Tohon Warran keissiin ois kiva kuulla moden/-jen kommentit, etenkin tuon kostopalautteen vuoksi. Vai onko siellä menossa keskustelu yv:n kautta?
Esim. @Rantakemisti tai @Juha Kokkonen .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen pistänyt raporttia muttei ole mitään vielä tapahtunut.Tohon Warran keissiin ois kiva kuulla moden/-jen kommentit, etenkin tuon kostopalautteen vuoksi. Vai onko siellä menossa keskustelu yv:n kautta?
Olen pistänyt raporttia muttei ole mitään vielä tapahtunut.
Edelleen totaali hiljaisuus MODEJEN osalta. Vaikka jokainen on ollu paikallatänään...
[edit] Siis eilen
Mitäs mieltä olette:
Perjantaina tingin emolevystä n. 4e sis. pm pois. Sovittiin hinta 48e postitettuna, pyyntö oli 45e ilman posteja. Postit kyseiselle tuotteelle 7.9e pakettiautomaattina.
Vaihdettiin yhteystietoja ja maksoin välittömästi tilille, ja laitoin suorituksesta screenshotin todisteeksi. Sunnuntaina kyseinen kaveri ilmoittaa että ilmoita tilinumero, hän sai enemmän joltain muulta. Katsoin threadia, ja hän sai joltain sen 45e + pm, eli sen 3.9e enemmän. Mutta kaupat oltiin sovittu jo ja maksut ja kaikki suoritettu? Kyllähän tämä on hyvien kauppatapojen vastaista.
Peruste laittaa negatiivinen palaute?
Viestiliikenne muutenkin hataraa, se on selvää että jos rahoja ei kuulu rikosilmoitusta lähtee vetämään.
Moi Warra,
Kuin ilmoitin eilen sain pareman tarjouksen (IRL ystävältä 80€). Valitetavasti näin kävi tällä kertaa. Toivon että löydät sopivan emolevyn. Hyvää viikon jatkoa!![]()
Edit': eipä mittänpostikaupoilla itselle i7-8700k, maksu ei tavaraa ja kaveri katoaa eetteristä täysin. toinen ryhmäläinen kyseli samassa tilanteessa olenko saanut tavaraani koska hänkään ei ole saanut ja aikoi myös tehdä rikosilmoituksen että voi reklamoida luottoyhtiöön ilmeisesti korttimaksussa. minulla oli siniset sukat jalassa ja kello oli noin 22:00 15.11.2018. veijari on häipynyt täysin linjoilta eikä häneen saa yhteyttä. on toki mahdollista että hän on esm jäänyt bussin alle suojatiellä paketteja toimittaessaan mutta se ei ole kovin uskottavaa. avaanko vielä jääkaapistakin oven ???
Mitä ootte mieltä.
Myydään - EVGA 500B 80+ bronze
Myyjä ei ole kommentoinut millään tavalla, laitoin tänään YV:tä asiasta että onko myymässä vai ei, 24min sitten oli selaamassa jotain csgo ketjua että käy kyllä sivustolla säännöllisesti, perustuu pidempiaikaiseen stalkkaamiseen
Kauppojahan ei ole tehty mutta annoin silti palautteen hänelle tästä myyntitapahtumasta.
Olinko oikeutettu antamaan?
Mitä ootte mieltä.
Myydään - EVGA 500B 80+ bronze
Myyjä ei ole kommentoinut millään tavalla, laitoin tänään YV:tä asiasta että onko myymässä vai ei, 24min sitten oli selaamassa jotain csgo ketjua että käy kyllä sivustolla säännöllisesti, perustuu pidempiaikaiseen stalkkaamiseen
Kauppojahan ei ole tehty mutta annoin silti palautteen hänelle tästä myyntitapahtumasta.
Olinko oikeutettu antamaan?
Juu turha niitä palautteita on jaella tuolla perustein. Samasta syystä joutuisin itsekin jakamaan kymmeniä nega palautteita.No jos yhtään olisit noita aiempia postauksia lueskellut kerta stalkannut enemmän olet niin ei tuossa touhussa ole mitään järkeä hänen osaltaan.Minuutin välein uppailuja sekä roi/rollo hki/hexa psykoosia näyttäisi olevan. Siellä on ihan kommenttia sysopiltakin että mitäs perseilypostauksia täällä on. Palautetta tosiaan nihkeä antaa jos kauppaa ei ole käyty, jos kaveri ei vastaan niin hän ei vastaa. Itsellä tätä käy viikottain että joku on ostamassa/myymässä ja kun laittaa yv:tä niin vastausta ei kuulu, ei siinä sen ihmeempiä.
