Onkohan sopparissa luvattu bonuksia voitost
Tuskin kukaan uskaltaa Lotus-vuosien jälkeen enää lupailla mitään pistebonuksia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan sopparissa luvattu bonuksia voitost
Vähän erimieltä tuosta voitonhalusta. Pari viime kautta ferrarilla ajellut aika riskittömästi ja johan sen kertoo voittotilastokin. Eiköhän se voitonhalu ole samanlainen kuin kaikilla muillakin F1-kuskeilla, mutta todella kovan voitonhalun omaava kuski ei menisi ajelemaan Sauberille. Toki voitto se on voitto tallikaveristakin ja Sauberilla pistesijakin voi olla jo voitto. Huikeaa, jos tuon eniten ajettuja F1-kilpailuja toteutuu. Sitä ei ihan heti rikota. Kisoja toki enemmän kuin Kimin uran alussa, mutte nykyisiltä junnukuskeiltakin vie jokusen vuoden päästä tuohon samaan. Kyllähän sitä odottaa jo seuraavakin kautta ihan eri mielellä, kun Kimi on mukana.IS sanoi:Räikkönen on aina ollut tunnettu todella kovasta voitonhalustaan, mutta Sauberilla ajaessaan hän ei voi voittoja odotella.
Kimi ei koskaan ole ollut Schumacherin tai Alonson kaltainen uralleen omistautuva tyyppi vaan mennyt enemmän virran mukana. Mies on sanonut kaikenlaista tässä vuosien saatossa, mutta ehkä kaikista parhaiten paikkansa pitää se, mitä hän sanoi vuoden 2007 Brasilian GP:n jälkeen lehdistötilaisuudessa tuoreeltaan mestaruuden voittamisen jälkeen; että hän on aina halunnut voittaa mestaruuden ja nyt kun se tuli, niin myöhempi menestys on "vain plussaa".Vähän erimieltä tuosta voitonhalusta. Pari viime kautta ferrarilla ajellut aika riskittömästi ja johan sen kertoo voittotilastokin.
Hetkonen, mistähän tää on päätelty ? Kaveri joka on koko elämänsä uhrannu ajamiselle ?Kimi ei koskaan ole ollut Schumacherin tai Alonson kaltainen uralleen omistautuva tyyppi vaan mennyt enemmän virran mukana. Mies on sanonut kaikenlaista tässä vuosien saatossa, mutta ehkä kaikista parhaiten paikkansa pitää se, mitä hän sanoi vuoden 2007 Brasilian GP:n jälkeen lehdistötilaisuudessa tuoreeltaan mestaruuden voittamisen jälkeen; että hän on aina halunnut voittaa mestaruuden ja nyt kun se tuli, niin myöhempi menestys on "vain plussaa".
Kimi ei koskaan ole ollut Schumacherin tai Alonson kaltainen uralleen omistautuva tyyppi vaan mennyt enemmän virran mukana. Mies on sanonut kaikenlaista tässä vuosien saatossa, mutta ehkä kaikista parhaiten paikkansa pitää se, mitä hän sanoi vuoden 2007 Brasilian GP:n jälkeen lehdistötilaisuudessa tuoreeltaan mestaruuden voittamisen jälkeen; että hän on aina halunnut voittaa mestaruuden ja nyt kun se tuli, niin myöhempi menestys on "vain plussaa".
Kimi taisi sanoa noin 2008 lopussa tai 2009 alussa. Lotus-sopparin aikaan nuo sanat kuulosti erikoisemmilta kuin nyt. Onhan tuossa tietysti takaportti, jos Leclerc floppaa, tai Vettel ottaa pataan ja alkaa kiukutella."Ferrari on viimeinen talli missä ajan"
Niin sitä syötiin sanat hienosti kun "halutaan vaan ajaa". Luulin oikeasti että Kimillä on itsekunnioitusta..
En nyt tiedä pitäskö tässä itkeä vai nauraa taas..
Olisko Villeneuve ainoa.Koskas viimeksi Sauberilla on muuten ylipäätään ajanut maailmanmestari? Vai onko edes?
Parin Sauber-vuoden jälkeen paluu Ferrarille ja mestaruus taskuun. Varma tieto.Harmi ettei taida Kimi yltää tälle listalle..
Tämä voi hyvinkin olla yksi painava syy. Eniten mestaruuksia, eniten voittoja, eniten paalupaikkoja yms. tilastojen kärkipaikkoihin ei enää ole mahdollisuuksia, jopa eniten mestaruuksia suomalaisista -mahdollisuus on käytännössä mennyt, ja Kimikin nuo faktat varmasti tietää. Eniten kisoja -tilaston kärkipaikka ei ole hullumpi tapa jäädä historiaan.Maikkari ehti jo laskea, että mikäli Kimi tosiaan ajaa vielä kaksi kautta. Niin hänestä tulee KAIKKIEN AIKOJEN ENITEN KISOJA AJANUT F1-KULJETTAJA!
Lotus-Renault oli 2011 kaudella kolmen nollille jääneen tallin joukossa, eli oli vähintään yhtä häntäpään talli, kuin Sauber on nyt. Tallin kuljettajien paras sijoitus kauden aikana oli 13:s, eli voi aika helposti sanoa sen olleen tuolloin huonompi talli, kuin Sauber on tällä kaudella.Oliko Lotus mitenkään kovin hyvän talliin maineessa kun Kimi sinne alunperin liittyi, muistaako kukaan? Onkohan Kimillä jotain sisäpiirin tietoa, että Sauberilla tulisi seuraavalle kaudelle parempi auto. Sittenhän siirto voisi olla ihan järkeväkin.
Niin teki, tajusin virheeni aika pikaisesti. Oudolta tuo tuntui jo wikiä lukiessa, mutta pian sitten tajusin missä meni vikaan.Kimi meni sille Lotus-Renaultille, joka keräsi 73 pistettä ja pari podiumia.
Kimi meni sille Lotus-Renaultille, joka keräsi 73 pistettä ja pari podiumia.
juuri näin.Eikö ne moottorivalmistajat joudu nykyään antamaan asiakastalleillekin samat koneet mitä emotallillekkin?
Ei kai mikään "vuoden 2018 moottorit kaudelle 2019 puoleen hintaan" sopimus ole edes enää sääntöjen mukainen?
Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla
Jotain sinne päin, mutta en tiedä mitä varsinainen sääntö sanoo jos sellaista edes on, mutta tarkoitus ainakin ollut tuo. Ja jos tulee kauden aikana uutta osaa, niin sitä ei tietenkään heti saa kun ei sitä aina saa edes toinen kuski (toki säännöt ja moottorien vaihdon aikataulut sekoittaa).Eikö ne moottorivalmistajat joudu nykyään antamaan asiakastalleillekin samat koneet mitä emotallillekkin?
Ei kai mikään "vuoden 2018 moottorit kaudelle 2019 puoleen hintaan" sopimus ole edes enää sääntöjen mukainen?
Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla
Ois nyt vaan lopettanu huipulla kuten rosberg tajusi.
Hieman turhan aikaista sanoa. Ties vaikka päättää uransa Ferrarilla.Harmi ettei taida Kimi yltää tälle listalle..
Siis se paskin mitä tässä omasta mielestä vois käydä, on se mitä kävi Alonsolle. Melko täydellinen ura f1:ssä päättyi paskoihin suorituksiin ja purnaamiseen paskalla autolla. Kyllä mä tuun muistamaan Alonson enemmän näistä vikoista kausista kuin niistä huippukausista. Kimin mielelläni muistaisin parin vuoden päästä kovasta taistelusta ja parista voitostakin, mutta tässä voi olla se pieni mahdollisuus että körötellään pari vuotta jäätelöt kourassa rataa ympäri. Toivotaan että olen tässä(kin) väärässä.
Uskoisin että jopa enemmän minua kiinnostaa katsella Kimiä ajamassa jämäpistesijoista mies miestä vastaan kuin sitä Ferrarin sijalla 2-5 maaliinköröttelyä. Toki harmi että voittoihin ei ole edes niitä teoreettisia saumoja mitä nyt Ferrarilla on, olisi kyllä kova juttu voittaa nyt yksi kisa Ferrarilla niin voisi sitten hyvillä mielin siirtyä jäähdyttelemään.
