Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Gio tippuu ekassa osiossa aika-ajosta, Kimi menee viimeiseen. Tarvi hirveänä erikseen jakaa kumpi on ykkös ja kumpi kakkoskuski.Ja varmaankin tarkoitit tuolla Giovinazzin otteilla sitä, että on kakkoskuski. Muilla keskikastin tiimeillä ei mielestäni ole noin selviä ykkös- ja kakkoskuskeja, kuin alfalla. Heti jo Melbournessa nähtiin kun Giovinazzi oli tulppana Kimin perässä, ja samat kakkoskuskin elkeet oli myös viime viikonloppuna.
On tämä uusi teema vaan kova..
Pysyvät samassa tahdissa=) toisia ei aina kuule mutta kaikki näkee sivusilmällä tikunheiluttajanIhan näin aiheen vierestä; mitä helvetin hyötyä tosta kapellimestarista on kun kaikki kuitenkin tuijottaa vaan omia nuottejaan?
Minulle tämä on ollut pieni yllätys, sillä muistelin Giovinazzin olleen melko hyvä nimenomaan aika-ajoissa mutta tehneen paljon virheitä kisatilanteessa. Tarkoitan siis niitä kahta kisaa kaudella 2017, kun hän tuurasi muistaakseni Wehrleinia.Gio tippuu ekassa osiossa aika-ajosta, Kimi menee viimeiseen. Tarvi hirveänä erikseen jakaa kumpi on ykkös ja kumpi kakkoskuski.
Kapellimestari tekee työnsä harjoitteluvaiheessa, kun yleisö ei ole paikalla, joten sitten kun orkesteri esiintyy maksavalle yleisölle, niin kapellimestarinkin annetaan paistatella parrasvaloissa.Ihan näin aiheen vierestä; mitä helvetin hyötyä tosta kapellimestarista on kun kaikki kuitenkin tuijottaa vaan omia nuottejaan?
Kapellimestari tekee työnsä harjoitteluvaiheessa, kun yleisö ei ole paikalla, joten sitten kun orkesteri esiintyy maksavalle yleisölle, niin kapellimestarinkin annetaan paistatella parrasvaloissa.
Otanta on vielä pieni ja kausi ihan alussa, joten katsotaan nyt mihin Giovinazzi vielä pystyy. Toisaalta nyt on aiempaa kovempi mittari, kun tallikaverina on Kimin kaltainen kokenut ja nopea kuski.Minulle tämä on ollut pieni yllätys, sillä muistelin Giovinazzin olleen melko hyvä nimenomaan aika-ajoissa mutta tehneen paljon virheitä kisatilanteessa. Tarkoitan siis niitä kahta kisaa kaudella 2017, kun hän tuurasi muistaakseni Wehrleinia.
Näinköhän Gio ajelee koko kautta jos suoritukset jatkuu samanlaisina. Mick voi vaihtua tilalle nopeallakin aikataululla, joskin epärealisitinen skenaario. Todennäköisemmin Gaslyn ajopaikka alkaa Barcelonaan mennessä olemaan vaakalaudalla jos taaperrus jatkuu samana, eli Toro Rossolta voidaan herkästi ottaa korvaajaa. Vrt. case Kvyat.
Eikä Oconkaan ole pois suljettu vaikka virallisesti onkin mersun miehiäOnhan siellä muuan Ericsson kärkkymässä paikkaa kanssa.
Kyllä se taitaa aika pitkälti olla suljettu pois. Hyvin vaikea on kuvitella, että Oconia väkisin sinne kaivettaisiin, jos nyt olisi Ericsson käytettävissä ja pikkuschumi viimeistään tämän kauden jälkeen myös. Jos ei olisi muita vaihtoehtoja, niin ehkä sitten Oconin perään voitaisiin lähteä, mutta nyt kyllä ei.Eikä Oconkaan ole pois suljettu vaikka virallisesti onkin mersun miehiä
Onhan siellä muuan Ericsson kärkkymässä paikkaa kanssa.
