Escape from Tarkov (PC)

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 202
Erroria pukkaa hahmon valinnan jälkeen. Kokeillaas huomenna uudestaan :comp2:
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
Pääsin pelaan siinä joskus klo 19 jälkee. Pari scävi raidia pelannu ilman mitää ongelmia. Steam audio on muuten must :thumbsup:
 
Liittynyt
22.05.2019
Viestejä
29
Tässä illan aikana ekassa matsissa meni 10 minsaa ja tokassa 14 minsaa että pääsi sisälle, mutta en ainakaan mitään suurempaa lagia havainnut pelimaailman sisällä.
En muistanukkaan miten pelin alussa armoreiden hankkiminen oli niin vaikeeta. Siltä yhdeltä kauppiaalta oli luotiliivit ja kypärät loppunu, niin piti ekassa matsissa vähän varovaisemmin pelata, kun ei ollut mitään suojia päällä. Ei siinä, ihan jännittävää oli.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 202
Huomattavasti paremmin sujuu tälleen wipen alussa kun ei tule vastaan mitään thicc heppuja
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
juu minä ees armoreita ja kypäriä vielä tässä vaiheessa tuhlaa. pislalla, sk:llä tai vepri 7.62 mennään :alien:
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
Nätti ku mikä. Mitäs droppeja on tullu twitchin kautta poppoolle? :hmm:
 
Liittynyt
22.05.2019
Viestejä
29
Ihan nätti mappi, toivottavasti ei ole suurempia suorituskyky ongelmia tossa mapissa.
Ite saanu twitchin kautta kasan johtoja, vähän kalliimman kypärän ja 3 kappaletta rumpulippaita johonkin aseeseen. Ei ollut noille käyttöä, niin sainkohan jotain noin 100k ruplaa, kun myin ne pois.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
387
Saippua, savuja, reppu, Sordinit, gunpowedereita ja leijona patsas...kelpais kyl aselaatikko tai red rebel
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
SR1M silulla, splintti, 5x syringeä, 3x hosea, factory key, karvalakki, fast mt kypärä, mosini kiikarilla, ak-74 magpul, Mechanism reppu, x80 7N12 BP, 3 savunyyttiä ja yhet pihit :smovember:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
dropit.jpg


Ihan kohtalaista omasta mielestä. Bronze Lionin käytin Documents Casen tradeen ja KIBA Strore keystä saa Therapistilta 450k kun tuota huonetta tulee tuskin ikinä farmailtuaa. Hideoutin Medstation lvl 3 nielee sen verran rahaa että pitää jokainen rupla yrittää säästää.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 202
Pelaan oikein, enkä halua mitään droppeja.

Laiskana en oo viitsiny konetta aukasta ja striimiä päälle. :smoke:
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
273
Paremmin tässä selviää soolona ku kaverin kaa, ei tartte juosta retumestoihin pelastaa sen geareita aina.
Niin siis pelaatko soolona vai et? Noilla postaamillasi statseilla ei sinänsä ole mitään merkitystä, jos squadissa pelaat.
 
Liittynyt
17.01.2018
Viestejä
168
Nyt on tullut taas wipen jälkeen hieman aloiteltua tän pelaamista. Rauhakseen kuitenkin enkä vielä ole päässyt edes sinne kymppi levulle, että pääsisi flean tarjontaan käsiksi. Se ei tosin ole tässä vaiheessa häirinnyt. Alun tehtäviä on painettu ja parempaa loottia olen koittanut toki haalia mukaan. Huomaa kuitenkin tosta omasta pelaamisesta vielä sen, että ei noita paikkoja yms. tunne silleen mitenkään älyttömän hyvin. Edellisen wipen aikana tosiaan aloittelin oman Tarkov uran, mutta sitten pelaaminen jäi taas vähemmälle sen kanssa kun muut asiat ja pelit vievät mielenkiintoa. Tykkään kyl ylipäätään tän pelin ns. armottomasta meiningistä. Enimmäkseen on toki tullut porukassa pelattua kavereiden kanssa. Se on ollut omaan makuun ihan mukavaa puuhaa. Vaikka kyllähän useamman tyypin possujunan varmasti spottaa kauempaakin aika helposti. :D Tein eilisestä striimistä hieman lyhyemmän version ja uppasin tubeen. Alussa näytän vähän kans mitä droppeja mulle on tipahtanut.

