- Liittynyt
- 21.10.2016
- Viestejä
- 3 557
Niin totta, oli olikin parempi pommi!No lähinnä koitin vitsiä heittää siitä, että useampi auto lähes yhtä aikaa keskeytti..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin totta, oli olikin parempi pommi!No lähinnä koitin vitsiä heittää siitä, että useampi auto lähes yhtä aikaa keskeytti..
En käsitä miksei tuolla ole sellaista sääntöä että turva-auton takana ajettaessa kaikkien pitäisi olla toistensa perässä. Viime kisassa turva-auton aikana Verstappen ajoi Leclercin vierellä, ja välillä jopa aavistuksen edellä. Eihän tuossa pysty edes renkaitaan lämmittelemään kun toinen on kiinni kyljessä, eikä johtava auto saa mitään etua jos toinen saa rinnalta lähteä.
, vuonna 2023, eli ensivuonna, ( Las Vegasin marraskuu kisa (autoweek.com) )Kisa ajetaan lauantaina
Niin ja Suomessa tuo sitten onkin jo sunnuntain puolella melko aikaisin aamulla johtuen 10h aikaerosta.Lauantainan, vuonna 2023, eli ensivuonna, ( Las Vegasin marraskuu kisa (autoweek.com) )
Kisa ajetaan lauantaina
F1 muuntuu pöhinää ja staroja viliseväksi urbaanin ihanneihmisen realityshowksi (presented by Netflix). Ekstaasimainen popitus ja nighlife-fiilistely pyörii somekanavissa, ja bileet jatkuu kellon ympäri. Välillä ehkä ajetaan kilpaakin, mutta who cares?Mikä ihmeen kiima näihin katuratoihin ja iltakisoihin, viime kisakin oli yhtä yökerhomeininkiä valoineen ja jumputuksineen.
Tulee aikainen aamuherätys jos kisa-aika on perus jenkki 7pm.
Hyvin sanottu kyl. Abu Dhabin kisassa esim. On sitä tunnelmaa, vaikka itse maasta en pidä.Noilla iltakisoilla saa varmaan hyvin tehtyä rahaa, ja muullahan ei nykyään niin väliä olekaan. Kai ne on ihan hyvä kombo mennä paikan päälle, katsella vähän formuloita ja jatkaa sitten iltaansa ihan muissa merkeissä. On vähän erityyppinen kokemus kuin mennä jollekin belgialaiselle tai japanilaiselle pellolle koko viikonlopuksi (tai ainakin kisapäiväksi) ja keskittyä itse asiaan.
Hyvin sanottu kyl. Abu Dhabin kisassa esim. On sitä tunnelmaa, vaikka itse maasta en pidä.
Mut kyl noi Monaco, Monza, Silverstone, Spa, jne. On ne parhaat. Legendaarisimmat radat koko lajissa.
Joo siis olen ollut esim. Abu Dhabin kisaa siten että ensin jännää katsomossa kun Kimi voittaa Lotuksella ja sitten kävelee siitä samalla lipulla Eminemin keikalle ja oluelle. Noista saa parhaimmillaan varmaan aika hyviä komboja aikaiseksi jos ottaa selvää ja haluaa käyttää siihen rahaa. Mutta on se varmasti vähän feikimpää se meno kuin se että olisi jollain perinteisellä radalla telttamajoituksella. Singaporen kisa varmaan voisi olla myös mukavaa ajanvietettä siinä kaupungin sydämessä. Kestää vaan helvetin kauan ennen kuin nuo Itä-Aasian maat siirtyy koronapsykooseistaan mihinkään, niin ei nyt ihan heti...
Itsestä olisi kyllä todella hieno päästä joskus katsomaan Monacon GP kisaa niin, että olisi hyvällä näkyvyydellä radan varrella oma hotellihuone isolla parvekkeella tai kattoterassilla.
Hinta tosin taitaa olla niille sellaisen parvekkeen tai kattoterassin omaaville hotellihuoneille tai huoneistoille sellainen Monacon GP viikonloppuna, että ei taida meikäläisen budjetilla olla koskaan varaa.
Hinta tosin taitaa olla niille sellaisen parvekkeen tai kattoterassin omaaville hotellihuoneille tai huoneistoille sellainen Monacon GP viikonloppuna, että ei taida meikäläisen budjetilla olla koskaan varaa.
f-ykkösten VAR, eiku ROC eli Remote operations centre, jolle delegoidaan kisajohtajan(-jien?) tehtäviä. Tai ei ihan suoranaisesti, mut mm. voivat filtteröidä kamaa, jotta itse kisatuomariston ei tarvi esim. kaikkea videomateriaalia käydä läpi ennen päätöstä. Tästä olikin ennen kautta jotain mainintaa, mut tässäpä lisää:
Oli kun meni McLarenille, jossa oli Ron Dennisin suosikkipoika Hamilton. Kovalaiselle laitettiin lähes joka kisaan tankki täyteen, paitsi kerran Silverstonessa, jolloin Kovalainen pystyi aika-ajoissa Hamin pieksemään. Kuten tiedetään ei täydellä tankilla pärjää, koska joutuu lähtemään hyvälläkin autolla letkan keskelle likaiseen ilmaan ja kärki karkaa. Kovalainen oli vielä turhan kiltti, eikä uskaltanut/pystynyt vaatimaan samanlaista taktiikkaa kuin mintä Ronin poika Hami sai.
Kyllä Kovalainenkin autoa osaa ajaa.
Indyssä restartit on jonossa, ainoastaan kisan lähtö on parijono.Pitäisi euroopassakin olla parijono restartit kuten jenkeissä on, eikä yksiöletka.
On kyllä jokaisen formulafanin "pakko nähdä"-leffa! Tällaiselle milleniaaliuntuvikolle kun formulat ovat aina olleet suht turvallisia (Sennan kuolemasta oli ollut jo vuosia ennenkuin aloin lajia seurata), niin tämä oli silmiä avaava matka 70-luvulle. F1 on ollut silloin hurja laji, yksi virhe niin helposti on lähtenyt henki.Nyt on kova pätkä tv:ssä klo 21:00.
Kävin aikoinaan katsomassa ennakkonäytöksessä jossa Eki ja Osku veti alkutahdit näytökselle. Lopussa tuli tippa silmään...
Rush
TV-oppaasta aikataulut ohjelmalle: Rush. Lue myös jaksokohtaiset kuvaukset. TV-ohjelmien konkari pitää sinut ajan tasalla.www.iltalehti.fi
Tuo Russell on kyllä varikon ylimielisin kuski, hyvä että meno on edes vähän rauhoittunut. Lieneeköhän pelkkää PR:ää?Raivostunut F1-kuski haukkui Valtteri Bottaksen pystyyn – katuu nyt käytöstään: ”Sain itseni näyttämään idiootilta”
George Russell on ottanut opikseen.www.is.fi
Oho, aika harvinaista että mulkku myöntää mulkkuutensa. Ehkä ei olekaan täysin mulkku? Voi tässä ainakin ihan mielenkiinnolla seurata miten Mersun tilanne etenee, hyvä ettei ainakaan pääse valmiiseen pyötään missä on ylivoimainen auto odottamassa alusta lähtien.
Tuolla radalla adrenaliinipäissään pyörivät nuoret kuumakallet ovat PR-mielessä ihan käveleviä katastrofeja. Tallien yksi keskeisiä tehtäviä on opettaa niille janttereille kriisiviestintää, että miten esiinnytään mediassa. Ne saa niin paljon ruutuaikaa suorassa lähetyksessä, että mediavalmennus on yksi ensimmäisiä opeteltavia juttuja, jotta tuollaiset kiukunpurkaukset eivät pääse eetteriin.Tuo Russell on kyllä varikon ylimielisin kuski, hyvä että meno on edes vähän rauhoittunut. Lieneeköhän pelkkää PR:ää?
Tuolla radalla adrenaliinipäissään pyörivät nuoret kuumakallet ovat PR-mielessä ihan käveleviä katastrofeja. Tallien yksi keskeisiä tehtäviä on opettaa niille janttereille kriisiviestintää, että miten esiinnytään mediassa. Ne saa niin paljon ruutuaikaa suorassa lähetyksessä, että mediavalmennus on yksi ensimmäisiä opeteltavia juttuja, jotta tuollaiset kiukunpurkaukset eivät pääse eetteriin.
Joo, tiedän, että roskasakki niitä kiukunpurkauksia odottaa muna kovana, mutta tallien kannalta ne karsitaan minimiin, kun sponsorit ei halua tulla profiloiduksi niihin.
Tuo Russell on kyllä varikon ylimielisin kuski,
Arvelinkin, että kalikka kalahtaa. Olen pahoillani, jos tunnistit itsesi. Tai no, en oikeastaan.ei se välttämättä mitään roskasakkia oo kuka näitä kiukunpurkauksia odottaa. onhan se mukavaa että tuolla jotain tapahtuu kulisseissakin
Aikaisemmin oli pop valittaa Hamiltonin valituksesta, nykyään se on siirtynyt Verstappeniin.Ja eihän Max ollut ainoa, joka tuosta turva-auton hitaudesta on valittanut.
Leclerc sanoi myös olleensa vaikeuksissa. Pitää myös muistaa, että herroilla oli hardit alla. Jos Mersu olisi oikeasti sen 5s nopeampi kierroksella, kuten Russel arvioi niin voihan siinä ratkaiseva ero olla.Unohdin että Verstappen itki turva-autostakin joka ei kuulemma aja tarpeeksi kovaa.
kaveri saa olla onnellinen että turva-autot ei ole enään stankku Opel Vectroja
Viitannet tuohon maaliskuun huhuun.Korvanappiin tuli ”tieto” eli huhu että Indycar kuski Colton Herta ottaa Ricciardon jakkaran viimeistään kaudelle 2024.
Ei vaan uutena lähteenä on Joe Savard joka myös höpötteli Miamissa että Saudit haluaa jatkossa kaksi kisaa.Viitannet tuohon maaliskuun huhuun.
Andretti supportive of Herta/McLaren F1 deal
Michael Andretti says he’s supportive of the new Formula 1 testing and development deal struck between his lead NTT IndyCar Series driver and McLaren Racing. Colton Herta, the 21-year-old from Cali…racer.com