Luehan ne kauppa-alueen säännöt: "- Jos teet tuotteesta tarjouksen, niin sitoudut ostamaan tuotteen kyseisellä hinnalla"Kiitän, muokataan palautetta.
Helpottaa tarjoamista kun tietää että ei sitoudu mihinkään![]()
Tokihan maalaisjärkeä saa tuossa käyttää. Tuo sääntö nyt on vain hupihuutajia varten. Kyllä se myyjääkin ottaa palloon kun kaveri huutelee kymmenessä ketjussa tarjouksia ja tekee kaupat yhden kanssa vain.Jos myyjä ei vastaa riittävän nopeasti, niin käy editoimassa tarjouksesi pois. Ei se nyt niin mene, että teet tarjouksen tuotteesta ja olet vielä alkukeväästä 2025 velvollinen sen ostamaan kun myyjä viimein havahtuu lukemaan tekemäänsä ketjua.
huoh on tää vaikeeta.
Eikö se kauppa ole vasta toteutunut kun sekä raha että tuote on vaihtanut omistajaa? Eli palautetta ei voi antaa jos myyjä ei lähetä tuotetta
No jos yhtään olisit noita aiempia postauksia lueskellut kerta stalkannut enemmän olet..
Raportoi ylläpidolle niin ylläpito tutkii asian.@Sampsa @Juha Kokkonen
Voiko/kannattaako valheellisille palautteille tehdä jotain?
Minulle on ihan ok että antaa negatiivisen palautteen, mutta ei kai siinäkään saa valehdella tai vääristää totuutta?
Raportoi ylläpidolle niin ylläpito tutkii asian.
@Sampsa @Juha Kokkonen
Minulle on ihan ok että antaa negatiivisen palautteen, mutta ei kai siinäkään saa valehdella tai vääristää totuutta?
Ei taida olla, mutta voi raportoida käyttäjän yleisesti ja selittää raportissa mistä kyse, tai kuten itsekin hyvin totesit, laittaa ihan perus yksityisviestiä ylläpidolle ja kertoa viestissä minkälaisesta tapauksesta on kyse. Ylläpito arvioi sitten tapauskohtaisesti onko palautteen poistolle tarvetta.Kenties tyhmä kysymys, mutta onko myyntipalautteissa raportointi nappula?
Lähinnä ohjeistusta miten tämän raportoin?
vai
Esim. Sinulle YV missä ilmoituksen&vaihdettujen viestien&palautteen tiedot?
kirjejaba nimimerkki otti yhteyttä ilmoitukseeni ja jatkettiin YV:llä. Hän ehdotti vaihtoa ja suostuin hänen ehdotukseen.
Seuraavana päivänä ei kaverista kuulu ja illalla ilmoittaa että "sain paremman tarjouksen".
Ihme pelleilyä tällainen että itse ottaa yhteyttä, ehdottaa kauppaa jonka hyväksyn. Sen jälkeen aktiivisesti näkyy foorumilla tarjoavan jo minulle tarjottuja tavararoita, joista kaupat sovittu.
Ei voi suositella kenellekkään.
@Sampsa @Juha Kokkonen
Selvä pikavippien ottaja. Tänne ketjuun vaan kaikki asiaan liittyvät tapaukset niin eiköhän tuo saada pois pyörimästä täältä.@petteri89
Kaupat sovittiin R7 2700X + emosta, laitoin maksun eteenpäin joskus marraskuussa. Paketin piti lähteä lukuisaan otteeseen liikkeelle, muttei kuulunut seurantakoodia. Lopulta myyjä päätti purkaa kaupan ja maksoi summan takaisin - sinänsä hoiti homman siis asiallisesti loppuun, vaikkakin toki aikaa meni prosessissa jonkin verran.
Tämän insidenssin jälkeen useampi foorumilainen on laittanut mulle viestiä ja kysellyt mitä tietoja myyjä antoi mulle kauppojen hieromisen yhteydessä, heilläkin ollut siis ongelmia kauppojen kanssa, kuulemma ei tuotteita ole näkynyt/kuulunut myyjästä maksun jälkeen. Kukin tahollansa kommentoikoot jos on tilanteita vielä ilmassa.
Omalta osaltani homma on loppuun käsitelty, mutta kehottaisin kyllä varovaisuuteen.
@petteri89
Kaupat sovittiin R7 2700X + emosta, laitoin maksun eteenpäin joskus marraskuussa. Paketin piti lähteä lukuisaan otteeseen liikkeelle, muttei kuulunut seurantakoodia. Lopulta myyjä päätti purkaa kaupan ja maksoi summan takaisin - sinänsä hoiti homman siis asiallisesti loppuun, vaikkakin toki aikaa meni prosessissa jonkin verran.
