- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 3 185
Tuli tällänen haastattelu vastaan, joten linkkaan sen tänne kisojen välille katsottavaksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, mäkin mietin, että huipputallit varmaan jatkossa lähtevät sarjaan ihan mielellään, kun näkevät, että miten hyvää jälkeä tuli ekalla kaudella.Huh, neljä jaksoa ny kattonu tuota Netflixin dokkaria, on kyllä helvetin hyvä sarja.
Toivottavasti jatkoa tulee, esim. Mersun Toto Wolffhan kieltäytyi tuohon osallistumisesta mutta myönti nähtyään sarjan että se olikin parempi ja erilainen kuin luuli.
Tuli kanssa katsottua viikonloppuna tuo Netflixin dokkari kokonaan läpi. Ihan asiallista settiä.
Edit: Laitetaan nyt Spoilerin taakse hyvin ylätason kommentteja jos joku ei halua sitäkään vähää tietää ennen sarjan katsomista:
Yksittäisenä asiana vahvimmin jäi mieleen Abiteboulin ja Hornerin välinen kitka sekä siihen liittyvä Rellun moottorijupakka.
Henkilökohtaisesti olisin toivonut enemmän erilaista teknistä inside juttua mutta tuskinpa tallit hirveästi noita haluaa tällaisen dokumentinkaan kautta paljastaa vaikka julkiseen levitykseen materiaali päätyikin vasta kauden jälkeen. Pientä miinusta tulee paikoitellen ylidramatisoidusta tuotannosta mutta kokonaisuutena erittäin vahvasti positiivinen kokonaisuus ja toivotaan tosiaan että tästä kaudesta saataisiin aikanaan jotain vastaavaa
Itsellä ei ollut aiempaa tietoa Hulkin ja Magnussenin keskinäisestä kärhämästä. Hyvää taustatietoa kauden alla ja asetti heti jotkut kommenteista uuteen valoon.
Se mistä en pitänyt oli tuo pomppiminen kisoissa edes takas. Välillä oltiin kauden päätöskisassa ja hetken päästä pompattiin sitten taas takaisin keskelle kautta. Tietysti jaksoissa keskityttiin aina johonkin tiettyyn henkilöön tai tiimiin, mutta silti.
Lisää dramaattisuutta, tehokeino.En ole vielä katsonut kokonaan mutta jos joku tuossa häiritsee niin ainakin nuo äänitehosteet. Joka kolarissa samoja äänitehosteita lisätty. Ei pysty ymmärtämään miksei dokumentissa voisi käyttää vain ja ainoastaa oikeita ääniä.
Gallup!
Oikea kisakuva vai konsolipeli?
![]()
Todellakin suosittelen tuon dokkarin katsomaan. Erittäin koskettava myös monella tapaa.Onhan tuo Netflixin dokkari todella vahvasti dramatisoitu, näkee että selkeästi jenkkimarkkinoille suunnattu.
Meinasin perään katsella Williamsista kertovan dokkarin, löytyy myös Netflixistä. Onkos tuosta kellään mielipidettä?
Itse katsoisin toisessa järjestyksessä, eli ensin Williams ja sitten tuo sarja. Tuo vähän perspektiiviä Williamsin (pieneen) osuuteen sarjassa kun on tuo Williams-dokkari alla.Onhan tuo Netflixin dokkari todella vahvasti dramatisoitu, näkee että selkeästi jenkkimarkkinoille suunnattu.
Meinasin perään katsella Williamsista kertovan dokkarin, löytyy myös Netflixistä. Onkos tuosta kellään mielipidettä?
Ylestä tullut oikea klikkihuoraus sivusto viime aikoina. Menee verorahat talteen
Pitkästä aikaa hyvä uutinen Williamsille!Patrick Head palaa Williamsille auttamaan: Legendary engineer Patrick Head returns to Williams as consultant | Formula 1®
Pitkästä aikaa hyvä uutinen Williamsille!
Meinaat, että Patrick Head ei voisi tuoda tasonparannusta?Millälailla?
Meinaat, että Patrick Head ei voisi tuoda tasonparannusta?
Hakusanalla formula 2 ja formula 3 ainakin löytyy.Onkohan joku bongannut mihin cmoreen on F2 ja F3 jemmattu, kun ei näytä löytyvän samasta paikasta kuin viime kaudella?
Mersu johtaa 39 pisteellä kahden kisan jälkeen.