Eikä Oconkaan ole pois suljettu vaikka virallisesti onkin mersun miehiä
Onhan siellä muuan Ericsson kärkkymässä paikkaa kanssa.
Kuivalla kelillä hyödynnetään vain auton ominaisuuksia ja sateen sattuessa alkaa kuskikin erottua enemmän. Ei Lance Stroll ole parempi kuski, vaikka on korokkeelle eksynyt, säkää vaatii ellei ole juuri sopivassa tallissa.Ironista sinänsä että juuri Hulkenberg valittaa ajamisen olevan liian helppoa, 9 kautta ykkösissä eikä vielä edes ainuttakaan podiumia..
Kaikkien pitäisi keskeyttää että Force Indialla pääsisi podiumille.Ironista sinänsä että juuri Hulkenberg valittaa ajamisen olevan liian helppoa, 9 kautta ykkösissä eikä vielä edes ainuttakaan podiumia..
? Hulk ajaa kolmatta kautta Renaultilla.Kaikkien pitäisi keskeyttää että Force Indialla pääsisi podiumille.
Jep. Ja jos tarkkoja ollaan, niin Force India -nimistä tallia ei ole enää olemassakaan. Ei mennyt Sampolla ihan putkeen nyt.? Hulk ajaa kolmatta kautta Renaultilla.
Sergio Pérez on ottanut Force Indialla podiumit melkein joka kaudella 2014-2018. Vain kaudella 2017 se jäi saavuttamatta mutta 2016 hän ottikin niitä kaksi.Kaikkien pitäisi keskeyttää että Force Indialla pääsisi podiumille.
? Hulk ajaa kolmatta kautta Renaultilla.
Jep. Ja jos tarkkoja ollaan, niin Force India -nimistä tallia ei ole enää olemassakaan. Ei mennyt Sampolla ihan putkeen nyt.
Automerkin tehdastalli. Varmaankin heti ferrarin ja mersun jälkeen suurin budjetti. Force india (nykyinen racing point) on taas aina ollut pikkutalli, tehtaasta lähtien. Täysin eri kastissa lotuksen/rellun kanssa. Ota nyt edes asioista selvää ennenkuin lauot näitä järjettömyyksiä.Meinaat @Nelfor että Kimikään ei koskaan ole voittanut Lotuksella koska tallia ei enää ole?
Rellu on rakennettu Lotuksen raunioille ja samaa kuraa kuin Force India.
Meinaat @Nelfor että Kimikään ei koskaan ole voittanut Lotuksella koska tallia ei enää ole?
Rellu on rakennettu Lotuksen raunioille ja samaa kuraa kuin Force India.
Automerkin tehdastalli. Varmaankin heti ferrarin ja mersun jälkeen suurin budjetti. Force india (nykyinen racing point) on taas aina ollut pikkutalli, tehtaasta lähtien. Täysin eri kastissa lotuksen/rellun kanssa. Ota nyt edes asioista selvää ennenkuin lauot näitä järjettömyyksiä.
Ahaa, tämähän oli täysin selvää alkuperäisen viestisi perusteella, se kun ei ollut yhtään tulkinnanvarainenAlunperin totesin että Hulkin aikana Force Indialla ei ajeltu palkintopalleilla edes tuurilla. Tämän jälkeen jotkut alkoi jauhamaan että Force India ei ole enää Force India tai Renault on tehdas talli.
Se että tallin johto/henkilökunta on osaamatonta, on täysin eri asia kuin se että rellulla ei olisi resursseja tehdä voittavaa autoa, niinkuin force indian/racing pointin tapauksessa on. Renault nimenomaan tuli sillä mielellä takaisin että pystyy olemaan kärkitalli.Tsekkaa nyt omat faktat mille pohjalle Renault on rakennettu. Faktat historiasta kertoo että voittavilla talleilla menee monta kautta rämpiessä kunnes heillä on voittava auto. Mercedes 4. kautta, Red Bull 3 kautta jne. Rellulla on nyt menossa 4. kausi ja Hulk on ajanut heillä nämä rämpimis kaudet.
Ihanko nyt tosissasi väität, että tästä lauseesta olisi pitänyt päätellä sinun tarkoittaneen Hulkin menneitä aikoja Force Indialla? "Kaikkien pitäisi keskeyttää että Force Indialla pääsisi podiumille."Alunperin totesin että Hulkin aikana Force Indialla ei ajeltu palkintopalleilla edes tuurilla. Tämän jälkeen jotkut alkoi jauhamaan että Force India ei ole enää Force India tai Renault on tehdas talli.
Tsekkaa nyt omat faktat mille pohjalle Renault on rakennettu. Faktat historiasta kertoo että voittavilla talleilla menee monta kautta rämpiessä kunnes heillä on voittava auto. Mercedes 4. kautta, Red Bull 3 kautta jne. Rellulla on nyt menossa 4. kausi ja Hulk on ajanut heillä nämä rämpimis kaudet.
Offtopic:
Termit "luetun ymmärtäminen" ja "ihanko tosissasi" ovat meikäläiselle sellaisia punaisia flageja viestille, jota ei kannata lukea.
Aika herkkää touhua siellä suunnalla. Joku on ilmeisesti satuttanut aiemmin, kun tuollaisista asioista tulee punaisia flageja.Offtopic:
Termit "luetun ymmärtäminen" ja "ihanko tosissasi" ovat meikäläiselle sellaisia punaisia flageja viestille, jota ei kannata lukea.
Mutta silti tallikaveri ajoi...Alunperin totesin että Hulkin aikana Force Indialla ei ajeltu palkintopalleilla edes tuurilla.
Eli vuosi globaalia vittuilua, selkeän kakkoskuskin roolin jälkeen pitäisi olla hiljaa kauden ekan GP voiton jälkeen ja samalla sanoa omalle työnantajalle ”no tällanen vässykkä mää oon, ottakaa tai jättäkää”?Pakko todeta että jos olisin ollut Bottaksen asemassa ekan kisan jälkeen, olisin pitänyt mölyt mahassani. Etenkin kun Valtteri oli kommenteissaan asiattoman rajamailla. Kisaahan ei voiteta ekassa mutkassa eikä myöskään maailmanmestaruutta ekassa kisassa.
Jos kävisi esim. niinkin ikävästi että Hamilton pyyhkisi Bottaksella lattiaa kaikissa niissä jäljellä olevissa osakilpailuissa joissa Hamiltonia ei tekniikka petä eikä kukaan klikkaa ulos radalta, Bottaksen uho muuttuisi monen mielestä lähinnä säälittäväksi todisteeksi siitä että virtsan nousunopeus kohti hattua voi joillain olla hämmästyttävän suuri.
Ainoa järkiperusteinen syy veikata Bottaksen olevan pisteissä tallikaveriaan edellä kauden lopussa on se että vedonlyöntikerroin sen skenaarion toteutuessa aivan varmasti on todella suuri.
Tämä ei tullut bottakselta suoraan sydämestä, yritti vaan esittää kovempaa kuin onPakko todeta että jos olisin ollut Bottaksen asemassa ekan kisan jälkeen, olisin pitänyt mölyt mahassani. Etenkin kun Valtteri oli kommenteissaan asiattoman rajamailla. Kisaahan ei voiteta ekassa mutkassa eikä myöskään maailmanmestaruutta ekassa kisassa.
Jos kävisi esim. niinkin ikävästi että Hamilton pyyhkisi Bottaksella lattiaa kaikissa niissä jäljellä olevissa osakilpailuissa joissa Hamiltonia ei tekniikka petä eikä kukaan klikkaa ulos radalta, Bottaksen uho muuttuisi monen mielestä lähinnä säälittäväksi todisteeksi siitä että virtsan nousunopeus kohti hattua voi joillain olla hämmästyttävän suuri.
Ainoa järkiperusteinen syy veikata Bottaksen olevan pisteissä tallikaveriaan edellä kauden lopussa on se että vedonlyöntikerroin sen skenaarion toteutuessa aivan varmasti on todella suuri.
Ehkä se oli hyvä todeta kun ei tiedä tuleeko sitä mahdollisuutta enää koskaan uudestaan uralla... Eipä tuo nyt niin "asiaton" ollut kun miettii mitä kommentteja kuskien suusta kuullaan joka kausi. Varmaan halusi vaan karistaa sitää Robottaksen ja wingmanin mainetta.Pakko todeta että jos olisin ollut Bottaksen asemassa ekan kisan jälkeen, olisin pitänyt mölyt mahassani. Etenkin kun Valtteri oli kommenteissaan asiattoman rajamailla. Kisaahan ei voiteta ekassa mutkassa eikä myöskään maailmanmestaruutta ekassa kisassa.
Jos kävisi esim. niinkin ikävästi että Hamilton pyyhkisi Bottaksella lattiaa kaikissa niissä jäljellä olevissa osakilpailuissa joissa Hamiltonia ei tekniikka petä eikä kukaan klikkaa ulos radalta, Bottaksen uho muuttuisi monen mielestä lähinnä säälittäväksi todisteeksi siitä että virtsan nousunopeus kohti hattua voi joillain olla hämmästyttävän suuri.
Ainoa järkiperusteinen syy veikata Bottaksen olevan pisteissä tallikaveriaan edellä kauden lopussa on se että vedonlyöntikerroin sen skenaarion toteutuessa aivan varmasti on todella suuri.
Teot puhuvat kyllä puolestaan. Ei niiden lisäksi tarvitse aukoa päätä kuin se kuuluisa jakoavain.Eli vuosi globaalia vittuilua, selkeän kakkoskuskin roolin jälkeen pitäisi olla hiljaa kauden ekan GP voiton jälkeen ja samalla sanoa omalle työnantajalle ”no tällanen vässykkä mää oon, ottakaa tai jättäkää”?
Tuo tapahtunut ele jos mikä sanoo, että se on valmis äijä tohon talliin ja on valmis heittäytymään sekä kantamaan sen vastuun mitä mersu sieltä antaa.
Mitä se suuntaus auttaa jos käy niin että aseessa ei ole loppupeleissä kuin tyhjää puhetta.Voi hellanlettas sentään.
Huomaa kyllä kenelle nuo Valen kommentit juurikin oli suunnattu
Kylläpä ottaa koville Valtterin kommentit.
Kyllä se itseluottamus pitää osata näyttää ja kertoa. Suomalaiset ovat vain liian hissukoita ja jos joku (suomalainen) osaa tuulettaa omaa suoritustaan... niin suomalaiset kyllä osaavat kertoa, että väärin tehty.Bottas näyttää lähinnä haavoittuvuutensa julkisella avautumisella, ja antaa vastustajalleen aseet pelata peliä. Tämän jälkeen vastustajatkin tietävät pääsevänsä Valtterin ihon alle "Valtteri, it's James" kommenteilla. Kuskin itseluottamuksen tulisi olla niin kovalla tasolla, ettei anna random kirjoittelujen vaikuttaa suorituksiinsa millään tavalla.
Missä ja milloin joku on tommoisia väittänyt?Viisinkertainen maailmanmestaruus ja 74 osakilpailuvoittoa on kuitenkin tapahtunut ihan vahingossa ja tsägällä joka kerta.
No mielestäni tuo kommentointi nyt ei liittynyt mitenkään tuuletuksiin, enkä minä ole kritisoimassa miten kukin juhlii voittoaan. Pointtini oli vain tuoda esiin tuo, että Bottaksella selkeästi menee lehdistön kirjoittelu ja fanien kommentit tunteisiin.Kyllä se itseluottamus pitää osata näyttää ja kertoa. Suomalaiset ovat vain liian hissukoita ja jos joku (suomalainen) osaa tuulettaa omaa suoritustaan... niin suomalaiset kyllä osaavat kertoa, että väärin tehty.
Kuinka moni on itkenyt jonkin muun maalaisen kuskin tuuletuksista?