F1 Kausi 2019

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaotik
  • Aloitettu Aloitettu
Totta, Australiasta on jo "niin kauan aikaa" etten muistanut aika-ajoja :D
 
Ja varmaankin tarkoitit tuolla Giovinazzin otteilla sitä, että on kakkoskuski. Muilla keskikastin tiimeillä ei mielestäni ole noin selviä ykkös- ja kakkoskuskeja, kuin alfalla. Heti jo Melbournessa nähtiin kun Giovinazzi oli tulppana Kimin perässä, ja samat kakkoskuskin elkeet oli myös viime viikonloppuna.
Gio tippuu ekassa osiossa aika-ajosta, Kimi menee viimeiseen. Tarvi hirveänä erikseen jakaa kumpi on ykkös ja kumpi kakkoskuski.
 
Gio tippuu ekassa osiossa aika-ajosta, Kimi menee viimeiseen. Tarvi hirveänä erikseen jakaa kumpi on ykkös ja kumpi kakkoskuski.
Minulle tämä on ollut pieni yllätys, sillä muistelin Giovinazzin olleen melko hyvä nimenomaan aika-ajoissa mutta tehneen paljon virheitä kisatilanteessa. Tarkoitan siis niitä kahta kisaa kaudella 2017, kun hän tuurasi muistaakseni Wehrleinia.

Ihan näin aiheen vierestä; mitä helvetin hyötyä tosta kapellimestarista on kun kaikki kuitenkin tuijottaa vaan omia nuottejaan? :think:
Kapellimestari tekee työnsä harjoitteluvaiheessa, kun yleisö ei ole paikalla, joten sitten kun orkesteri esiintyy maksavalle yleisölle, niin kapellimestarinkin annetaan paistatella parrasvaloissa.
 
Kapellimestari tekee työnsä harjoitteluvaiheessa, kun yleisö ei ole paikalla, joten sitten kun orkesteri esiintyy maksavalle yleisölle, niin kapellimestarinkin annetaan paistatella parrasvaloissa.

No ei nyt iha noinkaan mustavalkoista. Kapellimestari on yleisönki apuväline, osa esitystä. Sen lisäksi, että antaa muusikoille informaatiota.
 
Minulle tämä on ollut pieni yllätys, sillä muistelin Giovinazzin olleen melko hyvä nimenomaan aika-ajoissa mutta tehneen paljon virheitä kisatilanteessa. Tarkoitan siis niitä kahta kisaa kaudella 2017, kun hän tuurasi muistaakseni Wehrleinia.
Otanta on vielä pieni ja kausi ihan alussa, joten katsotaan nyt mihin Giovinazzi vielä pystyy. Toisaalta nyt on aiempaa kovempi mittari, kun tallikaverina on Kimin kaltainen kokenut ja nopea kuski.

Vaikea on sanoa, että saako Kimi nyt Alfasta irti tavallaan hieman ylimääräistä omien taitojensa vuoksi, vai jääkö Giovinazzi nyt oman tekemisensä vuoksi näin pahasti varjoon. Mielenkiinnolla seuraan tätäkin tulevissa kisoissa. Toivottavasti Giovinazzi tuosta piristyy, koska toivon myös Alfalle tallina menestystä ja Kimillä on kova homma kannatella tallia yksinään pistetilastoissa.
 
Näinköhän Gio ajelee koko kautta jos suoritukset jatkuu samanlaisina. Mick voi vaihtua tilalle nopeallakin aikataululla, joskin epärealisitinen skenaario. Todennäköisemmin Gaslyn ajopaikka alkaa Barcelonaan mennessä olemaan vaakalaudalla jos taaperrus jatkuu samana, eli Toro Rossolta voidaan herkästi ottaa korvaajaa. Vrt. case Kvyat.
 
Viimeksi muokattu:
Näinköhän Gio ajelee koko kautta jos suoritukset jatkuu samanlaisina. Mick voi vaihtua tilalle nopeallakin aikataululla, joskin epärealisitinen skenaario. Todennäköisemmin Gaslyn ajopaikka alkaa Barcelonaan mennessä olemaan vaakalaudalla jos taaperrus jatkuu samana, eli Toro Rossolta voidaan herkästi ottaa korvaajaa. Vrt. case Kvyat.

Onhan siellä muuan Ericsson kärkkymässä paikkaa kanssa.
 
