Escape from Tarkov (PC)

Joo, mutta eikö niinsanotusti ja kliseisesti herran vuonna 2020 kun joku ostaa moninpeliin onlinessä tarkoitetun pelin, niin ostaja oleta että edes ne palvelimet on kunnossa kun sitä peliä myydään ja lähes tilanteesta riippumatta pääsee halutessaan pelaamaan?

Totta helvetissä jannu x haluaa nyt ja heti pelaamaan jos on siitä kikkareesta maksanut.

edit: Mää ostamassa moninpeliä ja sanomassa että se on ihan okei etten pääse pelaamaan moninpeliä kun sitä moninpeliä myyvän ryssän exlcusive serverit on koko ajan maissa.

edit edit: ja ryssä nauraa matkalla pankkiin
Vuonna 2020 ihmiset ostaa beta EA:ta valmiina pelinä ja valittavat kun se ei toimikkaan kun pelaajamäärät räjähtää käsiin. Eipä muuta, jatkakaa.
 
Harvemmin early access peleistä joutuu lähes täyttä hintaa maksamaan.

Ei se ole ok jos useampana lauantai iltana haluaisi kaverin kanssa pelata tätä, mutta peli sanoo että ei tänään.
 
Itellä ei oo ollu mitään serveri ongelmia sen Twitch eventin jälkeen. Tosin pelaankin peliä yleensä arkisin enkä viikonloppuna niin voi johtua siitä
 
Omien sessioiden jälkeen on vahvistunut käsitys siitä että ongelmaa on eniten Customs mapissa. Factory ja Shoreline ovat pelittäneet ongelmitta viimeiset 2-3 päivää mutta Customs tuntuu olevan joka kerta aivan käsittämättömän laginen.

Yhdessä rundissa toi lagi tosin sai porukalle ilmaisen bossfight voiton kun Dealmaker&entourage spawnasi keskelle Dorms/Gas station-metsää siihen sähköpylvään kohdalle. Vihollisporukka oli täysin jäätynyt paikalleen ja siitä oli helppo napsia kaikki hengiltä. Loottaamisessa meni varmaan 10 minuuttia johtuen lagista. Ihme ettei servuyhteys koskaan katkennut.
 
Itsellä ollut pahimmat ongelmat servereiden kans lauantai ja sunnuntai-iltaisin. Monesti saa jonossakin odotella sen 10 min vähintään. Varmaan pelaajia niin paljon tuohon aikaan. Mutta siitä huolimatta tätä on jaksanut pelata. Ja tosiaan EA peli ja pelaajamäärät räjähtäny käsiin, niin minkäs teet.

Oli kyllä aluksi hyvin ristiriitaiset fiilikset tästä pelistä :zoom: Kirosanat lenteli ja kaikki tuntui hirveän epäreilulta ja vaikealta :beye: Ei paljon anteeksi antele. Mutta kyllä tämä nyt alkukankeuden jälkeen ja kun rahaa/varusteita alkaa olemaan niin maistuu erittäin hyvin. Kannattaa vaan puskea niitä tunteja vaikka aluksi onkin pelkkää ylämäkeä(ja usein on edelleenkin :whistling:) niin kyllä se palkitsee.
 
Ihan suht hyvin kyllä nyt vklp toiminut, nyt illalla matchingi kasvoi kyllä pitkäksi groupilla mutta eipä ole kaatuilua ollut enään. Ja välillä se tarkov antaa, ja välillä ottaa, gear fearista kun vaan pääsee eroon niin kyllä tuota jaksaa pelata kun ei anna pienien kuolema putkien lannistaa, eilen esim itsellä meni melkein 10 millin edestä gearia kun ei onnistunut oikein mikään, mutta uudelleen vaan ja nyt jo kerätty takaisin nuo.
 
Kokeilin pelata Lauantaina aamu yhdeksältä pari raidia. Olipa tautisen sulavaa pelaamista, ja tavaroiden tonkiminen takeista, laatikoista ja kuolleilta kesti puolet lyhyemmän ajan.
Onko joku kokeillut että pelaisi amerikan tai aasian servuilla kun euroopassa on ruuhkaa (iltaisin 19-24.00)?
 
Alkaa olla melkonen pingi vaan jos jenkkien tai aussien servuille menee, rupee olee yli 200ms
 
Venäläisten servuilla on yleensä tilaa sillon kun EU servut ovat täynnä ja sinne ei pingi ole paha :)
 
Kokeilin pelata Lauantaina aamu yhdeksältä pari raidia. Olipa tautisen sulavaa pelaamista, ja tavaroiden tonkiminen takeista, laatikoista ja kuolleilta kesti puolet lyhyemmän ajan.
Onko joku kokeillut että pelaisi amerikan tai aasian servuilla kun euroopassa on ruuhkaa (iltaisin 19-24.00)?

Voihan sitä kokeilla, en tiedä onko reilua muista kohtaan kun ukko desynccaa niin perkeleesti tai sitten se on haitaksi itselleen. Korkea pingi ei ole jokatapauksessa toivottua kun skävitkin käyttytyy silloin oudosti.
 
Pitkästä aikaa löytyi peli joka tempaisi täysillä sisään ja peli antaa paljon. Se että riskit on isot ja selvityminen todellakin merkitsee, luo sen että onnistuessa peli antaa voittajafiiliksen, ei tämmöistä tunnelmaa missään CODissa saa missä ei ole taavallaan mitään menetettävää.
Kivinen ja kompasteleva oli pelin aloitus mutta mitä enemmän oppii sitä paremmaksi muuttuu. Podcasteja katsellessa on käynyt ilmi että aika isot suunnitelmat on pelin tulevaisuudelle ja tästähän saattaa lopulta muodostua ihan uudenlainen peligenre fps shoottereiden joukkoon.
Välillä musitatuttaa jopa WoWia kun kentässä on questeja, AI mobeja, loottausta, PVP alue, inventory managment (bank) ja flea market (autction house).

Serveriongelmat on täysin ymmärrettävissä kun pelaajamäärä on todellakin moninkertaistunut hyvin nopeasti, moni tunnettu streameri on vetänyt valtavasti uutta pelaajaa sisään, enkä usko että serveriongelmat hoituvat niin että rahalla vaan lisää servereitä, kyllä se on paljon isompi kokonaisuus kuin simppeli napin painallus ja kaikki toimii.
Toivon pelille hyvää tulevaisuutta. Ballistiikkaa saisivat kehittää niin että laskisivat ammusten tyypin ja nopeuden mukaan mahdollisuuden penetroitua eri pintojen läpi menettäen X määrän nopeutta tai sen epäonnistuessa kimmota tai sirpaloitua osumakulman mukaan.
 
Onko tässä jonkunlaista match making system? Yksinään kun menee PMC raidiin niin peli löytyy yleensä hyvinkin nopeasti. Äsken kokeiltiin veljen kanssa 2man partylla mennä ja yli 5min+ odottelullakaan ei päässyt Shorelineen. Yrittääkö peli matchata soolona pelaavat samaan peliin toisten kanssa ja premadet taas omaan raidiinsa muita premadeja vastaan?
 
Tarkistin wikistä ja luin että kyllähän nämä ominaisuudet on jo pelissä. Hyvä tietää niin pääsee kokeilemaan vaikkapa factoryn exit camppereita vastaan sen ohuen metallioven läpi :cigar2:
 
Onko tässä jonkunlaista match making system? Yksinään kun menee PMC raidiin niin peli löytyy yleensä hyvinkin nopeasti. Äsken kokeiltiin veljen kanssa 2man partylla mennä ja yli 5min+ odottelullakaan ei päässyt Shorelineen. Yrittääkö peli matchata soolona pelaavat samaan peliin toisten kanssa ja premadet taas omaan raidiinsa muita premadeja vastaan?
Jossain joskus väittivät ettei olisi, mutta itse voisin melkein vannoa että jonkinlainen MM on jo olemassa. Ihan samanlaiset havainnot minullakin. Harvoin tulee soolona törmättyä 3-5 hengen ryhmiin, mutta jos on ryhmänä liikenteessä niin harvoin tulee törmättyä yksinäisiin PMC.
 
Ei ole minkäänlaista MM:ää eikä ikinä tule olemaan, pl tuleva arena pelimuoto. Tämän on pelin kehittäjät ovat vahvistaneet useasti kun heiltä sitä on kysytty.

Serveri ongelmat tuntuvat olevan historiaa, tällä viikolla pisin jonotus oli reilu kolme minsaa ja mitään desyncciä tms ei ole näkyny. Kerran tällä viikolla kaatu koko servu ja palauduin gearien kanssa menuun.
 
Jossain joskus väittivät ettei olisi, mutta itse voisin melkein vannoa että jonkinlainen MM on jo olemassa. Ihan samanlaiset havainnot minullakin. Harvoin tulee soolona törmättyä 3-5 hengen ryhmiin, mutta jos on ryhmänä liikenteessä niin harvoin tulee törmättyä yksinäisiin PMC.
Joo, tuli huomattua.

Shorelinessa tänään yksi wipe kun soolona pelasi useamman rundin eikä yhtään squadia vastaan. Äsken kaksi rundia veljen kanssa Customissa ja molemmissa raideissa toinen high-end gear squad vastaan ja henki pois alle 5min. Ei paljoa kannusta aloittelijoita pelaamaan squadissa.
 
Jossain joskus väittivät ettei olisi, mutta itse voisin melkein vannoa että jonkinlainen MM on jo olemassa. Ihan samanlaiset havainnot minullakin. Harvoin tulee soolona törmättyä 3-5 hengen ryhmiin, mutta jos on ryhmänä liikenteessä niin harvoin tulee törmättyä yksinäisiin PMC.
Joo, tuli huomattua.

Shorelinessa tänään yksi wipe kun soolona pelasi useamman rundin eikä yhtään squadia vastaan. Äsken kaksi rundia veljen kanssa Customissa ja molemmissa raideissa toinen high-end gear squad vastaan ja henki pois alle 5min. Ei paljoa kannusta aloittelijoita pelaamaan squadissa.
Kuten @Narghar sanoi, ei ole mitään matchmakingiä. Matsit täytetään jonotusjärjestyksessä.
 
Pelasin tätä viimeksi 2017 ja yritin tässä aloitella uudelleen, kun muutama kaverikin tätä nykyään vääntää

On vaan kyllä melko huono asiakaspalvelu näillä. Pitäisi saada vaihdettua email osoite, kun email palveluntarjoajaa jonka kautta pelin rekisteröin, ei ole enää olemassa.

Toimitin yli kuukausi sitten heidän pyytämät kuitit ostosta meilitse, mutta mitään vastausta ei ole kuulunut sen jälkeen, vaikka olen laittanut tiedusteluja asian etenemisestä (tai jos tarvitsee jotain lisätietoja).
 
Siellä on nyt kaikki editionit -20% jos joku uusi haluaa aloittaa tai vanhat haluaa päivittää versiota. Kannattaa muuten vertailla maksutapoja, suoralla verkkopankkimaksulla palvelumaksu näytti olevan 1,14€ kun taas Paypalilla se oli 7,57€. Itse päivitin Standardin tuohon EoD-versioon, veikkaan että tulee pelattua sen verran paljon.

 
Jos muuten päivitätte parempaan versioon, kannattaa olla peli (ja launcher) suljettuna. Voi jäädä profiili päivittymättä, ja sitä ei ihan heti tuki korjaa.
 
Mitenkäs tuo edullisemman version päivitys kalliimpaan käytännössä toteutuu? Maksetaanko siinä vain se versioiden välinen erotus?
 
Onko kukaan ostanut VPN:tä käyttäen, toimiiko moitteettomasti sen jälkeen vai täytyykö aina käynnistää VPN:än kanssa?
 
Onko kukaan ostanut VPN:tä käyttäen, toimiiko moitteettomasti sen jälkeen vai täytyykö aina käynnistää VPN:än kanssa?

Ihan jo pelkän Opera-selaimen omaa VPN:ää käyttäen (aasia alueeksi) saa ostettua ilman ALVia, vaikka valitsee Finlandin alueeksi mistä ostaa (!). Tosin pitää maksaa paypal-kulut, muilla maksutyyleillä alv tulee maksettavaksi. En tiedä onko bugi mutta tuollaiseen törmäsin.
 
Ei kokemuksia, mutta EFT:n oma sivusto sanoo että toimii versio toimii vain omalla alueella (CIS, EU ja Other), tästä voisi päätellä että tarvitsee vpn:n, eli en itse ekana haluais testata, jos jollain kokemuksia :)

Onko kukaan ostanut VPN:tä käyttäen, toimiiko moitteettomasti sen jälkeen vai täytyykö aina käynnistää VPN:än kanssa?
 
Heh. Itsehhän pelleilin VPN:llä ukrainan kautta halvan avaimen. Asennuksen jälkeen sijaintini ei täsmännyt ostettuun versioon ja peli ei käynnistynyt. Sivuilta löytyi maksullinen kääntöpalvelu EU versioksi, minkä kanssa koko lysti maksoi hivenen enemmän, mitä perusversio.
Kaikenkaikkiaan olin erittäin tyytyväinen tähän kääntöpalvelun olemassaoloon, jahka olin hölmöillyt tarpeeksi.
 
Heh. Itsehhän pelleilin VPN:llä ukrainan kautta halvan avaimen. Asennuksen jälkeen sijaintini ei täsmännyt ostettuun versioon ja peli ei käynnistynyt. Sivuilta löytyi maksullinen kääntöpalvelu EU versioksi, minkä kanssa koko lysti maksoi hivenen enemmän, mitä perusversio.
Kaikenkaikkiaan olin erittäin tyytyväinen tähän kääntöpalvelun olemassaoloon, jahka olin hölmöillyt tarpeeksi.
Okei, kiitos tiedosta. Täytyypi siit kiltisti pulitella täysi hinta. ;)
 
Okei, kiitos tiedosta. Täytyypi siit kiltisti pulitella täysi hinta. ;)
Kyllä se täysi hinta kannatta maksaa eikä yrittää VPN kikkailulla säästää paria euroa on kuitenkin paras FPS mitä on koskaan tehty, vaikka on vielä beta.
 
Pikku lisäyksenä niille jotka olettavat ostaneen valmiin flawless version jo valmiista pelistä. ( Edelleen Early Access Beta Btw): Viime podcastissa Nikita tuosta juurikin sanoi, että ei ole olemassa mitään "Fix servers" nappia jolla kuin taikaiskusta serveriongelmat korjaantuu. Myös ongelmana on palvelimien saatavuus. Vaikea se on rahalla vuokrata keneltäkään "Eioota". Kukaanhan ei Tarkovia pakota pelaamaan, jos Early Access Betan ongelmat niin hurjasti ahdistaa :hmm: Myös nuo random stutterit oman ymmärryksen mukaan johtuvat tuosta Unitystä, kun dumppaa kerralla järkyttävän määrän dataa samaan aikaan ( esim. AI / Player Scav spawnit ) Näin podcasteja ja kehitystä seuranneena sanon vain sen, että tyyli miten Nikita tosiaan pelistä ja sen tulevaisuudesta henkilökohtaisesti välittää on suhteellisen harvinaista nykyaikana kaikkien AAA studioiden rahanahneuden keskellä.
 
Kaikkine isompine ja pienempine vikoineen tämä on paras ja uniikein FPS moninpeli tällä hetkellä. Vajaa 80h tullu pelattua ja vasta pintaa päässy raapaisemaan. Ekat aseet modailin vasta eilen enkä ole yhtään perehtynyt siihen touhuun
 
Kaikkine isompine ja pienempine vikoineen tämä on paras ja uniikein FPS moninpeli tällä hetkellä. Vajaa 80h tullu pelattua ja vasta pintaa päässy raapaisemaan. Ekat aseet modailin vasta eilen enkä ole yhtään perehtynyt siihen touhuun

Todella vaikea ja aikaa vievä peli oppia kaikki niksit. High risk high reward myös suuresti läsnä. Pakko myöntää että idea ja toteutus tähän asti huippuluokkaa, ja jokaisen onnistuneen raidin jälkeen todella palkitseva. :cigar2: Karttojen ulkoa opettelussa menee myös uskomattoman paljon aikaa ( Lootit, Spawnit, Extractit jne.)
 
Pikku lisäyksenä niille jotka olettavat ostaneen valmiin flawless version jo valmiista pelistä. ( Edelleen Early Access Beta Btw): Viime podcastissa Nikita tuosta juurikin sanoi, että ei ole olemassa mitään "Fix servers" nappia jolla kuin taikaiskusta serveriongelmat korjaantuu. Myös ongelmana on palvelimien saatavuus. Vaikea se on rahalla vuokrata keneltäkään "Eioota". Kukaanhan ei Tarkovia pakota pelaamaan, jos Early Access Betan ongelmat niin hurjasti ahdistaa :hmm: Myös nuo random stutterit oman ymmärryksen mukaan johtuvat tuosta Unitystä, kun dumppaa kerralla järkyttävän määrän dataa samaan aikaan ( esim. AI / Player Scav spawnit ) Näin podcasteja ja kehitystä seuranneena sanon vain sen, että tyyli miten Nikita tosiaan pelistä ja sen tulevaisuudesta henkilökohtaisesti välittää on suhteellisen harvinaista nykyaikana kaikkien AAA studioiden rahanahneuden keskellä.

Kunnes jokin EA (tms.) haistaa tilaisuutensa koittaneen, ostaa venäläiset itselleen ja markkinointiosasto määrää pelin suunnan :interested:
 
Pikku lisäyksenä niille jotka olettavat ostaneen valmiin flawless version jo valmiista pelistä. ( Edelleen Early Access Beta Btw): Viime podcastissa Nikita tuosta juurikin sanoi, että ei ole olemassa mitään "Fix servers" nappia jolla kuin taikaiskusta serveriongelmat korjaantuu. Myös ongelmana on palvelimien saatavuus. Vaikea se on rahalla vuokrata keneltäkään "Eioota". Kukaanhan ei Tarkovia pakota pelaamaan, jos Early Access Betan ongelmat niin hurjasti ahdistaa :hmm: Myös nuo random stutterit oman ymmärryksen mukaan johtuvat tuosta Unitystä, kun dumppaa kerralla järkyttävän määrän dataa samaan aikaan ( esim. AI / Player Scav spawnit ) Näin podcasteja ja kehitystä seuranneena sanon vain sen, että tyyli miten Nikita tosiaan pelistä ja sen tulevaisuudesta henkilökohtaisesti välittää on suhteellisen harvinaista nykyaikana kaikkien AAA studioiden rahanahneuden keskellä.
Kukaan ei varmasti odota saavansa valmista versiota pelistä, mutta kun pyörähtää neljäs vuosi early accessissa käyntiin, antaa se mielestäni luvan vaatia pelintekijöiltä jo perustoiminnallisuuksien toimivuutta (tai ainakin korjauksia nopealla aikataululla). Toki kaikista kovimmat fanipojat EOD-editiot taskussa nielee iloisena kaiken paskan kehittäjien suunnasta odotellessa sitä "oikeaa julkaisua". Samaan aikaan serverit ovat enemmän tai vähemmän kelvottomassa kunnossa, ja pelinkehittäjällä on käynnissä isoimmat markkinointikampanjat ikinä. Alennusmyyntejä harva se viikko, vaikka infra ei kestä nykyistäkään pelaajamärää.

Ilmeisesti osasyynä servujen "saatavuusongelmille" on se, että ovat tehneet yksinoikeussopparin jonkun (pienemmän?) palveluntoimittajan kanssa, ja siellä kasaillaan nyt sitten paniikissa räkkejä polven päällä. Ymmärtääkseni nykyaikaa on hostata peliservut AWS:n tai vastaavien päällä, jolloin skaalautuvuus on helppoa ja nopeaa. Toki eihän Battlestatelta voi tulevaisuuteen varautumista vaatia. Early access jne.

Kannattaa lukea alta kirjoitus EFT:n ongelmista. Erityisesti analyysi Nikitan puheesta, jossa aiheena "how to create a shooter within 30 days and grab some cash":
Alla pääpointit puheesta:
  • They're not new to backend scalability issues. It's been a continuous issue on their previous project. Obviously not on the same scale, but one might think they could have learned a thing or two. And for the larger project used a fucking AWS or similar service that provides both on-demand vertical and horizontal scalability. But no such luck. As a result their PR department outdid themselves and servers are still melting.
  • Nikita seem to be a huge fan of aggressive monetization techniques. Their previous project was straight up P2W bullshit, with paid services like clan system tackled on top. Tarkov has a retail price tag, with EOD premium version that for all intends and purposes is a soft P2W. (And again, before you reply with "GiT GuD! iTs nOt P2w!", fuck right off and educate yourself on definition of P2W in games. Economic advantage is still an advantage, it has direct gameplay implications in EFT, and it's purchasable with cash) Premium version of EFT are designed to create a visible discomfort for non-paying user leaving enough room for premium users to keep repeating "but it won't win you the firefight". It's merely a middle ground between providing a direct advantage in a firefight for money, and just selling cosmetics or fluff features. In this case I find degree of the issue absolutely irrelevant. The game is ether free of P2W elements, or its P2W;
  • Cheaters turn out to be surprisingly handy for MTX business. Who knew idiots are THAT abusable?
Vaikka uskonkin Nikitan ja muiden kehittäjien todella välittävän pelistä, en epäile hetkeäkään heidän motiivien poikkeavan "rahanahneiden AAA-studioiden" motiiveista.

EDIT: Omistan siis itsekin EOD:n, ja mielestäni ehdottomasti paras FPS pitkään aikaan. Pointtina oli se, että nykyaikana early access pelien valmistuminen tapahtuu keinotekoisesti silloin kun kehittäjä päättää siirtyä versionumerosta 0.1 -> 1.0. Tämä johtaa helposti Nikitankin tunnustamaan eternal open beta syndroomaan: "Eternal open beta syndrome ( pros - fuck ups and imperfections of the game can be written off on the beta status, cons - you can't keep it up forever, people will start leaving)" -Nikita
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän nuo kalliimmat versiot pelistä helpottaa rahan suhteen mutta siinä kaikki :smoke:
 
Helpottaa miten, saadut kamat voi myydä? Rahan tekeminen on muutenkin aika helppoa.
Ymmärrät varmaan itsekin, että isommalla secure containerilla saat enemmän arvokasta loottia varmasti kotiin. Luo myös paremmat edellytykset käytännössä riskittömille hatchling-runeille. Se nyt vaan on kylmä fatka, että rahan määrä (=gearin hyvyys) auttaa suoraan pärjäämään pelissä paremmin. Kiistämättä isommat containerit on kevyt P2W-elementti.
 
Onko kukaan pelaillut arkiaamuisin? Ei löytänyt peliä 10min odotuksen jälkeen tänään scavina customsiin. Onko aamut niin hiljaisia?
 
Ymmärrät varmaan itsekin, että isommalla secure containerilla saat enemmän arvokasta loottia varmasti kotiin. Luo myös paremmat edellytykset käytännössä riskittömille hatchling-runeille. Se nyt vaan on kylmä fatka, että rahan määrä (=gearin hyvyys) auttaa suoraan pärjäämään pelissä paremmin. Kiistämättä isommat containerit on kevyt P2W-elementti.
Ei kuitenkaan sellainen P2W elementti joka ainakaan itteäni häiritsisi millään lailla
 
Serverit ovat olleet paskaa eilisestä illasta lähtien.
Itsellä kyllä eilen illalla toimi ihan ok servut. Yhdessä pelissä heitti ulos, mut pääs samantien takas. Odotusajat ei ole koskaan ollut varmaan yli 5 min. Toisin kuin tänä aamuna.
 
Ei kuitenkaan sellainen P2W elementti joka ainakaan itteäni häiritsisi millään lailla
Jos P2W-elementin voi tehdä "oikein", Tarkovissa se on tehty näin. Käytännössä vain helpottaa grindiä jossain määrin ja parempia containereita voi saada maksamattakin.
 
Pelasin tätä viimeksi 2017 ja yritin tässä aloitella uudelleen, kun muutama kaverikin tätä nykyään vääntää

On vaan kyllä melko huono asiakaspalvelu näillä. Pitäisi saada vaihdettua email osoite, kun email palveluntarjoajaa jonka kautta pelin rekisteröin, ei ole enää olemassa.

Toimitin yli kuukausi sitten heidän pyytämät kuitit ostosta meilitse, mutta mitään vastausta ei ole kuulunut sen jälkeen, vaikka olen laittanut tiedusteluja asian etenemisestä (tai jos tarvitsee jotain lisätietoja).
Totta että aspa on vähintäänkin outo.
Ite maksoin tästä kikkareesta muistaakseni yli satkun joskus vuosia sitten. Tais olla kans email muuttunu tai jotain vastaavaa ja väänsin niitten kanssa aika peijakkaan pitkään että saa taas pelin (tai siis aplha vai onko jo beta) aktivoitua.
Eikä kyse ollu edes mistään loottikuninkaasta ku ikinä en ole varmaan tasoa 2 pidemmälle pelannu omaa hahmoa.
Tuntu että niiden mielestä oletuksena yrittää kusettaa jos ei saa peliä päälle.
Että semmosta. En tykkää.

Edit: Voi olla että logiikka pettää mutta jos olettaa että joku yrittää omaa mailiaan asettaa väärin perustein tunnariksi. Niin eikös Alpha4Eva pelin aspa vois lähettää siihen vanhaan osoitteeseen vaikkapa viestin missä tiedustellaan että ”onko siellä osoitteen päässä ketään”.
 
Kauankos tässä matching vaiheen kuuluu kestää? Sunnuntaista saakka kestänyt yli useita minuutteja. Äsken 10min matchingin jälkeen lopetettiin ja nyt woodssia meni yli 5min.
 
Kauankos tässä matching vaiheen kuuluu kestää? Sunnuntaista saakka kestänyt yli useita minuutteja. Äsken 10min matchingin jälkeen lopetettiin ja nyt woodssia meni yli 5min.
Vaihtelee minuutista kymmeneen minuuttiin. Viikonpäivä, kellonaika, kartta, serverit, PMC/Scav ja kuun ja tähtien asento vaikuttanee.
 
Ei vittu, serverit yllättäen taas aivan totaalisen jojossa. Noh, eihän tätä ole vasta kestänyt kuin reilut kuukaudenpäivät. BSG:n kaverit ovat varmasti antaneet kaikkensa korjatakseen asian. Ja tämähän on kuitenkin vasta early access. Ja onneksi Nikita välittää. :kahvi:
 
Illat ja viikonloput varsinki on sellasia aikoja jolloin saattaa servut alkaa kyykkäämään. Peli itsessään toimii jo aika hyvin, kyse on serveri ongelmista tällä hetkellä
 

Statistiikka

Viestiketjuista
289 926
Viestejä
4 964 360
Jäsenet
79 715
Uusin jäsen
MattiTapio

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom