Escape from Tarkov (PC)

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
30
Tällainen tuleva tekele tuli vastaan ja ainakin minusta vaikuttaa lupaavalle. Kyseessä siis realistinen survival fps.

Pelin kotisivut: https://www.escapefromtarkov.com/

Pelin alpha videoita on nyt alkanut ilmestymään youtubeen:
JackFrags
ZiggyD

Keskustelua miltä peli porukasta vaikuttaa ja onko joku jo päässyt testaamaan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 119
Tämä pistää vähän kiinnostamaan. Hiukan DayZ tapaista meininkiä.
Onkohan tässä pelialue kuinka iso ja montako pelaajaa mahtuu samalle serverille?
 
A

anonyymi

Vieras (tunnus poistettu)
Eikö tää oo ees alphas vielä.

E:on näköjään
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
117
"Extended Alpha" alkoi joulukuun lopussa ja siihen pääsivät mukaan osa pelin ennakkotilanneista sen mukaan, minkä setin pelistä olivat ennakkotilanneet. Tossa aiemmin postaamassani linkissä on nuo eri versiot ja millaiset mahdollisuudet kunkin version ostamalla on Alphaan pääsyyn. @virtuaali
 
A

anonyymi

Vieras (tunnus poistettu)
Luulin että nämä dlc ja mikromaksut olisivat pohjanoteerauksia mutta oikeen 50% alphaan pääsy :rofl:... ei jumalauta ja ihmiset vielä ostaa
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 049
Luulin että nämä dlc ja mikromaksut olisivat pohjanoteerauksia mutta oikeen 50% alphaan pääsy :rofl:... ei jumalauta ja ihmiset vielä ostaa
Niinpä se oli Elitessäkin reilut pari vuotta sitten, betaan pääsi kun maksoi satkun. Sillä sai tosin vähän sitten muutakin mukavaa tietääkseni, mutta ei kait se tyhmä joka pyytää..
Maksaahan jotkut jostain foorumin käytöstäkin.. ;)
 
A

anonyymi

Vieras (tunnus poistettu)
Niinpä se oli Elitessäkin reilut pari vuotta sitten, betaan pääsi kun maksoi satkun. Sillä sai tosin vähän sitten muutakin mukavaa tietääkseni, mutta ei kait se tyhmä joka pyytää..
Maksaahan jotkut jostain foorumin käytöstäkin.. ;)
Minä saan sentään vastinetta kun tuen foorumia mutta mitäs sitten kun ostat tuon 50% alpha kikkareen ja ET pääse siihen alphaan mukaan edes ;) ei mitään järkeä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 049
No juu totta, tuo 50% tsäänssi päästä alphaan on kieltämättä typerä ratkaisu, mutta ehkä se on suunnattu ihmisille joilla ei ole pakottava tarve päästä vielä peliä kokeilemaan, paitsi jos onni käy myöten.
Ite pohdin jos hommais ton halvimman paketin, beta taitaa tosin olla vielä kaukana..
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
80
Tuli kännipäissään hommattua tuo alpha paketti ja kyllä tässä on kaikki perusasiat ainakin kunnossa. Menut on suunniteltu selkeästi pc:tä silmällä pitäen ja kunhan tuohon tulee vähän lisää sisältöä niin voi olla melko kova peli tiedossa. Alphassa ei ole vielä mitään skillejä, joten niiden toiminnasta ei tässä yhteydessä saa vielä mitään käsitystä.

Henki lähtee niin helposti, että rupeaa välillä kuumottamaan kun läheltä alkaa kuulua vihollisen puhetta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 119
Minkä kokoiset mapit tuossa nykyään on? Pääseekö missään olemaan rauhassa vai onko tämä lähinnä pvp mättöä?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
22
Closed Beta on nyt alkanut tässä pelissä. Pitäisi siis päästä pelaamaan vähän pienemmälläkin euromäärällä.
Nyt on pelin omat sivut jumissa, kun kaikki yrittää yhtäaikaa mukaan, mutta eiköhän ne siitä taas ala toimimaan.
Itselläni peli juuri viimeistelee päivitystä. Toivottavasti toimisi edes jotenkin, pelaaja määrät kuitenkin moninkertaistui hetkessä..
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 174
Itse laitoin ennakkotilauksen sisään torstaina, että tässä sitten venaillaan closed beta-avaimen saapumista kieli pitkänä :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 256
Mielenkiintoiselta kuulostaa. Jos tuohon tulisi mielenkiintoinen single player moodi, jossa selviytymisen kanssa tasapainoilu olisi ytimessä niin aika hyvälle kuulostaa omaan makuun. MMO ei kiinnosta minua.