 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
273
Pitäisikö tuon Nvidia Freestylen vielä toimia tässä vai miten porukka saa tuon pelin näyttämään ihan helvetin valoisalta ja kirkkaalta?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Pitäisikö tuon Nvidia Freestylen vielä toimia tässä vai miten porukka saa tuon pelin näyttämään ihan helvetin valoisalta ja kirkkaalta?
Vissiin joku vanha versio toimii. En muista mikä numero mutta tuo "QuattroAce" niminen streamaaja vissiin käyttää jotain vanhaa versiota Freestylestä niin saa itse säätää kunnon cheat valaistukset esim pimeisiin tiloihin.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 559
Ensituntumat kokeiltu, omalla hahmolla 4 askelta ja kuollut, ja ei scavina pääsi sen 30 askelta :) aoolona kokeilin. Ei tube tutoriaalit auta ku heti kuoloo :)
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
849
Nyt on tullut taas wipen jälkeen hieman aloiteltua tän pelaamista. Rauhakseen kuitenkin enkä vielä ole päässyt edes sinne kymppi levulle, että pääsisi flean tarjontaan käsiksi. Se ei tosin ole tässä vaiheessa häirinnyt. Alun tehtäviä on painettu ja parempaa loottia olen koittanut toki haalia mukaan. Huomaa kuitenkin tosta omasta pelaamisesta vielä sen, että ei noita paikkoja yms. tunne silleen mitenkään älyttömän hyvin. Edellisen wipen aikana tosiaan aloittelin oman Tarkov uran, mutta sitten pelaaminen jäi taas vähemmälle sen kanssa kun muut asiat ja pelit vievät mielenkiintoa. Tykkään kyl ylipäätään tän pelin ns. armottomasta meiningistä. Enimmäkseen on toki tullut porukassa pelattua kavereiden kanssa. Se on ollut omaan makuun ihan mukavaa puuhaa. Vaikka kyllähän useamman tyypin possujunan varmasti spottaa kauempaakin aika helposti. :D Tein eilisestä striimistä hieman lyhyemmän version ja uppasin tubeen. Alussa näytän vähän kans mitä droppeja mulle on tipahtanut.

UPEA videopätkä siitä mikä itseäni noissa Discordin suomikannun "random" peliseuralaisissa vituttaa eniten:

-Aivan turha lörpötys mitä loottaa / mitä on lootannut / mitä olisi loottaamassa. "ONKSIEL SALEVAA TARTTEN VIEL 3".
-Aivan turha lörpötys siitä mikä omalla ukolla on mustana / TST-liivi rikki / ym. "MUL ON KÄSI MUSTANA! EN TAJUU MITEN SKÄVI AMPU KÄDEN MUSTAX".
-Aivan turha lörpötys vihun leveleistä / gearista / whatever. "TÄL OLI GEN 4 SIIS GEN 4 JA JÄI MULLE! TÄHÄN JÄÄ VENAAS SIIS TÄHÄ JÄÄ OOTAS JÄÄ SCÄVILIIVI JA OIKEESTAAN NO EI JÄÄKÄÄ".
-Aivan turha lörpötys minä minä minä, oikea vasen oikea. "MINÄ OON TÄS VASEMMAL JA VIHU MENI MUSTA KATOTUTTNA OIKEELLE, TAI OIKEESTAA SIIS ETUVASEMMALLE".