Tämän insidenssin jälkeen useampi foorumilainen on laittanut mulle viestiä ja kysellyt mitä tietoja myyjä antoi mulle kauppojen hieromisen yhteydessä, heilläkin ollut siis ongelmia kauppojen kanssa, kuulemma ei tuotteita ole näkynyt/kuulunut myyjästä maksun jälkeen. Kukin tahollansa kommentoikoot jos on tilanteita vielä ilmassa.
Omalta osaltani homma on loppuun käsitelty, mutta kehottaisin kyllä varovaisuuteen.
Nyt kun kerkesit ketjuunkin paikalle niin selitäppä nyt sitten samaan hengenvetoon että mistäs tossa nyt oli kyse? Entäs sitten tää sun alempana oleva tapaus joka kertoo vähän samanlaista tarinaa et hommat oli menny reisille ja myönsit pikavippeilyn? Ootko sä jo niin monta apina-avatarillista henkilöä kerinny kusettamaan et menee sekasinkin jo?Höpöhöpö, kaikki on hoidettu ihan ok poislukien tuo monkeyn tapaus. Pahoittelut vain hänelle.
Höpöhöpö, kaikki on hoidettu ihan ok poislukien tuo monkeyn tapaus. Pahoittelut vain hänelle.
En kyllä mitään vippiä silloinkaam ottanutvtai myöntänyt. Itse aloit maksun jälkeen kuumotteleen lähes välittömästi enkä kehdannut myöntää etten ollut saanu postiin ja kuinka sun pitää nopeasti saada kun verkkiksessä tarjous jonka haet muuten. Lue ne viestit uudelleen äläkä vääristele asiaa.
Ei mulla mitään salattavaa, paskasti hoidin ja sen myönsin jo silloin
Edit anteeksi pyysin etten ollut saanut postiin ja koitan jatkossa hoitaa paremmin. Nuo pakkoraot yms taas täyttä fiktiota
Tules @Blackbull kertomaan, mitä tässä on oikein tapahtunut?
Varmaan jatkossa kannattanee ihan suoraan sanoa vastapuolelle että nyt tuli mokattua ja palauttaa ne rahat samantien. Mikäli tuo ei mahdollista niin jonkinlaisella korvauksella edes, kerta puhutaan yli kuukauden viiveistä.Huonoa kaupankäyntiä ja liikaa henkilökohtaista ohjelmaa. Ei tule toistumaan. Pahoittelut vielä @lusikkamies
Varmaan jatkossa kannattanee ihan suoraan sanoa vastapuolelle että nyt tuli mokattua ja palauttaa ne rahat samantien. Mikäli tuo ei mahdollista niin jonkinlaisella korvauksella edes, kerta puhutaan yli kuukauden viiveistä.
Juuri kyseiseltä käyttäjältä ostin prosessorin, toivottavasti tipahtaa postiluukusta piakoin![]()
En kauaa enää keskustelisi myyjän kanssa, jos on rahat vielä saamatta. Onhan tuo toiminta nyt patologisen valehtelijan meininkiä taukoamatta. Ylläpitokin voisi pikkuhiljaa laittaa jäähylle, kunhan on rahasaatavat ensin hoitanut kuntoon erinäisten tahojen kanssa.No nythän kävi ilmi että sama prossu on ilmeisesti myyty myös käyttäjälle @theHOFF
Mites @petteri89 meni niinku omasta mielestä?
Minä annoin myyjästä negatiivisen palautteen tämän viestittelyn johdosta ostettuani myyjältä emolevyn joka oli viallinen. Emolevyä oli siis myyty täysin virheettömänä ja takuun kanssa. Minusta kaupanteko oli epäonnistunut tämän myyjän kohdalla.
Tämän lisäksi myyjä antoi minusta negatiivisen palautteen. Tehkää omat johtopäätöksenne...
![]()
Minä annoin myyjästä negatiivisen palautteen tämän viestittelyn johdosta ostettuani myyjältä emolevyn joka oli viallinen. Emolevyä oli siis myyty täysin virheettömänä ja takuun kanssa. Minusta kaupanteko oli epäonnistunut tämän myyjän kohdalla.
Tämän lisäksi myyjä antoi minusta negatiivisen palautteen. Tehkää omat johtopäätöksenne...
![]()
No nythän kävi ilmi että sama prossu on ilmeisesti myyty myös käyttäjälle @theHOFF
Mites @petteri89 meni niinku omasta mielestä?