Washington Post kokosi McLarenin sekoilua
yhteen artikkeliin.
Jo ennen ensimmäistä testiä talli oli unohtanut hankkia ohjauspyörän autoon, joten McLarenin CEO joutui itse etsimään sellaisen käsiinsä. Tämä johti lopulta myös siihen, ettei talli päässyt radalle heti ensimmäisen testipäivän aamuna, sillä se odotteli edelleen ratin toimitusta.
Tallilla oli kaksi autoa: ensimmäisen se rakensi itse ja toisen tilasi tekniseltä yhteistyökumppaniltaan. Kakkosauto toimitettiin vääränvärisenä, joten McLaren lähetti sen maalattavaksi. Lopulta Alonso mälläsi autonsa seinään harjoituksissa, mutta vara-auto oli edelleen jumissa maalaamolla, joten talli ei saanut sitä käyttöönsä ja Alonso (ja koko talli) menetti sen takia 1,5 päivän verran rata-aikaa.
Viimeistä päivää edeltäneinä hetkinä McLarenilla kierreltiin varikolla shoppailemassa muiden tallien tiloissa. Lopulta auto kasattiin uusilla säädöillä, mutta talli oli sählännyt klassisesti senttimetrien ja tuumien välillä, ja auto oli säädetty päin helvettiä. Säätöjen korjaaminen vei aikaa ja lopulta vielä sade keskeytti harjoitukset, joten rata-aikaa ei taaskaan herunut. Talli lähetti Alonson ratkaisevaan aika-ajoon "tuntemattomaksi säädetyllä" autolla, mutta ilmeisesti muualta ostettu setuppi kuitenkin oli toimiva. Talli oli vain unohtanut vaihtaa välitykset vaihdelaatikkoon ja ainakin tallin omasta mielestä se ratkaisi aika-ajon heidän tappiokseen.