Eikä Oconkaan ole pois suljettu vaikka virallisesti onkin mersun miehiä
Kyllä se taitaa aika pitkälti olla suljettu pois. Hyvin vaikea on kuvitella, että Oconia väkisin sinne kaivettaisiin, jos nyt olisi Ericsson käytettävissä ja pikkuschumi viimeistään tämän kauden jälkeen myös. Jos ei olisi muita vaihtoehtoja, niin ehkä sitten Oconin perään voitaisiin lähteä, mutta nyt kyllä ei.
 
Ei tule Mick Schumacher ajamaan kilpaa tällä kaudella F1-sarjassa kuin siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että hän varmistaisi F2-mestaruuden ennen kauden päätöskisaa ja voisi siksi ottaa F1-komennuksenkin vastaan. Mutta silloinkin Giovinazzin pitäisi flopata niin pahasti, että hänet haluttaisiin syrjäyttää ennenaikaisesti. Ferrari on kuitenkin organisaationa hyvin solidaarinen kuljettajiaan kohtaan eikä nöyryyttäisi heitä sillä tavalla. (Se Luca Badoerin sekoilu kaudella 2009 oli aivan omaa luokkaansa ja siksi hänen hyllyttämisensä oli myös tarpeellinen toimenpide.)
 
Siellä on Maranellossa keksitty taas uusi syy Leclercin hyytyneeseen menoon. Tällä kertaa syynä olisi sytyksen ohjausyksikkö...

Onhan siellä muuan Ericsson kärkkymässä paikkaa kanssa.

Jos meinaat Marcusta niin kaveria ajaa täysillä Indycareja.
 
Viimeksi muokattu:
Ironista sinänsä että juuri Hulkenberg valittaa ajamisen olevan liian helppoa, 9 kautta ykkösissä eikä vielä edes ainuttakaan podiumia.. :vihellys:
 
Ironista sinänsä että juuri Hulkenberg valittaa ajamisen olevan liian helppoa, 9 kautta ykkösissä eikä vielä edes ainuttakaan podiumia.. :vihellys:
Kuivalla kelillä hyödynnetään vain auton ominaisuuksia ja sateen sattuessa alkaa kuskikin erottua enemmän. Ei Lance Stroll ole parempi kuski, vaikka on korokkeelle eksynyt, säkää vaatii ellei ole juuri sopivassa tallissa.
 
Kaikkien pitäisi keskeyttää että Force Indialla pääsisi podiumille.
Sergio Pérez on ottanut Force Indialla podiumit melkein joka kaudella 2014-2018. Vain kaudella 2017 se jäi saavuttamatta mutta 2016 hän ottikin niitä kaksi.

Force India on itse asiassa ainoa talli, joka viime kaudella ylsi palkintosijoille kolmen kärjen ulkopuolelta. Kaudella 2017 siihen pystyi vain Williams ja kaudella 2016 sekä Williams että Force India. Kaudella 2016 jälleen Williams ja Force India. Kaudella 2015 Williams, FI sekä Lotus...

Kai tämäkin kertoo kolmen kärjen karkaavan muilta, kun palkintosijat yhä useammin miehitetään vain Mersun, Red Bullin ja Ferrarin autoilla. Tosin ei sekään ole sattumaa, että kaikki podiumin ottaneet pikkutallit ovat käyttäneet Mersun koneita.
 
Kyllähän Rellu oli pitkään 2000-luvulla yksi huippu talleista, lonso voitti pari mestaruuttakin.
Nyt taas sitten tuli uudestaan pienen tauon jälkeen.
 
Meinaat @Nelfor että Kimikään ei koskaan ole voittanut Lotuksella koska tallia ei enää ole?

Rellu on rakennettu Lotuksen raunioille ja samaa kuraa kuin Force India.
:facepalm: Automerkin tehdastalli. Varmaankin heti ferrarin ja mersun jälkeen suurin budjetti. Force india (nykyinen racing point) on taas aina ollut pikkutalli, tehtaasta lähtien. Täysin eri kastissa lotuksen/rellun kanssa. Ota nyt edes asioista selvää ennenkuin lauot näitä järjettömyyksiä.
 
:facepalm: Automerkin tehdastalli. Varmaankin heti ferrarin ja mersun jälkeen suurin budjetti. Force india (nykyinen racing point) on taas aina ollut pikkutalli, tehtaasta lähtien. Täysin eri kastissa lotuksen/rellun kanssa. Ota nyt edes asioista selvää ennenkuin lauot näitä järjettömyyksiä.