Heittäkää kommentteja ketkä olette pelanneet :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 049
Mielenkiintoiselta kuulostaa. Jos tuohon tulisi mielenkiintoinen single player moodi, jossa selviytymisen kanssa tasapainoilu olisi ytimessä niin aika hyvälle kuulostaa omaan makuun. MMO ei kiinnosta minua.

Heittäkää kommentteja ketkä olette pelanneet :)
Vähän samat mietteet. Alkuun innostuin tästä kun luulin että kyseessä on yksinpeli, mutta eipäs sitten ollukaan.. :(
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
731
Vähän samat mietteet. Alkuun innostuin tästä kun luulin että kyseessä on yksinpeli, mutta eipäs sitten ollukaan.. :(
No voi hemmetti! Oon kans koko aika ollu siinä luulossa että tässä olis yksinpeli. Muistaakseni vielä selvittelin sitä kun tästä alkujaan vuos sit tms kiinnostuin.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
63
itse olen alphasta asti pelaillu ja ittelle iskenyt aikas kovaa kyseinen tekele, onhan tuossa tuo offline mode joten ei tarvi pelata muita pelajia vastaan jne. et myöskään menetä tavaroita tuossa tilassa etkä myöskään saa niitä tuossa tilassa se on lähinnä harjoittelua varten eli opit kentät jne.,sitä en osaa sanoa että tuleeko tuo moodi täys versioon.huomioikaa myös peliä ostaessa että tuohon hintaan joka näkyy siellä sivuilla täytyy myös lisätä ALV% jota tuossa hinnassa ei ole.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 049
Ei ihan hirveitä kehuja saa tällä videolla joka on siis ilmeisesti viimeisimmästä betabuildista:

 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
63
Suosittelen katsomaan Kotton:in Videoita ja Twitch Streemausta,ihan hyvää settiä Kotton. Kyllähän tuossa pelissä on bugeja ensiviikolla pitäisi tulla joidenkin mukaan jotain client puolen päivitystä mikä ilmeisesti vaikuttaa AI:hin mutta varmaa tietoa tuosta itsellä ei ole lähinnä mitä Kottonin striimausta seurannu niin tuolla siitä jotain puhetta oli.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
30
No itsehän tämän ketjun joskus aloitin niin postataan nyt jotain muutakin :) Noita kottonin ja kumppaneiden videoita on tullut katseltua ja himo päästä mukaan sen kun yltyy. Vielä en ole itse peliä hommannut, mutta tänään oli jo lähellä. Pikku yllärinä vain kun laitoin pelin ostoskoriin ja siirryin maksamaan niin mukaan lisättiin 24% alv ja maksutapakulut. Jäin ostos tekemättä. Noista laajemmista versioista tulee aivan hävyttömän kalliita! Mitä versioita porukka on hommaillut?
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
63
prepare for escape edition löytyy täältä.ilmeisesti pelissä voi saada nuo kaikki mitä muissa versioissa on lisänä jne. tuossa kalleimmassa on tuo season pass mukana, aikaisemmin noista kalliimmista versioista oli se etu että oli parempi mahdollisuus päästä alphaan mutta nyt kaikkien pitäs päästä closed betaan?
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 174
Itse ostin tosiaan vasta vähän aikaa sitten, ja eilen tuli sähköpostissa betaclient :)
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
30
No tulihan se sitten lopultakin ostettua :) Peli on asenneltu ja odottaa iltaa kun perhe nukkuu. Onko kenelläkään hyviä vinkkejä miten aloittelijan kannattaisi lähteä liikkeelle?
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
63
No tulihan se sitten lopultakin ostettua :) Peli on asenneltu ja odottaa iltaa kun perhe nukkuu. Onko kenelläkään hyviä vinkkejä miten aloittelijan kannattaisi lähteä liikkeelle?
suosittelen testaamaan Offline tilassa pve:tä löytyy sieltä kun liityt peliin saat ruksattua nuo aina päälle, tuossa tilassa pääset pelaamaan botteja vastaan ja et menetä tavaroita jotka sulla on käytössä mutta et myöskään saa mitään tuotua kentältä pois, lähinnä tuo on hyvä karttojen totutteluun ja aseiden ja muiden testaukseen.

Edit: tuosta n.3 min. kohdasta eteenpäin näkyy tuo pve tilan valinta josta puhuin
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
731
Oon nyt katsellut videoita tästä ja tekis kovasti mieli jo hankkia. Onks ollu juttua kauanko tää closed beta kestää tai että koska peli olis julkaisussa? Entä mitä mieltä tän hommaneet on olleet pelistä tässä vaiheessa? Näyttää tosi hienolta kyl! Tuo maailma, realistisuus ja stashkikkailu kiinnostaa ja mahdollinen tuleva tarina tietty vaikken mikään MMO-pelaaja oo juur ollut.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
22
Oon nyt katsellut videoita tästä ja tekis kovasti mieli jo hankkia. Onks ollu juttua kauanko tää closed beta kestää tai että koska peli olis julkaisussa? Entä mitä mieltä tän hommaneet on olleet pelistä tässä vaiheessa? Näyttää tosi hienolta kyl! Tuo maailma, realistisuus ja stashkikkailu kiinnostaa ja mahdollinen tuleva tarina tietty vaikken mikään MMO-pelaaja oo juur ollut.
Onhan tätä tullut pelattua varmaan 200h jo, joten aika paljon hyvää täytyy pelissä olla.
Sisältö on nyt vaan yksittäiset raidit joista joko saa lisää kamaa tai menettää kaikki mukaan ottamansa.
Mutta kun pelimekaniikka ja grafiikat ja realistisuuteen pyrkivä toteutus on hoidettu paremmin kuin missään, niin jokainen tulitaistelu on erilainen ja kuumottava kokemus.
Itse en oikeen enää pysty mitään muuta fps peliä pelaamaan, kun ne tuntuu aivan onnettomilta kun tämä iskostuu selkärankaan.
Lopullinen julkaisu on varmasti kaukana vielä, mutta eipä haittaa kun tämä timantti on jo täysin pelikunnossa ja sisältöä tulee jatkuvasti lisää.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
731
Onhan tätä tullut pelattua varmaan 200h jo, joten aika paljon hyvää täytyy pelissä olla.
Sisältö on nyt vaan yksittäiset raidit joista joko saa lisää kamaa tai menettää kaikki mukaan ottamansa.
Mutta kun pelimekaniikka ja grafiikat ja realistisuuteen pyrkivä toteutus on hoidettu paremmin kuin missään, niin jokainen tulitaistelu on erilainen ja kuumottava kokemus.
Itse en oikeen enää pysty mitään muuta fps peliä pelaamaan, kun ne tuntuu aivan onnettomilta kun tämä iskostuu selkärankaan.
Lopullinen julkaisu on varmasti kaukana vielä, mutta eipä haittaa kun tämä timantti on jo täysin pelikunnossa ja sisältöä tulee jatkuvasti lisää.
Saakeli, kyllähän tää ihan meikäläisen peliltä kuulostaa. Kaippa tää tarvii tänään illemmalla hommata.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
731
Ilmeisesti on myynnissä vain tekijän omassa verkkokaupassa, vai?
Joo, 49e tuli kustantamaan PayPalin avulla Standard Edition veroineen (sivusto sanoo verottomana hinnaksi 34,90e). Luottokortilla olis ollut pari euroa halvempi.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
731
On kyllä mahtavaa kamaa tämä. Jäätävä tuo tunnelma vaikka oon toistaiseks pelannu vain offlinessä pve:tä vastaan ja opetellut mekaniikoita ja muita. Tässähän jännittää vihujen kohtaamista enemmän kuin missään viime vuosien kauhupeleissä konsanaan! Itte oon viä aina diggaillut inventaarion kans pläräämisestä jne. Jostain syystä myös tuo teki lähtemättömän vaikutuksen et kun vaihtaa lipasta ni nopealla vaihdolla (kaks peräkkäistä klikkausta) se vaihtaa lipaksen nopeampaa mut ei laita sitä takasin liiviin vaan heittää maahan, josta se pitää sitten noukkia josko sinne patruunoita jäi.
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 174
Näh, puukko vaan kouraan ja factoryyn juoksentelee :D Sitten ku saat tapettua toisen pelaajan jolla on kirves, sen vaihdat puukon tilalle :D
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 174
Ja ne kamat jotka on siinä alphacontainerissa, saat aina pitää. Eli loottaa siihen sen verran ku mahtuu ja koita sitten tappaa kaikki :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
22
Ite just olin Saigan kanssa factoryssa, mukava tiputella kirvesmiehiä kun ne juoksentelee kun päättömät kanat siellä pitkin hallia :D Ainakin expaa tulee. Level 32 nyt..
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 174
Mun on pakko juoksennella ku päätön kana koska toinen korva kuuro.. Ei mitään käryä mistä äänet tulee.. :(
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
103
Sarjassamme tyhmä kysymys, mutta mitä pelimuotoja/mikä pelin idea on? Katsonut jonkun alpha gameplayn missä kaveri vaan hiiviskeli metsässä. Pelataanko tässä muita pelaajia vastaan vai AI:ta?

Pakene alueelta? Tapa kaikki? Molemmat?

Kiitokset jo etukäteen jos joku jaksaa selventää :)
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
731
Sarjassamme tyhmä kysymys, mutta mitä pelimuotoja/mikä pelin idea on? Katsonut jonkun alpha gameplayn missä kaveri vaan hiiviskeli metsässä. Pelataanko tässä muita pelaajia vastaan vai AI:ta?

Pakene alueelta? Tapa kaikki? Molemmat?

Kiitokset jo etukäteen jos joku jaksaa selventää :)
Tällä hetkellä pelimuotona ainoastaan tuommosta raidia eli tapa jengii ja pakene niin saat pitää lootit (tai lootata ja yrittää paeta tappamatta ketään). Kuollessaan menetät ne. Voi pelata offlinenä AI:tä vastaan mut muutoin muita pelaajia vastaan ja joukossa pyörii myös AI:n ohjaamia scaveja. Koko peliin on sitten tulossa tarinahommaa jne. Kyähän tää on hemmetin hyvin maistunu kun viikon ajan tullu pelattua. Ihan käsi oon kyl vielä ja kuolema korjaa melkein joka raidissa mut väliäkö sillä, hauskaa on. Factoryä oon vääntäny toistaiseks opetteluun, kohta vois lähtee sompaileen mettään jne.
 

Hsu

Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
128
Mahtava peli kyl, spawnaamisesta kuolemaan kestää noin minuutin.
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 174
Joo, melko masentavaa touhua. Varsinkin kun katsoo esim. Kottonin -videoita jossa se lahtaa kaiken missä tahansa mapissa :D

 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Moro. Mitäs tälle pelille kuuluu? Vieläkö beta vaiheessa? En jaksa selvitellä, mutta onko siis niin, että tämä on vain online peli joka vaatii steamin, ja mitään yksinpeli-tarinaa ei ole?
 

Hsu

Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
128
Jos en väärin muista niin viimeses julkaisus on joku yksinpeli kans ja toistaiseks ei saa kuin kehittäjien omilta sivuilta ostettua ja oman launcherin kautta peli toimii, ei siis steamin.
 

Topixx

www.ohops.net
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
413
Itellä on tästä PREPARE FOR ESCAPE EDITION ja en ole jaksanut pelata 10h enempää.
Eräs kaveri pelaa munat hiessä tätä ja kehuu jatkuvasti.
Vaatii jonkin verran varmasti kiinnostusta aseisiin ja sen semmosiin, koska tässä kaikki on aika realistista.
En tiedä mitä tällä hetkellä maksaa, mutta sivuilla näkyviin hintoihin tulee vielä verot päälle.

Beginner's Guide Beta is here!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
236 377
Viestejä
4 146 425
Jäsenet
70 245
Uusin jäsen
arkistoilija

Hinta.fi

Ylös Bottom