- Liittynyt
- 14.05.2017
- Viestejä
- 6 868
Red Bull:n takapään filosofiaa hieman avattu. Selostus alaa 3:30 kohdalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miamin radalla hieman ”kosteutta” havaittavissa. Mikä olisi tuomariston ratkaisu, jos kisa olisi ollut nyt viikonloppuna, turva-auto ?
Jos en ihan väärin laske saadaan tässä kärsiä yhteensä neljä viikkoa ilman kisaa.3 viikon tauko johtuu siitä kun Kiinan GP peruttiin koronatilanteen vuoksi. Tuo piti ajaa 16.4. aiemman suunnitelman mukaan.
En nyt oikein ymmärrä näissä että miksi kaikki eivät aja kaikissa lähdöissä? Eli jos nyt ajettavassa on niitä muita aiempien låhtöjen tyyppejä niin miksi ei Taponen?
Miten ihmeessä joku voi ajaa SC:n aikana persiiseen?Taposen keskeytti. SC ollessa radalla joku ajoi konttiin ja joutui keskeyttämään.
Miten ihmeessä joku voi ajaa SC:n aikana persiiseen?
Onhan noita kolareja nähty F1 myös. Eikö joku kuski ajanu SC päälle joskus 2000-luvun alussa? Muistanko oikein niin jostain syystä SC pysähty ja kuski nousemasta autosta niin F1 ajaa siihen avattuun oveen. Tais kyllä olla lääkintäauto kyseessä, ehkä.Kokemattomuus varmaan isoin tekijäOnhan noita kolareja nähty F1 myös. Eikö joku kuski ajanu SC päälle joskus 2000-luvun alussa? Muistanko oikein niin jostain syystä SC pysähty ja kuski nousemasta autosta niin F1 ajaa siihen avattuun oveen. Tais kyllä olla lääkintäauto kyseessä, ehkä.
Onhan noita muitakin sähellyksiä ollut mm. Vettel Hamilton Bakussa muutama vuosi sitten, Montoya ja Schumi Monacossa 2004 ja Button Schumacher ~2000 Monzassa.
Tätäkö Peronin loikkaa tarkoitit ?Vaihteeksi taas "makkarat" aiheuttanu vakavan loukkaantumisen:
![]()
Sausage kerbs under more scrutiny as FRECA racer suffers spinal injuries at Imola
Irish racer Adam Fitzgerald has suffered a spinal injury over sausage kerbs at Imola, his FRECA team have confirmed.www.planetf1.com
Mikä siinä on ettei noita poisteta? Jokunen vuosi sitten oliko F3-luokassa kuski otti ilmalennon tuommosesta ja tais mennä jopa yli suoja-aidan.
Tätäkö Peronin loikkaa tarkoitit ?
Selkeästi joku bugi koodissa.Oho! Ihan kuin jostain pleikkaripelistä.
Tätäkö Peronin loikkaa tarkoitit ?
Mielestäni tää syö sprintin mielekkyyttä, koska nyt siitä saa vain ujot pisteet, mutta ei sitä aiempaa etua sunnuntaille.Sprintti kisan tulokset ei vaikuta sunnuntain kisaan ja tämä muutos koskee koko kautta.
Käsittääkseni on yhdet aika-ajot ja se on lähtö järjestys molempiin kosoihin, motogp:ssä![]()
Tiesitkö? Tv-katsojille luvassa täysin uudet kuviot tämän viikonlopun F1-kisassa
Azerbaidzhanin GP:ssä kokeillaan uutta järjestelyä.www.iltalehti.fi
Ekana tulee mieleen, että miten moottorit kestäisi tätä? 2 aika-ajoa ja kaksi kisaa viikonloppuun. Periaatteessahan tämä on samanlainen järjestely mitä MotoGP:ssä käytetään.
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös MotoGP:ssä viimeinen harjoitus ole aika-ajo lauantain sprinttiin ja lauantaina ajetaan sitten aika-ajot sunnuntain kisaa varten?
Ensimmäiset kahdeksan pääsee pisteille, ensimmäinen käärii kahdeksan ja kahdeksas yhden pisteen.Paljon siitä sprintistä nyt saa pisteitä?
Ton rennomman näkisin niin, että se tarkoittaa vähemmän kisaamista, eli tylsempää ympyrän ajoa.Enpä tiedä itsekään, onko uudistus ennemmin peruuttelua kuin kehittymistä. Saa nähdä onko kisaaminen sprintissä sitten aiempaa rennompaa, jos se kerta oli tavoitteena.
Eikai tuossa tarkoituksena rennompi ajelu ollut vaan se, että kuskit uskaltavat tosissaan kisata niistä pisteistä, kun sijoituksella ei ole merkitystä enää itse kisan lähtöjärjestykseen.Ensimmäiset kahdeksan pääsee pisteille, ensimmäinen käärii kahdeksan ja kahdeksas yhden pisteen.
Enpä tiedä itsekään, onko uudistus ennemmin peruuttelua kuin kehittymistä. Saa nähdä onko kisaaminen sprintissä sitten aiempaa rennompaa, jos se kerta oli tavoitteena.
www.motorsport.com
Muistinkin väärin, HS:n jutussa puhuttiin muutoksesta vapaampaan kisaamiseen.Eikai tuossa tarkoituksena rennompi ajelu ollut vaan se, että kuskit uskaltavat tosissaan kisata niistä pisteistä, kun sijoituksella ei ole merkitystä enää itse kisan lähtöjärjestykseen.
Tiistaina päätettiin kuitenkin uudistuksesta sprinttiformaattiin. Nyt perjantain aika-ajot määrittelevät sunnuntain lähtöjärjestyksen. Muutoksen toivotaan vapauttavan kuljettajat ajamaan rohkeammin, koska epäonnistuminen kisassa ei vaikuta sunnuntain lähtöjärjestykseen.
Näinhän se on ollut jo pitkän aikaa. Kärjessä kaudesta riippuen Mercedes/Ferrari/Red Bull, hyvällä tuurilla mukana roikkuu joku viime kauden autoa kopioinut ja loput ajelevat keskenään reilusti hitaammin.Vähän on tuote nimeltä Formula 1 sökönä. Vaikka unohdetaan Red Bullit niin Yli puolet autoista on kisavauhdissa 1,5 sec hitaampi kun 2. ketju. Neljä autoa puolisekuntia.
En näkisi sitä yhtään sen virkistävämpänä, että nyt vain se dominoiva talli kärjessä vaihtunut. Kausi 2021 oli huikea, sellaisia lisää.Olihan tuo Mercedeksen ylivoima viime vuosina aivan järkyttävää ja mukava että se on vihdoin ohi. Vaihtelu virkistää.
Nousi pienoinen polemiikki tuosta valinnasta. Valittu ns. ulkopuolelta voittaja, joidenkin mukaan.Onneksi vähän konservatiivisempi väritys kuin mitä olivat jakaneet Twitterissä aiemmin vaihtoehdoista, mm. tämä kötöstys:
![]()
Red Bull Miamin kisaan spec värityksellä. Fanikilpailun voittajan teos.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.