Alunperin totesin että Hulkin aikana Force Indialla ei ajeltu palkintopalleilla edes tuurilla. Tämän jälkeen jotkut alkoi jauhamaan että Force India ei ole enää Force India tai Renault on tehdas talli.

Tsekkaa nyt omat faktat mille pohjalle Renault on rakennettu. Faktat historiasta kertoo että voittavilla talleilla menee monta kautta rämpiessä kunnes heillä on voittava auto. Mercedes 4. kautta, Red Bull 3 kautta jne. Rellulla on nyt menossa 4. kausi ja Hulk on ajanut heillä nämä rämpimis kaudet.
 
Alunperin totesin että Hulkin aikana Force Indialla ei ajeltu palkintopalleilla edes tuurilla. Tämän jälkeen jotkut alkoi jauhamaan että Force India ei ole enää Force India tai Renault on tehdas talli.
Ahaa, tämähän oli täysin selvää alkuperäisen viestisi perusteella, se kun ei ollut yhtään tulkinnanvarainen :vihellys:

Tsekkaa nyt omat faktat mille pohjalle Renault on rakennettu. Faktat historiasta kertoo että voittavilla talleilla menee monta kautta rämpiessä kunnes heillä on voittava auto. Mercedes 4. kautta, Red Bull 3 kautta jne. Rellulla on nyt menossa 4. kausi ja Hulk on ajanut heillä nämä rämpimis kaudet.
Se että tallin johto/henkilökunta on osaamatonta, on täysin eri asia kuin se että rellulla ei olisi resursseja tehdä voittavaa autoa, niinkuin force indian/racing pointin tapauksessa on. Renault nimenomaan tuli sillä mielellä takaisin että pystyy olemaan kärkitalli.
 
Alunperin totesin että Hulkin aikana Force Indialla ei ajeltu palkintopalleilla edes tuurilla. Tämän jälkeen jotkut alkoi jauhamaan että Force India ei ole enää Force India tai Renault on tehdas talli.

Tsekkaa nyt omat faktat mille pohjalle Renault on rakennettu. Faktat historiasta kertoo että voittavilla talleilla menee monta kautta rämpiessä kunnes heillä on voittava auto. Mercedes 4. kautta, Red Bull 3 kautta jne. Rellulla on nyt menossa 4. kausi ja Hulk on ajanut heillä nämä rämpimis kaudet.
Ihanko nyt tosissasi väität, että tästä lauseesta olisi pitänyt päätellä sinun tarkoittaneen Hulkin menneitä aikoja Force Indialla? "Kaikkien pitäisi keskeyttää että Force Indialla pääsisi podiumille."

Jos olisit edes kirjoittanut menneessä aikamuodossa, niin ehkäpä sen yhteyden olisi tuosta voinut löytää, mutta kun et näin tehnyt, niin aika turha on tulla itkemään siitä, että jotkut huomauttavat jostain viestiisi liittyen.

Ja jos omaat hieman luetun ymmärtämistä, niin huomaisit ehkä, että ei kenelläkään ole tässä ketjussa ollut epäselvyyttä siitä, mistä lähtökohdista Renaultin nykytalli on rakennettu. Siitä täällä lienee suurin osa samaa mieltä, että ei Hulkilla ole ollut kärkipään autoa allaan missään vaiheessa uransa aikana.
 
Huomautus (Täysin turha offtopic)
Offtopic:
Termit "luetun ymmärtäminen" ja "ihanko tosissasi" ovat meikäläiselle sellaisia punaisia flageja viestille, jota ei kannata lukea.
 
Asiaton käytös (Turhat henkilökohtaisuudet)
Offtopic:
Termit "luetun ymmärtäminen" ja "ihanko tosissasi" ovat meikäläiselle sellaisia punaisia flageja viestille, jota ei kannata lukea.
Aika herkkää touhua siellä suunnalla. Joku on ilmeisesti satuttanut aiemmin, kun tuollaisista asioista tulee punaisia flageja.

Noh, mutta mitäpä väliä tuolla on. En kyllä ymmärrä miksi tämä asia piti nostaa oikein esille asti - etenkin, kun viesti ei liittynyt sinuun millään tavalla. Erikoista touhua.