Sen kerran kun pääsee fiksun tiimin messiin niin pelaaminen on 10x parempaa kun:

-Calloutit on ainoastaan oma nimimerkki ja jokin maamerkki. Kaikenlainen "WOW TÄÄL OLI BT-kutii" tai "MILLÄ SE TAPPO MUT" tai "MUL ON KÄSI MUSTANA" -tyyppinen sönkötys on poissa.

:interested:
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
Tää peli on muutenki paras pelata soolona/duona. Menee niin sekavaksi se kommunikaatio jos on yhtään enempää
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
849
Tää peli on muutenki paras pelata soolona/duona. Menee niin sekavaksi se kommunikaatio jos on yhtään enempää
4 fiksun pelaajan tiimi toimii omasta mielestäni kyllä. Olen niin keskivertopelaaja etten yksin pärjää ylivoimaa vastaan :bored:

Turha jorina veks ja selkeä kommunikaatio auttaa (IMO) keskivertotiimiäkin teilaamaan parempia pelaajia joiden tiimi hölöttää kaikenlaista skeidaa, saatika jos tiimissä on se 1-2 itsekästä jotka rynnii omia juttujaan / tehtäviään / superloottia muiden kustannuksella. Esimerkiksi jos osa haluaa loottia skävejä joidenkin tehtäväromujen vuoksi niin ei voi millään odotella, pakko juosta LEDX SPÄWNI NÄYTÖNOHJAISPÄWNI MARKEDIspäwni ja sit exit, kiire kiire kiire! Näitä(kin) näkee siellä Suomi discord kannulla vähän liikaa mutta onneksi voi ekan yhteisen raidin jälkeen vaihtaa kanavaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
457
UPEA videopätkä siitä mikä itseäni noissa Discordin suomikannun "random" peliseuralaisissa vituttaa eniten:

-Aivan turha lörpötys mitä loottaa / mitä on lootannut / mitä olisi loottaamassa. "ONKSIEL SALEVAA TARTTEN VIEL 3".
-Aivan turha lörpötys siitä mikä omalla ukolla on mustana / TST-liivi rikki / ym. "MUL ON KÄSI MUSTANA! EN TAJUU MITEN SKÄVI AMPU KÄDEN MUSTAX".
-Aivan turha lörpötys vihun leveleistä / gearista / whatever. "TÄL OLI GEN 4 SIIS GEN 4 JA JÄI MULLE! TÄHÄN JÄÄ VENAAS SIIS TÄHÄ JÄÄ OOTAS JÄÄ SCÄVILIIVI JA OIKEESTAAN NO EI JÄÄKÄÄ".
-Aivan turha lörpötys minä minä minä, oikea vasen oikea. "MINÄ OON TÄS VASEMMAL JA VIHU MENI MUSTA KATOTUTTNA OIKEELLE, TAI OIKEESTAA SIIS ETUVASEMMALLE".

Sen kerran kun pääsee fiksun tiimin messiin niin pelaaminen on 10x parempaa kun:

-Calloutit on ainoastaan oma nimimerkki ja jokin maamerkki. Kaikenlainen "WOW TÄÄL OLI BT-kutii" tai "MILLÄ SE TAPPO MUT" tai "MUL ON KÄSI MUSTANA" -tyyppinen sönkötys on poissa.

:interested:
Muutenki 99% suomalaisista aivan paskoja ja urpoja internetissä ni muutenkaan jaksa semmosten kanssa pelailla. Duona vaan 99% ellei jotai kekejä tyy carryttäväks messiin mut harvemmin.
Voi jauhaa paskaa kokoajan kaverin kaa ku tasan tietää kumpikin mitä toinen tekee ja missä menee puhumattakin, noin se pitäis toimia.
 
Liittynyt
30.06.2020
Viestejä
2
Koitin ostaa pelin, ulkoinen palvelu sanoi, että maksu meni läpi mutta tarkovin sivusto sanoo ettei maksua voitu prosessoida. Pitääkö tässä tietää jotain? OP visa debit maksutapana.
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 674
Noissa maksuissa kestää yleensä päivä tai pari ennen ku näkyy siellä bsg:n sivuilla. Eli täytyy vaan ottella.
 
