Eipä tule itse vuodatettua kyyneleitä jos Monaco poistuu kalenterista. Hyvin on muistissa kuinka Ricciardo pystyi helposti pitämään piikkipaikan vaikka koneesta oli kadonnu yli 15% tehoista ja toisena vuonna Alonso tulppasi liikenteen kun autossa nousi lämmöt ja tiesi että riski kärkipaikan menetykseen on olematon. Uhkarohkeista ohituksista ja never give up -asenteestaan tunnettu Mansell ei saanut edes eturengasta Sennan rinnalle vaikka oli 3s per kierros nopeampi. Tässä pelkkä alkumaku koska lista on loputon. Glamour-puoli ei ole koskaan kiinnostanut ja ihan sama ketä julkkiksia siellä nyt pyörii Monacon kuninkaallisten lisäksi.
Mutta valitettava tosiasiahan on että tilalle ei varmasti ole tulossa mitään oikeaa kilpa-rataa vaan joku toinen lähes yhtä surkea katurata uudelle markkina-alueelle jossa haetaan juuri samanlaista influencer- ja julkkispöhinää joten loppujen lopuksi minulle on aika yhdentekevää kummin päin tämä lopulta menee.
Mutta valitettava tosiasiahan on että tilalle ei varmasti ole tulossa mitään oikeaa kilpa-rataa vaan joku toinen lähes yhtä surkea katurata uudelle markkina-alueelle jossa haetaan juuri samanlaista influencer- ja julkkispöhinää joten loppujen lopuksi minulle on aika yhdentekevää kummin päin tämä lopulta menee.