Onhan se redbullikin tänä vuonna voittanuUskoisin että jopa enemmän minua kiinnostaa katsella Kimiä ajamassa jämäpistesijoista mies miestä vastaan kuin sitä Ferrarin sijalla 2-5 maaliinköröttelyä. Toki harmi että voittoihin ei ole edes niitä teoreettisia saumoja mitä nyt Ferrarilla on, olisi kyllä kova juttu voittaa nyt yksi kisa Ferrarilla niin voisi sitten hyvillä mielin siirtyä jäähdyttelemään.
Ei ala. Nyt on kaikki niin sekaisin että kaikki skenaariot on täysin mahdollisia.Alkaa porukalla taas vähän mopot keulimaan.
Ei ala. Nyt on kaikki niin sekaisin että kaikki skenaariot on täysin mahdollisia.
Olitko se sinä joka hiljattain oli että "kimi ei varmasti mihinkään pikkutalliin mene"?Jaajaa, vai sekin että Sauberilla aletaan voittamaan kisoja?
Olitko se sinä joka hiljattain oli että "kimi ei varmasti mihinkään pikkutalliin mene"?
Ehkä voitoista kauden alkupuolella hyvässäkin tapauksessa, mutta muut ottaa kiinni ja menee ohi, koska jossain määrin lopulta raha (resurssit) ratkaisee.Jos taas auton kehityksessä kaikki onnistuisi niin allahan saattaisi olla ensi- tai sitä seuraavalla kaudella auto jolla taistellaan maailmanmestaruudestakin. Ei toki todennäköinen skenaario, mutta mahdollinen.
Jaajaa, vai sekin että Sauberilla aletaan voittamaan kisoja?
Lisäksi Sauber lopetti 2018 auton kehittämisen jo viikkoja ennen kesätaukoa panostaakseen 2019 autoon, sekä ovat ilmoittaneet että tavoite on neljäs sija ensi kaudeksi. Sitten kun RBR-Honda saattaa flopata pahasti niin voi olla että Sauberilla on ensi kaudella kolmanneksi paras auto Ferrarin ja Mercedeksen jälkeen. Toki tavoitteet ja todellisuus ovat eri asia, mutta vähän ihmetyttää puheet että Kimi taistelisi sijoista "ynnämuut" ensi kaudella.Saattaa ensi vuoden Sauber olla hitusen parempi, toukokuussa siirtyi Ferrarin "pääsuunnittelija" Sauberin leipiin. Piirtelee siellä kimin mitoille sopivaa autoa
Chief designer Resta leaves Ferrari for Sauber
Kai se on jatkossakin edelleen vain Bottas kenellä on mahdollisuudet mestaruuteen mikäli ei jää heti kauden alussa jälkeen pahasti.
Onhan niitä vuosien ja vuosikymmenten mittaan voitettu kisoja todellisilla häntäpään autoilla.
Joku tuossa on joo mättänyt Ferrarilla. Ainoastaan kausi 2007 ja nyt tämän kauden loppupuolisko on Arrivabenen osalta tuntunut sopivalta.Mun mielestä Kimi ei ole koskaan oikein istunut Ferrarille. Täytyy vaan toivoa, että Sauberilla on jotain kilpailukykyä ensi vuonna. Ainakaan herra pääjohtaja, paskat taktiikat ja tumpelot varikkomiehet eivät tule haittaamaan menoa. Olishan se komeeta, jos Kimi tekisi taas Lotukset.
Kimi taisi sanoa noin 2008 lopussa tai 2009 alussa. Lotus-sopparin aikaan nuo sanat kuulosti erikoisemmilta kuin nyt. Onhan tuossa tietysti takaportti, jos Leclerc floppaa, tai Vettel ottaa pataan ja alkaa kiukutella.
Olisko Villeneuve ainoa.
Olitko se sinä joka hiljattain oli että "kimi ei varmasti mihinkään pikkutalliin mene"?
Taisin sanoa 2007 että päätän urani Ferrarilla. Jossain kohtaa ei näyttänyt siltä ja nyt taas näyttää siltä. Tommosia kesäkuussa kimi puheliEeh, kyllä Kimi sanoi noin ihan tämän nykyisen Ferrari-pestinsä aikana, eikä tuosta ole edes kauaa. Olikohan viime vuonna kun noin puheli.