Tallimestaruus voi olla jo aika done deal, varsinkin jos ferrarilla pahempia luotettavuusongelmia, mutta kuskimestaruus nyt on erittäin mielenkiintoinen tälle kaudelle.Kaksi kaksoivoittoa kauden alkuun. Tilastojen puolelta ei liene syytä tarkistaa miten yleensä käy tallille joka tähän pystyy?
Tallimestaruus voi olla jo aika done deal, varsinkin jos ferrarilla pahempia luotettavuusongelmia, mutta kuskimestaruus nyt on erittäin mielenkiintoinen tälle kaudelle.
Oli toki ja kärjistettynä se olikin sanottu. Mutta vaatii parannuksia tuohon voimayksikön luotettavuuteen. Hirveänä auta olla nopein jos koneet paukkuu. Kiinassa varmaan on taas säädetty tehoja alemmas ettei tule samanlaista farssia.Ferrari oli kuitenkin kiistatta viikonlopun nopein auto, niin en ehkä sanoisi "done deal" kun kautta jäljellä 19 kisaa. Toki italialaiset ja luotettavuus/taktiikat on match made in heaven...mutta kyllä tässä nyt sopivasti haiskahtaa siltä että jokainen viikonloppu ainakin alkukaudesta on hyvin omaleimainen.
Kestihän ne nytkin. Ei se asetuksista ollut kiinni, että LeClercille tuli vika. Paska säkä on sitä itseään, niin kuin kaikilla muillakin kuskeilla.Kiinassa Ferkun koneisiin ruuvataan Australian asetukset takaisin, että kestää maaliin saakka.
Niin, jos ajatellaan, että pystyi ajamaan maaliin ja semmosen 160hv tasotusta ei tunnu missään.Kestihän ne nytkin. Ei se asetuksista ollut kiinni, että LeClercille tuli vika. Paska säkä on sitä itseään, niin kuin kaikilla muillakin kuskeilla.
Ei se ihan niin paljon ollut, koska syy oli toinen kuin oletettiin:Niin, jos ajatellaan, että pystyi ajamaan maaliin ja semmosen 160hv tasotusta ei tunnu missään.
Jälleen kerran outo vika autossa ja voitto sivu suun..Tarkotan Leclercin Ferraria..
Vähän offtopic, mutta taisi olla Meksikon kisa 2016.
Katotaan nyt useampi kisa, vielä ei voi sanoa että uudet säännöt toimii joka radalla. Muistaakseni Bahrainissa on ollut aina tiukkoja kisoja ja kisaamista / ohittelua.Kaksi kaksoivoittoa kauden alkuun. Tilastojen puolelta ei liene syytä tarkistaa miten yleensä käy tallille joka tähän pystyy? Mutta nämä kaksi kisaa on jo osoittanut, että nyt on säännöissä tehty jotain oikein. Nyt pystyy autot roikkumaan toistensa kontissa vaikka kuinka monta kierrosta putkeen.![]()
Vähän offtopic, mutta taisi olla Meksikon kisa 2016.
Ja varmaankin tarkoitit tuolla Giovinazzin otteilla sitä, että on kakkoskuski. Muilla keskikastin tiimeillä ei mielestäni ole noin selviä ykkös- ja kakkoskuskeja, kuin alfalla. Heti jo Melbournessa nähtiin kun Giovinazzi oli tulppana Kimin perässä, ja samat kakkoskuskin elkeet oli myös viime viikonloppuna.enemmän tuo on hyvin pärjääminen on varmasti ollut Kimin ajotaitoa ja muiden epäonnea. Valmistajien sarjassa tuo koko mainittu tallikolmikko tulee melkein väkisinkin kauden pituudella ohi, mikäli Giovinazzi jatkaa kahden ensimmäisen kisan mukaisia otteita.
Olihan tuo Giovinazzi ihan käsittämätön valinta, ei ole toistaiseksi vakuuttanu. Olisivat vaan pitäneet Wehrleinin tallissa..
Ja varmaankin tarkoitit tuolla Giovinazzin otteilla sitä, että on kakkoskuski. Muilla keskikastin tiimeillä ei mielestäni ole noin selviä ykkös- ja kakkoskuskeja, kuin alfalla. Heti jo Melbournessa nähtiin kun Giovinazzi oli tulppana Kimin perässä, ja samat kakkoskuskin elkeet oli myös viime viikonloppuna.
Totta, mut Sauber halusi Räikkösen ja Ferrari halusi Giovinazzin.
Räikkönen ei ole ollut pitkään aikaan erityisen kova aika-ajokuski (pl. kausi 2018 oli semi-positiivinen) ja silti voittaa ihan käsittämättömin eroin tuon Giovinazzin aika-ajoissa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.