Sainzin käyrä on ylöspäin kun Leclercillä se on alas.
Jos nyt katsotaan edellisiä 7 kisaa ilman värilaseja, niin ei tuo Leclercin käyrä kovin alaspäin näytä:
- Espanjassa tekniikka petti ylivoimaisesta johdosta
- Monacossa kärjessä ennen kuin tiimi alkoi sekoilla kuivuvalla radalla taktiikan kanssa
- Bakussa kärjessä kun moottori hajosi. Toki varikkokäynti vielä tekemättä, eli sijoitus olisi ollut 1 tai 2
- Kanadassa moottori vaihtoon ja viimeisestä ruudusta liikkeelle
- Silverstonessa taas reilu johto, joka suli turva-autoon ja tiimin sekoiluun
- Itävallasta voitto, joka olisi ollut aika ylivoimainen ilman ongelmaa kaasupolkimen kanssa
- Ranskassa oma ajovirhe. Taisi olla toinen tälle kaudelle.
Suurin ongelma taitaa olla, että Italialaiset johtaa jälleen Ferraria. Mihinkäs ne tuosta 40 vuoden kulttuurista pääsis. Red Bull suorittaa tällä hetkellä niin kovalla tasolla, ettei teknisiin/taktisiin virheisiin olisi varaa. Verstappenin molemmat keskeytykset sattui kisoihin missä oli hitaampi, Ferrari on nyt hukannut voiton 4 kertaa ja Leclerc vielä yhden päälle.