Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tätä se beta testaus välillä on. Eiköhän sieltä nopsaan tule korjauksiaErroria pukkaa hahmon valinnan jälkeen. Kokeillaas huomenna uudestaan
Eikö tässä pelissä kuole koskaan
Koita soolona
Niin siis pelaatko soolona vai et? Noilla postaamillasi statseilla ei sinänsä ole mitään merkitystä, jos squadissa pelaat.Paremmin tässä selviää soolona ku kaverin kaa, ei tartte juosta retumestoihin pelastaa sen geareita aina.
Niin siis pelaatko soolona vai et? Noilla postaamillasi statseilla ei sinänsä ole mitään merkitystä, jos squadissa pelaat.
Pitäisikö tuon Nvidia Freestylen vielä toimia tässä vai miten porukka saa tuon pelin näyttämään ihan helvetin valoisalta ja kirkkaalta?
Vissiin joku vanha versio toimii. En muista mikä numero mutta tuo "QuattroAce" niminen streamaaja vissiin käyttää jotain vanhaa versiota Freestylestä niin saa itse säätää kunnon cheat valaistukset esim pimeisiin tiloihin.Pitäisikö tuon Nvidia Freestylen vielä toimia tässä vai miten porukka saa tuon pelin näyttämään ihan helvetin valoisalta ja kirkkaalta?
100h päästä alkaa sujumaanEnsituntumat kokeiltu, omalla hahmolla 4 askelta ja kuollut, ja ei scavina pääsi sen 30 askelta aoolona kokeilin. Ei tube tutoriaalit auta ku heti kuoloo
Tuli rustin aloitus pahasti mieleen, koukuttava, ja rasittava. Ittellä kivi ja keppi, ja vastustajalla rynkky.100h päästä alkaa sujumaan
Pestily on yks tubettaja, jonka videoita kannattaa kattoa.Tuli rustin aloitus pahasti mieleen, koukuttava, ja rasittava. Ittellä kivi ja keppi, ja vastustajalla rynkky.
Nyt on tullut taas wipen jälkeen hieman aloiteltua tän pelaamista. Rauhakseen kuitenkin enkä vielä ole päässyt edes sinne kymppi levulle, että pääsisi flean tarjontaan käsiksi. Se ei tosin ole tässä vaiheessa häirinnyt. Alun tehtäviä on painettu ja parempaa loottia olen koittanut toki haalia mukaan. Huomaa kuitenkin tosta omasta pelaamisesta vielä sen, että ei noita paikkoja yms. tunne silleen mitenkään älyttömän hyvin. Edellisen wipen aikana tosiaan aloittelin oman Tarkov uran, mutta sitten pelaaminen jäi taas vähemmälle sen kanssa kun muut asiat ja pelit vievät mielenkiintoa. Tykkään kyl ylipäätään tän pelin ns. armottomasta meiningistä. Enimmäkseen on toki tullut porukassa pelattua kavereiden kanssa. Se on ollut omaan makuun ihan mukavaa puuhaa. Vaikka kyllähän useamman tyypin possujunan varmasti spottaa kauempaakin aika helposti. Tein eilisestä striimistä hieman lyhyemmän version ja uppasin tubeen. Alussa näytän vähän kans mitä droppeja mulle on tipahtanut.
Tää peli on muutenki paras pelata soolona/duona. Menee niin sekavaksi se kommunikaatio jos on yhtään enempää
UPEA videopätkä siitä mikä itseäni noissa Discordin suomikannun "random" peliseuralaisissa vituttaa eniten:
-Aivan turha lörpötys mitä loottaa / mitä on lootannut / mitä olisi loottaamassa. "ONKSIEL SALEVAA TARTTEN VIEL 3".
-Aivan turha lörpötys siitä mikä omalla ukolla on mustana / TST-liivi rikki / ym. "MUL ON KÄSI MUSTANA! EN TAJUU MITEN SKÄVI AMPU KÄDEN MUSTAX".
-Aivan turha lörpötys vihun leveleistä / gearista / whatever. "TÄL OLI GEN 4 SIIS GEN 4 JA JÄI MULLE! TÄHÄN JÄÄ VENAAS SIIS TÄHÄ JÄÄ OOTAS JÄÄ SCÄVILIIVI JA OIKEESTAAN NO EI JÄÄKÄÄ".
-Aivan turha lörpötys minä minä minä, oikea vasen oikea. "MINÄ OON TÄS VASEMMAL JA VIHU MENI MUSTA KATOTUTTNA OIKEELLE, TAI OIKEESTAA SIIS ETUVASEMMALLE".
Sen kerran kun pääsee fiksun tiimin messiin niin pelaaminen on 10x parempaa kun:
-Calloutit on ainoastaan oma nimimerkki ja jokin maamerkki. Kaikenlainen "WOW TÄÄL OLI BT-kutii" tai "MILLÄ SE TAPPO MUT" tai "MUL ON KÄSI MUSTANA" -tyyppinen sönkötys on poissa.
Onko fps fixejä mitä suosittelette?
Prossu nyt tulossa 1700 -> 3700x aloitetaan tuolla, katsotaan saako fps yhtään lisääHieman apua ehkä latausaikaan, mutta paljon riippuu toki mikä matchmaking-serveri sattuu olemaan kyseessä.
Eniten pelin toiminnassa vaikuttaa muistinkäyttö, olen pelannut 16Gb ja 32Gb. Vähemmän stutteria tuntuu olevan 32Gb, mutta vain marginaalisesti.
Toki kun muistin on enemmän, peli myös käyttää sitä enemmän. Reilusti yli 19Gb menee koko koneen muistinkäyttö, kun Tarkov on käynnissä. 16Gb-setillä maksimit oli 14Gb koko Systeemille.
Synteettisissä benchmarkeissa epäilemättä nopeampi, mutta peli- ja normaalikäytössä eroja SATA- ja NVME-lättyjen välillä tuskin kukaan huomaa.NVMe on se taikasana.. m.2 sata levy ei ole sen nopeampi kuin perinteinen 2.5" sata levy