Liittynyt
30.06.2020
Viestejä
2
Sen unohdin sanoa, että tililtä nuo eivät ole vielä menneet (koitin kahdesti) :) erikoinen systeemi.

Edit: Kolmas kerta toden sanoo, nyt pääsee kuolemaan itsekin :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 559
Onko kukaan kokeillut asentaa m2 asemalle? Vedin varasto ssd lle itselle, ja mietin auttaisiko yhtään siirto m2?
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
942
Hieman apua ehkä latausaikaan, mutta paljon riippuu toki mikä matchmaking-serveri sattuu olemaan kyseessä.

Eniten pelin toiminnassa vaikuttaa muistinkäyttö, olen pelannut 16Gb ja 32Gb. Vähemmän stutteria tuntuu olevan 32Gb, mutta vain marginaalisesti.

Toki kun muistin on enemmän, peli myös käyttää sitä enemmän. Reilusti yli 19Gb menee koko koneen muistinkäyttö, kun Tarkov on käynnissä. 16Gb-setillä maksimit oli 14Gb koko Systeemille.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 559
Hieman apua ehkä latausaikaan, mutta paljon riippuu toki mikä matchmaking-serveri sattuu olemaan kyseessä.

Eniten pelin toiminnassa vaikuttaa muistinkäyttö, olen pelannut 16Gb ja 32Gb. Vähemmän stutteria tuntuu olevan 32Gb, mutta vain marginaalisesti.

Toki kun muistin on enemmän, peli myös käyttää sitä enemmän. Reilusti yli 19Gb menee koko koneen muistinkäyttö, kun Tarkov on käynnissä. 16Gb-setillä maksimit oli 14Gb koko Systeemille.
Prossu nyt tulossa 1700 -> 3700x aloitetaan tuolla, katsotaan saako fps yhtään lisää
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
1 239
Itse huomasin että tarkovin vaihto hdd:ltä ssd:lle auttoi paljon. Kaverilla oli vielä hdd ja jouduin sitä aina oottamaan pitkät tovit. Scavina pääs yleensä samaan aikaan, mutta pmc:llä odottelin kaverin spawnausta vähintään 30s. Yleensä minuutin. m2 levy pitäis olla vielä hitusen nopeempi.
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
1 239
Itsellä on i7-4790K 4,6Ghz ja 16gt 1600Mhz muistia. Näyttikses tulossa 5700xt. Katotaan miten pyörii.
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
m2 tarkovi kans asennettu ja välillä saa kaveria ootellakki riippuen mihin mappiin menee. Reservi ja shoreline oikeestaan pahimmat lataamisen suhteen kaverille (on normi ssd:llä peli). Ja sitten välillä sille tulee myös tuo näkymättömyys bugi ettei nää mitään vihuja pelissä jolloinka restart :D Ainut mikä itellä välillä bugaa on se, että tulee "awaiting session start" ja sitä saa ootella kauan on yleensä sen merkki että pitäs muutenki käynnistää peli uudestaa
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
1 290
Eipä m2 vs SSD nopeuksilla ole mitään eroa pelikäytössä, vasta suurien tiedostojen siirrossa m2 on nopeampi.
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
NVMe on se taikasana.. m.2 sata levy ei ole sen nopeampi kuin perinteinen 2.5" sata levy
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
849
Onko kenelläkään muulla ongelmia tummien alueiden kanssa? Hommasin uuden "pelimonitorin" enkä saa mitenkään hämäriä / tummia alueita kuntoon vaan kaikki pimeä / hämärä on todella pimeää / hämärää. Jos säädän kirkkautta / kontrastia / gammaa (monitorista) niin sitten vaaleat alueet ovat älyttömän kirkkaita ja työpöytä myös, silmät hajoaa.

GTX 1080 + DP-kaapeli + Samsung Odyssey C27RG50.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 384
Viestejä
4 159 193
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom