Escape from Tarkov (PC)

Liittynyt
30.01.2017
Viestejä
439
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 100
Aika kova muutos, vaikuttaa semi paljon aloittelijoiden peliin

- The flea market is now available from the 15th PMC lvl (was lvl 5)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
279
Aika kova muutos, vaikuttaa semi paljon aloittelijoiden peliin

- The flea market is now available from the 15th PMC lvl (was lvl 5)
Mikähän idea tossa nyt on. En keksi muuta kuin ehkä sen ettei questeja voi tehdä flean avulla niin helposti mutta siihenkin tuntuu vähän keinotekoiselta ratkaisulta. Vai onko kyse sitten jostain suorituskykyjutuista. Jännä nähdä miten vaikuttaa flean hintoihin.
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
132
Mikähän idea tossa nyt on. En keksi muuta kuin ehkä sen ettei questeja voi tehdä flean avulla niin helposti mutta siihenkin tuntuu vähän keinotekoiselta ratkaisulta. Vai onko kyse sitten jostain suorituskykyjutuista. Jännä nähdä miten vaikuttaa flean hintoihin.
Rajoittaa myös botteja jonnin verran.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 100
Mikähän idea tossa nyt on. En keksi muuta kuin ehkä sen ettei questeja voi tehdä flean avulla niin helposti mutta siihenkin tuntuu vähän keinotekoiselta ratkaisulta. Vai onko kyse sitten jostain suorituskykyjutuista. Jännä nähdä miten vaikuttaa flean hintoihin.
Mitä nyt foorumia luin niin rajoittaa bottaamista/huijaamista. Mm. Labissa on ollut ilmeisesti aika paljon porukkaa jotka ovat koodien kanssa tuhonneet ja hakeneet kovaa loottia. Lvl 5 on kuitenkin helppo saavuttaa mutta lvl 15 taas vaatii työtä pohjalle. Itse on koodareihin ole törmännyt, toisaalta en ole Labia pelannutkaan.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 100
Eli TL;DR on fikumpi alottaa scavina jos on uusi pelissä?
Kyllä, et menetä periaatteessa mitään. Lisäksi jos pelaat SCAVilla niin AI-SCAVit ei ammu sinua ennen kuin sinä ammut niitä. Kenttiä voi opetella SCAVilla kohtalaisen turvallisesti.
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
63
Aloitetaan sitten juoksentelu alusta. Nopeasti se kehittyy.

EDIT: Tekee muuten Hideoutin pävittämisen joillekin vähän vaikeaksi. Siellähän on str lvl 3 vaatimuksia yms.
Tuntuu lepakkomieheltä kun just jossain str 2 + 80% menossa että sais edistettyä tuota hideouttia. Hnng.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 100
Tuntuu lepakkomieheltä kun just jossain str 2 + 80% menossa että sais edistettyä tuota hideouttia. Hnng.
Itse treenasin tuon kranaateilla, ei maksanut niin paljoa. Hideouttia varten STR lvl 2 -> 3 tuli ihan muutamassa raidissa. Yksi kranaatti antoi muistaakseni 0.1 pistettä skilliin.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
202
Uusi weight systeemi on kyllä aika surkea tekele, ei oikein peli-iloa löydy tälle enää. Sen lisäksi ruplat katoilee inventaariosta mystisesti. :rofl2:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
199
Joo ei nyt vakuuta, kiva tappaa kaikki raiderit ja sit ei pysty kantaa ku ihan vähän sitä loottia ja silti ihan hidas tyyppi ja kokoajan väsyny ja pahin on se headbobbaus nyt. Tuli pahaolo 10 sekunnis. Pelasin yhen raidin ja nyt sohval kauhee olo. Mitkää VR pelitkää tämmöstä aiheuttanu. ughh, ei voi ees streämiä kattoo ton bobbauksen takia.
Pitää toivoa että lootti ja stamina hommat helpottuu kun saa endurancee ja strengthiä korkeemmalle. Jos pystyy oksentamatta pelaamaan :p

Eihhhh mikä päivitys Nikita!

Ja joo, rahaa katoaa ja Reserves juna ei pitäny mulle mitään ääntä, kaveri kuuli vieres, missasin oven 3 metrin päästä, kaveri ei ees ehtiny niin lähelle ku sen ukko väsy...jepppp
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.01.2017
Viestejä
439
We are making and made several changes already:

1. Ingame money disappearing bug must be fixed already (we are thinking about compensation for those who lost money).
2. Fleamarket gate is lowered to 10 LVL
3. Increased weights for overweight effects (now overweight starts from 40 kg and blends to 70 kg (was 30 and 60 kg) (yes, we can tweak it, yes we said that we will tweak it during tests and balancing), increased stamina capacities and so on.
4. We did something to lower headbobbing effect while being overweight (also this headbobbing will be linked to headbobbing slider in settings soon)
5. There is no 60kg tank battery. it was an old weight that was fixed shortly right after update @news
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 100
Joo, ei tämä nyt oikein vakuuta. Perus raidikamoilla jo lähdössä painoa on ~35kg niin eipä tuossa paljon voi loottia kantaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
396
Joo, ei tämä nyt oikein vakuuta. Perus raidikamoilla jo lähdössä painoa on ~35kg niin eipä tuossa paljon voi loottia kantaa.
Joo eilen pikaisesti kokeilin offlinessa kun viimein pääsin servulle ja kyllähän tuo tweakia vaatiin kun 27,2kg oli jo overweight. Mukana oli:
- MPX silencerilla
- Panssaroitu tetsari (en muista mallia, olisko ollut jokus SBnnnnn)
- 3kpl 30 ptr lippaita täynnä
- 100 9x19 patruunaa
- 2 kranaattia
- 1 painkiller setti
- 1 salewa
- MBSS reppu, jossa pullo vettä ja levy suklaata
- Pouchissa raajojen korjaamiseen tarvittava setti

No toivottavasti säätävät kuntoon. Kyllähän tuo tuntui erilaiselta ja tahmeammalta ja muuttaa kyllä pelaamisen luonnetta kun ei voi ihan supermiehenä juosta jokainen slotti täynnä kamaa.
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
429
CoD / PUBG-pelaajt itkee ku ukkeli ei voi maagisesti roudata 70kg selässä, hyppiä rauta-aitojen yli like a kangaroo ja juosta 500m putkeen.

Mitä ehdin kokeilemaan niin peli tuntuu enemmän ... ARMA:lta kuin ennen -> vitun hyvä homma.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
396
CoD / PUBG-pelaajt itkee ku ukkeli ei voi maagisesti roudata 70kg selässä, hyppiä rauta-aitojen yli like a kangaroo ja juosta 500m putkeen.

Mitä ehdin kokeilemaan niin peli tuntuu enemmän ... ARMA:lta kuin ennen -> vitun hyvä homma.
Joo itsekin tykkään kyllä siitä ideasta tässä, että et vaan voi enää roudata kaikkea arvokasta mitä löydät, koska ukko ei jaksa kantaa. Pitää tehdä enemmän valintoja ja suunnitella myös, että haluaako raidista hakea mahdolliset quest itemit ulos vai vaan lootata aseita ja muita arvotavaroita tiettyyn pisteeseen asti. Hyvä muutos ja pienillä tweakilla tulee varmaan oikein mainioksi tämä uusi muutos.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
276
Ihan järkevä päivitys että roudaamista nerffataan. Raja-arvoista voi toki olla monta mieltä ja mielestäni niitä ollaan nostamassa (tai on nostettu jo?) edit: niin tuossa ylemmässä listassakin on mainittu

Mutta toi headbobin lisäys on kyllä järkyttävän typerä päätös.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
202
Ihan järkevä päivitys että roudaamista nerffataan. Raja-arvoista voi toki olla monta mieltä ja mielestäni niitä ollaan nostamassa (tai on nostettu jo?) edit: niin tuossa ylemmässä listassakin on mainittu

Mutta toi headbobin lisäys on kyllä järkyttävän typerä päätös.
Juu, hyvä systeemi idealtaan mutta toteutus on mielestäni liian rankka tilanteeseen nähden, unohtamatta täysin typerää päänheilumista (joka taitaa tosin nyt olla vähennetty hotfixissä?) Mielestäni ylipainon raja vois olla esim. 50-80kg kun se oli uuden patchin myötä 30-60kg ja nyt hotfixissä 40-70kg joka tuntuu aika pieneltä muutokselta, mutta pitää vielä kokeilla itsekin pelissä kunhan vain ensin ovat varmasti korjanneet rahojen katoamisen. Mutta mitä tohon skill resettiin tulee niin varsinkin keskellä wipeä typerää kun puolet pelaajista pelaa jo "end game" armoreilla/aseilla ja puolet on alottelemassa/muuten vaan hatchling juoksemassa loottipsykooseissaan ns. high loot mestoille. Voisi ehkä tulla sellaiseen lopputulokseen että ajoitus tuolle skill resetille oli täysin typerä joka tekee tästä patchista kyseenalaisen.

:whistling:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
276
Mutta mitä tohon skill resettiin tulee niin varsinkin keskellä wipeä typerää kun puolet pelaajista pelaa jo "end game" armoreilla/aseilla ja puolet on alottelemassa/muuten vaan hatchling juoksujaan tekemässä peliä juoksevat loottipsykooseissaan ns. high loot mestoille.

Tietenkin vain oma näkökulma tähän tilanteeseen :whistling:
Hatchling runeihin pitäisi mielestäni puuttua jollain järkevällä tavalla. Tämä patchihän buffaa hatchlingruneja epäsuoralla tavalla nerffaamalla juggernauttailua.

En kyllä äkkiseltään keksi siihen mitään fiksua tapaa. Pouchien kokoa ei voi nerffata koska kultakruunupelaajat ottaisivat siitä nokkiinsa. Healaamista ja energy/hydration recoverya voisi toki muuttaa kalliimmaksi vähentämällä loottia, mutta se vaikuttaa kaikkiin. Pure hatchling-runeja nerffattiin jo kerran ja se voi ohittaa ottamalla minkä tahansa pyssyn mukaan. Yksi tapa olisi buffata scaveja, mutta sekin vaikuttaa kaikkiin. Mielestäni pelin pitäisi kuitenkin palkita selviytymistä enemmän kuin sitä että juostaan ympäriinsä puolnakuna heittämässä tavaraa taikalaatikkoon.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
202
Hatchling runeihin pitäisi mielestäni puuttua jollain järkevällä tavalla. Tämä patchihän buffaa hatchlingruneja epäsuoralla tavalla nerffaamalla juggernauttailua.

En kyllä äkkiseltään keksi siihen mitään fiksua tapaa. Pouchien kokoa ei voi nerffata koska kultakruunupelaajat ottaisivat siitä nokkiinsa. Healaamista ja energy/hydration recoverya voisi toki muuttaa kalliimmaksi vähentämällä loottia, mutta se vaikuttaa kaikkiin. Pure hatchling-runeja nerffattiin jo kerran ja se voi ohittaa ottamalla minkä tahansa pyssyn mukaan. Yksi tapa olisi buffata scaveja, mutta sekin vaikuttaa kaikkiin. Mielestäni pelin pitäisi kuitenkin palkita selviytymistä enemmän kuin sitä että juostaan ympäriinsä puolnakuna heittämässä tavaraa taikalaatikkoon.
Itse joskus taisin redditissä ehdottaa että secure container on 5 minuutin ajan raidin alkamisesta lukittu ettei sinne voi laittaa mitään (pois voit tietysti siirtää esineitä). Tällä tavalla hatclingit joutuisivat olemaan varpaillaan ja jos sellaseen törmää tuon 5min sisällä niin siltä pelurilta voisi vielä vaikka ne näyttikset tms loottia. Eivät ihmiset oikein ideasta tykänneet, taitaa syödä secure containerin ideaa mutta ei sekään millään tavalla realistinen tekele ole. :asif:
 
Liittynyt
24.05.2018
Viestejä
248
Suurin osa pelin pitkäaikaisesta communitystä haluais että containerit olis lukossa raidin aikana. Nikita ei siihen oikeen oo vielä ollu suostuvainen koska casual pelaajat (jotka itkee taas vaihteeksi kaikesta). Samoin Flea market sais olla jonku tehtävän takana. Skillien reset on iha paikallaa vaikka kesken wipen koska muistakaa että peli on BETA haetaan rajoja ja tasapainoa pelin mekaniikkoihin. itse olen kans sitä mieltä että tuo head bobbing oli huono ajatus (toivottavasti korjaavat) Nikita on sanonu että peli tulee menemään kokoajan monimutkaisemmaksi ja vaikeammaksi jatkuvasti.
 
Liittynyt
24.05.2018
Viestejä
248
Hatchling runeihin pitäisi mielestäni puuttua jollain järkevällä tavalla. Tämä patchihän buffaa hatchlingruneja epäsuoralla tavalla nerffaamalla juggernauttailua.

En kyllä äkkiseltään keksi siihen mitään fiksua tapaa. Pouchien kokoa ei voi nerffata koska kultakruunupelaajat ottaisivat siitä nokkiinsa. Healaamista ja energy/hydration recoverya voisi toki muuttaa kalliimmaksi vähentämällä loottia, mutta se vaikuttaa kaikkiin. Pure hatchling-runeja nerffattiin jo kerran ja se voi ohittaa ottamalla minkä tahansa pyssyn mukaan. Yksi tapa olisi buffata scaveja, mutta sekin vaikuttaa kaikkiin. Mielestäni pelin pitäisi kuitenkin palkita selviytymistä enemmän kuin sitä että juostaan ympäriinsä puolnakuna heittämässä tavaraa taikalaatikkoon.
Mitä se containerien koko muuttais mitään? sama asia ku sen laittais vaan lukkoon?.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
279
Suurin osa pelin pitkäaikaisesta communitystä haluais että containerit olis lukossa raidin aikana. Nikita ei siihen oikeen oo vielä ollu suostuvainen koska casual pelaajat (jotka itkee taas vaihteeksi kaikesta). Samoin Flea market sais olla jonku tehtävän takana. Skillien reset on iha paikallaa vaikka kesken wipen koska muistakaa että peli on BETA haetaan rajoja ja tasapainoa pelin mekaniikkoihin. itse olen kans sitä mieltä että tuo head bobbing oli huono ajatus (toivottavasti korjaavat) Nikita on sanonu että peli tulee menemään kokoajan monimutkaisemmaksi ja vaikeammaksi jatkuvasti.
Perustuuko nämä "suurin osa" kommentit johonkin oikeaan dataan? Pidän aika haastavana laukoa tommoisia yleistyksiä tästä pelaajamassasta jossa "pitkäaikaisessa communityssäkin" on aika paljon porukkaa. Lukitseminen muuttaisi pelin luonnetta jonkin verran kun käytännössä jokaisesta kuolemasta jäisi rahallisesti oikeasti nollille ja in-raid itemien grindaamisestaskin tulisi kertaluokkaa hankalampaa. Eikä sekään ongelmaa varsinaisesti poistaisi kun speedrunnerit pääsisivät edelleen karkuun. Hatclingit rupeisivat todennäköisesti pelaamaan entistä enemmän varman päälle eli juoksemaan jokaisesta narahduksesta karkuun. Enkä tiedä vähentyisikö määräkään edes oikeasti kun miettii kuinka moni noistakin yrittää grindata esim. avaimia ja kyllähän noi zero to hero runit edelleen houkuttelee. Pienentämisen vaikutus olisi lähinnä että kamaa saisi vähemmän piiloon eli ongelma olisi hieman pienempi mutta senkin laajemmat vaikutukset ovat mielestäni haitallisemmat kuin hyöty.
 
Liittynyt
24.05.2018
Viestejä
248
Reilu 3 vuotta pelin kehityksen parissa jo pyöriny communityn puitteis mukana, nii siinä on monet mielipiteet ja pohdinnat keskusteltu pelaajien kans ketkä ollu CA vaiheesta asti jo mukana, ollaan nähty miten tää suosio on syöny tätä peliä.
 
Liittynyt
24.05.2018
Viestejä
248
Perustuuko nämä "suurin osa" kommentit johonkin oikeaan dataan? Pidän aika haastavana laukoa tommoisia yleistyksiä tästä pelaajamassasta jossa "pitkäaikaisessa communityssäkin" on aika paljon porukkaa. Lukitseminen muuttaisi pelin luonnetta jonkin verran kun käytännössä jokaisesta kuolemasta jäisi rahallisesti oikeasti nollille ja in-raid itemien grindaamisestaskin tulisi kertaluokkaa hankalampaa. Eikä sekään ongelmaa varsinaisesti poistaisi kun speedrunnerit pääsisivät edelleen karkuun. Hatclingit rupeisivat todennäköisesti pelaamaan entistä enemmän varman päälle eli juoksemaan jokaisesta narahduksesta karkuun. Enkä tiedä vähentyisikö määräkään edes oikeasti kun miettii kuinka moni noistakin yrittää grindata esim. avaimia ja kyllähän noi zero to hero runit edelleen houkuttelee. Pienentämisen vaikutus olisi lähinnä että kamaa saisi vähemmän piiloon eli ongelma olisi hieman pienempi mutta senkin laajemmat vaikutukset ovat mielestäni haitallisemmat kuin hyöty.
Speedrunnerit ja hatchling miehet on tän pelin ongelma ollut aina. se pitääs pystyä kitkemään jollain tapaa tästä pois niinkuin containerit lukkoon jne. mut se itkun määrä mikä siitä tulee ku osa uusista pelaajista itkee redditissä kun tää peli on alkajille liian vaikee yms.
 
Liittynyt
30.01.2017
Viestejä
439
@news We've installed a technical update of the client with fix of the bug, when head bobbing adjustment doesn't work. Everyone needs to download the update through the launcher.
Korjasivat tuon head bobbing ongelman eilen.:thumbsup:
 
Liittynyt
07.08.2017
Viestejä
53
Mitenhän tätä pitäisi pelata että pääsee edes yhden raidin hengissä pmc:llä? Ei auta puskissa piileskely, eikä bf ryntäily henki menee heti jos näkyy vilahduskin toisesta pelaajasta. Ja vielä jotenkin ekalla raidilla kuvittelin että eivät pelaajat toisiaan ammu, paskan marjat.
AI scavit sentään saa joskus hengiltä mutta tuntuu että pelaajat kestävät osumaa vaikka minkä verran ja tappavat headshotilla 99% ajasta. Joo ja tiedän että liivit ja kypärät suojaa, mutta perkele sentään kun ne omat varusteet tuntuvat olevan aina pahvia.
Lievästi turhauttavaa ensin kerätä scavilla edes jonkinlainen setti ja sitten pmc raidi päättyy käytännössä aina hengenmenoon ja taas odotat sen helvetin 15min jos vaikka sais muutakin asetta kuin puukon. Anteeksi avautuminen, mutta ottaa päähän.
 

WildFinn

Transvegaani
Köyhä
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
301
Mitenhän tätä pitäisi pelata että pääsee edes yhden raidin hengissä pmc:llä? Ei auta puskissa piileskely, eikä bf ryntäily henki menee heti jos näkyy vilahduskin toisesta pelaajasta. Ja vielä jotenkin ekalla raidilla kuvittelin että eivät pelaajat toisiaan ammu, paskan marjat.
AI scavit sentään saa joskus hengiltä mutta tuntuu että pelaajat kestävät osumaa vaikka minkä verran ja tappavat headshotilla 99% ajasta. Joo ja tiedän että liivit ja kypärät suojaa, mutta perkele sentään kun ne omat varusteet tuntuvat olevan aina pahvia.
Lievästi turhauttavaa ensin kerätä scavilla edes jonkinlainen setti ja sitten pmc raidi päättyy käytännössä aina hengenmenoon ja taas odotat sen helvetin 15min jos vaikka sais muutakin asetta kuin puukon. Anteeksi avautuminen, mutta ottaa päähän.
Aivan varmasti lähtee henki noin sekunnissa jos jotai <lvl4 paska-armoria käyttää ja halvimpia ammuksia :smoke:
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
289
Kyllä sitä kun vaan tarpeeks pelaa niin pääsee elossa pois. rupee huomaamaan mihin ei kannata mennä, ja miten kannattaa muutenkin edetä. Pään pitää pyöriä 360 astetta melkeimpä koko ajan, ja äänet pitää olla niin kovalla että säikähdät jos joku ampuu korvan vieressä. Ite pelaan rotta tyylillä usein, koska haluan loottia. Etenen puskissa ja pimeissä nurkissa herättämättä huomiota. Jos kuulen laukauksia tai askeleita lähden toiseen suuntaan, tai pysyn hiljaa piilossa. Sitten kun lähdetään hakemaan expaa tai jotain scavien tappo tehtävää tekemään, pistetään sellaset hälläväliä gearit niskaan, ja pusketaan päälle aina kun jonkun näkee. Tietenkin järki päässä silloinkin.
Kaverin kanssa sit helpompaa kun toinen turvaa vähän selustaa ja kertoo minne vihu livahti yms.

Itellä tais mennä 15h enneku pääsin ekan kerran elossa pois. Nyt taitaa tunteja olla n.100, ja vieläkin sitä huomaa tekevänsä aivan tyhmiä virheitä ja kuolevansa minuutissa
 
Liittynyt
30.01.2017
Viestejä
439
Mitenhän tätä pitäisi pelata että pääsee edes yhden raidin hengissä pmc:llä? Ei auta puskissa piileskely, eikä bf ryntäily henki menee heti jos näkyy vilahduskin toisesta pelaajasta. Ja vielä jotenkin ekalla raidilla kuvittelin että eivät pelaajat toisiaan ammu, paskan marjat.
AI scavit sentään saa joskus hengiltä mutta tuntuu että pelaajat kestävät osumaa vaikka minkä verran ja tappavat headshotilla 99% ajasta. Joo ja tiedän että liivit ja kypärät suojaa, mutta perkele sentään kun ne omat varusteet tuntuvat olevan aina pahvia.
Lievästi turhauttavaa ensin kerätä scavilla edes jonkinlainen setti ja sitten pmc raidi päättyy käytännössä aina hengenmenoon ja taas odotat sen helvetin 15min jos vaikka sais muutakin asetta kuin puukon. Anteeksi avautuminen, mutta ottaa päähän.
EFT FIN discordiin niin saa apua helposti, eikä tärvitse yksinään pelata
Join the EFT FIN Discord Server!
 
Liittynyt
28.04.2017
Viestejä
41
EFT FIN discordiin niin saa apua helposti, eikä tärvitse yksinään pelata
Join the EFT FIN Discord Server!

Patience!
Tiedät varmaan että mikään hyvä ei tule heti. Mitä kauemmin pelaat ja mitä enemmän niin susta tulee kyllä hyvä. Trakovi on mielenkiintoinen siksi että sun pitää oikeesti miettiä mistä välistä meet ja miten.

Ajattele kun hakkaat Trakovia kauan paskoilla aseilla, armoreilla niin kauan että oot hyvä pelaamaan ja sitten kun saat kunnon vehkeet päälle niin auta armias!! :love: miten hyvä oot.
 

rpr

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
210
Öö mikäs juttu tämä on? Sain SYSTEM:ltä viestin.

eft2.pngeft.png

Edit: jaa ilmeisesti kaikille jaettu, lahja tms.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
199
Joo BP panoksien hinta vähän romahti tuon johdosta, ja toki serveritkin kyykkäs heti myös
 

WildFinn

Transvegaani
Köyhä
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
301
Onko nuiden tavaroiden lunastamisessa mitään aikarajaa?
 

WildFinn

Transvegaani
Köyhä
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
301
Itse itselleni vastaten. Ilmeisesti oli taas joku naurettavan lyhyt aika lunastaa itselleen. Ei kyllä edes näy mitään viestiä tulleen :confused:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
59
Aamulla tuli koodari poika dormsille availemaan ovia.

Oiskin ollut kunnon pyssy niin olisin antanut prefiret laulaa.
Olin vain scavi taskia napsuttelemassa.
 

WildFinn

Transvegaani
Köyhä
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
301
#stayhome -paketti tullut eilen. Sisältää repun, armored rigin ja jotai kuteja ja muuta pientä
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
94
Millä noista aloituspaketeista tässä kannattaa lähteä liikkeelle? Hintahaitari on aina raju 35-105. Käsittääkseni suurin hyöty on stashin koko? Vähän minua periaatteesta vituttaa moinen hinnoittelu, mutta tällainen tää maailma on.
 
Liittynyt
30.01.2017
Viestejä
439
Millä noista aloituspaketeista tässä kannattaa lähteä liikkeelle? Hintahaitari on aina raju 35-105. Käsittääkseni suurin hyöty on stashin koko? Vähän minua periaatteesta vituttaa moinen hinnoittelu, mutta tällainen tää maailma on.
Se halvin tai EOD muita ei kannata ostaa. Osta ensin se halvin paketti ja jos peli maistuu niin päivitä EOD maksat vain erotuksens, stashi vaan on halvimassa auttamatta liian pieni EOD version isompi pouch on myös kätevä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 100
Millä noista aloituspaketeista tässä kannattaa lähteä liikkeelle? Hintahaitari on aina raju 35-105. Käsittääkseni suurin hyöty on stashin koko? Vähän minua periaatteesta vituttaa moinen hinnoittelu, mutta tällainen tää maailma on.
Suurin ero on stashissa ja secure containerin koossa eli säilössä jonka sisältöä et menetä vaikka kuolet. Toisaalta, pelaamalla saat myös stashia ja secure containeria isommaksi kun tekee tarpeeksi taskeja. Halvimmalla editionilla pärjää aluksi vallan hyvin kun opettelee pelaamaan, itsekin aloitin halvimmalla ja myöhemmin päivitin EOD kun sattui sopiva tarjous kohdalle. Kuten tuossa aikaisemmin jo todettiin niin jos päivität halvimmasta kalleimpaan niin sinunhaan ei tarvitse päivityksessä maksaa koko hintaa uudesta versiosta vaan maksat pelkän erotuksen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
89 643
Viestejä
1 832 487
Jäsenet
39 018
Uusin jäsen
slyersly

Hinta.fi

Ylös Bottom