensi kaudeksi tiskin alta myönnytykset autokehityksen sääntötulkintoihin jo etukäteen)
Mitäs vääriä päätöksiä on tehty?Älä sit tule tällä kaudella itkemään kun tuomaristo tekee mielestäsi vääriä päätöksiä. Ja varsinkaan sellaisia joihin on sääntöpykälät.
Älä sit tule tällä kaudella itkemään kun tuomaristo tekee mielestäsi vääriä päätöksiä. Ja varsinkaan sellaisia joihin on sääntöpykälät.
Joo, Russel vie mersua ja hämis haikailee Bottaksen perään.En usko, että on niin kilpailullinen kausi että tarvitsee edes jauhaa suuntaan tai toiseen, mersu vie.
Ei säännössä vikaa ollu,
Menisi muuten aika reilusti aikaa, että saisivat kaikille samat erot kuin ennen, liian vaikea toteuttaa tasapuolisesti.Oli. Ja on. Ne kierroksella ohitettavat ovat siinä kärjen joukossa ennen turva-autoa, niiden paikka on siinä sen jälkeenkin. Jos nyt unohdetaan se että koko turva-autosta ja kierrosten tuhlaamisesta sen takana pitäisi luopua kokonaan. Oikea tapa olisi punainen lippu ja autot varikolle (ilman että niille saa tehdä mitään muuta kuin laittaa renkaanlämmittimet) ja kun rata on vapaa lähdetään takaisin radalle samoilla eroilla kuin mitä oli ennen onnettomuutta.
Menisi muuten aika reilusti aikaa, että saisivat kaikille samat erot kuin ennen, liian vaikea toteuttaa tasapuolisesti.
Muiden ootellessa varikolla renkaiden lämpöjen tippumista jonossa niin radalla olijat lämmittävät renkaita ja jarruja, se nopeus ei ole kenelläkään vakio. Kohta on uusinta, kun viimeiset lähtee täysin kylmillä renkailla ja jarruilla liikkeelle, vaarallista touhua kaiken lisäksi.Ei menisi, alle ratakierroksen kesto. Siinä lähdetään varikolta samalla erolla edellä ajavaan kuskiin kuin mitä oli ennen onnettomuutta, ottamatta kantaa siihen että ovatko autot samalla kierroksella vai eivät. Suurin etu mitä kenenkään pitäisi saada on autonmitta koska jos kaksi autoa oli rinta rinnan kun peli puhalletaan poikki niin varikolta ne läheteään peräkkäin.
kun viimeiset lähtee täysin kylmillä renkailla ja jarruilla liikkeelle,
Ei kai niitä pilttuuseen saa ajaa, kun ei pystytä valvomaan tekemisiä ja jonossa ei voi pitää autoa ilmassa ja muuta henkilökuntaa tukkimassa varikkosuoraa.No se on ihan omaa tyhmyyttä ottaa lämmittimet liian aikaisiin pois. Kyllä talli tietää koska kuski pääsee lähtemään liikkeelle.
Hyvä, lähtee etu vahvimmilta talleilta.Pieni sääntömuutos koskien renkaita.
F1 regulations update confirms removal of Q2 tyre rule
www.motorsport.com
Ja Charlie Whiting muutoinkin nautti sen verran kovaa kunnioitusta niin tiimien kuin kuskienkin kanssa, että ei sinne kukaan tiimipomo olisi mitään ”no, Charlie, no - this is not right” soitellut. Toisaalta säännöissä ei myöskään vastaavaa soveltamista nähty Charlien aikaan kuin viime kausina.Nuo säännöt luotiin silloin kun siellä oli kaveri jolla riitti kapasiteetti käsitellä kuumottavia ja hankalia tilanteita nopeasti. Masihan oireili jo aiemmin ettei riitä. Todt:n ja Brawnin olisi pitänyt tehdä jotain mutta eivät tehneet ja pommi räjähti pahimmalla tavalla käsiin.
Vielä kun ne lopettaisi teekerhon ja kouluttaisivat ammattitaitoiset ja vakiotuomarit kisoihin.
Kyllä niistä ny voi yleisketjussa jauhaa, sitä varten tämä on, kunhan pysyy poissa kausi 2022 ketjusta mihin ne ei kuulu.Oisko aika jo taputella ne viime kauden tapahtumat taakse?
Ehkäpä kuitenkin kausi 21 ketjussa, eikä yleisketjussa?Kyllä niistä ny voi yleisketjussa jauhaa, sitä varten tämä on, kunhan pysyy poissa kausi 2022 ketjusta mihin ne ei kuulu.
Ensinnäkin Formula 1 kausi 2021 päätty jo 3 kk sitten ja tällä viikolla tuli ilmoille masin potkut ynnä muuta sääntömuutoksia tulevaisuuteen niin tämä yleisketju kyllä kattaa paremmin tämän asian tiimoilta jauhamisen.Ehkäpä kuitenkin kausi 21 ketjussa, eikä yleisketjussa?
Mazepin kuulemma merssulle.Venäjän GP-sopimus kuulemma revitty.
Lukekaan niitä uutisointeja itsekin niin ei tarvitse kaikkea rautalangasta vääntää.Mazepin kuulemma merssulle.
Ei sulla mitään lähdettä olis tälle omalle heitolles?
Jos ei mitään lähdettä jaksa laittaa niin sama jättää postaamattaLukekaan niitä uutisointeja itsekin niin ei tarvitse kaikkea rautalangasta vääntää.
Mitäs Pietron isukki on saavuttanu?Schumacher ja Fittipaldi kuskeina(mikäli tuo vahvistetaan) Toki siinä on pojilla vähän työmaata täyttääkseen isiensä saappaat.
Mitäs Pietron isukki on saavuttanu?
Kröhöm... Seison korjattuna, jotenki yhdistelin viivat suoraan
Mazespinin tulevaisuudesta ja etenkin korvaajasta tulee vähän erilaisia uutisia riippuen lähteestä. Tosin lähteitä yhdistää se ettei Mazespin olisi ensi kaudella Haasin kuski.
Vahvistusta odottaessa.
Kieltämättä kukaan ei jää kaipaamaan. Tosin samalla ovenavauksella olisi pitänyt tallikaverikin heittää pihalle.Erinomaista, lähtöruudukko ei tarvitse Mazepinia
Varmaan Uralkali lopettaa myös sponsoroinnin? Toivottavasti Haas löytää tilalle jonkun kunnollisen sponsorin, nyt on ollut vähän ikäviä sponsseja Rich Energyn ja Uralkalin muodossa.
Mitä sinulla on Mick Schumacheria vastaan? Se on sentään saksalainen.Kieltämättä kukaan ei jää kaipaamaan. Tosin samalla ovenavauksella olisi pitänyt tallikaverikin heittää pihalle.
Heikkotasoinen kuski jonka ainoa syy olla F1:ssä on isänsä. Siellä on jo Saksalainen.Mitä sinulla on Mick Schumacheria vastaan? Se on sentään saksalainen.
Heikkotasoinen kuski jonka ainoa syy olla F1:ssä on isänsä. Siellä on jo Saksalainen.
Vaikka auto oli paska niin silti ei nopeus vakuuta. Myös Mika Salon mielestä Mazepin oli alkusyksystä lähes yhtä nopea kuin Schumacher.Öh?
F2 mestari? Ajeli aikasemmin "tyttönimellä" ettei häntä tunnisteta isäänsä(toki kaikki tiesi).
Haasilla tulokset puhuu puolestaan, jos seuraa yhtään lajia.
Mick Schumacherilla on ollut tapana oppia uudet autot ja sopeutua uusiin kuvioihin aika hitaasti. Sekä F3 että F2 vaativat yhden opettelukauden ennen sitä mestaruutta. Nopeutta tuntuu löytyvän, mutta opettelun ja totuttelun kautta.Vaikka auto oli paska niin silti ei nopeus vakuuta. Myös Mika Salon mielestä Mazepin oli alkusyksystä lähes yhtä nopea kuin Schumacher.
Haas F1 Drivers Mazepin, Schumacher Making the Most of 'Terrible Car'
Tough to grade the two drivers against the field when often they are only able to race each other at the back of the grid.www.autoweek.com