PS. Raportoin turhan offtopic-viestisi ja häpeän sitä, että alennuin lähes samalle tasolle vastaamalla tuohon. Pahoittelut omasta puolestani.
 
Alunperin totesin että Hulkin aikana Force Indialla ei ajeltu palkintopalleilla edes tuurilla.
Mutta silti tallikaveri ajoi... :rolleyes:

Tästä huolimatta kyllä ne Hulkin puuttuvat podiumit on ollut kalustosta kiinni, kuten lähes kaikilla muillakin joilla niitä ei ole. Erityisesti tässä hybridiajalla Mersu ja paikoin Ferrarikin ovat olleet niin ylivoimaisia, että ei F1-tasolla ole niin huonoja kuskeja etteikö jossain kohtaa kautta olisi podium napsahtanut.
 
Katsottuani tuon F1 dokkarin jossa Rellun Abiteboul oli helvetin ylimielinen Red Bullin moottoreista valittamisen suhteen, on kyllä pakko sanoa että Rellun pitää vetää nyt se pää pois omasta perseestä ja kohdata todellisuus. Molemmat autot jäi viime kisassa radan varteen samalla kierroksella, joten ei ole kyllä varaa paukutella henkseleitä tyyliin "me ollaan suuri autonvalmistaja".
Hornerin piikki Rellun suuntaan Bahrainin jälkeen osui ja upposi, nyt on Rellulla oikeasti kasvopesun paikka.
 


Tämmönen tulee "livenä" :eek:

edit: JA SENNA HÄKKISESTÄ OHI :facepalm: Ei tuu Mikasta koskaan mestaria tolla ajolla.


:p

edit2: Loppu. Senna voitti.
 
Viimeksi muokattu:
Pakko todeta että jos olisin ollut Bottaksen asemassa ekan kisan jälkeen, olisin pitänyt mölyt mahassani. Etenkin kun Valtteri oli kommenteissaan asiattoman rajamailla. Kisaahan ei voiteta ekassa mutkassa eikä myöskään maailmanmestaruutta ekassa kisassa.
Jos kävisi esim. niinkin ikävästi että Hamilton pyyhkisi Bottaksella lattiaa kaikissa niissä jäljellä olevissa osakilpailuissa joissa Hamiltonia ei tekniikka petä eikä kukaan klikkaa ulos radalta, Bottaksen uho muuttuisi monen mielestä lähinnä säälittäväksi todisteeksi siitä että virtsan nousunopeus kohti hattua voi joillain olla hämmästyttävän suuri.
Ainoa järkiperusteinen syy veikata Bottaksen olevan pisteissä tallikaveriaan edellä kauden lopussa on se että vedonlyöntikerroin sen skenaarion toteutuessa aivan varmasti on todella suuri.
 
Pakko todeta että jos olisin ollut Bottaksen asemassa ekan kisan jälkeen, olisin pitänyt mölyt mahassani. Etenkin kun Valtteri oli kommenteissaan asiattoman rajamailla. Kisaahan ei voiteta ekassa mutkassa eikä myöskään maailmanmestaruutta ekassa kisassa.
Jos kävisi esim. niinkin ikävästi että Hamilton pyyhkisi Bottaksella lattiaa kaikissa niissä jäljellä olevissa osakilpailuissa joissa Hamiltonia ei tekniikka petä eikä kukaan klikkaa ulos radalta, Bottaksen uho muuttuisi monen mielestä lähinnä säälittäväksi todisteeksi siitä että virtsan nousunopeus kohti hattua voi joillain olla hämmästyttävän suuri.
Ainoa järkiperusteinen syy veikata Bottaksen olevan pisteissä tallikaveriaan edellä kauden lopussa on se että vedonlyöntikerroin sen skenaarion toteutuessa aivan varmasti on todella suuri.
Eli vuosi globaalia vittuilua, selkeän kakkoskuskin roolin jälkeen pitäisi olla hiljaa kauden ekan GP voiton jälkeen ja samalla sanoa omalle työnantajalle ”no tällanen vässykkä mää oon, ottakaa tai jättäkää”?

Tuo tapahtunut ele jos mikä sanoo, että se on valmis äijä tohon talliin ja on valmis heittäytymään sekä kantamaan sen vastuun mitä mersu sieltä antaa.
 
Pakko todeta että jos olisin ollut Bottaksen asemassa ekan kisan jälkeen, olisin pitänyt mölyt mahassani. Etenkin kun Valtteri oli kommenteissaan asiattoman rajamailla. Kisaahan ei voiteta ekassa mutkassa eikä myöskään maailmanmestaruutta ekassa kisassa.
Jos kävisi esim. niinkin ikävästi että Hamilton pyyhkisi Bottaksella lattiaa kaikissa niissä jäljellä olevissa osakilpailuissa joissa Hamiltonia ei tekniikka petä eikä kukaan klikkaa ulos radalta, Bottaksen uho muuttuisi monen mielestä lähinnä säälittäväksi todisteeksi siitä että virtsan nousunopeus kohti hattua voi joillain olla hämmästyttävän suuri.
Ainoa järkiperusteinen syy veikata Bottaksen olevan pisteissä tallikaveriaan edellä kauden lopussa on se että vedonlyöntikerroin sen skenaarion toteutuessa aivan varmasti on todella suuri.
Tämä ei tullut bottakselta suoraan sydämestä, yritti vaan esittää kovempaa kuin on
 
Pakko todeta että jos olisin ollut Bottaksen asemassa ekan kisan jälkeen, olisin pitänyt mölyt mahassani. Etenkin kun Valtteri oli kommenteissaan asiattoman rajamailla. Kisaahan ei voiteta ekassa mutkassa eikä myöskään maailmanmestaruutta ekassa kisassa.
Jos kävisi esim. niinkin ikävästi että Hamilton pyyhkisi Bottaksella lattiaa kaikissa niissä jäljellä olevissa osakilpailuissa joissa Hamiltonia ei tekniikka petä eikä kukaan klikkaa ulos radalta, Bottaksen uho muuttuisi monen mielestä lähinnä säälittäväksi todisteeksi siitä että virtsan nousunopeus kohti hattua voi joillain olla hämmästyttävän suuri.
Ainoa järkiperusteinen syy veikata Bottaksen olevan pisteissä tallikaveriaan edellä kauden lopussa on se että vedonlyöntikerroin sen skenaarion toteutuessa aivan varmasti on todella suuri.
Ehkä se oli hyvä todeta kun ei tiedä tuleeko sitä mahdollisuutta enää koskaan uudestaan uralla... :cigar2: Eipä tuo nyt niin "asiaton" ollut kun miettii mitä kommentteja kuskien suusta kuullaan joka kausi. Varmaan halusi vaan karistaa sitää Robottaksen ja wingmanin mainetta.
 
Eli vuosi globaalia vittuilua, selkeän kakkoskuskin roolin jälkeen pitäisi olla hiljaa kauden ekan GP voiton jälkeen ja samalla sanoa omalle työnantajalle ”no tällanen vässykkä mää oon, ottakaa tai jättäkää”?

Tuo tapahtunut ele jos mikä sanoo, että se on valmis äijä tohon talliin ja on valmis heittäytymään sekä kantamaan sen vastuun mitä mersu sieltä antaa.
Teot puhuvat kyllä puolestaan. Ei niiden lisäksi tarvitse aukoa päätä kuin se kuuluisa jakoavain.
Uhoa seuraa hyvin usein tuho, eli ylpeys käy lankeemuksen edellä eivätkä suuret sanat suuta halkaise.
Esim. viiden peräkkäisen osakilpailuvoiton jälkeen toki voi jo varovasti hieman paukuttaa henkseleitä vessassa peilin edessä jos on luulo siitä että kannu on jo kotona.
Jos oikein muistan, Hamiltonilla on 70 osakilpailuvoittoa ja viitisen maailmanmestaruutta enemmän F1-sarjassa kuin Valtterilla. Joten se kannattaisi muistaa uran neljännen voiton jälkeen viikseenvetokehotuksia jaellessa.
 
Voi hellanlettas sentään.

Huomaa kyllä kenelle nuo Valen kommentit juurikin oli suunnattu :D
Mitä se suuntaus auttaa jos käy niin että aseessa ei ole loppupeleissä kuin tyhjää puhetta.
Bottas on voittanut tilastollisesti n. joka 30. käymänsä kisan, Hamilton lähes joka kolmannen, vieläpä siten että on voittanut maailmanmestaruuden 5 kertaa, tilastollisesti siis keskimäärin n. 46 osakilpailun välein.
Tosiasiat toki saattavat hetkeksi unohtua jos vanne on puristanut päätä koko talven ja tulee yksi voitto tallikaverin teknisten ongelmien ansiosta.

Toki Valtteri on viitisen vuotta Hamiltonia nuorempi joten onhan tässä aikaa vielä monta vuotta kasvattaa maailmanmestaruuksien määrä tämän vuotisen F1-mestaruuspokaalin lisäksi yli viiteen. Se tosin käytännössä edellyttää työpaikan pysymistä tallissa joka pystyy tarjoamaan ns. voittaja-auton.

Valtterin fanien mielestä kauden avauskisan voitto ei voi olla sattuma ja ns. pelkkää tsägää eli poikkeus joka vahvistaa säännön.Viisinkertainen maailmanmestaruus ja 74 osakilpailuvoittoa on kuitenkin tapahtunut ihan vahingossa ja tsägällä joka kerta.
 
Viimeksi muokattu:
Bottas näyttää lähinnä haavoittuvuutensa julkisella avautumisella, ja antaa vastustajalleen aseet pelata peliä. Tämän jälkeen vastustajatkin tietävät pääsevänsä Valtterin ihon alle "Valtteri, it's James" kommenteilla. Kuskin itseluottamuksen tulisi olla niin kovalla tasolla, ettei anna random kirjoittelujen vaikuttaa suorituksiinsa millään tavalla.
 
Kylläpä ottaa koville Valtterin kommentit.

Kylläpä ottaa koville, ku jollain naurattaa Bottaksen muka kova asenne, kyllä se mullaki hymyilyttää :) Eipä sillä, ei ole pois Bottaksen ajosuorituksista. Eipä vois olla kovempaa tiimikaveria, että joka kerta ku hänet voittaa, voi olla ylpeä itsestään. En kyllä allekirjoita noita Hamiltonin teknisiä ongelmia. Muiden kannattaa kyllä tuo osa kopioida, jos se 20 sekkaa kisassa voittaa.

Bottas sitäpaitsi edelleen johtaa sarjaa.
 
Bottas näyttää lähinnä haavoittuvuutensa julkisella avautumisella, ja antaa vastustajalleen aseet pelata peliä. Tämän jälkeen vastustajatkin tietävät pääsevänsä Valtterin ihon alle "Valtteri, it's James" kommenteilla. Kuskin itseluottamuksen tulisi olla niin kovalla tasolla, ettei anna random kirjoittelujen vaikuttaa suorituksiinsa millään tavalla.
Kyllä se itseluottamus pitää osata näyttää ja kertoa. Suomalaiset ovat vain liian hissukoita ja jos joku (suomalainen) osaa tuulettaa omaa suoritustaan... niin suomalaiset kyllä osaavat kertoa, että väärin tehty.

Kuinka moni on itkenyt jonkin muun maalaisen kuskin tuuletuksista? :D
 
Kyllä se itseluottamus pitää osata näyttää ja kertoa. Suomalaiset ovat vain liian hissukoita ja jos joku (suomalainen) osaa tuulettaa omaa suoritustaan... niin suomalaiset kyllä osaavat kertoa, että väärin tehty.

Kuinka moni on itkenyt jonkin muun maalaisen kuskin tuuletuksista? :D
No mielestäni tuo kommentointi nyt ei liittynyt mitenkään tuuletuksiin, enkä minä ole kritisoimassa miten kukin juhlii voittoaan. Pointtini oli vain tuoda esiin tuo, että Bottaksella selkeästi menee lehdistön kirjoittelu ja fanien kommentit tunteisiin.
 
No tuossa Bottaksen tilanteessa on tasan kaksi vaihtoehtoa;

a) olet vaisu nössö vässykkä etkä näytä iloisuutta kun siihen on aihetta, tai

b) teet henkisen comebackin vaikean kauden jälkeen, ammut piiput tyhjäksi radioon kun on aihetta ja samalla näytät muille että "tässä mää matkalla seuraaviin sopimusneuvotteluihin".

Kauneus on toki katsojan silmissä mutta kannattaa ymmärtää että F1 on myös show-bisnestä. Jos pystyt aidosti näyttämään että kivekset riittää kaikesta vastarinnasta huolimatta ja samaan aikaan omat maanmiehet lynkkaa nettiforumeilla niin johan on hupaisaa :hungry::facepalm:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 402
Viestejä
4 489 882
Jäsenet
74 154
Uusin jäsen
Almedin

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom